Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/8, 2012 kl. 15:20, av njnj

Moster Therese

Del 1 av 3 i serien Moster Therese

Anders var 17 år och bodde fortfarande hemma hos sina föräldrar Morgan och Eva.
Det var semestertider och Evas syster Therese skulle komma på besök och bo med dem i en vecka. Therese var en frisk fläkt i huset, med sina 35 år och ursnygga kropp. Therese och hennes man Thomas åkte nästan varje år på solresor till fjärran länder. Det bästa med resorna var att Therese alltid lade ut bilder från dem på facebook några dagar efter att de kommit hem, där han naturligtvis var vän med henne. Många utav bilderna var på olika sevärdheter. Men det fanns också några riktiga guldklimpar. Några av fotona var av Therese iförd bikini på någon soldränkt strand. Det var dessa bilder Anders var ute efter. Han tittade ofta på hennes bilder och fantiserade om hur hon såg ut top-less eller helt naken. "Ser härligt ut" kommenterade han på en bild från en på Therese på en vit sandstrand med klarblått vatten. Naturligtvis var det ju hennes kropp han syftade på, men det visste ju bara han. Han brukade onanera till bilderna och fantasierna. Precis som han gjorde nu...

Än en gång sprutade Anders med bilderna av Therese på skärmen, extra spännande var det den här gången eftersom det bara var Anders och Therese hemma. Eva och Morgan hade åkt iväg för att handla grillkött inför kvällen. Therese, som hade varit här i några dagar var på nedre våningen i tvättstugan och tvättade lite av sina kläder. Även Anders hade lite tvätt så de körde tillsammans för att spara tid.
Anders fångade upp sperman med handen och gick till badrummet för att spola av det. Samtidigt som han var inne på badrummet och spolade vatten kom Therese upp för trappan med en hög nytvättade kläder som skulle in på Anders rum. Han hörde inte stegen i trappan på grund av det porlande vattnet. Hon lade högen på hans säng och vände sig om för att gå ut igen. Skenet från den halvt nedvikta laptop-skärmen fångade hennes uppmärksamhet och hon fällde av ren nyfikenhet upp den. På skärmen kunde hon se en bild av sig själv från den senaste resan till Cypern. På bilden stod hon i vattenbrynet på en strand iförd en mörkblå bikini. En droppe sperma hade smitit och landat på handledsstödet på datorn. Hon lade ihop 1 och 1 och räknade ut vad som hade hänt här innan hon kom in. Hon lät bilden ligga kvar och satte sig på sängen. När Anders kom in genom dörren ryckte han till, han hade inte hört att Therese kommit upp på övervåningen. Han slängde av ren reflex en snabb blick mot datorn och fick se att skärmen var uppvikt med bilden på Therese framme. Han blev röd som en tomat i ansiktet.

- Vad gör du Anders? Har du hittat mina semesterbilder? Frågade Therese.
- Eh ja, jag hade inte sett dem förut så jag bläddrade igenom dem nu. Svarade Anders.
- Vad tycker du om bilderna då?
- Jo då, det ser så härligt ut med den vita sanden och det klara vattnet, jag önskar att jag hade varit med. Svarade Anders och undvek att kommentera bildens egentliga motiv.
- Ja, det var så härligt. Inte en enda droppe regn på hela tiden, men du... Vad tycker du om bikinin jag har på mig där på bilden då?
- Joo den är jättesnygg, den passar dig perfekt!
- Tack, jag tror faktiskt det är enda bilden jag hittade i kameran där överdelen sitter kvar. Sade Therese och fnittrade lite.

Anders tankar for snabbt iväg, han fantiserade om hur Therese hade solat top-less på Cypern.. Och dessutom fanns det bilder!

- Oj, då skulle man verkligen ha varit med hör jag. Sade Anders.
- Haha, ja.
- Anders, får jag fråga dig en sak? Frågade Therese efter en stunds pinsam tystnad.
- Javisst, vad vill du veta?

Therese hejdade sig lite men fortsatte ändå. Nu var det hennes kåthet och attraktion till Anders som tog över.

- Runkade du till bilderna? Frågade hon snabbt och lite undvikande.

Anders blev än en gång knallröd i hela ansiktet.

- Hur vet du det? Såg du mig?!
- Nej men jag hörde att du var inne i badrummet och spolade vatten när jag kom upp och den där lättklädda bilden av mig var uppe på datorn så det räknade jag väl ut ganska snabbt. Och dessutom har du nog inte torkat upp allting än.
- Ok, jag antar att du avslöjade mig. Men du är ju jättesnygg så vad ska man göra?
- Det är ok, det känns bara smickrande att man fortfarande attraherar så pass unga stiliga män som dig. De båda log mot varandra en stund utan att prata.
- Som belöning för att du var ärlig så tror jag nog att du ska få en eller två av de där top-less bilderna att titta på istället.

Anders log.

- Är du säker? Det vore ju helt underbart men jag vet inte om jag kan ta emot dem..
- Jo, jag vill att du ska ha dem. Vem skall annars titta på dem? Thomas kan ju se mina bröst i verkligheten och jag kommer ju inte direkt ladda upp dem på facebook.
- Haha, ja det är klart. Ja, vill du ge mig dem så tackar jag ju inte nej precis.

Det pirrade av spänning i både Therese och Anders kroppar. Anders tänkte att han hade fått jackpotten och att det kanske, möjligtvis, kunde vara en början på något mer. Therese visste att det här bara är början, ända sedan hon kom hit har hon märkt att Anders har spanat in henne och hennes nyfikenhet på innehållet i Anders kalsong har växt för varje dag.

Senare på kvällen satt alla runt bordet på terrassen det hade varit en helt underbar middag.

- Jag måste gå in och hämta kameran, det är en så fin kväll. Sade plötsligt Therese.
- Ta min också, den ligger i översta lådan i byrån i hallen.
- Ok, jag tar den.

Therese skyndande in i huset och till gästrummet som låg på nedre plan i huset. Hon tog fram kameran och USB-sladden och smög snabbt upp till Anders rum. Laptopen stod på. Hon kopplade in kameran och ställde den i överföringsläge. Hon skapade en mapp på skrivbordet med namnet "Mycket nöje" och slängde in 7-8 top-less bilder i den. Hon log när hon gjorde det, det var spännande att börja utforska det förbjudna. Hon fantiserade om hur sin systers son skulle runka och spruta till bilderna av henne. Det gjorde henne alldeles pirrig.

- Det var slut på batterier i min kamera, de där digitalkamerorna är fan hopplösa. Alltid är det slut. Förklarade Therese oskyldigt sin frånvaro.
- Hittade du nya då? Frågade Morgan.
- Ja då, jag hade några extra i handväskan.
- Tog du min kamera också? Frågade Eva.
- Ja, här är den. Sade Therese och lade ner den på bordet. 
- Tack för maten, stapla upp era tallrikar så bär jag in dem. Sade Anders som inte orkade sitta där och häcka.

Alla började skramla med sina tallrikar och bestick, till slut hamnade högen framför Therese som satt i bordsändan och när Anders sträckte sig fram för att ta dem blinkade hon diskret med ena ögat. Anders kände att han blev rödblossig om kinderna och skyndade sig in med tallriks-högen. Sen pilade han upp till sitt rum på övervåningen. Anders såg att något inte stämde på skrivbordet på datorn och när att tittade efter mer noga så såg han att några ikoner var flyttade och mitt ibland dem fanns en mapp som inte legat där förut. "Mycket nöje" läste han för sig själv och dubbelklickade.
Anders log stort och kände hur kuken började växa i kalsongerna när han insåg vad innehållet var, handen gled ner innanför byxorna och klämde runt den alltmer blodfyllda kuken medan han kollade igenom bilderna på sin halvnakna moster. Brösten var inte helt som han hade fantiserat, vårtgårdarna var mindre och mörkare än hur de såg ut hans huvud. En positiv överraskning. Hennes stora bröst var fantastiska att se på. Han smög ut i hallen och lyssnade ner för trappan för att höra om någon var inomhus, han hörde avlägsna skrattande röster från terrassen och tänkte att kusten är klar.
Han smög tillbaka in i sitt rum och stängde försiktigt dörren. På skärmen syntes en bild av Therese där hon hade korsat armarna precis under brösten och lyft upp den lite, Anders hade fastnat för just den bilden och satte sig ner i stolen. Han drog försiktigt ner byxorna och kalsongerna för att släppa ut den stenhårda kuken i luften.

Ute på husets altan var fotograferandet i full gång, några kort på solnedgången, några glada porträttbilder och några på efterrätten.

- Fan nu tog det slut på batterier i min kamera också. Svor Eva och började resa på sig.
- Nej sitt kvar, jag kan hämta batterier åt dig jag som redan står upp. Sade Therese snabbt och tänkte att hon kunde titta in hos Anders samtidigt.
- Ok, det ska ligga ett paket nya på mitt nattduksbord om jag inte minns fel. Annars finns det nog i någon låda i köket.

Therese gick in i huset igen och upp på övervåningen, hon såg att Anders dörr var stängd och blev genast nyfiken på vad han höll på med. Hon kikade in genom nyckelhålet och såg honom sitta i sin datorstol med kuken i handen. Sakta drog han upp och ned för skaftet medan han klickade mellan bilderna. Therese rös till när hon såg bilderna av henne på Anders skärm. Hennes blick fastnade på Anders, hans unga kuk stod rätt upp och hon visste att det var henne som han fantiserade om. Therese var kåt och funderade på vad hon skulle göra, hon kände att det började bli vått mellan benen. Nyfikenheten och kåtheten fick henne att bestämma sig för att gå in till honom.
Hon knackade lätt på dörren innan hon tryckte ner handtaget. Anders fick panik och hann åtminstone få ner kuken i byxorna innan Therese stegade in i rummet. Han pustade ut men var högröd i ansiktet.

- Puh, jag trodde det var morsan..
- Du har hittat bilderna ser jag, gillar du dem? Frågade Therese och tittade på skärmen som visade en bild där hon ligger på mage i sanden.
- Ja. Svarade Anders, som nästan skämdes lite inför henne.
- Jag tjuvkikade på dig genom nyckelhålet.
- Gjorde du? Vad såg du då?
- Jag såg att du runkade, får jag se den igen?

Anders drog ner byxorna och kalsongerna igen, den panikartade situationen tidigare hade fått kuken att bli slak men med Therese ögon på sig så började den snabbt att växa igen. Anders slöt sina fingrar om den och drog ner förhuden så att ollonet blottades. Therese ögon var fastlåsta vid Anders kuk och hon bet sig själv i underläppen när den kom i sin fulla prakt. Hon blev mer och mer sugen på att få smaka på den och mötte Anders blick.

- Får jag känna på den? Frågade Therese och tog ett steg närmare honom.

Anders svarade inte utan släppte bara taget om sitt stenhårda skaft. Therese log och gick ner på huk framför Anders. Hon lät sin hand sluta sig kring roten. Anders kände att det var som en dröm gå i uppfyllelse när han kände hur sin mosters varma hand greppade kring hans kuk. Båda visste att det var på gränsen det de höll på med och att det skulle bli storbråk om de skulle bli upptäckta men deras nyfikenhet och kåthet hade definitivt överläge. Therese fortsatte, hon runkade Anders kuk sakta med ena handen. Hennes blick var fäst vid den glänsande toppen. Sakta men säkert lät hon handen vandra uppför skaftet, närmare och närmare det svullna ollonet, någon centimeter för varje tag. När hon till slut nådde det stannade hon upp. Hon spottade lite saliv för att maximera glidet och lät handen jobba utmed hela skaftet. Med sin fria hand smekte hon sitt ena bröst, drog lite i tygkanten för att retas.

- Vill du se mina bröst i verkligheten? Frågade hon och såg på Anders som grimaserade av njutningen.
- Aaa. Var det enda han kunde få fram. Han såg på sin moster med glansig blick.

Therese fortsätta runka kuken medan hon drog ner sin topp och BH under brösten. De små mörka vårtgårdarna var alldeles knottriga och bröstvårtorna var styva. Anders sträckte fram ena handen för att försöka röra vid dem men stoppades hastigt när Therese plötsligt böjde sig framåt. Hon drog ned förhuden så mycket hon kunde och kittlade med sin tunga på strängen under ollonet. Anders spände kroppen och kvävde ett stön medan rysningarna kilade genom hans kropp. Therese sög Win ollonet i munnen och såg på Anders som såg ut att vilja spruta vilken sekund som helst. Hon runkade kuken snabbt med handen medan hon virvlade med tungan på ollonet. Detta blev för mycket för Anders och orgasmen var ett faktum. Therese sög in halva kuken i munnen och kände hur sin systersons stenhårda lem dunkade ut sin sats i hennes mun.

Plötsligt ropade Eva från nedre våningen.

- Vad gör du Therese? Hittar du några batterier?

Therese svalde snabbt sperman hon hade i munnen och rättade till kläderna.

- Jaa, jag hittade ett par precis. Ropade hon och gick snabbt emot trappen för att stoppa henne ifall Eva var på väg upp.

Anders satt kvar i sin stol, förstummad av att hans moster hade gett honom en helt otrolig avsugning.
Therese räckte över de två batterierna hon snabbt roffat åt sig i Anders rum till Eva.

- Men, de här är för små. Det ska vara de vanliga batterierna i min kamera. Sade Eva smått besviket.
- Äh, det gör inget. Fortsatte hon. Vi hade tänkt cykla ner till stranden och ta ett kvällsdopp, ska de med?

Det lyste till i Therese ögon. Självklart skulle hon inte med. Nu hade hon ju chansen att vara ensam en stund med Anders.

- Nej, jag är jättetrött. Tror att jag ska ta en dusch och försöka sova tidigt ikväll.
- Ok, såg du vad Anders gjorde? Han kanske vill följa.
- Ja, han satt och spelade något spel.
- Äh, då bryr jag mig inte ens om att fråga. Men vi syns imorrn då, om du sover när vi kommer tillbaka.
- Det gör vi, god natt...

Eva och Morgan packade ner handdukar i en väska och gick ut för att hämta cyklarna, Therese kikade i fönstret tills hon inte såg dem längre. Hon väntade några minuter för att försäkra sig om att de inte kom tillbaka för att hämta något glömt sedan kilade hon upp på övervåningen igen. Therese kände att hennes fitta började bli fuktig. Anders satt i datorstolen när hon kom upp.

- Eva och Morgan åkte för att ta ett kvällsdopp, vi blir ensamma i minst en timme. Sade hon när hon kom in i rummet.

Anders ställde sig upp och närmade sig sakta sin moster. Han lade sina händer på hennes höfter, Therese tog tag i hans armar strax under armbågarna. De lutade sig framåt mot varandra. Till slut möttes deras läppar i en kort mjuk kyss som bara varade under någon sekund. Anders lät händerna vandra ner över hennes rumpa samtidigt som hon smekte bulan som började bildas mellan Anders ben. Hon hade på sig en vit klänning som slutade på halva låren. Anders lyfte upp tyget och greppade om hennes mjuka, runda skinkor och pressade henne mot sin kropp. Han lät händerna glida upp längs hennes rygg mot målet som var hennes bröst. Therese och Anders såg djupt in i varandras ögon och de båda log nervösa leenden. De båda ville att det skulle hända men de visste innerst inne att det egentligen var fel.

Anders händer fortsatte sin färd och han smekte trevande sin mosters bröst utanpå tyget. Therese gav honom en uppmuntrande blick och ett leende. Hennes bröstvårtor var hårda, hon hade uppenbarligen ingen BH på sig för de syntes tydligt genom det tunna vita tyget. Anders lät fingertopparna glida över dem och Therese ryste till av beröringen. Han märkte att hon gillade det och tog mod till sig, han tog tag i kanten på klänningen och började dra det uppåt. Så fort en bröstvårta blottades satte han munnen mot den och kittlade den med tungan. Therese uppmärksamhet riktades nu mot bulan på mellan Anders ben. Han smekte hennes bröst och kände samtidigt Therese hand som försiktigt smekte hans bula. Therese drog av sig det klänningen helt och slängde den på golvet, hon drog ur hårsnodden som höll ihop flätan och släppte ut håret. En markant men ömsesidig tempoökning skedde. Anders drog snabbt av sig sin t-shirt och slängde även den på golvet. De möttes i en kyss, Anders rufsade omkring i Therese hår medan hon fortsatte smeka och klämma på hans bula och drog lite i byxlinningen. Båda var upphetsade, kåta. Anders byxor åkte av lätt. En våt fläck på framsidan av Therese spetstrosor vittnade om hennes trånande fitta. Anders satte fingrarna på den våta fläcken och masserade hennes varma, våta sköte genom trostyget. Therese flämtade till och förde ner sin hand innanför trostyget och gned klitoris. Massagen fortsatte medan Anders och Therese kysstes.

- Åh knulla mig nu Anders, jag är så kåt! Flämtade Therese fram mellan tungkyssarna.

Anders började backa mot sin säng, skrattande vräkte han ner henne på rygg i sängen.

- Nu tar jag dig! Ropade han medan han böjde sig ner över Therese som låg med benen brett isär och tog emot honom, han sög in ena bröstvårtan i munnen.

Therese skrattade och höll i Anders huvud medan han kittlade hennes styva bröstvårta. Hon började lirka av Anders kalsonger från höfterna med hjälp av sin fötter, när de var tillräckligt långt nere svajade kuken fram och Therese blev till sig av kåthet och kunde inte vänta med att få av sig trosorna. Anders hade fortfarande fullt upp med att slicka och suga på hennes ljuva bröst. Therese tog ett fast, men lekfullt, tag om hans huvud och drog i det så att de möttes panna mot panna och såg rakt in i varandras ögon.

- Anders, jag vet att du skulle kunna leka med mina bröst hur länge som helst men nu vill jag känna din kuk i mig!

Anders hjälpte till att få av hennes trosor son hade fastnat kring anklarna. Therese kåthet hade inga gränser, hennes savande fitta var mottaglig och hon längtade efter kuk. Therese låg kvar på rygg, hon ville ha ögonkontakt med honom när han tryckte in kuken. Anders böjde sig ner som för att börja slicka henne.

- Nej, jag vill ha kuk direkt. Knulla mig Anders.

Anders var inte sen med att avbryta och lade kuken på fittan samtidigt som han återigen böjde sig ner över henne för att ge henne en kyss. En rysning for genom Therese kropp när den rörde sig mot blygdläpparna. Therese tog tag om kuken och styrde den mot öppningen, Anders unga påle gled sakta in i Therese mogna välkomnande fitta. Känslan hos henne när hon kände Anders stenårda kuk mellan hennes varma, plaskvåta blygdväggar var elektrisk. Efter några långsamma, utdragna penetreringar viskade Therese:

- Hårdare Anders..

Nu fick Anders vatten på kvarnen och byggde upp ett furiöst tempo, Therese stönade och bönade honom att inte sluta. Ett par eldar tändes i hans ögon. Han pumpade på för allt vad han var värd i sin mosters sammetslena fitta, Therese kämpade för att inte skrika rakt ut när Anders bottnade. Hon lyfte upp benen och kände hur dem skakade och stönade till varje gång Anders körde in kuken och hans höfter slog emot undersidan av hennes lår.
Musklerna i Therese glödheta fitta kramade hårdare och hårdare ju längre knullandet pågick, något som Anders mycket väl kände, hennes väloljade hål grep tag kring skaftet och ville inte släppa taget. Plötsligt bröt Therese ut i ett högljutt stön och Anders kände hur hennes fittmuskler pulserade och kramade hans kuk. Anders kände att även han höll på att komma och pumpade på hårdare i sin mosters krampande fitta medan hon stönade ut sin skälvande orgasm.
Anders kände hur han var på väg mot bristningsgränsen och drog sig snabbt ur och en kaskad av varm sperma vällde ut över Therese mage upp mot hennes bröst. Med tunga andetag föll de ihop och kelade en stund innan de gick och duschade tillsammans.

När Morgan och Eva kom hem låg Therese och sov och Anders satt i vardagsrummet och såg på TV.

- Har det gått bra? Frågade Eva när hon kom in i rummet.
- Ja då, Therese gick och la sig nästan direkt efter att ni åkt så det har varit lugnt. Svarade Anders.

50 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

TheTenderPoet

Mmm vad härlig!

22/6, 2016 kl. 15:16

#4

Ronneby

En underbar novell.

12/2, 2014 kl. 03:11

#3

martinsex

Tummen upp!

7/10, 2012 kl. 01:18

#2

Nils

En så skön novell kräver en fortsättning.Mostern skulle väl inte åka hem på ett tag?Och mamman & pappan skulle väl på semester så det finns förutsättningar för att era sexmöten kan bli mer permanenta.Det behövdes ju inte mer än en säng?Så berätta vidare hur ni knullade er trötta varje dag & kväll-natt? tills morsan& farsan kom hem från semestern.

26/8, 2012 kl. 16:43

#1

ese

Underbar :-)

23/8, 2012 kl. 01:55