Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/8, 2013 kl. 16:45, av Mrs_Robinson

Albins äventyr: Del 2 - Mamma Mia

Del 2 av 2 i serien Albins äventyr

Vilka är de som klampar in i Albins sommarparadis om inte hans föräldrar... och stöter på ett oväntat "problem".

Flaggar denna story då det innehåller förbjudna familjerelationer. Var varnad och läs inte om det väcker anstöt.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

57 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Segemale

Tyckte det var en bra story fast som nämns i tidigare kommentar så kan du kanske komma med del 3 och då vill säkert grannfrun vara med igen

21/2, 2022 kl. 12:33

#7

TG64

Tråkigt att höra att du har (haft?) svårt för familjerelationer...
Jag själv är ingen författare men gillar de historierna som dock borde beskrivas från yngre ålder än vad som är tillåtet att skriva om tyvärr... En passlig kompromiss vore att tillåta yngre sex så länge allt är positivt och inte heller manipulerande? Trots allt finns sexuella känslor redan som foster och barn är nyfikna av sig och att skrämma dem är väl heller inte rätt?
Själva ämnet kan diskuteras i oändlighet men om man håller sig till fakta så är det kultur och sociala normer som avgör lagstiftningen, det finns stammar med urinnevånare där allt är fritt och ingen tar skada som exempel på motsatta normer! Därmed måste jag påpeka att man ska följa rådande lagar och enbart i fantasin leka med förbjudna saker!!! Det räcker gott för en normal människa...

26/6, 2020 kl. 18:08

#6

annaljung

Kåt och härlig berättelse. Pappan kan väl få vara med?

7/7, 2016 kl. 16:19

#5

Mrs_Robinson

Det är nog med skilda känslor man både skriver och läser en sådan här historia. Jag har haft svårt för berättelser med familjerelation. Av just den anledningen tog jag an det och det gick rätt kraftigt i överstyr enligt mitt tycke.

9/2, 2014 kl. 20:54

#4

denglade

Bra skriven... även om jag inte jublar över mamma-son
..
Vore bra om Lottens man reste bort igen ;)

9/2, 2014 kl. 18:22

#3

chevelle

Gärna mera..

23/11, 2013 kl. 14:48

#2

chevelle

Gärna mera..

23/11, 2013 kl. 14:47

#1

Nils

Vilken helt otroligt skön familj ni är.En ung skön mamma ( fotomodell) som vill ha kuken sej dygnet runt.Det måste vara en önskedröm att få knulla henne så mycket man orkar få känna hennes sköna kurvor mot sin kropp.Att få tömma all säden djupt in i fittan som kramar & mjölkar & vill ha mer mycket mer av den goda varan i sej. Berätta mer snälla.

9/11, 2013 kl. 13:59