Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/6, 2012 kl. 10:05, av Archeolog

Ett roligt sommarjobb

Del 1 av 5 i serien Mod är allt som behövs

Detta är då första delen i serien och det första steget/hoppet man kan ta in i den bästa (enligt mig) delen av världen ^^ Den är skriven för ungefär tre år sedan så den kan skilja sig från den nivå som ni är vana vid.
Inget i novellerna

 

Nu blev det så att min farsa hade sagt åt mig att jag skulle skaffa mig ett sommarjobb och tjäna lite egna pengar istället för att snylta hos honom, om jag inte ville hotade han med att ändra datoradministratörens lösenord och stänga av nätverket så att jag inte skulle kunna göra någonting som involverade datorer. Jag var pank vid den tidpunkten som så jag hade ingen chans att gå på internetcafé heller.

 

Jag satte upp några lappar på ICA-affären och vid centrum om att jag var en kille på 17 år som kunde göra diverse trädgårdsarbete och måla hus. Kontakt via det här numret.

Det där med att måla hus ville jag helst inte göra om, sommaren innan hade jag hjälpt en kompis att måla två av fyra sidor på ett hus. Gud vad det var jobbigt!

Och vad tror ni den personen som ringde ville ha hjälp med? Jaja, är man med i leken får man leken tåla.

 

Det var en man i 40-års åldern som hette Anders som vill ha hjälp med att måla fram- och baksidan av sitt hus. Han betalade bra för arbetet, 50kr/h. Han hjälpte till med framsidan och visade mig hur jag bäst skulle gå tillväga. Det var ett tvåvåningshus och ganska stort om jag får säga det själv. Framsidan gick på ungefär fem timmar (tvätta och sen vänta en timma tills det torkat, sedan måla) sen var det försent för att fortsätta måla för dagen.

 

Nästa dag när jag kom dit var det lite mulet på himlen men väderleksrapporten hade sagt att det inte skulle regna. Anders berättade när jag kom dit att han inte kunde stanna kvar och hjälpa till med baksidan, han skulle köra de sista sakerna till landet där hans son och fru väntade. Så jag började tvätta baksidan av huset när han hade åkt iväg. När jag hade tvättat den nedersta delen av huset behövde jag låna stegen för att komma högre upp. Jag visste vart stegen och nyckeln till förrådet fanns, för jag hade följt med Anders in i huset för att hämta nyckeln och ett glas vatten.

Jag ringde på dörren för att få komma in, ingen kom och öppnade. Jag kände på handtaget och märkte att det var öppet. Anders hade sagt att hans två döttrar var hemma och att han skulle åka med dem till landet om några dagar. När jag hade hållt på och tvätta nederdelen av baksidan hade jag hört att dörren hade öppnats och stängts, sen en moped som startades och körde iväg. Så det betydde att det fanns en dotter kvar i huset.

 

Jag tänkte inte så mycket på det just då och gick till köket där nyckelskåpet fanns, tog nyckeln och ett glas vatten. Jag var på väg ut när jag tittade lite halvmedvetet omkring och såg en lädersoffa framför en plasma TV. Lyckost tänkte jag. Sedan när jag tittade lite närmare på soffan såg jag brunt hår som låg över armstödet på soffan. Stannade och smög mig fram till baksidan av soffan.

 

Där ser jag en tjej med brunt hår liggandes på ryggen med en lite för liten ”Hello Kitty” t-shirt och röd-grön-rutig kjol. Hon hade små läppar med rosa läppstift på, lite fräknar på en rad under ögonen och över näsan. Den tjejen var mer söt än snygg. Men jag hann inte studera henne närmare, för hon började sträcka på sig och jag sprang tyst ut genom dörren och stängde den efter mig. Jag låste upp förrådet och hämtade stegen, jag brydde mig inte om att lämna tillbaka nyckeln direkt efter det, utan tänkte lämna tillbaka den när jag var klar.

När jag hade hållt på ett tag kom den förbaskade solen i ett läge så att jag blev varm och svettig, så jag tog av mig den svarta kortärmade skjortan. Jag hade långbyxor på mig också och det blev väldigt varmt med jeans. Så jag klättrade ner från stegen och letade fram mina badbyxor i påsen jag hade med mig, jag hade tänkt cykla till Fågelöudde när jag var klar och ta ett dopp.

Jag tog snabbt av mig byxorna och kalsongerna och bytte till badbyxorna, sen gick jag tillbaka till arbetet.

 

På baksidan av huset fanns det fem fönster, tre på nedervåningen och två på övervåningen.

Av de tre fönstren på nedervåningen var det ett som var litet, kanske lika stort som ett

A4-papper. Det fönstret ledde till badrummet. När jag stod på stegen och tvättade det området precis vid det fönstret såg jag konturen av tjejen som duschade. Min penis vaknar och reser sig sakta, så jag klättrar ner och flyttar stegen åt vänster så att jag inte kan se in. Jag hade lovat mig själv att inte runka under hela sommaren, jag hade slagit vad med kompisarna också om att hålla ut längst. I och för sig så visste jag att jag inte skulle kunna hålla ut hela sommaren, eftersom jag i vanliga fall runkade dagligen.

 

Men efter att inte ha runkat på tre veckor blev det svårt att motstå frestelsen att fortsätta titta på.

Jag hade sett tillräckligt för att min penis inte skulle gå ner den följande halvtimman, så den hängde lite halv-slakt innanför badbyxorna. När jag kom upp till övervåningens fönster kände jag mig lite kissnödig och klättrade ner och gick in huset. Som väntat låg tjejen inte kvar i soffan så jag blev lite lättad, jag gick på toaletten och sen ut och uppför stegen igen. Det högra av de två fönster på övervåningen ledde till ett tomt sovrum som var välstädat och fint.

Det andra ledde också till ett sovrum men det här rummet var inte tomt!

Tjejen låg på sängen med ansiktet mot kudden, hon hade ett badlakan på sig så att det täckte ryggen och midjan men inte rumpan! Hennes rumpa var inte särskilt fet eller spinkig, utan mer mittemellan.

 

Nu stod min penis i givakt och jag kunde inte få ner den, jag hade bara ett sista ställe att tvätta och det var precis ovanför tjejens fönster. Jag var tvungen att stå rakt framför hennes fönster för att kunna nå och jag hade fortfarande stånd, varje gång jag sträckte mig för att nå högre upp gned penisen mot fönstret.

Precis när jag var klar och ska gå ner knackar tjejen på fönstret och jag klättrar ner tills jag står öga mot öga med den söta tjejen, nu hade hon inget badlakan utan en liten t-shirt och den röd-grön-rutiga kjolen på sig, och ingen bh!

Hon öppnar fönstret och säger åt mig att komma in. Jag blir skraj som fan och tror hon ska ringa Anders.

Men jag klättrar ner och går in i huset och sätter mig i soffan och väntar, jag hör henne gå nerför trappan och får syn på henne.

- Vem är du?

- Din pappa anställde mig för att måla huset.

- En sommarjobbare?

- Ja.

- Kan du förklara för mig varför jag såg en kille med sin hårda kuk pressad mot mitt fönster?

- Ehh, jag såg liksom...

- Är du en smygtittare?! Ska jag ringa min pappa och säga att han anställde ett pervo? Ska jag det?

Hennes tonfall var inte riktigt ilsket som jag hade trott utan det var mer som om hon retades med mig.

- Jag är inget pervo.

- Varför ska jag tro på vad du säger? Förklara varför du hade stånd.

Den här tjejen var säkert inte äldre än jag själv, så jag tänkte retas lite med henne också.

- Det är svårt för mig att hålla nere min penis när jag ser en så snygg och söt tjej som du själv.

Hon ryckte till lite och rodnade.

- Hur kommer det sig att du inte gick in och runkade på toaletten så att den slapp vara så hård när du arbetade?

- Jag har slagit vad med mina kompisar om att inte runka under hela sommarlovet.

- Vad skulle hända om du förlorade vadet?

- Jag skulle få betala 100kr till vinnaren, men det skulle behövas många orgasmer för att få ner den här saken.

Sa jag när jag pekade på penisen. Jag kunde inte fatta att jag pratade så lugnt om det, men på något sätt behöll jag mitt lugn.

Hon skulle precis säga något när telefonen ringde.

- Stanna där.

Jag hörde hur hon svarade, det var hennes farsa!

Hon kom tillbaka med telefonen mot örat, det var en trådlös telefon.

- Ja, allt är bra här. Den där killen som målar huset, ja han är kvar. Han jobbar på fint. Du kommer hem imorgon? Varför det? Aha, ok. Vi ses imorrn då, kram.

Hon la på luren och tittade på mig. Vad ville hon ha av mig nudå?

- Du kan fortsätta jobba.

- Eh, okej.

Sa jag och reste mig. När jag gick förbi henne kände jag hennes hand snudda vid penishuvudet, jag låtsades inte om det men penisen ryckte till och hon fnissade till.

Jag gick ut och skulle hämta målarfärgen när det börjar ösregna.

Man kan ju inte måla hus när det regnar, så jag skyndade mig in i huset och torkade mig med handduken jag hade haft i påsen, men det hade regnat in i påsen så handduken var blöt den också.

 

Tjejen kom till dörren och sa at jag borde ta en dusch, jag kände mig faktiskt lite frusen. Jag försökte att inte låtsas om att badbyxorna klibbade sig fast vid den hårda penisen, och jag kunde se i ögonvrån att hon tittade ner mot den och smålog.

- När du har duschat kan du väl komma upp?

Nu vimlade det med olika perversa tankar i huvudet på mig.

Jag tog en varm dusch och torkade mig med en torr handduk, sen tog jag på mig de blöta badbyxorna, hade ingenting annat.

När jag var klar gick jag uppför trappan och knackade på den högra dörren, hon öppnade och sa åt mig att komma in och sätta mig på sängen.

- Jag heter Anna, du?

- Oscar.

 

Jag försökte täcka mitt stånd med händerna, hon öppnade lådan längst ner i skrivbordet och lyfte på saker i lådan och stökade lite. Sen tog hon fram ett stort kuvert som var ganska tjockt, hon gav mig det och sa åt mig att öppna det. Det var redan öppnat så jag behövde bara lyfta på fliken för att se vad det var. Porrtidningar!

- Vad ska jag göra med dessa?

- Ta fram dem och titta i dem.

Jag såg för mitt inre öga hur pengarna flög iväg.

Jag tog fram hela bunten på ungefär 12 tidningar, valde en med 18-års tjejer.

- Aha, du gilla sådana saker.

- Ja, jag föredrar det framför MILF och äldre kvinnor.

- Okej. Jag visar dig det här för att du ska runka av dig så att du slipper ha ett sånt stånd i vägen när du jobbar.

- Ska jag runka här eller på toaletten?

Tyckte att det var en ganska dum fråga, klart hon ville att jag skulle runka inne på toaletten.

Så jag blev överraskad när hon sa att jag skulle göra det där framför henne.

En dröm som går i uppfyllelse, tänkte jag.

Jag drog av mig badbyxorna så att penisen studsade upp när den blev fri och satte mig lite mer tillrätta på sängen. När jag förde handen till den kastade jag en blick på Anna, hon tittade storögt på den. Det var säkert första gången hon såg en penis i verkligheten.

Jag började runka lite lugnt och sakta tills jag ökade tempot.

- Har du något papper jag kan komma i?

- Eh... vänta lite, jag ska hämta.

Hon gick iväg ut genom dörren och jag slutade runka och letade lite bland tidningarna.

Jag hittade en till 18 19-års tidning och strök penisen lite lugnt. När hon kom tillbaka hade hon med sig en toarulle och gav mig den.

- Hur känns det?

- Väldigt skönt.

Jag började närma mig klimax så jag tog lite toapapper och höll den precis framför penishuvudet, jag sköt lite för långt så det hamnade på mattan framför byrålådan.

- Ursäkta.

- Äh, det gör inget. Så nu var det slut?

Som jag hade sagt förut så behövdes det mer än en gång för att få ner det här ståndet, sagt och gjort sjunker den inte utan blir lite hårdare.

- Vad väntar du på, bättre tider? Sätt igång och runka.

- Kan det vara så att du har en porrfilm till hands?

- Varför tror du att en tjej som jag har en porrfilm? Varför behöver du ens en film när du har många tidningar?

- Första gången är alltid lättast, sen blir det svårare att ens få en orgasm.

- Ja, du kan ju inte jobba i det där tillståndet.

Hon fick en speciell min i ansiktet, en sån där min man har när man hatar att medge att den andre har rätt.

- Vänta här…

Anna går ut från rummet och öppnar en dörr som leder upp till vinden.

Medan hon är borta tar jag mig en liten titt i rummet och öppnar hennes garderob och hittar ett par svarta stringtrosor, jag är inte för den där fetischen med att runka med andras underkläder.

Hon kommer tillbaka med en låda i famnen, jag skojade bara när jag undrade om hon hade en porrfilm, jäklar!

- Vad är det du tänder på då?

- Ehh… vad har du för filmer?

Hon öppnar lådan och tar fram gamla tidningar om husgeråd och trädgårdsskötsel, längst ner tar hon fram fyra dvd-fodral med ett antal nakna tjejer på omslaget. En hade lesbisk porr och de andra tre var blandat gruppsex och hetero knull.

- Tycker du om lebb-porr?

- Det är alltid upphetsande, men den där går väl bra?

Jag pekar på en dvd med en tjej i skolkläder på framsidan.

- Jag bryr mig inte.

Hon sätter på datorn och väntar tills inloggnings-sidan kommer upp, hon knappar in sitt lösenord och sen startar hon upp ett program som spelar upp filmer.

Hon sätter in dvd-skivan och sätter den på play.

När förtexterna kommer stänger hon dörren och täcker för fönstret med gardinerna så att det blir nästan kolsvart i rummet om man bortser från datorskärmen.

 

Hon sätter sig på sängkanten medan jag sätter mig på golvet och försöker göra det lite bekvämt.

Filmen rullar på och den handlar om en tjej som går hem från skolan när hon träffar en kille som erbjuder henne skjuts, hon tackar ja och sen kör han iväg henne till en kulle och har sex med henne där. Har sett bättre filmer än den där men sexet får mig halvt omedvetet att börja runka igen. När jag sitter där runkandes och stönar lite, hör och känner jag hur sängen guppar upp och ner. Jag slutar inte att runka men jag tystnar och hör hur Anna stönar tyst.

Det här är för bra att vara sant, tänker jag. Nu slutar jag att titta på budget-porrfilmen och blundar och ser Anna framför mina ögon, det tar inte lång stund för mig att få orgasm efter de tankarna, jag sköt laddningen med lite bättre precision den här gången.

Eftersom jag kände att sängen guppade fortfarande förstod jag att hon inte hade märkt att jag hade kommit, så jag torkade ollonet lite med pappret och vände mig sakta om tills jag hade huvudet i jämnhöjd med sängkanten. Därifrån såg jag tillräckligt mycket för att kunna dö lycklig. Mitt framför mig ligger en tjej som blundar med ansiktet vänt mot taket och vänstra handen innanför t-shirten medan den högra innanför kjolen, det höjs och sänks febrilt där hennes högra hand är.

 

Hon börjar ta av sig kjolen och då märker jag att hon inte har några trosor på sig, hade hon planerat det här?

Jag aktade mig lite när hon tog av sig kjolen och såg till att hon inte rörde mig ifall hon skulle avbryta, när kjolen väl låg på golvet såg jag hennes vagina fastän det nästan var helmörkt i rummet, inte mycket hår men den var liksom liten jämfört med de som jag hade sett på filmer.

Hon särar på benen så jag ser bättre. Min instinkt vill bara hoppa på henne och hugga in (inte bokstavligt talat).

Hon börjar röra sina bröst med båda händerna.

 

Jag tar chansen och tar tag med händerna precis ovanför knäna och drar mig in mot henne, jag begraver min mun i slidan och sträcker ut tungan för att få någon reaktion.

Jag känner att hon rycker till och flämtar, jag fortsätter att röra tungan inuti henne tills jag drar undan munnen lite och letar efter hennes klitoris, det här var min första gång så jag visste inte exakt på pricken vart jag skulle leta, men efter en halv minut eller så känner jag en slags liten kula sticka ut och börjar slicka lite och suga på den. Jag känner hur det rycker i henne när jag slickar och till slut känner jag hur hon spänner sig och sen slappnar av, hon liksom sjunker ihop och sätter sig upp.

- Du har gjort det där förut eller hur? Frågar hon

- Nej det har jag faktiskt inte, jag är oskuld.

- Oj, det trodde jag faktiskt inte.

- Kändes det skönt?

- Jätte! Men jag vill helst inte suga av dig, går det bra?

Jag blev besviken men visade det inte.

- Nejdå, men kan vi ha sex?

- Eh… jag är också oskuld.

- Ska vi prova att du ligger ner och jag står på knä?

- Aha, du menar den ställningen.

Vi flyttade oss lite och stökade medan kuken guppade upp och ner när jag satte mig på sängen. Hon la sig ner på rygg och drog av sig t-shiiten, jag glodde på hennes bröst, det första par jag sett i verkligheten.

Hon särade på benen och lyfte upp nederdelen av kroppen med hjälp av benen, så att jag kunde köra in den i vaginan.

- Vänta lite! Säger hon

Hon tar fram en förpackning ur byrålådan och ger den till mig, kondomer. Bra tänkt, tänkte jag. Jag sätter på den inte helt problemfritt och hon gör sig redo igen.

Jag fingrar lite på klitoris innan jag för kuken till slid-läpparna, jag kör in den väldigt långsamt för jag vet att det kommer bli lika känsligt för henne som för mig. Jag ser hur hon spänner sig när ollonet sjunker in i vaginan, sen blir det svårare att göra någonting utan att det gör ont. En centimeter, aj det gör ont. Två centimeter, kommer jag någonsin att vänja mig vid den här känslan/smärtan?

När halva kuken är inne drar jag ut den tills bara ollonet är inne, sen kör jag in den igen, och ut, och in.

- Jag kör in kuken helt nu, okej?

- Visst, visst! Hon stönar och greppar täcket med händerna.

 

1, 2, och på 3 kör jag in den så långt jag kan, smärtan väller fram men det känns ändå skönt, samma sak med henne. Hon skrek till lite när jag ”rammade” henne och sen såg jag lite tårar på hennes kinder.

- Vill du att jag ska sluta? Frågar jag henne

- Nej!! Sluta inte! Skriker hon

Jag börjar göra om samma sak fast nu kör jag in hela kuken istället för en liten bit, jag kan inte hålla emot länge till, så jag säger att jag snart kommer.

- Jag kommer också!! Skriker hon till svar

Vi skriker tillsammans och får orgasm nästan samtidigt, det blir varmare runt kuken och jag förstår att jag hennes varma orgasm har börjat komma ut ur vaginan.

 

- Jäklar vad det var skönt, ont men skönt. Stönar jag

- Mm, det gjorde verkligen ont när du körde för fullt in.

- Vill du köra igen?

- Herregud! Du skojade verkligen inte när du sa att det skulle ta mer än en runk att få ner den.

Min kuk hade blivit lite halvslak men den var fortfarande halvhård.

- Kan du inte åtminstone prova att suga min kuk? Jag slickade ju dig.

- Hm, okej då. Men bara en liten stund.

Jäklar, jag skulle få en avsugning också, this is my lucky day.

Hon sätter sig upp i sängen och tar lite papper och torkar vaginan innan hon ställer sig på knä framför mig där jag sitter på sängkanten, jag tar också lite papper och torkar runt ollonet.

Hon fäster sin högra hand runt min kuk lite löst och drar handen uppåt sen neråt, hennes grepp om kuken hårdnar lite men inte för hårt så att det gör ont. Hon börjar röra handen uppåt och neråt snabbare och fingrar t.o.m. sig själv i vaginan och stönar, jag stönar jag också. Att gå från att runka med sina egna händer till att bli avrunkad av en riktig snygg tjej, steget är större än ni tror.

- Ja.. jag kommer!

Precis då slutar hon att runka av mig.

- Vad gör du?

Fortfarande med sin vänstra hand fingrandes i vaginan böjer hon ner huvudet och slickar lite försiktigt på ollonet, vilken känsla!

 

Hon slickar mer intensivt och till slut öppnar hon munnen till ett gap och får in kuken i munnen, först ollonet sen mer och mer. Hennes tunga inuti munnen flyger över kuken helt vilt och jag stönar ännu mer och säger att jag alldeles strax kommer, hon tar ut kuken ur munnen och fortsätter att runka av mig med högerhanden snabbare och snabbare tills jag kommer.

Den här gången sköt jag mitt i prick och träffar ansiktet och brösten. Den bästa känslan jag någonsin haft.

- Hur var det?

- Otroligt skönt! Stönar jag

Jag tittar på min kuk, den har blivit röd av all tillfredställelse men ändå lite hård.

- Jag tror att det bara behövs en gång till, sen är jag helt utpumpad.

- För mig också, tre gånger på raken är mycket t.o.m. för mig, men vi kör en sista gång.

- Vilken ställning ska vi ta? Frågar jag henne

- Du kan ju ligga på rygg och jag kan rida dig.

- Gärna!

Jag lägger mig ner på sängen och börjar sätta på en ny kondom när hon säger att hon vill känna hur det är utan, så jag lägger ifrån mig den och tittar på när hon sätter sig på huk mellan mina ben. Jag kan inte låta bli att röra hennes bröst, hon rodnar lite och låter mig fortsätta.

- De är så mjuka!

- Sluta inte, mm, det är så skönt. Mumlar hon

Hon sänker sig försiktigt ner med högra handen om min kuk som för att vägleda den, och vänstra handen vid vaginan, hon spärrar upp blygdläpparna och lite fittsaft rinner ut.

Sen till slut så kommer mitt ollon i kontakt med vaginan och det går lättare att få in de nu än förut, och efter alla de orgasmer hon har fått har det säkert blivit mer våtare än vanligt därinne.

Förut var ju jag den som rörde mig mest, nu var det hon som skulle hoppa upp och ner.

Hon sänker sig väldigt sakta ner, sen plötsligt tappar hon balansen och trillar framåt och samtidigt så åker hela kuken in, jag tappar andan lite för jag var inte beredd på det.

Där ligger vi i missionärsställningen (är det missionärsställning när tjejen ligger överst?) och flämtar ett ögonblick, sen lyfter hon huvudet och kysser mig, min första kyss! Jag har faktiskt inte varit så framgångsrik med tjejer men nu verkade det inte spela någon roll.

Jag lyfter på rumpan lite och pressar in kuken lite till och kyssen slutar abrupt och hon sätter sig upp i samma ställning men med bättre balans. Sen börjar hon verkligen rida mig, brösten skälvde och det rann lite fittsaft nerför kuken och på sängen.

Jag känner på mig att det börjar närma sig så jag säger att jag snart kommer och hon hoppar nästan upp och kuken blir fri, jag greppar kuken med van runkhand och runkar bara i en sekund tills jag ger allt. Det sprutar på mig och på henne t.o.m. upp i taket fast inte så mycket.

Både hon och jag ligger kvar och flämtar innan jag reser mig upp och sätter mig bredvid henne.

- Gud, vad skönt! Säger jag

- Mycket bättre än att göra det själv! Instämmer hon

- När skulle din pappa komma hem imorron?

- Vid 5 tiden, hurså? Vill du köra igen imorrn innan han kommer?

- Du läser mina tankar.

Det hade slutat regna och himlen var mörkare så jag förstod att vi hade hållt på ganska länge, mina badbyxor hade torkat så jag satte på mig dom och kysste Anna hejdå innan jag cyklade hem.

 

Slut

 

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.