Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/8, 2012 kl. 22:48, av Mrs_Robinson

Rum 709: Del 2 - Slavkontrakt och invigning

Del 2 av 4 i serien Rum 709

Britta skriver under för sexslaveri och hoppas på att hon inte ska behöva ångra det.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

42 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

Mrs_Robinson

Tack söta ni :)

3/9, 2013 kl. 20:16

#8

pelleponken

Det är bara att hålla med Tina W och andra. När man läser bör man inta en fördomsfri hållning till alstren och har man inget annat än negativa synpunkter kan man hålla dem för sig själv. Alla är tydligt varnade och det är frivilligt att ta del av alstren. Hela serien är välgjord och jag vet hur mycket möda man måste lägga ner på att producera så här mycket.

3/9, 2013 kl. 19:52

#7

Karl-Herman

En av de mest läsvärda novellerna någonsin!!! När får vi äntligen läsa fortsättningen? Den måste i sin tur bli lång... Gärna ytterligare 10 delar! / Karl-Herman

30/7, 2013 kl. 00:06

#6

WAMPyrellagirls

Mrs_Robinsson har verkligen ansträngt sig och tänjt på förmodligen sina och många läsares tankar om hur en sexnovell skall berättas. Fast hon i inledningen både med kategorier och text varnat läsarna, så kan inte alla <i>mot eget förstånd</i> ändå låta bli att läsa och sen kommenterar negativt vad det gäller berättandet och författarens sexuella läggning.

Vi Wampisar har många gånger skrivit sånt som säkert upprör en och annan, som enbart pysslar med vaniljsex under storhelgerna. Mycket har vi varit med om, men många saker är enbart påhittade men kanske ändå verkar upplevda av oss. Vissa saker så avancerat, att det behövs kunskap för att inte ta död på den som utsätts för tex felaktig bondage!. Denna kunskap kommer från både intensivt letande efter fakta men även våra sexuella intressen och erfarenheter. Vad som är verkligt upplevt och fantasi, låter vi läsarna fundera över!

Välj och läs därför sexnoveller här på Bubblan för att du själv och kanske tillsammans med någon, vill få en skön stund och inte som något facit på författarnas sexuella erfarenheter och läggning.

Tina W

20/8, 2012 kl. 00:53

#5

Ellen-Karin

Kan vi inte alla försöka komma överens om att kommentarer rör novellerna, dess stil och innehåll och inte (illasinnade) spekulationer kring författarna? Och de som inte gillar någon specifik novell behöver inte heller läsa den! Som författare tar jag tacksamt emot kritik så länge den är konstruktiv, men påhopp och otrevligheter tycker jag att ni kan hålla för er själva, vare sig det är riktat mot mig eller någon annan. Har man inget snällt att säga kan man lika gärna vara tyst.

19/8, 2012 kl. 22:39

#4

lp521813

Tycker också att Bojes kommentar var exempel på osaklig kritik!
Skriv själv om du vågar!
Har stor respekt för Mrs Robinson just för modet att skriva utan förbehåll!
Gillar!!
Sen är det en smakfråga vad man gillar, men att fritt få fantisera är ju vitsen med sexnoveller tycker jag!
Ger novellen 5p av principskäl :)

19/8, 2012 kl. 19:59

#3

Mrs_Robinson

Japp, man behöver inte gilla innehållet, solklart inte, men steget ifrån att skriva till att göra - det finns en avgrund emellan. Jag fattar inte att man för den skull måste gå i personangrepp och stämpla mig som sadist (boje) bara för att jag har skrivit om ämnet.
Är alla författare som skriver om mord mördare? Är alla författare som skriver om kärlek kärleksfulla? Är alla författare som skriver om "vad som helst" lika med sitt ämne? Alltså, hallå?
Jag blir både ledsen och förbannad.
Jag tar mitt skrivande väldigt seriöst (erotik är bara en sidohobby) och har jobbat i olika workshop för att bli bättre på att berätta en historia. För att lägga ut en sådan här historia, och skriva den, vet ni vad som krävs för att göra det? Det krävs INTE att jag är en sadist, det krävs mod och bra fantasi.
Man måste våga gå mot rädslan för att kunna utvidga sin egen uppfattningsförmåga som författare, alltså inte gå dit i handling. Det är en avsevärd skillnad. I en skrivarworkshop uppmanas man att skriva mot rädslan, för det är där energin finns. Förstå det mina kära läsare.
Jag vet att det här ämnet inte tilltalar en stor del av läsarkretsen, tro mig, jag förstår. Egentligen är det till heders.
I vilket fall, kram på er alla, lev väl.

19/8, 2012 kl. 19:53

#2

lp521813

Inte min grej, men gillar att svängarna är så uttagna :)

19/8, 2012 kl. 00:15

#1

lp521813

Ser fram emot genomläsning, men vill redan i förväg uttrycka min beundran över att få med i princip alla kategorier i en enda novell! Imponerande!
Med lite mer ansträngning kanske även "no sex" kan inkluderas i nästa novell ;)

18/8, 2012 kl. 23:08