Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/3, 2013 kl. 20:24, av Mellors

Frestande frisörska

Att klippa sig kan vara en sensuell upplevelse. I alla fall om det är en attraktiv kvinna som för sax och kam. Under min studietid klippte jag mig hos Gunilla. Givetvis var hon betydligt mycket äldre än jag eftersom jag var svag för äldre kvinn

Gunillas salong var liten och inrymd i en källarlokal. Där fanns nätt och jämt plats för en soffa med tillhörande bord, alltid belamrat med vad jag föraktfullt kallar skvallertidningar, en disk med kassapparat samt förstås frisörstolen. Efter att ha låtit mig friseras av Gunilla i ungefär ett år törs jag påstå att vi kände varandra bra. Hon var lättsam att tala med och nöjde sig inte med att kommentera vädret eller världshändelser.   

Alltså visste jag att hon var född i Luleå, femtiotvå år och frånskild med två hyfsat vuxna döttrar. Hon i sin tur visste att jag ville bli kortklippt, vad jag studerade och lite om min bakgrund. Det kändes alltid tryggt och lite familjärt att gå till henne. Dessutom var hon alltså snygg. Jag tyckte om att beundra henne via spegeln när hon arbetade. Hon var runt hundrasextiofem lång, slank och med ett par inte allt för stora men välformade bröst. Det var en kvinna helt i min smak.  

Vid ett tillfälle slogs jag av tanken på att jag aldrig sett andra män klippas där, och jag frågade Gunilla vad det berodde på. Hon förklarade att den främsta orsaken var att män har så tråkiga frisyrer. Efter en viss tvekan tillade hon:

– Dessutom är jag less på alla närmanden!

– Har du blivit antastad av kunder, frågade jag.

– Jadå, ibland undrar jag om en del gubbar tror att jag bedriver bordellverksamhet.

– På vilket sätt har dom…du vet?   

Gunilla gjorde ett uppehåll i klippandet och såg på mig i spegeln.

– Alla tänkbara, svarade hon med en suck, fast mest med kommentarer.

– Som? Undrade jag nyfiket.

– Allt från intima komplimanger till direkta inviter och förslag. Hon fortsatte klippa.

– Men du tog dig an mig i alla fall, sade jag. Hon slutade klippa igen och såg mig i ögonen.

– Du är ju ung, snygg och oförstörd, svarade hon med ett skratt. Med lite allvarligare min fortsatte hon:

– Och jag är lite väl gammal för dig.

Det var en kommentar jag hört många gånger förr. På dansgolvet när jag viskat något förföriskt i örat på en tilldragande danspartner. Jag tyckte samtalet började bli intressant.

– Vad skulle hända om jag fick för mig att stöta på dig då? Hon skrattade igen.

– I värsta fall skulle jag ta dig på allvar, men, tillade hon, jag är svårflörtad.

– Jag tycker du är väldigt attraktiv, Gunilla.

– Tack, men det krävs mer än så för att charma mig.

– Som till exempel…?

Hon var nästan klar med klippningen och borstade bort lösa hårstrån från min nacke med en borste.

– Nog vet du väl vad en kvinna vill ha?

– Nää, svarade jag och försökte se enfaldig ut, jag är ju så ung och oförstörd.

Hon slutade borsta och strök i stället bort de sista stråna med fingrarna. Det hade hon inte gjort förut. Det gick en ilning genom hela kroppen när jag kände hennes mjuka fingrar mot min nacke.  

– I så fall kan du ju få några tips, sade hon och höll en liten spegel bakom mig.

– Blommor, fortsatte hon när hon tog av mig skynket, det funkar alltid.

Jag reste mig och fann mig stående väldigt tätt intill Gunilla. Det krävdes stor viljestyrka för att jag inte skulle sänka blicken och titta ned i hennes urringning.

– Jaha, svarade jag, vilken är din favoritblomma?

Eftersom hon var avsevärt mycket kortare än jag och stod så nära, fick hon böja nacken för att se mig i ögonen.

– Rosor, svarade hon leende, röda rosor. Och ju fler desto bättre!

– Då kommer jag in med en bukett i kväll.

– Hm, men det ska vara hemleverans, sade hon och gick mot kassan.

Den kommentaren fick det att pirra lite extra i magtrakten. Jag följde efter och tog fram plånboken.

– Okej, sade jag bara och betalade. När jag tagit på mig jackan och gjort mig redo att gå hejdade hon mig.

– Vet du var jag bor då, sade hon skälmskt med ett leende.

– Det tar jag reda på, replikerade jag kvickt.

Samtidigt kom nästa kund, en äldre dam in genom dörren. Jag nickade en hälsning och klev över tröskeln ut i trappnedgången. Innan dörren slagit igen bakom mig stack Gunilla ut huvudet. Med låg röst nämnde hon en gatuadress och försvann in igen.   

Under promenaden hem gick jag på darrande ben. Det pirrade behaglig i kroppen och jag gick gång på gång genom vad som sagts, och hur Gunilla reagerat. Min slutsats blev att hon verkligen ville ha hem mig till sig. Att hon meddelat sin adress skingrade alla tvivel. Vad som börjat som ett vanligt besök hos frisören hade utvecklats till något spännande.   

Hemkommen ringde jag min barndomsvän Anna. Vi var varandras förtrogna sedan evigheter, och jag kunde alltid fråga henne om råd när det gällde relationer. Jag ville veta hur många rosor jag borde ta med mig till Gunilla. Anna förklarade att tio var mycket, men ändå inte nog om jag verkligen var intresserad. Tjugo var imponerande, men om jag köpte trettio skulle hon inse att jag verkligen menade allvar. Trettio röda rosor var, och är fortfarande väldigt mycket pengar, i synnerhet för en student.   

Kvällen därpå satt jag på bussen med en bukett om trettio röda rosor i famnen och tom plånbok. Jag hittade adressen Gunilla angivit och fann mig strax stående framför ytterdörren till hennes radhus. Med darrande pekfinger tryckte jag in knappen till ringklockan. Då kände jag en lätt panik infinna sig. Tänk om hon inte var hemma, eller ännu värre, om hon inte var ensam. När jag hörde låsvredet vridas om samlade jag mig snabbt, jag måste ju verka kall och målmedveten.   

Gunilla såg minst sagt förvånad ut när hon stack ut huvudet genom dörrspringan. Jag sträckte fram buketten. Anna hade lärt mig att man ska ta bort omslagspappret innan blommorna överräcks, så Gunilla fann sig stirrande in i en skog av rosor.

– Herregud! Utbrast hon.

Hon tog buketten och bjöd mig stiga in. Utan uppmaning hängde jag av jackan i hallen och följde efter henne in i köket. Jag lutade mig mot dörrposten och såg på hur hon placerade blommorna i en vas. På bussen hade jag fantiserat om att hon skulle öppna dörren iförd en svart negligé, eller nyduschad svept i en badrock. I stället var hon klädd en grön sliten tröja och ett par jeans. Byxorna var snäva och smet tilltalande åt om hennes lår och stjärt. När hon plockade med blommorna verkade hon ha glömt att jag fanns där, men så vände hon sig mot mig.

– Det är ju massor, hur många är det?

– Runt trettio, svarade jag nonchalant, de hade tyvärr inte fler i butiken.

Hon kom emot mig och slog ut med armarna. Jag tolkade detta som en invit och besvarade kramen. Eftersom hon var rejält kortare än jag fick hon ställa sig på tå. Hon var varm och mjuk, hennes hår doftade ljuvligt.

– Jag trodde inte du skulle komma, sa hon fortfarande med armarna om min hals. Sedan tillade hon:

– Men jag hoppades.

Hon sjönk tillbaka från tåstående men stod kvar tätt intill mig. Vi såg varandra i ögonen och hon log emot mig så att jag blev varm. En god stund stod vi så och bara betraktade varandra.

– Jaha, vad händer nu då? Frågade Gunilla.

Jag svarade inte eftersom jag inte hade en aning om vad jag skulle ta mig för. Mina planer sträckte sig inte längre än till att överräcka buketten. I vanliga fall, när jag följde en kvinna hem från krogen, fanns det redan en mer eller mindre uttalad överenskommelse om vad som skulle ske. Nu kände jag mig helt handfallen. Till slut fick jag ur mig:

– Jag vet inte riktigt…

– Om man köper så många rosor måste man väl veta vad man vill, svarade Gunilla lite retligt.

Vad jag ville, det visste jag, men inte hur jag skulle få det sagt. Att redan där säga att jag ville ligga med henne kändes ganska fel. Eftersom något måste göras beslöt jag mig för att försöka kyssa henne. Knappt hade jag böjt mig ned mot hennes ansikte förrän jag kände hennes läppar mot mina.   

Vi stod på köksgolvet och kysstes en stund. Jag höll Gunilla om midjan och hon kramade mig tillbaka.

– Jag tror jag vet vad du vill, sa hon efter en stunds kyssande. Det hon tillade fick mig att bli knäsvag återigen:

– Och jag vill nog samma sak!

Hon tog mig i handen och ledde ut mig ur köket, när hon passerade dörren släckte hon i förbigående lyset. Vi gick in i vardagsrummet, framme vid soffan vände hon sig mot mig igen och vi fortsatte kyssas. Vi satte oss ned.  Stärkt av hennes sista ord i köket började jag försiktigt treva mig upp under hennes tröja. Hon hade inget under den och jag kände hennes hud. Varsamt smekte jag mig uppåt och nådde snart behån. Då lutade hon sig från mig och tog av sig tröjan varpå hon föll i min famn igen. Med vana fingrar knäppte jag upp behåbandet och smekte den av henne. Gunillas bröst var inte särdeles stora, men hade hållit formen förvånansvärt väl. Nyfiket smekte jag dem båda samtidigt som jag kysste hennes hals.   

Nu hade jag återfått självförtroendet och visste vad jag skulle göra. Jag lade omkull Gunilla på soffan och kysste mig nedåt mot barmen. Hon smekte mig hela tiden i nacken och på armarna. Jag smekte hennes vänstra bröst samtidigt som jag med munnen började känna på det högra. Sakta lät jag läpparna leta sig mot toppen och när jag nådde vårtgården började jag slicka. Jag fortsatte att slicka den nu riktigt hårda bröstvårtan och nafsade lätt med tänderna i den.   

Hela tiden höll jag koll på min väninnas reaktioner. Hon verkade tilltalas av hur jag hanterade tuttarna, så jag intensifierade sugandet och slickandet. Hennes andhämtning ökade liksom min och det rådde inget tvivel om att Gunilla njöt. Hon pressade mitt huvud hårt mot sin byst och med fulla munnen av kvinnobröst var det svårt att andas.   

Efter att ha ägnat en god stund och mycket uppmärksamhet åt brösten beslöt jag söka mig vidare mot det verkligt hägrande målet. Hon släppte greppet om mitt huvud när jag började kyssa mig ned för hennes heta mage. När jag nådde kanten på jeansen lyfte jag huvudet och såg på Gunilla. Hon andades häftigt med öppen mun och när hon såg mig titta på henne log hon.   

Jag försökte att inte verka allt för ivrig och otålig när jag knäppte upp hennes byxor. De snäva jeansen satt allt för fast om Gunillas höfter för att jag skulle förmå smeka av dem och det insåg hon. Hon reste sig och tog av sig byxorna med mig som hungrig betraktare. Hon lät trosorna följa med och blottade en yvig mörkbrun buske på det svällande venusberget.   

Med armarna om henne sjönk jag ned på knä, hela mitt synfält upptogs av lurvigt könshår. Jag lade ansiktet mot hennes sköte och Gunilla tog tag om mitt huvud. Intensivt pressade hon sedan mitt ansikte mot sitt underliv, det sträva håret kittlade mig i ansiktet. Under tiden masserade jag hennes skinkor. Åter började jag få svårt att andas, så jag tog tag om hennes höfter och nästan knuffade omkull henne i soffan. Genast satte han sig till rätta med rumpan utanför dynans kant, särade på benen och lade upp fötterna på soffbordet. Jag stod kvar på knä mellan de inbjudande låren och betraktade hänförd Gunillas blottade kön. Trots att jag inte var helt oerfaren av närkontakt med nakna kvinnor, var det inte ofta jag hade haft tillfälle att studera en slida på detta sätt. Det slog mig att den var vacker.   

När jag tittade upp mot Gunillas ansikte möttes jag av en förväntansfull blick och hennes ständiga leende. Jag hade ingen aning om hur cunnilingus gick till och klitoris var ett ytterst vagt begrepp för mig. Trots allt bestämde jag mig för att slicka Gunillas öppning. När jag försiktigt med fingrarna förde de yttre blygdläpparna åt sidan blottades de inre, fuktiga och med en rödaktig hudfärgston. Jag lutade mig fram och pressade utforskande munnen mot vulvan. Jag försökte bortse från doften som mötte mig och pressade in munnen i öppningen. Ett långdraget stön från Gunilla bekräftade att jag var på rätt väg. Prövande började jag utforska den varma slidan med tungan, Gunillas stönanden tilltog. I synerhet tycktes hon uppskatta när jag ägnade mig åt den övre delen av könet.   

Ett kort ögonblick tittade jag upp och såg hur Gunilla hade lagt huvudet på sidan och blundade. Hon log inte längre, jag hade aldrig sett henne så allvarlig och sammanbiten. Hon hade en hand på ena bröstet och den andra tryckte hon hårt mot sitt venusberg. Samtidigt som jag åter riktade uppmärksamheten mot hennes kön, blev jag medveten om att mitt eget värkte. Det var en befrielse att knäppa upp byxorna och släppa ut det bultande organet.   

Det var ansträngande för tungan att bearbeta Gunillas slidöppning så intensivt, så jag övergick till att kyssa och nafsa i blygdläpparna. Framför ögonen såg jag hur hon med fingrarna rytmiskt masserade sig själv. Jag ville instinktivt också ta på min lem, men avhöll mig för att inte riskera en för tidig avgång.  

Fascinerad såg jag hur Gunilla började vagga med höfterna i samma takt som hon smekte sig. Hennes fingrar hade nästan trängt undan min mun från könet, men jag gjorde vad jag kunde för att komma åt att slicka och nafsa. Jag hjälpte även till att smeka och massera henne med mina fingrar, i närheten av där hon själv rörde vid sig.   

Första gången jag bevittnade en kvinna i orgasm trodde jag att hon fått ett epileptiskt anfall. När nu Gunilla nådde klimax visste jag vad det var fråga om och betraktade henne förundrat. Jag kände igen mycket från mina egna utlösningar, som att varenda muskel i kroppen tycktes spänna sig, till det grymtande ljudet. Min egen upphetsning ökade när jag såg den nakna kvinnokroppen med svetten rinnande vrida sig i sensuell vällust.     

När Gunilla flämtande slappnade av efter orgasmkramperna reste jag mig på knä. Jag lutade mig fram och kände hennes blygd mot ollonet. Sekunden senare sköt jag fram kroppen och lät lemmen glida in i den välkomnande slidan. Det stramade och tog emot lite först, men sedan gled den mjukt in i djupet. Jag pressade mig hårt mot hennes underliv och blev stilla så. Då tittade Gunilla upp, hon såg nästan skrämd ut, och till min oerhörda besvikelse utbrast hon:

– Nej!   

Förvånad stirrade jag på henne, fortfarande med lemmen djupt i hennes kön. Jag trodde, eller ville tro att jag hört fel, men hon upprepade sitt ”nej”. Sedan pressade hon båda händerna mot mitt bröst och sköt mig från sig. Djupt besviken lät jag lemmen dra sig ur henne. Jag trodde jag missbedömt henne och trots min grämelse bad jag henne om förlåtelse och började försöka förklara mig.

– Jag trodde du ville, sa jag skamset. Då log Gunilla igen och svarade:

– Det vill jag, men inte så här. Jag tittade frågande på henne och hon fortsatte:

– Jag vill att vi ligger tillsammans, så jag kan krama dig!   

Nästan rörd av hennes ord hjälpte jag henne resa sig. Vi kramades och kysstes en stund, så tog hon mig i handen igen som hon gjort i köket. Jag följde henne med stapplande steg, eftersom jag hade byxorna vid fotlederna. Denna gång ledde hon mig till sovrummet. Stående vid sänggaveln knäppte hon upp min skjorta samtidigt som jag klev ur byxorna.

– Det känns lite genant, sa hon när vi stod nakna.

– Vad då, frågade jag

– Det där…att jag pillade på mig själv, svarade hon med blicken sänkt.

– Jag tyckte det var häftigt, sade jag men ångrade mitt ordval direkt.

Gunilla fingrade lite tafatt på min erigerade lem.

– Den är fin, sade hon.  

Hon satte sig på sängen och böjde sig fram mot mitt styva kön. Med fingertopparna strök hon skaftet och pungen, jag blundade och hoppades att hon skulle ta den i munnen. Hon tvekade, kanske slogs hon av den ännu var kladdig efter att ha varit inne i henne. I stället kröp hon upp i sängen och lad sig på rygg. Jag stod kvar och såg lystet på hor hon placerade sig bekvämt och särade på låren. Könet såg inbjudande ut och jag gjorde henne sällskap.   

Sakta lade jag mig till rätta över Gunilla samtidig som hon drog mig intill sig. För andra gången lät jag ollonet leta sig in i hennes slida varpå jag började föra lemmen ut och in.

– Så här ska det vara, viskade Gunilla och smekte mig ivrigt över ryggen och stjärten.

– Mjukt och långsamt, uppmanade hon mig.

Snart hade vi funnit en gemensam rytm i ett långsamt tempo. Det tillät mig att dra lemmen ända ut till öppningen, där hon var som mest trång, för att sakta stöta in den i sin fulla längd igen. Hela tiden kysstes vi och Gunilla smekte mig överallt hon kom åt. Den stillsamma takten gjorde att vi kunde älska länge då jag förmådde kontrollera mig. Så snart jag kände utlösningen närma sig lugnade jag mig. Men till slut kände jag hur försatsen sipprade fram, och insåg att kulmen var nära.

– Får jag komma i dig, frågade jag.

– Självklart, blev Gunillas direkta svar.   

Orgasmer kan ju vara olika intensiva. Detta var en av de mäktigaste jag dittills hade upplevt. Det berodde förstås på att jag hade hållit den tillbaka så länge. Jag stönade högt och länge, samtidigt som jag krampaktigt höll min älskarinnas axlar. Det kändes som om det aldrig skulle sluta pulsera vätska ur mig och hela mitt kön värkte. Till slut var det över och jag sjönk utmattad samman över Gunilla som fortsatte smeka mig ömsint. Sakta skrumpnade min penis och kunde inte hålla sig kvar i den trygga slidvärmen.   

Tillfredsställda låg vi bredvid varandra och talade efter den fullbordade akten. Gunilla föreslog att hon i fortsättningen skulle klippa mig hemma hos sig, vilket jag glatt accepterade. Under resten av min tid i universitetsstaden tog jag bussen till Gunillas radhus var tredje vecka. Inte sällan med en bukett rosor i famnen.   

Några dagar efter mitt första besök hos Gunilla ringde Anna, hon ville veta hur min uppvaktning hade utfallit. Jag berättade att jag blivit kvar över natten, utan att gå in på några detaljer. Jag berättade heller inte att min väninna var mer än tjugo år äldre än jag.

– Är du kär i henne, frågade Anna. Jag mumlade något till svar som kanske kunde uppfattas som ett jakande svar.

– Det är klart du är, fortsatte hon, ingen köper väl trettio rosor bara för att få ligga med nå´n!

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Huldran

Ungdomlig och underbar. Mellors är oftast lätta, enkla att se händelsen framför sig och helt naturliga. Precis som en god kaka till eftermiddagskaffet! Tack, Mellors. //Huldran.

28/6, 2018 kl. 17:29