Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/8, 2012 kl. 23:52, av njnj

+1 i hotellrummet

Stort tack till er som inspirerade mig till att skriva den här novellen!
 


Stoffe och Lina hade länge drömt om att ha en extra kille med som kunde hjälpa till att uppfylla Lina.
De var ett ungt, fräscht par. Lina, har en tight kropp, ganska kortklippt blont hår och små uppnosiga bröst.
Nu hade de hittat en kille på nätet, Johan, de hade chattat med honom några gånger och kände att han verkade trevlig så de bestämde sig för att ta chansen och fråga om han kunde tänka sig att träffa dem. Det ville han gärna, det visade sig att de inte bodde särskilt långt ifrån varandra. De kom överens om att de skulle träffas på Scandic-hotell i Johans stad, lördag kväll klockan 19:00 skulle han befinna sig i lobbyn och ringa upp Stoffe så skulle han komma ner och hämta honom.
Stoffe och Lina bokade ett hotellrum direkt, mötet skulle ske om bara några dagar, hotellet var nästintill fullbokat. De hade tur, det fanns ett rum med dubbelsäng kvar.
När lördagen kom tog Stoffe och Lina tåget, hotellet låg inte långt ifrån stationen så de gick dit direkt. Klockan var 16 när de checkade in, de skulle precis hinna gå ut och äta middag och duscha innan Johan skulle komma.
Efter middagen kollade Lina på klockan.

- Fan! Klockan är redan kvart över sex! Lina fick lite panik och skyndade sig att signalera in notan.
- Oj, då får vi skynda oss. Stoffe tog det lugnare, han hade sett den stora duschen i hotellrummet. Där fick det ledigt plats flera personer så de kunde ju duscha tillsammans för att spara tid.

Stoffe och Lina småsprang tillbaka till hotellet.

- Jag duschar först, sa Lina.
- Jag tycker vi duschar tillsammans, har du inte sett hur stor duschen är?

Lina blev lite lugnare och de klädde av sig.

- Jag är lite nervös faktiskt, är du? Frågade Lina medan hon tvålade in sig.
- Ja, det är klart att det är lite pirrigt. Men det ska nog gå bra, Johan verkar ju vara jättetrevlig.

Två minuter över sju ringde det på Stoffes mobil, det var Johan. Han lät lite nervös men sa att han var nere i lobbyn.

- Lina, Johan är nere i lobbyn nu så jag går ner och hämtar upp honom.
- Ok, fan vad pirrigt det är. Jag blir alldeles galen när jag tänker på vad som ska hända. Lina blev fnittrig och rättade till det sista på sin outfit.
- Ser det bra ut? Frågade hon.
- Du är jättesnygg, Johan kommer nog hoppa på dig direkt när han får syn på dig. Retades Stoffe.
- Dimma ner lamporna och gör det lite mysigt medan jag går ner.
- Ok, nu kör vi. Lina och Stoffe kysste varandra snabbt innan dörren stängdes.

Stoffe tog hissen ner till lobbyn, rummet låg på 10:e våningen så det tog en stund innan hissen saktade in och stannade.
I lobbyn satt två unga män. Den ena måste vara Johan, tänkte Stoffe, men vilken av dem?

- Heej, du måste vara Stoffe! Jag sken upp och gick emot Stoffe med ett stort leende på läpparna.
- Det stämmer bra, och i så fall måste du vara Johan. Härligt att äntligen få träffa dig.
- Jo det stämmer, tack det samma. Jag måste säga.. Att jag är nervös inför det här.
- Det gör inget, det är helt naturligt. Jag och Lina är pirriga också men det ska gå bra. Sa Stoffe lugnande.
- Kom så åker vi upp till rummet.

Jag och Stoffe ställde oss i hissen, det kändes bra emellan oss, vi småpratade och skrattade under hissfärden. Våran nervositet kändes i alla fall som bortblåst.

- Här är det, rum 1035.
- Du Stoffe jag måste bara fråga.. Är ni 100% säkra på det här? Jag vill inte att ni ska vara det minsta osäkra.
- Ja då, vi har funderat tillräckligt.
- Ok. Sade jag med ett leende på läpparna.

På dörrhandtaget hade Lina hängt en skylt, "Do not disturb" stod det på den.

- Den där hängde inte där när jag gick. Lina måste ha hängt ut den.

När killarna kom in i rummet kom Lina försiktigt tassande. Hon gav sin pojkvän en puss innan hon vände sig mot mig.

- Heej Johan, vad trevligt att äntligen träffa dig! Oj vad lång du är, det hade jag inte föreställt mig.

Jag böjde sig ner för att krama Lina. Hennes nyduschade kortklippta blonda hår doftade underbart.

- Hej, Lina. Trevligt att äntligen träffa dig med, vad fin du är.
- Tack, åh vad spännande det är.

Lina hade på sig en svart spets-body, hennes uppnosiga små bröst gick att ana genom tyget. Lina snurrade runt, hennes mjuka, härligt runda skinkor syntes väl. Jag kunde knappt hålla händerna borta. Både jag och Stoffe kände hur det började växa innanför byxorna medan Lina började gå mot den stora dubbelsängen, hon vickade sexigt på rumpan.

- Kom, sade hon, jag kan inte vänta längre. Lina slängde sig i den stora dubbelsängen och lät handen glida innanför troskanten.
- Jag är alldeles blöt, åh, jag längtar efter att få känna era kukar fylla min trånga fitta.

Stoffe gick först och jag kom efter. Jag tänkte låte Stoffe ta de första stegen med Lina och gick och satte mig i fåtöljen en bit ifrån sängen för att invänta att få den definitiva inbjudan till att leka.
Stoffe skalade snabbt av övre delen av Linas svarta body och drog ner den till hennes höft. När jag såg Linas små bröst släppas ut i ljuset styvnade kuken rejält, de var underbara och kuken kämpade för att ta sig ut ur byxorna. Lina såg hur bulan på mina byxor växte, jag kämpade med det stenhårda ståndet.

- Kom hit nu så hjälper jag dig med det där, sitt inte där borta! Lina såg på mig med en inbjudande blick.

Det var precis det som jag hade väntat på, nu kände jag inga hinder mellan mig och Lina. Nu hade både Stoffe och Lina bekräftat att det var ok. Jag tog de få stegen som krävdes för att komma fram till sängen. Lina öppnade med van hand mitt skärp och byxknappen så att byxorna föll till golvet. På de vita boxershortsen syntes en våt fläck som förutom det stenhårda ståndet också vittnade om Johans kåthet.
Stoffe, som stod bredvid mig hade redan låtit alla kläder falla och stod helt naken. Hans kuk var i "halvläge", det sista skulle nog Lina ta hand om. Hon tog tag om Stoffes kuk med handen och drog undan förhuden. Det blanka ollonet blottades och hon kysste det ömt. Jag klev ur byxorna, knäppte snabbt upp skjortan och slängde den på fåtöljen. Kalsongerna lämnade jag på så länge. Lina runkade sakta Stoffes kuk, men blicken kunde hon inte slita från mina vita kalsonger, hon fantiserade om vad som dolde sig innanför tyget. Jag såg att hennes blick var fäst vid mitt bultande paket och jag ställde sig så nära henne att hon kunde nå. Lina mötte min blick och sträckte samtidigt fram handen för att känna. Hon klämde lätt på mina bollar innan hon lät handen smeka uppför det hårda skaftet som doldes av det vita tyget. Det kändes så skönt att känna hennes utforskande hand mellan mina ben och jag rös i hela kroppen.
Både jag och Lina tröttnade efter en stund på kalsongtyget, den sista barriären innan våran nakna hud skulle mötas. Samtidigt greppade vi efter kalsongkanten, händerna krockade och vi skrattade till, jag hejdade mig och lät Lina fortsätta på egen hand.
Sakta drog hon ner kalsongerna, den hårda kuken fjädrade upp och fick äntligen komma ut i det fria.

- Åh, jag längtar efter att känna den inuti mig. Sade Lina medan hon vägde min kuk i handen.
- Och jag längtar efter att få fylla upp dig med den. Svarade jag, nöjd över att äntligen känna Linas hand runt min kuk.
- Och jag längtar efter att se er båda tillsammans. Fortsatte Stoffe och alla tre skrattade till.

Lina lade sig ner på rygg, jag och Stoffe följde snabbt efter och lade oss på varsin sida om henne. Vi sög in varsin bröstvårta i munnen, våra tungor cirkulerade runt de alltmer styva knopparna och lät våra händer utforska Linas heta kropp.
Jag lät handen glida försiktigt över Linas trosor, tyget var vått, jag gnuggade ömt där hennes klitoris gömde sig.

- Mmmm, vad härligt det är att känna era händer på min kropp, viskade Lina hest och kände hur bröstvårtorna styvnade till.

Alla tre hjälptes åt att dra av Linas svarta body helt, jag smekte uppför insidan av hennes lår förbi det varma skötet vidare uppför magen över hennes små uppnosiga bröst och stannade bakom hennes nacke. Jag såg djupt in i Linas ögon en stund innan jag lät handen glida tillbaka ner över hennes skälvande kropp, Stoffe följde efter med sin.
Lina rös av välbehag när hon kände deras fingrar glida över hennes uppsvullna blygdläppar.

- Slicka mig nu Johan, flämtade Lina och lekte med fingertopparna i hans hår.

Jag ställer mig på alla fyra över Lina så att min kuk hänger tungt ovanför hennes söte ansikte. Ollonet är täckt av försats och alldeles halt. Lina lät fingertopparna glida över det några gånger innan hon sög in det i munnen. Jag känner hur kroppen skakar till när kuken glider längre in mellan hennes läppar.

- Åh, din kuk smakar underbart. Stönade Lina. Hon lät tungan glida över mitt kukhuvud och jag stönade av kåthet.

Med långfingret särar jag lite på hennes blygdläppar. Genast särar hon maximalt på benen som en signal på att fortsätta.

- Åh, slicka mig nu. Säger hon.

Lina skälvde till av kåthet när hon kände Johans tunga mot sin svullna klitoris.
Efter en stund känner jag den välkända känslan hur orgasmen börjar samla sig.

- Åååh, du måste sluta. Lina förstår direkt. Min kuk rycker till ett par gånger i Linas hand men jag sprutar inte.
- Det var nära, jag vill inte spruta än. Tänker jag för mig själv.

Bredvid ligger Stoffe och njuter av att se Lina tillsammans med en annan. Han för sakta sin hand upp- och nedför sin hårda kuk.

- Kom älskling, nu är det din tur. Säger Lina tyst, nästan hest.

Jag intar positionen framför lina med huvudet mellan hennes ben medan Stoffe ställer sig på knä över henne.
Jag sträcker fram min ena hand och leker lite med hennes styvnande bröstvårtor.
Stoffe tar tag i sin flickväns nacke med sina händer och låter sin kuk glida in mellan hennes mjuka läppar, hans händer gör att han kan styra hur djupt och länge hans kuk ska vara i hennes mun. Han blundar och njuter av situationen. Kåtheten tar överhanden för när han kommer tillbaks till verkligheten och tittar ner på Lina ser han hennes ögon tåras och hon flämtar lite efter luft.

-Sorry, det var inte meningen, rycktes med lite extra. Stoffe smeker hennes panna.
-Äh det är lugnt, var inte beredd på det bara. Lina skrattar till och fortsätter suga kuk.

Mellan hennes ben följer min tunga hennes blygdläppar och snart rör jag vid hennes klitoris med tungspetsen. Lina rör sin höfter lite som för att lägga sig tillrätta, sedan nyper hon till sina lår runt mitt huvud som om hon var rädd att jag skulle ångra mig och sluta slicka henne. Men nu börjar jag röra min tunga från sida till sida och hör på Linas andning att hon älskar det.
Alla tre njuter och efter en stund så kliver Stoffe av Lina och säger:

- Nu tror jag vill se er två knulla. Jag sitter här bredvid och kollar och njuter en stund innan jag hjälper dig knulla Lina. Eller?
- Gärna för mig. Lina reser lite på överkroppen och tittar ner på mig.

Jag säger inget, bara tar tag i hennes vader och särar på hennes ben. Hennes fitta är redo att ta emot min kuk. Jag låter mitt ollon nosa i hennes våta öppning och vi ser in i varandras ögon, Lina har en kåtglansig blick som liksom ber mig att jag ska trycka till.
Jag tar tag om kukroten och virvlar runt med ollonet i den trånande öppningen. Det syns i Linas ansikte att hon gillar det. Hon andas tungt.

- Nej, nu ska jag sluta retas. Tänker jag och lägger på lite tryck mot hennes trånga hål.

Min kuk är hårdare än någonsin när jag tränger in några centimeter i den trånga fittan och jag drar sakta tillbaka den, jag tränger längre och längre in för varje juck och till slut är jag ända inne. Lina blundar och jag låter kuken vara kvar ända inne i henne medan jag söker hennes blick. Lina öppnar ögonen och vi ser på varandra. "Varför slutade du?" undrar hon nog, tänkte jag.

- Knulla mig hårdare, befaller hon med ett stort leende.

Frustande börjar jag jucka kraftigare. Hennes sugande fitta känns underbar kring min stenhårda kuk och hon stönar högt. De våta slidväggarna masserar min kuk och jag känner att jag bara kommer närmare och närmare orgasm.

- Jag behöver byta position, säger jag och lägger mig på rygg. Lina grenslar mig.

Stoffe njuter av att se sin smidiga flickvän tillsammans med en annan man, men nu känner han att han också vill vara med.

- Nu vill nog jag också vara med. Hörs det från Stoffe.
- Ok, säger Lina, ställ dig bakom mig så kan ni turas om att knulla mig.

Stoffe ställer sig bakom Lina och jag låter min kuk glida ur henne. Lina håller mig kring nacken, jag känner hennes heta utandningsluft mot mitt ansikte medan Stoffe fyller upp henne bakifrån. Lina stönar högt rakt i mitt öra och jag känner hur hennes naglar gräver i min nacke.

- Åh herregud jag kommer skrek Lina. Lina kunde inte kontrollera sig själv på grund av den svallande orgasmen, hennes naglar rev i nacken, jag känner hur det bränner men bryr mig inte om det utan håller hårt om hennes darrande kropp.
- Mmmm, jag kan inte få nog av er.

Efter den första orgasmen var Lina snabbt redo igen. Hon ställde sig upp på knäna och Stoffe var snabbt där med kuken igen.

- Stoffe, du var ju där nyss, låt vår gäst knulla mig nu. Du kan ju prova med stjärten om du vill, men hämta glidmedlet i min väska. Lina ler mot sin pojkvän och vänder sig om för att kyssa honom.
- Ta det lugnt bara, du vet hur trång jag är där bak.
- Jadå, säg bara till om du vill att jag slutar.

Stoffe sträckte sig efter Linas väska och tog fram en liten flaska glidmedel och en kondom. Kondomen rullade han snabbt på.
Lina vände sig åter mot mig och putade med rumpan mot Stoffe. Jag sträckte mig fram och greppade om Linas skinkor så att Stoffe skulle kunna komma åt riktigt bra. Stoffe placerade en klick glidmedel på hennes anus och började gnugga lätt med tummen för att förbereda det trånga hålet för något större. Fingret jobbar sig sakta inåt och han känner hur Linas muskler slappnar av mer och mer.

- Mmm, nu vill jag känna din kuk i mitt trånga stjärthål, flämtade hon.

Stoffe placera en extra klick glidmedel på sitt numera gummiklädda kukhuvud. Halvt jämrande pressade Lina sitt trånga hål över Stoffes kuk, blandningen av aningen smärta och lust gjorde henne kåtare än någonsin.

- Åh herregud jag blir tokig ta mig bägge två! Skrek Lina.

Jag var inte sen med att föra in kuken i den väntande fittan. Lina gnydde och stönade när bägge kukarna hittade den rätta rytmen.
Johan var som i trans, han hade drömt om att få knulla Lina i dubbelmacka tillsammans med en annan man. Stoffe visste om att Lina bara släppte till där bak bara vid speciella tillfällen, Stoffe tog det lugnt och försiktigt men kände att orgasmen började samla sig.
Jag, däremot, knullade Lina i allt snabbare takt. Eftersom våra ansikten var riktade emot varandra kunde jag se hennes minspel och allt tydde på att hon älskade att bli uppfylld i båda hålen. Även jag kände snart den välkända känslan komma krypande i kroppen. Linas flämtningar blev allt tyngre och tyngre, plötsligt tystnade hon varpå hon skrek ut en kraftig orgasm.

- Ååååh, oooh. Hennes skälvande kropp föll ihop på mig och hon andades tungt medan orgasmens vågor ebbade ut.

Under hennes orgasm kände jag hur hennes fitta krampaktigt grep kring mitt skaft och jag var på gränsen till kollaps

- Kom bara, nu jag vill känna era satser på min kropp, flämtade Lina när hon höll på att komma.
- Kom nu, kom över mig! Lina vred på sig och både min och Stoffes kuk gled ur henne.

Stoffe slet av kondomen och vi ställde oss på knä på varsin sida om Lina. Hon såg förväntansfullt på oss medan vi drog de sista dragen.
Med ett stön kom vi nästan samtidigt. En kaskad vällde ut över Linas uppnosiga små bröst och hon skrattade medan stråle efter stråle träffade hennes hud. Både jag och Stoffe var på väg att falla framåt men vi tog stöd mot varandra. Lina slickade rent det sista lilla från våra ollon.

- Åh vad härligt det var, jag känner mig alldeles utknullad, viskade Lina och lekte med den varma sperman som låg överallt på hennes bröst.
- Tror jag behöver en dusch nu, ni grabbar kan väl ta det lite lugnt och återhämta er medans.
- Äh, vi tar en varsin öl i minibaren och hänger med, duschen är stor nog för oss alla tre.

 


Än en gång, tack för inspirationen.. Vem vet, det kanske blir fler möten mellan Stoffe, Lina & Johan...

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

njnj

Hej, lite sent svar men ändå...

Tack för kritiken, ska läsa igenom den själv igen och tänka på det ni sagt.

17/12, 2014 kl. 21:04

#2

Kaninen

Håller med kattt, är dom tre eller är dom fyra??

6/9, 2012 kl. 14:57

#1

kattt

Svårläst då tempus växlar liksom formen (skriven i både första och tredje person) Önskar överlag mer "visa, beskriv inte" alltså att jag genom personernas agerande skulle förstp hur de upplever händelserna istället för att få det svart på vitt.

12/8, 2012 kl. 10:11