Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/7, 2012 kl. 18:02, av Jesper

Vinbärsvägen - det svarta kuvertet

Del 9 av 17 i serien Vinbärsvägen

Kicki öppnar det svarta kuvertet från Jacob. Det leder till en upplevelse hon aldrig trodde hon skulle få vara med om. Hon får testa många gränser och överskrider de flesta.

 

 

Det svarta kuvertet brände som eld i Kickis hand. Förbjudet, omoraliskt och allmänt fel att lockas med i Jacobs lekar. Hon var gift och hade tre barn. En familj att ta hand om. Trots det kunde hon inte motstå och hon var innerst inne inte övertygad om att hon ville göra det heller. Med darrande händer sprättade hon upp kuvertet och kände hur hjärtat slog extra slag när hon såg brevet inuti. Familjen befann sig på bottenvåningen och de var fullt upptagna med att se på något TV-program. Hon hade skyllt på att hon ville läsa och räknade inte med att Lars eller någon annan skulle störa henne den närmaste timmen.

 

Kicki!

 

Nästa städdag kommer att bli ännu mer spännande om du vill! Jag kräver din absoluta lydnad och du kommer att få en upplevelse du aldrig kommer att glömma! Tyvärr kan jag inte avslöja alltför mycket, utan det ingår i din överraskning. Lovar du mig lydnad och att du aldrig berättar för någon om vad som kommer att ske och vilka du träffar så lägg en grön lapp med ditt namn på i min brevlåda. Du kommer inte att ångra dig! J.

 

Hennes kinder blossade och hon tänkte på hur dominant Jacob blivit när de träffades sist. Smisket på rumpan och hans befallningar. Absolut lydnad… vilka andra du träffar… Alltså skulle hon träffa, och antagligen ha sex med, någon eller några andra och hon måste lyda Jacob. Så förbjudet… omöjligt, men hon visste redan då att hon skulle gå med på det. Hennes fitta var redan våt och efter att hon gömt undan kuvertet i väskan igen så klädde hon av sig naken, kröp ner under täcket i sängen och smekte sig till en skön orgasm. Hon längtade intensivt efter dagen med stort D.

 

Städdagen var till slut inne och hon hade gjort sig fin för vad som nu skulle hända. Rakat lite extra noggrant, sminkat sig snyggt och klätt sig i fina underkläder. Hon nästan småsprang över till Jacobs hus och ringde på dörren. Det dröjde innan han öppnade. Nästan så länge att hon började fundera på om han inte var hemma. Brunbränd, muskulös och iklädd ett par snygga jeans och en helvit kortärmad sommarskjorta såg han så sexig ut att magen knöt sig hos Kicki. Dessutom kom hon ihåg hans härligt stora kuk från förra besöket.

 

”Kom in!”, log han.

 

Kicki gick in i hallen och Jacob stängde dörren efter henne. Så snart insynen var borta tog han ett stadigt tag i hennes arm, drog henne intill sig och kysste henne hungrigt. Hon kände hur hans vältränade kropp pressades mot hennes och hur han redan var hård. Hans händer letade sig in under hennes kjol och smekte hennes stjärt utanpå trosorna.

 

”Jag har längtat… mycket!”, flämtade han.

 

”Jag med…”

 

Redan nu kände Kicki hur hon började bli alldeles vimmelkantig av upphetsning. Bröstvårtorna var hårda och det bultade mellan benen.

 

”Lyder du mig idag? Utan frågor?”

 

”Ja, det gör jag!”

 

Hon var förvånad över hur övertygande hon lät. Det hade förekommit vissa betänkligheter innan hon kom hit, men nu var de som bortblåsta. Hon överlät sig i Jacobs händer.

 

”Klä av dig!”

 

Snabbt drog hon av sig klänningen, knäppte av sig bh:n och lät trosorna falla till marken. Hon stod naken framför honom. Han vände henne runt, kramade mjukt ett av hennes bröst och gav henne en klatsch på rumpan.

 

”Ta på dig det här!”

 

I en plastpåse låg några få saker. En svart läder-bh som tryckte ihop och upp hennes stora bröst, men som inte täckte bröstvårtorna. En svart strumpebandshållare med tillhörande svarta nylonstrumpor. Dessutom en strap-on sele i svart läder med öppning i grenen. Så att man kan bli knullad medan man knullar, tänkte Kicki. Selen hade två olika dildos som gick att fästa på den och Jacob pekade på den mindre. Kicki tog på sig sakerna och stod redo. Hon kände sig lite fånig med strap-on dildon svajande mellan benen, men var samtidigt spänd på vad som nu skulle ske. Hon skulle bara göra som hon blev tillsagd.

 

”Kom!”

 

Jacob tog henne i handen och ledde henne in i vardagsrummet. En av de stora bokhyllorna var utsvängd och en öppning gapade tomt och mörkt där den tidigare stått. En trappa ledde nedåt. Hon fick instinktivt  en känsla av att hon borde fly. Jacob kanske skulle låsa in henne i det där källarrummet och ingen skulle någonsin hitta henne igen! Samtidigt kände hon hans varma hand som grep hårt, varsamt och stadigt runt hennes och hon lät sig ledas ner i mörkret.

 

Det gömda källarrummet var inte stort, utan ungefär som ett normalt vardagsrum. Ljuset var nedtonat och väggarna var täckta av tegel. Möbleringen var sparsam och mitt i rummet stod tre stolar. Två av dem var upptagna. Kicki tvärstannade när hon fick se vilka det var som satt på dem. Det var hennes son Linus och hans bästa kompis Joel! Bägge två var nakna, men hade ögonbindel och hörselkåpor på sig. Ingen av dem reagerade på att de kom in. De var avskurna från omvärldens ljud och ljus. Kicki tvekade. Det här kändes inte rätt! Hennes egen son!

 

”Du kommer inte att behöva röra din son Kicki! Han vet inte om att du är här och behöver aldrig få reda på det heller!”

 

Hon sneglade på de två pojkarna. Unga, 20 år, spensliga och muskulösa, bägge två boende på Vinbärsvägen och hon hade känt Joel sedan han var liten pojke. Hårlösa… överallt… Det pirrade till i henne när hon såg Joels ivriga stånd. Han var upphetsad och liksom hennes son var han renrakad på kuken. Vill gärna suga på den, tänkte hon plötsligt och motståndet försvann långsamt. Jacob placerade henne mitt framför dem och hon stirrade på de erigerade pojkkukarna medan han lät ett finger glida ner mellan hennes ben. Han kände hur kåt hon var.

 

”Kommer strax!”, viskade han hest i hennes öra.

 

Han tog sig snabbt ut ur källarrummet och var borta några minuter. När han kom tillbaka ledde han en ung flicka nerför trappan. Liksom pojkarna hade hon också ögonbindel och hörselkåpor på sig. I övrigt var hon helt naken. Kicki kände direkt igen den blonda tjejen som Jennifer, Joels 17-åriga syster! Hon hade en underbar kropp med små fasta bröst och en hård vältränad stjärt. Jacob ledde henne fram till den tredje stolen och satte ner henne där.

 

”Nu kör vi igång!”, sa han till Kicki som var den enda som hörde och såg något förutom han själv.

 

Hon drog efter andan och nickade. Jacob tog hennes son Linus i handen och ledde honom fram till Jennifer. Han tryckte ner honom på knä och förde hans ansikte ner mellan hennes lår. Jennifer fattade direkt vad som var på väg att ske och särade villigt på benen. Linus började slicka hennes fitta och snart hördes Jennifers flämtningar i det lilla rummet. Det ekade mellan tegelväggarna och eftersom hon inte hörde sig själv var hon överdrivet högljudd.

 

Jacob hämtade Joel och dirigerade ner honom på rygg. Sedan såg han till att han hamnade rakt under Linus. Med stor bestörtning såg Kicki hur Joel tog Linus kuk i munnen och började suga honom. Hur? Hennes son visste väl inte att det var en kille som sög honom?!

 

”Linus och Joel känner varandra sedan förut! De är bisexuella bägge två!”

 

Chockerat stirrade Kicki på hur hennes son blev avsugen av en annan kille. Hur Joel smekte hans stjärt och hur han ibland lät ett finger slinka in några centimeter i det bakre hålet. Stönen från Linus blev snabbt allt högre och till slut sprutade han sin sats rätt ner i munnen på sin kompis. Joel låg kvar på rygg, svalde sperman och Kicki lade märke till hans belåtna min. Fortfarande låg hans hårda pojkkuk orörd och lockande upp över den platta vältränade magen.

 

När Linus fick sin utlösning tappade han koncentrationen, men han fortsatte snart att slicka Jennifer. Hon exploderade i en ordentlig orgasm. Hon tryckte sig mot hans ansikte så hårt att hon nästan hasade av stolen. Stönen ekade mellan väggarna och när de till slut dog ut så upptäckte Kicki att Jacob också var naken. Han var så vacker och hans kuk var betydligt större än pojkarnas. Gud vad hon ville känna den i sin fitta! Nu!!

 

Tyvärr verkade Jacob inte ha några planer på det. Han ledde Linus tillbaka till sin stol och ställde Jennifer och Joel på alla fyra med någon meters mellanrum. I ett väggskåp hämtade han glidmedel som han smörjde in Kickis strap-on dildo med. Han höll fortfarande glidmedlet i handen när han ställde sig alldeles bakom Kicki. Hans röst var djup av kåthet och kittlade i hennes öra.

 

”Välj vem du vill ta Kicki!”

 

Kicki stirrade på de två knästående ungdomarna framför sig. En pojke och en flicka. Syskon. Joel med ett lockande stjärthål och den stenhårda rakade kuken vippande nedanför. Jennifer med sin blöta springa och ett lika lockande stjärthål. Hon svalde hårt och flämtade till sist fram:

 

”Joel…”

 

”Okej! Ta det försiktigt!”, väste Jacob i hennes öra.

 

Han kysste henne i nacken samtidigt som han placerade glidmedlet i hennes hand. Med en vänlig knuff fick han henne att ta de få stegen fram till pojken. Kicki gick ner på knä och ställde sig alldeles bakom Joels stjärt. Det kändes väldigt märkligt att vara utrustad med något som snart skulle tränga in i stjärten framför henne, men samtidigt var det en berusande känsla av makt.

 

Hon lade handen på Joel för att meddela att hon var där, sedan pressade hon fram en stor klick glidmedel som landade rakt på hans stjärthål. Han flämtade till med en blandning av överraskning och förväntan i rösten. Med trevande fingrar masserade Kicki området kring hans bakre hål och såg till att det var rikligt försett med smörjande medel. Sedan makade hon sig närmare och styrde dildon rakt in i öppningen.

 

”Ahhhh!!!”, stönade Joel.

 

Dildon gled in i hans stjärt utan större motstånd. Han slappnade av och välkomnade den med njutning. Kicki blev förvånad över hur lätt den gled in och hur hon kunde skjuta den djupt in i honom. Sedan började hon långsamt att dra höfterna tillbaka och dildon gled ut en bit igen. Med ovana rörelser började hon röra sig fram och tillbaka. Hon knullade grannpojken i stjärten!

 

Bredvid henne tog Jacob plats bakom Jennifer. Han smörjde in sin kuk med glidmedel och Kicki kände hur hon längtade efter att själv få den ståtliga kuken i sig. Hennes fitta var mer än redo! Istället styrde Jacob fram kukhuvudet mot Jennifers fitta och trängde in. Jacob tittade på Kicki och log nöjt.

 

”Bror och syster! Sköna, eller hur?”

 

Kicki kom på sig själv med att undra om Jacob också var bisexuell? Om han också hade haft sex med Joel? Vad hade hänt om hon valt Jennifer istället? Kanske hade han redan haft sin kuk i samma stjärt som hon själv knullade med dildon? Fast det verkade otroligt att Joel skulle kunna ta emot Jacobs grova kuk. Bilderna virvlade förbi hennes ögon och gjorde henne vimmelkantig av en kåthet som blandades med skam för att inte vara en ansvarstagande vuxen. Hon sneglade mot sin egen son, men avbröts av ett djupt gurglande ljud från Joel.

 

”Uurrrgghhh…”

 

Först trodde hon att hon gjort honom illa. Kanske glidit ur honom och stött emot hans hål för hårt, men dildon var fortfarande djupt inne i honom. Istället såg hon att han spände musklerna till bristningsgränsen och pressade sig ännu mer mot henne. Till slut förstod hon. Han fick utlösning! Bara av att bli knullad i stjärten! När hon lutade sig framåt och åt sidan kunde hon se de blöta vita fläckarna på golvet som var Joels sperma.

 

Kicki dröjde sig kvar ett tag bakom Joel tills hans kropp slappnade av. Hon kunde tydligt se hur de spensliga musklerna på ryggen förändrades från att vara spända till bristningsgränsen till att nå det avslappnade stadiet efter en utlösning. Försiktigt drog hon sig ur hans stjärt och blev stående bakom honom. Hon var kåt till bristningsgränsen och kände hur fittsaften rann ur henne. När hon sneglade mot Jacob och Jennifer blev det inte lättare. Jacob knullade den söta flickan brutalt och gav henne då och då en dask på skinkorna. Hans kuk var vit av kåtsafter och skriken från Jennifer ekade mellan väggarna. Hon ville ha ännu mer! Kicki önskade att det var hon som stod där och tog emot hans kuk istället.

 

”Iiiiiiiiihhhhh!!!”, ekade Jennifers skrik i det trånga källarrummet.

 

För andra gången på kort tid fick hon en ordentlig orgasm och Jacob höll hårt i hennes höfter och fortsatte att pumpa sin kuk djupt och hårt in i henne. Kicki kunde inte tro att de båda unga killarna inte hörde hennes vrål, men de såg helt oberörda ut. När Jacob till slut släppte Jennifer rasade hon ihop på golvet som en våt trasa. Hon flämtade och drog ihop sig i fosterställning.

 

”Nu är det din tur, min sköna!”, log Jacob belåtet. ”Jag har längtat efter dig sedan sist!!”

 

Han kysste henne hungrigt på munnen och halsen medan han spände av Kicki selen med strap-on kuken.

 

”Lägg dig på golvet!!”

 

Hon gjorde det lydigt och snabbt, eftersom hon längtade desperat efter att känna Jacob i sig. Till hennes förvåning gick Jacob och hämtade Joel som fortfarande stod på alla fyra intill henne. Skulle han få knulla henne? Hon kände ett sting av besvikelse, men istället för att placera Joel mellan hennes ben så ledde Jacob honom fram till hennes bröst. Han styrde pojkens mun till en av Kickis bröstvårtor som inte var täckta av läder-bh:n. Joel började tjänstvilligt slicka och suga på det stora bröstet.

 

Jacobs nästa steg var att hämta Jennifer. Hon låg fortfarande ihoprullad på golvet, men följde med när Jacob med ett fast tag om hennes blonda hår ledde henne mot Kicki. Joels lillasyster ryckte till en aning när hon kände det mjuka bröstet mot sitt ansikte. Kicki hade inga erfarenheter av tjejsex och kanske var det samma sak med Jennifer? Hon fattade sig dock snabbt och tog den hårda bröstvårtan mellan sina söta läppar.

 

”Har du varit med en tjej någon gång?”, frågade Jacob.

 

”Neeejjjj…”, flämtade Kicki som njöt för fullt av syskonens behandling.

 

”Och inte ett par syskon heller, antar jag!”, flinade Jacob.

 

Han förväntade sig inget svar, utan tog plats mellan Kickis ben. Han särade hennes ben ordentligt och stod ett ögonblick och betraktade scenen framför sig. Kicki såg längtande på hans hårda kuk som glänste av Jennifers fittsafter.

 

”Vilken utsikt!!”, mumlade han grötigt.

 

Kicki väntade bara på att Jacob skulle tränga in i henne och när han väl gjorde det så hördes ett blött sörplande ljud. Hon var kåt till bristningsgränsen och det kändes som hon hade kunnat ta emot en kuk stor som en underarm utan problem. Hennes fitta kramade Jacobs stora kuk och han började stöta in i henne.

 

”Herregud!!!”, stönade Jacob. ”Vilken härlig fitta du har!”

 

Han fortsatte att knulla henne medan syskonen Joel och Jennifer sög på varsitt bröst. Den långa och spända väntan på att äntligen få utlopp för den kåthet hon känt sedan hon var hos Jacob sist exploderade blixtsnabbt och utan förvarning.

 

”Åhhhhh, jag kommer!!! Jag kommer!!”, skrek Kicki.

 

Hon pressade sig ner mot Jacob för att få hans kuk ännu djupare inne i sig. Den var så gudomligt skön att hon aldrig ville släppa taget. Hennes fittmuskler kramade kuken i ett krampaktigt grepp som hon aldrig känt maken till tidigare. Orgasmen sköljde över henne om och om igen.

 

”Det var fantastiskt!”, sa Jacob när Kicki åter började komma till medvetande. ”Vilken orgasm! Jag har aldrig varit med om något liknande!”

 

Kicki log lite blygt där hon låg på golvet. Hon hade fortfarande Jacobs kuk i sig, men syskonen hade slutat suga på hennes bröst.

 

”Tack…”, mumlade hon.

 

Jacob drog sig ur henne och började återigen arrangera de andra i rummet. På sätt och vis tyckte Kicki att det liknade en filminspelning där Jacob var regissör och de andra var skådespelare. Hon gillade att han tog kommandot och bestämde vad som skulle ske. Ovissheten och att bara kunna följa hans befallningar tilltalade henne och fick henne att bli avslappnad och upphetsad.

 

”Kom här!!”, beordrade Jacob.

 

Han hade satt Joel på en av stolarna bredvid hennes son Linus. Nu pekade han på Joels kuk.

 

”Sug!”

 

Kicki kröp fram till Joel på alla fyra och tog den hårlösa kuken i sin hand. Trots den tidigare utlösningen som han fått vid stjärtknullet blev han hård direkt när Kicki runkade honom några tag. Joel stönade till och hon kom på sig själv med att tänka på hur snuskigt det var att hon snart skulle ha kuken på sin sons bästa kompis i sin mun. Ännu snuskigare var det att hennes son satt bredvid!

 

Hon sneglade på Linus och kände sig väldigt nöjd att han inte visste något om att hon var här. Tänk om han visste hur hans mamma betedde sig! I ögonvrån såg hon hur Jacob återigen tog ett stadigt tag i Jennifers blonda hår och ledde fram henne till Linus. Den slaknade kuken träffade hennes kind och likt en bebis som söker mammans bröst så öppnade Jennifer munnen och sög in den omedelbart. Linus kuk hårdnade på en gång och han började flämta högt. Jacob tog plats bakom Jennifer och tryckte återigen in sin kuk i den unga flickan.

 

”Sug!”, uppmanade Jacob igen.

 

Drömbilden, som faktiskt var verklighet, försvann framför Kickis ögon och hon koncentrerade sig återigen på kuken framför henne. Den var mindre än Jacobs och hennes mans, men till skillnad från deras var den helt rakad. Kanske var det så 20-åringar såg ut nu för tiden? Kicki tyckte det såg väldigt läckert ut och började med att slicka på huden runt Joels kuk. Hon provade sig fram med sina läppar och tungan runt den hårlösa blygden och ner över pungen innan hon följde det hårda kukskaftet uppåt och slutligen tog honom i sin varma mun.

 

Det tog inte lång stund av Kickis erfarna sugande innan Joel började få små ryckningar i kroppen. Hon förstod att han var på väg att komma, men gjorde ingen ansats till att sluta. Några sekunder senare kunde hon känna den första strålen av den varma sperman spruta upp i hennes gom. Hon svalde satsen allteftersom den kom och fortsatte suga Joel till den sista droppen passerat ut ur ollonet. Med ett smackande ljud gled pojkens kuk ur hennes mun.

 

”Smakade det gott?”, skrattade Jacob.

 

Han knullade fortfarande Jennifer bakifrån och Kicki kunde se hur den blonda flickan hade fullt upp med att ta emot hans hårda stötar och samtidigt behålla hennes sons kuk i munnen. Tydligen gjorde hon det tillräckligt bra för att Linus skulle få nytta av det i alla fall. Med ett utdraget stön sprutade han henne i munnen. Jacobs stötar gjorde att en del kom utanför och hon fick sperma runt munnen och på kinderna.

 

”Nu jävlar!!”, frustade Jacob och Kicki kunde se att även han var nära.

 

Till hennes förvåning drog han sig ur Jennifer och med några snabba grepp hade han vänt på henne och lagt henne på rygg. Sedan ställde han sig grensle över henne och greppade tag om sin kuk med högerhanden. Snabbt och rytmiskt runkade han sig målinriktat till en utlösning. Kicki kom ihåg hur han hade sprutat över hennes bröst sist och nu var det Jennifers tur. Han dränkte hennes betydligt mindre bröst med sin sperma. Den flödade i mängder och rann ner mot magen och upp mot halsen.

 

”Ahhhhh!!!”, stönade han. ”Fy faaaaaannn vad skönt!!!”

 

Kicki njöt av synen samtidigt som hon gärna hade varit den som Jacob hade sprutat på. Det hade varit härligt porrigt att bli nerkladdad av hans säd. Trots den väldiga orgasmen tidigare var hon fortfarande kåt.

 

”Du…” Jacob lockade henne till sig med fingret. ”Kom hit!”

 

Hon kröp intill honom och han grep tag i hennes hår. Bestämt, men inte våldsamt.

 

”Jag behöver städning här! Ser du hur kladdigt det blev!”

 

Han pekade på sin kuk.

 

”Är du min egen lilla duktiga städerska Kicki? Är du det?”

 

Hon nickade lydigt och han förde hennes mun mot hans fortfarande styva kuk. Kicki tog den först i munnen och slickade sedan på skaftet för att göra den ren. Smaken av sperma och Jennifers fitta blandades och det var ingen oangenäm smak alls. Faktiskt gjorde det hela henne ännu mer upphetsad. Hon fortsatte att rengöra Jacob medan hans kuk slaknade alltmer.

 

”Henne också!!”

 

Jacob höll fortfarande ett stadigt grepp i håret och förde henne ner mot Jennifers bröst. I sin upphetsning tvekade Kicki inte alls, utan började lugnt och metodiskt att slicka upp sperman från flickkroppen. Hon slickade ner mot magen, över de fasta brösten, där bröstvårtorna var som hårda knoppar, och upp mot halsen. Jennifer gav vid flera tillfällen små kvidanden ifrån sig, vilket uppmuntrade Kicki att ta god tid på sig.

 

När hon nästan var klar fick hon ett infall att kyssa den unga flickan. Hon ville så gärna veta hur det kändes. Med ett bultande hjärta placerade hon sina läppar över hennes och möttes av en välkomnande mun och en varm tunga som letade sig in i hennes egen mun. Hungrigt kysstes de under några ögonblick innan Kicki förskräckt satte sig upp. Sperman hon slickat i sig från Jennifers ansikte kom ju från hennes egen son! Vad hade hon gjort?

 

-------------

 

När Kicki släntrade hemåt längs Vinbärsvägen kunde hon inte släppa tanken på hur mycket de senaste veckornas händelser hade påverkat henne. Hon hade väckt upp en lust som hon nästan trodde var försvunnen och upptäckt att hon kunde tänka sig att gå längre än vad hon någonsin hade trott. Skammen över att känna sig som en kåt tonåring utan behärskning överskuggades av den glädje och energi som det gav. Hon ångrade inte sitt val en sekund.

 

Jacob hade övertygat henne att det faktiskt inte hade varit hennes mening att slicka i sig sin sons sperma, utan att det varit en olyckshändelse. Det stämde ju faktiskt också, så hon svalde sin förfäran och hade sett fram emot en ny order från Jacob. Precis som sist lät han dock henne gå hem utan att vara fullt tillfredsställd. Det pirrade mellan benen och hon visste att hon skulle gå rakt in i badrummet och smeka sig när hon kommit innanför ytterdörren. Jacob kunde konsten att reta henne och han hade krasst konstaterat att hon hade en ny städtid om två veckor igen. Kicki kunde knappt bärga sig, men grubblade samtidigt över vad som skulle hända mellan henne och Lars. Han var ju trots allt hennes man och hon hade varit otrogen. Hon bestämde sig för att ge honom en ordentlig omgång i sängen till kvällen. Kanske skulle hon prova något nytt bus? Något riktigt snuskigt som de aldrig provat förut…

 

------------

 

I solen på sin altan på andra våningen satt Leif och studerade trafiken från Jacobs hus. Först hade han sett hur Jennifer slunkit ut genom ytterdörren, gått ut på gatan och sedan gömt sig bakom ett buskage hos Jacobs granne. Leif var lite avundsjuk på Jacob när det gällde ålder, han var trots allt 20 år yngre, men han tröstade sig med att det faktiskt var han som lärt upp Jennifer för ett halvår sedan. Att han sedan delade henne med Jacob och nu också Klas var inget som han sörjde särskilt mycket. Den unga blondinen gav dem alla fullt upp och nu hade hon alltså varit på nya äventyr hos Jacob. Han undrade dock varför hon gömde sig?

 

Några minuter senare öppnades dörren och Kicki kom ut. Leif visste att Kicki brukade städa hos Jacob, men nu var det visst i ett annat ärende hon varit där. Leif skrockade. Det rufsiga håret och den forcerade gången avslöjade henne. Att dessutom Jennifer hade varit där samtidigt kunde inte ha varit ett sammanträffande. Jacob skulle inte ta dit dem samtidigt annars. Att den ärbara trebarnsmamman fått sig kuk var han säker på, men hade hon lekt med flickan också? Hans fantasier skenade iväg och hans stora kuk växte sig hård och svullen.

 

Nuförtiden visste han hur han skulle lösa den uppkomna situationen och han drog fram telefonen och skickade ett sms till flickan i buskarna. Han såg hur hon hoppade till av pipet, tog fram telefonen och sedan vinkade upp mot honom. Hon var på väg och medan han knullade henne skulle han förhöra henne om vad som hänt inne hos Jacob. På vägen ner till ytterdörren missade han dock de två pojkarna som också lämnade Jacobs hus.  

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Nils

Tänk att bli knullad av sin egen son när hon slickar kompisens syrra.Eller bli dubbelmackad av sonen & hans kompis medan hon slickar Jennifer. Det blir säkert orgasm topp av stora mått för Kicki?

6/7, 2012 kl. 17:20

#1

Nils

Den var häftig även upphetsande.Det var väl inte slut på de fina novellerna.Jennifer & Kicki kunde väl ha en 69a samtidigt som de blev knullade eller en dubbelmacka?

6/7, 2012 kl. 16:23