Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/4, 2012 kl. 22:00, av Citronpeppar

Sömnlös i Ithaca

Del 2 av 2 i serien Oscar

Uppföljaren blev något svagare än jag önskat. Hoppas det är någon som uppskattar den trots allt.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Wingman1969

Mycket bra skrivet men kan hålla med Deep, mer känslor och tankar så blir det ännu bättre! Ser Fram emot mer från dig!

17/7, 2019 kl. 04:19

#5

Deep

Det är väl ganska naturligt att det inte blir samma osäkra sökande när de redan är/har varit en del av varandra. Men, det behöver inte vara sämre eller mindre känslor för det.

Tyckte fortfarande om detta och det var fortfarande fint. För att göra denna del än bättre, hade det gärna fått vara liiite mer av tankar och känslor. Då hade den troligen nått samma höga klass som första delen.

Tack för en god historia.
/Deep

10/12, 2013 kl. 11:16

#4

Citronpeppar

Att omnämnas tillsammans med Blyerts och Hannes tar jag som en stor komplimang. Tack!

13/4, 2012 kl. 19:13

#3

lindus

del tre menade jag

11/4, 2012 kl. 18:12

#2

lindus

Underbart, skynda dig med fel tre.

11/4, 2012 kl. 18:11

#1

Mats R


Hej på dig!
Jag skall vara ärlig - jag tittar in på Bubblan nästan enbart för att kolla om Blyerts eller Hannes II har kommit med något nytt. Men du, jag tyckte om detta som du skrivit! Nu skall jag leta upp del 1 för att ha varit med från början.

Tack för din insats - hoppas att det kommer mer!

Hälsningar / Mats

10/4, 2012 kl. 08:45