Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/9, 2012 kl. 20:25, av Sussi

Sätra Familjen

Detta handlar om en helt vanlig familj där modern lever ensam med sin son och dotter. Ni som inte gillar uppdiktade historier om incest behöver inte läsa vidare.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

119 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#13

Per_fekt

En härlig novell som sätter fart på fantasin! :)

1/2 kl. 02:06

#12

Ronneby

En riktigt trevlig novell.

28/12, 2023 kl. 00:01

#11

Västgöte4

Skön mer av detta

29/6, 2019 kl. 15:48

#10

petras

Väldigt upphetsande läsning :)

13/8, 2018 kl. 08:11

#9

kent11

Väldigt bra!!

6/7, 2016 kl. 22:05

#8

Nils

Ger dej minst 20 stjärnor för den härliga novellen om den sköna incestfamiljen.Men nu när ni upptäckt sonens sköna stake så utspelar det sej många sköna trekanter i familjen.Ock bilderna som hon lägger ut på nätet har väl förändrat utseende & pris?Drypande trosor med blandade safter bröst med säd m.m.Kanske även en fitta med en hård stake i eller precis släppt sin säd i busken.Berätta mer om era sköna incestlekar snälla.

21/10, 2014 kl. 11:18

#7

Nils

OOOOOOOOOOOOOOOoo denna härliga familj. Men snälla berätta vidare om ert sköna umgänge.Mer Mer.

25/3, 2013 kl. 09:30

#6

Nils

Du skriver så det blir så man ser en underbar bild av det du berättar.Jag såg både mamman & dottern glaskart framför mej.Men deras underbara kön var som i en dimma.Det kan bero på att den kraftiga hårväxten skymde allt det fina.En svag behåring på toppen av venusberget skulle göra att man såg de sköna glatta läpparna glittra av kåthet.Ett plus att man halkar lätt in i den sköna slidan inte något som skaver & framför allt inte hår i munnen.Och det kittlar ju så skönt när sås & sperma rinner ner mot anus. Berätta mer MYCKET MER. Får jag se dej utan trosor nu med allt beröm jag gett? Min mailadd. har du privat.

31/12, 2012 kl. 17:01

#5

ratsalad

Du har en poäng där, Sussi, helt klart. Inte har jag skrivit något, men det borde väl inte resultera i att jag inte får tycka (hoppas jag)? Jag skulle väldigt gärna ge mig på ett försök, men till skillnad från dig, så är det en rädsla att vara för kinky, apart och allt sån't som hindrar mig lite grann. Min kritik var inte illa menad, det hoppas jag att du förstår? Om inte, så är jag skyldig dig en ursäkt, och en novell, men fan vet hur lång tid den kommer att ta ;)

12/10, 2012 kl. 02:40

#4

Nils

Helt otroligt skön.Men det tog tid jag tänkte hur länge ska alla förberedelserna hålla på.Tänkte skriva att alla är ju så kåta varför kommer de inte till skott. Men just de som jag tänkte skriva kom till slut & det på ett härligt skönt sätt.Men nu är min önskan att du skriver en uppföljning med den här sköna familjen.Och när berättelsen var slut så låg alla i samma säng med kuken intryckt i en skön mus.Men lite mer ansade musar vore väl inte så dumt.Man ska inte ha hår i maten.En fortsättning absolut. V.M.V. Nils.

20/9, 2012 kl. 17:58

Läs in fler