Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/1, 2013 kl. 12:13, av Sir Göte

ÖVERKLASSFITTAN. 3/4.

Del 3 av 4 i serien Överklassfittan

Snabbt som en kåt tonåring lägger Elisabeth sig på rygg i sängen och sliter isär benen.
–Hur många gånger har det gått för dig när vi har hållit på.
–En gång.
–Ja då är det väl på tiden att det går nu igen då.

Av:

Sir Göte Borgare.

 

 

 

 

 

Det har kanske gått två månader sedan jag pryglade upp överklassfittan Elizabeth ordentligt, och jag har inte haft många tankar åt det hållet. Nu när jag har bil är det lättare att få tag i brudar och jag får mig ett nyp då och då.

 

En kväll ringer telefonen:

  • Ja, de é Göte.
  • Hej Göte, det är Albert.
  • Hejsan Albert, hur står det till, hojtar jag glatt.
  • Jotack, bara fint. Livet leker och allt är frid och fröjd.
  • Låter härligt Albert,. Då ringer du inte för att tanten djävlas nu igen då?
  • Nejdå Göte, här är det bara fina fisken.

 

Jag hör på Alberts röst att han är en som helt annan människa nu denna gången. Så här glad har jag inte hört honom någon gång förut. Det är inte utan att jag blir lite nyfiken på varför han ringer mig nu när kärringen sköter sig.

 

Samtalet fortsätter:

  • Då vill du inte att jag kommer över för att läxa upp Elizabeth då?
  • Nej, det var inte alls därför jag ringde.
  • Jag tycker att jag hör det på din röst.
  • Jaså, hörs det? Men jag ringde faktiskt för att be dig komma över ändå. Men det är klart, om du ändå är här kanske det inte skadar med en liten påminnelse. Ibland är hon nästan på gränsen till att falla tillbaka i de gamla takterna igen.
  • Ja, jag kommer gärna över någon kväll när det passar dig. Om inte annat kan jag ju alltid smiska Lisa lite. Hon verkade ju inte helt ovillig sist!
  • Det är just därför jag ringer. Nu när Elizabeth har ändrat sig så vågar ju Lisa säga något igen, och hon har faktiskt frågat efter dig, Göte.
  • Det var som fan. Vad har hon då sagt?
  • Jag tror inte att hon har sagt något till Elizabeth, men hon har lite försynt frågat mig om du inte snart ska komma och hälsa på, så som du sa.
  • För fan Albert, det har jag glömt! Men nu har jag ju tre anledningar ett titta över.
  • Tre?
    - Javisst! För det första för att träffa dig. Sedan lilla Lisa. Men henne fick jag ju inte flörta med sa du. Och till sist för att påminna din tant om vad som gäller.
  • Äsch, jag skojade bara om det där att du inte fick flörta med Lisa. Det är klart att du får, och smiska henne också om du vill.
  • Jag förstår att du bara skämtade. Då ska hon få en liten omgång.
  • Jamen, var inte lika hård mot henne som mot gumman.
  • Nej naturligtvis inte, hon är ju snäll.
  • Ja verkligen. Säg inget till Elisabeth, men jag pippade Lisa flera gånger medan jag väntade på att såren i gummans ända skulle läka.
  • Va fan säger du Albert? Har du fått tillbaka potensen?
  • Javisst Göte. Nu pippar jag och Elizabeth ett par gånger i veckan, och mer orkar jag inte, så nu får Lisa vara i fred.
  • Det kanske är därför hon vill att jag ska komma. Hon kanske är kåt helt enkelt.
  • Ja, det är nog möjligt.
  • Hon fick nog smak för knulla när du var på henne.
  • Ja, kanske det. Jag gillar ditt grova vokabulär Göte.
  • Det sa du inte första gången.
  • Nej då nej. Då skulle jag ju försvara gumman mot en fräck buse.

Albert skrattar så jag riktigt kan se hur magen hoppar på honom.

  • Hade det inte varit bättre om Elizabeth hade försvarat dig?
  • Jo säkert, svarar Albert, och skrattar hjärtligt igen.
  • Fan vad du låter glad Albert.
  • Det är jag också.
  • Roligt att höra.
  • Ja djävlar, om du bara visste. Hoppsan nu sa jag något fult. Det är du som smittar mig Göte. Fick Elizabeth höra något sådant blev hon inte glad.
  • Skit i det du. När passar det att jag kommer då?
  • Kan du komma på fredag vid 18-tiden så blir det bra.
  • På fredag klockan 6 går alldeles utmärkt.
  • Bra. Så kan vi pratas vid lite innan jag och Elizabeth ska iväg på fest klockan 21.
  • Jasså, ska ni ut och fröjda?
  • Ja, så du får ha Lisa alldeles för dig själv sedan.
  • Bra, då är det ingen som hör om hon skriker.
  • Försiktigt Göte. Skräm henne inte. Jag ska personligen kolla ändan på henne efteråt.
  • Bara lugn Albert. Jag ska vara så försiktig så med den lilla röven.
  • Jag tror dig Göte. Jag tvivlar inte på att du kan vara snäll bara du vill.
  • Jag är som regel alltid snäll, men ibland retar jag mig på någon djävla orättvisa och då blir jag lite sné.
  • ”Lite” sné ja. Det fick gumman erfara.
  • Ja, det fick hon, men det kanske blev lite för mycket.
  • Nej alldeles lagom.
  • Du Albert! Maten är färdig. Jag måste äta.
  • Vi ses på fredag.
  • Kan du lugnt lita på.
  • Hej.
  • Hej då.

 

Tiden fram till fredag går med stormsteg, och kvart i sex ringer jag på dörren. Lisa öppnar och säger glatt:

  • Hej Göte. Välkommen! OCH HON NIGER INTE!!!
  • Tack för det sötnos, svarar jag, medan jag lägger armen om midjan på henne och drar henne tätt intill mig, och ger henne en riktig smällpuss mitt på munnen.
  • Men Göte då! Så du gör. Tänk om frun såg det? Säger hon och rodnar ända långt ner på halsen igen.
  • Då skulle hon få en likadan.
  • Du är inte klok Göte.
  • Nä, jag vet. Det har Elizabeth redan sagt. Här får du en till bara för att du var duktig och inte neg för mig, säger jag och trycker dit en puss till, medan jag klämmer henne på brösten.
  • Nej, Göte. Sluta. Inte nu. Du är inte klok. Frun kan ju komma. Hon undrar säkert vem som ringde på.
  • Säg att hon har besök då, så får vi se hur hon reagerar. Men säg inte att det är jag som har kommit.

Utan att svara ropar Lisa upp för trappan:

  • Frun har besök i salongen.
  • Ja, jag kommer strax, hörs det där uppifrån.

 

Så hör jag Elisabeth komma trippande ner för trappan, och jag sjunker extra djupt ner i dynorna för att hon inte ska få syn på mig för tidigt. Snabbt och lätt för sin ålder rör hon sig, hon verkar faktiskt vara åtskilliga år yngre nu än när jag träffade henne första gången. Så svänger hon runt soffhörnet och får syn på mig. Sällan har jag sett ett sådant tvärstopp. Hon tvärstannar så att mattan glider och blir helt vit i ansiktet.

  • Hej Elizabeth. Hur är det?

Hon är nog tyst i en hel minut, medan färgen sakta återvänder i ansiktet, innan hon nästan viskar:

  • H, hej Göte.
  • Du behöver inte vara så orolig Elizabeth, jag har bara tittat in på en vänskapsvisit.
  • Tack Göte. Du skrämde nästan livet ur mig.

Jag reser mig upp.

  • Det var inte meningen. Ska du inte ge mig en välkomstkram?

 

Försiktigt kommer hon glidandes, precis som om hon trodde att jag skulle kasta mig över henne direkt. Ännu försiktigare lägger hon armarna om mig och kramar så lätt att jag knapp känner det. Jag däremot lägger en arm om hennes axlar, och en om midjan och kramar till ordentligt.

 

  • Akta Göte, flämtar hon, jag går av.
  • I helvete heller att du gör, du är seg så det räcker gumman, säger jag skrattande.
  • Oj vad stark du är.
  • Jag vet. Hur är det med röven då, frågar jag och tar ett stadigt tag med båda händerna och klämmer prövande.
  • Nej Göte. Inte här viskar hon fram.
  • Är det Lisa du tänker på så vet hon vad det handlar om.
  • Ja, jag vet, och jag både skäms och är rädd när jag tänker på det.
  • Skitsnack. Förresten så var det jag som sa till Lisa att hon inte fick säga till dig att det var jag som hade kommit.
  • Ja, jag förstår det.
  • Lisa. Kom hit, hojtar jag.

Lisa kommer farande nästan som skjuten ur en kanon, och är på vippen att niga för mig, men ändrar sig i sista sekunden.

  • Du vet vad som hände förra gången när jag var här.
  • Jaa, kommer det tyst. Medan hon tittar i golvet.
  • Du har inte skvallrat för någon om det?
  • Nej, kommer det lika tyst.
  • Titta upp.

Lisa tittar upp med skrämda ögon. Från mig, till Elizabeth, och tillbaka till mig igen, sedan åter ner i golvet.

  • Titta mig i ögonen Lisa!

Hon tittar på mig med sina skrämda rådjursögon, men viker inte undan med blicken.

  • Talar du sanning nu?
  • Ja Göte, kommer det med fast men tyst stämma.

Jag hör hur Elizabeth drar en lättnaden suck.

  • Du vet alltså vad jag gjorde med Elizabeth när jag var här sist?
  • Ja Göte, det vet jag.
  • Och du vet varför?
  • Jag tror det.
  • Tänker du skvallra för någon om det?
  • Nej, aldrig Göte, säger hon tyst medan hon fortsätter att titta mig rätt in i ögonen med fast blick:Inte ens om jag får sparken.
  • Det tror jag inte att du får.
  • Nej absolut inte, säger Elizabeth, och fortsätter: Nu när vi kommer så bra överens.
  • Tack frun, svarar Lisa och niger medan hon tittar skrämt på mig.
  • Låter bra Elizabeth. Var har du gubben då?
  • Han badar. Vi ska på fest i kväll.
  • Så trevligt, svarar jag oskyldigt, och låtsas vara helt ovetande.

 

I samma ögonblick kommer Albert nerför trapporna och hojtar:

  • Hej Göte, vad trevligt att se dig igen. Ska du ”prata” med frugan?
  • Inte nödvändigtvis Albert. Tittade bara in när jag ändå kom förbi.
  • Alltid trevligt att se dig Göte. Du är alltid välkommen.
  • Tack för det Albert. Eller vad säger du Elizabeth. Ska vi ha en liten ”pratstund” på tu man hand kanske?
  • Ja, om du är försiktig Göte, svara Elizabeth tveksamt.
  • Det vet du lilla gumman, säger jag och härmar Albert.

Elizabeth rodnar lätt när jag klappar henne i rumpan. När jag tar henne i famnen och bär henne upp för trapporna sparkar och tjoar hon:

  • Släpp ner mig. Släpp ner mig. Du är inte klok Göte. Släpp ner mig.
  • Tyst lilla gumman så ska du snart få smaka på stor arbetarkuk.

Albert bara skrattar så att magen hoppar och Lisa försvinner kvickt ut till köksregionerna igen.

 

  • Väl inne i sovrummet sparkar jag igen dörren bakom oss och slänger Elizabeth på sängen med orden:
  • Nu lilla gumman ska då få smaka kuk, eller vill du hellre smaka hårborsten?
  • Jag vet inte, det får du bestämma Göte.
  • Jaha, då bestämmer jag att du ska få … konstpaus … båda två.
  • Ja Göte, viskar Elizabeth tyst.
  • Men nu ska du bestämma vilket du ska ha först.
  • Jag vet inte, kommer det tyst och tveksamt.
  • Bestäm dig. Annars blir det mattpiskan i stället!
  • Nej, nej, hårborsten först, kommer det snabbt.
  • Och du har inte gömt den?
  • Nej, den ligger där.
  • Bra då gör vi på ett nytt sätt i dag. Efter varje smisk du får räknar du högt och säger: ”Tack Göte.” Förstå du?
  • Ja Göte, jag förstår. Jag räknar högt och säger tack Göte.
  • Bra lilla gumman. 25 smisk blir väl lagom nu när du har varit snäll flicka.
  • Ja Göte, det blir lagom.
  • Du vill väl kunna sitta på festen i kväll också.
  • Ja tack. Helst.
  • Av med kläderna då. Kvickt!
  •  
  • Medan Elizabeth snabbt får av sig kläderna, tittar jag mig omkring och ser att Alberts säng är borta.
  • Vad fan har du gjort av Alberts säng, undrar jag.
  • Vi ligger i samma säng nu.
  • Bra gumman lilla, säger jag gillande, fortsätt med det.
  • Ja Göte.

Elizabeth lägger sig på mage i sängen och stoppar självmant den stora kudden under magen så att röven putar upp så fint som aldrig det.

  • En sak till lilla gumman. Jag vill inte höra att knyst ifrån dig denna gången, mer än att du räknar och säger tack. För varje gång du säger aj, gnäller eller skriker blir det tre extra smisk. Förstår du?
  • Ja Göte, jag förstår.
  • Bra då börjar vi.

 

Inte allt för hårt slår jag det första slaget. Det är ju som sagt var meningen att hon ska kunna sitta på festen i kväll.

Smack!

  • Ett. Tack Göte, kommer det lydigt.

Smack!

  • Två. Tack Göte.

Det tredje blir lite hårdare.

  • Smack!
  • Tre. Tack Göte, säger hon med ett litet lätt stönande.
  • Smack!
  • Fyra. Tack Göte.

Och så fortsätter det med bara lätta stönanden efter varje slag.

 

  • Smack!
  • 24. Tack Göte.
  • Smack!
  • 25. Tack Göte.
  • Är du nöjd?
  • Ja tack, Göte.

Röven är allt bra röd ändå.

  • Bra sätt dig upp då.

Lydigt sätter hon sig upp.

  • Ska du suga kuken nu?
  • Ja, gärna Göte.

 

Jag tar av mig kläderna och lutar mig lojt mot jättekudden, som Elizabeth hade under magen när jag smiskade henne, medan hon suger och runkar mig. När jag känner att det ska gå, säger jag inget till henne utan tittar bara på hur hon ska reagera. Så sprutar jag allt jag har i munnen på henne, och hon sväljer utan en min.

  • Nu var du duktig lilla gumman, som svalde utan att grina illa. Bara för det ska du få välja var du vill ha kuken nu. I fittan eller i röven?
  • I fittan, om jag får.
  • Jag sa ju att du fick välja.
  • Tack Göte.
  • Ok. På rygg.

Snabbt som en kåt tonåring lägger Elisabeth sig på rygg i sängen och sliter isär benen.

  • Hur många gånger har det gått för dig när vi har hållit på.
  • En gång.
  • Ja då är det väl på tiden att det går nu igen då.
  • Ja tack, gärna, Göte.

 

Hon är fullkomligt plaskvåt idag också så jag glider lätt in. Med långa sugande tag pumpar jag på medan jag leker med och drar i de slängande pattarna. Så ser jag på Elizabeths ansiktsuttryck att det snart är färdigt för henne, och jag ökar takten ytterligare. Med ett långdraget stön kommer hon medan hon spänner hela kroppen i en båge. När orgasmen har ebbat ut slutar jag att knulla, och Elizabeth säger flämtande:

  • Tack Göte. Det var underbart.
  • Bara för att du har varit så duktig i dag så får du välja var du vill ha satsen. I fittan, eller i munnen.
  • I fittan, om jag får.
  • Ok. Ta emot då, säger jag medan jag tar upp hennes ben på axlarna och börjar knulla igen i långa sugande tag.

 

Nu kommer jag längre in och stöter i botten i varje tag, och Elizabeth stönar för varje gång kuken bottnar. Efter ett tag ser jag att det snart ska komma för henne igen, och jag ökar åter hastigheten för det är snart färdigt för mig också. Med några sista extra kraftiga stötar slungar jag in hela laddningen på samma gång som det med ett jättestön går för Elizabeth för andra gången.

  • Åh, hur ska jag orka gå på någon fest efter det här. Jag vill bara vila.
  • Sätt fart nu. Blir du hemma ska du få mer smisk i stället.
  • Nej, nej. Jag ska gå, säger Elizabeth och hoppar snabbt ur sängen.
  • Klockan är mycket. Skynda på.
  • Ja Göte. Ska jag tvätta dig?
  • Nej, det hinner vi inte i dag. Sno på nu.
    Hon är läraktig trots sin ålder.

 

Kvickt tvättar vi av oss, och medan Elizabeth sminkar sig går jag ner till Albert.

  • Vad tyst det var i dag Göte, gjorde du inget med henne?
  • Jo för fan, men jag höll igen lite. Jag tänkte att hon kanske ville sitta på festen i kväll.
  • Schysst Göte. Det vill hon säkert.
  • Hon fick i alla fall 25 slag med hårborsten, så lite öm är hon nog.
  • Jag hoppas det, för det var riktigt roligt att smörja in henne med salva.
  • Ja. jag kan tänka mig att du njöt då.
  • Ja för fan. Hoppsan ett fult ord igen. Då tänkte jag på alla åren som hon har varit djävlig mot mig.

 

Nu kommer Elizabeth uppsnofsad nerför trappan och tjoar:

  • Har du ringt efter taxi Albert?
  • Ja, den står nog utanför och väntar.
  • Ha det så trevligt. Får jag stanna kvar och snacka med Lisa?
  • Javisst. Ha det så trevligt själv.

Och så far de ut genom dörren som två virvelvindar. Jag sätter mig i finsoffan och ropar:

  • Kom hit Lisa, och hon kommer som ett litet skott.
  • Du ropade Göte.
  • Ja. Sätt dig här, säger jag och pekar i knät. Du får ju inte sitta i soffan säger du.
  • Jamen Göte då, det passar inte, försöker hon protestera.
  • Sitt! Det passar alldeles utmärkt. Säger jag med låtsad stränghet, och Lisa sätter sig lydigt.

 

  • Jag lägger armen om henne och trycker henne mot mig medan jag klämmer henne på de fasta fina brösten och säger med låtsad stränghet:
  • Nu är det bäst att du gör som jag säger annars få du också smaka mattpiskaren precis som Elizabeth fick när hon var olydig.
  • Nej, nej, snälla Göte. Inte det, jag ska vara så snäll så.
  • Bra, då går vi till ditt rum nu.
  • Ja Göte, kom ska du få se, säger Lisa och far upp för trappan i ett huj.

 

Väl uppe slänger hon upp dörren till ett av gästrummen och säger stolt:

  • Det här är mitt rum nu. Frun tyckte att de skulle ha mitt rum till förråd, så jag fick det här i stället. Var det du som övertalade henne till det?
  • Nej, Inte övertalade precis. Jag bara påpekade att det var ett väldigt litet rum du hade.
  • Åh, tack snälla Göte.
  • Tacka inte mig. Tack frun i stället.
  • Det har jag gjort. Och herrn också.
  • Albert tackade du med fittan då förstår jag.
  • Lisa rodnar så hon blir knallröd i ansiktet och viskar fram:
  • Har han skvallrat?
  • Nej, det har han inte gjort. Men nu har ju du talat om det så nu vet jag i alla fall. men var inte orolig lilla vän det stannar mellan oss, och når aldrig Elizabeth.
  • Tack snälla Göte.
  • Och han sa att du hade en jättehärlig liten röv och fitta, och de vill jag se nu med en gång.

Åter rodnar Lisa långt ner på halsen medan hon sakta lättar på kläderna.

  • Sätt fart, ryter jag till, och Lisa hoppar säkert en halv meter i ren förskräckelse.

Storskrattande sätter jag mig på hennes säng. Lisa tittar på mig med en förebrående blick och säger lite surt, medan hon på samma gång ser rädd ut:

  • Det var inte alls roligt Göte. Jag trodde att du menade allvar.
  • Jag ska inte göra om det Lisa. Jag lovar. Nästa gång kommer det att vara allvar.

Lisa tittar forskande på mig. Hon vet nog inte var hon ska tro egentligen.

 

Jag tittar på hennes unga kropp som framträder allt mer eftersom plaggen faller och konstaterar att hon är allt bra grann ändå. Inga hängpattar här inte. Brösten är tvärs om otroligt fasta, fina och uppåtsträvande. De trotsar verkligen tyngdlagen. När de små trosorna faller ser jag att hon bara har en liten gles tofs som inte skyler mycket och en helt otroligt läcker liten putröv som jag kommer att älska att få smiska.

  • Jag tycker om dig Göte, viskar Lisa tyst och rodnar än en gång djupt under mina granskande blickar.

Nu ser jag att rodnaden sprider sig ända ner till brösten på henne.

  • Jag visste inte att du hade en sollampa här på rummet.
  • ???
  • Jamen du blir ju alldeles röd i ansiktet.
  • Åh Göte. Måste du reta mig så för att jag rodnar så lätt?
  • Ja, det måste jag. Kom hit, unge.

Den lilla kroppen glider snabbt in i mina utsträckta armar.

  • Kan du inte klä av dig du också Göte. Jag vill älska med dig.
  • Och jag med dig. Men först ska du få lite smisk. Var har du hårborsten?
  • Här Göte. Var rädd om mig.
  • Nej, den här hårborsten duger inte att smiska med. Gå in och hämta Elizabeths.
  • Nej, Det vågar jag inte.
  • Sätt fart sötnos, annars ska du få smaka på mattpiskaren, och den känns garanterat värre.

 

Som en liten vessla far Lisa iväg och är snart tillbaka med den platta fina hårborsten.

  • Lägg dig på magen på sängen!
  • Ja Göte. Var rädd om mig bara.
  • Gnäll inte sötnos, säger du något blir det extra smisk.
  • Ja, Göte. Jag ska vara tyst.
  • Med den putröven behövs det inte någon extra kudde under magen.

Smack!

Det första halvhårda slaget träffar och Lisa rycker till men säger inget.

Smack!

Betydligt hårdare, men fortfarande inte ett ljud.

Smack!

Hårdare ändå, men inte ett ljud. En titt säger mig att tårarna rinner.

Smack!

Riktigt hårt, men fortfarande hörs det inte ett ljud från Lisa. Nu är redan den lilla putröven redan bra röd.

Smack!

Nästan så hårt jag orkar, och det första lilla stönandet kommer över hennes läppar. Så här dags tjöt Elizabeth i högan sky.

Smack!

Ett nytt stenhårt slag, och Lisa stönar till lite högre.

Smack!

Bara ett nytt litet stön, medan tårarna flyter i floder.

Smack! Smack! Smack! Smack! Smack! Smack! Smack!

 

Varje slag åtföljs bara av ett litet stönande. Efter ytterligare ett 30-tal riktigt hårda slag lägger jag bort borsten och stryker lätt över den knallröda lilla putande röven och Lisa gnäller till lite tyst innan hon med tårarna rinnande säger:

  • Måste du slå så hårt Göte? Det gjorde ju jätteont.
  • Du sa ju inget.
  • Du sa ju att jag inte fick.

Jag hade glömt hur hårt hållen hon har varit av Elizabeth, men förstår nu att hon helt enkelt inte vågade säga något.

  • Förlåt lilla gullungen, det tänkte jag inte på. Vill du fortfarande knulla?
  • Ja hemskt gärna. Men försiktigt det svider och bränner jättemycket i stjärten.
  • Ska du inte vända dig om då.
  • Jag trodde att du skulle ta mig där bak som du gjorde med frun.
  • Ja Lisa. Senare kanske, men nu tar vi fittan först.
  • Ja Göte. Ska du knulla mig mellan brösten också, så att jag får svälja det.
  • Vill du det.
  • Om du vill så gör jag det gärna.
  • Du har för små bröst för att jag ska kunna knulla emellan dem. Vi får se senare hur vi ska göra.
  • Ja Göte, älska med mig nu. Jag längtar så efter din stora härliga kuk.
  • Hur vet du att den är så stor och härlig?
  • Jag har ju sett när du har knullat frun.
  • Ja, det har du ju rätt i förstås. Använder du något slags skydd?
  • Neej, jag har inte behövt något förut.
  • Vad då inte behövt.
  • Jag har ingen fästman.
  • Varför det? Du som är så söt. Killarna borde ju stå i kö!

Åter rodnar Lisa.

  • Jag har inte fått för frun. Och jag har inte hunnit heller, jag har haft fullt upp med att passa upp henne.
  • Nog snackat om det tråkiga, nu ska då få smaka på staken.
  • Ja Göte, det vill jag gärna.
  • Jag smeker med fingrarna i den mjuka springan och känner att hon är våt nog. Sakta pressar jag in kuken cm för cm medan jag känner hur fittan smiter åt som ett våtvarmt omslag. Här var det då inget glapp inte.
  • Jaaaa. Åh, gud vad stor den är, flämtar lisa.

Innan jag har fått in hela kuken når jag botten i den sköna ”musgången”.

  • Aj, inte längre in snälla Göte, gnäller Lisa.
  • Lugn Lisa jag ska vara försiktig.

 

Med långa mjuka tag knullar jag den underbart trånga fittan. Fan vad skönt! Undrar hur länge jag ska kunna hålla mig. Tur att jag satte två laddningar i kärringen förut. Ett kvidande från Lisa gör att jag förstår att det går för henne. Jag knullar sakta vidare medan hennes orgasm sakta ebbar ut. Fast jag försöker att knulla så sakta och lugnt som möjligt känner jag hur det pockar på.

  • Lisa. Jag kommer snart. Vill du ha det i munnen eller över brösten?
  • I munnen. Snälla Göte, i munnen.

Kvickt kasar jag upp, och Lisa greppar snabbt kuken med båda händerna och stoppar in den i sin lilla mun utan att reagera på att den dryper av hennes egna fittsafter. Med små snabba rörelser runkar hon kuken medan tungan spelar över ollonet och jag kan inte hålla mig i en sekund till utan pumpar in allt som jag har kvar i ”kulpåsen”. När hon har fått i sig varenda droppe ler hon matt medan hon säger:

  • Åh, vad jag har längtat efter det här. Ända sedan jag såg hur du gjorde det med frun har jag längtat efter att du skulle göra likadant med mig.
  • Jaha, då har du äntligen fått din längtan uppfylld nu då.
  • Ja, äntligen! Åh, vad jag tycker mycket om dig.
  • Trevligt att höra Lisa, jag gillar dig med.
  • Jag var jättesvartsjuk när du var där uppe i sovrummet med frun tidigare i kväll.
  • Ajabaja, inte vara svartsjuk på frun. Då blir det smisk i den lilla gulliga rumpan.
  • Det har du redan gett mig Göte. Det svider och gör jätteont ännu.
  • Då vill du inte ha mer smisk då?
  • Joo, men inte i kväll. Och helst inte så hårt.
  • Jag är ledsen lilla gullungen. Jag hade totalt glömt bort att jag hade förbjudit dig att säga något.
  • Det gör inget Göte.
  • Jag lovar att vara försiktigare nästa gång.
  • Du är snäll Göte.
  • Vill du smaka kuken i röven också?
  • Inte i kväll snälla Göte. Det gör alldeles för ont för det.
  • Var inte orolig lilla gullet, du slipper.
  • Tack snälla Göte.
  • Ska vi vila oss lite?
  • Ja, gärna.

 

Med Lisa i min famn somnar vi båda sött, och jag vaknar inte förrän jag hör Elizabeths röst när hon ropar på Lisa. Jag hör att hon tydligen har druckit en hel del på festen för hon sluddrar när hon gormar om att Lisa ska komma och hjälpa henne. Det hjälper inte att Albert försöker lugna ner henne. Med milt våld hindrar jag Lisa från att lyda, och hon gnäller:

  • Snälla Göte, jag måste gå, jag får sparken annars.
  • Jag går ner, och jag ska nog kunna övertyga Elizabeth om att du inte ska få sparken, säger jag argt, medan Lisa är så rädd att hon skakar.

Snabbt hoppar jag i byxorna och går ner för trapporna medan Elizabeth fortsätter att ljuta sin galla över Lisa och Albert.

  • Hur är det Elizabeth? Är du på dåligt humör?

När Elizabeth hör min röst hoppar hon bakåt, för det är nog något av det sista hon hade väntat sig. Som tur är står Albert bakom henne och tar emot, annars hade hon säkert ramlat. Jag tror att hon bli spiknykter på en gång, för hon sluddrar inget alls när hon flämtar fram:

  • H, hej Göte, är du kvar här?
  • Ja, vad tycker du att det ser ut som?

Hon svarar inte men jag ser hur all färgen liksom rinner bort ur hennes ansikte. Likblek står hon där och kippar efter andan medan Albert står jämte och ser olycklig ut.

  • Elizabeth, säger jag skarpt.
  • J, ja Göte, kommer det väldigt tyst och försynt.
  • Nu låter du Lisa vara i fred i kväll, och så går du upp och duschar av dig med iskallt vatten så att du nyktrar till. Albert hjälper dig säkert. Eller hur Albert?
  • Javisst, naturligtvis.
  • När du är klar ropar du på mig så kommer jag, men nu ska jag gå upp och försöka lugna stackars Lisa som du har skrämt halvt från vettet.
  • J, ja Göte, kommer det ynkligt.

 

När jag har fått Lisa nästan helt lugn knackar det lätt på dörren och Albert säger:

  • Gumman är klar nu, men hon vågar inte ropa på dig, så rädd är hon.
  • Kommer strax, svarar jag.
  • Lägg dig och sov Lisa. Det kommer inte att hända dig något i natt i alla fall.
  • Ja Göte, men jag är rädd.
  • Jag kommer tillbaks i morgon, Sov nu Lisa.
  • Ja, älskade Göte, viskar hon, medan hon darrar som ett asplöv.

 

Jag går in i sovrummet, och där ligger Elizabeth naken på sängen och darrar. Om det är av den kalla duschen eller av rädsla vet jag inte. Kanske båda.

  • Jag trodde att vi hade gjort en överenskommelse, Elizabeth.
  • Ja Göte, det har vi gjort.
  • Och hur lyder den då?
  • Att jag ska vara snäll mot Albert och Lisa … tystnad … så slipper jag att få mer hård bestraffning.
  • Har du hållit det löftet då?
  • N, nej Göte.
  • Varför?
  • Jag hade druckit för mycket.
  • Är det någon bra ursäkt tycker du?
  • Nej Göte.
  • Vad händer nu då?
  • Jag ska få … tystnad … smaka mattpiskaren.
  • Har du gjort dig förtjänt av det tycker du?
  • J, ja Göte, det har jag gjort.
  • Gott. Då får det bli så. Men inte förrän i morgon. Jag är för trött nu.
  • Ja Göte. Jag väntar gärna.
  • Ja, det kan jag mycket väl förstå.

Tystnad.

  • Följer du mig till ytterdörren Albert?
  • Javisst. Det vet du.

 

Vid ytterdörren frågar jag:

  • Tycker du att jag ska jag komma hit i morgon och ”tala” allvar med henne?
  • Ja, det är nog bäst, annars tror hon väl att hon kan göra som hon vill igen.
  • Ärligt talat Albert, då har du inget emot det då?
  • Nej, absolut inte. Jag vill inte ha tillbaks den förra gumman. Hon måste få sitt straff.
  • Även om det blir lika illa som efter förra gången? Eller värre?
  • Ja absolut, det får hon finna sig i.
  • Ok, Albert. Jag dyker upp framemot eftermiddagen då, så får hon gå och våndas ett tag.
  • Låter bra Göte.
  • Pass på att ta dig ett nyp i natt, för sedan kan hon nog inte på ett tag igen. Lisa har fått av mig så hon är nöjd. Både smisk och knulla.
  • Det ska jag göra. Får jag kolla Lisas rumpa?
  • För mig får du gärna. Fråga Lisa.
  • Ska jag göra i morgon.
  • Bra Albert. Ha en skön natt.
  • Tack detsamma Göte. Vi ses i morgon.
  • Ja det gör vi. Hej.
  • Hej.

 

Medan jag sakta går hemåt tänker jag:

  • Jaha. Då var det dags igen då. Så fort föll hon tillbaka när hon fick några droppar i krävan. Fan vad spriten kan ställa till med. Vi får väl se i morgon vad som händer. Jag får fundera ut något lämpligt medan jag drar mig hemåt.

 

Privata kommentarer. sir-gote@hotmail.com

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.