Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/6, 2012 kl. 13:44, av Drakir

Känsliga händer

Så hade hon aldrig, aldrig förr känt. Kåtsafter, hon som knappt kunde säga ordet. Kåt. Dom hade älskat hela natten och hon hade hunger efter mer. Mycket mer. . . Hans fingrar. Hans händer. Hans kön. . .


Det var bara en timme sedan han hade lämnat henne och definitivt vänt upp och ner på hela hennes existens.Var hon lycklig eller olycklig? Plastpåsen hängde kvar i köket. Hon tänkte slänga den, men kände att det var något tungt i den. Hans Rolex-klocka. Idiot, log hon. Men det var ett skäl att ringa honom. För hon visste egentligen inte om det skulle bli något mer. Han var både närvarande och frånvarande. Varm och kall. Här och där. Hon blev inte klok. Vad är det för en man hon just älskat med och som skapat ett begär som hon inte trodde hon hade eller var möjligt att ha. Hon ville ha mer. Det kändes som om det inte bara var skrevet som var fuktigt. Det strömmade kåtsafter ur varje por.

Så hade hon aldrig, aldrig förr känt. Kåtsafter, hon som knappt kunde säga ordet. Kåt. Dom hade älskat hela natten och hon hade hunger efter mer. Mycket mer. . . Hans fingrar. Hans händer. Hans kön. . .

Allt hade börjat för några dagar sedan. På stranden.

Är det bara vissa som får massage?
Hon hade sagt det till honom, den okände mannen. Fortfarande förstod inte Maria att hon, den tillbakadragne, den blyga, den som sällan sa ett ord, hade sagt så till honom: Kan du inte massera mig också? Hon rodnade vid tanken.
Hon hade aldrig mött honom tidigare. Han kände Per och Mia och kom ensam till stranden. Inga stora gester. Han hade det där, det som är så svårt att ta på. En lugn röst. Inte många ord, men tydlig. När han sa något. När han gjorde något.
Han hade satt sig vid Mia, lagt handen på hennes axel och hon hade direkt sagt: skönt att någon vill hålla om mig. Sedan blinkningen till Per. Vad hade dom ihop egentligen? Maria log vid tanken. Mia, Maria, Mia, Maria. . . . Lät nästan som en besvärjelse.
Sen, där på stranden, hade Mia frågat mannen, Paul, om han inte kunde ge henne lite massage på axlarna. Och det hade han gjort. Som hon njöt. När han var klar la han sig ner på rygg. En smal kropp. På väg mot medelåldern. I bra form utan att vara tränad.
Så tänkte Maria och det var då orden slant ur henne.
Är det bara vissa som får massage?
Paul la upp ett leende och svarade: jag kan massera dig också om du vill. Maria hade sagt att hon bara skojade, att han också skulle njuta av det fina vädret. Det är ok, svarade han.
Hon blundade. Mindes varje sekund. Hon sittande framåtlutad. Han på huk bakom henne. Tio fingrar på skuldrorna, sedan hela handen.
Det gick stötar genom henne. Huden knottrade sig. Han frågade om hon frös. Nej, hon rös, men det sa hon inte. Skakade bara på huvudet, fick inte fram något annat än: det är bra. Bara bra. Viskande.
Aldrig, aldrig hade hon trott att det som började som en dåligt skämt skulle bli ett behov, att hon desperat skulle sukta efter Paul.
Han hade masserat henne försiktigt. Du kan det här, sa hon. Jag har faktiskt gått en kurs, tillsammans med en kvinna. Han tryckte exakt rätt. Tummen hittade hennes ömma punkt, vid muskeln ovanför höger skulderblad. Han höll kvar. Det kändes som om knutan försvann. Han fortsatte att massera henne. Vant. Avspänt och rogivande. Är han singel? Är han fortfarande med den där kvinnan som han gått massagekurs med. Hon log åt sina tankar. Hon visste knappt hur han såg ut och nu spelade hans händer över hennes rygg. Hon hade varit noga med att säga, att det var bara på ryggen och axlarna som hon behövde massage.
Du har en guldgruva i dina fingrar, sa hon och tystnade. Kände att hon blev röd i ansiktet. Han hade slutat masserat henne. Fråga om hon var nöjd. Hon var inte bara nöjd. Hon var kåt. Tittade försiktigt ner mellan sina ben för att se om det syntes. Sen vände hon sig om. Du har magiska fingrar, log hon. Jag heter Maria. Paul, sa han.
Maria och Paul, låter fint tänkte hon. Hallå, är du klok, Maria?
Du har nog trängt bakom Berlinmuren, ropade Mia med adress till Paul. Han lyfte på ögonbrynen och log. Vad menar du? Maria är inte den inviterande typen, skrattade Mia och fick direkt medhåll av Per.
Maria kände hur förlägen hon var. Jag menade bara att det var väldigt skön massage och det känns verkligen som om du fick bukt med den ömma muskeln. Tack. Jag måste gå nu. Har ett möte.
Var fick hon det ifrån? Hon hade inget möte. Hon kunde bara inte vara kvar. Det stod ju skrivet över hela henne: hon var lost, förförd. Väck. Bort. Hon samlade ihop sina grejer. Sa hej. Ha en skön kväll och kanske ses vi någon gång. Hon cyklade mot rött, nästan panikslagen. Kom hem och kastade sig på sängen, slet av kläderna och började massera sig själv. Hon var blöt, clitoris hård. Hon darrade i hela kroppen. Det var ingen försiktig onani, utan våldsam, hård, krävande och intensiv. Det tog två minuter, sedan skakade hon i hela kroppen. Gick upp i en båge och kände hur det rann mellan benen. Hon föll ihop, utpumpad, tillfredsställd och med ett begär som inte ville släppa. Hon måste bara ha honom. Hon kunde känna hur händerna rörde sig över hela kroppen. Se hur han klädde av sig och hur nästan fysiskt uppleva hur han kom in i henne. Hon hade knappt märkt att pekfingret fortsatt smeka de känsliga delarna och hon fick ytterligare en orgasm.
Sen hade hon somnat och varit rejält frusen när hon vaknade av telefonen. Ringtonen. Mia. Varför försvann du? Du hade väl inget möte. Det var faktiskt lite oförskämt. För första gången sedan, ja han vars namn jag aldrig får säga inleder du ett samtal med en annan man och du frågar dessuitom om han vill massera dig, och sen sticker du!
Maria som hatade att ljuga drog till med en nödlögn om något med sin mamma. Sedan gjorde hon för andra gången samma dag något som inte gjort tidigare, hon tog initiativ.
Mia, har ni lust att komma hit och äta på lördag.?  Du tror kanske inte jag är klok, men hur är det med han, Paul? Är han singel? Tror du jag vågar bjuda honom?
Maria darrade på rösten. Nästan skämdes.
Så skrattade Mia och tjöt i luren:
Jag tror f-n i mig han har lagt handen på dig!
Allvar, var lite allvarlig.
Ok, Paul är singel. Men han är inte den som tyr sig till någon. Lite svår. Bara en liten varning, sedan är resten upp till dig. Du ska få hans telefonnummer.
Maria la på luren. Lutade sig bakåt. För första gången på länge kände hon något. Inte kärlek, nej hon kände kåthet. Lust. Att få känna hans händer på fler ställen än på ryggen.
Istället för att ringa bestämde hon sig för att skicka en inbjudan. Bära eller brista.

Hej, tack för massagen. Det blev ett lite abrupt slut och jag vill gärna återgälda. Jag har bjudit hem Mia och Per på en bit mat på lördag och undrar om du vill göra oss sällskap?

Hon skickade inbjudan direkt och hade också skrivit sitt telefonnummer.
Dagen efter blev ett helvete. Onsdagen likaså. På torsdagen ringde mobilen. Hon kände direkt igen numret; det var memorerat. Det var Paul. Jo, han vill gärna komma och han undrade om hon behövde mer massage. Hon skrattade och sa att det hade inte skadat. Det kostar, hade han sagt och skrattat.
Hon som sälllan onanerade. Efter Mange hade hon tappat all lust. Eller rättare sagt, hon hade inte haft den där riktiga lusten efter sex som så många talar om. inte före honom helller. Nu var hon 35. Inga barn. En av dessa moderna singlar, med den skillnad att hon inte hade haft något behov av män. Inte heller sina fingrar eller dildon som hon fått i 35-årspresent.
Nu var både fingrar och dildo i full fart,. Hon låg på sängen, lyssnade om och igen på hans röst. Det kostar. Ja, log hon. Du ska få betala. . . .
Hon blundade. Låg på rygg, naken i den breda sängen. Hon smekte sin kropp. Inget att skämmas för.Brösten var en handfull stora, fasta. Det som hon hade komplex för var bröstvårtorna. När dom var erigerade stod dom ut 1,5 centimeter. Smala, avlånga bröstvårtor. Och hon var grymt känslig i dom.
Varför hade hon aldrig känt den här lusten förr? Hon var inte fuktig mellan benen, hon var blöt, sjöblöt.  Hon blundade. Pekfingret på clitoris. Tumme och pekfinger. Försiktiga smekningar. Hon drar långfingret över clitoris, viker undan blygdläpparna med vänsterhandarna. Långfingret in i grottan. Trångt. Men det är så blött att hon lätt kommer in, ringfingret följer efter. Hon knullar sig själv. Långsamt. Ser honom framför sig. Hur han tittar henne i ögonen. Kom in i mig. Hon lyfter sig mot honom. Känner toppen av kuken mot fittan. Han leker med henne. Säkert att du vill? Du har inte ångrat dig? Hon skriker: kom in i mig. Snälla, kom in i mig. Hon lägger huvudet på sned. I dörröppningen står Mia. Också naken. Hon sätter pekfingret framför munnen och hyssjar. Säg inget. Så går hon fram mot sängen. Bakom Maria. Paul ser henne. Ler. Mia låter händerna smeka Marias ansikte. Maria är i chock och ändå inte. Just nu vill hon bara älska. Hämningslöst.
Ljudet skär genom rummet. Ilsket. Telefonen.
Maria sätter sig upp i sängen. Fingrarna fuktiga.
Paul. Maria.
Ingen är där.
Hon har drömt. En verklighetsdröm.
Hon hör hur ringsignalen går över till svarararen. Du har ett meddelande, viskar rösten. Hon lyssnar. Mia. Roligt att han kommer.  Det ska bli så trevligt. Det blir säkert bra massage. Och så garvet.

Lördag.
Hon mindes inte mycket. Per och Mia hade gått tidigt. Maten. Olika skaldjur, mousserat, specialdesserten, allt var bejublat. Paul hade smugit runt henne. Hjälpt till. En gentleman. Tipsade om havskräftorna och tillagade dom.
Vet du, sa han, havskräftor kallas kärlekskräftor.
Hon visste inte vad hon skulle säga. Jaså, varför?
Varje man som kan tillaga havskräftor slår klorna i kvinnan.
Det var så. Han slog klorna i henne via havskräftorna. Hon lyssnade: Du klipper upp dom. Lyfter köttet. Lägger tillbaka det och sen lite olivolja, vitlök och svartpeppar. Grilla dom i 250 grader några minuter.
Han var ett med matlagning. Hans fingrar agerade med samma smeksamma känsla i köket som i köttet på henne. Vant, respektfullt och erfarna.
Hon hade stirrat på händerna. Inte sagt mycket, låtit honom regera. I hennes huvud snurrade bara efter middagen. Hade hon kunnat, skulle hon skickat hem Mia och Per. Nu. Innan maten. Hej, hej, jag är så jävla kåt. Tack.
Under hela kvällen var han nära henne. I köket gick han så tätt han kunde utan att röra henne. Det var ett spel. Det var Svansjön. Han dansade.. Hon var i centrum. Han lockade, Retades. Kittlades. Hon längtade.
Så. Äntligen. Per och Mia gick. Mia nöp henne i rumpan och sa: för din skull. Hade du kunnat hade du lagt honom på tallriken och ätit. Du åt honom hela kvällen. Men det är ok. Ta hand om honom nu.  Men kom ihåvg vad jag sa: han är inte den som fångas. Njut. Njut av varje sekund. Ät honom. Han är god.
Han är god.
Hur visste hon?
Maria anade. Brydde sig inte. Hon tänkte äta. Aptiten var det inget fel på.
Paul hade inga planer på att gå. Tack och lov för det.
Tack Maria, det var perfekt.
Hon log och skrattade. Nu ska du få ge mig det du inte gav mig på stranden.
Hon var fräck och ändå rädd. Nej, nervös.
Du måste massera mig, sa hon.
Helmassage.
Om en minut får du komma in. Alltså i rummet., la hon till.
Hon tog fram massageoljan. Klädde av sig. Tittade i spegeln. Hon hade rakat sig tidigare på dagen. Hennes kön var lent som. . . som. . . .babyhud! Hon tittade i spegeln. Hon såg erotik. Kåthet.
Tänk, för bara några dagar sedan hon varit fjärran från sexuell längtan. Avtrubbad.
Hon la sig naken på sängen. På magen.
Du kan komma in nu, ropade hon.
Paul kom in. Stannade upp Flämtade till. Hon lyfte på huvudet, tittade på honom och sa:
Hur länge ska jag vänta?
Du är vacker, sa han. Din kropp är fulländad.
Tycker du jag är fräck? frågade hon.
Han log. Ja, lite. Men det är häftigt, nej läckert utmanande.
Han satte sig vid sängen. Shorts. T-shirt med ett franskt motiv. Han hade stil. Enkelt och snyggt.
Paul tog flaskan med olja. Droppade sakta i den kupade handflatan. Värmde oljan mellan händerna.. La dom på hennes rygg. Hon flämtade till. Det var som om en stöt gick genom kroppen. Hon fick gåshud.
Fryser du? frågade han.
Nej, jag har sagt det innan: dina händer är magiska. Jag är din, gör vad du vill med mig.
Hon hade aldrig, aldrig, aldrig! talat så här. Inte heller känt sig så avspänd, så sinnlig. Ja, fri. Så längtansfull.
Han rörde händerna över ryggen, masserade varsamt. Ryggen, skuldrorna, upp över nacken, baksidan av huvudet. Hårbotten. Tillbaka. Länge på ryggen, ner mot svanken och skinkorna. Hon blundade. Det var verkligen magiskt, hon fann inget ord. Han rörde händerna över vänstra skinkan. Sakta, smekande, vidare över till högersidan, ner på låret. Han var så nära hennes kön. Förbi, baksidan av knät, ner till vaderna och tårna. Tå efter tå. Gnuggade dem mellan tumme och pekfinger. Sedan tillbaka över vänstra benet. Fingrarna så nära hennes pulserande, dunkande. . .  fitta. . . som bara längtade. Fram och tillbaka. Insidan av låret. Så nära han kunde komma utan att röra det heligaste. Hon log. Det heligaste. Han hade båda händerna på skinkorna. Särade dom, kunde helt säkert se hur blöt hon var, hur hon längtade. Han retades, hetsade och lekte vidare. När han tryckte samman skinkorna gick det att höra hur blött det var. Inte klokt. Han kunde inte undgå det.
Vill du vända dig och få massage på framsidan?
Nej, det är bra så här. Jag är jättenöjd.
Sa hon och skrattade.
Självklart vill jag ha mer massage! Beställde jag inte helmassage.
Hon rullade över på rygg. Låg blottad. Naken. Hon ville lägga sig som ett krys, vidöppen, men besinnade sig.
Du är skön, sa han. Jag tycker om din kropp.
Blunda, bad han.
Hon hörde att han tog av sig t-shirt och byxor.
Du får inte titta!
En decemeter. Mer skiljde dem inte åt.
Hon hörde hur han tog mer olja i handflatorna. Samma procedur. Började vid tinningarna, tummarna som försiktigt masserade, sedan vidare ner över ansiktet. halsen. Handflatorna på hennes kind. Hon visste att hans kön, hans kuk var alldeles i närheten av hennes huvud.
Händer ner över axlarna, ner mot bröstkorgen, vidare längs hennes sidor, snuddande brösten.
Händerna fram och tillbaka. Magiska händer. Vänster arm, höger arm. Varje rörelse fylld av eggande, hetsande laddning. Fingrarna som smekte, lekte. In mot brösten, utan att röra dom, ner vidare över magen. Han stod nu vid sidan om henne. Hon ville så gärna titta, men lät bli. Roterande rörelser runt naveln,  förbi vulvan, den kokande fittan och ner mot låren. Hon sa sällan könsorden. Nu kändes det inte konstigt.
Fortsätt blunda, sa han. Andas djupt. Genom näsan, utan genom munnen.
Han fortsatte ner längs låren, vidare skenbenet, sedan ovansidan av foten och sulorna. Han tryckte under foten. Gud, detta är inte klokt. Hon var på väg att få orgasm. Hon hade hört talas om det, men aldrig varit närheten av det hon nu fick uppleva.
Han fortsatte upp för det andra benet. Sakta. Omsorgsfullt. Omsöm hårt, omsöm strykande med fingertopparna längs låret. Han när,made sig fittan igen. Händerna på båda låren. Tummarna på insidan. Han kom närmre och närmre för att sedan runda hennes nu sjöblöta och längtande kön. . . fitta. Tummarna masserade upphöjningen, millimeter från springan. Han fortsatte uppåt. Ritade tecken på magen, kupade händerna över brösten och nuddade de stenhårda, avlånga bröstvårtorna. Runt, runt på vårtgårdarna.
Plötsligt känner hur hans mun omsluter den vänstra bröstvårten. Hon skakar i hela kroppen. Det går för henne. Hans tunga dansar runt bröstvårtan, fortsätter vidare mot det andra bröstet, ner över magen och sedan löper den längs hennes springa. Hon särar på benen, lyfter dom så att han kan komma åt. Han formligen suger in fittan i munnan, Delar springan med tungan och hon känner ett finger, sedan ytterligare ett. Han leker, smeker. Först mjukt, sedan knullar han henne med fingrarna. Hon får en ny orgasm, denna gången rejält, så att hon reser sig i en båge och skriker.
Ååååååååh, Paul. Knulla mig. Jag vill ha dig på riktigt. Hon öppnar ögonen. Ser hans kuk, reser sig, brottar ner honom i sängen så att han ligger på rygg och så säger hon:
Du ska inte knulla mig, jag ska knulla dig, som jag aldrig knullat förut.
Hans kuk pekar snett upp mot magen.
Det finns inget bättre än en stenhård kuk! Jag trodde inte jag kunde längta så. Det är inte KLOKT vad jag känner nu, säger hon flämtande.
Marie lutade sig fram, tog tag i hans bröst, hårt och red honom. Vansinnigt! Besinningslöst! Hon kände honom i varje skrymsle av sin fitta. Han fyllde henne. Och hon red som aldrig förr. Hon knullade på riktigt första gången sitt 37-åriga liv.
Plötsligt slutade hon tvärt. Satt på honom. Kuken så långt in i henne som det var möjligt. Hon vred sig runt pålen,  lutade sig bakåt, smekte sina bröst och bara njöt.
Hon reste sig, kröp bakåt. Som en hund.Tog hans kuk i munnen. Slickade girigt sina egna safter. Hon var verkligen blöt. Fittan dunkade fortfarande. Hon ville hålla igen. Smaka honom. Hon sög hårt. Han vred sig. Hon stannade. Han vädjade: fortsätt. Hon slutade. Lät tungan följa hans hud längs magen, upp mot bröst. Tog vänstra vårtan i munnen. Bet, Han kved, aj, men sluta inte. Fortsätt. Högra vårtan, likadant. Upp till munnen. Kyssen. Tungorna spelade. Hon ville äta, äga, sluka; allt som var han var hennes just nu.
Hon kände hur han andades snabbt. Mellan hennes bröst syntes svett. Hon var varm, het, inuti, utanpå.
Jag är som en vulkan, tänkte hon.
Kröp ner igen. Kände kuken mot fittan. Hans hand som ville styra in spettet.
Hon red honom igen. Kände orgasmen närma sig. Det svindlade för ögonen. Hon var som i trance.
Och så exploderade hon. Det rann ur henne. Clitoris pulserade hon sjönk ihop, fortsatte att rida försiktigt och hon hörde honom: jag kommer, jag kommer, jag kommer.
Hon formligen kastade sig av honom och ner över kuken. Hon ville dricka hans säd.
Kuken i munnen. Hon kände hur den växte. Hur ollonet blev större och hur han reste sig i en båge med kroppen och så kom han, med ett djuriskt vrål. Han sköt in sperman i hennes mun. Hon drack. Hon älskade det.
Hon var på toppen av berget. Det kändes som om himlen öppnade sig. Hon ville inte sluta att suga honom. Han höll om hennes huvud. Han skrattade, han vred sig.
Otroligt. Slutade inte. Det är nu det är som bäst. När jag är som känsligast.
Hon bet, nafsade och försökte pressa ut de sista dropparna.
Så föll hon ner bredvid honom. Urlakad som en trasa. Utmattad. Lyckligt utmattad.
Kroppen var som. . . . som .. . . som. . . hon fann inte orden. Som den frihet bara den bästa stund kan erbjuda.
Hon fann helt enkelt inte orden. Hon somnade.
Vaknade.
Ensam
En lapp.
Det var helt underbart. Jag har en hund som är själv. FIck inte passning. Måste hem till mig.
Kommer tillbaka om några timmar. Gå inte din väg.


Hon steg upp.
Såg plastpåsen på dörrhandtaget.
Hon hittade klockan. VIsste att han skulle komma igen. . .

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Drakir

Tack, tack.
Det är alltid trevligt att bli läst och framför allt att ord och berättelse berör.
Kramar tillbaka.

13/6, 2012 kl. 07:18

#2

Jenita

Du skriver väldigt medryckande, kände hur mkt hon ville ha honom.. Nästan som om man själv blev masserad! Ser fram emot att läsa fler noveller från dig.

12/6, 2012 kl. 20:31

#1

Fröken H

Underbart med ny författare till Bubblan!
Roligt att du hittade hit 'Drakir' och hoppas få läsa mycket mer av dig i framtiden.
Kram / H

12/6, 2012 kl. 13:46