Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/6, 2012 kl. 10:06, av Sir Göte

Liftarbruden 2/2

Del 2 av 15 i serien En Gräsänklings Semesteräventyr.

När vi så småningom så sakta åter börjar komma tillbaka till verkligheten på vår egen krassa jord igen, efter utflykten till kärlekens sjunde himmel, upptäcker jag att vi har haft åskådare! Flera stycken till och med! För där jämte oss

Del 2 av 2.

 


Av:

Sir Göte



 

 

När vi så småningom så sakta åter börjar komma tillbaka till verkligheten på vår egen krassa jord igen, efter utflykten till kärlekens sjunde himmel, upptäcker jag att vi har haft åskådare! Flera stycken till och med! För där jämte oss, tittande med stora blanka ögon står det ... Ja vad då? Jo, fem st. kossor! Än i dag funderar jag på om dom förstod att det som vi gjorde, var samma sak som tjuren brukade göra med dem vid de tillfällen som det behövdes för att säkra deras släktes fortbestånd. Såvida det i stället inte kom en veterinär och gav dom en insemination och på det viset berövade dom hela nöjet. Stackarna. Det kan inte vara roligt att vara ko och inte själv få bestämma med vem och vid vilket tillfälle man skall knulla.

 

Med ett sörplande ljud glider min nu sakta slaknande kuk ut ur hennes trånga sugande fitta när jag sakta reser mig upp. Alldeles darrig i knäna efter ansträngningen tar jag mig en titt omkring oss. Nej, några andra åskådare än korna tycks vi inte ha haft, som tur är.

 

Fortfarande helt utmattad efter detta helt underbara dunderknull lägger jag mig åter ner jämte min tillfälliga älskarinna och smeker sakta över den solbelysta underbart sköna lilla kroppen. Sakta och mjukt låter jag handen glida över den platta magen. Inget överflödigt fett där inte. Med små smekande cirkulerande rörelser fortsätter jag upp mot hennes underbart välskapade och uppåtsträvande unga flickbröst. Väl där böjer jag mig ner och låter läpparna och tungan sakta glida över dom smultronlika bröstvårtorna medan jag kramar lätt om bröstet. Sådant här lammkött är jag minsann inte bortskämd med, fast jag har tre egna döttrar, men dom vågar jag fan inte röra, för vilket helvetes liv det skull bli på kärringen om hon fick reda på att jag så mycket som hade pillat på någon av dom. (Jo förresten, jag har klämt den äldsta på tuttarna några gånger och kallat dom för ”myggbett” bara för att retas med henne). Därför tycker jag att det är bäst att ta för sig nu när det bjuds.

 

Fantastiskt. Jag tycker att jag känner hur det börjar rycka i kuken igen. Efter det fantomknullet trodde jag inte att jag skulle få någon fräs på ”draggen” dom närmaste timmarna, men ännu är tydligen inte undrens tid förbi. Den just nu ganska slaka kuken växer sig allt större medan jag sakkunnigt behandlar bröstens små rosenknoppar med munnen och händerna så att även dom styvnar allt mer medan jag sakta suger på dom.

Strax har kuken åter nått upp i sin fulla längd av sina dryga 20 cm, och ollonet är åter stort och blankt som ett fullmoget plommon. Efter det att jag åter har tagit en snabb blick omkring oss utan att upptäcka något störande inslag, böjer jag mig ner och slickar lite i hennes lilla söta öra medan jag tyst viskar:

  • Tror du att den lilla fittan tål en sådan omgång till utan att rämna helt?

Men jag får inget svar. Minsann, tror jag inte att det lilla livet har somnat. Ja, det är ju helt förståeligt, hon är ju inte så gammal och härdad ännu.

Men hennes ålder är ju bara en liten parentes i sammanhanget och sådant brukar jag inte låta hindra mig av i vanliga fall, så varför göra det denna gången då, när kuken åter är så stor och välväxt att det skulle vara rena helgerånet att inte låta den utföra det arbete som moder natur har menat att den skall utföra i det tillstånd som den befinner sig i just nu.

Lugnt och försiktigt, för att inte väcka den lilla knullungen stoppar jag in ett finger i den fortfarande härligt trånga lilla tösafittan för att känna efter om hon är mogen att ta emot min ståtliga springare än en gång. Mja, lite i torraste laget för att åter kunna ta emot min fruktade kämpe har hon väl hunnit bli, men det skall jag väl kunna åtgärda på ett eller annat sätt. Jag kan ju till exempel ta lite saliv på fingrarna och smörja in den lilla trånga slidan med, men ändå bättre måste det ju vara med naturligt ”smörjmedel”. För att få fram detta börjar jag att mjukt och försiktigt massera klitorisen mellan tummen och pekfingret, medan jag på samma gång låter långfingern först massera själva mynningen till slidan och sedan, medan ”smörjan” rinner till, glida allt längre in.

Med den andra handen smeker jag mjukt och lätt fram och tillbaka över hela hennes lilla mjuka lena välskapta kropp, på samma gång som jag fortsätter att slicka och bita lätt i dom nu åter helt styva bröstvårtorna, och emellanåt gör små utflykter med tungan över hennes lena hals och upp till och i öronen. Ingen tvekan om annat än att detta är den rätta behandlingen, för den ger snabbt det önskvärda resultatet. Hennes fittsafter rinner till i en allt snabbare takt och strax bedömer jag av safternas rika tillflöde att hon är mogen för ytterligare en överkörare.

 

Men för att inte se synden i ansiktet mer än nödvändigt tror jag att jag skall ta henne bakifrån denna gången. Om inte annat så är det viktigt att förnya sig i sexlivet, även om det bara är en högst tillfällig partner. En djupt sovande sådan faktiskt, om sanningen ska fram.

 

Sakta och försiktigt, för att jag inte skall väcka den lilla kåtungen, rullar jag över henne på sidan, så att jag kommer att ligga bakom henne. Ytterligare en snabb blick omkring oss säger mig att vi fortfarande inte har några åskådare. Inte ens kossorna är intresserade längre utan går och betar i lugn och ro en bit bort. Skönt, för det är ju i alla fall bäst att bara vara två när man utövar älskog. Om det inte rör sig om gruppsex förstås, för då kan det tvärs om verka väldigt ensamt om man bara är två.

 

Fortfarande försiktigt, för att hon inte skall vakna och lägga in sitt veto, lyfter jag på hennes ena ben så att jag får fritt tillträde till det som jag just för tillfället vill åt. Nämligen hennes nu åter helt plaskvåta förtjusande underbart trånga lilla kärleksgrotta.

 

Mycket sakta och försiktigt lägger jag mig tillrätta så att min väldiga springare med sitt stora blålilaglänsande huvud är mitt framför ingången till hennes härlighet. Ett litet juckande och kukhuvudet försvinner in mellan de ljusröda uppsvällda blygdläpparna. Ytterligare ett litet juckande och jag kan känna hur fittväggarna kramar hårt om den halva av kuken som är inne i den mjuka härligt muskulösa slidan.

 

Vilken underbar känsla att bara ligga och känna hur den underbart trånga lilla tjejfittan omsluter kuken som ett våtvarmt skönt fodral. Jag tar och gör ytterligare ett litet juckande och känner direkt hur kukhuvudet stöter emot hennes livmoder. Tydligen känner den lilla tösabiten det också, för hon rycker till och stönar lätt. Aj aj, det var inte bra. Det är inte alls min mening att väcka henne ännu. Jag ligger alldeles stilla med kuken fortfarande så långt in i hennes gudomligt ljuva knullhål som jag kan komma, medan hon rör lite oroligt på sig, så för att lugna henne låter jag den ena handen sakta stryka över hennes hår, medan jag med den andra handen mjukt smeker henne över ryggen. Hon rör fortfarande lite oroligt på sig och mumlar något som jag omöjligt kan uppfatta, men det verkar som om mina smekningar har avsedd verkan för hon börjar åter andas lugnare och sover snart det oskyldiga barnets djupa sömn igen. Undrar om hon gick upp för tidigt i morse tro?

 

Mycket sakta och försiktigt för att inte väcka henne igen drar jag ut min jätteballe så långt att bara toppen är kvar i den trånga och sugande lilla kärleksgrottan, fast omsluten av de svullna blodfyllda blygdläpparna. Lika försiktigt trycker jag åter in så mycket som hon tål. Ända till jag känner hur kukhuvudets yttersta topp nuddar vid livmodertappen som sitter där som en kork längst inne i botten av slidan trycker jag kuken.

 

På det viset fortsätter jag att jucka. Lite fortare för varje gång, men hela tiden aktar jag mig noga så att jag inte kommer för långt in. Nu hör jag att hon fortfarande sovande börjar andas lite mer flämtande, och jag känner även att hon börja göra små motjuck mot min anfallande kämpe. Det är tydligt att hon även i sömnen anser att motanfall är bästa försvar. Ja inte mig emot, jag har inte det minsta emot hennes försvarstaktik. Nej, faktiskt tvärs om, för något bättre kan jag inte tänka mig för tillfället.

 

Allt hårdare motstötar sätter hon in för att möta min ståndaktiga anfallare med, men i längden hjälper det föga, för med ett orgasmvrål som måste ha hörts vida omkring bort över nejderna vaknar hon upp ur sin djupa sömn. Jag skänker en tacksamhetens tanke till den lastbil som jag just då hör passera förbi där nere på E 6:an, bara en liten bit ifrån oss. Tack för hans dånande motor och trasiga ljuddämpare. För utan dem hade säkert samtliga familjer som hade stannat på rastplatsen där nere hört hennes vilda könsvrål, när hon fick sin tredje utlösning, och genast kommit springande för att höra efter vad i all sin dar vi höll på med. Var det kanske så att jag höll på med att beröva henne livet eller något liknande? Eller var det helt enkelt en våldtäkt dom hade blivit vittne till? Gamla karlen, höll han inte på och våldtog den stackars försvarslösa lilla flickan!

 

Några misstänksamma åskådare är ju det sista jag vill ha för tillfället, för så underbart skönt som jag har det just nu, med större delen av min stora välvuxna kuk begravd i en trång mjölkande och sugande ung skön ofördärvad liten tösafitta, belägen på exakt rätt plats. Och med rätt plats menar jag alltså mellan benen på denna 15 års helt nakna sköna lilla rågblonda tjej som ligger här på min bilpläd som jag har brett ut på en äng i Guds gröna sköna natur under en strålande högsommarsol. Allt detta på den första dagen av min semester som jag kan göra precis som jag vill med utan att min fru kan lägga i sin spetsiga näsa i blöt det allra minsta, som hon annars har en ful vana att göra.

Alltså vill jag absolut inte bli störd av några nyfikna semesterresenärer. Inga andra nyfikna heller förresten.

 

  • Å en sådan underbar dröm jag hade, säger hon flämtande, och så vaknar jag och upptäcker till min glädje att det inte är någon dröm utan att det är i verkligheten. Å vad jag är glad. Ja jag är jätteglad för att jag hade turen att få lift med just dig, du som är en så helt underbar älskare. För det skall du bara veta, fortsätter hon nästan utan att hämta andan, att jag har liftat fram och tillbaka varenda sommar ända sedan jag fyllde 12 år och en sak har jag i alla fall lärt mig under den tiden och det är att ju finare bil killarna åker i, och det gäller alla gamla ”direktörsgubbar” också förresten, desto sämre älskare är dom. Det stämmer in i åtminstone 9 fall av 10. Därför åker jag bara med i lite äldre bilar, för då har jag störst chans att träffa bra älskare. Och du skall bara veta att jag har träffat många bra älskare under dom här liftarturerna, men en sak till skall du också veta och det säger jag med bestämdhet utan att ljuga det allra minsta. Du är utan en enda sekunds tvekan både den som har haft störst kuk och den absolut bästa älskaren som jag har träffat sedan jag blev av med oskulden för flera år sedan. Det kan jag med 100 %-ig säkerhet svära på.

Sådant beröm vill jag inte påstå att jag är bortskämd med att få höra, så det eggar mig till att utför ytterligare stordåd. Även kuken som nu var på väg att slakna så sakta hörde hennes berömmande ord och styvnade genast till fulla dimension igen där han fortfarande satt djupt instucken i hennes underbart trånga lilla fitta.

 

Eftersom min högst tillfälliga älskarinna hade fått en liten vilopaus och samlat lite krafter efter den sista drabbningen, och sin tredje fulländade utlösning medan hon pratade, frågade jag nu om hon trodde att hon skulle orka med en vända till? Hon lämnade ett jakande svar utan tveka och jag föreslog då att vi för ombytes skull skulle byta ställning så att jag lade mig på rygg och hon kom att hamna ovanpå. Då skulle hon ju kunna rida på min vilda springare i den takt som hon själv tyckte var bäst. (Att det var för att jag började bli lite trött och därför tyckte att det var på tiden att hon fick jobba lite tyckte jag inte det var någon anledning att upplysa henne om. Det hon inte visste hade hon inte ont av).

 

Att detta var ett förslag som hon gillade var inte att ta miste på, för hon började genast vrida sig för att komma i överläge, och utan att min vilda springare lämnade sitt lugna stall bytte vi ställning så att hon kom att sitta på min välvuxna sädesspridare med sina fasta välutvecklade toppiga flickbröst lätt hoppande mitt framför ögonen på mig när hon lutade sig framåt. En härlig syn, men på samma gång mer än vad jag klarade av att se utan att röra, så med ett snabbt kast med huvudet fångar jag in den ena lilla läckra bröstvårtan som hoppar runt så retsamt framför mig med munnen och börjar suga och småbita i den. Genast förstår jag att det är en behandling som hon gillar, för ju mer jag biter och suger, desto fortare rider hon upp och ner på min jättekuk, som för inte länge sedan nästan spräckte fittan på henne, och hon kramade om den på det mest underbara sätt med alla det muskler som hon hade i sin lilla trånga sköna knullgoa fitta.

 

Av hennes minspel att döma förstår jag också att hon inte har så långt kvar till sin nästa, den fjärde i ordningen, supersköna dunderorgasm, och för att öka hennes njutning till det maximala släpper jag taget om bröstet och fattar i stället ett fast tag om hennes getingsmala midja med båda händerna, så att jag kan hjälpa henne att rida upp och ner på min superkuk ändå fortare.

 

Nu är det inte längre någon tvekan om att hon närmar sig målet i en rasande fart, för hon andas i en allt snabbare takt och slänger fram och tillbaka med huvudet medan det över hennes läppar kommer en massa gnyenden, småskrik och obegripliga ord i en salig blandning.

 

Att hon njuter av att bli behandlad på detta sätt av min fruktade älskogsstock går inte att ta miste på. Ytterligare eggad av detta och hennes tidigare berömmande ord, som förresten för evigt kommer att sitta inristade i mitt medvetande. (Nåja, om inte för evigt, så åtminstone så länge jag lever), försöker jag nu att överträffa mig själv i denna den underbaraste av alla leker. Älskogsleken.

 

Nu märker jag på henne att det bara är sekunder kvar innan hon kommer att drabbas av sin fjärde utlösning, och för att hon även denna gång skall få en riktigt skön superorgasm ökar jag på takten ytterligare genom att göra kraftiga motjuck.

 

Och så känner jag hur det går för henne igen, för hon börjar skaka kraftigt i hela sin lilla späda flickkropp. Den redan trånga lilla slidan drar ihop sig ytterligare så att den kramar så hårt om min stora rytmiskt pumpande kuk som om den aldrig ville släppa den ifrån sig igen. Medan jag motjuckar för allt vad jag är värd bryter hennes fjärde orgasm ut för fullt, och hon kastar huvudet bakåt med vidöppen mun utan att jag hör ett ljud kommer över hennes mjuka röda läppar.

 

Knästående i denna ställning med min maximalt stående och uppsvällda dunderkuk så djupt instoppad i fittan som det går, med huvudet bakåt kastat och munnen vidöppen i ett ljudlöst skrik medan orgasmen sliter i kroppens all hårdspända fibrer släpper hon så äntligen loss alla sina återhållna känslor på en gång, vilket resulterar i ett sådant fruktansvärt orgasmvrål att jag på långa vägar inte hört dess like i hela mitt långa vilda liv och det vill inte säga lite för jag har ändå hört massvis av kåta fruntimmer skrika ut sin orgasm när jag har knullat dom.

 

Där jag ligger så låter detta sista könsskrik så fruktansvärt högt i mina öron att jag är helt säker på att varenda människa inom minst en tremilsradie hör det och kommer rusande för att ta reda på vad det är som har hänt. Men än en gång kan jag tacka den intensiva trafiken, som jag annars mest brukar svära över, för att den med sitt överflöd av motorbuller överröstar hennes ylande orgasmtjut. Det är precis som det gamla ordspråket säger: ”Inget ont utan att det har något gott med sig.”

 

När detta sista fruktansvärda orgasmskrik har förklingat ramlar hon bara ihop över mig som om någon har slagit henne i huvudet med en batong. Men det enda batongliknande föremål som finns i närheten är det som hon har uppstoppat i sin underbart trånga fitta, men att den ”batongen” är absolut oskyldig kan jag intyga, för den har inte för en sekund lämnat sitt trånga fodral. Men indirekt är det ändå min ständige följeslagare som är skyldig till att hon har svimmat, liggande över mig, drabbad av ”lilla döden” som det också kallas, men det vet min kompis ”oskuldsknäckaren” inget om.

 

Själv har jag varken svimmat eller annat utan känner att min egen utlösning är på väg den också. Helt burdust knuffar jag henne av mig och lägger henne i stället på mage på pläden där det nyss var jag som låg på rygg, och bestiger henne bakifrån. Med ett enda juck trycker jag in så mycket av min grova kämpe som hon tål och sätter igång att riktigt ”råknulla” henne.

 

All den finess som jag under mitt långa ”knullverksamma” liv har lärt mig är totalt som bortblåst, för den enda tanke jag har i huvudet just nu är min egen snabbt annalkande njutningsfulla orgasm. Men vid en närmare eftertanke tror jag tror faktiskt inte att hon har något ont av mitt fantasilösa råknull, för hon ligger fortfarande totalt utslagen under mig.

 

Under ett enda kort ögonblick dyker det upp ytterligare en tanke i huvudet på mig. Om jag skall rycka ut min jättekämpe ur fittan och i stället borra in den i det lilla bruna rövhålet som jag kan se skymta fram mellan hennes fasta välformade stjärthalvor. Men som tur är för henne hindrar mitt undermedvetna mig, för innerst inne förstår jag att om jag gör det så kommer jag att fördärva henne totalt för lång tid framåt. Om inte för alltid. För om jag trycker in min handledsgrova kuk i ”brunögat” på henne så kommer jag ju spränga sönder henne så till den milda grad att röv- och fitthål blev ett, och det vill jag absolut inte, så jag fortsätter bara att låta min stora sädessprutarkanon löpa amok i det hål som jag vet att hon tål att ta emot den i, även om det inte är mer heller.

 

Nu känner jag att det inte är mer än sekunder det rör sig om innan jag för andra gången denna strålande vackra dag kommer att fylla hennes supersköna lilla ungflicksfitta med min livgivande säd. Och så kommer då ”skottet” forsande som ett vattenfall. Som om det var själva Niagarafallet tycker jag att det känns. Det bara sprutar ut i den ena flodvågen efter den andra, som om det aldrig ville ta slut.

 

Långt uppifrån ryggraden tycker jag hur jag känner hur det rinner till och sprutar, ja riktigt väller ut. Det känns faktiskt som om det var hela hjärnan som rusade ner genom ryggraden och slet med sig ryggmärgen i farten innan den rusade ut genom ”superdraggen”, och vidare in i hennes underbara sköna lilla kärleksgrotta.

 

Totalt uttömd på allt, både krafter och satser, säckar även jag ihop på pläden jämte henne, min lilla liftarbrud, efter den mest fulländade superfantastiska fantomutlösning som jag har haft på både år och dag.

 

Jag känner mig faktiskt så slut så att även om varenda semestertrafikant på E 6-an och varenda människa i hela djävla Bohuslän, både fast boende och sommargäster kom och tittade på oss, så skulle jag inte bry mig om det. Men dom enda åskådare som vi har är ett par av korna, men dom tröttnar snart och sätter i stället igång och betar av gräset som vi har lånat av dom för att ha som kärleksläger. Jag tror inte att dom misstycker, för dom sa i alla fall inget om det innan dom gick.

 

Efter ett tag börjar min lilla älskarinna åter att komma tillbaka till verkligheten igen, och när vi har legat och nojsat och småpratat med varandra en stund börjar vi att leta efter våra kläder, för nu börjar solen att dra sig neråt på himlavalvet och det börjar kännas lite kyligt i luften.

 

Hon hittar alla sina i bilen och jag mina utspridda över halva ängen där vi har legat och bedrivit vår avancerade kärleksfestival. Det var ju rena turen att var kor och inte getter som gick här och betade, för getterna hade väl käkat upp varenda trasa så att jag inte hade haft något att ta på mig, men kossorna sket som tur var fullkomligt i mina kläder. (Ja, inte bokstavligt förstås).

 

Kalsongerna, som jag på något mystiskt sätt har lyckats att göra sönder, lägger jag under en sten. Skulle frugan sakna dom i tvätten när jag kommer hem, (fruar har ju en viss förmåga att göra sådant), så får jag väl försöka att ljuga ihop en historia om hur dom har försvunnit. Om hon sedan går på den eller inte är en annan sak. Huvudsaken är att hon inte får reda på sanningen, för då blir det inte roligt för stackars lilla mig.

 

Jag tar på mig jeansen direkt. Nu gäller det bara att vara försiktig så att jag inte fastnar med min nu inte fullt så jättestora, men ändå ansenliga och betydligt ömmare kuk i dragkedjan. Efter ytterligare en del ömsesidiga ömhetsbetygelser skiljs här våra vägar, min tillfälliga älskarinnas och mina. För ett erbjudande om att övernatta hos mig i tältet och eventuellt få sig ett skjut till, avvisar hon vänligt men bestämt med förklaringen att om hon inte kommer hem så kommer hennes föräldrar att gå till polisen och be dom sända ut ett rikslarm om att hon har blivit kidnappad.

 

Med hotet om att bli misstänkt som kidnappare och barnarövare hängande över mig samtycker jag till att det nog är bäst både för henne, och mig, att hon kommer hem innan natten. Även om det skulle ha smakat med ett nummer direkt på morgonståndet. Hon skall lifta hem säger hon, så slipper jag att köra tillbaka åt fel håll med henne. Det skall inte förnekas att jag känner mig tacksam över det förslaget, för jag är fortfarande såpass matt i hela kroppen efter vårt heta kärleksmöte så att om jag gav mig ut i den fortfarande hetsiga semestertrafiken nu så skulle jag säkert utgöra en trafikfara. Jag ska i stället sätta upp tältet för att efter lite mat lägga mig att vila och sova. Det verkar faktiskt vettigare att starta tidigt i morgon bitti när jag är utvilad och trafiken glesare.

 

Jag följer med min ”knullkompis” mer till vägen, och av det sista jag ser av min lilla kåta liftarbrud förstår jag gott att hon är helt nöjd med mina prestationer som älskare och dom dunderknull som hon har fått av mig, åtminstone för i dag, för hon kliver in i en jättestor välputsad skrytbil, körd av en inte allt för mager, snarare tvärt om, äldre herre. Det är när jag tänker på hennes ord om bilarnas utseende och förarnas kompetens som älskare som jag förstår att hon valde den bilen bara för att hon vill åka bekvämt hem efter den omgången som hon fått av mig, och som hon säkert inte kommer att glömma i första taget.

 

När jag vaknar nästa morgon är min första tanke, var det bara en dröm alltihop? Men nej, någon dröm var det då absolut inte, det känner jag direkt när jag skall morgonpissa, för en röd, öm och svullen kuk, det får man inte av någon dröm, hur verklighetstrogen den än är! Men jag vet också av tidigare erfarenhet att det brukar gå över ganska snabbt, så jag är nog snart färdig för nya äventyr.

 

Först när jag håller på med att packa ner tältet kommer jag att tänka på att jag har glömt en viktig sak. Nämligen att fråga: ”Med vem har jag den stora äran att älska?” Och om jag inte misstar mig allt för mycket hör väl det till allmän hövlighet. Eller gör det kanske inte det? Rätta mig gärna om jag har fel.

 

 

 

Privata kommentarer: sir-gote@hotmail.com

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.