Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/8, 2012 kl. 22:05, av Sir Göte

Mötet med Lisen. Del 4/5.

Del 10 av 15 i serien En Gräsänklings Semesteräventyr.

Med långa hårda tag knullar jag på i en jämn takt och Lisen stönar njutningsfullt:
–Åh vad härligt. Varför har jag inte provat på det här tidigare?
Jag förstår att det egentligen inte är någon fråga till mig, utan snarare ett konstat

När jag vaknar nästa morgon (förmiddag) och tittar ut ser jag att det är tjockmulet och regnet hänger i luften, så det är ju bara att glömma badet i dag. Fiska skulle jag kunna göra, men det skulle ju vara kul att bada tillsammans med Lisen också. Tror jag i alla fall.

När jag har käkat frukost i lugn och ro bestämmer jag mig för att använda dagen till att åka runt och se mig omkring lite, jag är ju trots allt här som turist.

Efter någon mil kommer jag till ett litet samhälle, och jag skriver upp vad det heter. Ifall jag skulle vela bort mig menar jag, så kan jag ju alltid fråga efter vägen dit, sedan ska jag väl hitta tillbaka tycker jag.

 

Eftersom jag är mitt ute på bonnvischan är det inte mycket att titta på, så när jag får se en skylt där det står ”utsiktsplats” kör jag dit.

Ja, där såg jag ju mycket. Molnen hänger så lågt att det är som att titta rakt ner i ett öppet mjölkpaket, och så börjar det regna också.

Efter några timmars velande hit och dit i regnet kommer jag i alla fall fram till en liten stad (by) där jag passar på att äta en försenad lunch och för tidig middag, på samma gång.

För att fördriva tiden går jag in på en sådan där biograf där de kör filmen om och om igen. Det är en ganska rolig svensk komedi så jag ser den två gånger. Hela tiden sitter jag och retar mig på hur fruktansvärt dåligt översatt den är. Fan, översättaren har ju missat varenda poäng, men norrmännen skrattar ändå. Antingen förstår de svenska, eller så har de inga större anspråk på humor.

 

När jag kommer ut från biografen har det börjat skymma, så jag hoppar in i bilen och kör ”hemåt”. Efter ca 10 mil känner jag fortfarande inte igen mig så jag stannar och frågar om vägen, varefter det bara är att köra de 10 milen tillbaka igen, för naturligtvis körde jag åt fel håll. Tur att jag skrev upp samhällets namn.

Nu är det kolsvart runt bilen och molnen hänger så lågt att de nästan ligger på vägen, och så spöregnar det till råga på allt.

Där är i alla fall samhället jag letar efter. Jag tittar på vägmätaren så jag inte ska missa vägen upp till tältet, men det gör naturligtvis ändå. Fan också. Bara att vända och köra tillbaka igen. Där! Det var nära jag missade igen, fast jag körde sakta.

Jag slänger mig från bilen direkt in i tältet, men hinner ändå bli våt. Det ska höra fan till att koppla in lampan i det här skitvädret. Jag lägger mig och sover direkt i stället.

Nattpissar gör jag i en engångsmugg som jag bara tömmer utanför tältet innan jag kryper ner i ”sovpåsen” för natten. Så ligger jag en stund och funderar på Lisen, och om det ska bli någon fortsättning på våra äventyr, innan jag somnar.

 

Nästa morgon skiner solen igen, och efter frukosten tar jag fiskegrejorna och går ner till gården där Ole står och tvättar sin gamla traktor, medan han sjunger glatt. Det var annat än första gångens svordomar det.

Efter att ha hälsat säger jag att jag skulle kunna tänka mig en fiske- och badtur igen, men att jag är lite osäker på vägen, så om Lisen kunde visa mig en gång till vore det bra.

  • Inga bekymmer, tycker Ole, och så vrålar han ”LISEN” så att det ekar mellan husen.

Denna gången står vi ute så jag behöver inte bekymra mig om några nerrasande tak.

Strax hörs Lisens röst:

  • Ja Pappa, vad är det?

Hon låter lite irriterad, så jag undrar vad det var för jobb hon fick avbryta.

  • Kom hit.

 

Jag står bakom traktorn så hon ser mig inte, men när hon kommer fram och får syn på mig lyser hon upp i ansiktet så hon nästan kan tävla med solen, medan hon kvittar:

  • Hej Göte.
  • Hejsan Lisen. Trevligt att se dig igen.

Undrar om hon inte rodnar lite, men det är svårt att se i det solbrända ansiktet.

  • Du får följa med Göte och visa vägen till sjön igen. Han är inte säker på att han hittar.
  • Ja pappa, gärna. Jag ska bara hämta baddräkten.

 

Medan Lisen hämtar sina badkläder tittar Ole allvarligttill mig och medan han flinar säger han:

  • Och så är du snäll mot Lisen och hittar inte på några dumheter med henne.
  • Skämtar du med mig, Ole. Hur kan du tro att jag skulle våga göra något med ditt muskelknippe till dotter. Jag vill helst komma hem till Sverige i ett stycke igen.

I det samma kommer Lisen tillbaka, och Ole säger skrattande:

  • Det låter bra, iväg med er och bada nu. Och så är det lika bra att du stannar kvar och visar honom vägen hem också, Lisen, så han inte går vilse.
  • Ja pappa, det gör jag gärna.
  • Det är väl snart lunchdags för er nu, Ole, frågar jag.
  • Ja, om ett par timmar.
  • Då äter jag och Lisen grillad fisk där uppe vid sjön så slipper hon gå hem bara för det.
  • Bra, skrattar Ole, så sparar vi in en måltid på det matvraket.
  • Pappa, det var inte snällt sagt, muttrar Lisen lite surt, medan Ole bara skrattar.

 

Vi hinner inte mer än in i skogen så slänger Lisen av sig T-shirten med orden :

  • Här är ju så varmt så jag får lätta lite på kläderna.
  • Ta av dig resten också vet jag.
  • Nej, du är inte klok.
  • Jamen jag vet ju hur du ser ut utan kläder.
  • Du ja, men det kan ju komma någon annan.
  • Fegis.
  • Passa dig så du inte får stryk.

Men eftersom Lisen skrattar med hela ansiktet när hon säger det, så förstår jag att hon inte menar allvar.

 

Lisen går som förra gången före mig med T-shirten i handen där det är trångt, och liksom förra gången vi gick här vänder hon sig ofta om när hon pratar med mig, och visar sin underbara ungflickskropp från olika håll.

Jag har ju redan studerat henne noga när hon var helt naken, men på något sätt är det ändå eggande att se den muskulösa rumpan spela under de trånga avrivna jeansen så jag har svårt att slita ögonen från det spännande muskelspelet.

Äh vad fan, jag får risker en bruten arm eller något liknande. Jag kan inte hålla mig. Med ett snabbt steg är jag ikapp Lisen och klämmer prövande i den ena välspända skinkan.

  • Låt bli, Göte, fnissar Lisen. Du får vänta tills vi kommer fram.
  • Jamen din rumpa ser ju så lockande ut.
  • Låter du inte bli smäller jag dig på fingrarna.

Jasså, det blev inte värre. Hoppas bara att hon är lika pigg på att knulla som i tältet, för i så fall kommer detta nog att bli en givande badutflykt, men några brutna fingrar vill jag inte ha, så det är väl bäst att göra som hon säger.

 

När vi har kommit fram till sjön frågar jag:

  • Tror du att fisketillsyningsmannen kommer i dag också?
  • Ja, det gör han säkert. Han bor så han kan se om det kommer någon till sjön och då måste han genast se efter vem det är.
  • Då är det väl ingen idé att vi badar innan han har varit här.
  • Nej, det har du rätt i. Fiska du så samlar jag ihop lite ved under tiden.
  • Ta på dig T-shirten först, annars blir vi väl aldrig av med honom.
  • Ja, det kanske är bäst, och så han inte skvallrar för pappa att jag går omkring så här, fnittrar Lisen.

 

Jag hinner inte så värst många kast innan fisketillsyningsmannen dyker upp med orden:

  • Jasså, det är du som är här igen.
  • Ja, Ole har gett mig lov.
  • Jag vet, jag har pratat med honom.
  • Du behöver inte vara orolig. Jag tar inte upp mer än vad vi orkar äta.
  • Det är bra, men vem var det som var med dig hit?
  • Lisen.
  • Jasså, var det Lisen. Ja. Men då kan det bli ganska mycket ändå då.
  • Hur då menar du?

Medan han flinar svarar han:

  • Jag har hört av Ole att hon kan stoppa i sig ganska ordentligt.

Och så går han medan han åter ser allmänt sur ut. Troligen är han väl förbannad för att han inte fick sätta fast någon för tjuvfiske.

 

Fisketillsyningsmannen hinner knappt mer än försvinna innan Lisen kommer med veden.

  • ”Vakten” har redan varit här.
  • Ja, jag såg honom, den surpuppan.
  • Han hade pratat med din pappa så han visste att jag hade lov att fiska.
  • Jag vet, men han måste kolla dig ändå. Har du fått något?
  • En halvstor bara, men den släppte jag tillbaka igen.
  • Ja, det var väl lika bra. Ska vi bada?
  • Javisst, myser jag, det var ju därför vi kom hit.
  • Då går vi till andra sidan av sjön. Där går det inte så bra att fiska så dit kommer det nästan aldrig någon.
  • Perfekt. Då får vi vara ifred.
  • Ja, det var det jag tänkte, för du vill väl göra mer än bada.
  • Javisst vill jag det, men det vill väl inte du förstås.
  • Joo, jättegärna fnittrar Lisen och rodnar.

 

När vi kommer till andra ändan av sjön förstår jag varför det aldrig kommer någon dit, för det var rena djungeln att ta sig fram genom. Närmast den lilla sandstranden är det i alla fall lite öppet med gräs på marken så att vi kan lägga ut filten jag har haft med.

Jag hinner inte mer än få ut filten så är Lisen där och sliter av sig jeansshortsen med orden:

  • Åh vad härligt. Det här hinner jag aldrig annars. Nu ska det bli skönt med ett dopp.
  • Ska du bada med trosorna på dig?
  • De torkar ganska fort.
  • I förrgår badade du naken.
  • Ja, men då var du så långt bort.
  • I tältet var du också naken.
  • Jaa ... men det var för att du tvingade mig.
  • Ok. Som du vill, men vad ska du med baddräkten till då?
  • Den tog jag bara för att pappa inte skulle misstänka något.

 

Lisen är på väg ner mot vattnet när jag fortsätter med bestämd röst, för jag har förstått att hon är van vid att lyda så jag chansar på att hon lyder mig också:

  • Lisen! Ta av dig trosorna!
  • Snälla Göte, måste jag?
  • Ja. Annars blir det smisk i bara rumpan.

Fast jag är ju förstås fullt medveten om vem det är som kommer att få stryk om hon sätter den sidan till.

  • Titta inte på mig så då.
  • Jag älskar att se nakna flickor.

Sakta drar hon ner trosorna medan hon rodnar långt ner på halsen.

 

Medan hon vänder ryggen åt mig, lirkar hon sakta av sig trosorna, troligen omedveten om att jag får en strålande utsikt över rumpan och fittan när hon böjer sig framåt.

Så fort trosorna är av springer hon snabbt ut i sjön och slänger sig i vattnet utan att titta på mig.

Skrattande klär jag också av mig medan Lisen skuttar omkring i vattnet så det skvätter omkring henne. Jag ser hur Lisen sneglar på mig medan jag drar av mig jeansen, och när det är kalsongernas tur står hon helt still och bara tittar.

Eftersom kuken redan står som ett hammarskaft drar jag några kraftiga runktag i riktning mot Lisen och hon dyker märkbart generad ner under vattnet.

Småskrattande går jag sakta ner i vattnet med kuken svängande från sida till sida för varje steg.

 

Jag känner mig som barn på nytt, så vi plaskar båda omkring och skvätter vatten på varandra. När jag lyckas skvätta vatten hennes ansikte så hon får det i ögonen och inte kan se något slänger jag mig fram och knuffar till henne så hon ramlar baklänges i vattnet, varefter jag kvickt drar mig utom räckhåll.

Frustande som en säl kommer hon upp till ytan och börjar jaga mig, men eftersom jag har längre ben kan jag springa fortare än henne när vattnet inte är så djupt och kommer lätt undan.

  • Stanna din fegis så ska du få dig en smäll, fnittrar Lisen.
  • Nix, jag vet hur hårt du kan slå och jag är rädd om livet.
  • Hi, hi, hi. Ok, jag lovar att jag inte ska slå dig.
  • Annars skvallrar jag för din pappa.
  • Då talar jag om vad du har gjort med mig.
  • Jag kan ju alltid skicka ett brev när jag kommer hem igen.
  • Fegis, fnittrar Lisen en gång till.
  • Nej, det är inte feghet, skrattar jag till svar, det är ren självbevarelsedrift.

 

På höger sida, precis där sandstranden tar slut, har det fallit ett träd rakt ut i vattnet, och jag säger till Lisen:

  • Luta dig framåt och ta tag i trädgrenen där strax under vattenytan, och så ställer du dig med benen brett isär.

Som hon står nu har hon vatten upp till ungefär halva rumpan, och hon frågar fnittrande:

  • Vad tänker du hitta på nu?
  • Antingen ge dig ordentligt med smisk, eller så knullar jag dig bakifrån med vattenkylning. Du får välja själv.
  • Hi, hi, hi. Du är inte klok, men då väljer jag nog knulla.
  • Bra, det var det jag hade hoppats på, för det vet jag att jag klarar av.

Åter en gång fnittrar Lisen till. Troligen för att hon tänker på hur rätt jag har.

 

Jag smeker över de spända halvkloten och förvånas än en gång över hur mjuka och lena de känns fast de är så hårda.

Så låter jag händerna glida ner över lårens baksidor och åter uppåt över innanlåren, och det är samma sak här. Väldigt mjukt och lent fast det på samma gång är hårt.

När jag kommer ända upp låter jag fingrarna glida in mellan blygdläpparna och jag känner hur Lisen skakar till, men hon släpper inte taget om grenen, vilket kanske är tur för mig.

 

Vänstra handens fingrar låter jag fortsätta in i den härligt trånga slidan, medan jag låter höger pekfinger glida upp genom stjärtskåran och med nageln river jag lätt över ”brunögat” när jag passerar.

Åter en gång skakar Lisen till, men nu betydligt kraftigare, med orden:

  • Nej Göte, vad gör du. Inte så.

Jagsvarar inte, utan låter bara handen glida framåt så jag får fatt på klitorisen på samma gång som jag låter kuken överta fingrarnas plats i slidan.

Lisen svankar ytterligare när hon känner kuken glida in och hon är inte djupare än att jag når ända in i botten av henne.

Medan jag låter högerhandens fingrar massera clittan knullar jag i långa djupa tag medan jag tänker:

  • ”Måtte det inte vara några fiskar som tror att ”kulpåsen” är något sorts agn som gungar fram och tillbaka och tar sig ett smakprov”.

 

Med långa hårda tag knullar jag på i en jämn takt och Lisen stönar njutningsfullt:

  • Åh vad härligt. Varför har jag inte provat på det här tidigare?

Jag förstår att det egentligen inte är någon fråga till mig, utan snarare ett konstaterande, så jag bryr mig inte om att svara utan juckar bara vidare i långa sugande tag.

 

Jag håller ett fast tag om Lisens höfter och drar henne hårt emot mig varje gång jag skjuter in kuken i hela dess längd, och varje gång känner jag hur jag ”går i botten”.

Efter en stund känner jag att det snart kommer att gå för mig, och jag ökar knullhastigheten. Tydligen närmar det sig för Lisen också, för hon kramar allt hårdare om trädgrenen hon håller i. Jag kan se hur hennes fingrar sjunker allt djupare in i det halvmurkna trät. Tur att det är en trädgren och inte mig hon håller i.

 

Med några extra kraftiga inskjut når jag kulmen och jag rycker ut kuken och sprutar satsen över hennes rygg. Troligen går det för Lisen på samma gång som för mig, för med ett högt aahhh sliter hon loss trädgrenen från stammen och bryter av den.

När jag tittar på brottytan på grenen ser jag att den är långt ifrån genomruttnad, och jag tackar än en gång min lyckostjärna för att det var en trädgren och inte mig hon höll i.

 

När jag har tvättat av sperman från Lisens rygg lägger vi oss på filten och bara gottar oss i solskenet en stund innan Lisen säger:

  • Nu skulle det smaka gott med lite mat.
  • Ska vi gå bort till fiskeplatsen då?
  • Ja, det är det enda vettiga stället att fiska på.

 

När Lisen har tagit på sig trosorna ställer hon sig upp för att ta på sig T–shirten, och jag gör som i tältet, passar kvickt på att dra ner hennes trosor igen.

  • Nej, låt bli Göte, fnittrar hon till medan hon drar upp dem igen.

När hon sedan, med ryggen åt mig, böjer sig ner efter nästa klädesplagg drar jag åter snabbt ner trosorna ända till fötterna på henne, och hon säger med ett nytt litet fnitter:

  • Låt bli Göte, annars smäller jag till dig.
  • Jag vet något annat du kan göra i stället.
  • Vad då?
  • Tja, du kan väl suga av en laddning så får du lite förrätt.
  • Hi hi hi. Du är inte klok.
  • Nej, det vet jag, men skönt är det.
  • Vill du det då?
  • Ja, det är klart, annars hade jag inte sagt något.
  • Jag vill gärna.

 

Jag låter mig falla baklänges ner på filten medan Lisen slänger av sig de kläder hon har hunnit få på sig.

Utan att orda mer sätter hon sig mellan mina ben och slukar den nu helt slake kämpen

  • Ställ dig på knä över mig, Lisen.
  • Ok, men varför?
  • Så att jag kan smeka dig på samma gång.
  • Jaha ja, så långt tänkte jag inte.
  • Du lär dig så småningom.

 

Som Lisen står på knä nu, med ett ben på var sida om mig, har jag en strålande utsikt över hennes rumpa och fitta. Mjukt smeker jag över de spända halvkloten och känner att där finns nog inte ett enda uns överflödigt fett. Jag känner bara vältränade muskler och än en gång förundras jag över att hon kan vara så fantastiskt vältränad som hon är. Troligen kommer det väl av hårt jobb på gården, och naturligtvis som ett arv från pappan, för den ”biffen” går då inte av för hackor. Tur att han inte kommer hit och överraskar oss.

 

Medan Lisen fortsätter att suga på min allt mer hårdnande kuk bläddrar jag runt bland hennes blygdläppar och sticker in ett finger i slidan där jag kröker det och vrider handen fram och tillbaka medan jag pressar fingertoppen mot slidväggen. Lisen stönar svagt av min behandling men det låter inte så mycket för nu har kuken nått sin maximala storlek och fyller upp hennes mun helt. Jag ser att fittsaften som pressas ut är lite blodblandad, så troligen har jag väl rivit sönder hennes trasiga oskuld igen.

 

 

 

 

 

 

Privata kommentarer: sir-gote@hotmail.com

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.