Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/2, 2013 kl. 08:59, av Mellors

Hårt eller mjukt?

Jag har alltid varit svag för äldre kvinnor och sökt njutning hos sådana. Här följer dock ett minne av en yngre bekantskap.

Vinet var urdrucket och höstmörkret hade börjat lägra sig över torget utanför restaurangfönstret. Det var god tid att bryta upp. Kvinnan, eller snarare flickan, som utgjorde mitt middagssällskap och jag hade för länge sedan fått slut på samtalsämnen. Konversationen över efterrätten och kaffet hade varit krystad. Det var dessutom mest jag som mot uppbjudande av all min sociala kompetens hade förhindrat att en pinsam tystnad svept sig kring vårt bord.

   När vi tidigare under kvällen oväntat stött på varandra på nämnda torg, hade det verkat som en god idé att bjuda henne på middag. Jag befann mig å tjänstens vägnar i denna för mig främmande stad och blev glad att hitta ett bekant ansikte i vimlet. Hon var en före detta elev som jag med toppbetyg sett försvinna ut genom högstadieskolans portar fyra, eller om det var fem år tidigare. Nu var hon veterinärstuderande i denna trista stad.

   Till förrätten hade vi samtalat om våra år på ömse sidor om katedern, gemensamma bekanta i form av elever och kollegor. Varmrätten förtärdes med att jag frågade ut henne om studier, veterinärmedicin och livet i största allmänhet. Liksom lite i förbigående hade jag förhört mig om hur det var med hennes mor. Jag utgick från att hon inte kände till att jag haft ett förhållande med modern under skoltiden. Förhållande var förresten att ta i. Vi hade råkat ligga med varandra under en personalfest på revisionsbyrån hon arbetade på. Ligga var heller inte riktigt rättvisande, hon red mig sittande på en kontorsstol. Därefter hade hon hälsat på hos mig vid ett par tillfällen för en snabbis efter jobbet. Efter ett mycket obekvämt utvecklingssamtal i skolan hade den relationen tagit slut.  

   Hon var sin mors raka motsats. Modern var lite mullig med ett ständigt leende på läpparna. Dottern var liten, nätt skulle man kunna säga, och ständigt allvarlig. Om hon inte ätit med så pass frisk aptit hon gjorde under vår middag, hade jag misstänkt att hon varit anorektiker. Dessutom var hon blyg, det hade hon varit redan i skolan. Under middagen noterade jag att hon i alla fall inte rodnade så fort jag tilltalade henne, vilket hon ständigt gjorde i klassrummet.

   Vid garderoben hjälpte jag henne ta på sig jackan och öppnade dörren för henne. Det hade börjat regna, så vi stannade upp under restaurangentréns baldakin. Vi stod tysta en stund och tystnaden hotade åter bli genant. Jag beslöt mig för att tacka för sällskapet och en trevlig kväll, för att sedan bege mig mot hotellet. Innan jag hann säga något förekom hon mig.

– Varför bjöd du mig på middag? 

Jag var alldeles oförberedd på denna fråga och kunde inte komma på något bättre svar än att jag ville veta hur det var med henne och vad hon hade för sig nu för tiden. Med blicken i trottoaren fortsatte hon:

– Jag trodde du hade tänkt förföra mig.

Den kommentaren var jag ännu mindre beredd på. För att i alla fall säga något svarade jag:

– Är jag inte för gammal för dig?

– Tycker jag inte.

Repliken kom snabbt, hela tiden släppte hon inte gatstenarna med blicken. Min hjärna arbetade för högvarv för att analysera situationen. Betydde hennes kommentarer att hon kände till mitt äventyr med modern och ville vara spydig, eller var det en invit? Det var en märklig situation i allra högsta grad, som jag kände att jag höll på att förlora kontrollen över. Samtidigt som jag svarade insåg jag att det jag sade inte var genomtänkt.

– Är du besviken för att jag inte stöter på dig?

– Lite…

Situationen klarnade med hennes kortfattade replik. Tankarna slutade inte snurra i mitt huvud, men de tog andra banor. Det var alltså uppenbart att flickebarnet ville ligga med mig. Plötsligt kände jag mig gammal. Inte för att jag var dubbelt så gammal som hon, utan för att jag fann mig brottas med moraliska och etiska frågor. Var det rätt att bestiga henne? Vilka skulle konsekvenserna bli? Allt var mycket enklare för tjugo år sedan, då var jag beredd att ha sex med vem som helst av motsatt kön. I stället för att säga något klokt och genomtänkt lyckades jag bara prestera en djup suck.

   Sucken fick till effekt att hon lyfte blicken och såg mig i ögonen.

– Vill du jag ska gå härifrån?

Jag blev alldeles varm av att möta hennes blick och jag fylldes av begär. Fortfarande utan att ha tänkt igenom situationen svarade jag:

– Vi kan gå till mitt hotell om du vill.

Hon nickade bara tyst, svepte jackan om sig till skydd mot duggregnet och gjorde sig reda att följa mig.

   Det var inte mer än ett drygt stenkast till hotellet. Vi promenerade sida vid sida utan att säga något. I efterhand har jag undrat vad som rörde sig i hennes lilla huvud. I mitt något större utkämpade motstridiga känslor en jämn kamp. Å ena sidan var flickan vid min sida söt, inte vacker men attraktiv på ett näpet sätt. Hennes nätta finlemmade kropp var inte uppseendeväckande men tilltalande.

   Å andra sidan var hon inte bara ung nog att vara min dotter, utan även en elev, om än före detta. Under min lärartid var det tabu att ens konstatera att en flicka på andra sidan katedern var fysiskt attraktiv, hur välutvecklad och yppig hon än var. Det sitter i ryggmärgen. Trots att jag tog fasta på att flera år gått sedan hon var min skyddsling i skolan, var det svårt att frigöra sig från faktumet. En annan aspekt på vårt inbördes förhållande var att man som lärare eftersträvar att vara en god förebild för ungdomarna, att vara en trygg och beskyddande gestalt. Visst kunde det vara så att mitt sällskap den här kvällen levde kvar i denna lärare-elevrelation. Jag suckade åter och väcktes ur mina funderingar av hennes röst.

– Vilken våning?

Djupt inbegripen i tankebrottning hade jag bara gått och fann mig nu stående i hotellets hiss. Jag tryckte på knappen och vi åkte uppåt. Hon stod med ryggen mot mig och för första gången tog jag mig för att studera hennes kropp. Jackan gjorde det omöjligt att syna överkroppen varför jag iakttog stjärten. Den var fast och formad på ett tilltalande kvinnligt sätt. Jag tänkte att den såg i alla fall vuxen ut. Låren var kraftiga och bekräftade det hon berättat under middagen, att hon ofta och gärna rider.

   Jag öppnade dörren till mitt rum, hon slank in före mig och blev stående invid garderoben. Jag tog av henne jackan, hängde upp den och bad henne stiga på. Under tiden hon stod vid sänggaveln och såg sig om i rummet betraktade jag henne igen. Jag ertappade mig med att se på henne med åtrå och gav slutligen efter för begäret. Väl jag gjort det kände jag det välbekanta pirrandet i mellangärdet och hur mitt kön började fyllas med blod. Alla tveksamheter och tankar på anständighet förpassades raskt undan för att ersättas av erotiska fantasier och förväntningar.

   När hon vände sig mot mig ökade pulsen och värmen spred sig i hela kroppen. Nu noterade jag för första gången hennes bröst som avtecknade sig under blusen. De var inte stora men prydde gott och väl den nätta kroppen. Jag tog de två steg som krävdes för att komma intill henne. Med ovansidan av handen strök jag försiktigt över hennes kind där ännu några regndroppar dröjde sig kvar. Nu såg jag att hennes bröstvårtor styvnat och på kinderna tyckte jag mig ana en rodnad. Hon blundade och lutade huvudet bakåt när jag smekte hennes ansikte. Den smäckra halsen sträcktes inbjudande, så jag lutade mig fram och nuddade den försiktigt med läpparna. Hela tiden höll hon ögonen slutna och lät armarna hänga slött. Det föreföll som om det var jag som skulle stå för initiativet i kväll. När jag tog ett steg tillbaka för att begrunda nästa steg öppnade hon ögonen och såg på mig.

– Vad vill du jag ska göra?

Dröjande ytterligare ett ögonblick betraktade jag henne.

– Klä av dig!

Utan att tveka började hon knäppa upp blusen. Halvvägs kommen vände hon ryggen mot mig. Hon såg sig om efter någonstans att lägga plagget, jag tog det ur hennes hand och lade det prydligt över en stol. Därpå böjde hon sig ned för att ta av strumporna, jag fascinerades av med vilken grace och finess hon utförde denna så simpla handling. Det var som ett sensuellt skådespel att betrakta hennes avklädningsprocess, så jag satte mig i rummets fåtölj för att följa utvecklingen. Hela tiden var hon vänd från mig, om det var av blyghet eller för att öka spänningen vet jag inte. Det hela var i alla fall effektfullt, och att se hur mer och mer av hennes nakna hud blottades fyllde mig med mer lystnad. När slutligen trosorna som sista plagg hamnat överst i högen av kläder på stolen vände hon sig äntligen mot mig.

   Hon stod som tidigare med blicken sänkt och armarna hängande utmed sidorna. Mitt hjärta ökade takten när jag såg på henne. Länge satt jag bara och njöt av att sluka henne med blicken samtidigt som jag kände hur upphetsningen spred sig inombords. För en kort sekund gjorde sig mina tidigare tvivel påminda men nedkämpades strax av det allt starkare begäret. Det var uppenbart att hon väntade sig att jag skulle tala om vad hon skulle göra. När hon tittade frågande på mig tecknade jag därför åt henne att komma till mig.

   Hon ställde sig inom räckhåll framför fåtöljen mellan mina ben. Jag sträckte ut armarna, tog tag om hennes smala handleder och drog henne närmare mig. Mitt i blickfältet hamnade hennes mage och den eggande hårbeväxta triangeln. Jag lade händerna på hennes länder och smekte mig sakta uppåt. Hennes magmuskler var spända och hon andades kort. När mina fingrar nådde brösten tog hon ett djupt andetag och skälvde till. Jag minns inte hur länge jag satt där och njöt av utforska den nakna flickkroppen. Det stackars föremålet för min njutningslystnad hade i alla fall ordentligt tålamod. Endast vid något enstaka tillfälle öppnade hon ögonlocken för att, nästan skrämt, se vad jag gjorde. Hon gjorde inte minsta ansats till att röra vid mig, det var som om hon likt en lydig hund väntade på min tillåtelse.

   I byxorna på mig blev det allt trängre ju mer jag smekte min väninna. Det var uppenbart att hon inte tänkte hjälpa mig av med kläderna, så jag reste mig samtidigt som jag manövrerade henne i riktning mot sängen. Hon satte sig medgörligt på överkastet med låren tätt sammanpressade och händerna knäppta ovanpå. Visst hade jag träffat kvinnor förr som varit passiva, men den här unga damen tog priset. Hon lyfte inte ett finger utan att ha blivit ombedd. En mönsterelev, var en tanke som rann genom mitt huvud.

   Nu klädde jag av mig med henne som åskådare. Till skillnad från henne vände jag inte ryggen åt. Nu satt hon inte längre med blicken sänkt utan följde varje min rörelse. När jag knäppte upp byxorna lade hon till och med huvudet litet på sned. När mitt erigerade kön blottades tyckte jag mig för första gången på hela kvällen ana ett litet leende på hennes läppar.

   Jag tog några steg i riktning mot henne utan att egentligen veta vad jag skulle göra. Något initiativ från hennes sida väntade jag mig inte. Hon skyggade lite när jag närmade mig med ollonet hotfullt pekande mot hennes ansikte. Jag ställde mig framför henne på samma sätt som hon för en stund sedan stått inför mig. Hon satt orörlig med benen ihop och händerna i knät. När jag tog hennes händer och placerade på mina höfter lydde hon följsamt. Med försiktiga rörelser började hon smeka mig med sina små mjuka händer.

   Hennes ansikte befann sig precis i nivå med mitt underliv så när jag sköt fram det mot henne fick hon böja nacken bakåt för att inte träffas av min penis. Jag lade en hand på hennes bakhuvud och pressade henne framåt igen. Det skälvde till i kroppen när min lem nuddade hennes lena kind, jag manövrerade den framför hennes mun och hoppades hon skulle förstå vad jag suktade efter. Ett ögonblick satt hon bara och tittade i kors på mitt ollon som jag uppfordrande tryckte mot hennes sammanknipna mun. Så öppnade sig läpparna och en lite liten rosa tungspets tittade fram.

   Först slickade hon försiktigt det jag bjöd henne men strax började tungan allt ivrigare utforska min lem. Hon höll stadigt i mina skinkor under tiden hon slickade och i takt med att hon blev ivrigare hårdnade greppet. Jag hade fortfarande handen bakom hennes nacke och pressade henne mot mig. Till slut gapade hon jag såg förtjust hur ollonet försvann in i hennes mun. Mer och mer blod tycktes hela tiden pressa sig in i mitt organ som hon nu sög och slickade som om det vore en glasspinne. Hon andades allt häftigare, dels av upphetsning men även för att hon med munnen full av penis tvingades andas genom näsan. Ett tag övervägde jag att ge efter och låta det komma i hennes mun, men jag ångrade mig. Jag ville spara mig till hennes grotta. Likväl hade jag svårt att be henne sluta. Detta löste sig ändå, när jag lite väl ivrig råkade trycka in lemmen lite för långt i hennes gap. Hostande kastade han huvudet bakåt.

– Förlåt, sade hon lågt och rodnade som jag mindes att hon brukade göra i skobänken.

Jag log bara till svar och ställde mig på knä.

   Varligt placerade jag händerna på insidan av hennes lår och tvingade dem isär. Hon gjorde inget motstånd och snart blottade sig hennes blygd i all sin härlighet. Jag studerade eftertänksamt hennes vulva som var fuktig och lätt svullen. Jag har aldrig varit bra på att slicka kvinnokön, men nu kunde jag inte motstå frestelsen att i all fall smaka. När jag böjde mig ned för smakprovet lutade hon sig bakåt och sköt fram sitt sköte samtidigt som hon särade på låren så mycket som gick. Det var hennes första egna initiativ.

   Jag försökte att inte andas genom näsan när jag pressade munnen mot hennes slidöppning. Med tungan letade jag rätt på vad jag trodde var klitoris och började slicka. Till min förvåning var kittlaren så stor att jag rent av kunde omsluta den med läpparna och suga på den. Flickan började efter en stunds behandling förete uppenbara tecken på njutning. Hon vaggade med underlivet och smekte rent av mitt huvud samtidigt som små gnyenden letade sig över hennes läppar.

   Sannolikt njöt hon av att ha en erfaren mans tunga och läppar rumsterande mellan benen. I själva verket visste jag inte vad jag gjorde utan agerade helt utifrån hennes reaktioner. Mina tidigare försök att behaga kvinnor oralt hade alla misslyckats. Efter ett tag måste jag göra ett avbrott för att andas, då tystnade gnyendena och hon blev stilla. Så fort jag återvänt ned och återupptagit behandlingen fortsatte hon vagga och låta.

   Så här i efterhand inser jag att jag naturligtvis borde ha fortsatt att slicka och suga henne. Det är inte alls omöjligt att hon nått en orgasm av min behandling. Senare har jag lärt mig tyda tecknen, ansvällningen av klitoris och den allt ökande mängden fukt som sipprade fram och ned för min haka borde ha sagt mig att fortsätta. Nu gjorde jag tyvärr inte det och berövade således flickstackaren den optimala njutningen. Det har jag lite dåligt samvete för.

   Flämtande kysste jag mig upp mot hennes ljumske och mage. Hon låg nu stilla med armarna slött utbredda på sängen och andades häftigt. När jag reste mig på knä särade hon åter på benen och knöt bägge händerna i ett stadigt tag om överkastet. Hon gjorde sig redo att penetreras. Själv kände jag att det inte var dags ännu. Jag hade mycket kvar att utforska av den gracila kroppen som låg frestande utsträckt framför mig. Därför gick jag i stället runt sängen och lade mig ned. Hon tittade undrande på mig men placerade sig utan ett ord vid min sida.

   Det slog mig att vi inte hade kyssts. Vi hade sugit och slickat varandras könsorgan men inte så mycket som pussat varandra. Det kändes lite avigt och rent av en smula vulgärt. Vi var ju trots allt gamla vänner. För att råda bot fuktade jag läpparna och tryckte dem mot hennes. Hon var inte sen att besvara kyssen och strax låg vi tätt intill och slickade varandras tungor. Samtidigt började jag utforska hennes bröst med handen.

   Med fingertopparna började jag smeka sidan av hennes högra lilla uppnosiga tutte. Jag följde rundningen och letade mig metodiskt och sakta mot toppen. Vid den knottriga vårtgården dröjde jag mig kvar för att sedan försiktigt nypa i den styva bröstvårtan. Hennes barm var inte särslikt framträdande, den lilla liljekullen rymdes gott och väl i min hand när jag kupade den omkring bröstet. Jag tycker om kvinnors byst och har rent av blivit beskylld för att vara bröstfixerad. Det kanske är så, och kanske är jag ytlig som föredrar större, fasta och runda behag. Den här flickans bröst var små men välformade och vårtorna spetsiga och inbjudande i styvnat tillstånd.

   Jag lämnade hennes läppar och kysste mig ned för hennes hals via de nätta öronen. Det kastanjebruna långa håret doftade fräscht och hennes hals hade en nätt och jämt förnimbar lukt av parfym. Också brösten luktade gott och när jag slickade på bröstvårtan smakade den salt. Allt ivrigare sög jag den hårda vårtan och snart rann min saliv ned efter det bulliga bröstet. Precis som när jag smakade på hennes kön började hon skruva på sig och gnälla. När hon sträckte sig vällustigt försvann nästan brösten. I upphetsningen började hon smeka min nacke och rygg. Hela tiden försökte jag undvika att pressa min lem mot hennes ben, rädd för att råka tömma mig allt för tidigt.

   Samtidigt som jag kysste, sög och slickade bröst, sökte jag mig med handen ned mot hennes sköte igen. Med näven över busken masserade jag hennes venusberg och kände hur hon särade på sig. Därefter letade jag mig med långfingret in i öppningen och återfann strax klitoris som jag började bearbeta. Det slog mig att hon kändes trång och jag funderade ett ögonblick om hon var oskuld. Tanken på att tränga in i henne om hon var orörd bar mig emot. Det innebär ett allt för stort ansvar att beröva en flicka hennes mödom, och det ska absolut inte ske i form av ett engångsligg! På den punkten är jag gammeldags. Jag har haft könsumgänge med två oskulder. Den ena var jag djupt förälskad i och den andra trodde jag var mer erfaren än jag själv.

   Kanske borde jag ha frågat den här jäntan om även hon var orörd, men av någon anledning lät jag bli. Jag var nog för tänd redan. I stället prövade jag att stoppa in ännu ett finger i hennes slidöppning. Det gick bra, så även det tredje men när ett fjärde finger var på väg in grymtade hon missnöjt. Min lem är inte någon jätte avseende längden men grovleken har fått goda vitsord. Trots det räknade jag med att kunna forcera även denna grottöppning utan större obehag för min väninna.

   Min svullna penis började värka och jag insåg att det skulle kunna ske en olycka om jag var minsta oförsiktig. Därför beslöt jag att det nu var dags att fullborda akten. Försiktig drog jag fingrarna ur slidan, torkade dem på könshåren och kysste hennes bröst en sista gång. Hon förstod vad jag ville och makade sig till rätta med uppdragna knän och låren vitt isär. Hon såg verkligen inbjudande ut där hon låg. Jag böjde mig ned och kysste henne.

– Hårt eller mjukt? Frågade jag.

Hon såg mig en stund i ögonen, så blundade hon och rodnade.

– Hårt!

Det var inte första gången den här kvällen hon överraskade. Hon såg lite blygt på mig och rodnaden ökade i intensitet.

– Säkert?

Hon nickade. Jag tittade på den nakna kroppen vid min sida, den såg så skör ut. Men hon hade sagt sitt och skenet kan ju bedra tänkte jag.

   Med ett stadigt tag om hennes höfter vände jag henne på mage, sedan ställde jag mig på knä mellan hennes ben och lyfte bryskt upp rumpan. Hon var inte beredd så jag fick ta i med lite kraft. Även för någon som inte varit lika vältränad som jag var då, hade det inte varit förenat med några större svårigheter att manövrera den späda kroppen i läge. Jag väntade sedan en stund så att hon kunde ställa sig bekvämt. När hon var klar förde jag ollonspetsen mot hennes öppning och kittlade hennes yttre blygdläppar. Så förde jag min styva lem i position, och med en kraftfull stöt trängde jag in i henne. Hon var verkligen trång och kanske gjorde det ont, för hon skrek till när min lem banade sig fram genom slidan.  

   Med ett stadigt grepp om hennes höfter började jag stöta. Till en början körde jag inte in lemmen i hela dess längd, utan sökte mig lite djupare in i skötet för varje stöt jag gav. Till slut var jag så djupt inne i henne som var möjligt. Hon verkade inte ha några problem att ta emot hela mitt stånd, så jag ökade takten. För varje utfall pressade jag henne mot mig för att komma in ordentligt. Jag gjorde henne till viljes och älskade henne hårt och intensivt men var hela tiden på min vakt för att inte vara för hårdhänt. För varje stöt jag gav knuffade jag den nätta flickkroppen framåt och hon fick kämpa för att spjärna emot. Till slut hade hon huvudet tryckt mot sänggaveln, det så inte vidare bekvämt ut så jag beslöt att byta ställning.

   När jag drog mig ut ur henne följde hon efter med underlivet, som om hon inte ville släppa staken ur sitt grepp. Väl ute vände jag raskt min lilla älskarinna på rygg, tog tag om hennes anklar och särade dem. Jag ryckte åt mig en kudde som jag placerade under hennes stjärt. Så lutade jag mig fram över henne igen tills jag kände ollonet röra vid den varma öppningen. Nu när jag visste att hennes kön var rymlig nog att ta in allt jag hade att erbjuda, sjönk jag ned över henne i en rörelse. Hon suckade djupt och långdraget när vi förenades igen. Åter upplevde jag njutningen av att känna den varma slidan omsluta min styva lem och jag återupptog stötandet.

   Nu låg vi ansikte mot ansikte. Hon såg mig allvarligt i ögonen först, men eftersom jag ökade intensiteten blundade hon och föll in i min andningstakt. Vi svettades båda ymnigt och jag nästan flöt fram på hennes mage. Varje muskel i min kropp kändes spänd och verkade vilja spränga sina ådror. För varje rörelse kändes det att kulmen var i nära antågande. Flämtande av utmattning och tilltagande upphetsning lyckades jag ställa den nödvändiga frågan:

– Får jag komma i dig?

Hon såg upp på mig med sina stora ögon och log. Hennes andhämtning var allt för häftig för att hon skulle kunna tala så hon nickade bara.

   När jag fått klartecken och beslutat mig för att ge efter för naturen pressade jag mig så långt som möjligt in i henne. Jag reste mig på armbågarna och såg henne i ögonen. Den välbekanta känslan började i pungen, när jag kände den nalkas slappnade jag över och sjönk ned över flickan. Det var en orgasm som vilken som helst men icke desto mindre njutningsfull och härlig. Förmodligen, jag minns inte, grymtade jag av belåtenhet när tömningen fullbordades.

   Utmattad drog ut penisen som med ett ljudligt smackande lämnade slidöppningen. Med kudden jag placerat under min väninnas rumpa strök jag rent mitt falnande stånd varefter jag omsorgsfullt torkade sperma, sekret och svett från hennes blygdläppar och venusberg. Efter att ha förpassat den besudlade kudden till et hörn av hotellrummet lade jag mig vid hennes sida.

  Hon lutade huvudet mot mitt bröst och kramade om mig. Jag lade min arm kring hennes axlar och kysste hennes panna. Så somnade vi, tryckta tätt intill varandra.

 

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Baluns

Du skriver mycket bra och med inlevelse. Jag ser fram emot nästa ;-)

26/2, 2013 kl. 20:17