Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/1, 2013 kl. 09:27, av JelC

Ceremonien

Del 2 av 6 i serien En naturlig del av Bergströms

Äventyren hos familjen Bergström i Paradiset fortsätter, dags för den årliga "ceremonien". Mia har en hel del att upptäcka om livet som hennes bästis Anna dittills dolt för henne.

”Men där är du ju!” sa Lena när deras gäst uppenbarade sig i rummet och gick fram mot dem. ’Bosse hade verkligen rätt: hon är otroligt sexig! Och vilka bröst…’ ”Du kom precis lagom. Vi ska just inleda vår årliga semesterceremoni.”

Mia kunde inte låta bli att stirra på familjen Bergström som var samlade kring det lilla köksbordet. Anna och Lena satt på varsin stol, medan Bosse stod snett bakom dem och strök sin fru över håret och nacken. Mias blick fastnade dock på sonen i huset: Johan stod vid diskbänken och läste i en ’Agent X9’ som flickorna måste ha köpt åt honom. I det samma som han fick syn på Mia slutade han läsa och producerade på ett par tre sekunder ett riktigt praktstånd – inte lika stort som faderns men imponerande nog för den lilla tösen som kom emot dem. Anna fnittrade till när hon såg sin storebrors reaktion, och Johan fick brått att skyla sitt predikament med händerna.

Bosse fick verkligen kämpa för att inte reagera precis som sin son när han betraktade den lilla mörka skönhet som sakta gick mot dem. ’Två plagg har hon allt, bara två plagg…’ Den ljusblå överdelen var så liten att den snarare utgjorde en andra hud på Mias överkropp. Bröstvårtorna stod ut mörka närmare ett par centimeter mot tyget. Och trosorna gjorde allt annat än dolde den svarta hårtofsen mellan flickans slanka ben. ’Henne ska jag knulla innan veckan är slut…’
”Även om Johan uttrycker det mest visuellt så håller vi alla med honom” sa Lena, ”du är en riktig fröjd för ögonen Mia!”
Halvvägs framme vid köksbordet fick hon ett plötsligt infall och gjorde en långsam piruett på vardagsrumsgolvet. Hon kunde inte undgå att höra Bosses suck av beundran när hon för någon sekund hade ryggen, och därmed sin nästan oklädda rumpa, mot dem.
”Vi pratade precis om dig, Mia!” sa Anna och flinade, varpå Mia rodnade djupt. ’Dom vet att jag onanerade framför Bosse… Allihop!’ Anna spände ögonen i sin flammande väninna. ”Var det skönt!?”
”Mm… aa det var det…” svarade Mia. ”Spännande, på något vis… Är det skönt för dig?” kontrade hon sin kompis.
”MM-mmmm…! Jätte!” svarade Anna och de andra såg hur hennes vänsterhand gled upp och ner över fittan där hon satt på köksstolen. Johan dolde inte längre sin erektion utan smekte sakta med högerhanden längs skaftet.
”Vad var det för ceremoni ni pratade om?” frågade Mia.
”Just det. Anna!” sade modern, ”Ta med Mia ut i badrummet och hämta utrustningen, så ses vi i soffan sen, OK?”

Anna reste sig upp och ledde Mia vid handen tvärs över rummet bort till badrumsdörren. Mia kände omgående att det var handen som smekt över skötet som hon höll i och det pirrade till i henne av Annas fräckhet. Plötsligt slets handen loss och Mia fick en hård och ljudlig klapp på rumpan av sin kompis. ”Såg du hur pappa och Johan stirrade på din tajta rumpa?”
”Är du så kåt som din pappa påstod?” kontrade Mia undvikande Annas påstående.
”Tja, det beror lite på vad han sa, men jag är konstant kåt; inte så mycket i stan som jag är här ute – har finns så oerhört mycket att bli kåt av!”
”Jag blev oerhört …kåt av din pappa förut; vad han sa och av hans kuk”
”Visst är den ståtlig! Om du visste vad varm och hård den känns att hålla i…”
”Ja du vet ju till och med hur den smakar…”
Anna rotade i badrumsskåpen och plockade föremål från olika hyllor och lådor.
”Jo. Fast det var bara en gång, förra sommaren vi var här. Jag fick ont i käkarna kommer jag ihåg, den är så stor! Men vi bestämde att det aldrig skulle ske igen. Inte med brorsan heller, även om jag tror att han inte skulle vara några större problem…”
”Den reste sig snabbt din brors… kuk!” Mia kände sig fortfarande ovan med de runda orden i sin mun, men hon hade gett sig den på att hon skulle lära sig att använda dem. De kändes så förbjudet på något vis, och förbud var till för att brytas, det visste hon. ”Vad är det vi ska göra, förresten?”
”Vi ska hämta rakgrejer och sen ska vi ut till soffan och raka av allt vårt könshår!”
Mia tappade den burk rakskum Anna hade givit henne. ’Vad hade Anna sagt? Raka bort könshåret?’
”Ska ni raka bort könshåret?!”
”Javisst! Du anar inte hur skönt det är att vara kal mellan bena! Fast när det växer ut igen så kliar det nått djävulskt i några dagar. Men det är det värt…”
”Varför?”
”Vi tycker det på något vis hör till det här med nudism. Och sen är det jävligt sexigt!” Anna tittade på sin kompis och gav henne en hastig puss på munnen. ”Har vi allt nu? Bra, då går vi ut till de andra.”

--

Ute i vardagsrummet hade de andra satt sig i den lilla soffgruppen kring glasbordet: Johan satt i en av fåtöljerna och smekte frånvarande sin halvstyva kuk, medan Lena gjorde detsamma på Bosse i soffan där Johan sovit. Flickorna gick fram till de övriga, Mia något tvekande ett par steg bakom sin väninna, och ställde ifrån sig rakgrejerna och frottéhanddukarna på bordet, där det redan stod en liten balja med ångande hett vatten.
”Okej, vem ska börja?” frågade Anna samtidigt som hon och Mia slog sig ner i den andra soffan mittemot föräldrarna. Mia kände hur det pirrade i hala kroppen av orolig nyfikenhet inför vad som komma skulle. Blicken vandrade runt bordet – Johans smekande hand, Annas utforskande händer (’Igen…!’), Bosses arm runt sin frus axlar och hand på ena bröstet. Men framför allt Lenas långsamma runkande av det enorma kukskaftet mellan sin mans ben. Mia såg en droppe klar vätska sakta växa sig större på ollonet, innan den blev för stor och brast i en liten rännil nedför skaftets undersida.
”Vi lottar väl som vanligt.” sa Lena och log åt Mias stirrande blick fastnaglad vid hennes runkande hand. Johan tog fram en kortlek och plockade ut två damer och två kungar som han lade på bordet.
”Syrran du är hjärter dam, mamma klöver, jag klöver kung och pappa ruter. Vill du också raka dig Mia?”
”Ehh… va? Nej, jag tror inte det” Hon kände sina kinder blossa när hon blev väckt ur sin fascinerade fantasi.
”Okej,” fortsatte Johan ”Då kan du blanda spelkorten, Mia. Det kort som Anna sedan drar blir den som får välja vem han eller hon ska raka…”
”Ska ni raka varandra?!” utbrast Mia.
”Självklart!” svarade Anna. ”Dels är det svårt att se och komma åt på sig själv, och sen är det mycket häftigare att raka – och bli rakad av! – någon annan…”

Mia tog de fyra korten och blandade dem sakta med bildsidorna mot knäna. Sedan räckte hon fram en solfjäderformation mot Anna som efter lite tvekan tog det ena av de båda mittenkorten. Sakta vände hon det valda kortet mot sig för att se vad hon dragit…
”Hjärter dam! Jag får välja!” Anna nästan hoppade på sin plats i soffan. ”Och jag väljer pappa!”
Mia flämtade till. ’Ska hon raka sin pappa?’
”Då blir det som förra året” nästan suckade Lena. ”Vi får raka varandra i år igen Johan, det gör väl inget?”
”Hade jag fått välja hade jag valt att raka dej ändå!” sa Johan lite generat till sin mor.
”Jag vill börja!” utbrast Anna. ”Snälla kan inte jag få börja?” Bosse och Lena skrattade lite åt sin dotters iver.
”Givetvis får du det, Anna lilla.” svarade Bosse, och drog lekfullt i sin könsbuske. ”Det ska bli skönt att bli av med det här!”

Anna var snabbt uppe ur soffan och på plats hukande vid sin pappas knän. Modern räckte henne en handduk som hon lade i soffan under sin fars upplyfta rumpa. Bosse hade kasat fram till kanten av sätet och särat sina knän, med Anna på plats mellan dem. Flickan vred ur en het handduk över vattenskålen och masserade faderns underkropp med det uppmjukande tyget. Med ena handen kring den halvslaka kuken gned hon försiktigt in busken vid kukrotens ovansida, ljumskarna, pungen och halvvägs upp på själva skaftet. Därefter tömde hon en rejäl klick rakskum i hårtofsen och masserade sakta in löddret i det uppmjukade området. Den löddriga handen gled även ner mellan faderns skinkor och täckte håret som växte där.

Bosses kuk växte motvilligt av dotterns smekande händer, mer så då hon helt fräckt hastigt runkade den svällande kuken med sin kramande hand. Han betraktade Annas huvud som befann sig endast centimetrar från hans svällande organ, då hon försiktigt påbörjade rakningen, och kunde inte undgå att minnas den påbörjade avsugningen förra sommaren.
Anna lät med flinka fingrar hyveln göra sitt jobb och strax var faderns ”venusberg”, kukskaft och ljumskar befriade från allt hår.
”Lyft på benen så jag kommer åt därbak!” sa hon och Bosse lyfte och särade sina knän ytterligare för att ge rakhyveln bättre åtkomst. Anna sköljde rent hyveln noga innan hon försiktigt lät den glida över pungen och rakade den ren. Handen kring kuken hjälpte till att spänna och sträcka den skrynkliga huden för att minimera risken för skärsår. Till slut lyfte hon den släta pungen för att komma åt att ta det sista kring fadern anus. Strax var hela Bosses underliv slätt som en barnrumpa och Anna tog den fuktiga handduken och torkade av det kvarvarande skummet kring kuken, varefter hon tog en klick after shave-lotion och smörjde in det nyrakade hudpartiet. Sist av allt placerade hon en stor blöt puss på sin faders nyrakade pung. ”En rakpuss måste du ju få!” sa hon och log mot sin lika leende far.

Anna reste sig upp från mellan Bosses ben med ett stolt leende i ansiktet. Nu kunde alla tydligt se vilket noggrant jobb hon hade gjort i sin pappas skrev, han var helt slät och den redan långa kuken såg helt enorm ut utan behåring omkring sig. Åtminstone tyckte Mia det…
”Jag antar att det har blivit din tur nu” sa Lena till sin dotter som genast slog sig ner i soffan bredvid Mia och lade upp båda knäna intill sina axlar. Hennes sköte glänste av kåthet och låg vidöppet för alla att beskåda.
”Skynda dig pappa! Ta bort allt mitt hår. Jag vill vara lika slät som du!”

Bosse reste sig från där han satt och tog handduken han suttit på med sig bort till sin ivrigt väntande dotter. Samtidigt som han satte sig på knä framför Anna tittade han på Mia där hon satt bredvid sin kompis. Den lilla thailändskan tittade tillbaka, men inte på Bosse utan på hans kön. Hans helt hårlösa vackra stora kön. Kuken. Hon satt långt tillbakalutad i soffan, snarare låg, och hennes händer kramade de båda vackra brösten genom linnet. Knäna var särade och Lena som satt mitt emot kunde tydligt se de glansiga delar av könet som inte längre täcktes av den allt fuktigare stringtrosan. Bosse tittade dock mest på brösten, på de styva svarta bröstvårtorna som gjorde allt för att tränga igenom det tunna tyget.
Mia blev medveten om var hon fäst blicken, och sökte lite generat Bosses ögonkontakt. Men Bosse tittade henne heller inte i ögonen… ’Han gillar mina bröst… Han vill se mina bröst!’ Händerna smekte en sista gång över de hårda vårtorna innan de tog tag i det ljusblå tyget och vrängde toppen över huvudet. ’ETT plagg…’

Samtliga de samlade kring bordet drog efter andan när de perfekta b-kuporna blottlades. Även Mia, om än av en något annan anledning. Händerna sänktes ner på magen varifrån de långsamt gled upp, och för första gången i hennes unga liv smekte över hennes nakna bröst när andra såg på. Brösten pressades samman så att de svarta vårtgårdarna nästan vidrörde varandra. Ena handen förde en svullen bröstvårta uppåt där den strax möttes av en utsträckt skär liten vickande tungspets.
Alla hämningar hade nu lämnat Mia. Hon brydde sig inte det minsta om att hon var nästan naken, eller att hon blev iakttagen när hon gjorde det skönt för sig. Hon kände en enorm våg av lycka välla över sig.
”Låt inte mig störa” log hon och slog upp sina ögon mot Bosse. ”Fortsätt med eran ceremoni…” Mia satte sig upp lite bättre i soffan och vred sin kropp mot Anna. ”Det här vill jag inte missa…!” Hon böjde sig fram och gav sin vackra kompis en kram, medvetet hårdare än nödvändigt så att hennes styva bröstvårta pressades hårt mot Annas överkropp. Sedan lutade hon sig bekvämt tillbaka med ett lyckligt leende på läpparna…

--
Anna fokuserade återigen på uppgiften för handen – eller snarare Bosses flinka fingrar… Hon lyfte sina nedfallna knän mot bröstkorgen och blottlade sitt kön för den kommande behandlingen. Bosse rufsade med vänsterhanden i dotterns blonda könshår, och sa med överdriven käckhet:
”Här behövs ingen fuktig handduksbehandling, eller ens rakskum. Här är redan blött så det förslår!”
”Pappa! Barnsla dej inte, utan gör det riktigt nu!” sa Anna irriterat till sin far.
”Men du är ju plaskvåt, flicka lilla!” Bosse smekte nu dotterns kön med hela handen och kände en styv klitoris retfullt sticka fram mellan de lätt svullna glatta blygdläpparna. Han vände handen och smekte nedåt med långfingern i skåran, över fittöppningen och ända bak till Annas blottade stjärthål, därefter tillbaka och för ett kort ögonblick även in och ut en nagellängd i fittan.
”Bosse, koncentrera dej lite på din uppgift! Det där klarar Anna bäst själv…” retades Lena med sin man.
”Hon blir mer och mer lik dig för varje år…” kontrade han och höll upp sin glänsande hand mot sin fru. ”Sån här har hon aldrig vart förut!” Han torkade av könssafterna på en frottéhandduk innan han doppade denna i det varma vattnet och började förbereda Annas rakning. På med skum, och fram med hyveln. ”Då kör vi, Anna! Är du redo?”
”Märker du inte det?” flinade Anna och särade om möjligt ytterligare på sina ben för faderns åtkomst. ”Ta bort varenda litet strå, i vartenda skrymsle!”

Bosse förde hyveln med en närmare trettioårig erfarenhet över det hårbevuxna könet framför sig och inom bara ett par minuter var Annas fitta blottad från allt hår.
”Sådär ja!” konstaterade han nöjt och torkade av den renrakade fittan med den fuktiga handduken. ”Om jag får säja det själv så blev det riktigt bra det här…” Han klämde ut en rejäl klick av lotionen i handflatan och gned ut den över det nyrakade hudpartiet. ’Lyckost den som får köra in kuken i denna vackra fitta!’
”Glöm inte rakpussen!” påminde Anna och Bosse böjde sig långsamt fram mot det uppfläkta könet framför sig. Han sneglade åt vänster mot Mia och stannade upp i sin rörelse. Flickan stirrade med öppen mun fascinerat på Annas renrakade fitta. Hennes högerhand var försvunnen ner i de skira spetstrosorna och rörde sig frenetiskt upp och ner, fram och tillbaka, in och ut…! ’Vilket litet kåtstycke hon är ändå, lilla Mia! Anna får ta och se upp – här har hon fått rejäl konkurrens!’ I samma ögonblick bestämde han sig och närmade sig åter dotterns skrev, men istället för den planerade pussen på venusberget, lät Bosse sin utsträckta tunga glida långsamt från Annas svanskota, över anus och hela vägen upp till klitoris som han i en sekund ljudligt sög in i sin mun.
”Ååååh!” flämtade Anna förvånat med slutna ögon men tittade strax upp och åt vänster.
”Mm-mmm-eeh-iiiiiiiiIIIHHH!!” stönade nämligen Mia i en kraftig orgasm med till synes tre fingrar djupt instuckna i sin svarthåriga fitta och ena bröstvårtan i ett fast tag mellan tumme och pekfinger, utdragen till sin dubbla längd från bröstet.

Mia sjönk ner i soffan igen från sitt bryggstående och låg kvar med slutna ögon tills andningen återgått till normaltempo. När hon öppnade ögonen möttes hon av fyra par leende ögon, och därefter av en spontan applåd och jubel från tre av familjen Bergströms medlemmar. Den fjärde satt tillbakalutad i sin fåtölj och runkade frenetiskt sina 16 centimeter ungkuk. En halvminut senare, med blicken fixerad på den lilla thailändskan, vrålade Johan ut sin orgasm och sprutade en rad satser över sig själv, men även på det mesta som råkade befinna sig inom skotthåll…
Det var den första manliga orgasm Mia hade sett i sitt liv och fascinerades över mängden såväl som räckvidden av Johans sats.

”Det var hemskt vilket inflytande du har på familjen, Mia!” konstaterade Lena leende. ”Så här har de aldrig gjort tidigare. Bosse, räcker du din son något att torka av sig, och allt annat, med?” Pojken tog emot det den framsträckta handduken och gjorde rent de nedsölade ytorna. ”Synd på så god sperma, egentligen…” suckade Lena. ”Jag antar att det är vår tid nu, eller vad säger du Johan?”
Sonen sken upp och ryckte sitthandduken från under sin nyrakade syster.
”Du får börja på mig, mamma!” Han lutade sig tillbaka i fåtöljen och särade på sina knän för sin annalkande moder. Lena satte sig tillrätta mellan sonens ben och drog händerna över innanlåren och upp till det slaknade könet.
”Du har slarvat med rengörningen, Johan!” manade hon och strök handen över det fortfarande kladdiga ollonet. Andra handen runkade sakta skaftet och omväxlande dolde och blottlade det hastigt svällande ollonet. Innan sonen, eller någon annan hade hunnit reagera genom att förslagsvis räcka henne handduken, hade Lena böjt sig fram och tagit det spermadränkta kukhuvudet i munnen, och med ett ljudligt sörplande avlägsnade läppar och tunga de sista spåren efter sonens utlösning.
”Mmmm… Hoppas du inte hade något emot det, men det var det snabbaste sättet att åtgärda din slarviga städning…” Lena log lite generat mot sin sons överlyckliga ansikte. ’Hon tog min kuk i munnen! Mamma sög på min kuk…’

Även Mia och Anna såg vad Lena gjorde och tittade chockade på varandra. Båda såg de dock kåtheten i den andras ögon och brast ut i ett kvävt hysteriskt fnittrande. Anna föll i sin kompis armar och gav henne en lång och hård kram. Bosse satt i soffan mitt emot flickorna och gladdes innerligt åt att Mia så snabbt hade accepterat deras leverne. ’Det här kan bli en intressant semester…’ konstaterade han när han bevittnade de bådas omfamning, som Anna avslutade med en puss på sin väninnas mun, innan de återgick till att betrakta huvudattraktionen…

Lena var om möjligt skickligare än sin man på att ta bort kroppsbehåring, och strax hade varenda korpsvarta hårstrå avlägsnats från sonens underliv. Under arbetets gång kunde hon inte undgå att detaljstudera Johans organ som svajade fullt erigerat framför henne. Bara på det senaste året hade Johans kuk vuxit kraftigt, framför allt på bredden. ’Han kommer bli lika stor som sin far mellan benen, om inte större…’ Medan hyveln dansade över pung och anus, drog hon med andra handen långsamma tag upp och ner över skaftet och kände sonens annalkande utlösning precis när hon fick bort det sista kring stjärtöppningen. Hon avbröt sina händers respektive arbeten och reste sig till knästående.
”Sådär! Klart!”
”Du kan ju inte avbryta precis innan jag ska till att komma!” sa Johan och fortsatte moderns drag över kuken. Inom loppet av tio sekunder sprutade en ny sats ut ur det blåsvullna ollonet. Den här gången befann sig modern inom skotthåll och fick sina båda bröst och mage och lår nedkladdade av het sperma.
”Se vad du gjort, sölpelle!” förebrådde hon sin son. ”Torka genast upp efter dej!”
”Självklart.” svarde Johan och tog emot den framsträckta frottéhandduken. Men istället för att använda den slängde han den på golvet och pressade sin mun mot moderns vänstra bröst, mitt över en klick av sin egen sperma. ”Det här är, som du sa, mycket effektivare.” Han slickade i sig ytterligare en fläck, mitt över bröstvårtan. ”Och godare…”

Lena lutade sig tillbaka mot bordsskivan och gjorde det lättare för sonens mun och tunga att komma åt den kringstänkta sperman. Strax hade han vandrat ner över magen och ut på moderns lår. En klick hade landat mitt i Lenas svarta könsbuske, vilket fick honom att tveka lite.
”Varsågod, det är lika bra att du gör ett ordentligt jobb.” uppmuntrade Lena sin son, varpå han girigt dök ner i fitthåret och slickade i sig den sista klicken sperma. Han kunde inte undgå att känna doften eller för den delen smaken av moderns upphetsning, men reste sig upp så fort han var klar.
”Nu ska jag bara avsluta min rakning, innan du får ta itu med mig!” sa Lena och gav sin son en lätt knuff så att han föll tillbaka ner i fåtöljen. Hon skulle precis ta upp handduken från golvet när hon ändrade sig och praktiserade sonens metoder på honom själv. Johan klagade inte på moderns beslut, utan njöt av hennes läppar och tungas vandring över kroppen. Stänken försvann ett efter ett och strax var det bara kuken kvar. Lena tvekade lite, men uppmuntrades av Bosses tillrop:
”Fortsätt Lena! Gör din son till den gladaste 16-åringen i Paradiset!” Och i nästa sekund lät hon sin tunga vandra från Johans slätrakade anus, upp över pungen och därefter, rejält tillplattad upp över skaftets undersida till dess läpparna för andra gången omslöt det svullna ollonet och med ett ljudligt ’slurp’ befriade det från alla bevis av den nyliga utlösningen.
”Sådärja! ’Mission Accomplished!’” varefter Lena reste sig från soffan och satte sig bredvid sin man. Hon böjde sig fram och gav honom en djup kyss, varpå han inte kunde undgå att känna smaken av sin sons sperma på hennes tunga och läppar…
”Tack älskling för att du är den underbaraste älskaren och den mest förstående person en kvinna kan tänka sig.” Hon lade sig tillrätta i soffan och drog upp knäna en bit. ”Titta nu noga när vår son rakar bort allt mitt fitthår!”

Mia, som i denna handling fick perfekt insyn mellan Lenas särade ben och åter förundrades av den stora klitorisen omgärdad av de krusiga inre blygdläpparna, som blottlades i den täta svarta hårbusken. Med en kraftig sväljning repade hon mod till sig och ställde sig upp.
”Eh-hrrm!” och plötsligt var allas blickar fästa på henne och inte på Lenas fitta. ”Jo… jag skulle bara säga det att… eh… jag vet inte hur jag ska säga.” Hon drog ett nytt andetag och fortsatte: ”Jag vill bara tacka er… alla, för att ni har tagit med mig till erat sommarställe. Jag har länge velat följa med utan att haft en aning om vad ni höll på med… hrrm… men nu när jag är här och den första chocken har lagt sig, kan jag bara säga att… varför har ni inte tagit med mig tidigare?!”
Familjen Bergström satt som fyra fågelholkar och stirrade på den leende och märkbart uppspelta thailändska flickan, som de umgåtts med nästan dagligen under de senaste åtta åren utan att helt kunnat vara sig själva. Och nu när de äntligen var det fick de nästan en utskällning för att de inte invigt henne tidigare…
” När Lena först berättade trodde jag, att jag inte skulle stå ut här en dag ens, men det jag hittills har upplevt har varit det mest fantastiska i hela mitt liv. Inte bara vad jag har sett och vad ni har sagt, utan mer nästan det jag själv känt: Friheten av att inte ha några kläder på sig, att se andra som upplever samma frihet – det är nästan religiöst på något sätt…”
Mia tystnade och de andra teg förundrade och betraktade med nya ögon deras lilla gäst. De gapande munnarna hade nu förbytts till brett leende sådana. Ännu bredare när flickan plötsligt satte fingrarna i midjeresåren och i en snabb rörelse drog ner och klev ur sitt sista kvarvarande klädesplagg…
”Från och med nu kommer ni inte längre se något enda klädesplagg skyla min kropp, varken här eller, om ni vill så, hemma hos er i stan. Nu återstår det bara att våga sig ut”, hon pekade genom det stora fönstret till verandan på framsidan, ”och vara naken för andra människor som jag aldrig tidigare träffat…” Mia satte sig ner i soffan igen, så att brösten gungade till, till allas glädje. ”Men först ska vi titta på när Lena rakas!”

--

Bosse visste inte längre var han skulle fästa blicken: på sin sexiga fru som förbereddes för rakning av deras son Johan eller den numera helnakna femtonåringen på andra sidan glasbordet, vars fitta täcktes av ett smalt kolsvart band av könshår, men som framför allt glänste röd och svullen efter att precis ha blivit smekt till en orgasm. Och de där fantastiska brösten! Runda som grapefrukthalvor på den smala överkroppen, med de läckraste bröstvårtor han någonsin sett. Bosse flyttade blicken från brösten och upp till Mias ansikte, vars ögon var fästa på Johans flinka fingrar mellan Lenas särade ben. Hon måste ha känt hans blick, för i det samma mötte hon den med sina egna kolsvarta ögon och gav honom ett varmt lyckligt leende. Därefter vandrade de ner över hans kropp och stannade vid hans nyrakade skrev. Bosse tittade ner på sig själv och såg att alla 23 centimetrarna spjärnade upp mot naveln. Högerhanden började sakta runka ståndet samtidigt som han flyttade blicken mot Lenas nu insmorda sköte.

Johan skvalpade om med rakhyveln i det grumliga men alltjämt ljumna vattnet i skålen, och lutade sig närmare sin moders korpsvarta trekant. Lena höll i sina knäveck med båda händerna och blottlade sin fitta för den närmande rakhyveln. Lite trevande, men strax allt flinkare for hyveln över det löddriga skrevet. Johans ansikte var så tätt inpå moderns sköte att Anna och Mia hade svårt att se något, men efter en uppmaning från sin lillasyster flyttade Johan sitt huvud en bit åt sidan. Lena var nu i princip helt hårlös mellan benen. Hyveln tog det sista kring anus och strax därefter mötte Lena sin sons triumferande blick.

”Varsågod, Johan, hugg in du! En riktigt saftig rakpuss vill jag ha!” Och med en lätt tvekande rörelse böjde han sig fram över det blottade könet och pressade läpparna mot blygden i en slurpande kyss. Klitorisen slank med och försvann in i den sugande munnen, och Lena gav till en flämtning.

”Gud, Johan, du är en blivande mästare på fittslickning! Måste jag säga-aaAA!” Lena tog tag om sin sons nackhår och bokstavligen slet honom loss från sin konvulserande fitta. Med händerna i ett fast tag om Johans huvud förde hon hans läppar allt närmare sina egna och gav honom en smaskig tungkyss. ”Mmmm… Fitta!”

Johan låg nu platt över sin mors nakna kropp och kände de stora brösten under sig. Innan han hann tänka en klar tanke hade han gjort några omedvetna bålrörelser och placerat sin stenhårda kuk någon centimeter upp i moderns fitta.

”Johan! Vad gör du?!” Lena knuffade undan sin son och stirrade chockad ner på den erigerade kuken.
”Det var inte meningen…!” började Johan förläget.
”Det förstår jag väl” sa Lena och smekte sonens knallröda kind, ”men jag blev så ställd. Det är klart att du inte menade det, lille knullunge där! Alla andra utom mig och Anna, det vet du väl?”
”Ja, men…”
”Inga men, du är förlåten. Tack än en gång för ett utmärkt utfört arbete!” Lena drog med handen över sina släta blygdläppar, och förde sedan fingrarna till sin mans mun. Han slickade sakta av den kladdiga vätskan från dem, innan han med starka armar tog tag om sin frus midja.

Mia, Anna och Johan stirrade – Mia mer häpet än de andra – när Bosse med ett stadigt tag om Lenas höfter lyfte upp henne i sitt knä, med ryggen mot sig, och sänkte henne ner över sin uppsvullna kuk. De tre ungdomarna såg på när kuken centimeter för centimeter försvann upp i den glänsande fittan. Lena log generat mot Mia för ett ögonblick, men fick strax en helt annan blick, och började rida den stora kuken med ögonen stint fästa på thailändskan. Hennes stora bröst gungade våldsamt och slog i varandra, och hon förde händerna upp över dem och nöp och drog i vårtorna.

När Lena med ett stön av välbehag slöt ögonen kunde Mia äntligen släppa det knullande paret med blicken och se sig om kring bordet. Anna hade hasat ner på sin plats bredvid henne och lät två av högerhandens fingrar glida in och ut i fittan. De blanka nyrakade blygdläpparna såg röda och uppsvullna ut, och Mia log åt sin kompis. Johan var tillbaks i sin fåtölj och runkade sin kuk frenetiskt, och till Mias förlägenhet tittade han inte på sina föräldrars kopulerande, utan på henne. Närmare bestämt på hennes skrev…

Mia tittade ner och först nu märkte hon att hon själv onanerade nästan lika intensivt som Anna! Hon skulle precis sluta när hon bestämde sig att ’Har jag gått så här långt kan jag lika gärna löpa linan ut…’. Mia log mot Johan, lutade sig tillbaka, slöt ögonen och lyssnade på alla kåtljud omkring sig, sakta närmande en förlösande orgasm.

30 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

kjemag

Fantastisk novellserie den bästa jag någonsin läst. Så härligt avvägt, så underbart upphetsande.

10/2, 2013 kl. 15:59

#2

oxen_75

Efter lite efterforskningar och mycket sökande så har jag hittat många fler delar av denna underbara novell, och det är mycket kvar att njuta av säger jag bara.... :)

Hoppas bara att hela novellserien kommer att publiceras här!

27/1, 2013 kl. 13:58

#1

Idun

Det är många dagar kvar på semestern!?

25/1, 2013 kl. 02:19