Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/5, 2013 kl. 23:39, av Klara

After Work

Del 1 av 12 i serien Klaras äventyr

Det här är det första novell jag någonsin publicerar, kom gärna med kritik positiv eller negativ, så ska jag försöka utveckla mitt sätt att skriva och då kanske det kan blir flera noveller om nyskilda Klaras äventyr.

Den här historien utspelar sig för några år sedan, bara några månader efter att jag, Klara Johansson, hade skilt mig och flyttat till ett radhus i Uppsalas utkant. Jag var då en kvinna på nyss fyllda 40 år och hade två hemmaboende tonårsbarn en pojke och en flicka, som växelvis bodde hos mig och min f d man som fortfarande bodde kvar i det gemensamma huset inte så långt ifrån mig. Jag hade funnit sig väl tillrätta efter separationen och trivdes med att leva som singel och slippa den slentrian som infunnit sig efter 15 års äktenskap. Jag saknade dock sex i mitt liv och närheten av en man, det kändes som det var länge sedan, då det varit väldigt lite sex inom äktenskapet de senaste åren och gnistan oss emellan var borta. Jag har dock några dildos i sängbordet som åkte fram några gånger i veckan, men en riktig man kunde det ju definitivt inte ersätta fullt ut.

Denna fredagskväll skulle jag tillsammans med sina arbetskollegor, lärare på skolan där jag jobbat i många år, ut på After Work. Det var första fredagen i juni och en vecka kvar till skolavslutningen och sedan stundar ett långt välbehövligt sommarlov. Det hade varit underbart soligt väder hela veckan, både syren och hägg blommade för fullt och dofterna ute var underbara. Det var ett strålande solsken, klarblå himmel och riktiga sommar temperaturer denna fredag och hon såg fram emot kvällen. Klara duschade när hon kom hem från jobbet och behövde snabba på sig lite, då de skulle träffas redan om en timme. Hon hade fortfarande en fin figur, mycket kvinnliga former och ganska stora bröst, D-kupa. Hon visste att hennes bröst var utmärkande, något männens blickar ofta drogs till och hon var stolt över dem och gillade den uppmärksamhet hon fick via dem. Hon klädde på sig en löst sittande v-ringad klänning över behån samt ett par stringtrosor, kändes underbart att få känna sig lite sexig och uppklädd och hon kände att det pirrade i kroppen över förväntan inför kvällen.

Väl framme sitter de ute i solen vid ett populärt uteställe i stan, det underbara vädret gör att det är mycket folk, men som tur är hade de beställt bord och de får menyn så fort de kommer. Klara bestämmer sig för att dricka Rosévin, och att dela en flaska med kollegan Anneli och hon beställer en chevrérulle fylld med lax att äta. De är 16 stycken i sällskapet, stämningen är uppsluppen och trevlig. Mat och dryck slinker ner och de har mycket att prata om, tiden går alldeles för fort. Klara måste efter någon timme och några glas vin, resa på sig för att gå in på toaletten. Hon får köa en stund för alla verkar ha samma tanke och spanar under tiden lite förstrött runt i lokalen. När det blir hennes tur öppnar sig toalettdörren och ut kommer.........en lång mörk man, hur sexig som helst med blåa ögon som blir varma när han tittar på henne. Klara stumnar och kommer sig inte riktigt för att klämma sig förbi honom in på toaletten och hon ser tydligt hur han tittar uppskattande över hennes bröst och sedan går vidare förbi in i lokalen. Klara står kvar någon sekund och tittar efter honom, lite varm om kinderna, -Åh vilken het, snygging. Vilken utstrålning, det kändes som om luften tog slut och hon blev alldeles varm i kroppen.

Kvällen går vidare, Klara spanar lite runt bland borden, men ser inte mannen från toaletten någonstans och släpper tanken, de har trevligt och pratar om jobbet och ditt och datt. Skratten är många och timmarna går. Klara och två andra kvinnliga kollegor Anneli och Linnea, blir kvar när alla andra går hemåt en efter en och det börjar bli kyligt i försommar kvällen så de bestämmer sig för att gå in och sätta sig. De är på väg mot ett tomt bord och går genom lokalen, då Klara känner ögon som bränner på hennes kropp och tittar upp och ser den mörka, långa, sexiga mannen från toaletten, sitta tillsammans med fem andra män, men där två stycken precis är på väg att bryta upp. Klara känner återigen kroppen fyllas av värme och spänning, det var något med hans blick, som vandrar över hennes kropp, det kändes som hon blev totalt avklädd och synad i minsta detalj och han såg ut att njuta av det han såg, med ett litet leende på läpparna. Någon av killarna från samma bord som honom, ropar på Klaras kollega Anneli, som stannar upp, känner igen killen och börjar prata. Det slutar med att tjejerna blir inbjudna att sitta ner vid deras bord. Den långa mörka sitter längst in i hörnet på en soffa och fick precis en plats ledig bredvid sig, Klara klämmer sig snabbt ner där. Grabbarna är också jobbarkompisar, fast målare och har varit ute och firat en kollega som gått i pension, de äldre männen i sällskapet har precis gått. Alla pratar med alla, en trevlig stämning infinner sig, Klaras kollega Anneli visar sig har gått i samma klass som killen som ropade, i grundskolan och de hade inte sätts på många år och hade mycket att prata om. Alla runt bordet är i 35-45 års åldern, alla pratar med alla och frågar allt om varandra. Stämningen är uppsluppen och det beställs in öl och jäger till alla vid bordet, av Annelis gamla klasskamrat.

Den mörka, långa mannen berättar att han är gift och heter Thomas och jobbar som målare och Klara inser att de bor i samma stadsdel, han är några år yngre än henne och har tre barn som är yngre än hennes. Han är lätt och prata med och frågar intresserat om Klaras liv. Han sitter så nära att armbågen ibland stöter till hennes bröst när han lyfter ölglaset från bordet, han retas lite och håller kvar glaset uppe när armbågen når min bröstvårta, som styvnar i den tunna klänningen av beröringen. Stämningen är laddad mellan oss och jag känner att jag rodnar, men att det också pirrar så härligt i kroppen. Klara flämtar lite lätt till och han ler lite pillimariskt när han hör det.

Alla andra sitter framåtlutade och är inbegripna i samtal och ingen tar någon notis av oss. Hon blir lite besviken när han ställer ner glaset och armbågen inte längre finns mot hennes bröst. Plötsligt känner jag i stället en hand på mitt lår, som smeker mig sakta sakta uppåt, stannar på låret en stund, för att sedan sakta fortsätta upp under min klänning. Han smeker sakta min hud under bordet och försöker sakta och retsamt närma sig min fitta. Jag sitter dock så tätt med benen, så det blir svårt för honom att nå in och jag tittar leende på honom och kan inte låta bli att luta mig lite bakåt och sära inbjudande på benen, min kropp var ju så utsvulten av manlig beröring så det är bara lusten som styr mig i denna stund, helt utan tanke på att jag satt där med en gift karl. Thomas sitter kvar lutandes framåt på bordet och jag försöker se ut som om jag slött tittar ut över övriga gäster i lokalen, medan jag känner Thomas fingrar närma sig min skåra. Han stryker sakta ett finger övertrosorna och jag känner det mjuka tyget mot min fitta. Snart lirkar han in ett finger och känner över skåran några gånger tills den öppnar sig och drar sedan fingret fram mot klitoris och gnuggar den lite och fortsätter sedan att utforska med ett finger i det våta han hittar där. Jag har svårt för att inte flämta av njutning och snart kommer två fingrar in i mig och känner att där är det fruktansvärt vått. Thomas petar och gnuggar och trycker fingrarna in och ut och fram och tillbaka i mitt underliv i några sekunder och jag har oerhört svårt för att sitta still och måste till slut be honom sluta.

- Inte här, det går snart för mig!

Thomas lutar sig tillbaka och säger:

- Vilken underbart trång och våt fitta du har, idag skiter jag i att jag är gift, jag måste få känna min kuk i dig, det kände jag direkt när jag såg dig!

Jag tittar ner och ser att han har värdens bula i skrevet på hans jeans, som han gnuggar ena handen över och tittar bedjande på mig.

Jag reser mig upp och säger:

-Jag måste gå på toaletten!

- Jag passar också på och gå när du reser dig, säger Thomas högt så alla ska höra, det är så trångt att ta sig ut härifrån så jag har suttit och hållt mig ett tag.

Ingen runt bordet verkar märka den sensuella stämningen som finns mellan oss, utan pratar glatt på om ditt och datt och Anneli bara nickar mot oss. Det blir direkt en toalett ledig när vi kommer fram och vi kastar oss in där båda två. Thomas vänder sig om och låser och börjar kyssa mig och han kysser helt underbart, hela jag vibrerar och jag bara längtar efter denna man, som lyckas få min kropp att reagera på detta sätt. Nu går det fort, mina trosor dras snabbt av och jag lossar bältet i hans jeans, så hans byxor faller ner på toalettgolvet, kalsongerna sitter fast i försatsen och jag får lirka av honom kalsongerna och ut sprätter en grov härlig kuk, som jag tar i ett fast grepp om och runkar några gånger. Thomas känner sig fram upp från mitt lår och drar sakta ett finger över min fitta för att sedan pressa in fingeret i skåran och där möts han av en våt och välkomnande fitta och trycker sakta in två fingrar och lutar sig mot mig och säger --Hmmm, måste bara få knulla dig!

Det är trångt på toaletten och han vänder på mig, så jag står lutat över toalettstolen men benen brett isär och tar tag i sin hårda stora kuk och drar den några gånger i skåran och sedan riktar han in den i min våta fitta. ,- Sakta, sakta säger jag jag älskar att bli fylld och vill sakta njuta av att du fyller hela mig. Thomas trycker sakta, sakta in sin hårda kuk i mig och det är så underbart att jag knappt kan stå upp. Åååh vad skönt och så länge sedan jag kände denna härliga känsla! Thomas tar mina bröst i sina händer och jag lutar mig framåt så mycket jag bara kan. Kuken går fram och tillbaka i mig och Thomas ökar takten, det är bara helt underbart skönt, men efter bara några drag kommer Thomas i en stor kladdig sats i mig.

-Förlåt du gör mig så kåt, så jag hade ingen chans att vänta på dig! Har längtat efter dig hela kvällen och jag vill så jättegärna ha mera. Snälla vi drar!

Vi fixar till kläderna och går ut från toaletten, längt fram i toakön står en kille i 30 års åldern som ler förstående mot oss, han hade definitivt hört och förstått vad som hände där inne på toan.

Vi går tillbaks till sällskapet som knappt noterat att vi varit borta och Thomas säger.

-Jag tycker det var är dags för mig att bryta upp och åka hem och och eftersom Klara och jag insåg att vi bor åt samma håll passar vi på och dela taxi hem. Jag går fram för att krama om Anneli och Linnea och tacka alla för en trevlig kväll och känner sperman rinna ner för insidan av mina lår och kom på att trosorna blev kvar på toalettgolvet. Det är varmt i lokalen och jag är inte ensam om att ha rödflammande kinder och blanka ögon och ingen av tjejerna gör någon min eller kommentar om mitt tillstånd, utan hejar glatt och fortsätter sitt samtal med de andra runt bordet. Skönt tänker jag ingen har märkt något. Vi smiter ut genom lokalen så fort vi bara kan och småspringer fram några kvarter tills vi kastar oss in i en port, men vi kommer inte längre, då det är portkod för att ta sig in. Thomas pressar upp mig mot väggen och trycker sin kropp mot mig och kysser mig på sitt underbara sätt, jag är så kåt så min kropp bara vibrerar och det dunkar i mitt underliv. Thomas står och gnuggar sitt kön mot min kropp och han börjar återigen hårdna och jag bara njuter och rycks med att all lust som finns i min kropp och att han så tydligt visar att han vill ha mig. Snart väcks vi till liv av att två tonårskillar som kommer skränande gående på gatan och hojtar, hörbart berusade.

Vi springer skrattande iväg en bit till, hand i hand och kommer snart till en park, där vi hittar fram till en parkbänk som ligger lite undanskymd i hörnet bakom en häck. Thomas sätter sig ner och jag ställer mig på knä och lirkar fram hans underbart grova kuk ur byxorna och lutar mig fram och smakar på den. den smakar underbart och är kladdig av både sperma och mina safter, jag slickar på ollonet och försöker få in hela kuken så långt in som jag bara kan i min mun. Thomas njuter märkbart och flåsar

- Rid mig!

Jag är inte sen att gränsla honom och föra in kuken i min våta fitta, som fortfarande är otillfredställd. Thomas tar tag i min klänning och lyfter den i ett tag över min kropp. Jag rider honom sakta medans jag lutar mig fram och njuter av hans underbara kyssar. Jag slutar kyssa och lutar mig lite bakåt och blundar och bara känner in känslan när jag gnuggar mig fram och tillbaka, upp och ner. Thomas håller en hand om vardera bröst som nu gungar ordentligt i takt, fortfarande kvar i behån. Det är så underbart skönt, känna sig spetsad på en underbart grov kuk, det och det bara rinner safter och gammal sperma ur min fitta.

-Ååååh fan van skön du är! säger Thomas

Jag håller på ett tag, det är så skönt så jag vill aldrig att det ska sluta. Jag stönar mer och mer och tillslut krampar jag med hela kroppen vibrerande i orgasm och jag biter mig i läpparna för att inte skrika högt. Jag lutar mig fram och blött kysser denna underbara man. Hela kroppen är så där skönt avslappnad och jag har ett stort leende klistrat på mina läppar.

Thomas är fortfarande hård i mig, han lutar sig fram och knäpper upp min behå och nafsar in mina bröstvårtor i munnen, min kropp är definitivt inte nöjd, mina bröstvårtor är fortfarande hårda och jag mumlar.

- Mmmm vad jävla skönt du gör det! Ååh du underbara man! Det här behövde jag!

Då lägger han ner mig på rygg, på gräset nedanför bänken. Thomas fortsätter att nafsa mig i brösten sedan särar han mig ordentligt och lägger sig tillrätta och stöter in sin hårda lem i mig. Jag lyfter mina ben och lägger dem på hans axlar och njuter av att känna att han kommer så långt in i mig.

-Åh du våta kåta underbara kvinna, flåsar Thomas och jag kan bara flåsa -Hmmm, till svar. Jag är så blöt så det riktigt plaskar när han pumpar ut och in i mig. Det är så skönt, det är så underbart härligt att känna denna man knulla mig. Det känns som om jag aldrig vill att han ska sluta. Snart känner jag de välbekanta pirrandet och känsligheten som kommer i kroppen, det blir blötare där inne och jag vibrerar snart i hela kroppen när orgasmen återigen kommer och Thomas kan inte hålla i mot när han känner mig bli trängre runt hans lem och ligga där under honom skakande som ett asplöv. Han fyller mig återigen med sin varma sperma och lägger sig på mig, ger mig en blött puss och lägger huvudet på min axel. Jag känner mig så nöjd och tillfredställd. Jag bara njuter av att ha honom nära mig och vi ligger så någon minut alldeles tysta medans jag smeker honom över armen som ligger över mina bröst. Snart har pulsen gått tillbaka till det normala och vi reser oss upp och klär på oss och börjar gå hemåt. Vi går tysta och nöjda och pratar inte speciellt mycket med varandra, håller inte ens varandra i handen. Vi bryr oss inte ens om att vifta fram en taxi fastän det passerar några där vi går. Jag är kladdig och det rinner sperma och safter på insidan av mina lår. Efter ca 20 minuter kommer vi fram till den väg där vi måste skiljas, för att gå åt olika håll. Thomas tar Klara i handen och säger

-Tack, det var en underbar kväll. Klara ställer sig på tå och ger honom en snabb puss på munnen och säger sedan:

-Tack detsamma det var sååå skönt och verkligen välbehövligt! Ett underbart minne!

Båda fnissar lite blygt och så släpper de varandra och han vänder sig om och går hem till fru pch barn och jag går hem för att duscha av min kladdiga, tillfredställda kropp och sedan lägga mig i min ensamma säng.

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Pappi

Jag gillar den här..... Grymt bra Klara

29/1, 2017 kl. 20:44

#5

Klara

Tack för alla kommentarer. Jag skrev först berättelsen i tredje person, men började sedan ändra till jag-form, när jag skulle publicera och det blev inget bra....är svårt att gå in och "rätta" när man kan berättelsen och handlingen! Ska inte ändra nästa som kommer...!

13/5, 2013 kl. 09:37

#4

Tuttiz

Härlig läsning men liksom någon annan skrivit redan, lite frustrerande att du pendlar mellan första och tredje person..
Läser gärna en fortsättning!! :)

10/5, 2013 kl. 00:29

#3

Baluns

Underbart sexig läsning ;-)

9/5, 2013 kl. 02:16

#2

jessicaa

Bra innehåll men lite störande att berättelsen vinglar mellan första och tredje person (jag resp. Klara)

8/5, 2013 kl. 10:40

#1

Fröken H

Välkommen till min Bubbla Klara. Ser verkligen fram emot fler alster från dina pekisar ;)
/ FrökenH

7/5, 2013 kl. 23:40