Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/2, 2013 kl. 08:45, av Mellors

I begynnelsen var Ann-Britt

Vad kan väl vara mer passande än att som första bidrag redogöra för den första gången jag var med en kvinna. Skildringen är sann, och kanske därför trist. Dessutom är den djupt omoralisk...

När man växer upp i hem där den heliga skrift är snudd på lag och tillhandahåller riktlinjer för ett sunt och moraliskt leverne onanerar man inte. Som nyss könsmogen yngling lär man sig att undertrycka sina sinnliga lustar och distrahera sig för att inte hemfalla åt den mest primitiva av drifter. Skulle man likväl finna sig flämtande sitta med ståfräsen i ett stadigt grepp och den med underklädesmodeler illustrerade sidan av postorderkatalogen nedkladdad, var skammen och ångesten stor.  I alla fall var fallet så med mig, men det kanske berodde på att min karaktär var lite mer utvecklad och högre stående än hos mina jämnåriga.

   Jag fördrev sexualitetens demoner med läsning och träning. Endast två skapelser kunde rubba min karaktärsfasthet i de tidiga tonåren. Det var grannen Ann-Britt och min styvsysters bästis Johanna. Johanna var tre år äldre än jag och Ann-Britt hade sett dagens ljus drygt trettio år innan jag föddes.

  Egentligen var ingen av dem någon skönhetsdrottning, att jag attraherades av dem berodde sannolikt mest på att de var de var de attraktivaste representanterna för det motsatta könet i min närhet. Dessutom inbillade jag mig att båda gillade mig, på något obeskrivligt sätt. Johanna antog dock en mer reserverad attityd gentemot mig efter en liten incident några år innan nedan skildrade händelse ägde rum. Under en brottningsmatch i mina styvföräldrars säng, där Johanna med bistånd av styvsystern sökte ge mig ett sugmärke, råkade vi hamna i en position som skulle kunna anses som oanständig. Det var förstås illa nog att vi båda inte lät oss ta varning av den plötsliga stimulans av våra respektive könsdelar nämnda position innebar. Katastrofen utgjordes dock av att stimulansen för min del innebar en lite för tidig avgång. Allt under styvsysters vakande öga.

   Ann-Britt däremot behandlade mig långt ifrån reserverat. Tvärtom tyckte jag om att hon faktiskt bemötte mig som en vuxen, vilket man ju också anser sig vara vid hela sexton års ålder. Hon brukade rent av avbryta sina trädgårdssysslor för att komma fram till mig och prata när jag återvände hem efter mina löp- eller cykelpass. Hon kunde skratta och skämta med mig som vuxna gör. Även jag passade på de tillfällen som gavs för att få växla några ord med henne.

   Ibland valde jag att undvika henne. Det var när hon rörde sig på tomten i alldeles för, i mitt tycke, utmanande kläder. Jag hade inga moraliska synpunkter på att hon påtade i jorden iförd snäva kortbyxor och bikiniöverdel. Tvärtom, att gräva ogräs en stekhet sommardag är påfrestande och kräver ju en lätt klädsel. Det finns inget oanständigt i det.

   Det var jag som inte förmådde hantera upplevelsen av hennes fylliga barm, breda höfter och sensuella stjärt. Jag var medveten om att jag skulle tvingas hemfalla åt självbefläckelse om jag insöp för många intryck av Ann-Britts behag. Alltså vände jag vid dessa tillfällen bort blicken och skyndade hem till en kall dusch och litteraturstudier.

   Episoden med Ann-Britt inträffade en ovanligt kall vinterdag. Jag kom hem lite sent på lördagkvällen efter att ha bevistat ett av församlingen anordnat ungdomsmöte. Styvföräldrarna befann sig på resa, det gjorde de ofta på helgerna då styvfadern var predikant och ofta anlitades som talare på missionsmöten runtom i landet.

   Redan när jag stigit av bussen förstod jag av mängden bilar på granngården och det upplysta huset att en fest pågick. Det var inte ofta hon och maken hade sådana tillställningar, men tillräckligt för att de av min familj skulle betraktas som lite lägre stående i moraliskt hänseende. Ann-Britt rökte dessutom, vilket inte stärkte hennes aktier. Troligen var hon även suspekt i egenskap av lärare i naturvetenskap vid gymnasiet.

   När jag passerade Ann-Britts uppfart hörde jag mitt namn ropas. Det var hon som stod på trappan utanför dörren med en cigarett i handen. Som vanligt i denna situation vek jag in på tomten för att växla några ord med henne. Denna gången skedde mer än så. Det började med att hon bjöd in mig på makens femtioårskalas. Jag sneglade mot vårt mörklagda hus och beslöt acceptera inviten. Hon öppnade dörren och bjöd mig stiga på. När jag trängde mig förbi henne i dörröppningen kände jag hennes hand mot min stjärt. Jag antog att hon kommit åt mig av misstag.

  Huset var fullt med folk. Överallt trängdes glada människor med glas i händerna. Jag gratulerade maken som tackade och sedan sträckte fram ett glas rödvin mot mig. Ann-Britt gav honom en förebrående blick och kommentar som jag inte hann uppfatta. Av artighet tog jag dock glaset och läppjade på innehållet. Dittills hade jag trott att allt vin smakade som nattvardens, beskt eller surt. Detta var gott och snart hade jag hällt i mig hela glaset. Ann-Britt stod bredvid mig och betraktade mig leende. Hennes ögon glittrade så vackert minns jag. Hon sade åt mig att inte dricka så fort, men fyllde ändå upp mitt glas.

   Efter två glas välsmakande rödvin kände jag för första gången i livet berusning, det var inte alls obehagligt. Det gick lättare och lättare att konversera värdinnan, som förmodligen av ansvar för att jag inte skulle bli riktigt full ständigt fanns vid min sida. Jag fick ett tredje glas och skulle just föra det till läpparna, då någon råkade stöta till mig. Följden blev att glasets innehåll hamnade på golvet efter att ha avsatt en fläck på mina byxor. Golvet torkades snabbt rent varefter de församlade i mun på varandra började diskutera hur mina byxor skulle räddas. Jag sattes i en köksstol och någon hällde salt över fläcken. Ann-Britts ögonbryn rynkades och hon sade bekymrat att jag inte kunde komma hem med vinfläckar på kläderna. Så väl var hon införstådd med mina familjeförhållanden. Resolut tog hon min hand och bad mig följa med.

   Hon tog med mig till övervåningen och föste in mig i badrummet där. Hon gick fram till handfatet och kommenderade mig att ta av byxorna. Jag gjorde som jag blivit tillsagd och stod och kände mig väldigt dum när hon vände sig mot mig. Ann-Britt tog plagget ur min hand, lade det från sig på en pall och låste dörren. Därefter slog hon armarna om mig och pressade sina läppar mot min mun.

   Detta var första gången jag kysstes, det var också första gången jag kände ett par mjuka, fylliga kvinnobröst pressas mot min kropp. Jag hade inte en tanke på att slingra mig ur Ann-Britts grepp, fast jag innerst inne insåg att jag av anständighet borde. I stället gjorde jag som hon. När hennes tunga letade sig in i min mun möttes den av min, och jag besvarade hennes hårda omfamning.

   Strax insåg jag att något katastrofalt genant höll på att ske. Min lem började i takt med min upphetsning att blodfyllas. Eftersom jag endast hade kalsonger om nederdelen av kroppen gick det inte att dölja mitt tillstånd. Kanske märkte Ann-Britt att jag brast i koncentration, för hon avbröt hånglandet och sköt mig från sig. Ett leende spred sig över hennes ansikte när hon sänkte blicken och fick syn på utbuktningen i mina kalsonger. Ännu leende såg hon mig djupt i ögonen och sade åt mig att klä av mig.

   Utan att tänka, liksom instinktivt, tog jag av mig om överkroppen och därpå de plötsligt allt för trånga kalsongerna. Jag stod naken och såg Ann-Britt knäppa upp bh:n. Mitt blodtryck sköt i höjden när hon befriade de fantastiska brösten. De vaggade förföriskt framför mig när hon böjde sig framåt för att ta av trosorna. Min brånad ökade i intensitet när hon blottade sitt kön. Hjärtat pumpade i mitt bröst som efter ett hårdare träningspass vid anblicken av det hårbeväxta venusberget. Min penis värkte, jag sneglade ned på den och slogs av tanken att jag nog aldrig haft en så kraftig erektion. Förhuden hade helt dragits tillbaka och blottade det svullna ollonet.

   Vi stod nakna mitt på badrumsgolvet och såg på varandra en stund. Så tog Ann-Britt ett steg mot mig och grep tag om min lem. Det gick en ilning av vällust genom min kropp när hon varligt smekte mitt stånd. Hennes mjuka fingrar rörde sig vant mellan ollonet och pungen. Så tog hon ett fastare grepp om skaftet och började dra förhuden fram och åter.

   Det enda jag kom mig för att göra i situationen var att sträcka min hand efter hennes sköte. Hon särade lätt på låren och jag kände för första gången en kvinnas könsorgan i min hand. Spontant lät jag långfingret, utan större känslighet och finess, leta sig in i den varma, våta slidan. Klitoris var ett okänt begrepp för mig då, så jag trevade planlöst men ivrigt nyfiket omkring i Ann-Britts vagina. Med andra handen började jag utforska hennes barm.

– Nu räcker det, sade hon leende efter en stunds smek.

   Ann-Britt kommenderade ned mig att ligga ned och jag löd henne omedelbart. Tankarna yrde i mitt huvud när hon ställde sig på knä grensle över mig. Som i feber insåg jag att jag skulle få uppleva att ha samlag.

– Du är oskuld, va? Frågade hon.     

Jag mumlade något ohörbart, men Ann-Britt behövde inte höra svaret. Min tafflighet avslöjade att detta var en helt ny upplevelse för mig.

   Hon makade sig till rätta och tog tag om mitt stånd, så sjönk hon ned över mig. Jag försökte tvinga min hjärna att registrera alla upplevelser av detta fantastiska tillfälle, jag ville minnas varje ögonblick av denna min första könsakt. Hon slukade hela min styva lem ned till roten med sitt kön. Det kändes lite trång när ollonet passerade blygdläpparna men sedan var det som föra in ståndet i en varm gelé. Trycket från hennes öppning kring min stake fick det att kännas som den maximala erektionen ökade ytterligare.

   Ann-Britt såg mig hela tiden i ögonen och hon log oavbrutet. Emellanåt slickade hon sig om läpparna och hummade lågt. Trots min bristande erfarenhet och ringa insikter i den kvinnliga sexualiteten kunde jag konstatera att min väninna njöt. Till en början satt hon tämligen stilla och gungade lite lätt, sedan började hon röra sig. Hon lyfte lätt på underlivet och sjönk sedan tillbaka igen i en cirklande rörelse. Hela tiden ökade hon takten och jag försökte hänga med genom att möta hennes rörelser. Till en början gick det bra, jag tryckte baken mot golvet när hon lyfte sig och sköt upp underkroppen när hon sänkte sig över mig. Tempot blev allt intensivare och jag fick allt svårare att följa med. Till slut gav jag upp och lät Ann-Britt göra jobbet och bestämma takten, något hon inte föreföll ha något att invända mot.

   Det var mitt första samlag och jag saknade helt referenser, men jag insåg att Ann-Britt var bra på det hon gjorde. Hon red mig rytmiskt, intensivt och med känsla. Hon lyfte sitt underliv precis så mycket att mitt ollon nästan lämnade hennes sköte, då sjönk hon tillbaka igen. Samtidigt vaggade hon i sidled eller roterade kring den axel mitt stånd utgjorde.

   Jag bara låg stilla och njöt av upplevelsen och situationen. Detta insåg jag var utan tvekan den bästa sexdebut en yngling kunde få. Med ivriga fingrar utforskade jag Ann-Britts nakna kropp, smekte henne överallt jag kom åt. Särskilt ägnade jag mig åt de voluminösa brösten som gungade eggande i takt med hennes rörelser. Jag insåg snart att hon uppskattade när jag knådade dem lite hårdare, så jag lät mitt bidrag till vår parningsakt bestå av ett intensivt masserande av hennes barm.

   Ann-Britt njöt verkligen av vår syndfulla samvaro. Allt sedan hon besteg mig hade hon blundat och utstött små ljud. I takt med att hon ökade tempot övergick hennes gnyenden till att bli allt mer högljudda utrop. Hon andades häftigt, av upphetsning och vällust lika mycket som av den fysiska ansträngningen, och vid varje utandning undslapp hon sig ett läte.

   Bäst som jag låg där och njöt av precis allt vad situationen bjöd väcktes jag ur min vällust av ett våldsamt ryckande i den låsta dörrens handtag. Jag erinrade mig att endast en badrumsdörr skiljde mig och min älskarinna från ett livligt femtioårskalas. Ann-Britt tycktes inte alls märka något, utan fortsatte tvärtom ge ifrån sig allt mer högljudda utrop av välbehag. Trots att jag var rusig av såväl alkohol som av sexuell upphetsning insåg jag att situationen kunde bli besvärande. Den tunna dörren skulle inte länge till förmå dölja min väninnas ljudliga uttryck av fysisk njutning. Att be henne vara tystare visade sig lönlöst, hon tycktes inte ens märka att jag låg där. När jag i stället försökte hålla en hand för hennes mun vred hon bara undan huvudet. Jag förstod att något måste göras och fattade ett raskt beslut.

   Först reste jag mig till sittande ställning. Med armarna i ett stadigt grepp om Ann-Britts smärta midja lade jag ned henne, först på sidan och sedan på rygg. Den lilla brottningsmanövern resulterade i att min lem gled ut ur hennes sköte. För ett ögonblick erfor jag den märkliga känslan av att frysa om snoppen, jag ville snarast tillbaka in Ann-Britts varma underliv. Det plötsliga avbrottet fick Ann-Britt att tystna och se förvånat på mig, jag blev rädd att vår stund av njutning nu var över.

   Mot uppbådande av en förvånande initiativkraft pressade jag mitt kön mot hennes blygd i en kraftig stöt. Till ytterligare förvåning lyckades jag träffa rätt med mitt stånd som med kraft banade sig väg in i min partner. Jag vet inte om det gjorde ont eller om hon tyckte det var skönt, i varje fall gav hon från sig ett gällt skrik. Ögonblicket senare kände jag hur Ann-Britts fingrar pressades djupt in i mina skinkor. Fortfarande fylld av upphetsning började jag stöta mitt underliv mot hennes. Fascinerad märkte jag hur hon föll in i min takt och mötte mina stötar. När jag ökade takten följde hon med. För en stund sedan hade jag legat passiv på rygg och låtit mig ridas. Nu var det jag som hade initiativet.

   Det var ännu mer upphetsande att känna Ann-Britts nakna kropp mot min hud och hennes händer på min rygg och stjärt. Jag rös av vällust när hennes naglar gjorde rivsår på mina axlar. Att även hon fortfarande fick utlopp för sin åtrå visade sig snart på känt maner. Med allt högre röst ropade hon för varje stöt jag gav henne. Inte heller nu hjälpte det att be henne vara tyst, så jag pressade handen mot hennes läppar. Den här gången kunde hon inte vrida undan ansiktet, trots att hon försökte ruska på huvudet och göra sig fri. Belagd med munkavle fortsatte hon dock att ömsom smeka, ömsom riva mig på ryggen, baken eller var hennes händer råkade befinna sig på min kropp.

   Utan förvarning stelnade hon till mitt i en rörelse. Hela Ann-Britts kropp spändes och jag lättade nästan när hon sköt rygg. Min hand över hennes mun förmådde nätt och jämt kväva ett långdraget skrik. Strax därpå började hon vagga i sidled med kroppen samtidigt som hennes naglar likt klor åt sig in i mina överarmar. Med endast skuldror och tåspetsarna i golvet pressade hon med våldsam kraft sitt sköte mot mig. Hela tiden stönade hon långdraget och intensivt.

   Min första känsla var lätt panikartad. Jag förstod inte alls vad som höll på att hända. För ett ögonblick fick jag för mig att Ann-Britt fått ett epileptiskt anfall. I förvirringen släppte jag greppet om hennes mun och skulle just till att återta det när hon slappnade av och tystnade. Ett par sekunder låg hon helt stilla och blundade, så öppnade hon ögonen och mötte min blick. Hennes ögon var tårfyllda, men hon log brett. Hennes krampaktiga grepp om mina armar släppte och hon började i stället smeka mig. Så började hon fnissa, fnissandet övergick snart i ett porlande hest skratt. Så viskade hon mitt namn, flera gånger upprepade hon det.

   I samma stund kände jag hur avslutet började närma sig även för min del. Känslan av överjordiskt välbehag började som en kittling i pungen som spred sig okonrollerat i resten av kroppen. Nu var det jag som ville skrika högt, men jag lyckades lägga band på mig och utbrast i stället i en guttural grymtning. Mitt ansikte förvreds, hela bålen stelnade, ben och armar stelnade som i kramp. Det värkte i min styva penis och pannans blodådror tycktes vilja brista. Hela min kropp skälvde i takt med att min säd pulserade ut ur mig och in i Ann-Britts slida. Det var som om all min livskraft sprutat ut genom ollonet och jag sjönk som förlamad samman över den nakna kvinnokroppen under mig.

   Det kändes som om klimax varade i flera minuter. Jag hade mjölksyra i varenda muskel, andningen var närmast hysterisk och hjärtat bultade så att bröstkorgen verkade vibrera. Jag låg som förlamad ovanpå Ann-Britt med det krympande ståndet kvar i hennes slida. Våra kroppar var helt indränkta av svett och endast hennes fylliga bröst hindrade mig från att glida av henne och ned på golvet.

   Åter ryckte det i dörren till vårt improviserade kärleksnäste. Nu noterade även Ann-Britt detta och uppmanade mig att kliva av henne. Tyst klädde jag på mig samtidigt som Ann-Britt ännu naken ordnade sin frisyr framför spegeln. Jag betraktade hennes kropp och tanken vad jag gjort med den, och den med mig, fyllde mig med en känsla av overklighet liksom ett rus. Trots att min pung och penis ännu värkte och trots att mina armar var blodiga som ett minne av Ann-Britts hårdhänta orgasm var det som om allt bara varit en dröm. En underbar dröm.

   Det hela kunde ha utvecklats till en mardröm om Ann-Britts make dykt upp tidigare än han gjorde. Han nöjde sig inte med att känna lite försynt å dörrhandtaget. Han bultade på dörren och meddelade att han ämnade slå in densamma om ingen öppnade. Ann-Britt svarade irriterat något under tiden hon imponerande snabbt klädde sig, kommenderade ned mig på badkarskanten och placerade en våt handduk, den hon torkat sitt sköte med, över den vinfläck som var förevändningen för vår vistelse i badrummet. Så låste hon upp dörren. I sista ögonblicket fick jag syn på Ann-Britts svarta trosor under handfatet. Kvick som en vessla snappade jag upp dem. En fläck på golvet där vi legat torkade jag samtidigt bort med foten.

   Jag var i färd med att stoppa ned trosorna i byxfickan när maken stormade in, svart i synen. När han fick se mig och sin hustru djupt fokuserade på en fläck på mina byxor slappnade han av. Skrattande förklarade han att Ann-Britt och jag skulle få dåligt rykte om vi fortsatte vara inlåsta tillsammans i badrummet. Dessutom, tillade han, hade gästerna fått lov att urinera i snön på garageuppfarten, som nu var alldeles gul. Ann-Britt himlade med ögonen och maken lämnade oss skrattande.

   Åter ensamma stod vi där och såg på varandra. Ann-Britt kysste mig hastigt på munnen varpå hon förklarade att jag borde gå hem. Det hade blivit besvärligt för oss båda om vårt erotiska äventyr blivit känt. Som för att besegla en hemlig pakt viskade hon till mig:

– Ingen kommer att få veta vad vi gjort.

 Jag nickade, strök med handen över hennes kind och gick.

   Under den korta promenaden till vårt hus slog det mig att jag denna kväll gjort mig skyldig till vad som i min fosterfamilj skulle betraktas som oförlåtliga synder. För min del hade jag hyst begär till min nästas hustru, och tillsammans med henne bedrivit otukt. Normalt borde jag ha känt ångest och haft svåra skuldkänslor. Det gjorde jag inte, i stället var jag lycklig.

Epilog

Ingen fick någonsin veta vad Ann-Britt och jag gjort i badrummet. Vår relation som goda grannar påverkades inte, ingen av oss så mycket som antydde något om vår hemlighet. Kanske såg vi varandra litet djupare i ögonen när vi talades vid. Inte heller vände jag bort blicken när Ann-Britt exponerade för mycket hud i trädgården. I stället mindes jag hur mjuka och lena hennes bröst kändes. I stället för att duscha kallt efter att ha blivit eggad av hennes behag onanerade jag, helt utan skamkänslor.

   Omkring tio år efter det att Ann-Britt invigt mig i sexualitetens mysterier träffades vi en sista gång. Nu var hon skild och bodde grannkommunen. Vi träffades av en slump på en bensinmack och hon bjöd mig med hem till sig. För första gången talade vi om vårt äventyr på badrumsgolvet, hur dumt och oansvarigt vi betett oss. Jag stannade över natten hos henne och lät henne skrika hur mycket hon ville.  

 

25 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Morgonrodnad

Denna var fin. Titeln är jag svag för, liksom ”berättarrösten” som följer historien. Jag tycker om att minnet återberättas med viss distans, och det faktum att det hela har hänt på riktigt gör texten inte alls ”trist”, som du själv nämner i inledningen, utan adderar extra krydda till läsupplevelsen. Det ligger onekligen något tilltalande i religiöst omoraliska eskapader av detta slag. Tack för läsningen!

22/9, 2021 kl. 15:32

#4

go4it666

Man glömmer inte den första gången!

17/9, 2021 kl. 15:38

#3

Huldran

Tänk att jag tidigare helt har missat denna underbara text. Underbar! Ja, även jag vill använda mig av ordet. Just därför att berättelsen är just det!

Tack, Mellors! //Huldran.

10/6, 2021 kl. 18:52

#2

blåögd

Titeln allena är värd tummen upp! Som sagt av föregående talare sammanfattade det: underbar historia!

2/2, 2016 kl. 10:14

#1

Baluns

En underbar historia. Fantastiskt hur uthållig du verkar ha varit denna första gång ;-)

16/2, 2013 kl. 09:53