Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/8, 2012 kl. 11:57, av humungus

Far och dotter på flugfiske i fjällen.

Denna novell är lång även om det är min första. konstruktiv kritik mottages gärna.
En far blir tvungen att ta med sin snart 15 år gamla dotter med sig till fjällen. Hans dotter är dock inte så oskyldig som han tror vilket han blir varse om

Flaggad novell - innehåller sådant som ska stanna i fantasin och ej upplevas IRL / H

 

 

 

 

Anders svor tyst och ilsket för sig själv och undrade hur helvete allt hade kunnat bli så här medans bilen avverkade kilometer efter kilometer.

Han och hans bäste vän Hasse hade under många år varje sommar tagit en vecka för sig själva och åkt upp till fjällen för att flugfiska.Det var ett intresse de hade gemensamt och för att kunna festa ordentligt på kvällarna och sitta och prata igenom hur det var i deras repektive äktenskap ,jobb och annat som de kände för att dryfta. Två dagar innan avfärd hade Hasse trampat ner i ett hål och brutit benet och kunde därför inte följa med. Då de redan betalat stugan så skulle de inte få igen dem så han hade gjort ett par försök att få med någon utan framgång när hans fru Lisa mer eller mindre krävt att han fick ta med deras dotter Sanna då hon vägrade att ha henne hemma när han var borta då dottern vägrade lyssna på Lisa och speciellt efter det som hade hänt förra helgen.

 Då hade Sanna kommit hem stupfull och både han och Lisa hade blivit riktigt arga och skällt ut Sanna efter noter dagen efter och sedan hade relationen mellan alla varit riktigt kylig och irriterad. Dels mellan Anders och Sanna då han hade påpekat hennes utmanande klädsel med vilket hon hade svarat – Då har du väl något att glo på och kåta upp dig på. Anders hade blivit så förbannad vilket Sanna hade märkt och sprungit iväg och sedan knappt pratat med honom förrän igår. Dels mellan Anders och Lisa som båda på varsitt håll gick och funderade på om de skulle skilja sig fastän de inte hade pratat om det än. Det fanns ingen glöd längre efter 20 år tillsammans och samma sak med sexlivet och Anders misstänkte att Lisa knullade med grannen vilket egentligen inte störde honom då hon på senare år inte tränade och därför lagt på sig ganska rejält till skillnad från Anders som fastän han var 45 år fyllda tränade flera gånger i veckan och fortfarande såg ut som 35. De hade glidit isär och om det inte varit för Sanna så hade han stuckit för längesedan men hon var hans ögonsten då de inte hade fått fler barn. Anders blev den som Sanna alltid såg upp till och de hade alltid haft en massa aktiviteter tillsammans. Anders skjutsade Sanna på alla träningar i fotboll och till simträningarna. De hade varit oskiljaktiga fram till Sanna hade kommit in i puberteten vilket hon gjorde vid 13 års ålder och där förändrades hon totalt. Hon hade visserligen fortsatt att träna men hon tappade i studieresultat,inte för att hon var underkänd men hon gick ifrån mönsterelev till medioker och blev samtidigt en riktig obstinat tonåring. Med en alldeles egen obändig vilja visade det sig vara dessutom, när Sanna väl bestämt sig för något så blev det således också. Dock inte i att välja att stanna hemma.

Sanna hade blivit ursinnig när Anders hade sagt att hon var tvungen att följa med upp till fjällen och skrikit och gråtit men Anders hade stått på sig då han visste att han inte skulle kunna åka om han lämnade Sanna med sin mamma  som Sanna inte alls kom överens med .

Så här satt han nu på väg upp till fjällen med en utomordentligt sur tonårsdotter som vägrade att både prata eller titta på honom. Anders tittade på Sanna som satt och surade och stirrade ut genom fönstret. Då det var en strålande sommardag så hade Sanna bara ett linne och en kort kjol på sig och han kunde inte låta bli att beundra vilken otroligt vacker 15 åring som satt bredvid honom. Ja för att citera Sanna så var hon 14 år och 8 månader. Hon hade verkligen fått de bästa generna från dem båda. Hon var 1,65 lång, vägde ca 55-60 kg och en stor del av dessa kg upptogs av Sannas bröst. Hon hade mycket tidigt börjat att utveckla bröst och de hade fortsatt att växa till den grad att de såg ut som två jättemeloner under linnet som hon hade på sig. Visserligen inpackadei en bh men Anders hade sett att de stod rätt ut även utan bh när hon brukade springa runt i en tshirt på kvällarna när hon skulle gå och sova. Hon hade även en smal midja och väl markerade höfter samt en stor rund röv som han misstänkte skulle minska lite när hon tappade det baby hull som tonårstjejer har kvar tills de blir lite äldre innan det försvinner.Hon hade även ett par välproportionerade och välsvarvade ben. Hon hade ärvt sin mors gröna ögon och långt mörkt tjockt hår som nästan nådde ner till sjärten och hade en fantastisk mun med stora läppar.- Den är som gjord för att suga kuk tänkte Anders helt plötsligt och skämdes sedan över sina tankar. –Hon är ju för helvete din dotter tänkte han och rodnade lite. Men samtidigt så var han tvungen att erkänna för sig själv att hans dotter otroligt vacker och sexig vilket han visste att andra män helt klart tyckte, det gjorde honom både stolt och orolig. Speciellt som Sanna nu var helt i värsta pubertetstrotsen och ständigt var ute om kvällar och helger. Han var inte säker på om hon hade haft sex än men misstänkte att det förmodligen inte skulle dröja länge innan det var ett faktum.

Vad Anders inte visste var att Sanna redan hade knullat i snart två år med lite olika killar. Hon hade tidigt utvecklat en mycket stark sexdrift och hade inga större hämningar.Bland annat brukade hon låta sin bästa kompis pappa Rune knulla henne  vilket hon tyckte var spännande pga av att han var ungefär lika gammal som sin pappa. Hon gillade den uppmärksammhet de gav henne innan hon släppte till och hade sex men men få kunde tillfredsställa henne ordentligt. De var ganska klantiga men hon gillade att känna deras hårda kukar och framför allt älskade hon känslan av att suga kuk och känna smaken av sperma då det gjorde henne riktigt kåt.

-Jävla skit också tänkte Sanna. En hel Vecka i fjällen med pappa och ingen annan att kunna ha lite kul med.Hon förstod mycket väl varför hon hade varit tvungen att följa med då hon hade kommit hem stupfull förra helgen. Hon visste också att det var mamma som hade krävt att Sanna skulle följa med på fiskeresan. Hon var egentligen inte arg på pappa då han faktiskt var underbar och omtänksam och faktiskt ganska rolig. Men hon villeju ha kul på egen hand och inte vara med föräldrarna. Sedan visste Sanna att hon hade sårat Anders när hon sa att han kåtade upp sig på henne och det var ju inte så smart sagt. Visserligen hade hon sett hur pappa brukade studera henne när han inte trodde att hon såg det då brukade hon försöka att hetsa honom genom att helt oskyldigt böja sig fram så han såg rätt ner i urringningen och se hennes bröst vilket gjorde henne lite pirrig och småkåt. Det var alltid upphetsande att få män att försöka se mer och det var så enkelt att visa lite fast det verkade bara vara helt ovetandes från hennes sida. Hon njöt av att se det hårdna i byxorna hos dem men hon hade visserligen inte sett pappa hårdna i byxorna än i alla fall.

Hon visste att många av hennes vänner hade fantasier om hennes pappa då han var vältränad och och såg mycket bra ut.

-Undrar om pappa har en stor kuk tänkte Sanna helt plötsligt och sneglade mot hans skrev. Anders hade ett par vida shorts på sig och man kunde se utbuktningen i shortsen där kuken var men inget mer. Sanna tänkte på porrfilmen hon hade sett för ett par nätter sedan när hon hade smygit ner på natten och slagit på tv:n och i filmen hade det varit en man som hade haft en enormt stor kuk. Det var det största Sanna hade sett och hon hade blivit plaskvåt när hon såg en tjej som började att suga på det stora ollonet. Hon hade onanerat sig själv till flera orgasmer under den filmen. Hon insåg också att hon tände något otroligt på stora kukar varför visste hon inte men kåt blev hon av dem. Sanna kände att det började att pirra lite i fittan och hon kände hur bröstvårtorna började att styvna när hon tänkte på den stora kuken hon hade sett i filmen. Hon undrade samtidigt om en sådan kuk skulle kunna få plats i hennes lilla fitta hur det skulle kännas att få smaka och suga på det ollonet. Hon bestämde sig för att utveckla dessa fantasier under tiden som hon tänkte få vila då de hade stigit upp väldigt tidigt och hon gäspade stort och muttrade till sin pappa – Jag tänker försöka att sova lite det är ju en evighet kvar innan vi kommer fram. Anders svarade – Gör det lilla gumman så väcker jag dig när vi stannar och äter sen. Sanna fällde ner ryggstödet och la sig tillrätta och efter en stund så vände hon sig med ryggen mot Anders och somnade sakteliga in medans hon fantiserade om stora kukar som hon sög eller som trängde ut hennes lilla fitta.

 Anders satt samtidigt och funderade över sitt liv som han hade och som han i stort var ganska nöjd med, han hade ett bra arbete på ett stort företag i en hög position. Enda orosmolnet på himlen var Lisa hans fru som han inte längre attraherades av då hon inte ville ha sex eller att de inte längre hade några gemensamma intressen. Han insåg att en skilsmässa förmodligen var enda  vägen att gå men han undrade hur Sanna skulle motta en sådan sak nu när hon hade tillräckligt med sig själv och sin frigörelseprocess som han förstod att hon gick igenom och därav sina dumheter med att ränna ute och tyvärr som förra helgen kommit hem riktigt full. Plötsligt kom han ihåg att då hade hon också haft en kort kjol och linne fast då utan bh och han hade utan att kunna hjälpa det tittat på hennes enormt stora men ändå så fasta bröst som hotade att tränga igenom linnet. Han skämdes över det faktum att han inte kunnat låta bli att stirra på dem men de var så lockande och han hade inte kunnat låta bli tanken att undra hur det skulle kännas att få hålla dessa klot i handen. Han kände hur lemmen plötsligt började att svälla en aning vid tanken på Sannas bröst. Han undrade om alla män hade dessa tankar om sina döttrar när de var i samma ålder som Sanna. Han visste att det inte var rätt att fantisera om sin dotter men det var samtidigt svårt att stå emot när hon klädde sig som hon gjorde och dessutom hade det utseendet som Sanna hade. Det hade börjat redan när Sanna skulle fylla tretton när han la märke till hur hennes kropp började att utvecklas på riktigt och vilken utveckling sedan från en smal flicka till en riktig sexbomb på knappt två år.

I ögonvrån såg Anders hur Sanna ändrade läge ett par gånger för att hitta en bra position för att sova men tänkte inte mer på det då han var upptagen med sina egna tankar och körningen.

Anders  kastade plötsligt en blick på den sovande Sanna  och den  fastnade på hennes röv som nu var synlig efter att hon hade ändrat läge i sömnen och kjolen hade glidit upp såpass att hela hennes röv var synlig. Den var helt bar förutom ett smalt svart tygstreck mellan skinkorna som visade att Sanna hade string på sig. Anders tittade på hennes runda fina röv och kände hur det började att röra sig ytterligare i shortsen när lemmen började blodfyllas vid synen på den unga röven. – Satan tänkte Anders, jag kan väl ändå inte sitta här och bli kåt på min dotter. Samtidigt kunde han inte låta bli att snegla på hennes fina röv. Han insåg plötsligt att om han bara lutade sig lite framåt skulle han se in mellan skinkorna bättre. Han brottades litemed sitt samvete men insåg sedan att Sanna aldrig skulle veta att han satt och glodde på hennes röv då hon låg med ansiktet bort ifrån honom och dessutom sov. Han lutade sig framåt och tittade in mellan skinkorna på sin dotter. Han kände hur upphetsningen tog fart och hur lemmen började bli längre och grövre i shortsen. Han rättade till kuken i shortsen så den låg efter låret och svällde.- Det är väl en jävla tur att det är lite trafik tänkte Anders medan han lutade sig framåt igen och tittade in mellan skinkorna på sin dotter igen. Det tunna snöret låg precis och täckte hennes fittläppar såg Anders lite frustrerat. Plötsligt slog det honom och han kände hur kuken svällde ännu mera i shortsen. – Fan hon är rakad där nere! Han kunde inte se något fitthår överhuvudtaget mellan skinkorna. Han tänkte på sin fru Lisa som konsekvent vägrade att raka sig förutom en bikinilinje och där stack det ut hår bådehär här och där. Men inte hos Sanna. Anders kuk är nu stenhård i shortsen och som en boaorm ligger den nu efter låret dunkande av upphetsning. Anders inser i sitt töcken av kåthet att han inte kan fortsätta stirra på sin dotters fitta då hon när som helst kan slå upp ögonen så han tvingar sig att titta på vägen.

Samtidigt så vaknar Sanna efter tuppluren och ligger och myser lite och fantiserar innan hon känner och inser att hennes kjol har glidit upp och hon visar upp hela röven för sin pappa. Hon undrar om han har tittat på hennes röv viket gör att det börjar att pirra sådär skönt igen. Hon vet med säkerhet om det hade varit någon annan än hennes pappa som sett hennes röv så hade den personen definitivt tittat. Hon var väldigt medveten om vilken effekt hon hade på det motsatta könet oavsett ålder.Bilden av mannen med jättekuken i filmen framträdde på Sannas näthinna och hon började andas lite tyngre då hon kände hur kåtheten ökade och hon kände hur hon blev blötare där nere samtidigt som hon var väldigt medveten att hon blottade hela röven förutom det liila snöret som skylde hennes fitta torftigt, vilket bara ökade hennes kåthet ännu mera.- undrar om pappa ser att jag är kåt tänkte hon vilket gjorde att hennes kåthet ökade ännu mera. – Undrar om pappa har stånd tänkte Sanna medans hon låg och blottade röven och blev mer och mer upphetsad.Nog för att hon visste att man inte tänkte så om sin pappa men tanken var ändå upphetsande där hon låg. Jag har faktiskt inte sett pappa naken sen jag var 10 år tänkte Sanna och på den tiden hade jag ju inte sådana tankar men å andra sidan har inte pappa sett mig naken heller sedan dess då mamma tyckte att jag började bli för stor att springa näck hemma.

Nyfiken för att se om hon hade åstadkommit en reaktion så vände hon sig och satte sig upp medans hon rätade till kjolen och gäspade. – Jaså du har sovit färdigt nu din lilla sömntuta hörde hon sin pappa säga. –Ja svarade hon fast i en betydligt vänligare ton än förut och tittade på sin pappa som var fullt upptagen med att titta på vägen och den mötande trafiken. Hon sneglade snabbt ner mot hans skrev och flämtade tyst till för sig själv. Hon kunde se en otydlig kontur av något långt och grovt ligga efter låret innanför de vida shortsen. Hon kände hur hennes underliv reagerade direkt och pulsen ökade av att se konturen av hennes pappas kuk.- Satan vilken stor kuk pappa ser ut att ha tänkte Sanna upphetsad samtidigt hur hon kände hur bröstvårtorna drog ihop sig tills det nästan gjorde ont.-Han måste ha tittat på min röv när jag sov förut tänkte hon och blev samtidigt stolt över att ha åstadkommit denna reaktion hos honom. – undrar vad som skulle hända tänkte Sanna upphetsat om jag retas lite mer med honom bara för att se hur kåt han kan bli.

Hon visste att det var fel men samtidigt så var det just för att det var så fel också så lockande att se om hennes pappa verkligen blev kåt på henne. Hon kände verkligen hur hon skulle vilja få smeka sig till en skön orgasm och få fantisera om de förbjudna tankar om hennes pappa som korsade hennes sinne just där även om det inte var möjligt.

Sanna bestämde sig plötsligt för att hon skulle bjuda till och försöka göra detta till en så trevlig vecka som möjligt med sin pappa. Hon tänkte även se om hon skulle kunna göra honom kåt igen vilket var oerhört lockande och spännande.

Resten av färden gick utan missöden och till Anders glädje efter att kuken lagt sig till ro så hade Sanna efter hennes sömn varit på alldeles utmärkt humör och de hade haft en jättetrevlig resa upp till stugan med tillhörande stopp för mat.

Väl uppe i stugan så kunde de konstatera att det inte var högsäsong och de var alldeles själva utan grannar i stugorna intill. Anders fick ta det stora rummet med dubbelsäng medans Sanna tog ett mindre rum och gjorde sig hemmastadd i. Sanna ville bada bastu så Anders högg ved och började elda bastun medans Sanna lagade mat vilket hon var duktig på. Anders som normalt inte brukade dricka så mycket alkohol tog sig ett par öl och en whiskey före maten nu när han äntligen hade semester så han var sådär lagom rund under fötterna när de skulle till och äta. Då frågade Sanna- Pappa har du inte köpt någon cola till mig?.Anders insåg att det var en sak han fullständigt glömt och han bad så mycket om ursäkt och tittade lite osäkert på Sanna för att se vilken reaktion han skullefå.-Det är ok pappa då jag vet att det inte var tänkt att jag skulle följa med från första början.- Kan jag inte få ett glas vin till maten då istället? sa Sanna och tittade på Anders. Han tänkte snabbt och tyckte att det kunde få gå för denna gång då han hade glömt köpa läsk åt henne.- Ok Sanna, men bara ett glas och du säger inte ett ljud till din mor om detta, du vet vilket liv det var förra helgen.- Jag lovar sa Sanna och sken upp. Anders kände sig nöjd med dealen och slappnade av och sa samtidigt- Du kan väl hälla upp ett glas åt mig också är du snäll.

Middagen förflöt på bästa sätt och de hade trevligare än de haft på en väldigt lång tid och båda njöt av det.  Vinet i glasen tog slut och Anders som nu var lite i gasen frågade Sanna om hon kunde hantera ett glas vin till.- Absolut pappa svaradeSanna och tittade på på Anders med ett leende.-Dessutom har jag ju dig som ser om mig eller hur? frågade Sanna. –  Det kan du lita på Sanna svarade Anders tittade ömt på henne.

Efter att de hjälpts åt att duka undan allt så var det dags att basta. – Sanna om du går och duschar först och går in i bastun så kommer jag efter sa Anders som nu hade tagit sig ytterligare ett glas vin.

-Ok sa Sanna men vad ska jag dricka i bastun pappa? frågade Sanna medans hon började att klä av sig sina kläder med halvöppen dörr så att Anders  som satt i soffan hade fri insyn när hon började att klä av sig.  Visserligen med ryggen åt Anders men han kände hur kuken började röra sig i byxorna när han såg sin dotter klä av sig utan att tänka sig för att hennes pappa kunde se henne. Han kände hur kuken började att blodfyllas när han såg ytterkonturerna av hennes bröst när hon knäppte upp bh:ån och hennes helt underbara röv när hon tog av sig stringen,  han svarade.-  Du har ju skött dig jättebra hitills så tror du att du klarar av ett glas vin till? –Jadå svarade Sanna samtidigt som hon virade handduken kring sig innan hon gick ut i vardagsrummet där hennes pappa satt. Hon var mycket väl medveten om att hennes pappa hade tittat på henne är hon klädde av sig vilket hade varit avsikten då hon visste att detta skulle underlätta för henne att få mer vin vilket det gjorde. Samtidigt så sneglade hon ner i pappas skrev för att se om det var en reaktion och det var det. Sanna kände att hennes upphetsning steg då hon insåg att hon kunde hetsa sin pappa så enkelt och samtidigt få sin vilja fram. Lite full hade hon blivit men pappa var betydligt fullare och han hade svårt att dölja blickarna på henne.

Väl inne i bastun så satte sig Sanna längst upp ställde ifrån sig vinglaset efter att ha tagit sig en klunk vin. Hon särade på benen och lät ett finger glida smeka hennes clitoris och och nu mycket såsiga blygdläppar medan hon stönade. Hon var så kåt och kåtare blev hon när hon tänkte på den stora kuk som hon sett inuti sin pappas shorts tidigare på dagen. Det var förmodligen tanken på att det var så förbjudet att tänka så som gjorde henne så kåt. Hon ville verkligen se hur stor kuk hennes pappa hade men var inte riktigt säker på hur hon skulle gå till väga. Hon förstod ju att hon självklart inte kunde förföra honom som vilken kille som helst.-Men varför inte,flimrade det till i hennes hjärna och hon kände hur bröstvårtorna drog ihop sig tills de var stenhårda vilket var ett tecken på att hon var riktigt kåt.

Tanken gjorde henne enormt upphetsad och hon ville verkligen pilla sig själv till en riktig stor orgasm som hon visste att hon skulle få så kåt som hon var. Plötsligt hörde hon hur hennes pappa var på väg in och hon slog ihop låren och slängde över handduken så att inget skulle kunna ses fastän fittan var så blöt att det rann om henne.

Anders hade suttit kvar en stund i soffan medans Sanna gick in i duschen och sedan vidare in i bastun. Han ville inte erkänna det men faktum var att han var vrålkåt på sin egen dotter efter dels ha sett hennes röv i bilen och sedan tittat på medans hon klädde av sig utan att hon visste att han såg. Han såg framför sig hur han hade sin kuk mellan hennes läppar sugandes på ollonet eller hur hon stod på alla fyra med hennes ända putande mot honom och han kände hur det pumpade ut försats ur hans stora ollon i hans nu stenhårda kuk. Den hade inte varit så hård på väldigt länge och nu stod den i all sin prakt 23 cm lång och grov som en  tjock underarm med blodådrorna ringlande runt den grova stammen. Han insåg naturligtvis att han inte kunde visa detta stånd för sin dotter, men tanken var oerhört lockande att få knulla henne tills han sprutade henne full med tjock sperma. Han hade varit så kåt hela dagen efter att han sett delar av hennes fantastiska kropp visserligen oavsiktligt men ändå så upphetsande  att han inte ens längre skämdes över att tänka tanken att knulla sin egen dotter även om det bara var en tanke.- Jag måste ta mig en ordentlig whiskey innan jag går in bastun för att få ner ståndet tänkte Anders. Det gjorde han och det gjorde susen för han lyckades få ner ståndet betydligt och hällde samtidigt upp en whiskey till, sedan gjorde den kalla duschen att kuken slaknade helt innan han gick in i bastun.

-Är det skönt gumman? Frågade Anders när han klev in i bastun med handuken virad runt midjan och satte sig även han längst upp i bastun fast mittemot Sanna. – Oh ja det är helt underbart svarade Sanna och studerade sin far medans han satte sig ner. Hon kunde plötsligt förstå varför hennes kompisar tyckte att hennes far så attraktiv fast han var så gammal. Musklerna spelade på hans kropp efter all träning och han var bredaxlad med tjockt mörkt hår och gröna ögon precis som Sanna. Hon slängde en hastig blick mot hans skrev och såg utbuktningen av hans kuk men inget mer. Själv satt hon var så kåt att det rann ur henne efter att suttit och smekt sig sjäv  han kom in men utan att det hunnit gå för henne.

Anders studerade sin dotter där hon satt med handuken virad över de stora brösten och virad ner anda ner till en bit på låren. Benen var var ihop så han han hade ingen chans att se längre upp mot hennes fitta vilken han längtade att få se. Hon var rasande vacker där hon satt och tittade tillbaka på honom med lätt åtskilda läppar och glansiga ögon.-Undrar om hon är lite full tänkte Anders som själv var ordentligt dragen av sitt alkoholintag under kvällen.

–Vet du att du och jag har inte badat bastu tillsammans sedan du  fyllde tio sa Anders .-Det har hänt en hel del med dig sedan dess, du har blivit en riktigt vacker ung dam fyllde han på.

– Ja jag vet sa hon men mamma tycker inte att det passar sig att du och jag badar tillsammans svarade Sanna.

-Nej jag vet sa Anders och tog en klunk av whiskeyn medan han studerade Sannas bröst under handuken.-Vilka jävla bröst hon har tänkte han och kände hur det ryckte till i kuken. 

Sanna tömde det sista vinet i sitt glas och ville ha mer då hon mådde bra och samtidigt var kåt så därför lät hon benen glida isär lite inte tillräckligt för att pappa skulle kunna se hennes såsiga fitta med de svullna läpparna men tillräckligt för locka till sig hans intresse. Anders såg hur hon särade benen helt omedvetet och kunde nästan se  sin dotters fitta och han kände att lemmen började att svälla mot hans vilja.

- Pappa kan jag inte få ett glas vin till frågade Sanna och tittade på sin pappa med en bedjande blick. Anders slet bort blicken från sin dotters lår och funderade samtidigt.-Hon är lite i gasen och kanske blir hon lite lite oförsiktig med lite mer sprit i sig tänkte han medan  lemmen började bli än mer orolig under handuken.

-Är du söker på att du kan hantera det Sanna och tänk vad mamma skulle säga om hon fick reda på det här dels att jag har gett dig vin och att vi bastar tillsammans?

– Jag mår bra pappa och jag lovar att det här stannar mellan dig och mig så mamma behöver inte veta något om det här. –Snälla bara ett glas till?

–Ok dig då men du får gå ut och hälla upp det själv sa Anders då han inte ville ställa sig upp och visa att kuken hade börjat att svälla.

–Ok sa Sanna och gick ut ut bastun , även hon kände av de glas hon druckit och började bli ganska dragen själv dock inte som pappa då han var riktigt onykter men så hade han druckit betydligt mer än henne. Hon hade sett att det hade rört sig under pappas handuk när hon retades med att nästan visa fittan för honom och hon ville verkligen få se hans kuk på riktigt. Hon stannade upp och funderade på varför hon blev så kåt på det och kom fram till att det berodde på det förbjudna, det handlade om dotter och far.Samtidigt hade hon inte en tanke på något annat än få se sin pappas kuk utan där stannadehennes fantasi men den gjorde henne riktigt kåt och hon hade en plan på hur hon skulle kunna se kuken då pappa var riktigt full där inne i bastun.

Sanna gick in i bastun med vinglaset påfyllt och satte sig på laven nedanför hennes far fast mittemot som förut. Anders hade nu blivit riktigt dragen då whiskeyn och värmen samt den långa dagen hade gjort sitt. Han tittade berusat på Sanna när hon satte sig och drog upp fötterna mot sig där hon satt. Han insåg att om han bara skulle luta sig lite framåt skulle han se Sannas fitta vilket han längtat efter sedan han tittat henne mellan skinkorna i bilen på vägen upp. Han log mot Sanna och sa skål och satte ner ena benet och lutade sig framåt för att skåla med Sanna. Samtidigt som Sanna höjde sitt glas för att skåla med pappa och böjde sig lite framåt så sneglade Anders ner mellan benen på  Sanna och såg hela hennes rakade sköte. Han såg hur blygläpparna var lite delade och glansiga och han kände direkt hur kuken började att blodfyllas. Samtidigt som Sanna faktiskt inte såg hur hennes pappa såg hela hennes fitta därför att hon tittade nämligen rakt under hans handduk och såg hans stora tunga kuk ligga efter låret. Sanna skålade samtidigt som hon flämtade till av kåthet då hon också såg sin fars gigantiska ollon faktiskt såg ut att växa medans hon tittade på det. De lutade sig tillbaka båda två medans de drack. Sanna kände hur det började att rinna till ändå mera sås tll hennes fitta och hon var så kåt att hon nästan skakade efter att ha sett sin fars kuk vilket utan tvivel var den största kuk som hon någonsin sett. –Den är till och större än kuken i porrfilmen jag såg tänkte Sanna och knep ihop låren av kåthet. Anders i sin tur som hade sett sin dotters rakade fitta med sina utstående blygdläppar  var lika kåt han och han kände hur kuken växte i rekordfart under handduken. Han kunde se framför sig hur han delade dessa läppar med ollonet innan han trängde in i fittan.

Trots sitt berusade och kåta tillstånd så förstod Anders att han var tvungen att gå ut därifrån innan något galet skulle ske, så kastade i sig whiskeyn och sa till Sanna.-Nu har det verkligen kommit tid för mig attgå och sova det har varit en lång dag och jag är slut.-Ska du redan gå och lägga dig pappa? sa Sanna med kåtheten rasande i hennes kropp. Hon ville se mer av den stora kuken pappa hade men insåg att det inte var någon ide att tjata. Anders lyckades låsa fast kuken mellan låren och ta sig nedanför Sanna utan att den sprätte upp och slog henne under hakan när han passserade ut till dushen.  Han tog en iskall dusch så att kuken lade sig till ro och gick sedan raka spåret in i sitt rum och lade sig naken på sängen. Nu hade whiskeyn slagit ordentligt så han somnade omgående med Sannas rakade fitta på näthinnan. 

Sanna i sin tur satt kvar i bastun och drack upp vinet samtidigt som hennes fingrar smekte hennes clitta och läppar. Hon hade sin fars grova kuk på näthinnan när det gick för henne i en rungande orgasm.  Hon tog en dusch och gick sedan med handuken virad runt sig ut i vardagsrummet för att släcka lampan innan hon skulle lägga sig. Då fick hon syn på sin far som låg helt näck på sängen  och Sanna kände hur det sög till i musen när hon såg konturerna av kuken. Hon gick sakta in i faderns sovrum och sade-Pappa sover du?

Hon möttes av en snarkning och insåg att pappan sov djupt. Hon ruskade på honom men det var ingen reaktion. Hon tittade på den grova kuken som låg helt fritt och kände samtidigt hur bröstvårtorna drog ihop sig samtidigt som det började att bulta i underlivet. –Jag måste få känna på den tänkte den nu ordentligt berusade Sanna och satte sig bredvid fadern i sängen. Hon hade inga som helst betänkligheter att det var hennes far som låg där med den grova kuken utan nu var det ren och skär kåthet som styrde henne. Hon sträckte försiktigt ut handen och slöt den försiktigt om kuken.-Satan jag når inte ens runt den när den är slak tänkte Sanna upphetsat. -Undrar hur stor den blir när den är styv? Anders reagerade inte överhuvudtaget när Sanna grep tag i kuken vilket gjorde henne modigare. Hon drog tillbaka förhuden och såg det stora ollonet friläggas det var sort som ett plommon och hon undrade hur hennes mor klarade av att suga in det i munnen. Det dunkade i Sannas underliv och hon kände hur blöt hon blivit och hon förde ner den andra handen och smekte sig själv medans hon sakta runkade sin fars kuk med den andra handen. Hon kände att den började att växa lite i hennes hand och hon kastade en hastig blick mot sin fars ansikte men han var utslagen och sov som en stock. Sanna kände en upphetsning som hon aldrig känt förut och hon lät handuken falla till golvet så hon kunde smeka sina känsliga bröst medans hon fortsatte att lugnt och metodiskt runka kuken som sakta men säkert svällde. –Jag måste få smaka på detta ollon i munnen tänkte Sanna och ändrade ställning och ställde sig på alla fyra för att kunna suga in ollonet i sin mun.

Hon slängde ännu en blick mot sin fars ansikte men han sov utan att reagera överhuvudtaget. Hon sög in ollonet i munnen hon fick gapa rejält men så var det inne. Hon smekte sig själv under tiden och kände att utlösningen var nära så upphetsad som hon var.  Hon kände hur kuken växte desto mer hon sög och till slut så stod kuken i fullt majestät. –Vilken jävla kuk pappa har tänkte Sanna medans orgasmen bygggdes upp i rekordfart under tiden hon sög på och slörplade på ollonet samtidigt som hon lät fingrarna spela fritt nere i hennes dyngvåta fitta. Så kände hon hur orgasmen kom explosionsartat och hon stönade vilt medans hon hade sin fars stora ollon i munnen och fittmusklerna drog ihop sig under orgasmen.

När den klingat av så spottade hon ut ollonet och betraktade sin fars kuk. Hon grep om den med båda händerna och runkade den sakta och smekte så pungkulorna med den ena handen och fortsatte att runka kuken. Hon kände ingen som helst ånger utan började tvärtom bli kåt igen. Anders sov fortfarande lika djupt och visade ingen tendens till att vakna. – Undrar den får plats i fittan tänkte Sanna medan hon fortsatte att runka kuken.- Den är ju så grov att jag tvivlar att en sådan här kuk någonsin får plats. Hon ville verkligen testa men vågade inte då hon var rädd att pappa skulle vakna om hon försökte. Men hon ville verkligen känna hans sperma spruta ner i halsen och bara tanken gjorde att hon kände att hon var tvungen att tillfredställa sig själv ännu en gång så hon ställer sig på alla fyra igen och börjar att suga och smeka kuken hon går ner och tar in pungkulorna i munnen och suger dem ömt medans hon har en hand nere vid sin blöta fitta som smeker runt och låter den vandra bak till rövhålet och stoppar in ett finger hon känner att hon börjar att närma sig ännu en orgasm men bestämmer sig för att invänta sperman i munnen innan det går för henne. Hon börjar febrilt att suga och runka kuken och hon känner hur den blir ändå hårdare och till sist känner Sanna att den sväller ordentligt så hon suger in ollonet och suger samtidigt som hon fingrar sig själv i röven vilket hon älskar och känner hur nära hon är när kuken till sist börjar spruta tjock varm sperma in i hennes mun då går det samtidigt för Sanna.

Kuken sprutar så mycket att Sanna inte hinner med att svälja allt utan hon släpper ut kuken och låter spruten komma i ansiktet på henne medans hon själv njuter oerhört av orgasmen som river i hennes unga kropp. Till sist suger Sanna rent kuken och ställer sig matt men väldigt tillfredställd upp och fortfarande med tjocka spermasträngar i ansiktet. Anders sover fortfarande djupt ser Sanna och ler lite.-Tänk om du visste vad din lilla dotter precis gjort tänker hon. Sanna tar upp handduken från golvet och går in i sitt rum och lägger sig naken i sängen medans hon torkar av sig resterna av sperman i ansiktet innan hon tillfredställd somnar.

Anders vaknar morgonen efter med riktig bakfylla då han inte är van att dricka så mycket som det blev kvällen innan. Han kommer plötsligt ihåg att han lät Sanna dricka vin och fick genast dåligt samvete.-Vad tusan tusan tänkte jag med undrade han och gick igenom kvällen. Plötsligt kom han ihåg att han sett sin dotters rakade fitta i bastun och han kände hur kuken reagerade direkt vid minnet av den lilla rakade fittan.-Jag kan väl inte ligga här och kåta upp mig på min dotter tänkte han ångerfullt, det är ju inte normalt. Men kuken den fortsatte att växa medan han såg Sannas fitta framför sig i bastun.-Undrar hur  det skulle vara att få ha kuken intryckt i den fittan tänkte han medans han blev kåtare och kåtare.-Eller att få bröstknulla henne och få stoppa kuken mellan hennes läppar. Anders intalade sig själv att så länge han bara hade fantasier om sin dotter så var det ok och han fortsatte att utveckla sina fantasier med hur han tog henne bakifrån med hennes fantastiska röv putandes mot honom. Han drog i kuken som nu var stenhård och kände hur pungen och kulorna drog ihop sig ju mer han låg och tänkte på sin dotter och hur han knullade skiten ur henne. –Jag måste gå på toan och runka av mig ordentligt innan Sanna vaknar tänkte Anders och klev upp. Han tog sin morgonrock och gick ut i vardagsrummet. Han slängde en blick in i Sannas rum och tvärstannade av synen han såg. Sanna hade även hon gått och lagt sig naken och ganska så berusad och låg nu naken i sängen på sida med röven putandes mot Anders. Han tittade beundrande på hennes fantastiska kropp bakifrån. Han tog ett försiktgt steg in i rummet och böjde sig fram och såg att Sanna sov djupt. Han visste också att hon var svårväckt och nu dunkade upphetsningen genom hans kropp. Han böjde sig ner och kunde nu ostört titta på Sannas underbara röv och hennes fitta bakifrån. Han såg hur fittan putade inbjudande och han kände hur han bara ville ta tag om röven och få tränga in i hennes fitta. Anders var nu så kåt att han skakade och kuken stod i all sin prakt, stor och grov med försatsen pumpandes ut ur ollonet. Att det var hans dotter som låg där hade han inga tankar på längre utan nu var det kåtheten som styrde.

Han sträckte sig längre fram tills hans ansikte bara var några centimetrar från hans dotters röv och han kände lukten av fitta. Han ville sträcka fram tungan och smaka men lyckades besinna sig medan han runkade sin stora kuk samtidigt.-Jag har aldrig slickat en rakad fitta tänkte Anders medan han kände hur sperman byggdes upp med oroväckande fart i den grova kuken. –Jag skulle vilja slicka henne tills hon är vridandes av kåthet innan jag skulle knulla henne tänkte i ett kåttöcken. Han ställde sig upp och böjde sig fram ytterligare för att få studera hennes bröst. De var helt magnifika och enormt stora. –Jävlar vad jag skulle vilja få suga på de där bröstvårtorna tänkte Anders och kände hur det nu dunkade riktigt oroväckande i kuken. Han tittade ner och såg att det nu inte var mer än ett par centimeter från att hans stora ollon skulle nudda vid Sannas blygläppar.-Jag måste få snudda vid dem tänkte han medans han darrade av kåthet. Han tryckte mycket försiktigt fram underlivet med den enormt stora och grova kuken med det jättelika ollonet mot Sannas putande fittläppar. Till sist så snuddade han med ollonet mot hennes fitta och han kände att det var nära för honom att spruta. Han ville inget hellre än få trycka dit kuken men lyckades ändå hejda sig. Plötsligt så drog Sanna upp det ena benet mot sig och det hade till följd att hennes fittläppar delade sig samtidigt som Anders ollon vilade mot fittan och nu gled in lite mer mellan läpparna. Anders blev iskall och stod blickstilla och förväntade sig att Sanna skulle vakna med sin fars kuk mot sin fitta. Men Sanna sov djupt och drömde om stora kukar och hade nu börjat bli kåt i sömnen. Det ledde ju till att hon blev blöt nere i fittan.

Anders kunde känna hur kuken gled lätt mellan läpparna och förstod att hon drömde nåt upphetsande. Själv visste hans kåthet inga gränser och han var på vippen att spruta ner sin dotters fitta med tjock varm sperma medans hans ollon gled sakta fram och tillbaka mellan hennes läppar. Han vågade inte trycka till då han visste att hon skulle vakna omedelbart om han försökte.Till slut kände Anders att det inte skulle gå längrre utan han drog sig bort ifrån Sanna som låg med hela fitta öppen  alldeles blöt av både sina egna safter och Anders försats som hade pumpats ut medans han gled fram och tillbaka mellan läpparna. Han smög ut ifrån hennes rum och in på toaletten med den stora kuken pekandes snett uppåt genom morgon rocken. Väl inne på toaletten behövde Anders bara ta två drag på kuken innan satsen kom skjutandes som ur en kanon. Den var så kraftig att han sprutade ner en stor del av väggen och det rann sperma nerför väggen.

Efteråt så insåg Anders att han ville verkligen få knulla sin dotter.Han visste att det var fel men han kände att det var det han skulle försöka att göra. Synen av hur hans kuk som gled mellan Sannas läppar gjorde honom stenkåt igen och han ville runka av sig igen men bestämde sig för att vänta.- Sanna ska få ta den satsen förhoppningsvis tänkte han.

Han började att planera för hur han skulle kunna förföra sin dotter och kom då ihåg att hon druckit vin kvällen före. Han visste också att det fanns en hel vindunk till förutom den som de öppnat igårkväll. Det bästa skulle vara att få henne full så hon blev lite med medgörlig och hon verkade ju inte ha något emot att dricka vin så han bestämde sig för att låta henne dricka vin dag också om hon ville.

En timme senare vaknade Sanna och insåg att hon låg naken utan täcke samtidigt som hon hörde sin pappa hålla på ute i köket. Hon undrade om hennes pappa hade sett henne ligga där naken och kom fram till att han förmodligen gjort det. Hon kände att hon var blöt och såsig i fittan och blötare blev det när hon tänkte tillbaka på vad hon gjort kvällen före. Hon ångrade sig inte alls utan ansåg att det hade ju inte skadat någon och hennes pappa hade ju ingen aning om vad hon gjort. Hon tänkte på sin pappas stora grova kuk medans hon lät ett finger leka bland läpparna smekandes på den lilla knoppen. Hon kände hur orgasmen byggdes upp i rekordfart medans hon tänkte på hur hennes pappa hade sprutat i hennes mun och det gick för henne direkt i en rungande orgasm. Hon låg och tänkte på hur det skulle kännas att få hans stora kuk upp i fittan och hur den skulle tänja ut henne totalt och hon blev kåt igen. –Jag måste försöka få honom full ikväll igen så jag kan försöka att knulla med pappa tänkte Sanna kåtdimmigt eller få honom så kåt att han vill knulla mig. Hon visste att det var inte naturligt att tänka så om sin pappa men Sanna var kåt och nyfiken och hade fått smak för sin pappas kuk efter gårdagens händelser.

Hon steg upp och gick ut i köket med endast morgonrocken på sig och gick fram och kramade om sin pappa ordentligt.

-Godmorgon pappa. Har du sovit gott inatt? frågade Sanna medans hon pressade sin kropp emot Anders.

-Godmorgon lilla gumman har du sovit gott själv? svarade Anders och kände sin dotters kropp under den tunna morgonrocken. Han kände hur hennes bröst pressades mot honom och hans kuk reagerade direkt och svällde till en oroväckande storlek på någon sekund. Han kände hur den började att pressa emot sin dotter och han försökte att vända sig så hon inte skulle märka något.- Mmm jättebra svarade Sanna medans hon kände att hennes pappa reagerade på hennes kropp. Hon satte sig ner på en stol och började äta medans hon avsiktligt lät en väl tilltagen glipa öppna sig så hennes pappa skulle kunna se hennes bröst under morgonrocken.

Anders sneglade förstulet på henne när hon åt och såg hur morgonrocken hade glidit isär utan att hon märkt det. Han såg det ena bröstet med en härlig skär vårtgård skymta fram och det blev ändå trängre i byxorna. Stort och härligt fast gungade det mjukt när hon rörde på sig. Han tvingade sig att gå och sätta sig i soffan och vända ryggen till henne medans hon åt. Sanna log för sig själv då hon hade märkt att  Anders tittade på brösten när han inte troddde att hon såg det. Hon noterade även hur pappans kuk hade blivit grövre i byxorna vilket gjorde henne väldigt nöjd.

Efter frukost bar det iväg för att fiska vilket de gjorde hela dagen. De fick lite fisk och mot slutet av eftermiddagen så öppnade Anders en starköl som han hade haft med sig och drack den medans Sanna fortsatte att fiska.   Anders tog ölen medvetet för att inte kunna köra bil senare han ville ju inte att Sanna skulle få läsken utan han ville att hon skulle ta lite mera vin när de kom hem. Sanna såg att Anders tog sig en öl och insåg att hon skulle kunna få mer vin ikväll vilket passade henne utmärkt.

Tillbaka i stugan så tog Anders sig en ny öl och började med maten. Sanna sade inget förrän de skulle äta.-Men pappa! vad ska jag dricka vi har ju inte köpt någon läsk idag heller. Anders log inombords men sade.-Men tusan också det glömde vi ju totalt bort,jag är hemskt ledsen gumman. Kan du ta lite vin idag har också? Du skötte ju det jättebra igår ifall det är ok med dig? Sanna log glatt och sade-Ok det kan jag väl göra det är ju ganska coolt att dricka vin med dig.-Men Sanna, du får absolut inte nämna detta för mamma utan det här får bli vår hemlighet Ok? –Jag lovar pappa att det som händer här stannar här svarade Sanna och tittade sin pappa djupt och allvarligt i ögonen.-Bra gumman sade Anders och tog fram ett av de större vinglasen och fyllde det innan han gav det till Sanna.- Sanna sa plötsligt-Pappa kan vi inte basta ikväll också det var så skönt att basta igår och att vi kunde göra det tillsammans utan att mamma lägger sig i. Anders svarade direkt- Självklart Sanna, om du fortsätter med maten så sätter jag igång bastun. Han gick lyckligt iväg för att tända upp i bastun och tänkte samtidigt att det var perfekt läge att få Sanna på lyset och sedan naken sånär som på badlakanet och kände hur kuken svällde vid tanken att han verkligen skulle försöka knulla Sanna sin egen dotter ikväll. Han hade slutat ha dåligt samvete, det försvann på morgonen när han hade ollonet mellan hennes fittläppar. Ungen skulle få smaka kuk ikväll och han skulle njuta av det.

Efter middagen som var trevlig så dukades det undan och de skulle slå sig ner i soffan. Sanna hade druckit ett glas vin och Anders hade precis fyllt på hennes glas igen. Sanna bestämde sig för att reta sin pappa lite och sa- Nej nu vill jag komma ur de här kläderna som jag har haft hela dagen och gick in i sitt sovrum och tog av sig sina kläder även trosor och bh och tog på sig morgonrocken. Sedan satte hon sig i soffan och sade-Nu känns det mycket bättre. Anders sade-Det där såg skönt ut jag kanske ska följa ditt exempel då vi snart ska basta. Sedan gick även han till sitt sovrum och tog av sig allt och tog på sig morgonrocken. Väl tillbaka i soffan så började de prata om allt möjligt och hade det riktigt trevligt.

Snart hade de druckit ur glasen igen och de fyllde på med nytt vin. Sanna hade blivit lite onykter men inte mer än att hon märkte sin pappas blickar på sig och hon lät därför en glipa uppstå i morgonrocken så att Anders fick en fin insyn på det ena bröstet. Hon märkte snart att hans blick sökte sig mer och mer dit och hon insåg plötsligt när hon mötte hans blick att han hade samma uttryck i blicken som Rune, Emilies pappa när han var kåt. – Pappa är kåt på mig tänkte hon och kände också hur det högg till i underlivet av upphetsning och hur hon började att bli såsig mellan läpparna. Anders i sin tur som även han var påverkad av vinet hade märkt att det hade uppstått en glipa i morgonrocken så att han kunde beskåda det ena av hennes stora fasta bröst. Han kände hur kuken började att blodfyllas och han kände hur kåt han var.-Jävlar vad jag ska klämma på det där bröstet sen tänkte han.-Jag ska bara se till att hon dricker lite mer så att det går lättare sen.

Sanna som nu började bli både full och rejält upphetsad när hon såg hur faderns kuk växte sig grövre under morgonrocken bestämde sig för att gå och basta. Anders sa att han skulle komma in efter att hon hade duschat och gått in och satt sig i bastun. När Sanna gått in i duschen så tog Anders fram kuken och drog några drag och såg hur försatsen vällde fram på ollonet. Han insåg att han var tvungen att duscha iskallt om han skulle kunna gå in i bastun utan att skrämma slag på Sanna. Anders gick sedan in duschen och tog en riktigt iskall dusch så att kuken slaknade så gott som helt. Han virade handuken om midjan och gick in i bastun.

Sanna  satte sig på bänken högst upp och lät ett par fingrar glida ner till fittan och smeka runt bland de såsiga läpparna och på klittan och ryste av välbehag. Bröstvårtorna var stenhårda och hon nöp med andra handen i dem och det gick ilningar av lusta genom henne. Hon visste nu att hennes pappa var kåt på henne och hon var lika kåt hon så hon tänkte efter lite och log sedan för sig själv,nu visste hon vad hon skulle göra för att ta detta ett steg längre. Hon satte fast badlakanet i ett hörn och lossade greppet uppe vid brösten så att det satt relativt löst utan att lossna och väntade sedan på att hennes pappa skulle komma in och sätta sig.

Anders kom in och satte sig i bastun lite nedanför Sanna men mittemot på andra sidan bastun så att han skulle kunna se in mellan hennes lår om det gavs möjlighet. Det ryckte återigen i kuken hos Anders när han tänkte på sin dotters rakade lilla fitta där han hade haft sitt ollon mellan hennes blygdläppar samma morgon. –Visst är det skönt pappa sa Sanna och lät ett ben glida isär inte  tillräckligt för att Anders skulle kunna se hennes fitta men tillräckligt för att han skulle se långt upp på benen. –Ja det är det sannerligen sa Anders och kände att den kalla duschen var ett minne blott för återigen så reagerade hans kuk med att svälla betydligt mellan benen på honom. De talade om en massa saker och drack till slut ur glasen. Då sa Sanna – Jag kan gå och hälla upp mer och ställde sig upp med följd att hennes badlakan fastnade och plötsligt stod hon helt naken inför Anders som bara stirrade på henne vackra kropp. – Ojdå fnittrade Sanna till och tittade på sin pappa som slukade henne med blicken. – Badlakanet fastnade tydligen vänta så ska jag ta loss det och ta på mig det igen sa hon och böjde sig fram för att lossa det med följd att Anders såg rätt upp i hennes fitta bakifrån när hon försökte ta loss det.

Anders kände hur kuken växte till full resning och stod som en fura mellan benen på honom. –Sanna, inte behöver du skämmas inför mig sa Anders medan hjärtat slog som en stånghammare i bröstet på honom av kåthet. – Det är ju bara du och jag eller hur fortsatte han. Sanna vände sig om och tittade på sin pappa lite skamset och sade – Är du säker på det pappa? –Absolut Sanna svarade Anders och tro mig Sanna du har verkligen ingenting att skämmas över när jag ser dig så här.Du har verkligen blivit en mycket vacker ung kvinna. – Tänk om mamma får reda på det här sa Sanna men gjorde ingen ansats att ta på sig badlakanet igen. – Jag har då inte tänkt och berätta det för henne, som du sa förut Sanna så det som händer här stannar här sade Anders.  – Okej då sa Sanna men på ett villkor.-Vadå sa Anders? – Då ska vi båda vara nakna sa Sanna medans hon böjde sig ner och tog tag i Anders badlakan och ryckte till så att det lossnade. Samtidigt fjädrade den fullt erigerade kuken upp mellan Anders ben och smällde honom på magen och låg där tjock som en underarm med ådrorna ringlande kring den 23 cm långa kuken som avslutades med det stora lila ollonet. 

– Är du kåt på din egen dotter ? sa Sanna och låtsades vara chockad. Samtidigt beundrade  hon den stora kuken hon hade framför sig men hon visste att hon hade initiativet och hon tänkte inte släppa det. Hon kände hur det flödade safter ur hennes fitta och hur hennes bröstvårtor var hårda och alldeles knottriga. Anders hade inte varit beredd på att Sanna skulle slita av honom handduken och kunde därför inte hindra sin kuk från att fjädra upp som den gjorde. Han kände plötsligt att han var ute på väldigt tunn is sittandes framför sin dotter med ett praktstånd. – Nej Sanna det var bara det att jag var inte beredd på att få se dig naken så här och ibland så händer det att den reagerar utan att jag kan rå för det. – Vad tycker du jag är sexig eftersom du reagerar så där? frågade Sanna och tittade på sin far och log lite för att lugna honom lite. – Du får ursäkta men du är faktiskt något av det sexigaste jag någonsin sett nu när jag ser dig naken svarade Anders. Samtidigt som han såg hur hans dotter knyckte stolt på huvudet åt det han sagt och sträckte på sig så hennes bröst sköt fram mitt framför hans ansikte. – Så du tycker inte att de här för stora då sa Hanna till sin pappa och log inombords för att nu visste hon att hon hade honom fast och tänkte njuta av det också. Även fast hon var så ung hade hon mycket väl lärt sig hur en slipsten skulle dras när det kom till män och det inkluderade även hennes pappa. – Nej de ser helt fantastiska ut svarade Anders till sin dotter och hoppades att han skulle kunna ta sig ur situationen med smicker även om kuken fortarande stod stenhård mot hans mage. –En del killar har sagt att de känns slappa för att de är så stora svarade Sanna. –Vad tycker du pappa? fortsatte hon. –Har..har du låtit killar känna på dina bröst frågade Anders och kände hur han blev kåt igen. –Det är väl självklart pappa jag är väl ingen barnunge heller? svarade Sanna lite retsamt och fortsatte sedan –Nå känn efter pappa om de är slappa som en del har sagt eller inte. Jag vill veta vad du tycker då jag litar på dig.

Anders tänkte inte längre utan sträckte upp sina grova händer och greppade om sin dotters bröst. Sanna flämtade till när hon kände hur sin pappa kupade sina händer om brösten och började smeka dem.

- Vad..säger du pappa stönade Sanna och njöt av hans händer.- Är...mm.. mina bröst slappa eller? Anders var nu så kåt som han bara kunde bli men lyckades svara.

- Älskade Sanna dina bröst är helt fantastiska och den idiot som säger något annat vet inte vad han pratar om. Han fortsatte att krama och smeka sin dotters bröst och bröstvårtor och fick flämtningar och småstönanden i gengäld. Plötsligt känner Anders hur Sanna griper tag om hans vid det här laget sprängfärdiga kuk. Han kände hur försatsen vällde ut  och han stönade av njutning när hans dotter smekte den styva lemmen. – Mmm pappa din kuk är så stor viskade hans dotter i hans öra. – Den är mycket grövre och längre än den Emilie’s pappa har fortsatte hon viskande. 

Anders höll på att komma när han hörde vad hans dotter viskade i hans öra och han fick använda hela sin självbehärskning för att hålla tillbaka utlösningen. – Vad....vad säger du Sanna. Har...Rune knull...knullat med dig? – Mmm... ja... pappa det har han....han har knullat mig sedan jag var nyss fyllda tretton sade hon viskande i hans öra medan hon fortsatte att runka hans grova kuk. –Det var inte speciellt svårt att övertala honom till att knulla mig. Jag brukar låta honom få komma till då och då, det brukar underlätta när Emily och jag ska ut på fest fortsatte att viska i hans öra.- Vet du pappa vad kåt jag är nu när jag har fått berätta det här och samtidigt känna din hårda kuk i min hand och jag tror minsann att du är lika kåt eller hur? Anders stönade högt och kände att utlösningen höll på att närma sig utan återvändo.  En tanke dök upp och den hejdade hans utlösning för tillfället.

-Sanna...har Ru..Rune...även... knullat ..Emelie? – Nej..inte..än...fast ...jag vet att han vill det svarade Sanna samtidigt som hon tog sin pappas hand och förde den ner till sin väldigt blöta och såsiga fitta. Han smekte henne sakta över fittan och förde sakta in ett finger in i hennes tighta hål. Sanna stönade högt och roterade sina höfter mot hans hand. – Ve...t Emilie.. att du... har knullat med henn..hennes farsa frågade Anders samtidigt som han smekte hennes anusrosett med ett finger

- Mmm....ooohja...så skönt stönade hans dotter och fortsatte ...hon..vet att jag knullar med..mmm..hennes..farsa..och det är...helt okej...med..henne. Hon..v.ar...med förra   veckan....oohh..när...Rune knullade mig på...oohh soffan i...vardagsrummet. Hon...aaggh stönade hon när Anders tryckte in fingret i hennes röv, h..hon svald..svalde hans ..ooohh ..sats när han kom stönade hans dotter och roterade höfterna på hans finger. – Men hon..vägrar knulla med..honom...aahh..jaag kommer snart snyftade Sanna.. innan hon har knull...knullat..med...dig...pappa...ooohh lite till pappa jag är nästan där snyftade Sanna och juckade mot fingret i hennes röv och så kom hon i en enorm orgasm och föll mot hans bringa.

Anders var nu så kåt att han visste att om han nuddade kuken så skulle den spruta rätt ut. Han kände sin dotters bröst mot sin bringa samtidigt som han försökte absorbera det han just hört. Det faktum att hans dotters kompis tänkte förföra honom fick det kuken att börja rycka igen, då hon visserrligen inte hade samma storlek på bröst som Sanna så var hon helvetes sexig. Samtidigt som han förstod att hans dotter var en riktig kåtslyna. Han la ner Sanna och särade på hennes ben så att hennes rakade tonårsfitta öppnade sig för honom. Det blänkte av kåtsafter från fittan och han förde sin stora sprutfärdiga kuk mot hennes blygdläppar som delade sig. Hans dotter började vakna till liv efter sin orgasm och tittade på honom och sade med kåt röst.- Vill du knulla din lilla dotter nu och spruta din sperma långt uppe i mig pappa?

– Det kan kan du vara fullständigt säker på ditt kåta lilla stycke morrade Anders och började trycka på mot hennes fittöppning. Han fick lägga ordentligt  med tryck innan ollonet plötsligt gled in och han kände sin dotters fittmuskler krama hans ollon som ett skruvstäd.- oohh försiktigt pappa du är så stor stönade hans dotter. Anders stannade upp tittade på sin dotter och frågade.-Gör det för ont älskade gumman.- Nej...oooh jag vill...ahhh att du...foortsätter stönade Sanna. Anders tittade ner på sin kuk och sin dotters fitta som var utspänd som ett gummiband runt hans grova kuk. Han tryckte försiktigt på och började att glida in centimeter för för centimeter i den ytterst trånga men ändå blöta fittan på sin dotter. Plötsligt börjar Sanna stöna högt och han känner hur hennes mjuka fitta krampar runt hans kuk och mjölkar den.- ooohhh..Pappa..dd..det..Gååår...för mig igeeen..oohhh stönar hon och han börjar att stöta kuken varsamt fram och tillbaka medans hans dotter verkar få flera orgasmer på rad, till slut så stöter han hela kuken in och ut i sin dotter allt fortare.- Nuu..jävl..ar...ska du..få en..sats med sperma..som du ...aldrig..fått förut flåsade Anders till sin dotter samtidigt som han knådade hennes magnifika bröst som låg framför honom.

– Efter den...här....laddn...oohhg....ska jag....pattknulla...dig..och....ooaaggh....knulla alla.....ooohh..hål som.....du...har..flåsade Anders till sin dotter medan hans jätteladdning byggdes upp i hans stora pungkulor.

– Jaaa....pappa..du ska...oooh..få...knull....aaagghh....mig hur mycket.....aahh..du vill...och...i alla..håååål....det...går....igeeeen stönade hans dotter när hon fick ytterligare en orgasm som rev i hennes unga kropp.

Med ett vrål så kom Anders rätt upp i sin dotters trånga och mjölkande fitta. Han sprutade stråle på stråle med tjock varm sperma rakt upp i Sanna. Till slut sjönk han ihop på henne och bara låg stilla innan han sakta rullade av henne. De låg stilla ett tag innan Sanna klättrade upp och lade sig på sin pappa och gav honom en djup tungkyss som han villigt besvarade och kände hur det började att rycka i kuken igen. Hans dotter kände hur kuken började att växa igen och fnittrade till honom.

-Vet du pappa, du får verkligen inte knulla min lilla fitta mer ikväll för den klarar inte det, jag måste få lite tid att vänja mig vid detta monster  till kuk du har mellan benen. Sen får du knulla henne så mycket du vill.

– Ingen fara lilla älskling, jag skulle aldrig drömma om att göra dig illa.Men du har andra hål och attribut som jag gärna vill utforska sa Anders och kände hur hans sperma nu läckte ifrån hans dotters uttändja fitta ner på hans kuk. Hon log busigt och frågade om han tänkte på något särskilt. –Jag skulle vilja knulla dig mellan brösten medans du berättar lite mer om Rune och Emelie sa han och kände hur kuken växte ytterligare.-Men pappa inte visste jag att du var så intresserad av Emelie sa Sanna retsamt och hur Rune knullar mig men visst ska jag göra det pappsen och det kanske blir så att du vill ha en trekant med mig och Emelie vad säger du om det pappa. Men först har vi en hel vecka bara för oss själva och du har ju lovat att knulla alla mina små hål eller hur? Anders kände hur kuken nu var helt hård igen och lade sin dotter på rygg och satte sig över henne och lade sin spermakladdiga kuk tillrätta mellan sin dotters enorma bröst och lät henne klämma ihop brösten runt hans kuk samtidigt som han började att dra kuken fram och tillbaka mellan brösten på henne.

-Du har helt rätt i att vi ska njuta av varandra denna vecka men jag vill gärna veta vad Rune har gjort med dig så jag kan återgälda tjänsten till Emelie och vi kanske rentav ska träffa Rune också lite senare eller vad säger du mitt lilla kåta stycke till dotter log Anders mot henne och stönade .

 

Slut

 

 

 

 

98 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#22

Sonia

Detta är en favorit :)

15/3 kl. 12:31

#21

Ronneby

Detta är en riktig favoritnovell.

25/12, 2023 kl. 23:29

#20

Solblomma

Mycket bra. Välskriven. 5+

8/1, 2023 kl. 08:30

#19

Domherre

Riktigt bra! Väntar med spänning på en fortsättning.

7/12, 2022 kl. 20:29

#18

DaoDao

Väl skrivet, men stycka gärna av lite mer! :)

28/11, 2020 kl. 19:13

#17

Kyrre

Mmmmm va hård och kåt jag blev av att läsa detta, skulle vilja få uppleva nåt dylikt med en skön ung flicka ............

18/5, 2020 kl. 15:21

#16

Sweperv

Mycket bra skrivet förutom avsaknande av styckeindelning, men det kan man ha överseende med då novellen överlag var mycket bra.
Men den kan ju inte sluta där... dom har ju några dagar till för sig själva och inte att förglömma väntar ju Emilie hemma på att få bli av med oskulden.

25/4, 2020 kl. 20:11

#15

Roffe

Härligt väntar på fortsättningen ! kommer den snart ?

27/11, 2019 kl. 13:44

#14

Herr_roald

Fantastiskt bra.

13/9, 2018 kl. 05:55

#13

palachuck

Kanonbra novell! Mycket upphetsande historia, och väl uppbyggd - när de får tassa som katten kring het gröt så blir det så mycket härligare när det väl smäller! Älskar de överdimensionerade brösten och jättekuken!
Ett par detaljer dock: låt varje replik få en ny rad, och dela upp texten med i stycken så blir det mycket lättare att läsa. Tycker även som Jossan att ordet "röv" är lite för klumpigt och avtändande för en novell som i övrigt är så himla bra.
Annars: kommer att återkomma till denna då och då eftersom den var så eggande! Ser mycket fram emot nästa novell.
Kör hårt!

25/11, 2017 kl. 18:08

Läs in fler