Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/10, 2012 kl. 21:10, av JonB

Lunchrast med tillbehör på gården

Del 2 av 2 i serien Släktgården

Arbetet fortsätter på Aina och Lars gård. Greta, Aina och Lars hjälper ungdomarna och sig själva.

 

Sommaren hade börjat lovande. Vilken första dag, men dagen efter var det allvar då började slitet med panelen på Aina och Lars hus.

 

Jan och jag träffades på altanen kl. 7 för frukost. Det kändes lite konstigt. Vi hade inte känt varandra i ett dygn och jag hade trots allt haft sex med hans mor för bara några timmar sedan och han med min moster. Stämningen var lite avvaktande. Det verkade passa Jan också.

Den tystlåtne store tysken drog en suck av lättnad när han märkte att jag bestämde mig för att inte beröra gårdagen utan prata om jobbet istället.

Greta, Aina och Lars låg fortfarande och sov. När vi satte igång att bryta på panelen hörde vi också hur de började vakna till inne i herrgården.

 

Medan jag bände bort en bräda med bräckjärnet tog Jan bort två, han lossade med järnet sen drog han bort brädorna med händerna. Han gick fram som en maskin.

Vi pratade inte så mycket under arbetet. Vi hade varsin Iphone som vi lyssnade på, det var rätt skönt att bara jobba på men förbannat varmt. Det var bestämt att vi skulle jobba från 7.30 – 16 varje dag. Med lunch på 1 ½ timme så att vi skulle kunna ta ett dopp de varma dagarna eller en kort siesta i stugan. Idag hade vi bestämt oss för ett dopp efter maten.

 

Aina, Lars och Greta hade kommit ut på altanen. Jag visste inte hur jag skulle bete mig så jag höjde min musik en aning och jobbade på. Jan gjorde detsamma. Situationen kändes inte alls bekväm. Det var liksom lättare i går när man hade några öl i sig…

Lars och Greta satte sig i utemöblerna medan Aina dukade fram frukosten. Greta var osminkad men det gjorde inget för hon så riktigt härlig ut ändå. Med sitt stora, rödbruna rufsiga hår som var uppsatt i en knut. Hon hade på sig ett par röda väldigt tajta och högt skurna shorts och en t-shirt med en knut på så att den bruna lite putande magen skymtade fram. Lars hade lagt sig och solat på sin solstol, nu sträckte Greta ut och la upp sitt ena ben på fotpallen. Det var säkert utstuderat för jag fick perfekt insyn när hon la upp andra benet och vek ut dem i skräddarställning fick jag perfekt insyn och såg precis konturerna av hennes blygdläppar och skåra. Hon pressade underlivet neråt samtidigt som hon kisade på mig. Herregud vilken underbar kvinna !! tänkte jag för mig själv samtidigt som jag oroligt kollade ifall de andra såg min reaktion för det blev genast oroligt i mina små shorts och jag kände att jag var tvungen att ta mig snabbt till bordet för att skyla mitt tillstånd.

Nu kom också Aina ut med kaffet och ropade på Jan att frukosten var serverad.

- Du var visst hungrig du, sa min moster. Åt du ingen frukost tidigare?

- Jodå men det är så otroligt hett, man blir ju så törstig.

- Hett ! Ja det är bara förnamnet på vad en här sommaren verkar bli sa Aina och tittade skrattande på Greta och Lars.

 

Jag tog saftkannan och hällde upp att stort glas och låtsades som om jag inte förstod vad hon insinuerade.

 

Efter frukosten hoppade Aina, Greta och Lars i och badade. Vi jobbade på i värmen. Det var olidligt varmt.

 

Både Jan och jag hade bara min minimala shorts på oss i värmen och bar överkropp. De senaste dagarnas sol hade verkligen gjort att våra kroppar var extremt solbrända. Jag var nästan gråbrun så Jan var lite mer åt det rödbruna hållet eftersom han var ljusare än mig.

 

 Med jämna mellanrum var vi tvungna att gå i och dricka lite och få lite skugga. De andra låg bra och solade nere vid vattnet. Ibland hörde man ett plums när någon hoppade i och ibland lite fnitter från damerna.

 

När vi satt i köket och drack lite bubbelvatten så kom Lars in och hämtade sig en öl i kylen.

- Det är strax lunch så jag tänkte ta en öl medans jag förbereder, sa Lars. Vill ni ha en varsin?

-Näee svarade vi i kör, både tänkte nog på att det var tufft nog att stå och jobba i värmen.

-Nåja, jag går väl ut och slår igång grillen så blir det lunch om en halvtimme. Grillad biff och sallad. Jag ropar när det är klart.

På vägen ut till arbetet igen så stannade jag till för att kissa bakom huset. Det var inte utan att man blev lite kåt igen av att stå där med kuken i handen och samtidigt se damerna nere på filten vid sjön. Undrar vad som kommer hända i kväll.

Nu var det dags att riva tegelpannor på taket och när vi stod däruppe så började Jan och jag så smått att prata om gårdagen. Jan var försiktig i början men efter ett tag var den blyge tysken igång ordentligt och berättade hur häftigt han tyckte att gårdagen hade varit. Svetten rann på våra kroppar i värmen och jag var inte alls opåverkad av vårt snack utan det hade bildats en ansenlig bula i mina shorts. Efter ett tag stod den som ett spett och jag blev tvungen att lägga den snett åt sidan så den inte skulle synas över resåren. För den som ville så var det inga problem att se mitt tillstånd om man säger så.

Jan hade det ännu jobbigare. Hans bamse hade ingen chans att hejdas av shortsen utan det såg ut som på tecknad film, ett stort tält som stod en decimeter över hans resår.

Han log lite förläget när han insåg att jag sett hans tilstånd och han mitt.

Jag bestämde mig för att jag efter lunchen skulle dra några runk bakom huset och spruta ut i höggräset.

 

Nu var Lars klar med grillningen och hade gått ner för att hämta damerna. Det vi inte visste om var att han hade iaktagit oss och våra ”bulor” och samtidigt smidit en liten plan.

På vägen upp så hade han pratat med damerna om att de skulle retas lite med de kåta pojkarna på taket.

Väl uppe så lade sig Lars i en solstol och ropade på oss att maten strax var klar men att han först ville ha vår uppmärksamhet en stund. Jan och jag satte oss ner på taket för att lyssna.

Lars vek då upp sitt förkläde och Aina var inte sen att finna sig utan tog tag i hans helrakade brunbrända kuk som var normallång men med ett väldigt stort och runt omskuret ollon. Hon smekte den sakta upp och ner så den styvnade helt och hållet samtidigt som hon kisade upp mot taket. Vi satt som förstummade där uppe och det var inte precis lugnare i shortsen.

Jan hade blivit tvingen att släppa loss sitt monster och satt och höll i den och det var lätt att associera till et basebollträ….Jag gjorde likadant och började sakta runka kuken samtidigt som jag såg hur Aina  böjde sig fram och slöt sina läppar om det stora blålila ollonet.

Lars stönade högt och log.

Greta hade nu också satt sig bredvid Lars och tog ett grepp om pungen och runkade kuken samtidigt som Aina sög. Det var väldigt fint teamwork, säkert inte första gången.

 

Båda damerna började nu att åla sig ur sina bikintrosor så att de stod där med sin härligt runda nakna stjärtar rakt ut i vädret. Ainas var vänd mot oss och hon roterade med höfterna, antagligen för att ytterligare reta oss.

 

Nu var jag nästa svimfärdig och bestämde mig för att gå ner från värmen och om inte annat bjöds runka min stenhårda sprutklara kuk. Jan var inte sen att hänga på

Kom killar ropade Greta när hon såg att vi var på väg ner.

Det finns två hål att fylla här, lade Aina till.

 

Det gick rysningar längs ryggrade när jag tänkte på att jag kanske skulle få knulla med Greta nu på studs!

När vi kom ner till trion så sög damerna tillsammans på Lars kuk samtidigt som de stod framåtböjda med raka ben och hade tagit tag i sin stjärtar med båda händerna och drog isär skinkorna. Det var ingen tvekan om vad de vill.

Nu hände nåt som gjorde mig väldigt förvånad.

Jan puttade lite på mig så jag hamnade bakom Aina och så nickade han. Min kuk hamnade  över hennes stjärt och en droppe försats seglade ner och landade på den. Jan stod nu alldeles bredvid mig och blockade min väg mot Greta, dit jag varit på väg. Han nickade och menade att jag skulle knulla Aina. Jag tvekade en sekund och tittade rakt upp i luften och då känner jag hur någon tar tag i min kuk och böjer ner den så att halva landar rakt in i Ainas såsiga fitta. Det är ”blyge” Jan som så att säga tog tag i situationen. Det kändes lite konstigt men upphetsande på samma gång att en kille hade rört vid min kuk men det var inget som jag hade tid att fundera på nu. Aina hade börjat rotera med höfterna och det gick upp för mig att jag stod och knullade min runkfantasi nummer 1 samtidigt som hon sög av sin man.

 

Situationen var extrem läcker och det började pirra i hela kroppen, jag hade inte långt kvar tills jag skulle explodera i Ainas sköna fitta.

Nu hörde jag Lars be Jan om att hjälpa Greta för hon behövde verkligen det…jag trodde inte mina öro och blev som helst paralyserad, Greta var ju Jans mamma !!

Jan log lite lutigt innan han styrde in sitt monster mot Gretas vidöppna fitta och tryckte till så att nästan hela försvann.

Jag tappade andan och de andra tittade på mig utbrast i ett skratt tillsammans.

-Jan är Gretas styvson, förklarade Lars och jag kunde äntligen andas igen….

-Tänk vilken tur jag har, fyllde Greta i samtidigt som hon märkte att Jan var på väg att komma i henne.

 

Jan pustade och frustade samtidigt som hans monster helt begravd i Gretas fitta pumpade in stråle efter stråle.

Jag stod som förstenad och tittade, det var sjukt imponerande att hon kunde ta emot hela den !!

Jag började också närma mig och precis när Aina började mjölka Lars sprutande brunbrända kuk så trodde jag att  jag äntligen skulle på släppa loss. Men då har Greta närmat sig och tagit tag i min kuk.

- Inte än lille vän…sa hon med ett leende och jag könde hur det spände och värkte i min rakade pung.

Hon höll i kuken stilla en stund eftersom hon märkte att jag var precis på gränsen. Efter ett tag lät hon tungan spela lite retfullt på det savande ollonet. Jag blundade och bad om att få komma nu. Då kände jag hur en hand tog tag i min kåta kuk och styrde in den i fittan igen. Mmm det var så skönt…när jag  öppnade ögonen så ser jag att det är Jan som sakta runkar min blöta kuk som fortfarande har ollonet i Anjas fitta och innan jag hinner protestera så börjar jag tömma mig i kaskad efter kaskad i Aina. Ända till sista droppen håller Jan i kuken och det känns väldigt förbjudet men samtidgt om möjligt ännu mer upphetsande. När han så släpper kuken så kör jag in den helt och sjunker ihop över Aina som stönande hamnar på knä.

 

I ögonvrån ser jag bakom husknuten hur syrran Anna och vår kusin Malin kikar fram i det knähöga gräset och har förmodligen sett hela föreställningen.

 

Fem år efter första delen kom del 2. Nu får vi se om det dröjer till 2017 innan Anna och Malin får smaka på Jan, Lars mfl…

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

smurfanbus

Wow, det var den bästa novell jag läst... finns del 3 eller? Håller med Mrs_Robinson ang, Jan han tar för sig... ;)

18/9, 2019 kl. 15:08

#2

Mrs_Robinson

Ja, och den där Jan... han verkar nog vilja både det ena och det andra...

13/7, 2013 kl. 13:06

#1

Mangan

Nä nä del 3 får allt komma snabbare än så..

4/11, 2012 kl. 16:18