Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/8, 2012 kl. 23:12, av Fjölner

Fala fantasier förverkligas

Människans allra känsligaste erogena zon sitter mellan öronen. Att läsa och skriva om erotik skall ge denna zon massage på djupet. Så fräcka kan fantasierna bli att det kan behövas skydd och en flagga som varnar!

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Mrs_Robinson

Hmm, för min del var det bara en himla massa snack men inte mycket till verkstad. Huvudpersonen i novellen behövde berätta så mycket för läsaren att han minsann inte skulle få sin kuk att stå inför en riktig hora... där försvann trovärdigheten för mig. Om man ska gå för det - GÅ. Gå hela vägen bara och be inte om ursäkt.
Jag hade gärna sett detaljer om hennes sju kunder och vad som hände med dem. Denna story kan göras mycket mer intressant. Om det nu är så "hemskt" med horor så behöver man inte rättfärdiga det i en novell (enl. min mening), det går att snälla till det hela genom att använda snällare språk. För mig, märkligt nog, benämningen prostituerad är inte alls lika negativt laddat ord som hora eller luder. Även fnask är lite snällare. Ja, det är samma sak ju, precis som fitta och slida/vagina. Beror nog på att vissa används flitigt som skällsord.

29/8, 2012 kl. 18:40

#2

lp521813

..men den är välskriven. Undrar över kvinnosynen, hm..?

29/8, 2012 kl. 17:42

#1

lp521813

Hora, fnask och luder är ord som får en att genast famla efter sågen.
Det är dock välskrivet och känns som författaren har ambitionen att provocera.
Hundnovell, bögnovell och "frun-blir-horanovell" är inte mainstrem precis.
Tycker inte om tonen i den här novellen

29/8, 2012 kl. 17:40