Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/8, 2012 kl. 16:00, av trewqy

Övertid på jobbet...

Övertid på jobbet, strömavbrott när åskan går. När du letar efter proppskåpet så får du en överraskning.

Övertid igen suckar du och sätter dig framför datorn, att jobba en sån här varm och fuktig sommarkväll är inte vad du hade velat göra. Du har en vit labrock på dig, eftersom det är väldigt varm i labbet har du bara underkläderna under rocken. Du gillar att ha fina underkläder på dig, du har en svart spets BH med en läcker tillhörande stringtrosa.

Du är ensam i labbet och drömmer dig bort lite, det börjar vara rätt sent. Du tänker på att du är lite sugen och skulle velat ha en kille nu som visste vad han gjorde. Någon som verkligen fick dig att njuta och såg till att du blev ordentligt tillfredsställd, inte som ditt ex som direkt när han fått orgasm la sig på sin sida av sängen för att sova. Du loggar in på datorn och börjar arbeta lite. Efter några minuter så blir du less och börjar slösurfa lite, du loggar in på BC och kollar om du fått några meddelanden. Du hade chattat med en kille igår som verkade vara något för dig, han gjorde dig nyfiken och när ni pratade om sex så blev du våt på direkten. Han var online nu också och den här gången var inget undantag, efter en hel del sexchatt så känner du att du är så våt att det börjar kännas besvärande. Du knäpper upp labrocken lite och smeker dig själv på dina bröst, bröstvårtorna är styva och står rakt ut. Du är så kåt att du måste göra något åt saken, men du har ingen dildo här, fingrarna kan ju duga tänker du men du vill åt känslan av att ha något grovt inuti dig så du väljer att vänta tills du kommer hem. Det är nog smart tänker du eftersom rapporten du håller på med måste vara klar imorgon bitti.

Du börjar jobba igen men fortsätter att svara på killens meddelanden på BC, efter några minuter hör du en knall, tittar ut genom fönstret och inser att det åskar ute, hoppas det går över innan jag ska cykla hem tänker du och försöker fokusera på det som måste vara klart tills imorgon. Efter ytterligare någon minut ser du en blixt och knallen kommer på direkten, det blir kolsvart i labbet.

- Jävla skit, säger du högt eftersom du inte hade hunnit spara det som du jobbade med.

Du börjar leta efter en ficklampa som du har i någon av lådorna i skrivbordet, när du hittat den så går du ut i korridoren och funderar på var elcentralen finns någonstans. Förhoppningsvis är det bara jordfelsbrytaren som slagit av tänker du och beger dig mot proppskåpen. Du skakar ficklampan som verkar ha väldigt klena batterier, det lyser knappt ens. I det lilla ljus som du får från ficklampan hittar du till slut fram till proppskåpen. Plötsligt får du känslan av att du inte är ensam när du hör ett ljud längre bort i korridoren, när du riktar ficklampan mot ljudet så slocknar den plötsligt. Du skakar den febrilt men lampan vill inte tändas igen.

- Är det någon där ropar du nästan lite skräckslagen eftersom du trodde att du var ensam som jobbade övertid.
- Ja, jag letar efter proppskåpet säger en mansröst som du inte känner igen.
- Jag har hittat det, har du någon ficklampa frågar du.
- Nej, men jag har en tändare med mig säger mansrösten samtidigt som du hör att han kommer allt närmare.
- Kom hit med den då så kan vi se om vi kan göra något.

Mannen kommer allt närmare och du kan höra hans smygande fotsteg som känns väldigt nära nu, plötsligt känner du två trevande händer på dina bröst som känner sig för och på sätt och vis smeker dem varsamt utanpå din labrock. Dina bröstvårtor var fortfarande lite styva efter sexchatten du hade för några minuter sedan och du undrar om främlingen kände det.

- Oj, ursäkta säger mansrösten samtidigt som han fortsätter att ta på dig.
- Ingen fara säger du och skrattar.

På ett sätt så blir du lite tänd av att främlingen tog på dina bröst och du skulle inte haft något emot att han fortsatte. Han står väldigt nära dig nu och du känner dig attraherad av hans doft.

- Du har verkligen härliga bröst säger mannen och skrattar lite.
- Tack säger du samtidigt som du sträcker fram dina händer och känner dig för.

Du sträcker upp dina händer och trevar dig fram, jag måste ju kontra och känna lite på honom också tänker du och känner på hans mage och bröst. Han känns väldigt vältränad och fit, du blir faktiskt lite kåt när du trevar fram längs magen och ni står så nära att ni nästan kramas. Du undrar vem det kan vara, det måste vara någon av de nya konsulterna som du bara sett i förbifarten. Du lägger händerna runt mannen och känner på hans rumpa, den känns härligt vältränad. Han svarar med att kyssa dig på halsen. Era läppar möts, hans läppar känns härligt mjuka. Ni leker med tungan, han suger på din ena läpp. Du känner hans andedräkt som känns härligt varm och fräsch. Det pirrar i hela din kropp och du som var våt redan innan, du känner att trosorna blivit alldeles genomdränkta av dina safter. Han smeker dina bröst igen samtidigt som han kysser dig på halsen, men den här gången har hans händer letat in sig innanför din labrock. Hans händer är innanför din spets BH, smeker varsamt dina bröstvårtor som är styva och känsliga. Dina händer letar sig från hans rumpa till framsidan och du känner utanpå hans gylf, han har stånd och det känns som om han har en riktigt stor kuk. Härligt tänker du, han är lika kåt som jag.

Han knäpper upp sina byxor och tar fram sin grova kuk, du smeker den längs skaftet och ställer dig på knä, den är precis så grov som du vill ha den, inte för lång utan precis lagom. Du drar tillbaka förhuden på hans kuk, du är försiktig för du känner att hans ollon är väldigt stort och det känns lite trångt när du drar tillbaka förhuden. Dina läppar kysser hans ollon, du känner smaken av försats. Du undrar vad han suttit och gjort så här sent eftersom han också verkar ha varit kåt ett tag, med tanke på hur snabbt han fick stånd och när han dessutom är så blöt. Dina läpper sluter runt hans stora svullna ollon, han smakar ljuvligt och det smackande ljudet när du släpper hans kuk gör dig otroligt upphetsad. Det fullkomligen flödar i dina trosor, du leker med tungan på undersidan av ollonet, han stönar lite svagt samtidigt som du runkar lite längs skaftet. Du tar in hans kuk allt djupare, han är riktigt grov och fyller upp hela din mun, du känner när hans ollon träffar din hals och du får lite svårt att andas.

- Lägg dig ner, väser mannen mellan sina stönanden och du lyder.

Du lägger dig på golvet, det är heltäckningsmatta och det känns förvånansvärt mjukt trots allt, du knäpper upp din labrock helt. Du känner hur mannen särar på dina ben och smeker dig utanpå dina trosor som är genomdränkta. Han drar av dina trosor och du känner hans varma andedräkt mot ditt sköte, han slickar dig över dina våta svullna blygdläppar, suger på din klitoris och leker med tungan. Du känner att hans fingrar smeker dina fitta och du stönar till när han för in två fingrar och smeker din främre slidvägg. Du reser upp överkroppen och tar av dig din BH, han är inte sen att smeka dina bara bröst med sina händer,han kysser dina styva bröstvårtor och hans mun letar sig ner längs magen och ner till ditt våta sköte igen. Du smeker dina bröst samtidigt som han fortsätter slicka dig, hans fingrar vet verkligen vad de gör tänker du när du känner att han hittat g-punkten och du kan inte undvika att stöna rätt högt. Hoppas att ingen annan jobbar övertid också tänker du, men du är så kåt att du inte bryr dig, du måste få känna hans grova kuk i dig.

Han tar tag i dina händer och drar upp dig från golvet, istället så lägger han sig på golvet och du hade älskat att se hans kuk men det är så mörkt att du bara ser siluetten av den.

- Nu vill jag att du rider mig säger mannen.
- Härligt jag älskar att rida, fnittrar du fram.

Du sätter dig på knä, du har fortfarande labrocken på dig, du försöker styra in hans grova kuk i ditt plaskvåta sköte, efter lite hjälp med dina händer så glider den in förvånansvärt lätt. Tur att jag är så våt tänker du och börjar röra dig. Hans kuk fyller upp dig rejält och är det är otroligt skönt när den sakta glider in. Det plaskande ljudet när dina skinkor dunsar mot hans lår gör dig otroligt upphetsad. Hans händer smeker dina skinkor samtidigt som du fortsätter rida honom. Du smeker dig själv och du känner att du inte är långt ifrån att få orgasm, känslan är att den kommer bli riktigt intensiv. Frågan är om det är mannens grova kuk eller den upphetsande känslan av att du inte vet vem mannen är som gör att du blir extra upphetsad. Du hittar en vinkel som gör att hans hårda kuk masserar din främre slidvägg, det känns otroligt skönt när du dessutom kan kontrollera hur snabbt du ska knulla. Du smeker din klitoris allt mer intensivt, mannens händer är på dina bröst och smeker dem, leker med dina styva bröstvårtor. Du stönar allt mer, det börjar svartna för ögonen, det känns som om du ska kissa på dig. Men du fortsätter röra dig upp och ner, masserar dig själv med dina fingrar. Du kommer i en väldigt intensiv orgasm och du känner hur det blir varmt i hela ditt sköte, du krampar hårt om mannens kuk och han stönar till. Herregud, jag fick min första fontänorgasm tänker du, när du känner att det rinner lite längs baksidan på dina lår.

- Lägg dig på rygg igen säger mannen.

Du lyder och mannen ställer sig på knä över dina bröst, du hör hur han stönar och ljudet av när han runkar sin kuk intensivt gör dig väldigt förväntansfull. Du hör hur han börjar andas allt mer intensivt och han stönar till. Hans första sprut träffar din högra kind, det stänker över hela ditt ansikte, han fortsätter att pumpa sin sperma över ditt ansikte. Du känner hans varma sperma över kinderna och uppe i pannan, även på näsan och munnen kommer det varm sperma. Du slickar dig runt munnen och smaken av sperma gör dig kåt igen.

Du reser dig upp och det rinner sperma från ditt ansikte ner mot dina bröst, du smeker in brösten med hans härliga sperma och tar sen hans kuk i din mun och börjar suga av den. Till din förvåning så känner du att han blir hård igen rätt snabbt, helt otroligt tänker du efter den kraftiga utlösningen. Förmodligen blir han lika tänd som mig av att inte veta vem den andre är, tänker du och ler lite samtidigt som du har hans nu hårda kuk i din mun igen. Du fortsätter att suga av honom, leker med tungan över hans ollon. Du smeker hans skaft med din hand som blir alldeles blöt av sperma, det glider lätt och du tar hans hans kuk i din mun flera gånger när du fortsätter att runka honom.

- Nu vill jag ta dig bakifrån säger mannen och tar tag i din midja och vänder dig så att du står på alla fyra.

Han lyfter upp labrocken över din rygg, du känner hur hans stora ollon pressar in sig mellan dina blygdläppar, hans kuk är våt av saliv och sperma och glider in lätt. Han börjar knulla dig, mjukt från början men sedan allt hårdare, du svankar upp med baken och han smeker dina skinkor när han pumpar in sin grova kuk djupt i dig. Du stönar till när hans höft stöter emot dina skinkor och hans kuk fyller upp dig helt. Han tar tag i dina axlar och smeker ditt hår med sina händer. Han släpper inte taget om ditt hår utan tar ett rejält tag i ditt axellånga hår med ena handen medan han fortsätter att knulla dig hårt bakifrån. Än en gång blir du förvånad, från att ha varit varsam har han ändrat sig och är nu mera hårdhänt istället. Du gillar det, du är fortarande plaskvåt och det härliga ljudet när hans höft slår mot dina skinkor gör dig ännu våtare. Han släpper ditt hår och smeker istället dina bröst, lite hårdare än förut, nyper lite i dina styva bröstvårtor med fingrarna. Era kroppar börjar vara alldeles svettiga, han smeker dina svettiga skinkor och håller med händerna runt din midja. Hans lite mer hårdföra behandling av dig gör att du kommer nära orgasm igen, du kan inte undgå att stöna när hans kuk åker in och ut ur din plaskvåta fitta. Du börjar smeka ditt sköte och klitoris, dina fingrar blir alldeles våta av dina safter. När hans kuk åker ur några gånger så styr du girigt in den igen mellan dina blygdläppar. Du känner att du inte kan hålla emot längre, du får orgasm igen. Ingen fontän den här gången, men otroligt skönt, du krampar flera gånger runt hans kuk när orgasmen klingar av. Dina kramper blir för mycket för honom och han kommer inuti dig, du känner hur hans kuk rycker till flera gånger. Hans varma sperma träffar slidväggarna när han fortsätter att spruta inuti dig.

Han tar ut sin kuk, ni säger inget till varandra. Du njuter av att känna hans varma sperma inuti dig, du känner hur det rinner ut sperma från din slidöppning. Innan du hinner säga något hinner han ta sina kläder och smyga iväg längs korridoren. Hoppas vi inte har stänkt ner heltäckningsmattan alltför mycket tänker du och skrattar för dig själv.

Du letar åt din trosa och BH, pinsamt om jag inte hade hittat dem i mörket tänker du och fnissar lite. Du letar dig tillbaka till labbet och precis när du tänker ge dig av hem kommer strömmen tillbaka, du går in på badrummet och kollar hur du ser ut. Du har sperma i håret och i pannan, du torkar av det och fixar till ditt hår. Du tar på dig dina underkläder igen, trosorna är genomvåta av dina safter och kommer att bli ännu våtare med tanke på all sperma som kommer att droppa ur din slida. Får nog tvätta labrocken tänker du när du knäpper den igen och du fnissar när du ser att det stänkt lite sperma på den.

Nu kanske jag kan fixa den där rapporten tänker du och går till datorn och startar upp den, du loggar in på BC igen och kollar om killen som du mailade med innan strömavbrottet har skickat något mer meddelande och undrat vart du tog vägen. Du ser bara ett meddelande från honom som du öppnar, det är skickat alldeles nyss, när du läser det går det en ilning genom hela kroppen. Han ursäktar sig att han försvann eftersom det åskar och det blev strömavbrott...

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Nils

Det var ett härligt knull precis det du behövde just då.Men den som du fick det sköna knullet med var kanske på samma avdelning & arbetade & den du chatta med.

22/8, 2012 kl. 10:33

#2

trewqy

Tack...kul att du gillade den... :-)

15/8, 2012 kl. 19:08

#1

Mangan

I vanliga fall avskyr jag när det skrivs som tredje person, men denna lyckades du fånga mitt intresse med. Tack

14/8, 2012 kl. 23:18