Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/7, 2012 kl. 19:04, av PLEASME

Lekfull inspiration

Ingen sexnovell, men ändock något retfullt och eggande

 

 

REKLAM från Bubblans sponsor -

Sugen på ett kontrollstyrt vibrerande ägg/ penisring med inte mindre än 10meters räckvidd och 10 sköna vibrationsrytmer?

Läs då texten nedan för att bli inspirerade och följ sedan instruktionerna..

Have fun :)

 

 

På egen hand (tjej. singel på jakt?)

Plocka ut ägget ut silikonsleeven, placera ägget sedan där det sedan gör mest verkan.. i trosorna, inbäddad mellan blygdläpparna, direkt mot klitoris. (eller har du väldigt känsliga bröstvårtor? I med det i BH’n)

Ge dig ut på stan, på krogen med kontrolldosan tryggt i din ficka. Tänk naughty tankar, känn hur det vilande ägget lockar mellan dina lår, fuktigare och fuktigare. Du vill känna vibrationerna? Det är så tyst när det är påslaget att det inte ens skulle störa Amen i kyrkan (ja om det inte är träbänkar då :/)

Starta sedan vibrationerna.. Känn hur de direkt börjar reta och snabbt bygga upp känslan i din kropp.. Vill ha mer spänning? Tryck en gång till på knappen, sedan en till.. kraftfulla vibb strålar genom ägget och får dig att flämta.

Har du vid detta tillfälle din blick i drömprinsens över bardisken/ vid övergångsstället/ Mjölkdisken på ICA så kan jag lova att prinsen ser din förvandling.. Hur dina ögon plötsligt gnistrar till, hur du omedvetet slickar dig över läpparna, hur en lätt flämtning tvingas över dina läppar...

 

Stänger du nu av ägget eller låter dig njuta till max?

 

 

På egen hand (kille. tråkigt på jobbet?)

Låt ägget ligga kvar i silikonsleeven, tänj ut ringen och fäst den med ägget nedåt längst ned vid roten (alt bakom hela paketet).. Placera det så äggets vibb kittlar där det gör mest verkan.

När du behöver 'vakna till', tryck på kontrolldosan diskret. Känn hur penisringen om din kuk får den att svälla och hur vibrationerna från ägget kan få dig att nästan komma (eller komma?) utan annan beröring.

 

Bus med partnern planerat till kvällen? Låt vibrationerna få dig att eggas, retas till max..

Hur länge håller du ut?

 

 

För paret 1 (lekfullt så det förslår)

Låt henne placera ägget på valfri känslig plats, han tar hand om kontrollen.. Låt henne försvinna ur sikte, hoppa i badet (ägget är vattentåligt), prova kläder i provrummet på H&M, sitta prydligt på nästa släktmiddag..

När han sedan vill ha hennes uppmärksamhet - Starta vibrationerna och se hennes överraskade reaktion

 

Självklart kan ni även leka 'tvärt om'.. låt honom ha sleeven på, ägget i kallingarna och Hon ta kontroll över när det ska börja vibrera.. 

 

 

För paret 2 (hjälp vid sex)

När silikonsleeven med sin penisring väl är på plats på honom så har den sin verkan.. den förhindrar att blodet rinner tillbaka i samma takt som det rinner till när han får erektion. Mer blod = mer utvidgade blodkärl = kraftigare erektion och detta gör honom många gånger mer uthållig då toppen/ollonet blir mindre känsligt pga av allt blod som trycker på.

Han placerar ägget nedåt vid 'bakifrån' och uppåt vid 'missionären'. Detta gör då att varje gång han stöter på så vidrör den 'knottriga sleeven med dess vibrerande kärna tjejens klitoris.

Detta är dessutom den ultimata leksaken när tjejen är 'on top' och rider. I stället för att hon/han för ned fingrar för att stimulera klitoris, eller att tjejen gnuggar killens pubesben ömt, har hon nu dessa härliga vibrationer att mötas av..

 

Någon som vill kliva av?

Tror inte det!

 

 

Nu kan ni alla som vill och som äger ett Facebook-konto vara med i utlottningen av 3st av dessa sköna leksaker (värde 399kr/st)

 

Reglerna som gäller är dessa:

Ni ska gå till denna Facebooksida och där "GILLA" sidan och sedan leta upp bilden ni kan se här på sidan och där klicka i  "DELA"  bilden .

Klart!

OBS. Utlottningen pågår till och med midnatt fredag 27 juli 2012 och vinnarna meddelas efter helgen via privat meddelande.

 

Om ni inte har Facebook eller tiden för denna utlottning passerat men ändå önskar ett sådant här skönt 'tillbehör' att leka med kan ni självklart beställa ett via PLEASME.se - Bubblans lilla sponsor.

Ni betalar säkert med kort alt bankgiro och produkterna levereras väldigt diskret hem till dig inom någon dag.

Ni finner det kontrollstyrda ägget i PLEASMEs webbshop HÄR

 

Njut och lek!

PLEASME - Lustfylld inspiration - www.pleasme.se

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

lp521813

Kommentaren raderad av användaren.

2/8, 2012 kl. 23:43

#4

lp521813

Kommentaren raderad av användaren.

2/8, 2012 kl. 23:41

#3

morsan

Ska köpa och sen gå på stormarknad, det lät intressant! Tack för tipset!

25/7, 2012 kl. 23:40

#2

WAMPyrellagirls

Kan intyga att 10 meter räcker mycket väl, för att göra tillvaron betydligt intressantare. Kan bli VÄLDIGT inspirerande att komma uanför denna 10 meters zon, med ägget vibrerande allt för mycket och partnern kan inte justera!!! Då söker man kvickt upp den som har kontrollen.
Minns fortfarande en dag i Ullared med miljoner som samtidigt handlade där o min "kontrollant" plötsligt var försvunnen o ägget lekte lite väl mycket där nere!
Panik är enbart förnamnet...
Lotta W

25/7, 2012 kl. 08:42

#1

morsan

10 meter känns snålt tilltaget, gillar när det funkar även på 15 meters håll. Annars en trevlig produkt!

24/7, 2012 kl. 20:52