Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/8, 2013 kl. 16:03, av harmoni

Min vän och jag

En av hennes första fantasier skulle ikväll införlivas. Hon hade aldrig varit på en sexklubb, men var väldigt nyfiken. Hennes bäste killkompis följde med.

Hon stod framför spegeln hemma. Kände sig nöjd med klädvalet. Den tajta svarta klänningen smet åt kring hennes mulliga och kurviga kropp. Dekoltaget visade hennes stora bröst. Under den svarta bar hon en bh utan kupor, sån där som brösten sticker ut utanför. Tillhörande trosor var ett par stringtrosor med öppen gren. Sexig var precis det rätta ordet tänkte hon. Lite kåt blev hon allt enbart genom att bära dessa kläder. Make upen var av naturlig sort med mycket bruna toner. Hon ville fortfarande ha kvar sitt oskyldiga, naiva ansikte. Många män tänder nog på blandningen av oskyldigt och vilddjur tänkte hon.


Det ringde på dörren och hon misstänkte att det var hennes bästa killkompis sen 25 år tillbaka. De hade aldrig haft sex och skulle inte ha det ikväll heller. Han hjälpte henne på med jackan och de lämnade hennes lägenhet. Taxin väntade utanför och hennes vän öppnade artigt dörren till baksätet. Han bad henne sätta sig i mitten av sätet och satte sig själv bredvid. Taxin började rulla och hennes kompis drog isär hennes lår. Chauffören rättade till sin backspegel för att se vad hans passagerare gjorde i baksätet. Förvånad och överraskad sänkte han spegeln ytterligare så att såg rakt in under hennes klänning. Det pirrade lite i henne eftersom hon aldrig visat upp sig på detta sätt för en främling. Hon rörde lite på sig och lätt sin ena hand ta sig ner mellan hennes ben. Hon särade ordentligt på öppningen i trosorna så chaufförens utsikt skulle bli ytterligare underbar.


Vi var framme och hon klev ur. Hon lutade sig in genom chaufförens fönster. Sträckte fram en hand för att känna i hans skrev. Där var det hårt och styvt. Han log mot henne. Kompisen ville betala men chauffören tackade för showen och ville inte ta emot några pengar. Tänk att det var så enkelt att slippa betala.


Jaha, då var det dags att förverkliga ytterligare en av hennes fantasier. Gå på sexklubb. Hon förvissade sig om att hennes kompis förstod vad som gällde och att det var hennes beslut under kvällen som avgjorde hur det skulle bli.
Innanför dörren var belysningen dämpad. Första känslan var varmt och mjukt. Det var ju bra. Hon hängde av sig sina ytterkläder under tiden hennes vän betalade inträdet. De gick genom ett tråddraperi och kom in i ett rum där väggarna var tygbeklädda. Golvet hade heltäckningsmatta och hon hann tänka att det var väl opraktiskt på en sexklubb. Om inte annat måste det vara svårstädat. Det visade sig dock att detta var bardelen. Här kunde man slå sig ner, ta en fika eller ett glas vin. Våningsplanet var som ett loft vilket innebar att man kunde se ner till våningen under. När hon kikade ner såg hon att där nere pågick det en hel del aktiviteter. Förutom att det på en enorm madrass låg en hög med både män och kvinnor och hade sex med varandra, så stod en man och tog en kvinna bakifrån medan hon sög en annan. Somliga var helt nakna och andra hade olika antal kläder på sig. Kropparna var i alla former. Det var korta, långa, smala, tjocka, ja alla var där och tog för sig. Hänförande att se och mycket upphetsande tyckte hon.


De satt kvar och drack varsitt glas vin. Hon började slappna av och vände blicken nedåt. Hennes vän tyckte att det nu var dags att gå en trappa ner och genast blev hon lite pirrigt nervös. Nervositeten satte sig alltid i magen och hon kände sig lite illamående. Det här var verkligen spännande. När det kom nedför trappan vändes många blickar åt deras håll. Hennes vän nickade igenkännande åt några. Det fanns några stolar där nere som de satte sig på. Hon behövde sansa sig lite och hennes vän kände att hon var spänd. Han var verkligen bra eftersom han inte forcerade något. Några av männen sände några kåta blickar åt hennes håll. En del av männen var riktiga läckerbitar. Sexpack på magen som som hon gärna skulle vilja känna på. Det fanns äldre virila män som passerade henne för att visa upp sina enorma kukar som var styva och hårda. Luften kändes tät av mycket knull och kåthet. Det var omöjligt för henne att inte bli påverkad.


Hennes kompis frågade om det var något hon ville göra eller prova. Hon kom på den roliga idéen att han skulle låna ut henne till ett antal män. Villkoren var sådana att de skulle vara välutrustade och fräscha. Det fanns dessvärre några på klubben som inte såg särskilt renliga ut och de gick såklart bort. Hel o ren och lukta gott var viktigt för henne. Hon satt kvar på stolen medan hennes kompis gick runt bland männen. Han sålde henne för en kondom och lite enkla instruktioner om vad hon förväntade sig. Åtminstone var det det hon hoppades att han sa. Hon såg honom välja ut sex män. Varierad ålder, men med en sak gemensamt. De hade enorma kukar. Första tanken hos henne var hur hon skulle klara av att ta emot dessa stora, grova och långa kukar. Ändå insåg hon att detta kunde bli en av hennes mest njutfulla stunder i livet.


En av de sex männen kom fram och tog hennes hand. De andra männen hade redan samlats vid något som liknade ett upphöjt podium. Innan han försiktigt la henne ned och började kyssa henne, drog han av henne den svarta klänningen. De andra männen började genast smeka henne över hela hennes kropp och sa uppskattande ord om hennes val av underkläder. Alla dessa händer som rörde vid henne, kramade om hennes bröst, insidan av låren. Någon lyfte upp hennes höfter och la en kudde under hennes stjärt. Hon kände hur hennes fitta öppnade upp sig. Plötsligt kände hon en tunga som slickade lite försiktigt. Tungan trycktes in så långt det gick i henne. När en man knådade hennes bröst samtidigt som hon blev slickad av en annan gick det som sköna ilningar längs hennes ryggrad. Hon satte ner fötterna i underlaget och lyfte upp sin stjärt ännu mer. Runt henne stod tre män och onanerade till det de såg. Även min vän verkade gilla det han såg eftersom hans hand rörde sig innanför hans byxor.


Två av männen hjälpte henne nu runt så hon stod på alla fyra. Samma två ställde sig framför henne och den ena började knulla henne i munnen. Hon kände smekande händer över ryggen och något som rann ner längs hennes stjärtskåra. Hon undrade om det var någon av männen som redan sprutat men förstod att det var glidmedel när en man bakom henne började smörja in hennes anus. Hon sög än den ena än den andra. Även de tre som stått bredvid och onanerat ville känna av hennes mun. Helt osannolikt var det fem män som mer eller mindre stod i kö för att få stoppa in sina kukar i hennes mun. Efter en lång stund av mjukgörande och vidgande anusmassage kände hon hur mannen bakom försökte komma in i henne. Hon var trång och det gjorde lite ont, men han tryckte långsamt, långsamt på. Hon sög o sög de andra männen och äntligen kände hon den styva kuken i hennes anus. Gudomligt. En av de övriga männen ställde sig nu och började smeka hennes klitoris. Så underbart skönt så det var nära att gå för henne. Fler av männen gick bakom henne. De ville tränga in i hennes vidgade anus. Känslan av att stå som en hund och bli knullad av man efter man. Att de utnyttjade henne som ett objekt för sin egen njutnings skull var enormt sexigt.


Alla sex männen ledde henne nu vidare till en stol som liknade en gynekologstol. De hjälpte henne upp och la upp hennes ben på benställningarna. Det fanns remmar på benställningen och männen spände fast de så att hon inte skulle kunna ta ner sina ben. På sidan nedanför hennes ljumskar stod det på varsin sida två pallar. Hon förstod inte varför förrän den ena av de sex männen ställde sig på dem och grenslade henne. De övriga männen stod hela tiden runt henne och smekte sina hårda lemmar. Hennes utsatthet var berusande. I närheten fanns hela tiden hennes vän och bevakade att hon uppskattade det som gjordes. Mannen som grenslat henne förde sin hårda kuk mot hennes blöta fitta efter att han känt efter inuti hur våt hon var. Han förde in sin kuk ända i botten, började nu jucka i en regelbunden rytm. Bara detta var underbart. Men som att det inte var nog närmade sig två kukar hennes ansikte. Hade hon kunnat hade hon gärna tagit emot båda i munnen men de fick turas om att knulla hennes mun. Rätt som det var kände hon kuken som trycktes in i hennes stjärt. Hon hade en kuk i fittan, en i anus, varierat två i munen. Man nummer fem sänkte hennes ryggstöd så pass lågt att han kunde knulla mellan hennes bröst. Att få tillfredställa fem män samtidigt var ju helt otroligt. Det trodde hon aldrig att hon skulle göra. Livet var helt enkelt njutfullt och till för att levas så läckert och sexigt som det gick.


Hon låg i stolen och männen knullade henne. Alla hade nu varit i henne på något vis. Hon kunde inte hålla koll på vem som knullat vilket hål eftersom hon var berusad av kåthet. Det som påverkade hennes egen kroppsliga njutning mest var att ha en kuk i stjärten och än i vaginan. Hon bara låg och tog emot medan männen utnyttjade hennes utsatthet och undergivenhet. En man grenslade henne nu så att hon kunde suga hans kuk undertiden han slickade henne. En tunga på klitoris, en kuk i anus och en i fittan. Nu var det nära. Hon började stöna och gny och kulmen var snart nådd för de alla. Hon hörde flera av männen stöna av njutning. Två av männen som stod bredvid henne lutade sig bakåt och sprutade sin sperma över hennes mage. Kuken hon hade i munnen styvnade till ytterligare, hon tog ut den och runkade snabbt när han lät sin sperma komma över hennes ansikte. När det i princip gick samtidigt för de båda männen i henne kände hon den stegrande känslan i sin kropp. Den spändes som en både och både underliv och stjärtmuskler krampade runt de båda kukarna hon hade inom sig. Någonstans i sitt töcken ab berusning över denna långa utdragna orgasm kände hon ytterligare en sats komma över hennes ansikte. Vad kan man säga. Detta var definitivt något hon skulle göra om. Kanske redan ikväll tänkte hon och log.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Torbjörn

Stor längtan, totalt omfamnad av kåthet, den sköna känslan av att vara åtrådd av virila män och uppnå alla möjligheter på en gång. Vilken lycka för en kvinna. Jag slås på nytt av den sanning jag tillägnat mig: kvinnor kan vara väl så kåta som män. Utan kåthet och längtan kan man inte skriva en sådan novell som du gjort.
Kram
Torbjörn

5/5, 2016 kl. 15:50

#1

Mrs_Robinson

Det är nog många som har en liknande dröm att bli så där välfylld ;) Mycket trevlig läsning.

16/8, 2013 kl. 09:42