Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/7, 2012 kl. 12:41, av trewqy

Promenaddejt

Min första novell, men den blev rätt bra tycker jag...

Vi hade mailat ett tag på bc men nu hade vi bestämt oss för att träffas. Tanken var att vi skulle ta en promenad och känna oss för om det klickade mellan oss. Vi hade visat bilder på varandra på bc och hon hade en fin kropp med rätt stora bröst. Det räckte med att tänka på henne för att jag skulle bli våt av försats, jag hade tänkt på henne hela förmiddagen så jag var rejält kåt när vi träffades även om jag visste att det inte var säkert att vi skulle ha sex.

Jag var lite tidig på stället där vi skulle träffas, hoppas att hon inte ser att jag har stånd tänkte jag lite skamset. Klockan började närma sig, men hon syntes inte till än. Tänk om hon inte kommer tänkte jag, vilken jobbig resa det blir hem. Några minuter över tiden så ser jag henne komma gående längs vägen, det pirrade till i kroppen och jag kände direkt den där speciella känslan av att en droppe försats pressades ut från mitt ollon.

- Hej, kul att träffa dig sa hon och lutades sig fram för en kram.
- Detsamma, sa jag och kramade henne.

Tanken var att ge henne en överkropps kram så att hon inte skulle känna att jag var hård, men hon var tydligen en person som kramade med hela kroppen, för hon tryckte sig tätt intill mig.

- Så jag känner att du har tänkt på mig medans du har väntat sa hon och log, samt tittade på mina jeans som hade en tydlig bula.
- Ja, tyvärr så har du den effekten på mig sa jag lite skamset och skrattade.
- Det kan vi göra något åt, jag bor här i närheten.
- Ok, sa jag och harklade mig.

Hoppas att jag inte kommer i byxorna av bara tanken av att jag lite oväntat skulle få ha sex var det enda som snurrade i skallen under promenaden till hennes lägenhet, särskilt eftersom min bula nu hade vuxit än mera och skavde mot mina tighta jeans. När vi kom in i lägenheten så kände jag att jag var rejält blöt, jag brukade alltid få rejält med försats när jag blev kåt men det här var nog rekord. Vi gick direkt in i sovrummet, hon hade en stor och bred säng. Vi klädde av oss båda två sakta men målmedvetet. Hennes bh dolde som det såg ut ett par bröst som jag skulle älska att få smeka. Hon tog av sig sin bh och jag kände direkt att det pirrade till i hela kroppen, för min del var det omöjligt att bli kåtare.

- Jag vill börja med att suga av dig, säger hon bestämt.
- Okey, var det enda ord jag fick fram.

Jag tog av mig kalsongerna och nu var jag helt naken och hade nästan fullt stånd, förhuden dolde det mesta av det våta men försatsen hade runnit längs skaftet på min kuk och det droppade en sträng av försats mot golvet.

- Oj, du är verkligen kåt, det är bra för jag gillar försatsen.

Härligt med en grov kuk med stort ollon tänkte hon när hon såg mitt stånd, den kommer att fylla upp mig bra trots att den bara är normallång och hon kände hur det pirrade till när hon tänkte på det stora ollonet mot hennes svullna våta fitta.

Hon tog tag i min kuk med sina händer och började dra förhuden sakta bakåt, det sipprade ut en flod av försats och hon började slicka längs min kuk. Jag kände att det inte skulle bli en långvarig njutning för jag kunde komma när som helst egentligen och bara tanken på att hennes mjuka sköna läppar snart skulle omsluta mitt ollon gjorde att jag kom ännu närmare utlösning. Nu hade hon dragit tillbaka förhuden helt och tryckte in ollonet i sin mun samtidigt som hon sakta rörde sin ena hand längs skaftet. Jag krampade lite av njutning, nu hade jag dessutom fullt stånd och hon smackade belåtet när ollonet kom utanför hennes läppar. Hon försökte nu ta hela min kuk i munnen och hon lyckades precis, hon hämtade andan lite och jag kände att jag var nära utlösning.

- Jag kommer snart väste jag fram, så passa dig.
- Du kan spruta på mina bröst, jag gillar det. Men säg till när du är nära för jag vill inte ha din sats i munnen!

Hon började nu slicka baksidan av ollonet, precis där jag var som känsligast, ungefär som om hon visste att det skulle få mig över gränsen. Det började svartna för mina ögon och nu var det nära, jag tog tag i min kuk och höll runt ollonet samtidigt som jag smekte med mina fingrar runt kanten på ollonet. Första kaskaden träffade henne på hakan och det stänkte över hennes läppar, den hade lätt åkt över henne om den inte träffat. Jag krampade och andra sprutet träffade hennes hals med samma hastighet som det första. Några kaskader senare på hennes bröst så kunde jag öppna ögonen, hennes bröst var helt nedsprutade av min sats, det var även sperma runt hennes mun och hals.

- Det där var häftigt sa hon och slickade sig samtidigt om munnen så att hon smakade lite av mina safter.
- Ja, jag kommer alltid rätt kraftigt sa jag och rodnade lite lätt.

Hon började nu smeka sina bröst som glänste av min sats och jag la märke till att hennes bröstvårtor var styva.

- Nu är det din tur, sa jag och satte mig på knä framför henne.

Jag började med att kyssa hennes styva bröstvårtor och smekte brösten varsamt, vandrade med händerna över hennes mage och började smeka insidan av låren. Jag närmade mig sakta hennes blygdläppar som blänkte lite lätt av kåthet. Sakta smekte jag hennes blygdläppar med mina fingrar som var härligt svullna och lät mina fingrar glida fram och tillbaka. Jag gnider lite lätt med handflatan över hela hennes sköte och rullar sedan blygdläpparna varsamt mellan mina fingrar, hon stönar lite svagt. Hennes bröstvårtor var om möjlig ännu styvare och jag kysser dem varsamt igen. Jag för in mitt pekfinger i hennes våta fitta och utforskar hennes härligt våta slidväggar. Än en gång hör jag henne stöna, men lite högre den här gången, en bekräftelse på att jag gör något rätt tänker jag och fortsätter med att köra in mitt långfinger också. Mina fingrar blir härligt våta och jag tänker att nu är det dags att gå för målet. Börjar smeka hennes klitoris med mina våta fingrar och nu stönar hon flera gånger. Hennes stön gör att jag börjar bli hård igen, jag ser dessutom att det rinner försats från mitt ollon igen.

- Sluta inte säger hon plötsligt, men lägg dig så att jag kommer åt att slicka dig också.

Vi lägger oss i en 69:a och jag känner att när hennes läppar än en gång rör vid mitt ollon börjar jag att få fullt stånd igen. Jag fortsätter att smeka hennes klitoris samtidigt som jag för in mina andra fingrar i fittan. Jag ger hennes klitoris flera kyssar med mina läppar och suger lite lätt på härligheten. Jag känner hennes kropp skälva till, jag börjar leka med min tunga samtidigt som jag försöker fortsätta leka med hennes fitta med mina fingrar. Min kuk är nu stenhård igen och jag känner att nu måste jag få känna på hennes härliga fitta med min kuk också.

- Som om hon var tankeläsare hör jag henne säga, ta mig bakifrån, du har väl kondom?

Jag hade ju hoppats på sex egentligen så jag hade kondomer i mina jeans, hade dessutom köpt en lite rymligare modell eftersom jag provat vanliga förut och de var otroligt svåra att få på min rätt grova kuk. Hon tog hand om kondomen och slickade av all försats som fanns kvar, kondomen rullade hon på rätt snabbt med vana händer. Hon ställde sig på alla fyra och jag var inte sen att ställa mig på knä bakom. Hennes bak var härligt rund och jag tog tag i hennes skinkor och smekte dem med mina händer. Jag tog ena handen runt min kuk och började leka med ollonet mot hennes blygdläppar och klitoris, svaga stön hördes.

- Ta det försiktigt i början eftersom du är rätt grov, säger hon mellan hennes svaga stönande.

Jag för sakta in mitt ollon i hennes varma fitta, det är lite trångt men inte värre än att jag till slut kommer in helt. Jag börjar röra mig sakta fram och tillbaka samtidigt som jag kommer åt att smeka hennes härliga bröst. Jag ser till min förtjusning att hon smeker sig själv samtidigt som jag arbetar för fullt. Nu börjar jag jucka lite snabbare och jag hör henne stöna allt högre. Jag saktar in lite och försöker komma in så djupt jag bara kan, ökar farten igen och jag blir otroligt kåt av ljudet när min höft slår emot hennes skinkor. Känner att jag behöver en paus så att jag inte kommer för fort, jag ställer mig upp och börjar smeka hennes fitta bakifrån med mina händer. Jag känner att jag blir blöt av hennes våta safter, jag fortsätter smeka insidan av hennes lår och upp mot klitoris flera gånger.

- Ner med överkroppen och upp med din härliga rumpa säger jag.

Vilken härlig syn, blir så kåt av att se hennes röda våta fitta som öppnat sig lite av vårt knullande, jag tänker att nu ska jag försöka komma in ännu djupare. Jag lutar mig framåt över hennes rygg och tar stöd med mina händer mot sänggaveln, hon har fortfarande sin överkropp neråt så att hon putar med rumpan uppåt. Jag för in min kuk i den lilla öppningen i hennes fitta och försöker komma in så djupt jag kan och börjar sakta röra mig upp och ner med höften. Jag hör att hon har svårt att hålla sig från att stöna högt varje gång jag kommer in som längst. Vinkeln uppifrån gör att min grova kuk stimulerar hennes g-punkt extra mycket varje gång jag glider med min kuk så långt ut att jag får hjälpa till med mina händer ibland så att jag inte glider ur. Jag ser att hon smeker sig själv intensivt med ena handen över sin klitoris. Vi börjar bli rätt svettiga och jag ser flera svettpärlor längs hennes rygg, jag avbryter och känner att jag vill pröva en annan ställning.

- Nu vill jag att du rider mig säger jag och hon ler tillbaka.

Jag lägger mig på rygg och hon grenslar mig och styr sakta in min hårda kuk med sina händer. Hon börjar röra sig sakta upp och ner, hennes bröst guppar samtidigt framför mina ögon. Jag känner att jag snart är nära utlösning igen. Hennes bröst är så inbjudande att jag inte kan låta bli att smeka dem med mina händer samtidigt som hon nu ökar farten. Hennes bröstvårtor är stenhårda och jag blir om möjligt ännu kåtare av upphetsning. Hon stönar allt högre vilket jag tolkar som att hon också är nära orgasm. Hon fortsätter rida mig ett tag och jag ligger och njuter av att se henne göra allt jobb, samtidigt försöker jag följa hennes rytm och spjärnar emot med min höft och möter hennes ljuva kropp.

- Jag är nära nu säger jag, lägg dig på rygg.

Hon lägger sig utan att tveka på rygg, hennes kropp blänker härligt av svett. Snabbt särar jag på hennes ben och för min kuk fram och tillbaka över hennes blygdläppar och klitoris. Jag ser att hon är så våt att det går rännilar längs hennes lår. Jag känner att jag är väldigt nära orgasm, men jag bara måste in med min kuk en sista gång. Samtidigt så börjar hon smeka sig själv allt snabbare, jag för in min kuk. Jag börjar jucka sakta och jag känner att hon krampar lite, det gör att jag känner att jag inte kan hålla mig snart. Plötslig skälver hennes kropp till och hennes orgasm gör att hon krampar hårt om min kuk samtidigt som hon stönar högt. Jag känner att det blir för mycket för mig och tar snabbt ut min kuk. Skyndar mig att dra av kondomen och börjar smeka mitt ollon med min högra hand. Än en gång svartnar det för mina ögon och jag får tvinga mig själv att titta för att se mitt kraftfulla sprut. Första sprutet landar på hennes bröst, men jag känner att nästa sprut kommer att bli ännu mera kraftfullt, det hamnar på hennes hals och även lite i ansiktet, eftersom det är min andra gång på kort tid så blir resterande sprut inte lika kraftiga men det pumpar på några gånger till som hamnar på hennes mage.

- Oj, du har verkligen sprutat ner mig en andra gång säger hon och skrattar.

Jag ler och tar fram en handuk och torkar av hennes kropp. Hon reser sig upp och tar min kuk i sin mun igen, som nu droppar av sperma.

- Försiktigt säger jag och stönar högt.

Hon slickar längs skaftet på min kuk som fortfarande är hård och trots mina protester tar hon hela ollonet i sin mun och suger lite lätt. Sedan lägger vi oss svettiga bredvid varandra och bara njuter av våra varma kroppar. 

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Nils

Du har tydligen inte tömt pungen på länge.Men det sluta väl inte med det?

28/7, 2012 kl. 13:34

#2

trewqy

Tack, kul att höra...du får läsa den andra jag lagt upp då, du kanske gillar den också...

26/7, 2012 kl. 23:20

#1

Fantasia

Bra! Du har talang ;)

26/7, 2012 kl. 16:03