Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/2, 2013 kl. 11:04, av Bisse

Som livet kan bli...

En berättelse om vad som kan ske när man ligger hemma och är sjuk...

Som livet kan bli…

Jag sitter och tänker tillbaka på mitt röriga 36 år långa liv… En sak är då säker, hade jag inte varit sjuk så hade det aldrig blivit på detta vis! Tittar ut i köket och ser Cilia rumla runt på mattan med Jocke som är vår hund. Han är inte helt förtjust i att bli dragen i öronen, men han förstår att Cilia är för liten för att förstå att det gör ont. Men nu tänkte jag berätta hur och varför det blev som det blev.


Jag låg och sov efter att jag kommit hem från jobbet. Hade känt mig krasslig i flera dagar och nu hade det brutit ut på allvar. Feber och yrsel, inte ett skojig sätt att vara ledig på men vad gör man. Jag låg och småsov när Jocke gjorde sig påmind om att det var dags att gå ut för en liten kissning. Promenaden blev väl inte den allra längsta men, Jocke var nöjd och vände nosen hemåt. Väl innanför dörren så hade jag en fast övertygelse att sängen skulle bli mitt nästa stopp. Precis när jag tar tag i dörrhandtaget på sovrumsdörren så ringer det på min ytterdörr. Med viss tvekan så bestämmer jag mig för att gå och öppna. Med tanke på att jag har engagerat mig som idrottsledare under ett antal år så är det inte helt ovanligt att det ringer på dörren på de mest okristliga tider. 

Gissa om min förvåning när jag får se Emma stå utanför dörren! Jag ber henne att komma innanför och frågar om hon vill ha något att dricka. Lite frånvarande hör jag henne fråga hur jag mår och jag svarar att det har nog varit bättre, men jag överlever nog detta också. 

Hon frågar varför jag inte varit på de sista träningarna, för min ersättare är en sån träbock som BARA låter dem träna tråkiga moment och inget som är kul. Jag försöker förklara att om man inte tränar på de moment som är tråkiga så kommer man aldrig någonstans, men det verkar som om jag pratar inför döva öron. 
Tänkte gå och lägga mig igen, säger jag och nickar menande mot sovrumsdörren… Emma ser lite ledsen ut och förklarar att hennes föräldrar inte är hemma. 
Men du har väl en nyckel så att du kommer in? Jodå, det hade hon men det var lite kusligt att sitta hemma ensam sådär alldeles ensam. 
Jag skojade med henne och sa att, du är ju faktiskt snart sexton år och inte mörkrädd! 
Jo, nog var hon gammal nog, men det var inget kul i alla fall! 
När kommer de hem då undrade jag och hade mindre och mindre tanke på att jag själv mådde dåligt. 
Ja, de skulle egentligen redan ha varit hemma, men så hade Emmas mormor fallit ganska illa och brutit lårbenshalsen. Detta hade försenat hemkomsten ganska rejält. 

Efter en hel del dividerande så blev vi eniga om att Emma skulle sova på soffan i vardagsrummet. Hon ringde till sin mamma och talade om att hon inte skulle sova hemma, utan istället hos mig och det var det inga protester emot. Emmas mamma hade en del förtroendeuppdrag i föreningen så det verkade som om jag var höjd över all misstanke. Jag gick in i sovrummet och tuppade av ganska omgående. Vid 02.30 på morgonen så väcktes jag av att det var trångt i min dubbelsäng! 
Jag kunde känna att Emma låg framför mig i sked och sov lugnt. Först så blev jag förvånad och sen förskräckt! Men eftersom det var så tidigt kände jag bara instinktivt efter så att jag hade kalsonger på mig och sen så strök jag Emma från låret och upp och kunde bara konstatera att hon hade både trosor och t-shirt på sig. Sen somnade jag om.

Vaknade med ett ryck och glodde på klockan, 08.40 och Emma var borta. Först så var jag övertygad om att jag drömt, men kunde strax känna doften av rostat bröd och the. 
Emma står plötsligt i dörren med en bricka och säger: God morgon! Jag vet att du inte mår bra, men du måste äta så nu sätter du dig upp i sängen och äter frukost. 
Nu är det ju så att man inte är direkt bortskämd med sådan service, så jag högg in för kung och fosterland!

Mätt och belåten lutar jag mig tillbaka i sängen. Jag kunde höra hur det lät från köket så jag ropade på Emma och frågade vad hon gjorde. 
Inget särskilt, jag kollade bara lite… 
Du, sov du i min säng inatt, frågade jag lite försiktigt. 
Jo, medgav hon och slog ner blicken. Jag ville bara veta hur det känns att ligga och sova nära en kille. 
Jaha, svarade jag lite överraskat, men det har du väl gjort förut, eller? 
Jo, men bara en liten stund så det var inte samma sak, sa Emma generat. Vi började prata om allt möjligt när jag plötsligt avbröt henne och frågade hur det hade känts att sova sked med mig. 
Hon såg mig rakt i ögonen och sa: Tryggt, väldigt tryggt!! Det var ju inte utan att man kände sig lite stolt med ett sådant omdöme om sig så jag fortsatte att fråga om än det ena och det andra. Det kändes som om jag pratade med någon som var bra mycket äldre än Emmas 15 år och 10 månader. Emma och jag har haft ett mycket kamratligt förhållande. Inget utom träning och en och annan kram, när det gått bra på matcher. Emmas mjuka sätt har givit mig ett intryck som varat och som blivit starkare ju längre tiden gått. Ett intryck av lugn och ro i sinnet.

Timmarna gick fortare än man kan tro, och vi åt lite lunch. Klockan var helt plötsligt 14.30 och Emmas mamma knackade på dörren. Efter en välspecificerad redogörelse om ben och ålderskrämpor så tog mor och dotter farväl av mig och åkte hem. 

Det gick ett par dagar innan Emma och jag möttes igen. Hennes mormor behövde en del hjälp och Emmas mor och far skulle åka de 19 milen för att ordna med hus, hem och blommor. En av Emmas kompisar som heter Magdalena skulle ha ett pyjamasparty så Emma skulle sova där. Nu slumpade det sig inte bättre än att Magdalenas bror bråkade med tjejerna så att Emma ville åka hem. 
Magdalena bor ungefär 150 meter från min lägenhet så det dröjde bara 5 min så bankade Emma på dörren. Hon frågade om hon störde, men eftersom jag bara satt och glodde på Tv så fick hon självklart komma in. 
Vi pratade en stund innan hon frågade om hon fick sova på soffan.  -Jodå, det ska väl gå bra det svarade jag och gäspade, reste mig ur soffan och gick mot toan.  -Mina nattgrejor ligger kvar hos Magge sa Emma, har du en t-shirt jag får låna? Kolla i skåpet i mitt sovrum, andra hyllan uppifrån. 
När jag var färdig på dass så stod Emma och ville in. Hon frågade om jag hade någon tandborste som hon kunde få.  -I skåpet sa jag och gick in i mitt sovrum. Jag var verkligen trött för jag somnade nästan på en gång. Det sista som jag hörde var Emmas tassande fotsteg i hallen.

På morgonen så vaknade jag med ett rejält morgonstånd. Detta sker nästan varje morgon och botas lätt med en uppfriskande morgonrunk. Innan jag greppade staken så kikade jag mot sovrumsdörren och kunde konstatera att den var stängd. Jag föste undan täcket och runkade sakta min styva balle. Jag började fantisera om Emma som sov i soffan i vardagsrummet, hennes vackra och formfulländade bröst som var ganska stora på en så ung tjej. Midjan som hade blivit mer påtaglig det senaste året och hennes underbara ben. 
Fantasierna började komma igång på allvar. Jag blundade och såg för mitt inre hur Emma visade upp sina yppiga behag. Hon såg mig djupt i ögonen tog av de sista skylande plaggen innan hon rörde vid mitt bröst. Sakta smekte jag brösten som passade precis i mina händer, kysste hennes hals och nacke. Upphetsat sa hon att jag skulle smeka på magen och höfterna, låren och vidare upp på baksidan av låren. Min upphetsning började verkligen stiga och kuken var nu benhård och nästan lila på ollonet. Mitt fantasiknull med Emma börjar gå mot finalen där jag knullar henne kraftigt bakifrån.

-Är det skönt att göra så där? Emmas röst skär som en kniv genom sovrummet! Jag slår upp ögonen och tittar mot den andra halvan av dubbelsängen. 
Där sitter Emma och riktigt glor på min ståkuk! Hon har sovit bredvid mig i natt också!  Jag far upp ur sängen men står på öronen i golvet med ett brak eftersom täcket snott sig runt smalbenen. Grannen i undervåningen bankar med sin käpp i taket, och skriker att det ska vara tyst.
I förvirringen så stampar jag i golvet och vrålar -Håll käft din idiot!! 
Min blick vänds nu mot Emma som förskräckt sitter i sängen och stirrar på min hoppande kuk. Hon ser skrämd och förtvivlad ut samtidigt som ena axelbandet på linnet hon lånat glider av axeln och blottar det vackraste bröst man kan tänka sig. 
Skrämd av mitt beteende gömmer hon sig snyftande under täcket.
-HERRE GUD! Utbrister jag och hoppar tillbaka i sängen för att skyla mig och försöka trösta henne.

-Det är inte dig jag är arg på utan den gamle stofilen i undervåningen, säger jag tröstande och tar hennes huvud mellan mina händer. Hon ser på mig med tårarna rinnande på kinderna och säger  –Säkert?  -Ja det vet du väl att jag aldrig skulle vara arg på dig… Tröstande pussar jag henne i pannan och på kinden. Jag ska just ge henne en kyss på den andra kinden när hon vrider lite på huvudet och kyssen hamnar rakt på hennes mjuka läppar. Från detta ögonblick är jag helt såld. Mina kyssar och tröstande ord är nu en ren lidelse. Jag gör nu allt för att få upp hennes upphetsning där under täcket och lyckas över förväntan.
Emmas tårar och snyftningar byts nu mot suckar och flämtningar. Linnet som tidigare satt på sned ligger nu plötsligt på golvet tillsammans med hennes trosor.
Det märks att hon inte är speciellt erfaren, men det kompenserar hon med den glöd som hon visar.

Jag smeker och kysser från nacken och neråt. Emma vänder sig och lägger sig på rygg. Stryker med mina händer över hennes bröst så att bröstvårtorna styvnar. Låter mina läppar sakta smeka från brösten ner mot naveln och vidare mot ljumskarna.  Handen låter jag glida ner på utsidan av låret och sedan upp på insidan. Jag kysser henne strax under naveln och låter tungan sakta smeka ljumskarna på nytt. Nu kan jag se hennes tunt behårade fitta, där under täcket, denna vackra, mjuka och goda fitta. Min tunga slickar sig ner från naveln genom det tunna håret och når till slut fram till springan. Emma särar på de välformade låren så att jag kan komma åt att göra det skönt för henne. Den nu savande flickfittan får nu för första gången känna en tungspets sära blygdläpparna. Emmas andhämtning har nu stigit rejält. Hennes flämtande andetag och lätt gnyende läten får min kuk att bli hård som granit. Helt plötsligt så utbrister hon. 
-Du slickar mig…aaaaaaaaaaaaahhhhhhhh. Om det finns något som gör mig kåt så är det ljudet av en kvinna som njuter av min behandling. Min tunga har nu hittat hennes klitoris som nu får det den vill ha. Plötsligt känner jag Emmas händer i mitt hår och hon pressar mitt ansikte och tungan mot fittan. Nu känner jag hur det börjar rycka lite i hennes ben och med en storms intensitet får hon en riktig orgasm.  Ett utdraget stönande kommer ur hennes mun. Det fortsätter att vibrera i flickkroppen en stund samtidigt som hon håller mitt huvud i ett stadigt grepp. Det verkar som om det är mer på gång för hennes andning stiger åter samtidigt som min tunga gör en nästan övermänsklig insats. Emmas fitta flödar nu av safter och jag kysser henne upp på magen igen. Jag slickar på hennes hårda bröstvårtor och kysser sedan på halsen. 

Nu ligger jag ovanpå henne men har ännu inte låtit min kuk vidröra fittan alls. På raka armar ställer jag mig över henne, böjer mig ner och kysser henne samtidigt som min kuk stöter mot fittan. Emma känner kuken nosa i öppningen, öppnar ögonen tittar mig djupt in i mina och säger 
– Får vi göra så här? 
– Om du vill så får vi det, men bara om du vill.
– Det är så skönt det du gör med mig, hur känns det om vi gör det?
– Det får du veta om du vill
Hon ser på mig som om hon ska säga något otillåtet, tvekar men så säger hon 
- Jag vill att du gör det med mig… 
Jag låter mitt ollon glid upp och ner ett par gånger i den blöta flickfittan innan jag låter min kuk glida in en bit. Jag kommer bara in en liten bit innan hinnan stoppar min framfart. Först nu går det upp för mig att Emma är oskuld! Försiktigt pressar jag på med kuken och motståndet släpper 

När jag trycker in min kuk i henne så kom jag bara in till hälften, sen tar det stopp. Emma drar efter andan och stönar nästan ljudlöst, hon drar instinktivt upp sina ben så långt hon kan och ligger nu helt öppen inför mina ögon.  Hon tittar ner mellan sina ben och ser hur min kuk sitter i hennes trånga fitta, själv så vågar jag nästan inte se, av rädsla för att spruta henne full med sås. Jag drar sakta ut kuken till ollonets kant innan jag låter den försvinna in i henne igen. Nu kommer jag en liten bit längre och när jag gör ett par juck till så kände jag min kukrot omslutas av hennes fukt. Jag är tveksam till att göra mina instinkter till viljes och fylla henne med så mycket kuk som möjligt. Istället förmår jag inte att röra mig utan ligger stilla och njuter av att ha kuken i denna trånga, heta oskuld. 

När jag känner att jag börjar få lite kontroll så börjar jag stöta i henne, försiktigt i början men sen mer och mer intensivt. Min frustande kåthet och intensiva knullande gör att Emmas kropp nästan studsar fram och tillbaka. Hon ser helt dimmig ut när jag börjar känna sammandragningarna i pungen, jag lägger mig helt stilla och känner att jag balanserar som på en knivsegg. Sprutet är bara millimeter bort men fortvarande under kontroll när jag känner hennes fitta krama min kuk, det som avgör är när hon stönar -Åååååååhhhhsåååågotthhh!!

Hela min kropp skriker SPRUTA SPRUTA SPRUTA!!!!!!

Jag känner hur det bara knyter sig i pungen när fördämningarna brister, och en jättesats rusar genom kuken. Min kropp reagerar med instinkt och jag pressar in kuken i Emma samtidigt som jag håller ett fast tag om hennes underbart fasta stjärt. Jag vet inte hur många sprut som jag sänder in i henne, men när jag en bra stund senare drar ut kuken så rinner det sperma ur henne i mängder. Vi ligger och håller om varann en bra stund innan vi somnar tätt tillsammans.  Såhär med eftertanke så hade nog kondom varit bra, men som sagt, det är ju med eftertanke det.

Man kan nog säga att det blev en hel del oväsen av det hela. Emma blev gravid på första försöket, ja eller något av de fem första i alla fall. Jag fick skaffa en permanent ersättare till träningen, eftersom det var som om jag hade fått pesten. Föräldrarna trodde nog att jag skulle göra varenda fjortis på smällen.    Men nu har det gått ett tag och Cilia har kommit till världen. Emmas mamma talade om att hon inte var ”önskvärd” hemma så hon flyttade in till mig, till allas stora förfäran. Nu så sitter hon så gärna barnvakt som aldrig det. Tyvärr så måste jag sluta nu för Cilia ska läggas och Jocke ska ut. Det ser lite roligt ut när Emma kommer in genom dörren, först så kommer magen sen mer mage sen tuttarna och sist kommer Emma. 

Cilia ska få en lillebror om tre veckor, hoppas att min älskade Emma hinner fylla arton innan dess…


Bisse

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nils

För det första hur gammal är du själv?Det är ju helt underbart att bli småbarns förälder med en tjej som nästan är barn själv.Ni kommer vara unga föräldrar som era barn kommer ha stor nytta av.Och hennes föräldrar är efter vad jag kan förstå mycket nöjda att nu när de fått barnbarn så tidigt är glada.Berätta gärna mer hur lyckliga ni är med att fått barn & ett till på gång.Läste i veckan att det inte säkert att knulla riktigt unga.Ända ner till mellan 8-9 år har blivit gravida.Fast inte här i landet.

9/2, 2013 kl. 10:52