Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/5, 2012 kl. 08:59, av chatta

Efter badet

Del 2 av 3 i serien fina kompisar

Det finns krafter som inte någon av oss kan undvika, ibland får de oss att göra det man inte skulle.
Eller vi ska kanske följa vår drift mer och låta den sexuella kraften göra våra vänner saliga för en stund utan en tanke på morgondagen!

Min tjej tittar på mig men säger inget utan vi båda glider in i snacket runt bordet.

När det gått någon minut så reser jag mig med ursäkten att gå på toa. Min tjej tittar efter mig när jag går. Runt hörnan och snabbt iväg in i växthuset där AM o Lennart bör vara, alldeles riktigt, när jag försiktigt tittar in i den fjärde gången ser jag AM:s helnakna kropp bakifrån bara två meter in, framför står hennes Lennart med nerhasade byxor och pumpar upp henne. Jag hör AM prata så jag går tyst in i gången med fingret framför munnen för att Lennart inte ska avslöja mig när han ser mig.

Då hör jag henne Jag kan inte hjälpa det, jag blev så kåt när han strippade för mig, han visade sin kuk för mig. Han såg att jag tände men han vägrade att ställa upp den för mig. Ju mer den hängde o dinglade när han visade upp sig ju mer kåt blev jag för att han avsiktligen undvek att få stånd.

Nu har Lennart sett mig men säger inget utan fortsätter att pumpa upp sin fru. När han tömmer sig i henne så ger jag tecken till honom att hans ska böja ner AM när han drar sig ur henne, Där står Lennart framför sin framåtlutande helnakna fru. Hennes rumpa är vänd mot mig och hennes öppna nysprutade fitta är alldeles för inbjudande för att missa.

Jag öppnar min gylf och tar fram min kuk så att Lennart kan se hur svullen den är. Utan att fråga om lov tar jag mig friheten att sticka in den i AM, jag har nått botten innan hon förstår vad som sker. När hon försöker resa sig håller jag ner henne och säger. Sug upp din man Hon försöker protestera men Lennart har tänt på alla cylindrar och tar kuken och sticker in den i munnen. Det känns att AM inte vet vad hon ska göra, hon kämpar förtvivlat för att komma loss. Så plötsligt känner jag hur hennes fitta börjar krama min boa som hittills har hållit sig stilla, jag gör några små juck för att sedan dra mig helt ur och låter boan slingra sig fram o tillbaka längs hennes springa, bak över rumpan, fram över springan, förbi pärlan, lite extra vibration på pärlan, känner hur hon svarar med sitt kön som helt har tagit över henne. Nu är det helt styrt av hennes kön.

Lennart står helt stilla och tittar konstigt på mig, jag blir lite orolig att han ska bli förbannad när jag inser att AM suger min kuk med sin fitta samtidigt som denna pryda lilla fru troligen för första gången suger av en kuk, en kuk som precis har fyllt henne med sperma, en kuk som minuterna senare återigen sprutar, denna gång över hennes bröst efter att ha dragit sig ur munnen.

Mina händer letar sig fram till brösten som jag inte sett ännu, de är väl ganska normala, inte speciellt fasta utan små och hängande men jag masserar in Lennarts sperma i dessa hängpattar.

AM gör ett bra jobb med sin fitta och jag känner att det är dags att leverera, det känner AM också för hon säger Jag är helt oskyddad så du måste dra ut den innan sprutet. Never svarar jag. Du ville se min kuk stå och nu har du känt den så nu är det min vilja som gäller. Och jag vill betäcka dig på riktigt och hoppas att det tar så du blir på smällen!

Vi står kvar klistrade mot varandra och jag tömmer mig, hennes kön mjölkar mig helt tom och någon som helst önskan att bli fri från mig märks inte. Hon fortsätter att mjölka med fittan och min kuk som började sloka efter tömningen reser sig igen till fullt stånd. Efter en stund drar jag mig ur AM, vänder henne mot samtidigt som hon reser sig från sin framåtböjda ställning. Nu har även hon fått sin önskan uppfylld: Hon ser mitt kön i full resning, hon tar med båda händerna och smeker min stav, min pung tills jag säger Vi måste klä oss och gå tillbaks



Jag och Lennart klädde på oss och började gå tillbaka till de övriga medan AM gick in i toan för att snygga till sig. Jag hade fortfarande hennes trosor i min ficka.

Sur? Frågar jag Lennart, får inget svar så jag fortsätter Bliv inte sur eller arg, jag lovar att du kommer att få uppleva något fantastiskt med din tjej i fortsättningen och du behöver inte vara det minsta svartsjuk för att jag knullar henne så fort som jag kommer till.

Fortfarande inget svar, så jag fortsätter. Hur känns det? Du måste svara mig innan vi träffar de andra.

Lennart stannade upp och tittar på mig, sen kommer det.

Det är länge sedan som vi hade sex med varandra, vi har det mycket kämpigt just nu. Jag fattade inte vad hon ville när hon drog iväg med mig, när hon sedan knuffade in mig i gången mellan tomatplantorna och drog klänningen av sig och jag såg hennes kön som var öppet o svullet så gick det nästan för mig. Jag har aldrig upplevt en sådan känsla med min fru någon gång. Där stod hon helt naken, även bh:n hade hon tagit av, och på avstånd hördes musik o prat från festen. Hon fick ner mina byxor och tog min kuk för att styra in den i sig.

När jag känner hennes fitthår kittla min kuk så är jag åter på väg att tömma mig men av någon anledning så händer det inte utan jag känner när min kuk går förbi håren och når springan, känner när hon drar kuken över kittlaren, längs hela springan tillbaks fram och tillbaka några gånger. Sedan känner jag hur hon släpper taget om min kuk när den står i hålets mynning, tar tag om min röv, går upp på tå och låter sin fitta suga in kuken. Trots att min kuk har svullnat som aldrig för så hade jag ingen svårighet att glida in i henne, hon måste varit väldigt kåt på dig så våt som hon var och som hennes fitta mjölkade min kuk. Fy fan vad gott det var att få pirra henne och spruta henne full samtidigt som jag såg dig komma fram och titta på oss.

När du sen fick mig till att dra mig ur henne och trycka ner henne till min visserligen tömda men inte helt slocknad kuk och hon slickade och sög mig som hon inte gjort någon förut med ett finger i springan, fnittrade då hon stack sitt spermavåta finger fram till min näsa så jag fick lukta.

 

Man kan nog inte vara mer salig än jag var då - trodde jag – för när du drog ner dina byxor och visade upp en lem som tycktes gigantisk stor där den stod snett upp, gungande och koddarna som hängde och dinglade för vart steg du tog mot min inte ont anande fru. Jag kan aldrig beskriva hur djävligt gott det kändes när du trängde in i hennes nyknullade, fullsprutad mus och hennes mun som bearbetade min kuk reagerade för ditt intrång. Att se dig stå bakom henne och pumpa samtidigt som jag blev avsögen. Det var fascinerande samtidigt som jag aldrig vågat tro att AM skulle göra detta någonsin.

Visst blev jag förbannad på dig när jag hörde dig säga att du inte tänkte dra dig ur henne utan hade för avsikt att betäcka henne fullt ut, låta din spermaflod fylla henne totalt, att du hoppades att det skulle ta, att hon skulle bli på smällen, att du skulle göra henne med barn. Då vaknade demonerna i mig för att sedan försvinna igen när jag kände hur AM stelnade till. Jag förstod att du då gjorde det du hade sagt du skulle göra, känslan i mig när jag kände hennes reaktion då du fyllde hennes mus med din sperma var mig över mäktig och fick mig till att spruta i hennes mun som villigt tog emot mitt sprut. Hon sög och slickade mig tills jag hade krympt ihop.

Efter att vi hade lösgjort oss från varandra så stod vi tysta och tittade på varandra, Jag har aldrig sett AM vara så tillfredställd samtidigt fortfarande hungrig, hon sträckte och vred på sig, smekte sina små bröst, särade på benen visade upp sitt svullna vidöppna kön, drar längs benen.

När jag såg henne stå där och smörja in sina pattar med din sperma, och visste att du precis knullat min fru som jag inte fått göra på nästan ett helt år då fattade jag inte att jag inte slog ihjäl dig, men känslan jag fick när jag såg hur lycklig hon var i sin nakenhet framför oss räddade dig.

Vi måste prata mer sedan nu måste vi gå in till de andra.

Lennart slutade snacka och började gå igen.

Själv fattade jag knappt vad jag gjort. Inte bara fått trosorna av min kompis pryda lilla fru utan även fått knulla henne framför hennes kille. Känslan att ta fram kuken ur byxorna och forcera rakt in i hennes mus när hon stod framåtböjd med benen isär, slickande gubbens pick samtidigt som hon utan att veta om det visade upp sin nyknullade fitta för mig den var otrolig, och nu gick vi här sidan om varandra min kompis och jag utan att bråka.

Jag var nöjd hade sprutat en gång, Lennart hade fått sprutat två gånger, hur många gånger AM kommit visste jag inte men troligen tre kanske fyra.

En gång direkt när min tunga nuddade hennes kittlare i pool-rummet, kanske en gång till när jag fortsatte att slicka henne. Lennarts kuk hade också fått det till gå för henne och när jag sedan tryckte in min längtande kuk i hennes våta fitta så tror jag att hennes tidigare orgasm fortsatte men att hon fick fittan till att sprattla det är helt säkert för det gick inte att missa när hon stod helt stilla med Lennarts kuk i munnen och min kuk så långt in som det bara gick i fittan när vi båda lät sperman forsa in i henne.

Det blev ju fem gånger. Inte konstigt att hon strålade när hon stod i sin nakenhet i gången mellan tomatplantorna.

 

Det är härligt med kompisar!

 

Och det är också härligt om någon vill kommentera min sanna/osanna, (avgör sälv), berättelse som inte är slut ännu, mer kommer.


 

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

pompom

några gillar denna novell synd att de inte har kommenterat den

26/8, 2016 kl. 11:59

#3

roljoh

Jag är inte i din situation, chatta. Men jag är mycket upphetsad .... vilken situation du varit i.
Vilket "knulla"
Ni tre har skapat en spänning som är högpotent.
Nu ska jag läsa avsnitt tre.
Jag kan bara berätta att jag själv är i ett potent läge.
Skönt.

23/2, 2016 kl. 02:07

#2

chatta

tack för kommentaren, då jag kommit upp i åren så har jag mycket att fantisera om, samtidigt har jag insett att vi behöver ta ut svängarna mer.
Varför inte låta din fru få en extra lekkamrat när barnen är gjorda (eller få hjälp att göra dem). Tänk om någon i den situationen vågade berätta!

11/5, 2012 kl. 08:54

#1

Ronneby

Underbar novell.
Hoppas att det kommer mera.

10/5, 2012 kl. 23:23