Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/6, 2012 kl. 10:07, av Archeolog

Sommarens sista veckor

Del 2 av 5 i serien Mod är allt som behövs

Oscar har förlorat vadet med kompisarna men det var det värt, om de bara visste vad som väntar dem under sommaren.

 

När jag kom hem undrade min pappa varför jag hade stannat kvar så länge, jag sa att det hade regnat och kunde därför inte cykla hem utan att ta på mig en förkylning.

Nästa dag cyklade jag tillbaka till Anders hus för att måla färdigt ena sidan av huset och för att “hälsa på” Anna. När jag kom dit var Anders bil där, hon hade ju sagt att han inte skulle komma förens vid 5 tiden, så jag blev lite nedstämd med tanke på att jag inte skulle få ha sex med Anna. När jag hade hoppat av cykeln och gått uppför trappan och knackat på dörren öppnar Anders.

- Tjenare!

- Tja.

- Jag ser att det blev mycket gjort när jag var borta, förutom själva målningen så blev det snyggt. Vi ska strax åka till landet och bo där resten av sommaren, så det är väl bäst om vi blåser av arbetet och jag betalar dig?

- Visst, gärna.

- Jag blir skyldig dig 400kr, eller hur?

- Exakt.

- Bra, men jag har bara 500 lappar, har du någon växel?

- Nej, tyvärr.

- Ja, jag kan ju inte ge dig 100kr extra bara sådär. Vi behöver faktiskt lite hjälp med att bära de tunga sakerna in i bilen, om du hjälper oss så ger jag dig 500kr istället, okej?

- Gärna.

Han visade mig alla de saker som skulle med, några växter, böcker, väskor och lite allt möjligt.

När jag skulle ta en paus, träffade jag på Anna och sa hej.

- Hej. Sa hon tillbaka

- Hur kommer det sig att Anders kom hem tidigare?

- Det var ingen trafik på motorvägen, i alla fall inte lika mycket som han hade räknat med.

Så det var därför.

- När kommer ni tillbaka?

- Dagen innan skolan börjar.

Suck.

- Jag ska åka till Sövestad i Skåne med några killar.

- De som du slog vad om? Frågar hon och ler.

Jäklar, hade helt glömt bort vadet, men jag hade förlorat till ett bra pris.

- Ja, vilken skola går du i?

- Ett gymnasium i stan, du?

- Samma här. Så då ses vi kanske efter sommaren? Jag kanske cyklar förbi här någon gång.

- Det skulle vara roligt.

Jag kysser henne lite snabbt innan Anders kommer in sen går jag tillbaka till lastningen av packningarna.

När allt var klart skulle de åka iväg, jag kysste Anna en gång till väldigt diskret och sen var hon borta.

 

Killarna jag skulle åka med till Sövestad hette Mats och Stefan, vi gick alla tre i samma klass och det var Stefans kompis stuga i Skåne, nära Sövestad, som vi skulle till.

Det skulle bara vara vi tre, ensamma i ett hus i två veckor utan föräldrar och vuxna som säger vad man ska göra, frihet med andra ord.

Vi skulle åka från Centralen om två dagar, så jag var lite rastlös, men inte tillräckligt för att städa bilen åt pappa. Den stora förändringen i mitt liv nu var att jag inte längre var en oskuld, jag tror att Bea hade rätt när hon sa att jag inte borde köpa en hora för att förlora oskulden.

Bea är en tjej i min klass, jag kan prata om nästan vad som helst med henne.

Den andra förändringen efter att oskulden var förlorad var att jag bara behövde tänka på Anna eller när vi hade sex för att få stånd och runka, jag runkade inte lika mycket som jag gjorde förut men jag runkade fortfarande.

Den andra kvällen, efter att Anna hade åkt iväg, runkade jag. Först tittade jag lite på snuttar ur porrfilmer, det gjorde mig inte lika upphetsad och kåt som det brukade göra, så efter att ha försökt få upp den i 10 minuter tänker jag på Anna istället, den reser sig genast och onaneringen kan börja.

Min packning bestod av kläder, toalettartiklar, godis, mellanmål, böcker och mer kläder. Självklart hade jag ju med mig det nödvändigaste, kondomer. Inte för att jag förväntade mig att jag skulle ha sex eller så, men efter Anna så hade jag åkt in till ungdomsmottagningen och tagit två nävar fulla med kondomer ur en löjligt stor skål, ingen jag kände var där och ingen av personalen märkte att jag tog överdrivet mycket kondomer, så allt gick till i stealth-mode.

 

Dagen efter träffar jag Mats och Stefan på Centralen och vi går till det spår tåget skulle avgå från.

Tåget skulle avgå 21:55 från Centralen och skulle komma fram 06:20 i Malmö, därefter skulle vi ta lokaltåget från Malmö till Ystad för att sedan få skjuts av en kompis till Stefan som bor i närheten.

Stugan skulle ligga vid en sjö där det inte heller fanns så många bostäder, knappt några alls. Bara något litet torp några kilometer ifrån stugan, annars var det öde.

När vi väl ligger i våra sängar i tåget (ett nattåg) så säger jag att jag har förlorat vadet.

- Har du redan runkat? Jag trodde 100kr skulle få dig att tänka på annat än porr.

- Då är du skyldig oss 100kr var. Vad runkade du till när du förlorade?

Jag funderar ett kort ögonblick om jag ska berätta det eller inte, valet blir lätt: jag berättar.

- Jag tittade i en porrtidning…

- I en porrtidning?! Herregud vad du måste förlora dina vad snabbt om det handlar om sånt här.

- Ja, du har ju porrtidningar i lådorna. Men jag antar att det blev för svårt för dig efter 6 veckor, men då vill jag ha…

- En tjej tittade på när jag runkade. Avbryter jag.

- Va? Va sa du?

De tittar förvånat och överraskat upp på mig, tror att de hörde fel.

- En tjej satt och tittade på när jag runkade. Sa jag helt lugnt.

De stirrade oförstående på mig, som om Oscar skulle haft en sån tur.

Plötsligt gapskrattar Mats.

- Du skojar! Eller hur?!

- Nej. Fortfarande helt lugnt.

Nu glor de på mig som om de inte kan tro sin egna ögon och öron.

- Så du menar att det fanns en tjej bredvid dig som tittade på när du runkade? Frågade Stefan långsamt.

- Ja.

- Snart säger du väl att du hade sex med henne också? Som om!

- Ja.

- Va?!

- Jag hade sex med henne. Oralsex, vaginalt men inte analt.

- Varför ringde du inte och sa det direkt? Att du hade förlorat oskulden?

- Äh, inte så viktigt att ringa och berätta. Ljög jag.

- Så… hur var hon?

- Det var hennes första gång också.

- Ett guldläge med andra ord. Säger Stefan.

Båda två hade förlorat oskulden för inte så länge sen, men det var bara Stefan som hade förlorat den tillsammans med en tjej som också var oskuld innan. Mats hade förlorat den med en tjej han träffat på en fest, av vad han hade berättat blev det bökigt.

- Det här måste vi fira! Ropar Stefan

- Hur då? Vi har ju ingen sprit eller så.

- Du har inte menar du, jag tänkte på det till skillnad från vissa.

- Så vad har du?

- 3.5:or, en flaska vin och whiskey.

- Hur fan fick du tag på det? Frågar Mats

- Jag har mina källor.

Han plockar upp sin mindre ryggsäck och börjar rota i den, han tar upp en flaska oöppnad whiskey, den hade ett konstigt namn: Auchentoshan.

Därefter räckte Mats mig och honom en plastmugg var, Stefan hällde upp och vi skålade.

Vi hade alla sett i filmer och liknande hur personerna svepte hela glaset med single malt whiskey i en klunk, så vi provade det. Det var första gången jag smakade whiskey och det gick runt i huvudet. Antagligen bara bra för att vara nattfösare.

 

När klockan var 4 på morgonen gick jag upp för att gå på toaletten, det var ingen kö så jag gick in direkt. Det bullrade hela tiden som det brukar göra på ett tåg i rörelse, plötsligt är det någon som bultar hårt på dörren och säger att jag ska skynda mig tillbaka. Jag fattar ingenting, jag hör på rösten att det är en tjej.

- Kom ut fort så vi kan ha ett snabbt ligg innan tåget stannar. Säger hon i vanlig ton så att bara jag kan höra.

Jag öppnar dörren och där står en ganska kort tjej med svart hår till axlarna, långärmad tröja och ljusblåa jeans. Hon rodnar kraftigt när hon ser att jag inte var den person som hon sökte.

- Åh! Förlåt mig, jag skulle bara… jag letade efter min kille och…

Hon vänder sig snabbt om och småspringer tillbaka till en hytt längre ner, när hon sprang såg jag den svarta troslinjen lite ovanför jeansen.

Jag gick tillbaka till vår hytt och säger godmorgon till de yrvakna killarna. Jag hade gått och lagt mig tidigare än de, Mats och Stefan hade fortsatt att dricka whiskeyn tills det bara var en fjärdedel kvar i flaskan, sen hade de haft väldigt svårt att gå och lägga sig i sina sängar. Mats hade den mittersta och Stefan den översta, lite dåligt planerat men till slut så kom de upp på sina respektive sovplatser.

 

Vi kom fram lite senare än 06:20 men hann i alla fall med lokaltåget och sen satt vi där och berättade för varandra vad som hade hänt hittills under sommaren, vi kunde inte snacka någonting om min upplevelse eftersom det var fullproppat med folk som skulle in till Ystad på morgonen. Jag såg däremot den där tjejen på tåget, hon såg mig också och vände sig bort med blossande kinder och trängde sig för att komma längre bort från mig.

 

Vi gick av på tågstationen med majoriteten av passagerarna på lokaltåget, jag såg inte till tjejen så jag antog att hon hade gått av tidigare eller satt kvar på tåget.

Stefan hade ringt till Adam och sagt att vi skulle komma senare på grund av förseningar, så vi väntade på att han skulle komma med bilen. Jag såg en ICA-affär på andra sidan gatan och frågade om de ville ha någonting, Stefan ville ha öl men var tvungen att gå med mig för att köpa det själv, eftersom jag bara var 17 år. Jag skulle köpa ett paket tuggummi så vi gick in i affären medan Mats vaktade väskorna.

Stefan gick direkt till öl avdelningen medan jag gick omkring i affären och tittade lite halvintresserat på varorna, plötsligt ser jag tjejen i nästa gång och går snabbt undan så att hon inte ska behöva springa iväg. Jag går till kassan och tar ett paket tuggummi och betalar, tar ett och börjar tugga. Jag väntar utanför affären på Stefan när hon kommer ut och får syn på mig.

Hon börjar rodna igen och tar ett steg baklänges, hon snubblar men jag hinner ta tag i hennes arm. Jag hjälper henne upp.

- Gick det bra? Frågar jag.

- Ja, tack det gick bra.

- Angående det där som hände förut på tåget.

- Eh, jag letade efter min pojkvän och trodde han var inne på den toaletten.

- Ah, men du behöver ju inte rodna varje gång du ser mig.

Hon rodnade kraftigare och tittade i marken.

- Jag menade inte på det viset, förlåt.

- Det gör inget.

En pinsam tystnad la sig över oss, tills jag frågade var hennes pojkvän var.

- Han gick av i Halmstad. Jag är här för att hälsa på några kompisar, du?

- Jag är här med två andra killar, vi ska bo i en stuga norr om Ystad, precis vid sjön.

- Jaha, okej. Jag måste gå, vi kanske ses.

- Ja det kanske vi gör, hej då.

Hon gick iväg i och ut kom Stefan med 4 papperskassar fulla med 3.5:or.

- Behöver vi verkligen allt det där?

- Klart vi behöver det, titta nu kommer Adam.

- Det var en snygg bil.

En bil kom körande i låg hastighet och stannade framför Mats som satt på väskorna, jag vet inte mycket om bilar men jag visste att det var en Volvo i alla fall.

Vi gick över gatan och fram till bilen, jag hjälpte Stefan med att bära två kassar.

- Tjenare Adam, hur mår du?

- Jag mår bara bra, du själv?

Adam hade en stockholmsdialekt och pratade ganska slappt.

- Jag mår fint, det här är Oscar och det där är Mats.

- Tjenare, ska vi lasta in väskorna och spriten?

- Ja det är väl bäst, hur lång tid tar det att åka till stugan?

- Få se nu, det tar väl uppåt 2 timmar.

- Perfekt, du hinner ju Oscar berätta om ”upplevelsen” på vägen.

Adam tittade oförstående på Stefan när han sa upplevelsen och gjorde citationstecken med fingrarna.

- Oscar hade sex för första gången för ett par dagar sen, ett guldläge.

- Ett guldläge säger du? Vilken tur du hade.

Adam slappnade av och vi lastade in packningen och kassarna för att sedan sätta oss i bilen.

Resan till stugan tog som sagt 2 timmar och jag hann berätta varenda lilla snuskiga detalj innan vi kom fram.

 

Stugan var ett tvåvåningshus, inget stort eller så. Stugan hade fyra sängar men plats för fler om man så ville, den var faluröd, den gamla vanliga tråkiga färgen. Det fanns fem fönster på bottenvåningen och två fönster på övervåningen, alla tre fick en nyckel till huset.

- Jag städade lite innan ni kom, så det är ingen nöd på att städa här inte.

Vi lastade ur bilen och gick in i stugan, trångt.

Hallen var smal, köket var litet och trångt men det funkade. Vardagsrummet var det enda rum där det var stort och rymligt, en stor lädersoffa och en stor ganska ny TV med boxer och allt.

- Tja ni hittar ju runt i huset på egen hand och jag måste tillbaka till stan, vissa har ju ett jobb att sköta. Om ni har några som helst frågor kan ni ringa mig, de första bostadshus man möter när man åker härifrån är väl uppåt 3-4km härifrån.

- Tack för att vi får hyra den i två veckor.

- Äh, vi är väl kompisar? Ska jag kanske fixa en fest sista veckan eller nåt liknande?

- Det är en bra idé.

Jag och Mats nickade instämmande, en fest är ju aldrig fel.

 

När Adam hade åkt iväg började vi utforska resten av huset och tog varsin säng på första eller andra våningen, jag var den enda som tog en säng på nedervåningen. Övervåningen var ganska kal i jämförelse till vardagsrummet, inga tavlor, böcker, hyllor. Bara några få möbler och två sängar, inget annat.

Det var ungefär 50m till bryggan vid sjön men vi tog oss inte ett dopp den dagen, vi var för trötta. Resten av dagen berättade vi för varandra vad vi hade gjort under sommaren, det hade vi ju gjort på lokaltåget men nu blev det fritt fram för alla snuskiga saker.

Mats hade träffat en tjej på Öland och hånglat med henne den första kvällen, sen när båda två träffades igen nästa dag vid duscharna hade de sex där, det var duschar med bås så ingen kunde ju titta in som tur var.

Stefan hade träffat flera tjejer under sommaren och haft sex med de flesta, men jag tror nog att han skröt om det mesta.

 

Dagen efter tog vi ett dopp i sjön och badade där säkert 2 timmar, det var väldigt varmt och det regnade inte. Eftersom det inte fanns några bostäder i närheten badade vi näck den sista timmen, hade aldrig provat det förut, förutom när man var bebis och badade naken.

Det var skönt, kändes som om man var helt fri, inga hinder eller någon som höll en tillbaka.

Gissa om vi blev överraskade när vi satt på bryggan och plötsligt ser en roddbåt med tre tjejer glidande på ingång. Mats sprang iväg och satte på sig badbyxorna han hade satt på tork, Stefan verkade njuta av att det fanns någon av det motsatta könet som tittade på honom när han var näck, så han satt kvar på bryggan och försökte inte dölja den växande kuken. Jag däremot tog min handduk och la den över min kuk för dölja så mycket som möjligt.

Tjejerna hade sett oss och skrattade/fnissade när de såg Stefan med sin halvhårda kuk, de glodde nästan och försökte titta bort. Då ser jag att en av de tre tjejerna är den tjej som jag såg på tåget, lokaltåget och utanför ICA-affären, då börjar jag rodna lite och reser mig sakta upp.

De rodde närmare och till slut var de ungefär 4m ifrån oss.

- Så ni är de som skulle bo här. Säger en av tjejerna.

- De? Vem har sagt att det skulle vara några som bodde här?

- Det var Jessica här som sa att det skulle bo några killar här. Säger hon och pekar på den tjej som jag hade sett. Hon rodnade fast inte lika mycket som jag.

- Vad heter ni?

- Jag heter Stefan, det här är Oscar och han där borta heter Mats. Ni då?

- Jag heter Julia.

- Jag heter Klara, och det här är Jessica.

- Varför kan du inte sätta på dig ett par badbyxor så vi slipper den här stämningen?

- Vadå då? Det är ju ett fritt land, jag får väl vara naken om jag vill. Men om det är en ”dams” önskan att jag tar på mig badbyxorna så visst.

Stefans kuk hade blivit hård och stod nästan rakt ut i luften när han gick och hämtade badbyxorna, min hade blivit hård och stod nästan, men jag dolde det med handduken och min hand.

- Varför sätter inte du på dig dina badbyxor då?

- Som Stefan sa så är det ett fritt land, och dessutom så har jag ju en handduk som täcker så stämningen blir väl normal.

Det jag hade sagt åt Julia hade fått henne att rycka undan lite, hon hade inte fått sin vilja igenom. Men hon gav inte upp. Roddbåten var nu en meter från bryggan.

- Eftersom du inte har någon handduk kan du väl sätta på dig badbyxorna?

- Va? Jag har ju handduken på …

Klara lutade sig fram och greppade min handduk och tog den ifrån mig, jag hade inte varit beredd på det så det blev inget motstånd för henne. Nu dinglade min hårda kuk i luften och jag rodnade som bara den. Tjejerna glodde på den och sen skrattade Julia och Klara men inte Jessica.

Jag halvsprang tillbaka till badbyxorna och satte på mig dem, sen gick jag tillbaka i sällskap med Mats. De hade fortfarande min handduk.

De hade slutat skratta när jag kom fram till kanten av bryggan, Julia stod i båten, inte så smart.

- Kan jag få min handduk då?

- Ta den om du kan. Sa Julia retsamt.

Jag försökte ta den utan att falla i vattnet men hon drog undan handen med handduken varje gång jag var nära att ta tag i den. Jag blev irriterad men visade det inte särskilt. Jag gav igen i alla fall.

Jag gjorde bomben i vattnet så att Julia blev så blöt att hennes bröst och bröstvårtor syntes genom den vita t-shirten, jag dök upp och såg nöjt att Julia skämdes. Jag kunde ha klättrat upp på bryggan men båten var närmare så jag försökte dra upp mig på ena sidan av båten, den tippade över och alla tre i båten föll i.

Julia hade på sig en vit t-shirt och korta jeans shorts, Klara hade ett gult linne och korta shorts fast inte av jeans, och Jessica hade en tunn t-shirt i ljusblått och kortkjol i ett rutigt mönster.

När båten var upp-och-ner simmade vi till stegen på bryggan och började klättra, när Klara hade kommit upp såg man tydligt de fasta små brösten eftersom linnet klibbade fast, Jessica kom upp och även hennes tunna t-shirt avslöjade brösten så att min kuk blev hårdare än vad den var tidigare. Julia var på väg upp och Stefan hjälpte henne uppför de sista stegen genom att räcka henne handen och dra upp henne.

 

- Vad ska vi göra nu då? Du hade inte behövt välta båten bara för att jag inte gav dig handduken.

- Det är delvis ditt fel, om du hade suttit i båten istället för att stå så hade du inte behövt vara helt genomblöt och ”visande”.

Julia rodnade och vände sig mot Klara.

- Vi kan ju inte ro tillbaka nu, först måste vi vända upp-och-ner på båten och låta den torka, och bara det tar väl uppåt 5 timmar eller så.

- Det finns en roddbåt i skjulet vid huset. Sa jag.

- Bra, då går vi och hämtar den. Säger Julia.

- Men vi vet inte var nyckeln finns, och han som vi hyr av har inte gett oss någon nyckel. Säger Stefan.

Jag tänkte precis säga en sak när Stefan knuffade mig i sidan så att det inte syntes.

- Jaha, klockan är ju redan 5. Jag måste ringa mina föräldrar men jag har ingen mobil.

- Ni kan låna vår telefon, och ni kan stanna över natten, vi har plats så det räcker. Säger Mats.

Tjejerna utbytte en blick sinsemellan och följde efter oss när vi gick upp mot huset.

Klara fick låna telefonen först och ringde sina föräldrar som hon sagt, hon frågade dem om hon fick sova över hos några kompisar och de sa ja. Hon sa inget om att det var tre killar hon skulle sova över hos.

Sen blev det Julias tur och hon ringde sin farsa om lov, det lät på Julia att han inte direkt hade något att säga emot.

Jessica ringde inte, hon bodde ju tillsammans med Julia och Klara och hade inte den irriterande bevakningen av föräldrarna.

Klockan var nu halv 6 och det började bli orange på horisonten, vi bestämde att tjejerna fick sova på övervåningen och vi killar på nedervåningen. Tjejerna gick upp till sig och vi satte oss i soffan i vardagsrummet och zappade mellan kanalerna tills vi hittade något värdigt att se på, det var en rysare. En vampyrfilm för att vara exakt, jag hade sett den förut och satt där mellan två killar som tittar fascinerat på när tjejen blir biten av en vampyr i ett rymdskepp 1000 år i framtiden eller något liknande. Vi hade satt upp ljudet ganska mycket och till sist kom tjejerna ner och frågade om alla fick plats i soffan, vi flyttade oss så att de kunde sitta tre på rad och vi tre på rad, jag fick sitta bredvid Jessica som verkade vara spänd, över filmen eller över att sitta bredvid en kille som hon sett naken vet jag inte.

 

Filmen höll på till halv 9, efter filmen frågade Stefan och vi ville ha något att dricka, när jag sa att jag ville ha en öl sa alla andra de också.

Stefan kom tillbaka med ett sexpack och la den på bordet, alla tog varsin och drack i sin egen takt. Vi zappade vidare och hittade en till rysare som jag också hade sett, den handlade om några ungdomar som provar ”oujiboard” och släpper lös en demon. Bara för att jag hade sett den förut ändrade jag inte uppfattningen om att den var läskig. Jag var inte den enda av oss som tyckte det. Julia och Klara kurade ihop sig och hade händerna för ögonen nästan hela tiden och Stefan och Mats kurade inte ihop sig, men de hade händerna för ögonen ett flertal gånger. Jag och Jessica satt närmare varandra nu än förut och när demonen i filmen dödade en till av ungdomarna hoppade alla till, jag och Jessica höll varandra i handen och benen strök mot den andres ben. Jag tittade som hastigt på Jessica och märkte att hon tittade på mig.

Alla förutom vi två var uppslukade av filmen, våra huvuden närmade sig varandra och läpparna vara bara några centimeter ifrån varandra när Julia skriker.

- Gud vad läskig den här filmen är!

Jag och Jessica drar bort huvudena och händerna från varandra och fortsätter att titta på filmen, jag fortsatte att titta på Jessica i smyg och märkte att även hon tittade på mig några få gånger. För mig var resten av filmen förstörd, två av ungdomarna överlever demonen och tror att den är död, för att sen bli dödad av den några år senare.

Klockan hade blivit 11 och med darrande ben gick Julia och Klara upp till övervåningen, Jessica följde efter fast med ett långsammare tempo, vi sa god natt till tjejerna och sen gick vi killar till sovrummet för att göra oss i ordning.

- Jag såg att du och Jessica var nära på att vara intima. Sa Stefan.

- Det hade fortsatt så om inte Julia hade skrikit.

- Jag vet, jag blev nästan mer rädd av hennes skrik än filmen.

- Hörni, ska vi inte smygtitta på tjejerna när de byter om?

- Mats ditt pervo, jag gillar din idé.

- Hänger du med Oscar?

- Eh, okej.

 

Vi gick uppför trappan och in genom hallen på övervåningen, trappan var inte knarrig så det var en skänk från himlen. De hade tagit varsitt rum på övervåningen, vi hittade Klaras rum först och såg henne sitta på sängen genom dörröppningen, hon läste en bok som hade legat på sängbordet.

- Jäklar, jag glömde boken. Viskar Mats till oss.

- Vad är det för bok, vad handlar den om?

- Det är en porrnovell, jag hittade den under sängen igår kväll och började läsa.

- Om det är en porrnovell kanske det blir till vår fördel?

Vi stannade kvar ett tag till och tittade men hon bara satt där och läste, vi gav upp och gick till nästa rum. Jessica låg och sov i ett kolsvart rum, så vi gick till Julias rum.

Hon skulle precis klä av sig när vi kom till dörröppningen, alla dörrarna var stängda men med en liten springa öppen så att man kunde se någonting.

Hon tog av sig den halvtorra vita t-shirten över huvudet och la den på elementet vid fönstret, hon böjde sig ner med ryggen mot oss så att vi såg de korta jeans shortsen strama åt på rumpan. Hon hade en vit bh på sig och hon höll på att ta av sig jeans shortsen, vi hade alla tre stånd som bara den och Stefan hade tagit ut sin kuk ur shortsen och börjat runka, jag gned min utanpå shortsen och Mats bara glodde med gapande mun.

- Ursäkta grabbar, men jag kan inte hålla emot längre. Förklarar Stefan.

Nu stod det en snygg tjej i bara underkläderna framför oss som höll på att ta av sig behån, behån var av och vi stirrade som bara den. Hennes bröstvårtor stod rakt ut och hon hade fasta bröst som var nära perfekta, nu hade jag och Mats tagit ut våra kukar från byxorna och sakta börjat runka.

- Det här känns lite gay. Säger jag.

- Äh skit i det.

Hennes blonda hår föll över bröstet och nådde precis så att de dolde bröstvårtorna, sen böjde hon sig framåt med ansiktet mot oss och tog av sig trosorna, de åkte ner till anklarna och hon steg ur dem och rätade på sig. Mats stönade lite och gick bort från dörröppningen, han hade kommit efter synen av Julias nakna kropp, där stod hon nu och smekte sig lite över brösten och vänstra handen gled ner mot vaginan, hon stod så i några sekunder sen var showen över och hon gick och la sig i sängen.

 

Jag hade varit nära att komma och min kuk var fortfarande lika hård och plågades av att den inte hade fått skjuta ut sperman, Stefan hade inte heller kommit men han gned den lite sakta när vi gick tillbaka till Klaras rum.

Hon läste fortfarande boken med samma intresse som förut men nu låg hon ner på sängen med täcket under sig, hon höll boken i vänstra handen och högra handen hade hon bakom nacken.

Vi gick ner och gjorde oss i ordning, Mats bytte sina nedsprutade kalsonger mot ett par rena.

Han somnade först och jag och Stefan låg och snackade lite till.

 

Sen hörde vi ett knappt hörbart ljud från övervåningen, jag kastade en blick mot trappan och sen på Stefan, en tur till?

Vi gick uppför trappan och genom korridoren till Klaras rum, där låg hon med bar överkropp och boken i knäet, medan vänstra handen smekte brösten och högra handen pullade vaginan snabbt och smidigt.

Hennes bröst var mindre än Julias men ändå på något vis snyggare, hennes ljusbruna hår gick ner till brösten och dolde några fina kurvor.

Hon lyfte upp nederdelen av kroppen i nästan brygga och pullade snabbare och snabbare, tills hon sjönk ner och stönade lågt. Vi hade börjat runka som bara den när vi hade sett henne ligga på sängen och pulla sig själv, och nu hade både Stefan och jag sprutat ner våra kalsonger, hon låg och gnydde en bra stund, sen satte hon sig upp hon skulle precis resa sig när Stefan drog upp mig och sa att vi måste ner. Vi skyndade nerför trappan och gömde oss i vardagsrummet som låg precis bredvid badrummet, vi hörde steg i trappan och såg en naken Klara smyga in i badrummet och stänga dörren. Vi gick tillbaka till vårt sovrum och bytte kalsonger båda två och märkte inte förens senare att Mats inte låg i sin säng. Ungefär 10 minuter efter att vi hade kommit tillbaka kommer Mats tyst in i rummet, vi hade släckt lampan men nu tände vi den för att berätta om upptäckten. När vi tände såg vi att Mats hade sina byxor i handen och en halvslak kuk dinglande mellan benen. Han hoppade till när vi tände lampan och snodde runt för att se oss med undrande blickar.

- Har du varit på toaletten och runkat? Frågade Stefan.

- Inte riktigt. Svarade Mats.

- Du kan inte gissa vad vi har precis sett.

- Ni kan inte heller gissa vad jag precis har gjort.

Spänningen steg och Mats berättade först.

Precis innan vi hade kommit tillbaka till rummet hade han gått till köket för att ta ett glas vatten, han hade blivit kissnödig och sen gått till badrummet. Draperiet var fördraget för badkaret så han märkte inte först efter toalettbesöket att det var en person som låg där.

Han hade börjat tvätta händerna när han hade hört hennes röst.

- Och vad tror du att du gör?

Han hade hoppat till och vänt sig om för att sedan se Klara stående helt naken bakom honom med vattnet droppande från bröstvårtorna och vaginan.

- Tvättar händerna. Hade han stammande sagt.

- Ser du något du gillar?

Sedan hade han greppat tag om hennes bröst och börjat slicka och suga på bröstvårtorna, Klara hade inte sagt emot utan hon hade börjat smeka hans kuk utanpå boxerkalsongerna.

- Kom. Sa hon och ledde honom till toalettstolen och sa åt honom att sätta sig ner och ta av sig kalsongerna.

Han satte sig ner och drog av sig kalsongerna och därmed frigjorde den hårda kuken, hon tog den och började runka hårt och snabbt, sen slutade hon och slickade ollonet, sedan hela kuken och för att sedan ta in den i hennes mun. Han hade inte hållit sig mycket längre och sprutade därför inuti hennes mun, hon brydde sig inte och gick ut genom dörren och uppför trappan.

Vi gapade när vi hörde hans upplevelse och trodde nästan inte våra öron, när vi berättade om vår upplevelse var det hans tur att gapa, sen gick vi och la oss.

Nästa dag hade båten torkat och de kunde ro därifrån, Klara och Mats var de som kom ut tillsammans sist, hand i hand. Julia och Jessica log när de såg dem, Klara hade antagligen berättat.

De rodde hemåt och vi gick in i stugan igen för att slappa och pusta ut.

 

 

De kommande dagarna var inte lika händelsefulla som den andra dagen, men Adam kom över och gav oss lite starksprit till helgen.

- Vad har ni gjort hittills?

- Vi har haft ”roligt”. Säger Stefan och gör citationstecken med fingrarna.

- Kan inte du sluta med att göra såna där fåniga tecken med händerna, väldigt barnsligt.

- Jaja, men vi hade roligt på ett annat sätt än lek och spel, mer som nakna kroppar och onani.

Adam blinkade överdrivet stort för att försäkra sig om att han hade hört fel.

- De var tre tjejer här för två dagar sen som kom med en roddbåt, som Oscar välte och på så sätt fixade in dem i huset och en övernattning. De sov på övervåningen och vi på undervåningen, vi smygtittade på alla tre och fick jackpot på två av dem.

- Men jag fick den stora vinsten. Säger Mats.

Adam häpnade när vi berättade lite mer utförligt om nattens händelser, efter ett tag lutar han sig tillbaka i soffan och suckar.

- Ni har då en jäkla tur, ni har den ensligaste stugan man kan hitta här i Sövestad och så kommer tre tjejer och klär av sig framför er.

- Det var faktiskt jag som sa till Jessica att vi skulle bo här.

- Oscar, vi står i evig skuld till dig. I alla fall tills vi har gett någonting liknande tillbaka.

- Men du Adam, den där festen nästa helg, blir det bara vi fyra eller?

- Vad tror du om mig egentligen? Det är klart att det inte bara blir vi fyra, en annan kille jag känner kommer hit och hälsar på nästa vecka, vi två gick i samma klass på gymnasiet.

- Hur är han?

- Han är schyst, han tar med sig två tjejer från Stockholm till festen.

- Nice.

- Jaja, ni får allt skaffa era egna sexdockor.

- Men kom igen!

- Nej för fan! Jag måste åka tillbaka nu, vi hörs.

- Okej, det gör vi.

 

Innan Adam åkte iväg frågade han om vi behövde åka in till stan, Mats och jag ville medan Stefan stannade kvar och kollade upp alla nya spritflaskor.

Stefan är ingen alkolist men han tycker om sprit.

Vi gick till ICA-affären och köpte några tidningar, man vill ju vara med lite i världen även om man är i en avlägsen stuga. Adam skulle gå ett ärende till macken, så vi kunde gå och titta lite på stan innan vi åkte tillbaka, det var inte så mycket folk förutom några äldre människor här och där som gick med sina rullatorer.

Vi gick ner till den större mataffären och mötte Jessica och Klara på vägen in, de var också på väg in och de slog följe. Mats och Klara var inte lika nervösa för varandra som jag och Jessica, vi sa ett kort hej till varandra och gick in i affären. Mats och Klara hade gått iväg till mjölkavdelningen hand i hand, medan jag och Jessica gick lite på avstånd från varandra och tittade inte så mycket på den andre. Till slut tog jag mod till mig och frågade var de bodde, lättad över att den pinsamma tystnaden var över sa hon att de bodde på andra sidan sjön.

- Andra sidan sjön? Men jag hade hört att den stuga vi bor i är den enda på flera kilometers håll.

- Det är den också, vi bor på andra sidan sjön, vilket är några kilometer bort. Hur förklarar du annars att vi kom i båt?

När båten dök upp i samtalsämnet rodnade både hon och jag.

Då kom jag på festen helgen därpå.

- Har du lust att komma på en fest vi ska ha nästa helg? För att typ fira den sista veckan av sommarlovet.

Hon tänkte efter lite.

- Jag har ingenting emot det och jag tror inte Klara har något emot det, då återstår bara Julia.

- Ni kan väl höra av er när ni bestämt er?

- Visst.

Jag gav henne numret till stugan, när vi väl kom in på mjölkavdelningen såg vi hur Mats och Klara grovhånglade och vi lät de vara ensamma en stund till. När vi ställt oss på behörigt avstånd från Mats och Klara reste sig Jessica på tå för att nå upp till mina läppar (hon nådde mig till ögonen ungefär) för att sedan kyssa mig, jag blev omtumlad och överraskad men inte överraskad nog för att inte besvara kyssen.

Vi kysstes länge, kändes det som, tills Mats harklade sig och vi slutade abrupt med kyssandet och såg att de väntade på oss. Vi sa inte till dem så de kunde väl åtminstone inte sagt till oss.

Tjejerna köpte bröd och läsk, sen gick vi ut, Mats och jag skulle gå till macken och Jessica och Klara skulle gå hem. Mats och Klara brydde sig inte om oss och kysstes mitt framför våra ögon, jag och Jessica kysste varandra en stund och sen skildes vi åt.

När de var utom synhåll berättade Mats hur bra hon var på att kyssas, han frågade mig om Jessica.

- Jag har inte kysst så många så jag vet inte om hon var bra eller inte.

- Var tungorna med i leken?

- Ja, lite. Men jag såg att ni två grovhånglade vid mjölkdisken, var det skönt?

- Gudomligt, fast jag inte har kysst så många så tycker jag att det var riktigt upphetsande.

- För mycket information, det börjar bli lite gay det här.

- Jaja, skit i det. Vi skyndar oss till macken, vi har ju varit borta ganska länge.

Vi småsprang till macken och såg Adam vänta utanför vid bilen.

- Var har ni varit?!

När vi kom fram till honom såg vi att han var ganska irriterad, vi skulle egentligen ha varit tillbaka för en halvtimme sen.

- Vi träffade på de där tjejerna som vi snackade om förut. Svarade Mats med ett flin.

Adam såg nästan lite olycklig ut när vi berättade om hånglandet.

- Ni är för otroliga! Att ni bara får tjejer sådär, helt otroligt.

Adam muttrade lite för sig själv när vi satte oss i bilen, på vägen tillbaka frågade jag om han hade en tjej.

- Ja, det har jag. Du skulle bara våga ta henne ifrån mig!

- Jag lovar att jag inte ska närma mig henne, hur är hon?

- Snäll, omtänksam, hård personlighet och bra i sängen. Svarade han med ett leende.

Vi snackade vidare och fick reda på hur hon såg ut, hon hade blont hår och det räckte ner till brösten, hon var ganska lång, ungefär som jag.

Vi kom hem till stugan och Adam släppte av oss för att sedan åka iväg hem till sig.

Vi gick in i stugan och hittade Stefan i vardagsrummet, han läste den där porrnovellen Mats hade hittat och som Klara hade onanerat till.

Vi berättade om vårt lilla äventyr i staden och om tjejerna kunde komma på festen eller inte.

- När den här festen kommer på tal börjar jag bli ganska sugen på sex, men jag måste ju övertala Julia att komma på festen.

- De personer vi vet kommer på festen är ju Adam, hans kompis Leif. Jessica och Klara kommer, då måste vi övertala Julia om inte Jessica och Klara lyckas.

- Hur ska vi göra det då?

- Först väntar vi på deras svar, sen kan vi fundera på det.

 

Någon timme senare ringde det i telefonen och Mats svarade, jag och Stefan stod framför honom och väntade på svaret. Mats la på luren.

- Jessica och Klara kommer men inte Julia, jag kunde inte övertala henne och det kunde inte de andra heller.

- Du skulle ha låtit mig få prata med henne! Jag är bra på att övertala folk. Säger Stefan.

- Men vi vet att Jessica och Klara kommer, så det kanske bara räcker med dem och Adams kompisar?

- Nej, vi måste ha Julia! Mats, du har Klara för dig själv. Oscar har Jessica, men vem har jag?

- Är du avundsjuk?`

- Nej, men chansen att ha sex på festen ökar ju om Julia är med.

- Okej, men hur kommer vi dit?

- Vi? Frågade Stefan förvånat.

- Jag tänker inte låta dig åka dit helt ensam när Klara är där. Jag tror inte Oscar skulle vilja att du skulle vara ensam med Jessica, eller?

- Nej, det här är den andra tjej jag har kommit nära, jag tänker inte låta dig ta henne ifrån mig.

- Varför så fientliga? Jag är inte intresserad av era tjejer.

- Du är en typ av tjejtjusare och vi skyddar bara våra tjejer från dig.

- Okej, okej. Om vi har släppt det nu, kan jag förklara min lilla plan?

- Visst.

- Vi ror dit sent ikväll och lägger till vid deras strand, sen går vi till deras hus och ringer på.

Ni får klara er själva med era tjejer medan jag tar itu med Julia och min övertalningsteknik.

Det lät som en bra plan så vi gjorde båten inordning och tog med några öl, och kondomer förstås.

När klockan var 20:00 gick vi ner till bryggan och satte oss i båten, det var fortfarande varmt och ljust så det var ingen nöd på ficklampor. Jag rodde först och lät Mats och Stefan beundra utsikten medan jag fokuserade på min uppgift, att ro.

- När jag hade vält båten med tjejerna i sa du att vi inte visste  var nyckeln till båtskjulet fanns, varför sa du det?

- För att hålla kvar dem. Smart tänkt, eller hur?

- På några sekunder, ja.

Efter en stund byter jag och Mats plats försiktigt så att båten inte välter.

 

När klockan är kvart i 9 ser vi ett litet hus med ljus i fönstren. Mats ror dit och vi drar upp båten på stranden och börjar gå upp mot huset. Huset var mer modernt än vår tvåvåningsstuga, den var finare och den hade bara en våning. Det var inte så stort men jag antog att det var tillräckligt stort för att de skulle ha egna rum.

 

Jag ringde på dörrklockan och Klara öppnade, hon var ganska chockad över att se oss men lugnade sig ganska snabbt. Hon var klädd i svarta strumpbyxor och en stor t-shirt.

Hon var ganska sexig.

- Hur kom ni hit? Hur visste ni att vi bor här? Varför är ni här? Frågade hon.

- Med vår båt, ni sa förut att ni bodde på andra sidan sjön och Stefan är här för att övertala Julia att komma på festen. Svarade jag.

- Stefan?

- Jag är här. Säger Stefan och ställer sig bredvid mig framför Klara.

- Vad är ni andra här för? Frågade hon med ett leende på läpparna.

- Träffa er.

- Jaha, kom in då. Jag tror du kommer ha svårigheter att övertala henne, när hon har bestämt sig för något brukar hon sällan ändra sig.

- Hon har aldrig stött på min teknik. Svarar Stefan leende.

Klara log och strålade lite när hon fick syn på Mats.

- Om du letar efter Jessica så är hon nog i vardagsrummet.

När jag vände på huvudet och tittade runt mig sa Klara att det var sista rummet i korridoren, jag och Stefan gick dit och öppnade dörren. Jessica satt i en fåtölj med benen uppdragna och tittade på en film på TV:n, Julia låg ner på mattan med ryggen mot oss och tittade på filmen.

Båda två vände sig om när jag öppnade dörren och båda såg chockade ut över att vi var där.

Jessica log lite när hon fick syn på mig och jag log också och gick och satte mig bredvid henne, Julia rodnade och reste sig upp.

- Varför är ni här?

- Jag ville träffa Jessica. Svarade jag.

- Och jag är här för att övertala dig om att gå på festen.

- Jaha, inget annat? Då kan du gå, för jag tänker inte ändra mig.

Julia gick förbi Stefan men slank inte förbi tillräckligt bra, hon råkade lägga handen på jeansen där hans kuk fanns. Hon stannade upp lite och flyttade sig långsamt närmare för att sedan gå ut genom dörren, hon hade sagt något men jag inte hört något för allt ljud som kom från TV:n. Stefan följde efter och lämnade mig och Jessica för oss själva, jag tittade på Jessica och flyttade mig närmare henne, la armen om hennes axlar och lutade huvudet mot hennes.

Hon lutade sitt huvud mot mitt och så satt vi i några minuter tills filmen tog slut och Jessica gick fram till TV:n och stängde av den. Hon hade bara ett vitt linne och ett par pyjamasbyxor på sig, men jag kunde se hur det stramade åt på hennes rumpa med de tajta pyjamasbyxorna, min kuk växte lite.

Hon vände sig om och såg på mig, hon gick fram och satte sig framför mig och kysste mig.

Jag besvarade kyssen lika hängivet som hon och förde min hand först på nacken sen ner på axeln, ryggen, midjan och sen höften. Hon förde båda sina händer ner mot min mage först för att sedan stanna upp vid skrevet. Hon masserade min växande kuk på utsidan av jeansen, jag besvarade massagen med min vänstra hand på hennes högra bröst och min högra hand på hennes rumpa. Vi slutade kyssas och jag tittade henne i ögonen och mötte hennes blick.

- Vill du att jag ska suga av dig? Frågade Jessica.

- Vi kan väl vänta med det, kan jag inte göra det skönt för dig istället?

Hon rodnade men fortsatte att le.

- Vi går till mitt rum så att vi inte blir störda.

Hon gick ut genom dörren och gick längs korridoren till det andra rummet på höger sida i korridoren, jag stannade upp vid den första dörren och såg genom springan att Mats hade gjort det verkligt bekvämt för sig och Klara. Klara låg och stönade på sängen medan Mats huvud var begravd mellan hennes ben, vi har det bra vi tänkte jag när jag gick mot dörren till Jessicas rum.

 

När jag kom in i rummet höll Jessica på och klä av sig, rent instinktivt vände jag mig om och sa ursäkta, sen kände jag något mjukt mot min rygg och sen la Jessica sina armar runt min hals bakifrån och sa att det inte gjorde något. Hon förde armarna längre ner och till slut var händerna vid min hårda kuk, hon knäppte upp jeansen nätt och jämt och drog ner blixtlåset.

Jag förde min högra hand bakåt tills jag nådde hennes sköte, jag drog med fingrarna längs slidan och hon stönade till svar. Jag vände mig om och ser henne helt naken framför mig. Jag kysser henne och hon svarar på kyssen med samma lust som jag.

Jag drar ifrån mitt huvud och avslutar kyssen, sen ställer jag mig på knä framför henne och fingrar med högra handen på hennes vagina, jag för in först ett och sen två fingrar i vaginan.

Hon drar högt efter andan och stönar, jag för fingrarna längre in och sedan snabbare in och ut.

Jag känner att hennes muskler spänner sig så jag slutar.

- Varför slutar du? Frågar hon besviket.

- Kom. Säger jag och pekar på sängen.

Hon lägger sig ner på sängen med benen isär och knäna uppdragna, jag lägger mig ner med ansiktet mot vaginan. Jag för högra handen upp längs slidan och letar efter klitoris, jag hittar den och börjar gnida pekfingret runt den och sen försiktigt på den, hon stönar högt och börjar massera sina bröst. Jag sticker ut tungan och slickar försiktigt på klitoris, hon skriker till.

- Ska jag sluta? Frågar jag lite förskräckt.

- Nej, sluta inte! Det gjorde inte ont.

Jag fortsätter att slicka runt sen på klitoris, hon stönar högre och högre. Jag begraver min mun i hennes vagina och slickar febrilt med tungan. Hon rycker till och skriker, det finns ju inga grannar att störa så det går bra.

- Ahh, ohh, ahh… jag kommer!!!

Hon spänner sig och slappnar plötsligt av, när jag tittar upp på henne verkar hon vara helt slutkörd.

- Var det skönt? Frågar jag, en ganska dum fråga.

- Bästa på länge.

- Jag ska se efter vad de andra håller på med, hänger du med?

- Gå du, jag ska bara vila lite.

Jag reser på mig och drar upp gylfen och knäpper jeansen, går ut genom dörren sen mot Klaras rum. Jag kikar in genom dörröppningen och ser Mats sitta på en stol med ansiktet vänt mot mig, han får sin kuk avsugen av Klara igen! Han lutar huvudet bakåt och öppnar sen ögonen och ser mig.

Jag ger honom tummen upp tecknet och han besvarar gesten med att göra två tummar upp.

Jag går därifrån och letar upp Stefan, jag går till det rummet som jag inte kollat.

Rummet är mörkt och tomt när jag tittar in, undrar vart de har tagit vägen. Jag letar vidare i huset men hittar dem inte.

Jag ger upp och går tillbaka till Jessicas rum och upptäcker att hon somnat, hon ligger naken i sängen och jag klär av mig tills jag bara har boxerkalsongerna på mig. Jag lägger mig bredvid henne och lägger armarna om henne med hennes rygg mot mitt ansikte, hon vaknar och vänder sig om och ler mot mig.

- Det där var så skönt, tack.

- Det var så lite så.

Jag kysser henne lite lätt och kramar henne, vi somnar tillsammans.

 

Jag vaknar av att någon skakar mig på axeln, jag öppnar ögonen och vänder mig om.

Där står Jessica med ansiktet nära mitt, hon är klädd i ett rosa linne och vita trosor.

- God morgon, sovit gott? Frågar hon.

- Väldigt. Svarar jag och sträcker på mig och kysser henne.

- Det verkar som Stefan lyckades övertala Julia att komma på festen, vet du vad han gjorde?

- Nej, han berättade inte vad hans övertalningsteknik gick ut på för oss.

- Okej. Kom igen nu, frukosten är klar.

- Är alla vakna?

- Inte Mats och Klara, men Stefan och Julia är det. De är väldigt intima med varandra jämfört med förut.

- Hurdå intima?

- Kom med får du se. Svarar Jessica med ett leende och går iväg.

Jag sätter mig upp på sängkanten och gnuggar mig i ansiktet, ingen dröm. Jag har fortfarande på mig boxerkalsongerna, jag tar på mig min t-shirt och struntar i byxorna. Om Jessica kan gå omkring med trosorna kan väl jag gå omkring i boxers?

Jag gick ut ur rummet och tittade in i Klaras rum på vägen till köket, Mats och Klara låg tillsammans under täcket, det verkar som alla hade tur igår kväll.

Jag kommer in i köket och får syn på Julia som böjer sig framåt in i kylen för att ta ut något, hon har på sig en kort kjol och ett litet vitt linne, hon böjer sig tillräckligt långt fram för att jag ska kunna se stringtrosan hon har på sig. Min kuk hårdnar lite och jag går och sätter mig vid matbordet där Stefan sitter och tittar på Julia med kåt blick. Han har en grå t-shirt och boxer kalsonger på sig.

- God morgon.

- God morgon, hur övertalade du Julia igår? Frågade jag honom lite diskret.

- Jag berättar senare, sover Mats fortfarande?

- Ja, tillsammans med Klara. Svarar jag med ett leende.

- Vad sitter ni och viskar om? Frågar Julia. Hon har inte någon bh på sig så jag kan tydligt se bröstvårtorna genom det tunna linnet.

- Jag frågade precis Stefan här vad ni gjorde efter att ni gick ut ur vardagsrummet.

- Inget speciellt. Svarar Julia och kastar en blick på Stefan.

- Jag letade efter er sen men hittade er inte. Vart tog ni vägen?

- Tog en promenad. Svarade Stefan.

- Hur gick det för er då? Frågar Julia.

- Ja, hur gick det mellan er? Hände det något?

Jag och Jessica utbyter en blick.

- Inget speciellt. Svarar Jessica.

Alla förstod nu vad alla hade gjort, men vi pratade inte vidare om det.

- Vad var det du menade när du sa att de var mer intima med varandra än förut? Viskar jag till Jessica.

- De visar det inte nu, men innan du kom brydde de sig inte ens om att gå någon annanstans för att kyssas eller för att tafsa på varandra.

- Skulle du ha något emot att vi skulle gör något sånt?

Jessica tittar på mig med stora ögon och rodnar lite.

- Nej inte så mycket, men gör inte för snuskiga saker.

- Vaddå t.ex.? Frågar jag lite lekfullt och rör med vänsterhanden på hennes sköte genom trosorna.

Hon flämtar till och rodnar, men hon går inte undan för att stoppa mig. Julia och Stefan märker vad jag gör och ler, Julia sätter sig bredvid Stefan. Han smyger sin hand under Julias kjol och börjar smeka henne under kjolen. Julia flämtar hon också och börjar andas snabbare.

Jessica sätter sig i mitt knä och jag fortsätter att smeka henne. Hon stönar och Julia likaså, nu tävlar jag och Stefan om vem som kan få sin tjej att komma först, plötsligt kommer Mats och Klara in och gapar och glor på oss när de ser vad vi gör. Det stoppar inte mig eller Stefan, i ögonvrån ser jag Mats smeka Klaras bröst och sköte genom trosorna. Mats har bara boxerkalsonger och Klara har en bh och trosor.

Jag känner att Jessica börjar spänna sig och ser hur Julia sträcker långsamt på sig. Jag smyger in högra handen under Jessicas trosor och börjar smeka vaginan. Hon stönar till lite och säger att hon snart kommer.

- Ahh… oohhh… AAAHHH!!! Skriker Jessica och Julia nästan samtidigt.

Jessica sjunker ihop och klänger sig fast vid mig, Julia pustar ut och ger Stefan en lång kyss.

Jag tittar på Mats som kysser Klara samtidigt som han smeker hennes sköte med högra handen, Klara i sin tur smeker hans inte så väl gömda stånd. Alla njuter och slappnar av.

Efter några minuter har alla nästan gått in i ett dagdrömmande läge.

 

- Är det någon som vill ha kaffe? Frågar jag rakt ut och väcker alla.

Jessica rycker till och ser drömmande mig i ögonen, Julia går iväg till hennes rum och Stefan följer efter. Mats och Klara sätter sig på varsin stol och säger ja.

Jag reser mig upp och låter Jessica sitta kvar på stolen medan jag går iväg till Julias rum, jag stannar utanför dörren och frågar om de vill ha kaffe, de svarar ja och jag går tillbaka till köket.

Jag frågar Klara var kaffet finns, jag vill inte störa Jessica eftersom hon ser ut att vara avslappnad och trött, skåpet över spisen svarar hon.

Jag gör iordning kaffe till alla och tittar ut genom fönstret, lite mulet och blåsigt men varmt.

Stefan kommer först in i köket sen Julia, Stefan bytte om till en kortärmad skjorta han hade med sig, men han har fortfarande bara sina boxerkalsonger på sig, och Julia bytte sin stringtrosa till en spetstrosa, hon hade fortfarande på sig linnet.

Jag letade upp koppar och ställde de på bordet, sen hällde jag upp kaffe till var och en.

Efter att ha druckit kaffe i någon minut var det en pinsam tystnad, ingen vågade säga något tills jag tog initiativet.

- Så, då kommer alla på festen i helgen?

- Självklart, Stefan övertalade mig igår kväll att komma på den här festen.

- Då blir vi 11 pers. Det är ganska få jämfört med en riktig fest.

- Det är ju sommarlov, så det är klart att det inte finns så många hemma eller i närheten.

- Det kanske kommer fler, Adam och Leif skulle ju ta med sig några.

- Adam? Leif? Nu får ni berätta vilka de är.

Vi berättar för tjejerna om Adam, husvärden, och Leif, kompisen till Adam.

- Aha, okej. Säger Julia efter att vi berättat vilka de är.

Vi pratade lite om vad man kunde göra för att festen skulle bli lyckad medan vi åt frukost.

- Man kan ha ett speciellt tema för att göra det lite mer uppsluppet. Föreslår Klara.

- Ja, vilken bra idé. Svarar Stefan.

- Supehjälte-tema? Förslår Klara.

- Nja, är inte det lite väl barnsligt?

- Kom på ett bättre själv då.

- Okej, vad sägs om pyjamasparty? Föreslår Julia.

Några av oss nickar instämmande och tycker att det är en bra idé.

Stefan får en speciell glimt i ögat och jag förstod att han hade kommit på något, det brukar oftast vara bra förslag men ibland går det lite överstyr.

- Vi kan ha underklädestema, ingen får ha vanliga kläder på sig. Fast det har vi ju inte nu heller.

Alla förutom Julia tyckte om idén, hon såg lite sur och viskade något i Stefans öra. Han viskade tillbaka i hennes öra och sen gav hon med sig och så bestämde vi att det skulle bli underklädestema på festen.

 

Efter frukosten var det dags för oss killar att ro tillbaka, molntäcket hade lättat och det var riktigt varmt nu. Vi föreslog att bada innan vi rodde tillbaka, tjejerna badade tillsammans med oss.

Jessica hade på sig en blå-röd bikini och matchande nederdel, hon såg riktigt sexig ut i den.

Klara hade en blå simdräkt som täckte framsidan och rumpan men inte ryggen, Mats badade tillsammans med henne hela tiden och de var under ytan många gånger.

Julia var nog den som hade den mest perfekta bikinin till den snygga kroppen, det var en liten bikini som inte täckte så mycket. Hon förklarade att hon hade tagit fel bikini när hon hade packat väskan. Man såg tydligt de hårda bröstvårtorna genom det våta tyget, och det var svårt för mig att dölja mitt stånd när mina badbyxor var våta och klibbiga. Jessica märkte att jag hade stånd och dök ner i vattnet, jag kände sen en hand smeka min kuk genom badbyxorna.

Det var så skönt att bli avrunkad i vattnet, jag dök ner och kysste henne. I och med det gav jag henne mer luft och sen dök jag upp till ytan och sen fortsatte behandlingen tills jag drog av mig badbyxorna till knäna för att jag inte skulle komma i badbyxorna utan i vattnet.

Jessica dök upp bredvid mig och frågade om hon hade gjort det bra, jag svarade med en intensiv kyss och drog upp badbyxorna.

Vi simmade tillbaka och la oss på stranden för att torka oss, Stefan hade klätt av sig och låg på en handduk helt naken med kuken i vädret tills Julia kom upp till honom och strök den långsamt upp och ner, visserligen låg vi ungefär 8-10m bort men vi såg ganska tydligt hur Julia ökade tempot tills hon abrupt slutade och torkade sin hand på handduken.

När alla var klara och torra vinkade tjejerna av oss från bryggan när vi rodde tillbaka till vår stuga, när vi inte såg tjejerna längre började vi prata om den föregående natten.

 

- Jag och Klara hade inte sex men det var otroligt skönt, först slickade jag henne sen sög hon av mig, efter det låg vi bara under täcket och smekte varandra på olika ställen.

- Jag och Jessica hade inte heller sex men det var ändå väldigt skönt, eller ja… jag slickade henne, men hon sög inte av mig.

- Varför inte då?

- Jag sa att hon inte behövde om hon inte ville.

- Men Oscar, du måste ju ta tillfället i akt.

- Äh, jag klarar mig i min egen takt. Hur gick för dig då Stefan?

- Skitbra, jag och Julia hade en skön natt. Efter att vi hade gått ut från vardagsrummet gick vi ut genom huset och på en promenad.

- Innan ni gick ut ur vardagsrummet såg jag att Julia viskade något till dig, vad var det?

- Hon viskade: Följ mig.

- Okej, så vad hände på den promenaden?

- Lite av allt möjligt. Säger Stefan hemligt.

- Men kom igen, berätta! Vi berättade vad vi gjorde i natt med våra tjejer.

- Jaja, efter att ha gått en stund stannade vi vid stranden och Julia började klä av sig. Hon sprang ut i vattnet och ville att jag skulle göra samma sak, det gjorde jag förstås. Så där badar vi helt näck tills Julia går upp på stranden och vattnet, som rinner ner från hennes kropp, blänker som stjärnor i månljuset.

Jag och Mats kastade en blick på varandra, Stefan hade gestikulerat med händerna när han berättade.

- Okej Romeo, kan du berätta sanningen nu då? Det var ingen måne inatt, så hur kunde det blänka stjärnor i månljuset?

- Tyst, avbryt mig inte. Jag njöt fullständigt när jag såg hennes nästan perfekta kropps kurvor och bröst svänga fram och tillbaka när hon gick ur vattnet, jag följde efter och la armarna om henne. Min kuk var stenhård och pressades in mellan hennes ben, precis under hennes vagina, när jag kramade henne. Jag började jucka mot henne men kuken gick inte in, det spelade inte någon roll. Både hon och jag fick njutning av det och när jag väl kom la jag mig ner på stranden med kuken i vädret. Hon la sig ner bredvid mig och smekte min kuk, hon gjorde det ganska dåligt jämfört med andra tjejer. Hon strök mig snabbare tills jag kom igen, jag sprutade och det mesta landade på hennes hand. Hon gick ner till vattnet och sköljde av sig det, när hon kom tillbaka var min kuk fortfarande riktigt hård och hon såg det. Hon skulle precis sätta sig ner med vaginan på mitt ollon när hon tappar balansen och faller framåt.

Jag föreslår att jag gör det skönt för henne eftersom hon hade gjort det skönt för mig.

Hon sätter sig då med vaginan på mitt ansikte och jag börjar slicka som bara den. Hon gnyr och stönar, hon juckade lite till och med. Hon spänner sig och var allt över. Vi gick upp till huset och låg nakna i varandras famn hela natten.

Stefan suckar när han har berättat färdigt och jag och Mats kastar en blick på varandra igen och suckar vi också.

 

Efter ett tag kom vårt hus i sikte och vi förtöjde båten vid bryggan för att sedan gå upp mot huset och vila.

Vi sov tills klockan var två på eftermiddagen, sen gjorde jag kaffe åt oss och sen började vi planera inför festen. Jag ringde Adam för att berätta om vad vi hade bestämt oss för.

Några toner gick fram innan Adam svarade.

- Adam. Svarade han.

- Tja, det är Oscar.

- Tjenare, hur går det?

- Allt går bra, du då?

- Bra bra.

- Du, vi har tänkt lite på vad man kan göra på den festen.

- Okej, bara det inte är en massa barnlekar och sånt.

- Du, vi är 17 och 18 år. Tror du verkligen vi skulle göra någonting sånt?

- Ville bara kolla, okej vad har ni kommit fram till?

- Ett tema för festen, underklädestema.

Det blev tyst i luren några sekunder innan Adam kom tillbaka.

- Sa du underklädestema? Frågade han långsamt.

- Japp, hurså?

- Det är en bra idé, men jag vet inte om alla kommer att tycka samma sak som jag.

- Vi förstod det.

- T.ex. de tre tjejerna som ni är intresserade av, tänk om de inte tycker att det är en så bra idé och ni förlorar er vänskap?

- Vi sov över hos dem inatt och snackade om det här vid frukosten imorse hos dem, de tyckte att det var en bra idé.

Det skulle säkert ha varit roligare att prata med Adam i person istället för över telefon, då skulle jag åtminstone se hans ansiktsuttryck. Men jag fick nöja mig med att höra honom upprepa meningen två-tre gånger tyst för sig själv innan han hade förstått vad jag hade sagt till honom.

- De tyckte att idén var bra?

- Det var det de sa, ja.

- Jag ska ringa till Leif och berätta om ändringarna för klädseln på festen då, någonting annat ni bestämde?

- Nej, jag tror inte det. Vänta, Stefan ropar från vardagsrummet.

- Oscar! Be honom köpa med sig starksprit och …

Stefan kom fram till mig och sa i normal ton: viagra.

Jag himlade med ögonen och återvände till telefonsamtalet med Adam.

- Ja, vad ville Stefan?

- Han frågar om du kan köpa med dig starksprit och viagra.

Adam gapskrattade i telefonen när jag hade sagt viagra.

- Kan han inte få upp den eller?

- Fråga inte mig, Stefan undrar om du kan göra det.

- Ja, det kan jag nog göra. Men han får betala för det, okej?

- Visst, vet du hur många tabletter det är på en burk?

- Hurså? Vill du också ha?

- Nej, jag bara undrar. Även om tanken hade poppat upp i mitt huvud.

- Det finns olika, typ askar med 4 tabletter på 50 mg. Fast det skulle bli jäkligt dyrt, det är bara kända företag som säljer på det viset. Det apotek som vi har här i stan kan man köpa det på burk med ungefär 20 tabletter på 50 mg, räcker i några timmar.

- Det verkar som du vet mycket om sånt här.

- Alla har vi varit yngre och provat på olika saker på fester.

- Okej, men då hörs vi.

- Ja det gör vi, hej.

Jag la på luren och vände mig om, Mats och Stefan stod precis bakom mig och skrämde mig när jag hade vänt mig om.

- Nå? Kunde han fixa fram det?

- Kanske, han var inte helt säker.

- Jaja, det blir säkert bra det här.

 

Dagen innan festen, Fredag, hade vi det ganska lugnt och gjorde inga jobbiga uppgifter eller

rörelser. Kort sagt låg vi bara i soffan och på stranden, Mats läste vidare på porrnovellen han hade hittat och Stefan slappade framför TV:n, jag däremot gjorde någonting lite mer ansträngande: jag städade huset. Stefan stördes sig på att jag städade, TV:n överröstades av dammsugaren, jag började städa huset på eftermiddagen och krävde av de andra två att de också skulle hjälpa till efter att jag hade städat i lite mer än två timmar. Mats brydde sig inte om att säga nej och hjälpte mig, medan Stefan sa åt mig att det var tillräckligt rent.

Vi struntade i Stefan och städade i en halvtimma tills jag var tvungen att dricka något.

När dagen hade gått hade Stefan inte gjort något annat än att ligga och sova på soffan och äta mat. Jag tröttnade på min bok jag hade med mig och längtade lite smått att spela på datorn, precis när jag tänkte på det  kom jag att tänka på Alexander som skulle till det där Dreamhack i Jönköping. Egentligen skulle det vara slut nu men han kanske stannade kvar?

Jag letade upp hans nummer på min mobil och ringde honom.

- Ja det är Alexander.

- Tja, det är Oscar.

- Oscar? Fan det var länge sen, hur är det?

- Det är bara bra, du då?

- Det knallar och går.

- Skulle inte du vara på Dreamhack i sommar?

- Jo det var jag, men det var ju i början av sommaren. Typ 13-16 Juni.

- Aha, det är inte så att du på något vis är i närheten av Skåne just nu? Jag frågade lite hopplöst och förväntade mig inget positivt svar.

- Jo det är jag, hurså?

- Vi har fest imorrn kväll och jag undrade om du fortfarande var på Dreamhack.

- Fest låter skönt. Nja, jag är inte på Dreamhack, men jag är i Ystad. Jag bor hos en polare, tråkigt som bara den. När sa du att festen var imorron?

- Omkring sju tiden på kvällen.

- Och var bodde ni?

- Om man åker bil i ungefär 2 timmar från Sövestad så kommer man hit.

- Okej, men då ses vi imorrn.

- Ja det gör vi, tja.

Jag la på luren och gick tillbaka till vardagsrummet och satte mig i soffan bredvid Stefan.

- Vem snackade du med i telefonen?

- Alexander.

- Alexander? Han från vår klass?

- Känner du någon annan med det namnet?

- Ja, så jag var ju tvungen att fråga.

- Okej okej.

- Så vad skulle du fråga honom om då?

- Om han kunde komma på festen eller inte.

- På festen? Men han bor ju i Stockholm, klart att han inte kan komma på en fest som är mer än 6 timmar bort.

- Han bor hos en kompis i Ystad för tillfället.

- Jaha, så han kommer?

- Jepp.

- Då blir vi ju 12 pers, det börjar likna en riktig fest det här.

- Det är en sak jag har funderat på, Adam tar ju med sig en kompis och den kompisen tar med sig 2 tjejer, eller hur?

- Mm, det var det han sa i alla fall.

- Okej, och sen så blir det vi fyra jämnåriga killar och tre jämnåriga tjejer.

- Vart vill du komma med det här?

- Jag bara antar att det kommer bli ett dödläge på festen när det är fyra-fem äldre personer och 7 yngre personer som börjar snacka.

- Men Oscar! Klart vi inte kommer att snacka så jäkla mycket. Det fattar till och med jag att det skulle vara dödstråkigt om 12 pers sitter och snackar med varandra.

- Så vad ska vi göra?

- Det är det jag har planerat, men jag berättar om den sen.

- Varför inte nu?

- Måste ju finslipa den vet du.

Resten av kvällen satt vi framför TV:n och tittade på olika filmer, plötsligt ringer telefonen och jag går och svarar. Klockan var runt 23:45 när jag svarade.

- Hej det är Oscar.

- Hej det är Jessica.

- Tja, hur fick du det här numret?

- Kollade upp det på gula sidorna. Jag, Klara och Julia undrar när vi ska vara där imorron.

- Vi tänkte oss att festen skulle börja vid sjutiden, men ni kan ju komma tidigare om ni vill.

- Okej, hur har ni det då?

- Jag och Mats städade lite idag inför festen, Stefan har bara slappat.

- Aha, du det är en sak som jag ville prata med dig om.

- Vaddå? Hon darrade lite på rösten och jag blev orolig.

- Det är om imorron. Jag tänkte ifall att… om du… äh strunta i det. Vi ses imorrn då!

- Eh, okej vi ses.

Hon la på luren innan jag ens hade tagit bort luren från örat, vad var det hon hade velat säga?

 

Alexander kom vid ett tiden nästa dag efter att ha ringt mig flera ggr om hur han skulle åka, men till slut hade han kommit fram.

- Måtte den här festen vara bra, efter alla dessa tröttsamma mil med kompisen jag bor hos. Han kunde inte sluta snacka om sport, jag tycker inte ens om sport. Höll på att dö av uttråkning.

- Jo vi hoppas att den ska bli bra.

- Oscar, du berättade väl för honom om temat för festen?

- Jäklar, glömde det.

- Ska ni ha ett tema på festen? Fan va lame.

- Inte det här temat, vad tog du med dig?

- En av de saker som min polare faktiskt har mycket av: sprit.

- Vi kommer ha ett överflöd av sprit och öl när Adam väl kommer.

- Men du tog inga kläder med dig?

- Nej, hurså?

- Bra, eftersom temat innebär att du inte ska ha några kläder: underklädestema.

Alexander såg lite chockad ut innan han tänkte över det och log.

- Fan vilket skönt tema, kommer det några tjejer på festen?

- Typ sex stycken eller mer, fast tre av dem är våra.

Alexander tittade frågande och oförstående på Stefan när han sa ”fast tre av dem är våra”.

- Är det tre tjejer horor eller?

- Nej nej, kom in så berättar vi vad vi har gjort de senaste veckorna.

Vi gick in i huset, satte oss i soffan och berättade vad vi hade gjort och upptäckt den senaste veckan, fast först hämtade jag fyra kalla öl och berättade om min upplevelse med Anna två veckor tidigare.

När vi hade berättat klart satt Alexander still och stirrade rakt fram, till slut började han prata.

- Ni skojar.

- Nepp, och vi kan alla intyga att det är sant.

- Det är något otroligt och omöjligt om det hade varit jag som hade bott här, fan jag önskar faktiskt att jag hade följt med er istället för att bo hos min polare.

- Vaddå, det är klart att det hade kunnat hända dig. Hurså? Är du oskuld? Frågade Mats lite skämtsamt.

Alexander svarade inte och vi bara gapade.

- Det är ju absolut inget fel med att vara oskuld eller så.

- Tror ni inte att jag har försökt eller? Det är svårt för mig att hitta en tjej.

- Åh, stackars Alexander, det är så synd om honom.

- Käft.

- Jaja, du kommer säkert att få det skönt på festen.

- Nu innan festen börjar får du faktiskt berätta om din plan.

- Vaddå för plan? Frågar Mats och Alexander.

- Okej, jag har tänkt mig att vi häller upp ölen i en stor slags öltunna. Sen när det är klart maler jag sönder tabletterna och häller i dem. Visst är den bra?

- Stefan… Du är mer pervers än jag.

- Inte alltid, bara ibland.

- Vilka jäkla tabletter? Frågar Mats.

- Jag frågade Adam om han kunde köpa med sig viagra till festen.

- Viagra?!

- Du behöver inte skrika, det resulterar i att alla killar får en fin erektion och alla tjejer får en ökad sexlust.

- Hur vet du det?

- Läste det på Internet en gång. Okej, är det någon som har något emot min plan?

Ingen svarade utan nickade gillande men också ganska tvivlande.

Efter att Alexander hade hämtat sig helt efter chocken av att vi hade haft mer sex än han hämtade vi all öl och ställde de på bordet i köket, Stefan gick ner i källaren och kom upp med två stora öltunnor i metall.

- Adam har säkert haft fest här tidigare någon gång.

Sen väntade vi på att alla skulle komma.

 

Adam kom först tillsammans med Leif, en ganska muskulös kille med kort mörkbrunt hår och en liten skäggväxt, och fyra tjejer. Adam skulle ju ta med sig sin flickvän och Leif två tjejer, vem var den fjärde?

Jag hjälpte Adam att lasta av ölen och spriten från bilen in i huset, när vi var inne i köket frågade jag honom vem den fjärde tjejen var.

- Ingen av de två tjejerna som jag tog med mig är min flickvän om det är det du undrar, vi gjorde slut.

- Oj, förlåt att jag frågade.

- Äh, gör inget. Hon hade sex med en annan kille, och jag hade inte så mycket emot att göra slut med henne. Det har varit lite körigt på sistone.

Jag ville inte orsaka någon mer skada för honom så jag bytte ämne.

- Gick det att få tag på viagran?

- Just det, ja jag fick tag på några paket. Kostade inte så mycket faktiskt och det blev 75 gram istället för 50 gram.

- Större effekt?

- Mycket större effekt.

- Okej, den här festen kommer bli väldigt lyckad.

- Mm, säkert. Svarade Adam med en dyster blick. Jag gick ut till bilen före Adam och hälsade på tjejerna och Leif.

Tjejerna hette Sofie, liten tjej men var tydligen 19 år och hade ljus hårfärg, hon hade ett ljusblått linne och en kort-kort kjol. Sanna, längre än Sofie men såg och var yngre än Sofie, hon hade brunt hår, en vit t-shirt och svarta åtsittande byxor. Alexandra, ungefär lika lång som Sofie och hade långt blont hår och en röd långärmad tröja och svarta långbyxor. Emmie, hade svart hårfärg, svart t-shirt och bruna kortbyxor. Alla fyra tjejer hade mellanstora bröst.

Alexander verkade ha lite svårt att slappna av och det märkte alla så vi gick in på olika samtalsämnen.

 

Efter en kvart kom Jessica, Julia och Klara i båten och la till vid bryggan.

Jag, Mats och Stefan hälsade tjejerna varmt välkomna med kyssar och lite smått tafsande.

Innan vi ställde ut öltunnorna hade jag gett Stefan paketen med viagran, han hade diskret börjat mala sönder alla tabletter utom fyra, han gav mig, Mats och Alexander en tablett, han behöll en för sig själv. Det var ungefär 20 tabletter allt som allt och han hällde ner den malda viagran i ölen och stängde sedan locket, sen bar vi ut de två öltunnorna till vardagsrummet och ställde ut plastmuggar runt den.

När jag skulle gå ut för att ta en nypa frisk luft mötte jag Leif.

- Berättade Adam för dig om temat på festen?

- Ja det gjorde han, jag blev ganska paff när han berättade att det var ni som hade kommit på det.

- Har aldrig provat det temat förut, och man ska ju prova nya saker.

- Exakt. Sa Leif och log.

Leif gick in i huset och jag ut och träffade hela folkskaran därute.

Jag började prata med Sofie, hon verkade trevlig och efter vad jag fick reda på kände hon redan Emmie men inte de andra två. Adam kände Emmie och Sofie sedan länge och de var nära kompisar verkade det som. Jag pratade med Sanna och Alexandra också, de kände varandra sen högstadiet och Leif sen gymnasiet.

Sen efter en halvtimma gick vi in i huset och klädde av oss tills alla bara hade underkläderna på sig, Jessica hade en vit bh och vita spetstrosor och jag kände hur min kuk började hårdna.

Efter att alla hade tagit en plastmugg med öl utbringade Adam en skål: För alla somrar som har varit och kommer. Skål!

Sen skålade alla, och innan jag förde plastmuggen till munnen såga jag att Mats och Alexander tvekade lite innan de drack, Stefan drack upp sin mugg snabbt och tog en till innan jag ens hade börjat på min. Jag drack upp ölen i muggen men kände ingen särskild förändring.

Jag gick till Stefan och frågade diskret om den verkligen funkade eller inte.

- På förpackningen stod det att det skulle ta några minuter innan man känner någonting.

Så jag började prata med Jessica om vad hon hade tänkt fråga mig över telefonen dagen innan.

- Äh, inget viktigt. Svarade hon men rodnade när hon svarade.

Jag började känna en värme i kuken och förstod att det började verka, det verkade som om att Jessica också kände av det för hon rodnade ännu mer och förde vänstra handen till hennes sköte, hon höll handen där utan att börja fingra och smeka den.

Min kuk växte och växte utan att jag kunde göra någonting åt det, jag tittade runt i rummet och märkte att Stefan inte ens försökte att dölja sitt stånd. Alla killar i rummet märkte av att de inte kunde få ner den, och tjejerna rodnade som bara den och Alexandra smekte sig helt öppet på skötet och stönade ganska lågt.

Adam gick över till mig.

- Oscar, hällde du ner tabletterna i ölen?

- Nej, men Stefan gjorde det.

- Kunde du inte ha sagt det innan så jag kunde ha förberett mig?

- Nej, allt var ju en överraskning.

Han gick iväg till Sanna och började prata med henne, jag vände mig till Jessica och märkte att hennes ögon glänste, inte av tårar utan av kåthet.

 

Min kuk hade rest sig i givakt och den var hård som ett järnrör när Jessica började röra vid den. Jag lutade mig närmare och kysste och kramade henne. Jag rös av välbehag och Jessica fortsatte att smeka min kuk på utsidan av kalsongerna, jag svarade genom att smeka vaginan på utsidan av trosorna med min högra hand. Hon stönade och vi kysstes vidare. När jag tittade upp såg jag att Mats och Klara kysstes och smekte varandras könsorgan med händerna, men Mats hade tagit av sig sina kalsonger och Klara sin bh. Stefan och Julia stod i ett hörn och han fingrade ivrigt hennes vagina medan hon runkade av honom, de hade ingenting på sig, Adam hånglade med Sanna och hon runkade av honom, hans kalsonger låg på mattan bakom honom. Leif stod på knä framför Alexandra och slickade henne, hon stönade högt och tryckte hans huvud mot hennes vagina. Det bästa däremot var Sofie och Emmie, de satt nakna och grovhånglade och smekte varandras bröst och vaginor.

Det var bara Alexander som inte hade någon att hångla med, tyckte lite synd om honom. Men han verkade inte ha tråkigt i alla fall, han stirrade med gapande mun på Sofie och Emmie.

När Sofie tittade upp och märkte att han stirrade på dem viskade hon något i Emmies öra och de steg upp och gick uppför trappan. Ingen la märke till att de hade gått iväg, och de tog ingen notis om Alexander när han sa något halvhögt om att gå på toaletten. Alla fortsatte med smekande och oralsexet.

Jag knäppte upp Jessicas bh och tog långsamt bort den, hon verkade inte ha någonting emot det. Jag nöp försiktigt i hennes hårda bröstvårtor och tog ett svagt grepp om hennes vänstra bröst, hon stönade och kved till svar. Jag böjde mig ner och började suga på bröstvårtorna som i sin tur ledde till att hon hårt greppade min kuk och tryckte till, jag reste på mig och kysste henne igen. Hon böjde sig ner och drog ner mina kalsonger, min kuk studsade upp efter att ha blivit frisläppt från kalsongernas fängelse, hon greppade den och ställde sig på knä. Hon runkade snabbt av mig, men sen plötsligt saktade hon ner på tempot och jag kände något blött och svalare nudda ollonet, jag tittade ner och ser henne slicka på ollonet. Jag är nära att komma redan då, men jag behärskade mig… i ungefär 5 sekunder tills jag sa att jag skulle komma. Hon slutade slicka och fortsatte att runka, jag sprutade och det träffade henne i ansiktet och brösten. Jag tittade upp igen och såg att de andra hade fullt upp med varandra.

 

Mats stod på knä framför Klara som satt på en stol med benen utsträckta så att han verkligen kunde nå, hon smekte sitt ena bröst och med den andra handen tryckte hon hans huvud mot hennes vagina. Det såg ut som om han hade sex med henne med sin tunga.

Stefan och Julia var i 69:an ställningen och tog inga pauser utan jobbade på, han fingrade henne samtidigt som han slickade henne och hon sög av hans kuk ända ner till pungkulorna. Leif låg ner på rygg medan Alexandra red honom med sina bröst guppande, han gjorde några motjuck och hon stönade högre.

Sanna blev hårt knullad av Adam när hon låg på rygg på mattan medan Adam till hälften stod på knä och till hälften låg på mage mot hennes vagina, han tryckte hårt in sin kuk i henne och hon kved till och hade små tårar i ögonen.

Jessica la sig på rygg på mattan och sträckte ut benen inbjudande.

- Jag gjorde dig, nu får du göra mig.

Jag la mig snabbt ner på mage och förde in först ett sen två fingrar i hennes vagina, hon kved till och spände sig. Jag slickade längs slidan och letade mig upp till klitoris, jag hittade den och slickade rakt på den. Hon gav ett halvskrik till svar och jag såg i ögonvrån att de omkring oss tittade roat på oss för att sedan fortsätta, Stefan, Mats, Julia och Klara flyttade ner till mattan tills alla i rummet låg på mattan och fick njutning. Jag drog slidväggarna lite åt sidan med båda händerna och sträckte ut tungan så mycket jag kunde, jag tryckte mitt huvud närmare och tungan åkte in någon centimeter, när hälften av tungan var inne rörde jag den upp och ner i ett hätskt tempo och kände att hon spände sig mer. Plötsligt känner jag att någon greppar min kuk och börjar runka den, jag tittar som hastigast ner och ser Sannas högra hand sluten runt min kuk. Jag fortsätter att slicka och fingra Jessica tills hon säger att hon kommer, jag slutar inte och känner att hon spänner sig mer och lyfter upp sin nederdel, hon skriker lite halvhögt och slappnar av. Jag slutar att slicka och ställer mig upp på knä och tittar på henne, hon ligger där nästan helt kraftlös och svettig, jag upptäcker att jag också har blivit svettig av den otroligt sköna behandlingen. Mats och Klara låg bredvid varandra och pustade ut, Stefan fingrade ivrigt i Julias vagina och Julia bara stönade till svar. Leif stod upp och hade lyft upp Alexandra så att hon red honom samtidigt, däremot gjorde han det inte länge utan han satte sig ner på soffan men Alexandra fortsatte att rida honom.

Nu var det Sanna som red på Adam när han låg på rygg, men de tog det lite lugnare nu än förra gången.

Min kuk blev inte slapp som jag hade trott att den skulle bli utan den stod fortfarande i givakt, Jessica såg ut som om hon hade hämtat sig lite.

- Går det bra om jag kör in den? Frågade jag henne.

Hon väntade lite med att svara.

- Okej, men långsamt.

Hon drog isär benen och jag ställde mig närmare på knä och tog tag i hennes ben som stöd, jag förde kuken till slidan, ollonet gneds sakta längs slidväggarna för att sedan försvinna in i vaginan. Hon kved till lite men det stoppade mig inte, jag körde den längre in och stannade bara två ggr för att sedan ta ett djupt andetag på sista stoppet, jag tryckte in den ännu mer tills den såg ut att vara helt uppslukad av hennes vagina. Jag drog ut kuken och körde in den två-tre ggr tills jag tog ut den helt, hon undrade varför jag hade slutat. Jag tog sats och förde ollonet till slidöppningen, sen körde jag in den i en sats. Hon kippade efter andan och jag tog ut den till hälften och körde in den lika hårt som förra gången, jag fortsatte med samma behandling i någon minut tills jag kände att jag var nära att komma. Jag tog ut den och runkade de sista sekunderna och sköt utlösningen på Jessicas mage.

- Förlåt för att jag gjorde det så hårt.

- Be inte om ursäkt, det var jätteskönt, du kunde däremot ha sagt till innan.

Vi log båda två och kramade om varandra.

 

Mats och Klara hade lämnat rummet och antagligen gått in i något annat rum för jag hörde att någon stönade på andra sidan väggen, Stefan och Julia hade gått mot ytterdörrens håll.

Adam låg och vilade på soffan, Leif däremot fortsatte i samma tempo med både Sanna och Alexandra. Leif låg på rygg på mattan och hade Sannas vagina precis på ansiktet och Alexandra ridandes på hans kuk, innan Alexandra och Sanna bytte plats med varandra sprutade Leif sin laddning i ansiktet på Alexandra som hade sugit av hans kuk de sista sekunderna. Jessica var så trött och utkörd att hon hade problem att stå rakt, jag hjälpte henne till mitt tomma rum, eftersom Mats och Klara inte var i mitt rum måste de vara i badrummet. Passande, eftersom det var där de först hade blivit intima med varandra.

 

Jessica la sig ner på sängen och somnade nästan direkt, så jag gick runt i huset för att kolla upp alla. Jag tittade in genom nyckelhålet och såg Klara ridandes på Mats kuk, jag gick ut genom ytterdörren till den svala luften, efter allt sex inne i vardagsrummet var det skönt att känna sval luft mot ens nakna kropp. Det var inte så mörkt ute så jag kunde tydligt se Stefan ha sex med Julia bakifrån på stranden, jag tog några djupa andetag och gick sedan in i huset igen.

 

När jag kom in vardagsrummet låg Leif och Adam däckade på soffan med slaka kukar, min kuk var fortfarande lika hård som förut. Alexandra och Sanna satt och pratade lite lågmält och trött med varandra men tittade upp på mig när jag kom in i rummet, de tittade hungrigt på min kuk så jag gick närmare dem.

- Hade ni skönt?

Sanna log och svarade ja.

- Fattar inte hur Leif kunde orka ha sex så många ggr.

- Han hade tagit en viagra tablett innan som Adam gav honom.

- Aha, jo ni förstår att Stefan hade frågat Adam om han kunde köpa viagra vilket han gjorde.

Sanna och Alexandra tittade nu uppmärksamt och lite misstänksamt på mig.

- Stefan malde ner alla förutom fyra tabletter och hällde ner det i ölen.

- Va? Det förklarar ju varför alla fick en sån sexlust, men varför gjorde han det?

- Ville kanske lätta upp stämningen? Föreslog Alexandra.

- Han är lite pervers av sig.

- Lite? Vad hände med de fyra tabletterna som han inte malde ner?

- Han gav mig, Mats och Alexander en, sen behöll han en för sig själv också.

- Kan du hämta den som du fick? Frågade Alexandra leende.

- Visst. Svarade jag och gick ut i köket för att hämta tabletten som jag hade gömt i ett skåp, jag var törstig så jag tog ett glas vatten med mig tillbaka tillsammans med tabletten till vardagsrummet. När jag kom in i rummet satt Alexandra och Sanna viskandes men slutade när jag kom in.

- Kan jag få tabletten? Frågade Alexandra.

Jag räckte henne tabletten och hon tog emot den, hon bröt den itu och gav den andra halvan till Sanna.

- Kan jag glaset också?

Jag räckte henne glaset och väntade lite osäkert.

Alexandra svalde sin tablett med en klunk vatten och gav glaset till Sanna som gjorde samma sak, det var fortfarande kvar vatten i glaset när Sanna hade druckit så jag sträckte mig efter glaset. Hon gav mig glaset och jag drack upp det sista vattnet, när jag hade ställt det på soffbordet ställer sig Sanna upp mittemot mig och kysser mig. Hennes tunga kändes nästan som en levande varelse i munnen på mig, jag svarade lite tafatt och smekte lätt hennes bröst.

Sen känner jag Alexandra runka av min kuk för att sedan känna hennes tunga på mitt ollon, hon tar in hela kuken i munnen och börjar suga och slicka den samtidigt.

Samtidigt som jag kysser Sanna för hon min hand till hennes vagina, jag börjar fingra den med långfingret sen med tre fingrar.

Jag känner att jag snart kommer men kan inte säga det i tid eftersom jag kysser Sanna samtidigt, så Alexandra får min utlösning i munnen. Men hon fortsätter att suga på den utan att ta bort huvudet från kuken, sen till slut tar hon bort huvudet och tittar mig i ögonen.

Jag lägger mig ner på rygg på mattan och får Alexandras vagina i ansiktet, jag börjar ivrigt slicka och sträcker upp mina armar till hennes bröst, jag kramar lätt men sedan lite hårdare.

Jag får inte tid att förbereda mig innan jag känner att min kuk trycks in i Sannas vagina, den är trång och hon får hoppa lite på kuken innan hela har gått in. Jag fortsätter att slicka och hittar hennes klitoris efter någon minut och fokuserar tungan på det stället, jag hör genom stönandet att hon kvider till lite och greppar mina händer ovanpå sina bröst.

Sanna rider mig hejdlöst och jag tar bort mina händer från Alexandras bröst för att ta tag i Sannas ben och trycker henne mot mig samtidigt som jag juckar mot hennes ridande.

Det dröjer inte länge förrän jag känner att jag snart kommer, jag kan ju inte säga något när jag har ansiktet täckt av Alexandras vagina, så jag flyttar mina händer från Sannas ovansida på benen till undersidan av dem och lyfter lite för att visa att jag snart kommer.

Sanna fattar vinken och kliver av, Alexandra kliver också av men de byter inte plats som jag trodde de skulle göra. Alexandra lägger sig på rygg och Sanna på henne med ryggen i värdet, Alexandra lägger sina ben i ett benlås om Sannas rumpa och Sanna ställer sig halvt på knä och halvt på Alexandra, de ville alltså fortsätta.

Jag ställer min på knä bakom dem och trycker in kuken i Alexandras vagina som ligger underst, samtidigt fingrar jag Sannas vagina och förstår att den här ställningen var perfekt.

Jag trycker in kuken några ggr innan jag tar ut den och sätter in den i Sannas vagina, jag fingrar Alexandras vagina och byter några ggr innan jag känner att jag snart ska komma.

Jag säger det högt och Alexandra lyfter bort sina ben så att Sanna kan resa sig, Sanna reser sig men lägger sig bredvid Alexandra och fingrar sig själv.

- Jag kommer också strax.

- Jag också, vi kommer tillsammans, ok?

- Okej. Svarar jag.

De två nakna tjejerna ligger framför mig och fingrar sig själva, jag runkar tills jag känner att det kommer. Tjejerna kommer före mig med högljudda stön och sen sprutar jag min sperma på dem, det hamnar på deras bröst och magar.

De ligger kvar och stönar medan jag ställer mig upp på darrande ben, jag går långsamt till köket och tar ett glas vatten, det känns skönt med kallt vatten rinnande ner i min torra strupe.

Efter att ha druckit upp vattnet går jag till mitt rum för att kolla upp Jessica, hon ligger och sover på sängen så jag går iväg för att inte väcka henne.

 

Jag går upp på övervåningen för att kolla vart Alexander hade tagit vägen, de första två rummen var tomma och mörka men när jag kom till det sista lyste det genom dörrspringan.

Jag gick försiktigt fram och öppnar dörren långsamt, på sängen i rummet ser jag Alexander ligga på rygg med Emmie sittandes gränsle över hans kuk, Sofie såg jag inte från mitt ställe.

Jag skulle precis ställa mig i en bättre position när golvet knarrar där jag står, jag hade klivit på en gammal planka. Emmie slutar inte att hoppa upp och ner på Alexander så jag antog att de inte hade hört knarrandet. Plötsligt öppnas dörren av Sofie som är lika naken som jag och stirrar på mig.

- Ser du något du gillar? Frågar hon mig med en utmanande blick.

- Ja det kan man väl säga.

- Kom in då.

Jag går in i rummet och både Alexander och Emmie slutar en kort stund för att se vem det är, Alexander ler ett kort ögonblick mot mig för att sen fokusera sig på Emmie.

Min kuk hade blivit slapp efter sexet med Alexandra och Sanna med blev nu hårdare, Sofie märker det och greppar min kuk och börjar runka av den. Jag är ganska trött efter allt sex och alla orgasmer så jag satsar allt på ett sista kort, jag tar tag i Sofie och lyfter upp henne så att hon ställer sig upp öga mot öga med mig. Jag kysser henne häftigt och det känns som om hon inte hade väntat sig något sånt från mig, jag fingrar henne ivrigt och klämmer på hennes bröst samtidigt som jag grovhånglar med henne. Jag slutar kyssa henne och hon drar djupt efter andan, jag böjer mig ner lite och börjar slicka och suga på hennes bröstvårtor.

Jag slutar att suga bröstvårtorna och fingra henne så hon får en liten paus, sen leder jag henne till den andra sängen i rummet och hon lägger sig på rygg i sängen med benen böjda uppåt mot magen. Jag ställer mig på knä framför hennes vagina i sängen och tar tag i hennes ben och för ollonet till slidöppningen, men istället för att trycka in den långsamt tittar jag upp mot Sofie och djupt i hennes ögon.

- Vad är det? Du tänker väl inte…

Hon hann inte avsluta meningen eftersom jag körde in hela min kuk hårt in i hennes vagina, hon tappade andan stirrade chockat på mig. Jag körde hårt in kuken i hennes vagina flera gånger tills hon halvskrek varje gång min kuk försvann helt i hennes vagina, jag höll ut längre än Sofie för jag märkte att hon hade spänt sig ett ögonblick för att sedan ligga slappt på sängen, jag fortsatte köra in kuken några gånger innan jag tog ut den och sprutade sperma på hennes bröst och ansikte.

Nu var jag helt slutkörd och Sofie låg bara där och gnydde lite, jag orkade knappt gå nerför trappan utan var tvungen att hålla i mig. Jag gick in till mitt rum och såg Jessica ligga kvar där jag senast hade sett henne, hon sov fortfarande så jag la mig försiktigt ner bredvid henne och försökte inte att väcka henne. Hon vaknade och frågade vad jag hade gjort tills nu.

- Haft sex med Alexandra, Sanna och Sofie.

Mitt svar överraskade henne och hon vände sig mot mig och tittade mig djupt i ögonen.

- Skulle jag bara ha hållit mig till dig? Frågade jag lite skamset.

- Nej det går bra. Hurdana var de?

- Vill du verkligen veta?

- Klart jag vill, berätta nu varenda liten snuskig detalj. Sa hon med ett leende.

Jag berättade vad jag hade gjort och hon blev verkligen överraskad när jag berättade om trekanten med Sanna och Alexandra. Efteråt var jag så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna, så jag sa god natt till Jessica och hon kysste mig till svar och sen somnade vi i armarna på varandra.

 

Dagen efter vaknade jag först av oss två och valde att inte väcka henne utan gick tyst upp och brydde mig inte om att ta på mig mina kalsonger, jag gick in i vardagsrummet och såg att Adam och Leif fortfarande låg och sov. Jag gick upp på övervåningen och tittade in i alla rum, de var tomma. Jag gick ner och kollade i alla rum innan jag gick ut och såg att alla låg och solade på stranden, jag gick ner mot dem och ropade hallå.

Mats och Stefan hade på sig badbyxor och Sofie, Emmie och Sanna hade på sig sin underkläder från gårdagen, Alexandra, Alexander och jag var nakna.

Jag sa god morgon till alla innan jag satte mig bredvid Sofie, efter att ha sovit i flera timmar var sexlusten där igen men jag tryckte under den, men min kuk kunde inte bli nedtryckt utan började hårdna.

Sanna såg det och log.

- Fick du inte nog av det igår eller? Frågade Alexandra.

- Igår jo, men nu är det en ny dag. Svarade jag.

Alla skrattade till mitt svar och jag förstod att de hade berättat om vad de hade gjort kvällen innan när alla hade dragit sig åt olika håll.

Efter ett tag kom Jessica ner till stranden och satte sig bredvid mig, hon hade satt på sig sina underkläder från gårdagen hon också.

Vi satt där och pratade ett tag tills jag frågade alla om de ville ha kaffe, alla ville ha så jag gick upp till huset för att göra kaffe till 11 personer. Som tur var hade vi en stor kaffebryggare så jag behövde inte göra två omgångar, Adam och Leif kom lunkande in i köket och frågade om några var vakna. Jag berättade att alla låg på stranden och de gick ner medan jag väntade på att kaffet skulle bli klart, när det väl var klart tog jag en stor bricka och ställde 13 koppar och kaffekannan på den. Jag spillde inget kaffe på vägen ner till stranden, sen hällde jag upp kaffe till alla.

- Det här skulle vara roligt att göra någon mer gång, eller hur? Sa Adam.

- Visst, självklart. Men nästa gång ska Stefan kanske inte hälla i viagra i ölen. Svarade Sanna.

Det var bara Sofie och Emmie och inte visste om det och tittade överraskat på Stefan.

- Men erkänn att det blev roligt och skönt. Sa Stefan.

Alla medgav att det hade varit skönt.

 

Efter kaffet gick Sofie, Emmie och Alexander upp till huset, kort därefter gick Sanna och Alexandra upp. Sen gick Adam och Leif upp, sist gick vi sex personer upp till huset.

 

Efter någon timma hade alla klätt på sig och Leif och Adam skulle åka iväg, tillsammans med Sofie, Emmie, Alexandra och Sanna.

- Tåget åker vid 10-tiden från stationen, så jag kommer hit vid 7-tiden. Okej?

- Visst, du bestämmer.

- Den här festen blev verkligen bra.

- Det kan man verkligen säga.

Adam, Leif och tjejerna åkte iväg och lämnade oss 7 ungdomar kvar.

- Emmie och Sofie gav mig deras mobilnummer och mailadresser, så nu har jag kommit nånstans i livet, eller hur? Frågade Alexander med ett leende på läpparna.

- Det kan man lugnt säga.

 

Efter ett långt avsked med tjejerna åkte de iväg med sin lilla båt, vi fyra killar stod på bryggan och vinkade av dem. När de hade åkt utom synhåll skrek Stefan rakt ut.

- Fan vilken skön kväll det var!

Efter att Stefan hade skrikit hörde man som i fjärran några som skrattade högljutt.

Fram till att klockan blev 7 tog vi det lugnt och packade väskorna, Mats tog med sig porrnovellen som han hade hittat och som Klara också hade uppskattat. När klockan var ungefär 6 åkte en bil fram till huset och tutade, det var Alexanders kompis som skulle hämta honom.

- Då ses vi om några dagar.

- Ja det gör vi.

Vi sa hejdå till Alexander och såg bilen köra iväg.

 

Klockan 7 kom Adam och körde oss till stationen. När vi kom fram sa vi hejdå och skakade hand.

- Det här måste vi verkligen göra om någon gång.

- Absolut. Svarade Adam med ett leende.

 

Tåget stod redan på stationen när vi kom dit och vi gick på och gjorde oss hemmastadda.

Innan tåget började åka hörde jag några tjejer skratta högljutt i grannkupén, hur skulle man kunna sova med några som skrattar hela tiden? Men jag tänkte att de snart skulle tröttna och sova, men där hade jag fel. När vi hade åkt i 2 timmar satt de fortfarande och pratade högljutt, om vad kunde vi inte höra men det lät på rösterna att det var någonting roligt.

Vi var alla tre lika störda på deras högljudda prat, så till sist gick jag ut från kupén och knackade på grannkupéns dörr, det högljudda pratet slutade och dörren öppnades.

Jag gapar och glor vid synen på den som öppnar dörren, det är Julia som står vid dörröppningen och glor hon också.

- Vem är det? Frågar en röst som jag mycket väl känner igen som Klara bakom Julia.

- Se efter själv. Säger Julia och kliver åt sidan.

Där sitter Klara på en säng och Jessica på en annan, det blir ett tyst ögonblick innan någon bryter tystnaden.

- Skulle ni också åka hem idag? Frågar jag.

- Ja, vi tänkte låta det vara en överraskning eftersom vi visste att ni skulle åka hem idag. Men när vi inte såg er på stationen så antog vi att ni hade tagit ett annat tåg eller liknande.

- Jaså, ja killarna ligger i kupén här bredvid och försöker sova. Eftersom ni pratade så högt gick jag hit och tänkte säga till er att sänka rösten, men nu när jag ser att det är ni så struntar jag i det.

- Jaså, de vill att vi ska vara tysta. Kom Klara så ändrar vi på det.

Julia och Klara gick ut från kupén och in i killarnas kupé, man kunde höra på rösterna hur överraskade killarna blev.

Jag gick fram till Jessica och satte mig bredvid henne och kysste henne. Efter att ha kyssts ett tag frågar jag henne vart hon ska gå av.

- Jag går av på Stockholm Centralen.

- Va? Det ska jag också göra! Var bor du?

- Karlaplan, du då?

- På Lidingö, då bor ju vi ganska nära varandra.

- Ja faktiskt.

- Julia och Klara då?

- De går också av på Centralen och bor också på Karlaplan fast några kvarter ifrån varandra.

- Då kanske vi kan träffas någon gång då?

Nu log Jessica och såg mig djupt i ögonen.

- Det är klart att vi kan.

Sen kysstes vi och sov tillsammans.

 

Morgonen efter åkte Mats och Stefan åt olika håll och jag åkte tillsammans med tjejerna, när vi var på östermalmstorgstationen gav jag Jessica mitt mobilnummer och hon gav mig hennes.

När de hade gått av på Karlaplan tänkte jag att den här sommaren var den bästa någonsin.

Om det blev någonting liknande nästa sommar måste den ju överträffa den förra festen, men jag tänkte inte så mycket på det just då utan lutade mig tillbaka på sätet och slappnade av.

 

Slut

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

grodan

Härligt med sex när andra ser på. Har inte provat själv men det kittlade skönt.

2/6, 2012 kl. 12:24