Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/7, 2012 kl. 09:41, av Fjölner

Konstateljén och tjuvtitteriet

En berättelse om ett äkta par som till slut lyckas bli äkta i förhållande till sina hemliga önskningar och därmed höjer sin äktenskpliga livskvalitet och utövar sexuell levnadskonst.

 Konstateljén och tjuvtitteriet

   Av Fjölner

  Min kära är mycket vacker och mycket blyg. I varje fall är det vad hon har försökt inbillat mig. Nu, efter den överraskning hon har bjudit mig på, går det inte längre att kalla henne för blyg.

  När vi först träffades var det just som blyg och lite fjär hon ville uppfattas. Man skulle rent av kunna få intrycket av att hon var pryd. Därför gick jag väldigt försiktigt fram när vi äntligen hade blivit ett par. Det tog lång tid innan hon tillät mig komma henne nära.

  Nu förstår jag att hon bara ville leka med mig. Det var förförelsens spel hon inte kunde avstå ifrån. Efter en lång tids uppvaktning fick jag till slut närma mig hennes mun och hon bjöd mig att smaka av sina mjuka och fylliga läppar. Vi lekte tungornas dans och lärde oss uppskatta varandras saliv.

  Det tog sin modiga tid innan jag  sedan äntligen fick se hennes nakna bröst. Försiktigt fick jag smeka den runda barmen och hon bjöd mig äntligen, till synes lite generat, att få suga på de stora bröstvårtorna som av minsta beröring reste sig och blev till hårda och läckra skogsbär.

  Efter en mindre evighet låg vi slutligen nakna tillsammans i sängen och under täcket fick jag leta mig fram till de delar av den underbara och mjukt kurvsköna kropp hon så länge hade dolt för mig. Länge fick jag nöja mig med att bara kyssa hennes fötter och ben innan jag blev inbjuden att smaka safterna från honungsgrottan mellan de härligt välsvarvade och fylliga låren!

  Jag var så diskret och försiktig, och respekterade hennes blyghet, att hon till slut måste tigga mig om att jag skulle stoppa in min stav i gropen för de riktigt himmelshöga hoppen. Han bad mig enträget att knulla henne hårt och mycket och att spruta henne full av min kärlekssaft!

  När vi så för fösta gången hade förenats i en köttslig och doftrik könens förening, var det som om det skedde en förvandling. Hon förvandlades till ett vilddjur av honkön!

  Hennes behov av sex var ofantligt - och i all synnerhet av att känna min kuk på all de ställen där den gick att stoppa in. Hon började också prata under våra samlag. Som om hon pratade med sig själv och ganska osammanhängande.

  Jag kunde till en början inte urskilja allt, men till slut var jag klar över att hon babblade om alla de stora kukarna hon drömde om att få i sig.

 

  Men att det skulle vara ett behov av en sådan gränslös omfattning överraskade mig verkligen.

  I all synnerhet när jag hittade hennes annonser på nätet! Det var rena turen att jag upptäckte bilderna av henne. Jag brukar roa mig emellanåt med att surfa bland det ofantliga utbudet av porr som finns. Det var bara av en lycklig tillfällighet som jag råkade på sidan där hon lagt ut sina bilder.

  Jag hade hoppat lite mellan olika sidor, hade följt en del olika förslag och hänvisningar till intressanta länkar. Plötslig blev jag så överraskad att jag nästan höll på att trilla ur stolen jag satt i.

  Kunde jag verkligen se rätt? Var det verkligen bilder av henne jag såg? Naturligtvis var det hon – och självfallet kände jag igen bilderna. Jag hade ju tagit dom själv!

  Och det var inte utan besvär jag hade lyckats med detta fotouppdrag. Hon hade varit så blyg och verkat så ovillig.

  Men nu visste jag bättre – och jag förstod att hon bara hade spelat teater för mig. Hon behövde dessa fräcka nakenbilder för att göra reklam för sig och locka till sig villiga kavaljerer, eller för att säga det rent ut - knullkompisar!

  Till bilderna fanns det också ett avsnitt med text. Där beskrev hon sig själv och talade också om vad hon var ute efter. Att hon presenterade sig som en varmblodig och mycket villig kvinna med stora sexuella behov var ju inget nytt. Det var inte heller konstigt att hon önskade sig unga och villiga hingstar med ordentlig utrustning.

  Vad som verkligen gjorde mig chockerad var däremot platsen hon föreslog till dessa erotiska möten hon annonserade efter.

  Hon gjorde ingen hemlighet av att hon var gift. Hon berättade att hennes käre man, jag alltså, var konstnär och att jag hade en centralt belägen ateljé.

  Eftersom hon också berättade att jag hade en lärartjänst för att säkra vår ekonomiska trygghet, fanns det gott om tid på dagarna för hemliga möten. Medan jag jobbade som bildlärare i skolan gick det alldeles utmärkt att få vara ifred i min ateljé.

  De dagar när jag sysslade med konstundervisning tyckte hon att det skulle vara alldeles extra sexigt att bedra mig i min egen ateljé! Hon bekände sedan att just detta faktum gjorde henne extra kåt.

  Nu skulle man kanske kunna tro att detta skulle göra mig alldeles rasande - helt galen av svartsjuka, ilska eller något liknande. Men så var faktiskt inte fallet.

  I stället för att känna mig sviken och lurad, blev jag alldeles våldsamt upphetsad. Kåt, helt enkelt, och egentligen tacksam över att min liderliga fru faktiskt hade valt just min egen ateljé som plats för detta otrohetsbrott.

 

  Detta skulle ju faktiskt innebära att jag i hemlighet kunde ordna med att få förverkliga en av mina hemligaste önskningar – att smygtitta på henne medan hon utövade sex med en annan man!

  Jag hade gått omkring länge med denna dröm, utan att våga göra något för att omsätta den i verkligheten. Nu var det min egen fru som faktiskt skapade tillfället och bjöd mig på möjligheten.

  Det var nu också kristallklart och tydligt att vi båda hade hemliga sexdrömmar, som vi gömde undan för varandra.

  Kanske hade vi båda två ändå fått våra små aningar om varandras gömda önskningar när vi under kärleksrusets upphetsning hade försagt oss lite. En dag kanske vi skulle våga komma fram med vad det var som gömde sig i våra respektive hemliga drömgarderober?

  I väntan på detta fick jag försöka var nöjd med att ha en sexig fru som kunde göra mig lycklig när vi knullade – och det gjorde vi dess bättre väldigt ofta och till ömsesidig belåtenhet. Men det fanns alldeles klart nya intressanta erfarenheter att göra!

 

  I ateljén fanns en stor garderob som jag brukade använda för att förvara en massa skräp i. Den skulle utan större besvär kunna städas ur och förvandlas till ett gömställe för en tittare.

  Precis mitt för garderobsdörren hade jag också alldeles lämpligt min divan. Sittdynan var ganska tjock och skön att sitta på och ännu skönare blev den som liggunderlag när man lade en bäddmadrass ovanpå.

  Sittdynan var i själva verket avlyftbart och där under förvarades bäddmadrassen, lakan och kuddar och allt man behövde för att göra en skön sovplats av divanen. Det hände att jag målade till långt in på natten och inte orkade gå hem utan sov över i min ateljé.

  På dörren till garderoben hade jag hängande en liten spegel, stor ungefär som ett A4 ark. Jag skaffade ett nytt glas till den som man kunde se igenom från baksidan medan det från framsidan fortsatte avv vara en spegel.

  Sedan sågade jag upp en lämplig öppning som spegeln kunde dölja. Nu hade jag ett bra fönster med perfekt utsikt över det mesta av ateljén och framförallt över den i sammanhanget så viktiga divanen. För den oinvigde var där bara en vanlig spegel.

  På insidan av dörren till garderoben ordnade jag med en stadig hylla där jag kunde placera min videokamera. Jag ville gärna kunna föreviga den förväntade showen så att jag skulle kunna avnjuta inspelningen också i efterhand. En bekväm stol för den hemlige tittaren och filmaren gjorde sedan gömslet komplett.

  Jag hade faktiskt sedan rätt länge tröttnat på jobbet som lärare och hade inget emot att ta lite ledigt. Jag hade dessutom en praktikant som inget hellre önskade än att få praktisera med eget ansvar utan att ha mig hängande i hasorna. Jag kunde alltså se till att vara på plats i min tittarskrubb när det var något intressant min fru hade på gång.

  Jag hade listat ut ett sätt att läsa de e-brev hon skickade som svar till dem som hört av sig om att de ville träffa henne. Därför visste jag att i god tid ha ordnat till i min hemliga utsiktsplats och vara på plats för att låsa in mig med mat och dryck, så att jag inte skulle missa skådespelet som väntade på mig.

  Jag hade inte väntat så länge innan dörren till ateljén låstes upp av min fru, som kom in med en stor bag i näven. Hon började med att öppna divanens och ställa i ordning bädden med allt som fanns för att göra ett bekvämt läger för kommande älskog.

  Till min förvåning och överraskning tog hon sedan av sig helt naken. Hon kråmade sig och smekte sig själv och njöt uppenbarligen av att vara belåten med sin egen kropp.

  Jag förstår henne och är helt enig – hon är både bedårande vacker och bedövande sexig. Till slut tog hon fram en morgonrock av thaisiden från bagen och svepte den om sig. Klädseln avslutades med ett par söta tofflor. Hon såg precis ut så, som man kan föreställa sig en yrkesstolt och dyrbar hetär som älskar sitt jobb.

  Som avslutning ställde hon sig framför spegeln för att bättra på sin makeup. Utan att veta såg hon mig nu i ögonen. Hon log gillande åt sin spegelbild och jag såg i hennes blick ett liderligt, syndfullt glitter som var nytt för mig och som både skrämde och lockade.

  Hon blev precis klar innan det hördes en ljudlig knackning på dörren. Mannen som hon släppte in var både ung och atletisk. Jag gissade att han var nästan 15 år yngre än hon. Min fru är en väl bibehållen skönhet i mitten av 40-åren.

  Tydligen visste han precis vad som gällde och vad som förväntades av honom. Utan vidare krusiduller började han klä av sig naken. Jag kunde inte höra så mycket av vad de sa till varandra.

  Det var en konstruktionsmiss, som jag snarast skulle rätta till. Trots att jag nu spelade in stumfilm var det inget problem att följa med i handlingen. Kroppsspråket var omöjligt att missförstå!

  När han var helt befriad från alla sina plagg, stod hans imponerande lem som ett monument över den kättja min kära fru hade lockat fram. Hon var tydligen lika imponerad som jag av den praktfulla staken, för hon knäföll i kärleksfull dyrkan och grep den vackra kuken med båda sina händer och förde den till sin gapande mun.

  Även om hon ofta uttryck sitt gillande över min kuk så har hennes beundran aldrig tagit sig uttryck av den art jag nu fick mig demonstrerat. Jag hade alltså ingen aning om att jag var gift med en sådan talang på den orala stimulansens område!

  Hon sög som om hon tränade inför inspelningen av en instruktionsvideo – eller snarare som om hon hade huvudrollen i en porrfilm (vilken hon ju faktiskt hade utan att veta om det!).

  Kanske kunde jag rent av använda den inspelning som var på gång för att instruera henne till att göra på samma sätt med mig, den dag jag vågade avslöja att jag avslöjat henne och filmade hela ljuvligheten?

  Hon växlade tempo som en känslig musikant. Än sög hon in hans kuk djupt, än lät hon bara ollonet vila mot en vibrerande utsträckt tunga.

Hon lekte med ollonet som om det var en stor och söt jordgubbe som hon omslöt med sina mjuka och blöta läppar. Med ett tvåhandsgrepp om den stiliga bamselemmen höll hon den som en mikrofon och lät tungspetsen fånga upp de daggdroppar som sprang fram ur kukens vidöppna öga.

  Hon jobbade så ivrigt med sin mun att jag blev orolig att hon alldeles för snabbt skulle suga det goda ur situationen, redan innan den hade hunnit utveckla sig till något riktigt spännande.

  Min oro var dock helt obefogad. Hon var alldeles tydligt kunnig och lyhörd nog att veta när det var dags att sluta inför nästa akt av skådespelet.

  Snart låg hon därför utbredd med skrevande ben på bädden och sträckte inbjudande armarna mot sin hemlige gäst. Han kastade sig över den kvinnliga gräddbakelsen, min hustru, med iver och åtrå!

  Plötsligt gick det alldeles runt i min skalle. Jag trodde att jag skulle svimma. Synen av den muskulösa rumpan som energiskt pumpade upp och ner mellan min frus vitt utspärrade lår blev tydligen för mycket för mig. Jag var tvungen att böja ner huvudet mellan knäna där jag satt för att inte helt förlora förståndet, men jag tappade skonsamt nog medvetandet för en stund.

 

  Jag vet inte hur länge jag satt så. Det var alldeles tyst i ateljén när jag kvicknade till igen. Inga ljud trängde in till mig i garderoben och jag var ensam med mina fantasibilder som åkte omkring i hjärnan som i ett sexigt men ångestskapande kalejdoskop.

  När jag äntligen kunde resa mig upp och titta ut, så såg det ut precis som det alltid brukade se ut i arbetslokalen när jag var där för att måla. Divanen var i sitt vanliga skick och inte en människa syntes till - vare sig min fru eller någon annan. Allt var som vanligt.

  Ett tag funderade jag på om alltsammans bara var en dröm eller ett påfund av min snuskiga fantasi? Men när jag såg att videokameran fortfarande lyste rött och att den hade gjort slut på en hel massa av tejpen på videorullen begrep jag att allt ändå inte bara kunde vara fria fantasier.

  Jag stängde av kameran och plockade ut kassetten och bestämde mig för att gå hem och kolla vad som fanns inspelat. Vi har en stor TV därhemma och jag ville kunna beskåda bevisen i storbildsformat.

  När jag kom ut från garderoben blev det alldeles tydligt att jag inte inbillat mig något. Ateljén var mättad av doften av sex. Det luktade både kuk och fitta, men starkast var ändå doften av färsk sperma! Det doftade som i vårt sovrum en lyckad fredagskväll.

 

  Jag var så omtumlad av motstridiga känslor – svartsjukan som kämpade med den kättjefulla lockelsen – att jag inte riktigt vet hur jag tog mig hem. När jag hade fått igång vår video och satt mig tillrätta snabbspolade jag fram till scenen där min hustru gav en sådan mästerlig avsugning och njöt av uppvisningen från en sann sexkonstnärinna.

  Jag hade precis börjat titta på fortsättningen, med scenen då min fru la upp sig på divanen och blev påsatt av den potente hingsten hon förfört. Jag hade just tagit fram min kuk, för att ta mig en nödvändig runk till filmen, när min hustru gjorde entré.

-         Hej, älskling, sa hon oblygt medan hennes älskares ända på TV skärmen guppade mellan hennes ben!

-         Hej, min slinka, fräste jag men var inte alls lika vrång som jag lät!

-         Är du arg, min älskling?

-         Nej, jag vet faktiskt inte riktigt vad jag är?

-         Men det kan jag tala om. Du är helvetes kåt – och du skall vara tacksam mot din lilla fru som har listat ut din hemlighet och har sett till att göra dina häftigaste sexdrömmar till verklighet!

  Medan hennes ljudlösa knullande med kavaljeren, hon bedrog mig med, visade mer och bättre sex på vår TV än i de flesta porrfilmer tittade jag förbluffad på min fru.

  Hon var i färd med att skala av sig kläderna. Till slut helt naken, ställde hon sig bredbent framför mig och skymde med sin av färskt knull doftande kvinnokropp all den energiska kåtheten som min videokamera hade förevigat. Just i den stunden var jag glad att jag spelat in en stumfilm och att vi slapp bli irriterade av ljud som kunde störa vad som nu skulle bli vår stund.

-         Kom nu och ta för dig du också! Slicka min kåta fitta ren från all kåtsaften! Du kommer säkert att kunna känna smaken av mitt knullande i din ateljé.

-         Bara för din skull, min älskade man, har jag inte tvättat mig, så att det skall vara riktigt snuskigt, kladdigt och skönt för dig!

  Så var det med ens jag som föll på knä i absolut dyrkan av ett könsorgan som glipade av kättjefull svullnad och glittrade av sexets safter inför mina fascinerade ögon.

  Här stod hon nu inför mig som en riktigt fallen ängel. Den blyga och oskuldsfulla madonnan var härligt besudlad.

  Den kvinna jag hade fallit för är och var och skulle för alltid förbli en fallen kvinna – den alldeles oanständiga kvinna som jag dyrkade!

-         Jag älskar dig, min lilla liderliga skönhet, flämtade jag innan jag tryckte in mitt ansikte i hennes älskansvärda och ljuvligt smetiga murva, medan doften av sperma blandad med fittsekret fyllde mina näsborrar!

  Hon skrek rätt ut när min tunga trängde in mellan de underbart sexigt ansvällda och av nyss flitigt bruk alldeles nedsmorda blygdläpparna.

  Så började vårt nya liv i ärlighet om våra sanna sexuella önskningar. En ny och spännande tisålder tog därmed sin början i vårt ovanligt lyckliga äktenskap. 

 

  Vi är nu båda konstnärer och vår konst är kärlekens, när den tar sig sina starkaste uttryck i ren och skön och råaste sex!

  Hon har utnämnt mig till sin närbildsfotograf och jag tycker det är lika spännande som hon att kunna fotografera och lägga ut bilder av hennes rumpa, bröst och fitta på nätet.

  Tillsammans tar vi nu ansvar för våra behov. Hon kan tryggt ligga och knulla i min ateljé och vara förvissad om att jag delar njutningen med henne genom att videofilma allt medan jag tittar och runkar i garderoben!

  Fast jag hanterar min kuk med behärskning så att jag kan spara min bästa utlösning som en kärleksgåva till henne hemma i vårt sovrum.

 

  Jag har förbättrat filmandet med att ordna en gömd mikrofon i divanen, där hon knullar med sina (våra) gäster, så att sexualaktens alla intressanta ljud trådlöst kan sändas till min videokamera och göra inspelningarna ännu bättre. Att sedan tillsammans avnjuta dessa våra privata porrfilmer bidrar till att förstärka vår äktenskapliga sammanhållning.

  Vad sedan allt detta innebär för vår egen sexuella kärlekslycka är så stort att det trotsar en rättvisande beskrivning! Kort sagt har vi hittat vår egen gränslösa, sexuella harmoni och privata sällhet!

 

 

 

 

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

morsan

Ja inte mig emot, lät riktigt trevligt!

17/7, 2012 kl. 19:20

#1

Researcher

Originellt upplägg!

17/7, 2012 kl. 18:13