Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/9, 2012 kl. 17:57, av Fjölner

En intim födelsedagsgåva

Att välja en födelsedagspresent till sin kära är en skön konst. Vågar man välja något riktigt intimt kan gåvan skänka både givaren och mottagaren oväntad lycka och skönhet.

 

JAG VILLE GE HENNE NÅGOT mycket personligt i födelsedagspresent. Tidigare hade jag smyckat hennes tår med gyllene ringar eller köpt de finaste och sexigaste underkläder som fanns att få. Men nu skulle detta överträffas.

”Pierceringdoktorn” stod det på dörrskylten. Doktorn ifråga var en storvuxen man i de tidiga 40-åren med mörka och glittrande ögon. Dessa ögon lät han nu uppskattande färdas över min kvinna hela vägen från hjässan och ner till de vackra små fötterna.

Ögonen stannade till slut sin uppskattade granskning vid hennes ljumskar, eller rättare sagt på den mjuka utbuktningen mellan dessa. Där de runda låren möttes fanns ett veck där tyget i de åtsittande långbyxorna hon bar smög in och avslöjade att hon var välsignad med en praktfull bulle som berättade om en riktigt köttig blygd.

Pierceringdoktorn log uppskattande mot först henne och sedan mot mig. Min kvinna var rosig om kinderna och det avslöjande stället där byxbenen möttes började mörkna av den förväntansfulla fukt hon producerade.

”Det önskas en intim utsmyckning kan jag förstå”, log doktorn och lade en elegant pärm framför oss?!

PÄRMEN INNEHÖLL FOTON med knivskarp skärpa och det de visade gjorde att jag plötsligt fick det trångt innanför mina byxor och kände att också mina kinder hettade! På bild efter bild visade han oss färgbilder av intimsmyckade fittor - mycket vackra könsorgan med förtjusande utsmyckningar.

”Varsågoda, det är bara att välja det smycke som faller er bäst i smaken!”

Hon tittade storögt på bilderna. Bläddrade fram och tillbaka några gången. Till sist satte hon ett darrande pekfinger på ett foto, nickade och slog sedan blygt ner blicken med ännu mer färg på kinderna.

        ”Ja, då får jag be damen följa med mig in till den sterila avdelningen

         här innanför.”

När jag gjorde mig beredd att göra henne sällskap, hejdade han mig vänligt och pekade mot en vrå med bekväma möbler för väntande. Han anvisade med en inbjudande och pockande gest den rätta dörren för min kvinna och försvann själv bakom en annan dörr.

Hon kom och gav mig en kyss på kinden innan hon gick bort till den dörr han hade visat henne. Hon andades kort och doftade gott av den lätt syrliga svett som är förknippad med hennes sexuella upphetsning.

Hon gav mig ett tacksamt leende och försvann in genom den dörr doktorn pekat på.

 

DET DRÖJDE MER ÄN en halvtimme innan jag började bli orolig. Det var då jag hörde det första skriket. Jag började ångra min present, som verkade förorsaka henne en sådan smärta.

En stund senare kom ännu ett skrik och strax ytterligare ett, högre och mer långvarigt. Min kroppsbehåring reste sig.

Detta var inte skrik av vanlig smärta. Min resta och hårda kuk bekräftade att jag hört rätt. Det jag hörde var en brunstig honas parningsskrik. Det var ropen från en kvinna i största sexuell upphetsning på toppen av sin njutning!

Efter skriken lägrade sig en talande tystnad. Jag lyssnade in i tystnaden med spetsade öron och en hård lem. Då öppnades dörren där min kvinna gått in och doktorn kom ut iförd vit rock och munskydd. Han vinkade åt mig att komma! Hon hade bett att han skulle hämta mig.

Jag blev åter orolig. Hade det hänt något som gått snett? Var hon skadad? Mådde hon bra?Rummet där hon fanns liknade ett behandlingsrum på ett sjukhus med rostfritt stål och vitt kakel runt om. Bara britsen där hon låg avvek genom att verka vara ovanligt lyxig och bekväm.

 

HON LÅG DÄR NAKEN PÅ RYGG med benen isär så att jag tydligt kunde se att strax ovanför klitoris satt en ring och glittrade i ljuset från en operationslampa.

Där låg hon leende och vinkade till mig att komma närmare. Det starka ljuset avslöjade en fitta som var röd och mer svullen än vanligt – vackrare än vanligt!

Smycket gjorde henne oemotståndligt lockande. Också hennes kön log emot mig och ur slidans öppning kom något som liknade salva, eller…?

”Men vad...?” Det var allt jag hann säga innan hon avbröt mig!

”Det var fantastiskt!”

”Gjorde det ont?”

”Det var det skönaste jag har varit med om! Älskling, du måste också skaffa ringar där nere!”

Jag blev medveten om doktorn bakom mig och vände mig om. Han hade öppnat sin vita rock och jag fick en chock! Jag stirrade som förhäxat på vad han visade mig.

Han var naken under rocken. Det var ju märkligt i sig, liksom att hans kuk var hård, stor och ovanligt vacker. Men det märkligaste var hur den var smyckad.

Det var ett eggande monster till kuk visade mig. Det imponerande organet var omskuret och i ollonet satt två ringar. Genom skåran i ollonet och genomborrande flänsen på var sin sida om den stora kukens huvud satt de stora ringarna brutalt fixerade! Det såg ut som hans kuk slutade i ett mycket potent vädurshuvud.

Jag hann bara fråga mig i tanken hur detta vidunder kunde kännas i en kvinna, när min kvinna gav mig besked.

”Han demonstrerade den för mig. Ville göra reklam för fördelarna så att du också skulle skaffa ringar i kuken!”

”Vad har jag gett mig in i”, frågade jag rätt ut i luften?

”Du måste göra så med din grej också! Du anar inte hur skönt det är att bli knullad av en riktig bagge?!”

”Så ”doktorn” knullade dig?”

”Ja, om! Det var rent ljuvligt underbart! De där ringarna i kuken gör saker med min fitta som inte går att beskriva!!”

Jag tittade fascinerat på doktorns kuk – och undrade om jag skulle våga låta göra om mig till en riktig vädur?

Sedan vände jag mig till min kvinna och tittade lite närmare på hennes smyckade könsorgan. Nu när jag visste att hon nyss knullat såg jag också att det faktiskt inte var salva, utan sperma som droppade ur hennes sköte.

”Han sa att jag blivit så vacker där nere att han inte kunde låta bli, viskade hon smått förlägen. Gör det något, älskling?”

Jag var överväldigad av känslor och kunde inte få fram ett ord, varken till klander eller för godkännande. Det var i stället doktorn som tog till orda.

”Jag lämnar er i fred nu en stund, så för ni diskutera detta i lugn och ro.”

”Tack, Roger, det är nog bäst”, sa hon och jag kände ett stygn av svartsjuka av detta tecken på intimitet – att hon använde hans förnamn!

”Innan jag går vill jag bara säga”, sa Roger, ”att för er kan jag erbjuda intima smycken till två för priset av en.”

”Åh, tack snälla Roger”, kuttrade hon som låg naken på britsen med benen isär och ett strålande leende till den man som behandlat henne så skickligt!

”Jag skall väl säga också att det är min fru Liz som gör ingreppen på män”, sa Roger och försvann diskret bakom en av dörrarna.

”Tack, min älskling, för den fina födelsedagspresenten”, sa min kvinna med ett kelet tonfall. ”Den är så fin – och det var så skönt att få den!”

”Du är ju så fin, hela du smyckad eller inte”, sa jag och kände att svartsjukan försvunnits och ersatts av ren och frisk kättja!

”Ni vill jag att du inviger min present”, flörtade hon.

”Den är ju redan invigd”, svarade jag lite beskt.

”Men doktorn kan inte räknas, min kära. Det han gjorde ingick ju i behandlingen. Han gjorde bara sitt jobb. Skynda dig nu! Kom och ta mig!”

 

JAG SLOG SÄKERT VÄRLDSREKORD i avklädning och befann mig i en blink naken mellan hennes ben. Hon tog tag i min hårda stake och hjälpte kuken in i den våta och heta fittan.

Det var alldeles underbart att känna den glida in i det varma kladdet i den vackert smyckade fittan som blivit hyperkänslig genom att få den nya födelsedagspresenten.

Hon reagerade med våldsam skälvande njutning när jag tog henne. Jag knullade hennes skälvande sköte med häftiga stötar och vi nådde snart en gemensam orgasm!

”Nu måste du testa att äta min fitta och känna hur det är att slicka mig när jag har en ring genom klitoris!”

Hon var varm som en ugn och det var underbart att läppja på hennes blodfyllda vulva. Jag blev omedelbart stenhård igen – om det var på grund av fittans nya smycke eller om det berodde på den nya smaken av blandad säd spelade egentligen ingen roll. Det var jättehärligt för mig och tydligen minst lika underbart för henne och hon skrek snart åter av lust!

Som om hennes rop kallade, öppnades dörren. Men det var inte doktorn som nu kom utan en kvinna i vit rock, som stegade fram och tittade på oss med yrkesmässig nyfikenhet. Medan jag avslutade slickandet sträckte denna kvinna in handen och började undersöka min restas kuk med mjuka och kunniga fingrar.

”Finfin”, muttrade hon, ”men kan göras ännu finare om jag får sätta några ringar genom ollonet.”

Plötsligt var det jag som var patienten. Min kvinna lämnade britsen till mig och där låg jag naken och utlämnad med en stenhård kuk som pekade mot den nya kvinnan i rummet. Min kvinna ombads vänligt att gå ut och vänta.

”Roger håller dig sällskap med en kopp nybryggt kaffe”, avfärdade hon tankspritt min kvinna och var nu fullt upptagen med att noga studera min kuk, som nu blivit ännu hårdare av den expertmässiga behandling den fick.

”Jag är Liz, Rogers fru alltså”, sa hon och lät med en proffsig rörelse rocken falla från hennes skuldror.

Nu var också hon naken. Hennes kropp var underbart skär till färgen som en läcker marsipangris med en passande och frestande rondör.

Bröstens vårtor var styva och mellan de tunga och ändå uppnosiga kvinnofrukterna fanns lustans rosiga flammighet över hela hennes bringa.

”Vi delar på ansvaret, Roger och jag”, sa hon och svingade sig upp på britsen. Satte sig till rätta, så att hon satt skrevande över mig.

”Jag tar hand om männen och han sköter kvinnorna”, fortsatte hon affärsmässigt och satte sig över min kuk och tog tag och styrde den så att den gled in i den öppna fittan som gapade lystet i en ovanligt lurvig buske.”Det går inte att göra de nödvändiga ingreppen på en styv kuk”, sa Liz förklarande med lite darr på stämman.

”Därför måste jag först göra dig mjuk och slak”, suckade hon och började rida mig ivrigt som en tävlingsryttare med vinstvittring!

Nu var det hon där ute som fick höra mig skrika av lust och sexuell glädje. Det var ovanligt skönt att knulla med Liz.

Det fanns något i friktionen där nere som jag aldrig upplevt förr med någon kvinna.

När jag sedan slickade henne blev jag klar över vad det var som gjorde det så speciellt njutningsfullt att ha sex med henne. Ett par ovanligt stora och håriga yttre blygdläppar gömde hennes intressanta hemligheter. I de små inre blygläpparna och runt hela slidans mynning satt ett stort antal gyllene ringar.

Dessa ringar gav inte bara en lustskapande friktion när kuken gled in, utan det var ju alldeles tydligt att de också hjälpte till att öka hennes njutning. Framförallt verkade de ge riktigt bra effekt när jag slickade hennes fitta.

 

DE DÄR UTE FICK NU höra henne skrika – flera gånger. Efteråt när jag ur munnen plockade en massa hårstrån från hennes lurviga fitta, fick jag mycket beröm av Liz för min förmåga att ge njutning med läppar och tunga.

Hon sög mig sedan och jag fick genast stånd igen. Hon var så bra på att suga att jag snart nog tömde det sista jag hade av sperma och förmåga rätt ner i hennes svalg.

Först då bedömde hon att jag inte skulle få ny erektion på ett tag och att hon vågade påbörja operationen.

 

EN SKALPELLS VASSA EGG gnistrade i operationslampans ljus och hon berättade för mig att hon skulle avlägsna den förhud som inte gick att ha tillsammans med denna typ av kukutsmyckning.

Hennes skickliga fingrar utförde operationen smärtfritt och tämligen oblodigt innan hon fortsatte med ytterligare ingrepp. Hon lade också på ett speciellt förband.

Jag måste erkänna att det inte var helt smärtfritt att få sin kuk förvandlad till ett vädurshuvud. Men allt det myckna sexet dessförinnan hade verkat bedövande.

Dessutom var känslan av lust inför vad jag skulle kunna göra med min kvinna med min nya kuk starkare än smärtan av att få stora ringar borrade genom ollonet!

Efteråt berömde Liz mig för att ha varit en bra patient som det var ett rent nöje att behandla.

Däremot var det mindre trevligt att få besked om att jag inte skulle kunna använda min kuk till annat än att pinka med på ett tag.

Jag fick veta att jag skulle komma på återbesök var tredje dag så att hon kunde följa upp läkningen och se till att allt utvecklades på rätt sätt.

”Nu när du inte kan ha sex på en tid, måste vi vidta speciella åtgärder”, tröstade hon med sin sexiga röst.

”Din kvinna har nu fått känna hur underbart det är att bli knullad med ett vädurshuvud. Det har gjort något med henne”, förklarade hon och fortsatte pedagogiskt.

”Hon kommer att bli tokig av att behöva vänta på att du fungerar igen.”

 

JAG BÄVADE NU INFÖR fortsättningen och undrade över vad jag hade ställt till med genom min födelsedagspresent. Vad skulle fortsättningen bli av detta vi gett oss in i?

”Hon får komma hit varje dag och få underhållsbehandling av Roger.”

”Var tredje dag kommer ni båda. Först tittar jag på din kuk och ser hur det är med den. Har den läkt bra kanske jag låter dig få titta på när Roger behandlar henne.”

”Du skall inte vara orolig jag kommer att vara med vid din sida hela tiden och hålla dig både i handen och i kuken”, sa Liz med ett lurigt leende.

Vi blev avbrutna av att min kvinna vrålade länge och högt – och strax efteråt hörde vi också hur Roger stämde upp ett hest brunstskri. Liz log mot mig.

”Jag kan höra att Roger redan börjat arbeta efter den uppgjorda behandlingsplanen. Din kvinna blir väl omhändertagen, var så säker!”

Det dröjde inte länge innan det visade sig att jag hade valt en mycket bra födelsedagspresent till min kvinna – bättre än jag någonsin vågat hoppas. Hon var mer än nöjd och jag var också mycket belåten.

Dessutom verkade både Roger och Liz vara mycket nöjda med att ha fått oss både som sina kunder - och goda vänner.

Varannan helg var vi alla fyra hos oss och den andra helgen kom vi till dem. Vi hade roligt tillsammans med god mat och dryck, men höjdpunkterna var när vi kunde få beundra varandras intima utsmyckningar och visa varandra hur man på bästa och nöjsammaste sätt i intimast tänkbara umgänge kunde dra nytta av att ha så skönt smyckade könsdelar!

 

1 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

lp521813

Ha ha ha!! Kul!

29/9, 2012 kl. 18:49

#4

Fjölner

Om jag tar mig friheten att travestera originaltiteln på en nu aktuell erotikbok, så skulle jag vilja påstå att det finns "många nyanser av svart".

29/9, 2012 kl. 16:38

#3

lp521813

Ha ha ha, inget dumt svar! Piercingläkaren får mig att ascosiera till Hannibal Lecter i "När lammen tystnar. Du utforskar alltså sexnovellens inneboende möjligheter, testar gränser?

29/9, 2012 kl. 09:30

#2

Fjölner

Kanske ligger det i vildsvinets natur att söka efter och böka fram användbara rötter i marker där tamare grisar inte gärna vill rota...?

29/9, 2012 kl. 07:11

#1

lp521813

Rena skräckfilmen med sina läskiga detaljer. Är det provocerandet i sig som är målsättningen?
Undrar då samtliga noveller innehåller något "kontroversiellt" ämne.

27/9, 2012 kl. 22:34