Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/5, 2012 kl. 09:21, av Swedeboy66

Vid slutet av vägen

En sommarfantasi om att se, men inte röra...

Morgonen och förmiddagen hade sakta släpat sig fram - inte en chans att koncentrera sig på arbetet, ditt huvud var fyllt av helt andra tankar som fick dina kinder att blossa, och en alltför välbekant pirrande känsla spred sig genom hela din kropp Du kände att du var alldeles fuktig, våt av längtan – uppdämd lust som kanske äntligen skulle få leva ut.

Strax före lunch, smet du som överenskommet iväg från jobbet. På lätta fötter gick du den korta vägen hem och hämtade bilen, värmen slog emot dig som en vägg då du öppnade bildörren, inte så konstigt då det var närmare 30 grader varmt ute. Inne i bilen måste det ha varit minst 50,  tur att jag inte har så mycket kläder på mig tänkte du med ett leende, samtidigt som du satte dig bakom ratten och backade ut från parkeringen.

Med nervevad ruta körde du mot den beskrivna vägen, bilens fläkt överöste dig med kyld, sval härlig luft som fick dina längtande bröstvårtor att styvna under den skira sommarklänningen.  du kunde inte låta bli att lättjefullt sära dina ben en aning för att få känna den kalla luften under klänningen, mot ditt troslösa, renrakade våta sköte. På bilradion spelades Darryl Braithwaites ”One Summer” trallande sjöng du med ”It’s knowin’ when, and what to do, It’s up to you......” Du log och tänkte  - det blir inte mer sommar än så här.

Efter 20 minuter såg du så skylten, och svängde av – in på den snustorra grusvägen. I backspegeln såg du hur bilen rev upp ett enormt dammoln, efter bara några tiotal meter var vyn i backspegeln bara grått vägdamm. Vägen slingrade sig djupare in i skogen, förbi ett par mindre sommarstugor. Några kilometer senare kunde du se hur träden glesnade och havet blänkte genom lövverket.

”Här slutar allmän väg” stod det på skylten du passerade, bara en liten bit senare tog vägen slut vid en liten vändplats. Med ett leende säg du att den vita Audin redan stod parkerad där.

Du parkerade, stängde av bilen och klev ut i värmen....

 

Sökande svepte din blick över parkering, där.. längst ner måste det vara – en knapt skönjbar öppning i grönskan och där låg stigen som ledde ner mot havet. Snart övergick stigen från att vara trampad jord, till ett löst underlag av sand, du stannade och tog av dig skorna, tömde dom på sand och promenerade vidare med den mjuka sanden under dina fötter, känslan av sanden som letade sig upp mellan dina tår, dom små sticken ibland från barr som fallit från träden fick dig att känna dig avslappnad, levande...

Skogen glesnade allt mer, och en något svalare bris från havet gjorde sig påmind. Skogen övergick till strand, sakta gick du på stigen omgiven av höga vasstrån i sanden. Du stannade upp och tittade dig nyfiket omkring, vart kan det vara... där på din vänstra sida såg du klipporna, och den skyddande sanddynen som jag beskrivit. Ivrigt började du bana dig dit genom den höga vassen, på marken framför såg du fotspår i sanden, och ett och annat knäckt vasstrå, nöjt förstod du att du var på helt rätt väg. Väl uppe på åsen spanade du ned på klipporna nedanför dig, och där med sanddynen som bakgrund, och dom två klipporna som insynskyddande väggar såg du mig ligga på rygg i solen. Bestämt gick du mot mig...

Jag kom fram till stranden i god tid, plockade med mig mina saker från bilen och begav mig mot klipporna, gick stigen ner genom skogen, vidare genom vassen och över åsen. Väl framme bredda jag ut den stora filten på sanden, pustade ut en stund i värmen, tog upp en iskall öl ur kylväskan och lät nöjt ett par klunkar rinna ner för min torra strupe. Klädde sakta av mig shorts och skjorta, njöt av solens strålar mot min nakna hud. Tittade mig omkring, och konstaterade att det endast var ett par fiskmåsar som cirkulerade uppe på himlen som hade insyn mellan klipporna, skalade av mig mitt sista klädesplagg och lade mig naken, lättjefullt ner på filten. Den svaga brisen, och solens värmande strålar mot mitt kön gjorde sig oerhört påmint, sakta steg min upphetsning och jag kände hur min kuk sakta styvnade.

Strök lätt med min hand ner över min mage, strök bort ett par svettpärlor som bildats av de varma solstrålarna, lät min hand glida neråt, tog ett fast tag runt, min vid det här laget hårda, pulserande, längtande kuk, drog förhuden bakåt och blottade mitt ollon för solen, stönade till då mitt glansiga, hårda ollon nåddes av vinden, och solens värme. Drog ett par mjuka, långsamma drag, reste mig upp stödd på ena armbågen, runkade sakta min nu stenhårda kuk, såg hur en droppe försats trängt ut på ollonet, strök mjukt ut den över toppen med tummen... vått, halkigt och glansigt. Lät handen sakta smeka över min lena nyrakade pung, kände hur den dragit ihop sig, längtande och väntande på det som skall komma...

Med en viljeansträngning tvingade jag mig själv att sluta smeka, vill dra ut på det, maximera njutningen. Reste mig upp och gick sakta ner mot havet, hoppade i det kalla vattnet för att kyla av mig, lugna ner mig lite. Det kalla vattnet hade avsett effekt, avkylt och med något mindre ansträngd andhämtning gick jag åter till min filt, svepte en sarong runt mina höfter, läppjade på den fortfarande kalla ölen och tittade ut över havet. Lade mig ner på filten, slöt mina ögon och lät sinnena uppfyllas av doften, känslorna och ljuden från hav och strand. Hade ingen aning om hur länge jag legat när jag vaknade till liv med ett ryck av att någon ropade ”Hej!”, Måste ha dåsat till i värmen.

 

Du ropade ”Hej!” Då du såg mig ligga där nere, skrattade till då du såg att jag satte mig upp med ett häftigt ryck, väl nere mötte du min yrvakna blick med ett leende, bredde ut din filt bredvid min och la dig ner på den mjuka sanden.....

Du låg på sidan och betraktade min solvarma kropp som glänste av svett från värmen, själv kände du värmen genom din tunna sommarklänning – du var tvungen att kämpa emot din lust att låta dina händer smeka över min bara mage, så nära, så lockande men reglerna var ju uppgjorda sedan tidigare – Se men inte röra!

Jag satte mig upp, flyttade min filt mot stenen på den ena sidan, satte mig ner med ryggen mot stenen, vilket gjorde att du hade full insyn under den tunna sarongen jag lindat runt midjan, jag kände dina blickar bränna mot mitt kön, lockad av din blick – upphetsningen av att se din hungriga blick gjorde att min kuk började vakna till liv igen – kände hur den sakta reste sig,  fylldes med blod, lust och längtan.

Fascinerat njöt du av utsikten där jag satt lutad mot stenen, du kunde inte slita din blick från mitt kön som, påhejat av dina blickar reste sig. Du kände hur det påverkade dig på samma sätt, kåtheten som du känt ända sedan vi bestämde denna lek, blommade nu ut för fullt, du anade att, utan att behöva känna efter att det nog var ganska blött där nere.

Med ett retsamt leende ställde du dig upp, och lät långsamt axelbanden glida ner över dina axlar, blottade överdelen av dina bröst, samtidigt som du vände dig med ryggen mot mig, med nyfiken blick följde jag din klänning, då den sakta gled ner över din rygg, blottade mer och mer hud, retsamt höll du fast den vid din midja, böjde dig framåt, och lät den sakta glida ner och blotta din stjärt, mina ögon lämnade dig inte för en sekund – jag kunde inte hejda mig längre utan kavlade upp tygstycket runt min midja och greppade min nu mycket hårda kuk, smekte mig sakta samtidigt som mina hungriga blickar njöt av din nakna kropp....

Du la dig ner rakt framför mig, satte fötterna i marken, och särade sakta på dina ben, du njöt av solen mot din fitta, av att se mig sitta mittemot och sakta smeka mig själv. Med ett klibbigt läte öppnade sig ditt kön då dina ben gled isär, svullen, blöt blänkande i solen.

Sakta började du smeka dig själv, lät ett finger lätt, långsamt rotera över din längtande klitta, min blick var som fastnaglad mellan dina ben, jag smekte mig mer intensivt, hårdare, snabbare – slöt min lediga hand runt min pung, masserade mjukt kulorna.

Uppmuntrad, upphetsad av det du såg, började din hand arbeta intensivare, prövande stack du in två fingrar, samtidigt som din andra hand bearbetade din svullna klitta – galen av längtan, men förbjuden av lekens regler, du kände hur du verkligen ville krypa över till mig, känna på min längtande lem, din mun ville ta min hands plats. Denna längtan – att det var så nära gjorde dig galen av kåthet.

Jag ställde mig upp på knä, flyttade lite närmare dig – stående nästan mellan dina ben. Som hypnotiserad tittade jag på din hand som smekte allt fortare, jag följde med i din rytm, runkade allt fortare. Din andhämtning ökade, dina kinder blossade du kände att du inte hade så långt kvar....

Kände hur det började pirra längs ryggraden, min pung hade dragit ihop sig av upphetsningen, gjorde sig redo att leverera en laddning njutning, stående mellan dina ben, med mitt kukhuvud kanske bara 20 centimeter från din savande fitta, som du nu bearbetade allt vildare – hörde dig andas stötvis, stöna..... smekta jag mig allt mer målmedvetet...

-              Säg till när du är nära, sa jag

Oförmögen att svara nickade du krampaktigt på huvudet, samtidigt som ett stön av vällust passerade din läppar. Som förhäxad tittade du på min kuk, handen som nu sakta, sakta smekte upp  och ner efter skaftet.. Det svullna, glansiga ollonet som var blottat i solen. Du kände att du var mycket nära...

-              Mmmm jag kommer snart stönade du....

Jag flyttade mig ännu något närmare din fitta, triggad av dina stön, det våta plaskandet från dina fingrar tryckte jag mig över gränsen, kände hur varenda muskel i min kropp drog ihop sig, med ett djupt stön lät jag min första stråle landa mitt på din blottade fitta, den plötsliga värmen, synen av min njutning fick dig att explodera med ett gnyende stön av njutning, du sträckte ut din ben, och juckade upp mot min kuk, som tömde stråle, efter stråle av varm sperma över dina fingrar, din fitta, dina mage. Du kände din fitta dra ihop sig, vågor av orgasmen sköljde över dig...

-              Mmmm så sköööönt, stönade du.

Sakta ebbade orgasmen ut, lojt, mjukt och sakta lekte dina fingrar över din fitta... smetade ut det varma, klibbiga.... kände hur lätt dina fingrar gled in i din grotta. Nöjt slöt du ögonen, slappnade av i solen med ett leende.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.