Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/7, 2012 kl. 12:32, av JonB

Anna på seglarläger

Anna är 17 år och är på seglarläger med sin kompis Mona. Redan första dagen blir precis i hennes smak...

 

Äntligen skulle var det dags att åka på seglarlägret. Det hade varit planerat sedan länge att jag och min kompis Mona skulle på läger i Norrtälje. Ingen av oss hade seglat förut men vi hade liksom inga aktiviteter för oss och alla andra åkte på cuper och läger om somrarna. När vi fick reklam om seglarlägret i skolan så tänkte vi att va fan vi kan väl prova. Om inte annat så kan man träffa killar där…

Både Mona och jag var 17 år och gick sista året på gymnasiet. Vi hade båda haft sex men inte mycket och inte hade det varit särskilt bra med de jämnåriga killarna i skolan.

Ett par gånger var hade vi legat hittills och killarna hade sprutat alldeles för snabbt, precis när vi hade kommit igång och ville ha mer.

Det blir mycket onanerande och läsande av sexnoveller som vi båda gillar.

De som vi läser och har som favoriter handlar ofta om lite äldre män som tar hand om tjejer i vår ålder.

Vi har också en lärare på skolan som är vår ständiga fantasi och det är en resurslärare som heter Jon. Han är närmare 40 år och gammal fotbollsspelare, alltså vältrimmad kropp. Han pratar gärna med oss om allt möjligt när han har tid och vi sitter i korridoren. Han verkar gilla oss. Men kanske inte på det sätt som vi hoppas på utan mer som sköna spralliga tjejer som säger roliga saker.

Vi brukar försöka göra honom generad så ofta vi kan. Det kan var genom att ställa frågor om vad han tycker om för typ av tjejer och ibland tar vi mod till oss och pratar lite sex men då brukar han försvinna iväg högröd i ansiktet.

Mona och jag hade ofta fantiserat om vad vi skulle kunna göra med honom om vi bara fick chansen….

Det hände att vi satt nere i Monas källare och läste på en varsin dator samtidigt som vi smekte oss själva lite försiktigt även om vi hade kläderna på. När jag kom hem efter de kvällarna så hann jag knappt in i sängen innan jag tryckte in min ganska stora vibratorstav och kom i en härlig orgasm varje gång. Tänk om jag kunde få uppleva det med en riktig kuk.

 

 

Nåja nu skulle vi på seglarläger och där skulle det förhoppningsvis finnas något att sätta tänderna i.

 

Väl framme i Norrtälje så fick vi veta att vi skulle dela stuga med två andra tjejer Märit och Sara som var ett år yngre än oss. De verkade helt ok, men var riktiga seglarnördar så de var alltså där av helt andra orsaker än vi…

 

Första samlingen direkt när vi hade inkvarterat oss. Det var 25 st med på lägret, 15 killar och 10 tjejer. Alla var i åldrarna 15-18 år. Det fanns helt klart några riktigt intressanta killar, det konstaterade vi fnittrande redan på vägen till samlingen. Det pirrade till i fittan när jag tänkte på att vi skulle vara här en hel vecka med alla dessa hormonstinna killar. Nåt borde ju hända…

Mona som är den av oss som är lite mer framåt började genast ta kontakt med tre killar från Umeå som var sån där riktigs seglartyper med randiga skjortor, uppvikta shorts snefrilla och seglardojjor.  De hade lite överlägsen attityd men vi hälsade på dem och jag kunde konstatera att de såg bra ut alla tre.

 

Nu kom dock något mer intressant. Ledarna kom in i storstugan där vi hade samlingen. Det var 3 st ledare. En kille i 25 årsåldern Mark  som hade ungefär samma stil som umeåkillarna och hade linne på sig och var brunbränd och muskulös vilket man tydligen blir av seglingen, eller..? En något äldre tjej kanske 40 år, Tina, som hade solblekt ljust hår och var väldigt brunbränd på sin atletiska kropp. Han som var någon form av överledare, Anders var nog närmare 50 år och han hade visst varit nån form av stjärnseglare när han var yngre och seglat jorden runt som han berättade om. Han hade rakat huvud och åren hade givit honom lite hull men inget som störde. Han var precis som de andra väldigt brunbränd.

 

Första passet innebar genomgång av grunderna för mig och Mona. De som var vana fick bege sig ut med jollarna och några satte av i större båtar.

Mark tog hand om oss och några andra nybörjare. Han var väldigt duktig på att förklara även om båda jag och Mona hade svårt att koncentrera oss eftersom han var så snygg och charmig. Vi fnittrade som två fjortisar så fort han log emot oss.

 

På eftermiddagen blev det bestämt att man skulle segla två och två och hjälpas åt. Mark och Tina skulle hjälpa oss. Anders tog hand om de mer erfarna.

Jag hade redan bestämt mig för att jag skulle ha sex med Mark till varje pris innan den här veckan var slut. Undrar bara hur jag skulle få till det…?

Det var inte så att jag blev lite irriterad när det visade sig att en leende Mona skulle få hjälp av Mark i sin båt och jag skulle få med mig nån trög brud från Rimbo.

 

Det gick fullständigt år helvete för oss då vi ständigt hamnade i vassen eftersom det blåste ditåt. Mona däremot seglade ut och vinkade till mig där hon satt mittemot Mark.

Satan, det kokade i mig!!

 

Efter en stund kom de dock in och det visade sig att Mark skulle ”ta hand om” en av oss. Jag klev rätt ut och satte mig i båten utan att fråga vem han hade tänkt sig. Tjejen från Rimbo såg lite sur ut men det kunde hon gott vara för nu skulle jag få titta på Mark en stund J

Innan vi drog iväg såg jag att Mona åter stod och pratade med killarna från Umeå.

 

Det gick lika bra för oss som det hade gått för Mona och Mark. Snabb var vi långt ute på sjön. Mark förklarade vad alla trossar och rep var till för och bara log och nickade samtidigt som jag fantiserade om vad han skulle kunna göra med min längtande flickkropp. Jag sneglade ner på hans badbyxor och kunde ana en ansenlig kuk där bakom tyget, eller så var det bara ett önsketänkande….

 

Jag började fundera på hur länge de hade varit ute tidigare och det var ju bara i ungefär 45 minuter. Mina fantasier hade nu gjort att jag var alldeles blöt mellan benen och jag höll ihop knäna så att det inte skulle synas genom min bikinitrosa.

Jag skulle kunna ge vad som helst för att han skulle komma och slicka mig här och nu, tänkte jag.

Jag tog mod till mig och särade lite på benen och när han tittade bort så satte troskanten mellan blygdläpparna så att den en tittade fram och glänste av mina kåtsafter. Jag bresade ännu mer och låtsades titta bort mot bryggan och husen vid stranden.

Jag satt så en bra stund utan att titta på Mark och jag kände hur det pulserade mellan mina ben och jag blev allt blötare av tanken att han förmodligen såg mitt tillstånd och inte kunde slita blicken därifrån.

Mycket riktigt när jag sneglade på honom så satt han med förstenad blick mellan mina ben. Jag låtsades inte att jag sett honom utan satte mig tillrätta och rättade även till trosorna.

Nu var det min tur att titta. Tillståndet i Marks badbyxor var allt annat är lugnt. Kuken stod snett uppåt höger som ett spett och det var inget han kunde göra något åt. En liten blöt fläck hade också avbildats på tyget.

 

Nu var det tyvärr dags att åka tillbaka för lunch. Mark var väldigt tyst på vägen tillbaka och sakta men säkert började det lugna sig i hans byxor.

Väl framme vid byggan tackade jag for mig med ett leende och en liten blinkning och jag fick ett förläget lite lurigt leende tillbaka.

 

Jag sa till Mona att jag var tvungen att gå till stugan och fixa en grej innan lunchen. Direkt när jag kom in så tog jag fram min stav och skulle precis köra in den när jag hörde att våra ”småtjejer” var på väg in i stugan. Snabbt fick jag ner dildon i strandväskan och gick iväg. Istället för att gå tillbaka så tog jag en sväng genom skogen och hoppades att jag skulle hitta någonstans där jag kunde fylla mig själv, så att säga…

 

När jag går där så ser jag människor inne mellan några träd på ett väldigt konstigt ställe. Jag blir nyfiken och smyger närmare. Väl framme så ser jag att det är Tina, ledaren som står på knä och suger på den största kuk jag någonsin sett och då menar jag både film och verklighet!

Det är Anders som står där med sin seglarväst och och pumpar in och ut ur Tinas mun.

Det är väldigt upphetsande att se,  det var första gången som jag såg andra människor ha sex irl. Jag står pch kollar en bra stund.

Plötsligt knakar det till under min fot och både Tina och Anders vänder sig om och upptäcker mig där jag står bakom ett för smalt träd. Det blir så klart en pinsam situation där de förklarar att de båda är gifta men att de inte kan hålla sig styr när de är på de här lägren. De hoppas att jag ska hålla tyst och de lovar att jag ska få något som tack för hjälpen.

I det tillstånd som jag är i så hittar jag fattningen snabbt och säger:

  • Jag vill ha den där nu och pekar på Anders stora hårda kuk.
  • Va näe.. säger de båda lite förvånat
  • Ok då berättar jag för Mark och så får vi se vad som händer.
  • Hur hade du tänkt dig då, undrar Anders som kanske börjar se en möjlighet här..

Tina ser alldeles förskräckt ut när jag sätter upp ena benet på en stubbe och drar ner trosorna till knävecken. Och säger:

  • Här hade jag tänkt mig och jag hade tänkt att du skulle spruta mig full nu direkt.
  • Nä men det här går inte för sig, försökte Tina
  • Det verkar inte som att vi har något val sa Anders och staplade fram med byxorna längs fotknölarna.

Jag särade på skinkorna ordentligt och bet mig i läppen. Nog för att jag hade knullat förut och nog för att min dildo var rätt stor men hur det här skulle gå det hade jag ingen aning om. Det var dock helt ointressant för nu var det dags och jag var så åt så hela kroppen skakade. Den var klart stor det kände jag direkt när ollonet började nosa på min hala fittmynning.

  • Ska jag verkligen ? mumlade Anders
  • Ja tryck in den men var lite försiktig, gnydde jag

Det var en underbar känsla när det stora ollonet gled in och så småningom nästan hela jättekuken. Det gick förvånansvärt lätt men så var jag ju också sjöblöt i fittan. Direkt började Anders ge ifrån sig ett frustande läte och han började sakta pumpa kuken in och ut. Det var det mest fantastiska som jag någonsin hade upplevt och jag njöt i fulla drag av att höra den här mogna mannen njuta så a av min kropp och känna hur han fullständigt fyller upp mig. Det plaskade härligt varje gång han nådde i botten med kuken och jag började känna igen känsla från när jag kom tillsammans med min stav. Det vara bara så mycket starkare den här gången. Min kropp började skaka och våg efter våg av härlig orgasm drog igenom min kropp och den kändes som benen skulle vika sig vilken sekund som helst när jag plötsligt känner hur Anders kuk sväller lite till där inne för att sedan börja slunga ut sin sperma djupt inne i fittan med stråle efter stråle. Det var en helt fantastisk känsla, jag förstod direkt att jag skulle bli beroende av detta!!

 

Jag sjunker ihop på stubben och Anders vacklar därifrån och säger på vägen att en uppgörelse är en uppgörelse. Tina försäkrar sig också om att det som hänt inte ska nämnas för någon innan hon går därifrån.

 

Väl tillbaka i stugan så går jag som på moln och Mona ser att det är något och frågar men jag svara bara att jag är kär i Mark.

 

Jag hinner knappt säga det förrän jag ser Mark vid lunchbordet. Jag sätter mig en bit bort men så att jag kan titta lite på honom medan jag äter.

Jag ljuger inte om jag säger att han inte sliter sin blick från mig på hela tiden, han bara tar gaffeln till munnen men stirrar på mig hela tiden.

Han nickar lite diskret med huvudet i en gest som visar att han vill att jag följer med. Sedan reser han sig och går bort mot toaletterna.

Jag följer efter och hinner inte ens in på fram förrän Mark tar min hand och drar in mig försiktigt på en av toaletterna. Han ger mig en snabb föreläsning om att mitt beteende i båten inte var ok. Medan han pratar så har jag tagit fram hans stenhårda kuk och börjat runka den i långa drag. Han tystnar när jag sätter honom på toastolen och börjar suga kuk för första gången i mitt liv. Vilken härlig känsla och som Mark stönar, det är tur att det är livat i matsalen.

Nu slår det mig att min fitta är full av sperma! Samtidigt som jag suger och runkar med ena handen så fiskar jag till mig lite papper och kan torka bort det värsta ur fittan.

Kuken blir om möjligt ännu hårdare ju längre jag suger. Mark tar tag i mig och visar att han vill att jag sätter mig gränsle över honom. Kuken glider lätt in och det är en underbar känsla igen, den här gången är det dock med en riktigt snygg kille som jag kan titta i ögonen och sedan kyssa samtidigt som jag känner hur han tömmer sig djupt inne i mig med kaskad efter kaskad.

 

Det är 6 och en halv dag kvar på lägret men den har helt klart börjat godkänt!

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

jagkommer

gärna en fortsättning,

2/7, 2012 kl. 18:35