Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/5, 2012 kl. 19:53, av lp521813

Pinocchio

Den här novellen har svällt ut mer än planerat och publiceras därför i två delar.
"Pinocchio" som gett namn åt berättelsen,
kommer att ha en mer framträdande roll i del två.
Denna första del har undertiteln "Karins uppvaknande"!

 

Pinocchio

 

I en liten liten stad någonstans i den stora stora världen bodde det en flicka som hette Karin och en pojke som hette Pinocchio!

Karin var en liten söt, nätt tjej på femton år med ljus hy och vackert blont hår.

Pinocchio som var sexton, hade trots sitt grabbiga sätt ett nästan ”dockaktigt” utseende med sitt mörka rufsiga hår.

De var mycket kära i varandra och sedan ett år tillbaka stadens allra yngsta sötaste par!

Pinochios föräldrar och Karins mamma uppmuntrade glatt deras relation. Hennes pappa tyckte att hon var för ung för att vara ihop med en kille, men fann sig ändå motvilligt i det hela.

 

Som det ju brukar gå när unga människor blir förälskade, så hade Karin och Pinocchio också sex!

När de blivit ihop hade det börjat med kyssar och oskyldigt hångel.

Efter någon månad av kyssar och kelande, fick Pinocchio ta Karin på brösten för första gången!

Sedan påbörjades en utdragen och njutningsfylld process, som till sist en vacker vårkväll i april utmynnade i deras första samlag!

 

Innan dess hade de tillbringat många kvällar då Pinocchio legat och sugit på Karins bröstvårtor, varefter de upphetsade skiljts åt och var och en på sitt håll onanerat sig till orgasm.

Men en vårkväll hade de i stundens ingivelse tagit av sig alla kläder och famlande utforskat varandras nakna kroppar.

Det hade känts drömlikt!

Dagen därpå hade Pinocchio köpt kondomer och den kvällen hade de för första gången älskat med varandra!

Upplevelsen var magisk och underbar!

 

Omtöcknade i ett kärleksrus, hade de under de ljusa försommarnätterna bit för bit upptäckt sexlivets alla hisnande möjligheter.

Karin hade berättat för sin mamma, som i rädsla för att hennes dotter skulle bli gravid, hjälpt till med att få P-piller utskrivna.

Det gjorde att de nu kunde älska fritt och närhelst de hade lust.

De hängav sig helt åt kärlekens fröjder och blev varse livets oändliga skönhet!

 

Nu skulle den här berättelsen kunnat sluta här om allt bara fortsatt att vara frid och fröjd, men så enkelt var det ju förstås inte. :)

Nej, det hade seglat upp ett litet orosmoln på den annars så klarblå himlen!

 

Karin hade fått en slags gnagande oro i kroppen (!).

Vad var det med henne egentligen?

Hon förstod inte själv, men hon kände sig rastlös och frustrerad.

När sommaren omärkligt gled över i tidig höst var den harmoni de svävat i tidigare plötsligt borta!

De blev ofta osams och kunde bråka om till synes betydelselösa saker. Karin kände sig nästan konstant irriterad på små egenheter i Pinocchios beteende osv.

 

De hade sex regelbundet, men Karin kände sig ändå både missnöjd och uttråkad .

Förtrollningen från tidigare var bruten och nu kändes det som deras sexliv också övergått i slentrian.

Hon försökte blåsa liv i relationen genom att ständigt försöka locka Pinocchio till sex. Det lyckades för det mesta, men hon kände sig trots det aldrig helt tillfredställd.

Det började gå upp för Karin att hon förmodligen hade ett större sexbehov än Pinocchio och att det var den egentliga orsaken till deras konflikter!

 

Så vad skulle hon göra?

För att råda bot på sin frustration och om möjligt rädda deras förhållande, började Karin onanera ganska ofta, ibland upp till tre gånger om dagen.

Hon tänkte att hennes missnöje och ständiga irritation kanske skulle ge med sig på det viset?

Onanerandet lättade visserligen på trycket för stunden, men hennes tankar snurrade också samtidigt bara mer och mer kring sex.

För att hjälpa fantasin på traven tittade hon på porrfilmer och läste sexnoveller på nätet.

Karin tyckte speciellt om några noveller som var skrivna av signaturen ”Johanna”!

Hon fick många orgasmer genom att läsa hennes noveller, samtidigt som hon pullade sin flödande tonårsfitta.

 

Det fanns dock en annan grej som hon själv var lite orolig och undrande inför.

Hon hade på sistone nyfiket börjat läsa kontaktannonser där män och kvinnor sökte sexpartners på datingsiter.

De hon fastnat för speciellt var annonser från män med stora kukar, som sökte unga kåta tjejer för sex. I flera av annonserna fanns det också bilder på kukarna (!).

Vissa av kukarna var chockerande stora och Karin kunde ligga och frenetiskt gnugga fittan till dessa bilder undrande hur det skulle kännas att bli knullad av en sån kuk?

”Det kanske bara gjorde ont, eller också var det skönt? Kanske gjorde det både ont och var skönt på samma gång”, tänkte hon upphetsat medan hon lät två fingrar glida upp och ned längs de fuktiga små blygdläpparna.

 

Hon hade faktiskt också på skoj svarat på ett par kontaktannonser!

Det var spännande att låtsas vara intresserad av en träff och diskutera olika detaljer kring mötet. Vid ett tillfälle hade hon svarat på en annons från en man med en ovanligt stor kuk! De hade en lång detaljerad diskussion om hur de skulle kunna få in hans jättekuk i hennes trånga ovana fitta?

Till sist kom de fram till att det nog var bäst om hon låg på rygg med benen vitt särade och med fingrarna öppnade sin lilla fitta för den enorma kuken.

Då kanske i alla fall toppen på det stora ollonet skulle kunna ta sig in en liten bit i hennes unga femtonårsfitta?

Hon försäkrade att fittan, som om det gällt ett träningspass (!), verkligen skulle anstränga sig för att ta emot så mycket hon kunde av kuken!

- Det lovar jag, skrev hon och fick i samma ögonblick en häftig orgasm med fingrarna juckande i fittan och blicken fixerad vid den enorma ståkuken på datorskärmen!

 

Karin trodde sig ha hittat ett sätt att finna harmoni, men efter en tid kände hon det gnagande missnöjet göra sig påmint igen.

Hon bestämde sig nästan i desperation för att träffa en av männen på riktigt!

Det var en gift fyrtioårig man med en bamsekuk vars högsta dröm var att bli avsugen av en ung söt tonårstjej i sin bil.

Han verkade vara en trevlig typ och hon hade fått förtroende för honom.

Hon kände att det här nog kunde vara ett sätt att rädda relationen med Pinocchio och förhoppningsvis komma till rätta med sin otillfredställelse.

Dessutom skulle de ju faktiskt inte ha samlag, vilket var en gräns hon bestämt sig för att inte överskrida!

 

Efter att ha styrkt sig med ett par glas vin, som hon tagit ur föräldrarnas bag-in-box, hade hon kvällen för mötet smugit iväg, lite berusad, förvirrad och utan några ytterkläder på sig (!).

Nervös och vankelmodig stod hon nu frusen på darriga ben i en sommarklänning, kofta och ett par sandaler vid den överenskomna busshållplatsen.

-Huu, vad kallt det är, sa hon för sig själv medan hon otåligt väntade på att mannen skulle dyka upp i sin bil.

Sommaren var definitivt förbi och hon skulle naturligtvis ha tagit sin kappa på sig.

”Vad har jag egentligen gett mig in på, det här är ju idiotiskt”, tänkte hon och sneglade mot det upplysta skyltfönstret till H&M-butiken, där höstkollektionen visades som för att påminna henne om hennes egna otillräckliga klädsel?

Hela iden tycktes henne nu helt vansinnig.

Hur hade hon kunnat intala sig att träffa andra män skulle göra hennes relation till Pinocchio bättre??

 

Bilen bromsade samtidigt in framför henne och efter ett par sekunders tvekan klev hon huttrande in i framsätet.

De hälsade artigt men kort och blev sedan sittande med blickarna riktade framåt utan att se åt varandras håll.

Han körde ut från stan och hon satt tvehågsen och funderade över hur hon skulle göra. Hon undrade om det inte var bäst att bara säga åt honom att allt var ett misstag och be honom stanna och släppa av henne.

Värmen i bilen fick henne dock att slappna av en smula och hans uppenbara nervositet fick henne av någon underlig anledning att känna sig lite bättre till mods.

-Vilken vacker höstkväll, men kallt, sade hon för att bryta tystnaden.

-Ja, verkligen, harklade han och sköt fram axlarna.

-Jag har aldrig gjort något sånt här tidigare, sade hon och tittade åt hans håll.

-Inte jag heller, vad söt du är förresten, log han och gav henne en uppskattande blick!

-Åh, tack så mycket!

 

Hon lät blicken vandra ner till hans skrev och såg tydligt den stora bulan i hans byxor.

Oj oj, det här var på riktigt nu och han hade ju uppenbarligen redan stånd (!)

Spänningen och insikten om allvaret i det hela drog en plötslig våg av kättja genom hennes kropp och fick blodet att rusa ned till skötet.

Hon blev helt överrumplad av sin egen starka reaktion!

I några ögonblick satt hon helt stilla med inåtvänd blick, som om hon övervägde hur hon skulle hantera situationen.

 

Sedan lade hon sedan lugnt sin hand över ståndet i hans byxor och kramade lätt kring kuken.

-Vad är det här för något, frågade hon oskyldigt?

Han log hastigt men sade ingenting och fortsatte titta rakt framåt på vägen.

Hon drog långsamt ned blixtlåset i hans gylf, stoppade in handen och klämde med sina svala små fingrar på hans stora varma kuk.

-Oj vilken stor snopp, sade hon fnittrande!

Hon nådde inte runt kuken med fingrarna men lekte lite med den och drog försiktigt förhuden upp och ned över ollonet.

Han stönade till och spände instinktivt musklerna i mellangärdet.

-Ska vi kanske stanna till en stund, sade hon och kramade mjukt kuken med sin hand?

-Ja det gör vi, svarade han med sprucken stämma.

 

Han svängde in på första bästa rastplats och stannade bilen.

-Du kan väl dra ner byxorna så jag får titta lite, log hon!

Ja visst, svarade han!

Han spände upp livremmen och lyckades i en slags bryggliknade ställning dra ned byxorna en bit på låren.

När han satt sig tillrätta igen, såg hon i det bleka ljuset från en gatlykta en bit bort, hans oproportionerligt stora kuk som stod rakt upp mellan hans ben.

Den såg enormt stor ut i verkligheten, större än på bilderna!

Synen kändes overklig men mycket upphetsande!

 

-Kan man suga på den, undrade hon storögt?

-Ja visst, men är du verkligen femton, du ser yngre ut, svarade han lite oroligt?

Hon svarade inte utan böjde sig ned över förarsätet och lät sin lilla rosa tunga mjukt slicka runt den känsliga ollonkanten.

Sedan tog hon tag med båda händerna och började runka den stora kuken samtidigt som hon slöt de fylliga små läpparna kring det stora ollonet.

Han satt med huvudet bakåtlutat och verkade närmast chockad.

Hon diade hungrigt den stora kuken och kände att han lade sina händer på hennes huvud och smekte hennes hår.

Hennes fitta skrek nu på uppmärksamhet och Karin förde ned en hand och började onanera medan hon sög på kuken.

Fittan var genomblöt och savade våldsamt.

Hennes fingrar smekte från klitoris ned längs blygdläpparna och letade sig in i fittan!

 

-Nej, vänta lite nu, inte bara fingrar väl, protesterade fittan! Han har ju en stor härlig kuk!

-Men vi har bestämt att jag bara ska suga av honom, invände Karin.

-Det kan väl inte jag hjälpa, jag har i alla fall inte varit med och bestämt nåt, sade fittan!

-Ok då!

 

Karin släppte sitt grepp om kuken, slingrade sig med visst besvär ur trosorna och satte sig sedan grensle över hans ben vänd emot honom.

-Vi kan väl knulla, jag vill gärna lära mig det, sade hon med sin småflickröst och drog av sig koftan och klänningen.

-Men, jag vet inte om det är så lämpligt, protesterade han halvhjärtat. Är det helt säkert att du är femton då?

-Ja! Vad du tjatar om det hela tiden. Hur gör man då, är det så här, frågade hon?

Hon tog tag i kuken och och lät sin klitoris och de små blygdläpparna njutningsfullt gnida sig mot hans jättelika ollon.

-Åh, det här var skönt, gör jag rätt, flämtade hon?

-Jo, fast kuken ska egentligen in i fittan när man knullar! Vilka vackra bröst du har!

 

Hon förde det svullna kukhuvudet till sin fittmynning, men det kändes ovant och först helt omöjligt att få in nåt så stort i sig.

-Oj då, det här går inte sa hon, den är nog för stor för mig!

-Ta det lugnt, det är ingen brådska, sa han med simmig blick och sög in en av hennes styva bröstvårtor i sin mun.

Oerhört kåt av att känna hans stora kuk mot fittan, pressade hon envist på nedåt och fick med viss möda till sist in halva det stora ollonet i den hala slippriga fittan.

Hon kände påtagligt hur fittan producerade mer slem för att kunna ta emot den stora kuken.

-Lite till bara, viskade hon och särade med fingrarna på blygdläpparna och plötsligt trängde hela ollonet in i hennes sidenmjuka lilla fitta.

-Å fy fan vad skönt, stönade hon!

-Din fitta är så trång, är det säkert att du verkligen är femton, flämtade han och stötte uppåt med höfterna?

Kuken trängde in ytterligare en bit och plötsligt skakade hon till när fittan kom i en lång pulserande orgasm. Hon hade aldrig känt något liknande!

-Det är så jävla skönt, åh åh !!

För varje spasmisk krampryckning i fittan gled kuken allt längre in.

Hon stönade och snyftade när fittan långsamt, bit för bit, tog emot hela hans stora ådriga kuk. Hon var nu helt uppfylld!

Långsamt började hon snyftande rida hans jättekuk och de kraftiga orgasmerna avlöste hela tiden varandra tills hennes fitta oupphörligt krampade kring kuken!

Stämningen var oerhört laddad! Det enda som hördes i bilen var deras flämtningar, hennes ihållande stönanden och det intima smaskande ljudet från fittan när den gled upp och ned över den stora grova kuken.

 

När han till sist inte kunde hålla sig längre, utan våldsamt stönande lät kuken i kraftiga sprut pumpa ut sin sperma långt upp i hennes ryckande lilla genomknullade fitta sjönk hon ihop mot hans bröst, som en urkramad trasa.

 Efter att ha pustat ut någon minut lyfte hon sitt huvud och tittade honom i ögonen.

-Puss på dig, vad skönt det var och du kan vara lugn, jag är femton och äter P-piller dessutom, sade hon och gav honom en blöt puss på kinden!

-Tack det var det skönaste jag varit med om, sade han och kramade om henne.

-Vad är klockan, jag måste nog hem nu, sade hon och började krångla sig i sina kläder igen.

-Jag kör dig, svarade han och lyfte på rumpan och drog upp sina byxor.

-Det blir väl en dusch nu, log hon!

-Ja, det är nog läge för det, svarade han med ett stort leende och startade bilen!

 

SLUT på första akten

 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

lp521813

Huldran: Du får gärna skriva vidare på den här novellen, vore bara kul! Tack för berömmet!

18/9, 2013 kl. 13:58

#9

Huldran

Hej!
Vad synd att Du inte har fullföljt den här berättelsen. Den är ju utmärkt! Som någon av damerna ovan påpekat, det är ju bara att fortsätta. Med den här delen som start, kan Du alla gånger få till något riktigt bra. Visst, detta avslut blev ju lite abrupt men det är ju något som lätt går att fila på. Din egen tvehågsenhet, som Du nämner under pkt 6, glöm den! Eller prova med några olika varianter av fortsättningar?
Ärligt talat skulle det vara kul att prova på en egen fortsättning själv (med din tillåtelse förstås) men eftersom jag vet, att jag både har ett annat tempo och en helt annan stil, tror jag inte att resultatet skulle bli så bra, dessvärre.

Och för att reta upp några stycken; det gör inget att nästa del blir lite längre...!

18/9, 2013 kl. 04:42

#8

lp521813

Någon/några här som är intresserad/e av att skriva en stafettnovell?
Gillar att skriva, men att åstadkomma en hel novell känns som ett alltför stort projekt.
Pinocchio här är ju "mitt ofullbordade", och kommer inte att orka slutföra den.

Det vore intressant med olika författare på samma novell :)
Varierande snuskighetsgrad, stil osv som alla bidrar till samma novell.
Bra ide?
Jag bidrar gärna iallafall!

9/9, 2012 kl. 22:52

#7

Ellen-Karin

Kan bara instämma med Mrs_Robinson om det spännande i att bara skriva utan att riktigt veta från början var berättelsen är på väg. Så gör jag ofta och det är flera gånger en berättelse tagit en vändning jag inte hade tänkt mig från början. Ibland har det känts som om jag målat in mig lite i ett hörn, men oftast är det oväntade rätt skönt.

28/8, 2012 kl. 07:49

#6

lp521813

Here´s to you Mrs Robinson! Du är en mycket frisk fläkt! :)

27/8, 2012 kl. 22:22

#5

Mrs_Robinson

Ja, men saken med att vara skrivare/författare är rätt fiffig, du kan blanda in precis vad du vill. Pinoccio som namn fick mig att tänka på den där växande näsan och jag förväntade mig så klart att det skulle bli hans organ som gjorde det.
Kasta in lite magi vet jag :) Kan bli skoj.
Ett tips från en som har hållit på med olika workshops om skrivande, bara sätt igång, utan att veta i förväg vad som kommer att hända. Du ska få se att storyn får sitt eget liv när du låter den komma ut så som den vill. Sedan kan du gå in i efterhand och putsa upp & rätta till.
Heja heja!

27/8, 2012 kl. 22:08

#4

lp521813

Ja, har blivit lite tvehågsen..
Pinocchio var tänkt att skrivas som kukfetischism, dvs att hans kuk skulle växa proportionerligt till hans flickväns lögner angående trohet/otrohet.
Har tagit visst intryck av Ellen-Karins noveller och vet inte riktigt nu vad jag ska fokusera på i skrivandet.
Den upphetsande/otillfredställande känslan av otillräcklighet, eller känslan av bekräftelse i sin otillräcklighet?
Mycket intressant frågeställning! :)

27/8, 2012 kl. 21:43

#3

Mrs_Robinson

Två delar säger du... var är del två? Behöver ju veta vad som händer med Pinoccio.

27/8, 2012 kl. 19:08

#2

lp521813

Tack för kommentarerna!
Jag har förstått vinken om att den slutar för tvärt.
Ska åtgärdas!

4/5, 2012 kl. 23:43

#1

Johannas noveller

Tack för omnämnande! En lovande start på en mycket bra och välskriven novellserie! Gillar humorn i att produktplacera HM, kanske kan du söka sponsorstöd där *ler*
Dessvärre är jag otålig och hade hellre sett en hel novell. Skulle bli vansinnig om jag behandlades så här IRL! Just när jag med särade ben, fuktig och varm, börjat hetta till och bli ordentligt intresserad reser sig killen och går. *suck*
"Vi får fortsätta då vi ses igen" är då ingen tröst! *ler otillfredsställt*

2/5, 2012 kl. 08:01