Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/5, 2013 kl. 23:19, av Klara

I Klassrummet

Del 2 av 12 i serien Klaras äventyr

Alla berättelser om Klara är fristående och kan läsas var för sig, men sammanhanget blir bättre om man läser dem i ordning. Hoppas att ni får njuta av att vara med Klara på jobbet.....

 

Det var tisdag och ca 1,5 vecka sedan Klara Johansson varit ute med sina arbetskollegor på After Work. Klara är lärare i Uppsala och det var skolavslutning i fredags. Hon hade haft en årskurs 5:a som hon nu tagit farväl av och de skulle vidare i höst till Högstadieskolan i närheten. Själv skulle Klara få en blivande 3:a till hösten, så hon höll på och städa ur och gå igenom vilket material som skulle beställas inför kommande läsår. Det var andra dagen hon höll på och hon ville bli färdig senast i morgon onsdag, för att sedan gå på ett långt och välbehövligt eget sommarlov.

Hon hade tänkt mycket på mötet med Thomas förra fredagen och deras underbara passion för varandra och ibland på kvällarna drömt sig tillbaka medan dildon pulserade inne i hennes kropp, det är skönt men hon längtade efter riktig vara, det är betydligt skönare med en man och fysisk beröring. Klara försökte inte att tänka på att Thomas var gift, utan mer över att det var en underbar upplevelse och välbehövligt för hennes välmående och självförtroende efter skilsmässan. Hon kände sig mer välmående, uppskattade mer sin kropp och njöt av att få uppskattade blickar och var nöjd över att hon tagit steget efter många års funderande och skilt sig från ett förhållande där sexet inte längre var tillfredställande, för att våga sig på att få lite nya erfarenheter.

Medan hon gick igenom det sista skåpet med kursböcker och ritpapper tittade hon lite då och då ut genom fönstret från klassrummet, där ute var barnen från fritids tillsammans med fritidspersonalen. Det var full aktivitet i den underbara sommarsolen på skolgården. Barnen hoppade hopprep, klättrade på klätterställningar, spelade King och basket och på fotbollsplanen var ett 20-tal barn tillsammans med Patrik. Patrik är fritidspedagog på skolan, 26 år och en riktig idrottskille, han hade börjat på skolan i höstas och var runt 190 lång och beundransvärd på att handskas med de stökiga killarna på skolan, som såg upp till Patrik med tindrande ögon och sög i sig allt han sa, alla ville ju vara som Patrik. Patriks uppgift var att vara med på rasterna och på fritids på eftermiddagarna, samt vara resurs i en liten grupp med lite stökigare barn på skolan. Det hände ibland att eleverna i den stökiga gruppen varit i konflikt på rasterna med Klaras elever i klassen och Klara hade tagit hjälp av Patrik för att lösa konflikterna. Hon uppskattade Patrik mycket och tyckte det var en duktig pedagogisk kille som var en bra förebild och hon var glad över att han jobbade på deras skola.

Nu när hon tittade på honom såg hon saker som hon inte hade tänkt på tidigare, han hade bara ett par svarta adidas-shorts på sig och vilken underbart vältränad kropp han har, han är verkligen urläcker, man såg markerade muskler som spelade både på lår, vader och mage, nu när han rörde sig där ute. Hans kropp blänkte lite av svett och han fintade precis en kille med fotbollen, medan två andra småkillar som hon kände igen som hennes blivande 3:or, hängde skrattande på honom för att han inte skulle komma förbi. Vilken fantastisk kille och vilken kropp!!! Patrik såg dessutom så ung, glad, lekfull och bekymmerslös ut. Hennes ögon vandrade upp och ner över hans vältränade kropp. Om man ändå var yngre tänkte Klara med en liten suck.

Patrik hade inte varit med på After-Worken tidigare för han hade haft fotbollsmatch denna kväll och Klara visste inte så mycket om honom och hans privatliv. De samtal Klara haft med honom var oftast om och med eleverna på skolan, eller det hon hörde i personalrummet när Patrik berättade om resultat från matcher han deltagit i och hon hade förstått att han var målspottare i sitt lag. Klara återgick till sitt arbete. Hon plockade ihop två kartonger med böcker för de äldre årskurserna, som så småningom skulle några klassrum bort i korridoren, till hennes kollega Anneli som haft en årskurs fyra, dvs blivande 5A. Hon hade också fått ihop två säckar med papper och skräp som skulle kastas. Klara hade flera gånger under dagens arbete drömt sig ut genom fönstret med blicken och fastnat med ögonen på Patrik, som hade varit ute i solen mer eller mindre hela dagen, med en massa barn omkring sig och synts till både på fotbollsplanen, snurrandes långhopprep åt hoppande tjejer och killar och ibland sittandes och solat medan barnen lekte runt om. Vid ett tillfälle hade de möts i personalrummet Patrik hade stått och druckit vatten ifrån kranen när Klara kom för att hämta en kopp i skåpet för att ta kaffe ur kaffemaskinen. Klara blev lite tyst och rodnade medan hennes blick slukade hans vältränade kropp på nära håll. Oh vad läcker han är, tänkte Klara, men sa:

-Härligt väder vi har i dag!

-Ja, man ska definitivt inte klaga, sådana här dagar har man världens bästa jobb, sa Patrik och log mot Klara innan han gick ut igen.

Anneli hade varit in i klassrummet och tittat över de arbetsmaterial Klara hade över till henne, men eftersom Anneli skulle vara ledig för begravning av sin farfar dagen efter, lovade Klara att se till att kartongerna kom in i hennes klassrum. Anneli kramade om Klara och de önskade varandra ett skönt sommarlov och lovade att höras för att göra lite saker tillsammans under sommaren, singlar som de båda var. Klockan började närma sig fyra på eftermiddagen och det var dags att fundera på att gå hem, men först ville Klara bli av med sopsäckarna ur klassrummen. Klara packade på soppåsarna på en pirra och gick ut genom skolbyggnaden mot soprummet som var på kortsidan bakom gymnastiksalen. Patrik satt nu ensam lutad mot gymnastikväggen och på fotbollsplanen bredvid spelade fortfarande ett 10-tal barn fotboll, många barn hade redan gått hem från fritids och resten var inne.

- Här sitter du och har det bra, säger Klara.

- Ja, jag kände att det var skönt att sitta här i skuggan ett tag, ungarna har kört hårt med mig på fotbollsplanen i dag, svarar Patrik med glimten i ögat.

- Ja, jag har sätt att det varit full aktivitet på dig från fönstret i dag!

- Det verkar ha varit full aktivitet för dig med, som kommer med så mycket sopor.

- Ja, man samlar på sig, säger Klara. Har några tunga kartonger som ska till blivande 5A också, Anneli blev tvungen att åka hem till Hudiksvall på begravning, men det tar jag i morgon.

- Hörde att hon skulle iväg, tråkigt. Jag kan hjälpa dig med kartongerna till Annelis klassrum i morgon, jag har det lugnt efter lunch, fritidsbarnen ska gå tipspromenad i skogen och jag sätter upp frågorna först men behöver inte gå med barnen, eftersom jag öppnar på fritids i morgon slutar jag tidigare.

- Det blir jättebra om du vill det, det blir lite tyngre än man tror med en massa böcker.

Klara fortsätter till soprummet som är proppfullt med sopsäckar, det är många som städat ut sina klassrum, men det står en container utanför soprummet, som är halvfull. Klara tar sopsäck nummer ett och lyfter upp och kastar i containern tar tag i sopsäck nummer två som är betydligt tyngre, känner hon, när hon har den halvvägs upp i luften. Säcken höll på glida ur hennes händer och hon kände att det blev en glipa mellan linnet och kjolen när hon stod så. Patrik kom fram och ställde sig tätt, strax bakom, för att hjälpa till att skjuta på sopsäcken upp i containern. Klara kunde inte låta bli att bli berörd av att känna hans vältränade kropp så nära och känna lukten av svettig man. Hans ena hand nuddande hennes bara midja när den var på väg upp mot sopsäcken och Klara fick hålla igen för att inte flämta av känslan av beröring.

Hans längd och hans styrka gjorde att det var lätt att putta i säcken i containern och hon kunde bara inte låta bli att puta lite med sin stjärt mot honom, där han stod nära lutandes mot henne. Patrik stannade upp och hon kände att det blev något hårt mot stjärten. Patrik lät handen, som precis släppte sopsäcken, glida ner över hennes bröst och mjukt stanna där och känna...Klaras bröstvårtor blev alldeles styva och att det pirrade så underbart i hennes kropp....

- Patrik, ropade en av killarna från fotbollsplanen. Samuel tog bollen med handen! Stämningen blev bruten och Patrik gick till fotbollsplanen och började styra upp tillvaron för grabbarna. Klara stod drömmande kvar några minuter och tittade efter honom.

– Vad håller jag på med han är ju 15 år yngre än mig, mumlade hon tyst för sig själv. När Klara kom hem klev hon in i duschen och tog med sig en dildo med vibrat och medans hon duschade stod hon där och tänkte på en ung man med otroligt vältränad kropp, medans dildon vibrerade och pulserade in och ut i henne Efter att gått i ett kåtrusmer eller mindre hela dagen, tog det inte speciellt lång tid innan kroppen skakade i orgasm.

Dagen efter.

Klockan var strax efter lunchtid och skolan var nästan tom, de flesta lärare hade gjort färdigt och gått på sommarlov, barnen och fritidspersonalen hade gått iväg på tipspromenad i skogen så skolgården är ovanligt tyst och öde. Klara sitter vid katedern och ska precis skicka iväg den sista beställningen på läromedel när Patrik iklädd bara ett par beige cityshorts, kommer in i mitt klassrum.

-Du VAR kvar, jag trodde alla lärare hade lämnat skolan, det är så ovanligt tyst och tomt här i korridoren. Ska jag hjälpa dig med kartongerna nu.

Klara pekade mot de två kartongerna som var överlastade med böcker och riktigt tunga.

- Pirran, sa Patrik. Han lyfte upp kartong nr ett och Klara sköt under pirran och så tog han även nästa kartong och ställde ovanpå. Hon tittade med spänning på när hans muskler arbetade och såg några svettpärlor komma fram i pannan. Han kom fram och tog tag i pirran och snuddade hennes armar, det gick som en stöt igenom Klara. Patrik verkade inte heller oberörd, rodnar lite och tittar henne djupt i mina ögonen innan han säger:

- Går du före och öppnar Annelis klassrum?

Klara mumlar något ohörbart till svar, men går några steg före Patrik genom korridoren mot Annelis klassrum. Hon låser upp dörren och säger:

- Ställ dem här på bänkarna bredvid katedern, så de inte står i vägen när städerskan kan bona golven under lovet.

Vi hjälps åt och tar varsin sida på kartongerna och skickar dem upp på bänkarna. Efter sista kartongen ställer han sig tätt emot henne på samma sätt som vi avslutade i går och gnuggar sin kropp emot henne och lägger båda händerna på hennes bröst och säger.

- Det var så här vi slutade igår va?

Klara har en blommig, luftig sommarklänning på sig i dag och det tar inte lång tid innan hon känner hans händer flytta sig från hennes bröst ner över sin kropp och in under klänningen och upp över magen och upp till behån.

- Vilka underbara bröst du har, älskar kvinnor med stora bröst, säger han flämtande och hon känner hur hård han är när han trycker sig mot hennes stjärt.

- Har tänkt på dem och dig sedan mitt möte med dem vid containern i går....!

- Och jag på din underbart muskulösa kropp, säger hon som om allt sunt förnuft rinnit ut ur kroppen, samtidigt som det började pirra så underbart skönt i underlivet.

Klara lutar sig fram över katedern och särar inbjudande på benen. Patrik tar tag i trosorna och drar ner dem en bit på låret så han får in en hand och smeker över hennes våta fitta, och låter ett finger retsamt löpa i hennes skåra. Klara flämtar märkbart och hennes ben viker sig nästan av beröringen, men Patrik höll henne i ett hårt grepp. Han greppar tag om hennes hår, drar hennes huvud bakåt med hjälp av det och kysser henne intensivt.

Han går fram och stängde och låste dörren till klassrummet, persiennerna var redan nedvinklade, så det var ingen insyn. Han återvänder till Klara och lyfter lätt upp henne på katedern, drar av henne klänningen och kysser sig neråt. Hon knäpper själv upp behån och tar av sig den medan han kysser hennes mun, hennes hals, hennes örsnibb, hennes bröst, hennes mage och hennes venusberg. Han tar av henne trosorna helt och särar varsamt på hennes ben och började snabbt slicka hennes klitoris. Klara stönade högt och njuter när hans hårda tungspets sedan gled in i hennes våta hål. Samtidigt som han slickar hennes fitta lirkar han av sig sina shorts och kalsonger som han har därunder. Klara såg i ögonvrån hur en stor och hård kuk kommer fram och ställer sig rätt upp mot hans mage. Han runkar sig själv samtidigt som hans tunga virvlar mellan hennes ben. Klara stönar högt.

- Så jävla underbart skönt. Mmmmm.


Han reste sig upp så att Klara kommer åt att runka hans grova kuk. Hon kände hur hans lem pulserar av kåthet i hennes hand. Hon går ned på knä och slickar försiktigt på hans kukskaft. Sedan tog hon honom i munnen och ömsom sög riktigt hårt och djupt, ömsom slickade retsam på kukskaftet. Han stönar högt och tittar bedjande i hennes ögon. Klara släpper då hans hårda lem och lutar sig fram över katedern med sin stjärt vänd mot honom. Hon svankar mot Patrik samtidigt som hon sensuellt befaller honom:

- Snälla fyll mig! Min kropp längtar efter det!

Det var precis det Patrik behövde, han tar tag i hennes höfter och för in sin hårda kuk i hennes våta mus. Klara stönar till. Känslan av hans hårda lem som gled djupt in i henne var helt fantastisk.,,,,skönt! Han knullade henne hårt, och de båda stönade ikapp med varandra. Deras svettiga kroppar slogs ihop och gled isär allt snabbare. Samtidigt som han knullade henne tog han henne på brösten, nöp henne i bröstvårtorna och drog retsamt i dem. Den behandlingen gjorde Klara otroligt upphetsad och hon stönade njutningsfullt.

Patrik drog ut sin kuk och vände snabbt på henne så att de hamnade med ansiktena mot varandra. Han smekte lätt hennes fitta innan han återigen tryckte in sin stora lem i hennes våta hål. Klara drog sig intill honom och de båda kysstes intensivt, samtidigt som han knullade henne hårt, med en ungdomslig viril entusiasm. Klara lade sig ner med ryggen på skrivbordet och han la upp hennes ben på sina axlar. Han knullade henne hårt och djupt medan hon intensivt gnuggade sin klitta med handen. Han knullade henne intensivare och hårdare samtidigt som han började skrika ut sina stön. Han var nära att komma, och så även hon. Det var så underbart skönt och hon ville aldrig att det skulle sluta, det dunkade så underbart i underlivet och känslan av att känna honom i sig var sååå skönt..... men just då kände hon hur han tömde sin säd i henne samtidigt som hennes fitta krampade i en intensiv orgasm. De skrek ut sina stön och sedan låg de båda i en flämtande hög över Annelis kateder och kände hur pulsarna slog. Böcker, pennor, sudd, en sax och massa papper låg spridda över golvet runt katedern och de började småskratta båda två åt den absurda situationen.

Patrik kysste henne och sa:

- Underbart med en mogen kvinna, ni kan verkligen ge er hän och knulla i din ålder.

Han klädde på sig sina kalsonger och shorts och fortsatte.

- Den tomma pirran??? Ska jag ta med den och ställa den hos vaktmästaren när jag går?

- Gärna sa jag och försökte knäppa behån där bak. Medan jag klädde på mig gick Patrik mot dörren, han vände sig om och sa.

- Du får gärna höra av dig om du behöver någon mer hjälp, jag ställer så gärna upp. Ha ett bra sommarlov.

- Det ska jag ha och du Patrik......Tack för hjälpen!

Patrik blinkade och gick sedan ut ur klassrummet jag blev kvar ett tag och städade upp på och runt Annelis kateder och sedan gick jag in i mitt klassrum och gjorde det sista innan jag gick på sommarlov, med en erfarenhet rikare och en tillfredställd kropp.

25 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

JonB

Bra där Klara!! Dig skulle man vilja stöta på nån gång i Uppsala...

31/10, 2013 kl. 10:09

#2

långeman

Den här är riktigt bra. Fint sug och en stadig stegring mot det explosiva slutet.Klara slarvar verkligen inte bort sin chans med den unga snygga fritidspedagogen!

28/9, 2013 kl. 19:52

#1

långeman

Ömsom hårt och ömsom retsamt, vem gillar inte det? Och nypa i bröstvårtorna,
mmm.. Tack för en skön novell!

26/9, 2013 kl. 23:53