Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/7, 2012 kl. 16:26, av Maxnoveller

Styvdotterns bästis

Del 2 av 2 i serien Styvdotterns bästis

 

 

Styvdotterns bästis del 2

 

Förord.

 

Hittar ni denna del först, så leta istället upp Styvdotterns bästis del 1.

Annars kommer ni inte att förstå handlingen.

Då jag tar vid direkt där del 1 slutade.

 

Upprepar dock förordet från del ett, så ni som är nya för novellen vet vad den innehåller.

 

Jag har länge haft tanken att skriva någon slags novellserie kring en vanlig svensk tonårstjej.

Redan nu vill jag påpeka att det är helt och hållet en fantasiprodukt utan någon som helst verklighetsförankring.

Novellserien kommer att innehålla bl.a. ageplay, gangbangs m.m.

Så vet ni med er att detta inte faller smaken så kan ni sluta läsa nu, för er andra så hoppas jag att denna fiktiva novellserie ger er en sköna fantasier…

 

Denna första novell är uppdelat i två mindre delar, en enda del hade helt enkelt blivit för lång…

Blir lätt så då jag skriver, långa beskrivande noveller, jag tror jag lyckas bättre få in en verklighets känsla med en längre novell än med en kort.

Finns mer än tillräckligt med korta noveller där ute, denna är alltså av modellen längre.

Så ni är förvarnade redan nu, ifall ni inte söker längre noveller.

Jag har valt att i den första del en av novellserien skriva ur första person perspektiv, i framtida delar är det möjligt att jag skriver i tredje person eller någon annans perspektiv är den jag väljer idag...

 

Jag är faktiskt mycket nyfiken på vad ni tyckte om denna första del av serien, vill mer än gärna ha in era åsikter och råd/tips.

Ju mer jag hör från er som läsare, desto mer taggad kommer jag att bli att skriva på en eventuell fortsättning.

 

Fortsättningen finns redan i min skalle, jag är dock öppen på förslag på hur ni vill att den skall fortsätta.

Återkommer till detta efter novellens slut, där jag tar upp ett par exempel på hur jag tänkt fortsättningen skall bli.

 

Postar denna novell i några olika forum, så ifall ni mejlar mig skriv gärna vart ni läste den.

Men som sagt skriv gärna någon kommentar eller skicka hellre mejla direkt.

 

 

Skriv till:

maxnoveller@hotmail.com

 

*****************************

 

 

Fortsättning på Styvdotterns bästis del 1:

 

Felicia lutade sig över träningsbänken och svankade ut med stjärten.

 

  • Vem är först?

 

Sade hon med ett fnitter.

 

Hon garvade ännu mer då hon såg att killarna reste sig och gick mot hennes bak.

 

Den som vid tillfället filmade, zoomade in på hennes rövhål.

Jag kunde bara inte tro detta var sant.

Rövhålet blänkte av det insmorda glidmedlet.

Den var också betydligt mer utvidgat nu.

 

En av killarna tittade mot kameran med ett leende samtidigt som han ställde sig bakom henne.

Med båda händer greppade han tag om hennes höfter, sakta förde han in kuken i henne och börja jucka hennes stjärt i en långsam takt.

Han ökade strax takten och snart knullade han det hålet lika hårt som han knullat fittan.

Felicia kunde se sitt eget ansikte mot en gymspegel, där hon stod på knä framåtlutad över träningsbänken.

Ibland kom ett litet grimas för att sedan le igen.

Hon njöt verkligen av att bli tagen hårt i röven, nu var horan uppvärmd.

Alla killar turades om med henne, även Mats som höll i kameran, då han knullade henne fick man se knullet ur första person perspektiv.

Härligt att se hur killarna varvade glidmedlet med att även spotta rakt in i hålet.

Hon behandlades som det luder hon var, den lilla 16-åriga slynan.

Efter att grabbarna turats om några varv, så filmade Mats hennes fnittriga halvplågade ansikte.

 

  • De knullar dig i röven, Felicia.

 

Sade han med ett garv.

Felicia tittade upp med ett busigt leende, hela hon skakade för varje juck hon fick ta emot.

 

  • Gillar du det?

Fortsatte han.

 

Med en ostadig stönande röst, svarade hon mellan killarnas juckar.

 

  • Jag…

 

(juck)

 

älskar…

 

(juck)

 

det!

 

Det fick de eggade killarna att höja tempot ytterligare.

Nu tog de henne jävligt hårt och snabbt.

 

Mats hetsade killarna.

 

  • Kom igen killar, knulla henne.

Hon njuter av det, kolla hennes leende.

 

Och det gjorde Felicia, log och njöt medans killarna turades om med henne så hårt de kunde.

Att tjejen bara orkade med det.

 

Pontus skrattade och sade till kameran.

 

  • Nu skall hon visa ifall hon är en äkta hora eller inte.

 

Han drog sig ur henne och ställde sig framför Felicias ansikte och tog ett grepp om kuken.

 

  • Den har precis varit inne i din röv, Felicia.

En äkta hora skulle inte ha några problem suga av den.

 

Felicia svarade inte, hon bara öppnade munnen med ett kåt skratt.

Pontus körde in kuken i hennes gap och hon började genast suga av den.

Pontus log och gjorde tummen upp mot kameran, Felicia log också med kuk i mun, dock pekade hon med långfingret istället.

 

Mats skrockade:

 

  • Du är underbar, Felicia.

Din mamma skulle säkert bli stolt över dig.

 

Felicia pekade åter med sitt långfinger och fortsatte suga av Pontus kuk.

Killarna hade inte missat vad hon gjort, de garvade och började genast utnyttja hennes mun versus rumphål i tur och ordning.

Nu turades de alltså inte bara om med röven, munnen fick precis lika mycket kuk.

Snart var Felicias ansikte åter geggig av all saliv kukarna dragit ut från hennes mun plus all glidmedel som de använt rikligt.

Ansiktet blänkte av oljan blandat med saliven.

 

Men nu skulle det värsta komma, det som nästan skulle komma att ge mig ett kåtslag…

 

Mitt i knullandet, hördes en mobil ringa.

Mats garvade och undrade vem som glömt att stänga av sin telefon, han plockade upp mobilen från en hög med kläder och skrattade igen.

  • Det är din mobil Felicia, skall jag svara?

 

Grabbarna som knullade Felicia drog ner på tempot, men slutade inte.

Felicia försökte svara Mats, men kunde inte, då hon munnen full av kuk.

 

Vilket fick givetvis Mats att tolka det som ett ja.

 

  • Hej, Felicias telefon, Mats

 

Killen som knullade Felicias mun drog sig ur, han fick svårt att hålla sig för skratt.

 

  • Tyst Fredrik.

 

Viskade Felicia.

Så nu visste man namnet på den killen också…

 

Den andra killen fortsatte dock i långsammare takt knulla henne i röven.

 

  • Snälla Jocke.

Inte medan han snackar i min mobil…

 

Viskade Felicia, nästan bedjande.

Och nu hade jag namnet på honom också…

 

 

  • Pumpa på, Jocke, långsamma reps, sluta absolut inte nu.

 

Hojtade Mats, med ett elakt grin mot kameran.

 

Felicia pekade ett långfinger åt Mats.

Jocke höll fast henne och fortsatte knulla henne i röven med ett lika elakt leende.

 

Det här började bli riktigt komiskt.

Tydligen hade någon ringt Felicia och killarna tänkte jävlas lite med henne.

 

Mats talade i mobilen igen.

 

  • Ber om ursäkt, hjälpte en kille med sin träningsmaskin.

(Långfinger från Felicia igen)

 

Mats lyssnade och svarade:

 

Men hej, jo det är jag, vi är på gymmet och tränar.

Felicia lämnade luren vid kassan, den behövde laddas upp, ljög Mats.

Vill du snacka med henne?

Ok, då skall jag ropa på henne.

 

Jag började skratta åt denne killes slughet.

Märktes på den lite grövre rösten, att det var en kille som ringde, det hördes fast det var filmat på avstånd.

Så vem var det?  

 

Om inte Jocke hållit fast Felicia så hade hon säkert gått upp och slitit bort telefonen från Mats.

Samtidigt ville hon nog inte utmana ödet, läget måste ha känts som ett minfält för henne.

Å andra sidan tycktes hon nästan gilla leken, tjejen var helt klart inte en vanlig tjej…

 

Ett namn hade ploppat upp i mitt huvud, men jag vågade inte tro att det var han.

Mats avslöjade snart att jag hade gissat rätt trots allt.

 

  • Ok, då skall jag leta reda på henne.

 

Mats dröjde ett tag, dels för att ge intrycket till killen i luren att han letade efter Felicia.

Men främst vill han jävlas med Felicia och även killarna, då de var säkert lika nyfikna som hon.

 

Och med en min som avslöjade hur mycket han njöt av situationen, ropade han.

 

  • Felicia, din mobil ringde, det är din pappa!

 

Felicia bara sjönk ihop och titta surt på Mats då han gav henne luren.

 

Grabbarna fick bita sig hårt i läppen för att inte börja gapskratta.

Ett under att de lyckades.

Själv kunde jag inte låta bli att skratta, skämdes efteråt, men just då var situationen för komisk.

 

Jocke log bara en ännu kåtare leende och fortsatte lugnt knulla pappas lilla flicka i röven…

 

Felicia tog emot telefonen och tvekade först.

 

  • Hej, Pappa.

 

Hon försökte spela oberörd, men hur lätt var det med en kuk i röven och fem killar som tittade på?

Killarna hade börjat slakna förut, men nu när de tittade på Felicia bli påsatt i röven medan hon snackade med sin Pappa, vaknade de upp igen i givakt.

Jocke såg verkligen ut att njuta av hela situationen.

Han bara blundade och njöt medan han lät den väl insmorda kukens sakta glida in och ut i denna  16-åringens trånga röv.

 

Felicia fortsatte lite besvärat i telefonen.

 

  • Jo, det var Matte.

 

Samtidigt pekade hon fingret åt Mats, hans flinade stort.

En av killarna hostade, enda sättet att försöka dölja sitt skratt.

 

Hon fortsatte

 

  • Jo, det är fullt med folk här.

Vad ville du?

 

Hon lyssnade på återigen i ett försök att verka opåverkad.

Dock stötte Jocke till lite hårdare och hon stönade till.

 

Tydligen märkte hennes far det, för hon förklarade snabbt.

 

  • Jag sitter på motionscykeln, lite jobbigt ibland.

 

Situationen kåtade upp Mats som fan, även mig.

Fredrik filmade mot Mats och visade att han runkade på allt hårdare.

Det triggade killarna och alla började runka inför Felicia, hon fick svårt att hålla sig och började fnittra.

Jocke straffade hennes fnitter med en hård stöt in i röven, kuken åkte in till roten.

Felicia kved:

 

  • Ledsen Pappa, bara en kul grej jag såg på gymmet.

 

Mats gick närmare tjejen och gjorde samtidigt ett tecken åt de andra killarna, han tittade mot kameran och ryckte med huvudet, Fredrik som filmade förstod att han skulle komma närmare med kameran.

Alla förstod utan att behöva säga det vad som skulle göras nu och det lyste i deras ansikte hur mycket de gillade tanken.

 

Jocke drog sig ur hennes häck, kuken pekade uppåt, glänsande i lysrörsljuset av all glidolja.

Han såg nästan lite plågad då han drog några runk, han verkade vara nära nu.

Han tog snällt tag om Felicia sida och lede henne försiktigt till en matta framför träningsbänken.

Jag kunde höra Håkans röst i luren, medan Felicia lät sig leddas på plats.

 

Hon förstod mycket väl vad som var på gång och tycktes njuta av lekens nya vändning precis lika mycket, om inte mer än killarna.

Hon gjorde inga som helst försök till att avsluta samtalet mellan henne Styvpappa Håkan.

 

Där stod hon nu, på knä med en förväntansfull blick.

Mobilen i högra handen, den vänstra hade smugit sig ner till fittan, hon smekte sig medan hon såg killarna runka hårdare och hårdare framför henne.

 

Hon tittade upp mot Mats och log, han tog ett halvt steg och hukade sig lite lätt, så att kuken kom närmare hennes ansikte.

Han stönade rakt ut.

 

  • ARGHH !!!

 

Första sprutet landade på hennes panna.

Han tog tag om hennes huvud lite hårdhänt och fortsatte att runka, kuken fortsatte att spruta flera långa sprut, som fullkomligt badade horan i varm kladdig sperma.

Hon blundade hårt och log.

Vilken syn det var, hela ansiktet var nedsprutat, stora kladdiga strängar av sperma som hängde från hennes vackra 16-åriga ansikte.

Hon började fnittra som fan när hon öppnade ögonen och insåg att hon var översköljd av varm kladdig sperma.

Felicia fick snabbt förklara sitt fnitter och Mats stön.

 

  • Nej, Pappa.

Bara en knäpp kille som lyfte en tung vikt.

Han är en riktig knäppis och jag kunde inte låta bli att skratta.

 

Hon log och kände på ansiktet, kladdig sperma rann nerför hennes panna.

Hon drog med ett finger mot kinden och förde sedan fingret mot munnen, slampan smakade på sperman och log ett kåt leende.

I den andra handen höll hon i sin mobil.

Pontus var näst på tur, han närmade sig tjejen med ett stort sprängfärdigt ollon.

 

  • Vänta lite Pappa.

 

Pep Felicia i luren.

 

Hon öppnade därefter munnen och lät Pontus trycka in kuken i hennes mun.

Pontus hade nog inte vågat hoppas att hon skulle låtit honom göra det, inte med farsan i luren.

Men horan njöt av att ha hans kuk i munnen och samtidigt veta att hennes Pappa lyssnade utan att veta vad hon egentligen gjorde.

 

Hon drog ut kuken och sade i luren.

 

  • Nej, Pappa, jag käkar bara på en banan.

 

Sade hon och tittade leende upp mot den stackars plågade Pontus, han ville inget annat än att köra in kuken i munnen på henne igen.

Han tittade dock på hennes vackra nerspermade ansikte och orkade han inte hålla emot längre, en varm slemmig spermastråle träffade hennes kind, hon hann knappt blunda, Pontus fortsatte att spruta ner henne.

Hon lät honom spruta klart, innan hon öppnande ögonen, dröjde också ganska länge innan hon pratade i luren, ur hennes telefon kunde man tydligt höra Håkan säga hennes namn.

 

  • Felicia?

Felicia?

 

Hon lyfte luren och svarade med sperma droppande nerför hakan.

 

  • Sorry, käkade sista av bananen.

Satan vad jag är kladdig Pappa!.

 

Sista fick flera av grabbarna att studsa till.

 

  • Nej, det är bara att det är så varmt att cykla, så jag blir så svettig.

 

Fortsatte hon i luren samtidigt som hon log mot kameran och blinkade med ett öga.

Ögonlocken var lika nedspermade som resten av hennes ansikte.

Flera strängar av sperma syntes mellan ögonfransarna…

 

Grabbarna skrattade.

Stackars Håkan, han skulle bara ha vetat.

 

Jocke hade varit den siste att ha kuken i hennes röv och han hade snällt väntat på sin tur att spruta.

Felicia visste att Jocke precis haft kuken i hennes röv och öppnade villigt munnen.

Hon hejdade dock honom i sista stund och ett plågat ansiktsuttryck syntes på stackars Jocke.

 

  • Nej, Pappa jag kommer inte ihåg, vilken dag det var.

Men vänta ett par minuter så skall jag kolla upp det, måste titta i min almanacka.

 

Nu log hon med hela ansiktet och öppnade munnen.

 

Medan hennes pappa, väntade på något datum hon påstod sig leta efter.

Så sög horan av Jockes kuk, gjorde inga försök att hålla emot och snart började han komma rakt in i horans mun.

Hon tog emot det mesta inne i munnen, det som inte fick plats i munnen rann ut vid mungiporna.

Felicia log mot killarna, ur munnen dreglade hon långa sperma strängar.

 

Killarna tjoade när hon tydligt svalde allt hon fick i munnen.

Håkan skulle förmodligen tro att det var bara det vanliga gym skränet han hörde.

 

Fredrik och Andreas var de två som inte kommit ännu, de steg plågade fram till Felicia.

Deras kukar måste ha varit sprickfärdiga vid det laget.

Framför sig hade de en fullkomligt nedspermad Felicia, hon lyfte luren till örat och sade:

 

  • Sorry för att jag dröjde Pappa, jag passade på och tog en proteindrink.

 

Sade hon och log sitt busigaste, elakaste leende mot killarna.

Humorn hos tjejen var inte av denna värld.

 

Fredrik och Andreas visste nog inte först ifall de skulle skratta eller komma.

De valde båda att komma, i perfekt symmetri började killarna duscha Felicia i sperma.

De stod i princip och pissade sperma över hela tjejen.

Hon såg ut som en riktigt kladdig gräddbakelse då de var klara.

 

Hon drog med handen över sitt hår och kände hur nerkladdad den var.

 

  • Okej, Pappa.

Puss, puss, jag älskar dig Pappa, hörs ikväll.

 

Blev hennes sista ord innan hon lade på.

 

Sedan tittade hon på killarna.

 

  • Era jävlar!

Kan man inte få snacka med sin lilla Pappa utan att ni sprutar ner mig med sperma?

 

Nu exploderade killarna i ett skratt, Felicia log brett.

Vilken jävla tjej.

 

Synen av Felicias nedsprutade ansikte fick mig att släppa det jag kämpat emot så länge.

Kuken fick spruta vilt, det mesta hamnade på skrivbordet och skärmen.

Suckade högt då jag insåg att jag sprutat ner tangentbordet också…

Men det fick vara tills vidare orkade inte torka upp likt killarna i filmen, måste jag få vila en liten stund.

 

Fredrik hade tagit över kameran och kan slutade inte filma, utan höll Felicia i focus, hon tittade upp mot honom och log ett kladdigt, sexigt leende.

Sittande på golvet tittade hon åter igen mot en av gymmets speglar och rörde sitt eget ansikte, kände liksom på sperma kladdet och skrattade.

 

  • Tror inte det är sant.

 

Fnittrade hon.

 

  • Kan bara inte tro att jag gjort det här.

 

Sade hon med samma fnittrande stämma.

 

Hon reste sig upp och började gå mot en dörr, Mats frågade:

 

  • Tänker du lämna oss nu?

 

Hon stannade upp och titta mot Mats, vilken underbar syn för övrigt.

Felicia solbrända kropp, helt naken, skimrande av svett, glidmedel och sperma.

Hon skakade på huvudet och sade med ett skratt:

 

  • Nej, tänkte bara hämta en handduk för at torka bort sperman från ansiktet.

 

Grabbarna skrattade åt hennes replik, en av dem gick fram mot en väska han hade vid sidan av rummet och plockade upp en handduk.

 

  • Här, du kan slänga den efteråt.

 

Märkligt nog tycktes killen inte vilja ha tillbaka sin handduk indränkt av sex killarnas sperma…

Vilket man kanske kan förstå vid närmare eftertanke…

 

Mats stoppade dock Felicia från att börja torka sig.

 

  • Torka gärna kroppen, men lämna ansiktet precis som den är, Felicia.

Snälla…

 

Hon tittade lite förvirrat på honom.

Så han förklarade sig.

 

  • Du ser så sanslöst vacker ut med sperma i ansiktet, låt den vara kvar ett tag innan vi går in i duschen.

Lär vara bra för hyn också, har jag hört.

 

Lade han till med ett skratt.

 

Felicia skrattade tillbaka och lämnade kvar sperman…

Hon satte sig ner på golvet bredvid Mats på träningsmattan.

En av killarna hade gått in omklädningsrummet och hämtat något som såg ut som en kyl, det var alltså kalla öl han hade hämtat.

Grabbarna öppnade alla varsin, även Felicia fick en flaska.

Efter att ha precis sett lilla 16-åriga Felicia bli gruppknullad, så kändes det inte lika upprörande att se henne dricka starköl….

 

  • Nå?

Vad tyckte du?

 

Frågade Mats.

 

Felicia log och skakade på huvudet.

 

  • Det sjukaste jag någonsin gjort i mitt liv.
  • Visst, har jag haft det som en fantasi.
  • Men jag trodde aldrig att jag skulle våga göra det.

 

Mats fortsatte:

 

  • Du ångrar inget?

 

Felicia svarade.

 

  • Herregud, Nej!

Det var det absolut skönaste jag gjort, vet inte ens hur många gånger det gick för mig.

Morsan skulle döda mig ifall hon visste att jag knullat sex killar och helt utan kondomer.

 

Mats lade till med ett flin:

 

  • Och du tog kukarna i munnen efter att de knullat dig i baken…

 

Felicia nickade med ett skyldigt flin.

 

  • Hade du frågat mig innan, hade jag aldrig gått med på det.

Men i stundens heta kändes det helt ok och kul.

Sedan var det inte så farligt, för jag räknade med analsex och hade därför nästan religiöst noga sett till att rumpan var 100 % fräsch.

Man gör knäppa grejer då man är kåt…

 

Mats skrattade.

 

  • Varför står det förresten Håkan och inte Pappa i mobilen?

När jag hörde hans röst hade jag ingen aning vem det var.

Fatta hur chockad jag blev då han sade att han var din farsa!

Chockad och kåt.

 

Felicia började skratta hysterisk.

 

  • Alltså, hur jävla sjukt var inte det?

      När du sade att det var Håkan höll jag på att svimma.

Håkan är ju inte min riktiga farsa, men han vill dock att jag kallar honom för Pappa.

Vill jag vara sur, kallar jag honom enbart Håkan.

Jag älskar honom han är jättesnäll mot mamma och mig.

Skämmer bort oss rejält.

Allt jag vill ha, får jag.

Min nya nedspermade Iphone fick jag i present förra veckan.

Hoppas den tål sperma bara…

 

Mats:

 

  • Om du älskar honom, varför var du så elak?

 

Felicia:

 

  • Det var inte elakt, det var bara på kul och han kommer aldrig att få reda på det.

Så det var oskyldigt egentligen.

 

Sedan såg hon för första gången orolig ut.

 

  • För ni tänker hålla vad ni lovade?

Inte sprida filmen på nätet eller så?

 

Mats klappade om henne och sade.

 

  • Lugn, finns absolut ingen anledning för oss att göra det.

Dels vill vi själva inte synas på en film ute på nätet, sedan skulle vi aldrig vilja såra en så härlig tjej som du.

Så du kan vara 100 % lugn.

 

Mats ville inte släppa snacket om hennes styvfar:

 

  • Jag blev jävligt kåt av att se dig snacka med honom.

Var du aldrig skraj att bli avslöjad?

 

Jocke sköt in:

 

  • Det var det skönaste jag varit med om.

Att få knulla dig och veta att du snackade med din farsa samtidigt, var bara för mycket.

Fick jobba som fan för att inte komma.

 

Jocke fortsatte med en kåt fråga.

  • Gillade du att få kuken i röven och snacka med din Pappa Felicia?

 

Felicia svarade.

  • Jag älskade det, Jocke.

Din kuk gled så skönt i röven.

Och jag var rädd att bli avslöjad, men det var just som gjorde det så spännande.

 

Hon tittade mjukt på killarna, sperman hade börjat torka in på hennes ansikte.

 

Mats:

 

  • Vad skulle morsan och farsan säga om de fick veta att du knullade och snackade med farsan.

 

 

Felicia:

 

  • Morsan skulle givetvis, slå ihjäl mig…

Med Håkan vet jag inte, inför morsan hade han säkert blivit arg.

Och det hade han kanske blivit utan morsan också.

Helt säker är jag inte, för han är ganska cool med sex.

Jag har alltid kunnat snacka öppet med honom om det, alltid varit lättare at prata sex med honom än morsan.

Och jag vet hur mycket porr han har i sin dator…

 

Mats skrattade:

 

  • Vem vet han kanske skulle gilla att se dig bli gängknullad?

 

Felicia skrattade.

 

  • Ni kanske skall tacka honom för att jag gjorde det här.

Första porren jag såg var då jag snokade i hans dator.

Han kom på mig och jag fick lova att inte berätta för mamma.

 

Mats:

 

  • Hur gammal var du då?

Och vilken sorts porr var det?

Snällt naket eller riktig hårdporr?

 

Felicia tänkte och svarade:

 

  • Jag var nog runt 9-10 skulle jag tro.

Och det var riktigt grova grejer.

Nu i efterhand börjar jag tro att det var det som vände min syn på sex helt upp och ner.

Man har liksom inte som tjej så stor koll på sex då, inte i den åldern.

 

Mats lyssnade med intresse:

 

  • Vad tyckte du?

Blev du rädd?

 

Felicia:

 

  • Kanske förstå gången, tyckte det var äckligt också.

Jag visste att jag inte skulle ha snokat i datorn, så jag höll tyst om det.

I plugget kunde man inte heller fråga direkt, för killarna var enbart jobbiga att snacka med.

De flesta kollade säkert på porr på nätet, men jag hade inte upptäckt porren där ännu.

Så snäll och oskyldig var jag då…

 

 

Felicia fnittrade skyldigt

 

  • Till slut var jag tvungen att kolla igen och en dag då Håkan och mamma var ute och handlade mat slog jag på Håkans dator igen.

Nu var jag mer förberedd och tyckte det var kul att få se på killarnas kukar.

Jag hade ju aldrig sett kukar på det sättet förut, hade väl sett snoppar på bild, men inte flera samtidigt och så hårda, tyckte de var jävligt fina då de var hårda.

Och grejen att se de spruta sperma verkade mer och mer spännande, första gången jag såg det äcklades jag.

Nu blev jag intresserad.

 

Och sedan se tjejer med flera killar samtidigt, blev att man redan som liten började fantisera om det.

Egentligen har jag fantiserat om att spela in en porrfilm med flera killar sedan dess och nu blev det verklighet.

Utan Håkans porrfilmer hade det nog aldrig hänt.

 

Felicia tycktes gilla att berätta, för hon fortsatte:

 

  • Tog ändå ett tag innan jag vågade ha sex och första gången var inte alls som på film.

Killen kom så fort, så jag hann inte känna något.

Blev grymt besviken.

Samma sak gällde analsex, första gången var ett fiasko.

Senare kom jag att älska det…

Och inte förrän nu vågat jag ha sex med flera killar.

Det gruppsex är väl som analsex, det gäller att hitta de som kan det för att njuta av det.

 

Mats funderade ett tag, sedan frågade han lite busigt:

 

  • Felicia, jag vill ha ett ärligt svar.

Om du tyckte det var så kul att snacka med Håkan samtidigt som vi knullade dig, vad skulle du ärligt tycka ifall han fick se den här filmen?

 

Felicia tänkte log och tänkte lite till.

 

  • Om jag skall svara helt ärligt och det kan jag göra därför att han inte kommer att se det här.

Så skulle jag nog gilla det, så länge inte morsan visste om det.

Men just risken av att han skulle bli förbannad och visa den till henne gör att jag inte vågar visa den.

 

Mats gav sig inte:

 

  • Men ifall du visste att han inte skulle visa den till någon, inte ens din morsa?

 

Felicia log ett tveksamt leende.

 

  • Men om jag kunde vara 100% säker?

 

Frågade hon med ett leende för att sedan fortsätta.

 

  • Då skulle jag nog visa den.

 

Varpå hon började fnittra vilt.

 

Killarna skrattade.

 

Mats:

 

  • Din lilla slampa!

Men, ärligt skulle du det?

 

Felicia nickade skyldigt.

 

  • Men bara ifall jag kunde vara 100% säker på att han inte skulle reagera helt galet.

Och det kan jag ju inte vara.

Men jag tror faktiskt han skulle gilla att kolla på filmen, även om han inte skulle erkänna det.

De flesta porrfilmer han har i sin dator är just med flera killar med en tjej eller två tjejer.

Gangbang filmer alltså

 

Den här tråden tänkte inte Mats släppa, verkade tända honom.

 

  • Har han sett dig naken?

 

Felicia:

 

  • När jag var liten har han säkert gjort det, men inte nu när jag blivit stor.

Närmaste är väl i underkläder eller bikini.

 

Mats gillade vart samtalet var på väg.

Och jag skäms nästan att säga det var han inte ensam om.

 

  • Hur reagerade han då?

Då han såg dig i bikini?

 

Felicia skrattade.

 

  • Sjuka frågor du ställer.

 

Det hindrade inte henne från att svara dock.

 

  • Han såg Maria och mig sola för ett par veckor sedan.

Och han höll sig i närheten länge, nästan jobbigt länge.

Förmodligen mest för att han ville titta på Maria, men han tittade även på mig.

Maria blev generad, men jag tyckte det var lite spännande, han trodde inte vi såg hans blickar, men vi gjorde det.

Det var när morsan kom hem som han försvann in till huset.

 

Det var första gången hon nämnt Maria och det fick mig att studsa till.

 

Mats flinade.

 

  • Det hade jag gärna sett, er två i bikinis, helst nakna.

 

Mats var tyst ett tag innan han fortsatte.

 

  • Maria då?

Tänker du visa filmen till henne?

 

Nu fnittrade Felicia hårt och nickade ivrigt.

Sedan sade hon.

 

  • Hon vet ju om det här.

Hon visste att jag skulle ha sex med er grabbar idag.

 

Mats visade en purken min och sade:

 

  • Synd att hon inte ville vara med bara.

Satan vad härligt det hade varit med er två tillsammans.

 

Felicia skrattade.

 

  • Maria är en inte sån, hon är snäll.

Hon skulle typ aldrig ha knullat er utan kondomer och absolut aldrig sex killar.

Det är annat med lilla mig…

 

Mats:

 

  • Är du helt säker på att hon inte skulle ha knullat oss?

Inte ens om du varit med?

 

Felicia:

 

  • Tror inte det, hon är ju jätte kär i Martin och skulle aldrig drömma om att vara otrogen mot honom, plus har hon aldrig vågat ha analsex, inte ens med honom.

Och kondomer är alltid ett måste för henne.

Hon är en fin flicka som sagt.

 

Höra Felicia säga det om Maria kändes lugnande.

Ett tag började jag bli orolig för Marias skull.

Även om djup någonstans inom mig, kom en stilla undran hur det skulle ha varit att se Maria få samma behandling som Felicia?

En tanke jag schassade bort, fort som fan, likt en elak geting.

 

Mats ville ändå inte släppa snacket om Maria, så han fortsatte.

 

  • Kommer hon att se ner på dig, för vad du gjorde?

 

Felicia log:

 

  • Herregud, nej.

Hon är jättenyfiken, hon ville att jag skulle ringa så fort jag kom hem igen, berätta hur det var.

Hon tyckte dock att jag skulle ha kräva kondomer och självklart har hon rätt.

Vet att ni killar inte skulle ha haft några problem ifall jag krävt det, eller hur?

 

Mats nickade med ett leende.

 

Felicia fortsatte.

 

  • Men då ni föreslog att köra helt bart, kändes så härligt eggande att gå fullt ut.

Verkligen ”hora” till det som i en ”riktigt” porrfilm.

Hoppas bara jag inte får ångra det i efterhand…

 

Mats log.

 

  • Nej, för fan.

Vi testar oss regelbundet.

Vi vill lika lite som du åka på något skit, samtidigt är det ibland värt risken att knulla helt ”naken”.

Det var helt underbart att känna din trånga röv Felicia och inte ha något gummi emellan.

 

Andreas hade nog inte släppt tankarna kring Håkan.

Han sade:

 

  • Felicia?

 

Hon tittade upp snällt, satan vad snuskigt het hon såg ut med intorkad sperma i ansiktet.

 

  • Ja, Andreas?

 

Kan bara inte släppa att du blev knullad inför din farsa i luren.

 

Felicia fnittrade.

 

  • Ja, det var kul.

 

Andreas flinade:

 

  • Varför inte våga mer?

 

 

  • Mer?

Hur skall jag våga ännu mer än jag gjort hittills?

 

Felicia tittade förvirrat på Andreas.

 

Andreas tittade på både henne och killarna.

 

  • Jag tänkte att du skulle få gå in i duschen och fräscha av dig.

Sen kommer du ut och låter oss ta bild på dig helt naken med din mobil.

Sedan skickar du den till din farsan, men med en text som får honom att tro att du skickat den fel, att du tänkte skicka den till Mats, men blev fel i hastigheten.

Du sade att han var cool med sex, så han fattar ju att du skulle kunna skicka en sån bild till Mats.

Sedan får du be om ursäkt och spela att du skämdes jättemycket.

 

Killarna tände på idén direkt.

Felicia var inte lika säker. Men visst verkade hon lite intresserad?

 

Mats fyllde i.

 

  • Föreslår att vi tar en dusch och funderar på saken.

Känner att jag vill fräscha upp mig lite.

Vi låter dig duscha ifred så du får tänka om du vågar anta Andreas utmaning.

Vore jävligt kul ifall du gjorde det, men vi tänker inte pressa dig.

Vill du inte kan vi istället skicka en bild till Maria istället.

Så hon får se vad hon missar…

 

 

Hon tittade på Mats och nickade med ett leende.

 

  • Lovar inget men jag skall tänka på det.

 

Grabbarna kramade om den kladdiga tjejen och Fredrik som filmade zoomade in hennes nakna fasta stjärt medan hon gick in till tjejernas omklädningsrum i duschen.

 

 

 

Där tog första filmfilen slut.

 

Och där stod jag tömd, chockad och utpumpad.

Tanken på en dusch kändes inte helt fel heller.

 

Visste att det fanns en filmfil till, men den fick vänta tills vidare.

Jag måste få smälta det jag fått se hittills, inte bara Felicia hade grejer att tänka på i duschen.

 

 

Vad hade jag egentligen fått se?

Varför hade de lämnat filen till mig?

Hade de som sagt lämnat fel USB-minne i hastigheten?

Det var i sig också märkligt för vad skulle de annars ha velat att jag skulle ha fått se ?

Många frågor bubblade inom mig, tyvärr bubblade inga svar tillbaka.

 

Vad borde jag nu göra?

Snacka öppet med Maria?

 

Vad hade Felicia beslutat göra?

Hade hon vågat skicka en nakenbild till Håkan?

Självklart måste hon ha drivit med killarna hon skulle ju aldrig våga skämta med sin styvfarsa sådär.

Eller?

Felicia var tydligen något helt annat än en vanlig tjej så säker kunde man aldrig vara…

 

Åter till Håkan.

Borde jag berätta att jag sett filmen?

Måste ha mer tid att smälta vad jag sett och tänka ut vad jag borde och borde inte göra.

 

Tänkte på hur svårt det skulle bli att snacka med Felicia framöver utan att få flashbacks från filmen.

Bilden av henne nedspermad hade för evigt bränt fast sig i min näthinna.

 

Frågorna och tankarna virvlade inom mig.

 

Så mycket att jag blev tvungen att köra igång den andra film filen, kanske skulle den besvara några av mina frågor?

 

Gick tillbaka till datorn och drog igång den igen.

Det hela kändes fortfarande så jävla overkligt, var det verkligen inte en dröm, allt det här?

 

Klickade på den andra filen och vips syntes Felicia igen.

 

Hon hade helt klart inte duschat, hon var lika kladdig som förut.

Tydligen hade hon kommit ut från omklädningsrummet igen utan att duscha.

Grabbarna skrattade och hon verkade faktiskt lite nervös, första gången hon verkat nervös på riktigt.

Dock syntes även ett kåt leende…

 

Någon hade startat kameran igen, Mats som stod bredvid Felicia sade:

 

  • Så jävla kul att du vågar göra det.
  • Hur tycker du vi skall göra det.

 

Fortsatte han med en fråga.

 

Felicia tittade på honom, sedan på killarna och sedan på kameran.

Hon var precis lika naken som förut.

 

Hon fortsatte:

 

  • Skall vi göra det, så kör vi fullt ut.

Fattar inte att jag gör detta, men det låter för jävla kul.

Och ifall man kör på hårt, så skulle han aldrig våga berätta för morsan.

 

Mats garvade och tittade på  henne.

 

  • Jag tror fan jag älskar dig.

 

Felicia fnittrade tillbaka.

 

Jag hade trott att de skulle ha gjort något i stil med vad de snackat om först, typ låtsas skicka en bild till Håkan av misstag, men snart visade det sig att de ändrat planerna.

 

Den andra film filen tog tvärt slut här och jag blev både konfunderad och lite besviken.

Vad hade hänt?

Hade hon ångrat sig ändå?

Måste ju ha varit så…

 

Det var då jag såg att det fanns en tredje film fil, dock i ett annat format.

Jag gissade rätt omgående att den var filmat med hennes Iphone

 

Klickade på den och då såg jag Felicia titta uppåt, omgiven av sex hårda runkade kukar.

De stod i en cirkel kring henne.

 

Det värsta var de hon sade ändå till kameramobilen.

 

  • Hej, Pappa.

Killarna envisades med att få visa dig hur vi tränade på gymmet då du ringde.

Om du är riktigt snäll och inte berättar för Mamma så får du se hela filmen…

Vet att du gillar sånt, du vet ju att jag sett vad du har i din dator…

 

Med det började killarna att komma, jag tror det var Mats som höll i luren med en hand.

Så skakigt kunde jag nu se att de alla turades om att tömma sina satser i henne öppna mun och ansikte.

Sex kukar, sex satser…

Det var bara för mycket.

 

Det blev en sjunde sats, för nu tömde jag mig igen…

 

Filmen tog slut.

 

Och jag var om möjligt än chockad och förvirrad.

Hade jag verkligen sett allt detta?

 

Hade hon skickat filmen via mobilen till Håkan?

 

Först tvivlade jag, för att sedan inse att hon givetvis gjort det.

För om hon velat visa den till mig, så hade hon klart som fan visat den till sin Styvfarsa.

 

Tankarna återkom till Maria, hon hade ju vetat att jag skulle få se detta?

Kände att jag måste snacka med henne, kanske även Håkan.

 

Så jag greppade min egen mobil.

Då såg jag att jag fått ett MMS….

 

Det var från Maria…

Och en kall kår kändes i min ryggrad…

 

 

****************************************************************************

 

Avslutar denna första novell i något av en ”cliffhanger”, krävs dock kanske inte för mycket fantasi för att förstå vad som fanns i MMS’et

; -)

 

Men mer om det i nästa novell…

Den kommer nog att dröja till hösten, men tids nog ifall jag får bra gensvar, så berättar jag vad Max såg i sin mobil…

 

Nu är jag jävligt nyfiken på vad ni tyckte om novellen.

Sedan gärna åsikter om hur ni vill se fortsättningen.

Ur samma perspektiv, Maxs alltså?

Eller kanske Marias egen?

 

Vem vet kanske kunde man skriva så att Martin (Marias kille) hittade den andra filmen och nu fick se Maria bli knullad?

I stil med hur Max sett Felicia bli påsatt?

 

I del två kommer dock båda tjejerna att bli knullade samtidigt, det är tanken.

Namnet för den andra novellen blir förmodligen Maria och Felicia blir gruppknullade…

;- )

 

Som sagt hör av er via forumet eller mejl.

Dock säkrast att få svar via mejl, då jag postar dessa noveller i flera forum och kanske missar det ni skriver.

 

Skriv till:

maxnoveller@hotmail.com

 

 

Ha det gör, så hörs vi kanske.

: -)

 

//Max

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

Sweperv

En av de bästa jag läst på länge, men saknar fotsättningen.

30/11, 2014 kl. 14:35

#8

ratsalad

Lite illa och framförallt tråkigt skrivet, vet inte hur jag ska definiera det, men det är svårt att leva sig in i storyn...

6/8, 2012 kl. 00:16

#7

jagkommer

Bra skrivet,

19/7, 2012 kl. 23:07

#6

Maxnoveller

Helt ok med era åsikter.
Det jag dock inte förstår är varför ni fortsatte att läsa något som ni inte gillade?
I början av novellen står klart och tydligt vad den innehåller, jus för att man inte skall behöva läsa något man inte gillar.
Till dig kaninen vill jag säga att du verkar inte ha begripit detta med fantasi...
Skulle detta ha varit en verklig händelse skulle även jag varit emot det.
Men nu är det inte så vilket det står klart och tydligt i början av novellen.

Fantasin är en ventil för hjärnan många ggr, det man tänker på skall man många ggr aldrig göra.
En frisk människa kan skilja mellan fantasi och verklighet det är en sjuk människa som inte ser någon skillnad och tror att allt man tänker på får man också göra.

Ser dock att i den här sajten tycks ha en större del negativa läsare som inte tycks välja att läsa det de njuter av, utan snarare letar efter något att kritisera.

Märk väl det är inget kritik, utan mer ett konstateranden från mig.
Ni har er fulla rätt att kritisera, lika väl som jag min fulla rätt att dels skriva dessa noveller , samt påtala att ni borde snarare leta efter noveller i er smak hellre än att slösa er tid på vad ni anser vara skräp.
Gudskelov är detta något jag lärt mig, livet är för kort för att vara negativ, bättre att istället leta efter det man gillar och skippa det man ogillar.
Dock en tämligen vanlig "åkoma" på nätet oavsett ämne, man hittar alltid de som lever för att klaga...

Och till sist försök förstå att det är en väsentlig skillnad med något skrivet och verkliga livet.

Önskar er bara det bästa och hoppas ni hittar andra noveller av andra författare som passar er bättre.
:- )

18/7, 2012 kl. 21:38

#5

Kaninen

Om sex inklusive kärlek är toppen måste detta sex vara botten. Om du lever som du skriver, Maxnoveller, beklagar jag din syn på den härliga kvinnliga delen av vår befolkning.

18/7, 2012 kl. 01:25

#4

Maxnoveller

Nope och ber om ursäkt för det där slarvet.
Mest jag som testade en funktion.
De som skrev de kritiska synpunkterna är välkomna att skriva de igen.
Och de kommer att få vara kvar.
Sorry.

All kritik är välkommet, negativ som positiv.

15/7, 2012 kl. 01:48

#3

lp521813

Raderar du kritiska synpunkter, eller vad!? Udda grepp, kinesisk strategi liksom..trist!

15/7, 2012 kl. 00:30

#2

grodan

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

14/7, 2012 kl. 22:11

#1

Ronneby

Vilken underbar novell.
Hoppas att det inte dröjer FÖRLÄNGE med fortsättningen.

14/7, 2012 kl. 19:46