Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/11, 2012 kl. 12:45, av Sir Göte

Bara 15 år, men kåt som sjutton.

•Ja Göte, ja. Knulla mig lika skönt som du gjorde i går. Åhh vilken jättekuk du har. Syrran hade rätt. Äldre killar är mycket bättre på att knulla.
•Ja, jag vet det knullungen min. Vi har ju lite mer erfarenhet och vet hur tjejerna vill

Av:

Sir Göte Borgare.

 

 

 

                      Måndag morgon.            

 

Det är faktiskt jobbigare än vad man kan tro att sköta en Zoo-affär ensam. Det är inte bara att öppna kl. 09.00, ta emot alla kunderna och håva in pengar i stora lass och stänga 18.00 för att gå hem och räkna förtjänsten som många tror. Ånej, jag brukar börja vid halvåttatiden med rengöring av fågelburarna och sopning av golvet. Kunderna får ju inte se att de små gulliga pippifåglarna skräpar ner, ”för sådana smutsgrisar kan man ju inte ha hemma” och plocka bort ev. döda och sjuka fiskar, för det får inte synas att de kan bli dåliga och dö ”så dyra som de är”, och större delen av ”kunderna” kommer bara in för att titta. Det skall bli skönt med lite hjälp av en pryo som ska komma i dag.
 

Vid halv tiotiden på måndag kommer en liten söt späd tjej med långt ljust hår in och presenterar sig med orden:

  • Hej det är jag som är Monica och jag skulle börja prya här hos dig i dag.
  • Hej Monica, och välkommen. Jag heter Göte.
  • Tack.
  • Hoppas att du kommer att trivas här under din pryotid.
  • Ja det gör jag säkert. Jag älskar djur.

 

När de vardagliga hälsningsceremonierna är avklarade och hon har gullat med djuren ett tag tycker jag att det är på tiden att hon börjar hjälpa till och när jag ber henne sopa av lite på golvet medan jag tar hand om en kund tittar hon bara undrande på mig.

 

När kunden har gått ser Monica fortfarande lika oförstående ut och jag frågar:

  • Vad är det som är fel?
  • Det inte var ett städjobb jag ville ha när jag sökte pryojobb.
  • Nej det kan jag mycket väl tänka mig att det inte var, men det ingår i skötseln av en Zoo-butik att även göra rent hos djuren och städa av på golvet. Men om det inte passar dig så kan du ju söka något annat pryojobb i stället.

Monika sliter åt sig sin jacka och försvinner ut med näsan i vädret.
 

Efter ett par timmar kommer hon tillbaka och säger rodnande:

  • Förlåt att jag bar mig åt som jag gjorde, jag skall göra allt du säger till mig att göra, bara du inte skvallrar för mina föräldrar om hur dumt jag har burit mig åt.
  • Jag lovar att inget säga, men i gengäld skall du sköta all städning av butiken och all skötsel av djuren. Vidare skall du börja jobba redan klockan halv åtta på morgonen så att rengöringen av burarna är klar innan vi öppnar.
  • Ja Göte, jag lovar att göra precis allt vad du ber mig om.

 

Eftersom hon tydligt betonar allt beslutar jag mig för att jäklas lite med henne, så jag fortsätter:

  • Då måste du ställa upp som min älskarinna varje morgon också, annars ringer till dina föräldrar och din lärare och talar om hur du bar dig åt.
  • Ja Göte, det gör jag gärna. Du får knulla mig så mycket du vill.
  • Nej Monica, det behöver du inte, skrattar jag. Jag skämtade bara med dig.
  • Jamen, du får gärna knulla mig om du vill det.
  • Menar du allvar?
  • Ja Göte. Det gör jag.
  • Ja, då tackar jag inte nej. Om du verkligen är säker på din sak alltså.
  • Ja, jag vill det, men kan jag inte få börja jobba klockan halv sju i stället, för då kan pappa köra mig hit på morgonen när han ändå åker till jobbet?
  • Ja du lilla vän. Jag kan väl inte påstå att jag har någon större lust att börja så tidigt, men … Ok då. Om du blir min älskarinna så …
  • Oh tack snälla Göte.

Jag har ju som sagt ingen större lust att börja en timma tidigare än vanligt, men mina tankar på att jag skall få knulla med ett sådant litet ”lamm” som Monica gör att jag ändå ser fram mot det.

 


Tisdag morgon.

 

På morgonen står Monica utanför dörren och väntar när jag kommer och hon sätter genast igång burstädningen utan att jag behöver säga till henne. När hon efter någon halvtimma kommer upp på lagret för att hämta djurmat och böjer sig ner så att jeansen stramar över skinkorna som ett korvskinn passar jag på att klappa henne i rumpan. Hon far upp som om hon har blivit stucken av en geting. Ett ögonblick ser det ut som om hon tänkte ge mig en örfil, men så kommer hon tydligen att tänka på vad hon har lovat. Med ett litet förläget leende frågar hon:

  • Vill du knulla mig här och nu?
  • Javisst, fodersäckarna blir ett bra underlag.

Utan att varken fråga mer eller invända krånglar hon sig ur jeansen och drar T-tröjan över huvudet så att de fasta små brösten tittar rakt ut. Som jag redan tidigare har kunnat konstatera har hon ingen BH på sig. Med de små trosorna fortfarande på sig lägger hon sig ner på en välfylld säck och tittar mig rakt in i ögonen med en blick som jag uppfattar som ”här har du mig, knulla mig nu då”.

 

Med min blick stadigt fäst vid hennes böjer jag mig ner för att dra av henne trosorna och hon lyfter snällt på stjärten för att det skall gå lättare. När jag har fått av trosorna lyfter jag upp och särar på hennes ben så långt det går innan jag släpper hennes blick och tittar in i det allra heligaste en tjej har. Mums vilken härlig syn. Den lilla ljusa tofsen som hon har döljer inte mycket, utan jag har fritt synfält och det skall gudarna veta att det är ingen syn som man ryggar tillbaka för. En liten gullig fitta som precis har börjat öppna sig en smula, och jag studerar den både länge och noga innan jag tittar upp i hennes ansikte igen.

 

Jasså, hon är lite generad i alla fall. Monica ligger nu med hårt hopknipna ögon och en svag rodnad har klädsamt spritt sig över hennes ljusa kinder. När jag släpper hennes ben för att ta av mig kläderna ligger hon kvar i samma ställning och bara väntar på vad som skall hända. Medan jag drar av mig det ena plagget efter det andra tittar jag hela tiden på Monica för att se om hon skall öppna ögonen igen. Men nej, hon rör inte en fena utan ligger bara kvar i exakt samma ställning med ögonen hårt stängda. Lika bra det kanske, för fan vet om inte tösabiten hade blivit smått chockad om hon hade sett vad jag snart skulle spetsa henne på.

 

När jag har fått av mig kläderna ställer jag mig på knä mellan hennes uppdragna ben. När jag stryker lätt över de sträva bröstvårtorna rycker hon till och tittar upp ett ögonblick innan hon åter sluter ögonen hårt och rodnaden på kinderna får en mörkare färg. Jag flyttar handen ner till den lilla sprickan för att kolla läget och när jag drar fingrarna mellan de mjuka lena blygdläpparna rycker hon till igen och sluter ögonen ändå hårdare. Torrt. Torrt som i en öken! Ack så lockande, men djävlar vad torrt. Skulle jag bara krypa på henne som det är nu så skulle både hon och jag vara totalt skinnflådda bara efter ett par drag, om jag överhuvudtaget skulle kunna tränga in.

 

Vid ett sådant här tillfälle skulle det ha varit bättre om jag hade haft en sjukvårdsaffär i stället för en Zoo-affär, för då hade jag säkert haft glidsalva eller liknande tillgängligt. Men bättre brödlös än rådlös heter det ju, så jag tar lite saliv på pekfingret innan jag med juckande rörelser för in det i Monicas härligt trånga slida. Någon oskuld är hon i alla fall inte. Med pekfingern långt inne i fittan låter jag tummen massera på ”flödarknappen”, men tydligen är Monica allt för nervös för att det skall göra någon nytta för hon fortsätter att vara lika torr i ”musgången”. Nåja, lösningen heter mer saliv. Denna gången stryker jag saliven på kukhuvudet och runt slidöppningen också, och när jag anser att både hon och jag är tillräckligt insmorda pressar jag trots ett visst motstånd in kuken i den härligt trånga lilla fittan och Monica stönar lätt:

  • Åhh.
  • Gör det ont?
  • Nej, det spänner bara lite.
  • Det blir bättre när vi har kommit igång.
  • Mmmm.

 

Härligt. Härligt trångt. Det kan inte vara många kukar som har varit här och rotat inte. Med långa sugande tag låter jag kuken glida in och ut i det lilla trånga fitthålet. Vid varje stöt känner jag att jag ”går i botten” och Monica stönar lätt. Efter några minuters knullande blir hon blötare och kuken glider lättare men jag känner ändå att jag inte kan hålla igen så värst länge till. För att få lite respit drar jag ut kuken och säger till henne att hon skall vända sig om på magen i stället. Utan att öppna ögonen vrider hon sig runt så att hon blir liggande med ett ben hängande ner på varje sida om fodersäcken. Ingen dum syn det heller. Fittan glipar fortfarande inbjudande efter min kuks besök och jag pressar åter in staken så långt det går och fortsätter nu knullandet med långa hårda tag.

 

Hon är så härligt trång så jag känner att även om jag försöker aldrig så mycket går det inte att hålla tillbaka spermaladdningen så värst många drag till så jag frågar lätt flämtande:

  • Använder du något skydd Monica?

Hon nickar bara lätt till svar.

  • Då kan jag pumpa in hela satsen utan risk då.

Åter en jakande nick, och med några sista snabba juckande driver jag upp mig själv på njutningens högsta topp. Jag fullkomligt vräker in hela satsen i det ena sprutet efter det andra. Trång som hon är pressas det mesta genast ut runt kuken.

 

En titt på klockan säger mig att vi inte skall öppna ännu på en halvtimma, så innan kuken har slaknat helt börjar jag åter jucka. Kuken växer åter till full storlek och styvnad i den trånga lilla slidan som nu är ordentligt uppsmord av både fittsaft och sperma.

 

Monica har ju inte fått någon utlösning ännu, och det är väl inte för mycket begärt att hon också skall få njuta av orgasmens sötma.

  • Vänd dig igen sötnos.

Utan att svara vänder Monica sig om och en stor slatt fittsås och sperma rinner ut på fodersäcken. Hoppas att djuren äter maten ändå. Förresten så har de inget val. När hon har lagt sig på rygg tittar hon på kuken som fortfarande står rätt upp som ett järnspett och säger förvånat:

  • Oj, var den så stor. Hade jag vetat det hade jag nog inte vågat.
  • Det var därför du inte fick se den i förväg.
  • Det var nog tur det.
  • Har det gått för dig ännu?
  • Nej, det brukar det aldrig göra.
  • Då försöker vi igen då. Lägg bara benen ner efter sidorna på säcken.

 

Hon gör som jag säger, och jag pressar åter in kuken i den härligt trånga lilla slidan. Nu glider den lätt in ända in till botten. Med långa tag juckar jag på i en allt snabbare takt, och jag ser på Monicas glansiga ögon att hon är på väg att komma.

  • Ja, ja, ja. Låter hon, och med en lätt skälvning når hon till njutningens höjdpunkt.
  • Var det härligt?
  • Jaa, det var det.
  • Var det som du hade väntat dig?
  • Nej. Det var mycket bättre.
  • Vad bra. Då kan du tänka dig att göra om det i morgon då?
  • Ja, gärna. Mycket gärna.
  • Djävlar. Vi skulle ha öppnat för tio minuter sedan. Gör dig i ordning och kom ner sedan.
  • Ja, Göte.

 

Kvickt på med kläderna och ner för att öppna. Naturligtvis står min allra gnälligaste kund utanför och väntar. Hon köper bara ett halvt hekto fågelfrö varje gång hon kommer. ”Fågeln är så gammal att den kan dö när som helst,” låter det varje gång. Det har jag hört i snart tre år nu. Jag försöker förklara att jag håller på att lära upp en pryoelev, och glömde klockan därför, men hon lyssnar inte utan mumlar bara något om oförskämt att låta kunderna vänta så, och trippar ut med sina frön. Djävla satkärring!

 

Dagen går och jag skjutsar Monica hem efter att vi har stängt.

  • Tack för idag Monica. Välkommen tillbaka i morgon.
  • Tack själv Göte, jag längtar redan till i morgon.

Och som en liten virvelvind försvinner hon. Jag åker vidare hem till mig djupt försjunken i tankar. Kan det verkligen vara sant? Kommer hon i morgon och är lika pigg på att knulla som i dag? Har jag en sån djävla tur?
 

 


Alldeles för tidigt, onsdag morgon.

 

Alldeles för tidigt på dan, kommer jag till affären och där står redan Monica kvittrande glad som en kanariefågel. I dag är hon klädd i en tunn, nästan genomskinlig blus, och kort plisserad kjol.

  • Hej Göte!
  • Hejsan sötnos. Hur kan du vara så här glad så här tidigt på morgonen?
  • Jamen ser du inte hur fint väder det är?
  • Jo, det kan väl hända, men det är ju mitt i natten också.
  • Äsch. Var inte så sur nu. Du vet ju vad du får göra med mig.
  • Ja, jag vet. Om jag orkar.

Jag får bara ett förtjust fnittrande till svar.

 

Så fort jag har låst upp dörren försvinner Monica upp på lagret, och jag hör henne ropa:

  • Kom fort Göte.

Min första tanke är att det har hänt något, så jag går skyndsamt dit, men där finns bara Monica. Naken på rygg på fodersäcken.

  • Kom Göte, jag väntar på dig!
  • Ha inte så bråttom, unge, i dag har vi gott om tid.
  • Jag vet, men jag vill ändå.
  • Hur många gånger har du knullat?
  • Monica dröjer länge med svaret innan det kommer tyst:
  • Två gånger bara.
  • Och så är du så kåt.
  • Det är därför som jag är så kåt förstår du väl.
  • Det ska vi snart ändra på.
  • Hi, hi, hi. Gör det då. Jag väntar



 

Utan att orda mer lägger jag mig på knä mellan hennes ben, och jag känner hur spänd hon är. Sakta låter jag tungan glida över det tunna skinnet i ljumskarna, och Monica rycker till och flämtar:

  • Vad gör du Göte?
  • Eggar upp dig lite bara.
  • Men det känns ju i hela kroppen.
  • Det skall det göra. Njut nu bara.
  • Jaåååhhhhh.

Jag fortsätter att slicka lätt över de svullna blygdläpparna, och för varje gång jag låter tungan glida över läpparna eller i sprickan stönar Monica lätt och rycker med underkroppen. Så särar jag med fingrarna på blygdläpparna och låter tungan ta ett långt slick, ända nere ifrån stjärthålet upp till klittan och djupt in mellan de inre blygdläpparna. Monica svar med ett kraftigt motjuck och orden:

  • Åååhhhh Göte, vad gör du egentligen.
  • Är det inte skönt?
  • Skönt! Jo, men jag tror att jag dör.
  • Det tror inte jag, och så trycker jag in tungan så långt in i själva slidan jag kan.
  • Ahh, åhh, sluta Göte jag dör.
  • Sällan tjejen, njut bara.

 

Jag omväxlande tungknullar henne, biter lätt i de känsliga inre blygdläpparna, slickar direkt på den lilla hyperkänsliga klitorisen, eller låter tungan löpa amok upp och ner i sprickan. I takt med mina tungrörelser far hennes underkropp som en jojo fram och tillbaka. Upp och ner. Det tar inte långt tid innan Monica kommer med ett nytt häftigt gnällande.

 

Medan orgasmen fortfarande sliter i den lilla kroppen trycker jag hårt och bestämt in kuken i det trånga lilla fitthålet. I dag är det inte någon ökentorka i musgången inte, utan kuken glider lätt ända in i botten med en enda stöt, och Monica flämtar fram:

  • Ja Göte, ja. Knulla mig lika skönt som du gjorde i går. Åhh vilken jättekuk du har. Syrran hade rätt. Äldre killar är mycket bättre på att knulla.
  • Ja, jag vet det knullungen min. Vi har ju lite mer erfarenhet och vet hur tjejerna vill ha det.
  • Jaa, jag känner det.
  • Skönt?
  • Underbart.

 

Jag lägger upp Monicas ben på mina axlar, tar tag om hennes axlar för att hindra att hon åker iväg, och knullar henne hårt med långa djupa hårda stötar. För varje gång jag trycker in kuken i botten hörs det ett kort flämtande: ”Ah, åh, ah, åh.” Och så fortsätter det till hon gnäller:

  • Det går för mig igen Göte. Det går igen. Det går. Det gååå …

Resten kommer som ett litet skrik som går över i ett gurglande läte, medan det skakar och rister i den lilla späda kroppen. Viken orgasm hon måste ha fått.

 

Jag känner att jag kan spruta när som helst nu, så jag släpper bara loss allt jag har att bjuda på i det ena långa sprutet efter det andra. Fittan som redan är uppfylld till sista millimetern av min stora kuk kan inte ta emot mer, utan sperman, blandad med hennes fittsaft, pressas ut runt kuken och rinner ner på fodersäcken i en strid ström. Stackars djur som skall äta den blandningen sedan. Men det är klart, de har inget att välja på. Eller också blir det bara en extra krydda för dem.

 

När kuken har slaknat lite drar jag mig ur den lilla fittan med ett sörplande ljud och ytterligare en stor skvätt fittsaftblandad sperma rinner ner på fodersäcken. Därefter tittar jag på den helt utslagna lilla Monica och medan jag klappar henne lätt på kinden säger jag:

  • När du har samlat lite kraft kan du komma ner till mig i butiken.
  • Mmmmmm.
  • Glöm inte att ta på dig först bara.
  • Ja Göte, kommer det svagt.

 

Jag går ner och öppnar fast klockan inte är nio ännu och fortsätter med de dagliga sysslorna. (I dag när jag öppnar tidigt kommer minsann inte gnällkärringen för att handla sitt satans halvhekto fågelfrö). Efter ca en kvart kommer Monica på fortfarande lätt skakiga ben. Hon tittar sig omkring och när hon inte ser några kunder slänger hon sig om halsen på mig, pussar mig mitt på munnen och säger:

  • Tack snälla Göte för att du gör det så skönt för mig.
  • Det är bara för att du skall trivas här förstår du väl.
  • Är det bara därför, frågar hon med äkta förvåning.
  • Nej, naturligtvis inte lilla Monica.
  • Varför gör du det då?
  • Jag tycker om dig lilla vän.
  • Åh, tack Göte.

Och så kommer det tyst:

  • Jag tycket om dig också.

Monica slår ner blicken och rodnar medan hon skyndar sig att få tag i en borste och börjar städa.

 

Jag tittar uppskattande på den lilla slanka uppenbarelsen som snor runt för glatta livet med kvasten. Monica sneglar på mig och när hon förstår att jag tittar på henne rodnar hon än en gång, och skyndar sig upp lagret för att hämta mat till djuren. Det är inte utan att jag har stor lust att följa efter henne dit igen, men jag lägger band på mig, för nu har vi ju öppnat.

 

Dagen går medan jag ömsom pratar med kunderna och ömsom med Monica, och fast hon inte behöver stanna längre än till fyra, när hon i vanliga fall slutar skolan, stannar hon kvar till sex när jag stänger för dagen. När hennes pappa ringde strax efter fyra och frågade om han skulle hämta upp henne på hemvägen, sa hon bestämt ifrån att hon skulle stanna till jag stängde, och att jag kunde köra henne hem. Vilket jag också gör.

 

När jag har kört hem Monica, och vi fortfarande sitter kvar i bilen säger hon att hon vill göra all sin pryotid hos mig och jag svarar att det får hon gärna. När hon har öppnat bildörren vänder hon sig mot mig, lägger armarna om min hals och kramar hårt medan hon tyst viskar mig i örat:

  • Jag tycker om dig Göte.

Jag hinner se att hon rodnar innan hon åter försvinner som en liten virvelvind runt hörnet.
 

 


Lika tidigt, torsdag morgon.

 

Ånyo står hon åter kvittrande glad och väntar på mig när jag kommer, fast det är lika okristligt tidigt på dan. I dag har en ändå mycket kortare svart liten kjol på sig tillsammans med en väldigt liten kort djupt urringad topp.

  • Hej Göte, kommer du äntligen.
  • Klockan är ju inte mer än fem i halv.
  • Jag vet, men skynda dig, vi har mycket att göra innan kunderna kommer.
  • Ja, jag vet. Jag vet mycket väl vad du tänker på. Din plågoande.

Hon rodnar knappt märkbart.

  • Ja, och jag vet att du vill lika gärna som jag, kvittrar hon.
  • Ja, det vill jag. Men inte så här tidigt. Ditt odjur.
  • Hi, hi, hi. Skynda dig. Jag längtar.
  • Vänta du bara. Du skall nog få för längtar.
  • Hi, hi, hi. Då får du fånga mig först.
  • Ja, det ska väl inte bli så svårt, för det finns ingen bakdörr.
  • Hi, hi, hi.

 

När hon trippar före mig upp för trappan till lagret ser jag hela den lilla rumpan och min första tanke är att hon har glömt att ta på sig trosorna. Men när kjolen sedan åker av ser jag att hon har världens troligen minsta stringtrosor på sig.

  • Monica, säger jag allvarligt. I dag är det du som håller dig på golvet och ger fan i att klättra upp på stegen till de översta akvarierna.
  • Ja Göte, det tänkte jag inte på i morse. Jag ville bara göra mig fin för dig.
  • Ja, det lyckades du verkligen med.
  • Ska jag springa hem och byta?
  • Nej det behövs inte. Håll dig bara på golvet, och vänd inte ryggen åt kunderna när du böjer dig framåt.
  • Nej Göte, det skall jag tänka på.
  • Bra sötnosen min. Men mig får du gärna vända ryggen åt.
  • Det tror jag säkert. Hi, hi, hi, men vad vill du göra med mig i dag då?
  • I dag tänkte jag att du skulle göra något med mig.
  • Vad då?
  • Suga min kuk.
  • Va! Nej. Det kan jag inte.
  • Varför då?
  • Det. Det är ju äckligt.
  • Inte äckligare än när jag slickar din fitta.
  • Nej, det är ju klart förstås.
  • Och kuken är också nytvättad, så den smakar inget särskilt.
  • Säkert?
  • Ja, det är helsäkert.
  • Men när du sprutar då? Det smakar väl.
  • Det kanske det gör, men du behöver inte ta det i munnen.
  • Ok då. Jag skall försöka. Men du får inte tvinga mig om jag inte kan.
  • Nej absolut inte. Det är helt frivilligt från din sida.

 

Medan hon närmar munnen mot den ivrigt längtande kuken tittar hon misstänksamt på den, som om hon trodde att den vore beredd att spruta direkt.

Försiktigt sluter hon läpparna om ollonet och bara håller stilla så.

  1. Du skall slicka med tungan också, instruerar jag.
    Jag känner hur tungan nuddar ollonet ett par gånger innan den stannar kvar.
  2. Och så ska du föra huvudet upp och ner och runka på samma gång, fortsätter jag.

Sakta runkar hon medan hon sneglar på mig.

  • Fortare, annars händer det aldrig något.

Hon ökar takten medan hon fortfarande sneglar på mig ibland.

  1. Du skall röra huvudet upp och ner också
    Hon gör som jag säger, men plötsligt avbryter hon sig och medan hon tittar allvarligt på mig säger hon:
  2. Dufår inte spruta i munnen på mig Göte. Det vill jag inte.
  3. Nej naturligtvis inte lilla gumman. Absolut inte.

Lugnad fortsätter hon och jag känner en begynnande pirrande känsla långt inne i ryggraden. Efter en stund säger jag:

  1. Nu kommer det snart.
    Monica sliter bort huvudet.
  2. Så bråttom är det inte lilla vän, men runka nu riktigt fort är du snäll.

Monica sliter som ett djur, och snart sprutat kuken i den ena kaskaden efter en andra som hamnar både på henne och på mig.

  • Duktig flicka. Vill du att farbror Göte ska göra det riktigt skönt för dig också nu.
  • Ja tack, farbror Göte, fnissar Monica fram.

 

Jag gör som i går. Slickar henne först i ljumskarna så att hon ligger och hoppar. Sedan i fittan med allt vad det innebär tills det går för henne. Sedan får hon vända sig om, så tar jag henne bakifrån, hårt och bestämt tills det går för henne igen. Sedan drar jag ut kuken och runkar av en sats som jag låter hamna över hela den lilla röven. Nöjd med mig själv klär jag på mig och innan jag går ner i butiken säger jag till Monica:

  • När du har samlat ihop tillräckligt med krafter kan du ju tvätta av dig lite innan du kommer ner till mig.
  • Ja Göte, kommer det matt.

 

När jag har gått där nere en stund och plockat kommer Monica på matta darriga ben och slänger sig om halsen på mig medan hon viskar tyst:

  • Åh Göte, vad du gör det skönt för mig. Jag vill alltid vara här i affären med dig. Jag vill aldrig tillbaka till den tråkiga skolan mer.
  • Det måste du Monica. Men det är ju inget som hindrar att vi träffas efter skolan när jag har stängt för dagen.
  • Ja Göte, gärna.

 

Och så fortsatte det. Så länge Monica pryade hos mig knullade och sög vi varandra varenda morgon, och när pryotiden var över träffades vi hemma hos mig på kvällarna och hade det skönt. Det tog inte lång tid innan Monica både tog satsen i munnen och svalde den, och hon blev med tiden, när hon hade vuxit till sig lite, en riktig toppenälskarinna. Ett riktigt vilddjur i sängen, helt enkelt.

 

 

 

Privata kommentarer: sir-gote@hotmail.com

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

DG

Lyckliga Göte och Monica som får så underbara stunder tillsammans

3/4 kl. 11:05

#1

Ronneby

En trevlig liten stunds läsning.

30/12, 2023 kl. 23:51