Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/7, 2012 kl. 07:16, av Fjölner

Den stora svarta hunden

Det är förträffligt att det finns en flaggad zon där läsaren inte helt oförberedd måste möta vad som kan upplevas vara i det magstarkaste laget. Kräsmagad är dock inte huvudpersonen i denna historia.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Ronneby

En mycket trevlig novell!

28/1 kl. 23:18

#6

pys11

5 stjärnor

3/1, 2013 kl. 21:39

#5

ese

Ellen, under rubriken flaggad... ska det inte vara omoraliskt och förbjudet här ?
Sen att fantisera är inte olagligt. Att göra är nått helt annat...
Kul att nån vågar skriva om det som är utanför ramarna.
Välskriven och mer inlevelse. Inte för att jag vill ha sex med en hund men,,,,

15/8, 2012 kl. 09:26

#4

Farmer_John

Vad är problemet? Det går bra att piska och förnedra sin partner, det reagerar ingen på. Men en osannolk fantasi om frivilligt sex från bägge parter väcker avsky bara för att det är ett djur med i handlingen...

3/8, 2012 kl. 11:31

#3

jagkommer

Usch och fy! Snusk äckligt avskyvärt.

12/7, 2012 kl. 20:12

#2

grodan

Har läst den utan att kommentera för jag visste inte vad jag skulle skriva. Vi har ju alla olika saker som triggar men det här är inget jag vill läsa. Den är flaggad och därmen är läsaren varnad men det hjälps inte. Obehaglig.

12/7, 2012 kl. 15:49

#1

Ronneby

Vilken härlig novell.
Hoppas att det kommer mera.

12/7, 2012 kl. 02:47