Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/8, 2013 kl. 22:46, av Mrs_Robinson

Den gömda vikens hemlighet

Renée har hittat ett perfekt ställe, en avlägsen och skyddad liten strand. Vad hon inte vet är att ett tvillingpar har länge väntat på att en kvinna ska hitta dit. De har planer för henne.

 

Jag har hittat ett perfekt ställe för min hemliga dröm, nakenbad. Eftersom jag är nyfiken av mig tog jag en ovanligt lång snorkeltur längs kustlinjen igår. Och vad hittade jag där om inte en pytteliten vik med en precis lagom stor sandstrand att ligga och sola på. Klipporna lutar över den lilla viken så att den är omöjlig att upptäcka från land. Det försäkrade jag mig efter snorkelturen genom att fotvandra över stället. Det finns ingen väg ner till den lilla stranden från klipporna och större delen av stranden är osynlig under den överskjutande klippkanten. Den lilla plätten med fin sand är för oansenlig när man tittar på det från havet så att ingen kan tänkas komma dit. All båttrafik till och från samhället brukar gå åt motsatt håll eftersom det finns farliga klippor strax under vattenytan på denna sida av kusten. Jag räknar ut att på den lilla hemliga stranden kan jag få njuta ifred med min nakenhet.

Dagens utflykt är noga beräknat. Jag har lagt in förnödenheter i en liten korg, förslutna i platspåse för eventuella stänk. Korgen i sin tur ligger på min luftmadrass som jag också tänker ha med mig.

Jag spanar mot den allmänna stranden för att se ifall någon lägger märke till mig och mina förehavanden. Allt är lugnt. Det är ännu tidigt på dagen och semesterfolket har inte kommit till stranden. Två par ligger en bra bit bort och solar. Ingen tittar på mig.

Jag vadar ut i vattnet och börjar simma utmed klippans kant. Mycket snart är jag utom synhåll och kan simma lite lugnare. Jag sparkar kraftigt med simfenorna och glider effektivt framåt. Friheten och den undangömda stranden hägrar lockande.

 

Två par unga, grönglittrande ögon iakttar mig med ett stort intresse från en jeep på parkeringen. Två glada munnar ler brett.

- Jag tror vi har fått napp, brorsan!

- Japp! Hit med kardan.

De slår ihop med sina handflator och skrattar i ungdomlig iver.

- Hoppas att hon vill ha oss.

- Två läckerbitar som oss? Vi är oemotståndliga.

- Försiktigt brorsan, vi får inte skrämma henne på något sätt.

- Det är klart, vi ska vara lika ofarliga som två söta hundvalpar och vädja till hennes kvinnliga hjärta.

Tvillingarna skrattar aningen nervöst. De är unga, virila och lika som bär. Deras huvuden kröns av lockigt, ljust hår och de har avundsvärda färger. Honungslen, brun hud, mörka, långa ögonfransar och ögonbryn kantar deras ljust gröna, glittriga och sneda ögon. De är utseendemässigt som ett mellanting av Pan och Kerub. Deras unga kroppar är smidiga och muskulösa av allt surfande och simmande. I deras mungipor leker ett spjuveraktigt leende.

- Har du brevet?

- Ja... här är den, klar för användning. Jag tycker ändå att vi borde bara simma efter henne och fråga rakt ut.

- Är du galen? Vi får inte tränga henne i ett hörn, hon kan bli rädd och då kan det slå helt fel. Vi håller oss till brevet och låter hennes egna fantasier fixa resten.

- Tror du att det funkar?

- Varför skulle hon göra besväret att simma ändå dit om inte för att vara naken? Resten fixar sig brorsan, var inte orolig. Det är enkel psykologi. Hon var ingen duvunge, det såg du väl?

- Ja, hon såg ut att vara minst trettio om inte mer. Hon kan ju vara dubbelt så gammal som oss.

- Det är bara bra. Hon blir inte hönsig. Jag tror att det är till och med bra för oss.

- Ja, en riktig kvinna. Usch, jag kan knappt vänta till imorgon!

 

Den lilla sandstranden är absolut fantastisk. Jag breder ut handduken på luftmadrassen, tar på mig små hörsnäckor från min mp3 spelare och lägger mig ner med en belåten suck. En sista spaning mot havet och klipporna, ja, jag är fullständigt ifred. Bikinin kommer av och jag är äntligen helt blottad.

Jag sätter på musiken och lägger mig på rygg.

- Ah, vad skönt! Underbart!

Havsbrisen får fritt tillträde in emellan benen och mitt pubishår blir milt smekt av vinden för första gången i mitt liv. Känslan är obeskrivligt ljuvlig. Solens heta strålar kommer åt ställen som aldrig varit blottade för det förut.

Jag tar en sista spanande svep med blicken och lugnad av synen breder ut mina ben ordentligt. Solens strålar får smeka hela mig. Jag sluter mina ögon, lutar mig tillbaka och njuter av musiken och hela frihetskänslan. Tiden slutar att existera.

Jag blir lugn och dåsig. Emellanåt vandrar mina händer över min kropp med förstrött slöhet. Fingrarna smeker underlivet men jag är så dåsig att jag inte orkar tillfredsställa mig själv just nu. Jag kuttrar lite och sträcker ut mig.

Mina tankar börjar framställa bilder. Jag dagdrömmer om att en underbar man kliver upp på stranden. Han är skapad av havet självt. Men en vattenglittrande kropp kommer han fram till mig och tittar ner på mig där jag ligger. Mina ben ligger isär och blottar mig inför hans blick. Han ser att jag har blivit fuktig nertill och han kan notera att jag skälver. Nu träffar hans blick mina bröst och jag känner hur mina bröstvårtor styvnar till.

Han måtte undra vad jag är för en kvinna som har kommit till hans hemliga, ensliga strand, och så oblygt blottar mig inför honom. Han kan notera att jag är redo för honom och hans hand smeker organet som reser sig stolt och svajande.

Jag drömmer vidare att han nu knäböjer sig bredvid mig. Han sträcker ut sin hand för att känna på mig. En liten vindil från havet når mitt underliv och rufsar till mitt pubishår. Vinden kommer vid exakt rätt tillfälle för att förstärka intrycket och jag höjer mina höfter knyckande.

Jag drar kvidande i mina bröstvårtor och ber om mer. Jag känner hur fuktighet väller ut mellan blygdläpparna. I denna stund är jag mer än redo för att ta emot en man. Nu är jag bara tvungen att tillfredsställa mig själv och mina fingrar hittar den mogna, solvarma och blöta springan. Det krävs bara några snabba rörelser med fingret innan det går för mig.

Jag öppnar mina ögon. Naturligtvis är jag ensam på stranden och jag känner mig lite besviken över detta, paradoxalt nog. Jag ville ju vara själv, eller hur?

Stranden är som gjort för hemliga, heta möten under bar himmel. Dess skyddade läge är perfekt för par som vill ostörda älska utomhus. Jag skulle så gärna vilja vara här med en älskare. Eller varför inte med fler? Man behöver inte knussla i sina drömmar.

Suckande ställer jag mig upp för att ta ett dopp i havet. Jag behöver svalka och skölja av mig. Visst är allting härligt, men det skulle vara det dubbelt upp om man fick dela det hela med någon annan.

 

Min dag går ömsom solande och ömsom badande med korta pauser för förfriskningar. Jag noterar nöjd att mina bikinilinjer är som bortblåsta när jag startar tillbakafärden till den allmänna stranden.

Jag känner mig behaglig till mods när jag kliver upp på stranden. Helt plötsligt står två mycket unga och levnadsglada pojkar framför mig. De är lika som bär, tvillingar.

- Goddag, vi skulle bara vilja överlämna det här brevet till dig. Var så god.

Pojkarna nästan bockar och sedan springer de sin väg glatt vinkande innan jag hinner säga någonting. Ett brev, till mig, en okänd turist? Jag ser ingen adressat på kuvertet när jag vänder det i min hand. Vad menar killarna?

Jag lyfter på mina axlar och traskar fram till en bänk och sätter mig för att läsa. Sakta vecklar jag upp det mystiska brevet.

 

Kära okända dam,

Vi som lämnade över det här brevet känner till en liten avskild strand som vi nu tror att även Ni har hittat. Vår dröm har varit att en dam ska hitta vägen dit. Vår dröm har även varit att få vara samman med en kvinna på den stranden, tillsammans alla tre. Vi tror att Ni förstår vad vi menar med detta eftersom stranden är som gjort för det.

Kära dam, vill Ni göra oss den äran att möta oss på den lilla stranden imorgon? Vi tar hand om allting, vi ska fixa dricka, mat, filtar och allt annat som tänkas kan. Vi lovar att uppfylla alla krav, alla!

Vi skall vänta på Er där från klockan åtta på morgonen, redo för service helt och hållet på Era villkor. Inget skall ske utan Ert samtycke så vi hoppas innerligt att Ni samtycker med förslaget om att ha ett hemligt möte. Vi önskar att Ni skall tycka om oss så mycket att vi kunde fortsätta mötas på den lilla stranden så länge Er vistelse på den här orten varar.

Till Er service Madam och förhoppningsvis på återseende,

tvillingarna Kaspar och Zacharias

 

Mitt hjärta lämnar ett par slag emellan. Ertappad med blossande kinder tittar jag snabbt upp och omkring mig. Killarna har försvunnit, jag ser dem inte någonstans på stranden.

Med darrande händer viker jag ihop brevet och lägger den i min korg.

Jag är förvirrad. Ska jag våga möta tvillingarna? Jag minns deras vänliga men ack så spjuveraktiga gröna ögon. De var typiska surfare, bruna, smidiga och lagom muskulösa. Sådana där bruna tingestar som om de vore klippta ur ett sportmagasin.

Det fladdrar till i maggropen och jag känner hur jag blir fuktig mellan benen. Kroppen är tydligen mycket villig att möta pojkarna. Usch, men de var så unga… mmmn, två virila unga killar. Det är nog trevligt det. Det var väl precis det jag hade drömt om tidigare idag?

Men åh, jag är väl dubbelt så gammal som de? Fast vad gör det, det var ju killarna som ville ha kontakt, var det inte? De vill nog, å ja, men vill jag? Vågar jag?

 

Natten blir full av kval så jag är något hålögd när jag stegar iväg mot stranden på morgonen. Jag har läst killarnas brev minst hundra gånger och analyserat allt vad de har skrivit. Jag känner mig någorlunda övertygad om att killarna vill mig väl. Jag känner mig ganska säker på mitt beslut.

I brevet skrev de att de gärna ville fortsätta att träffas och det tolkar jag som att de tänker vara trevliga mot mig på alla sätt och vis. De hade ju redan visat hänsyn genom att inte dyka upp i viken när jag var där igår. Det hade jag förmodligen inte gillat.

Jag är en person som måste få tid för att fundera. Vid gud, funderat, det har jag gjort. Målat fram en hel del upphetsande bilder, oroliga bilder, eggande bilder. Det är en slags dröm som jag tror ganska många delar med mig, att få vara samman med två älskare samtidigt. Här har jag chansen bokstavligen på silverfat. Och vilka älskare sedan! Två oanständigt virila och unga män.

Klockan är snart nio och stranden börjar redan fyllas av soldyrkare. Jag har endast mina simfenor med mig. Jag vadar ner till vattnet och sätter på fenorna när jag väl är där. När det är gjort lättar jag från botten och börjar simma. Magen är som gelé av spänningen jag har levat i det senaste dygnet. Mitt livs äventyr har börjat.

 

- Kommer hon aldrig? Klockan är snart nio och vi har varit här över en timme. Nä, hon har nog bangat ur!

- Lugn brorsan! Det är inte för sent än. Jag har nästan räknat med det. Förstår du, hon måste ge oss en möjlighet att kanske inte vara kvar här när hon kommer. Är det så, så kommer hon snart. Och om hon kommer snart måste vi vara hövliga och avvaktande.

Tvillingen Kaspar är den otålige av dem två och han tuggar på sina naglar nervöst med blicken flackande mot havet. Zacharias däremot är besinningsfull, smart och duons ledare. Zacharias har förmågan att instinktivt uppfatta vad andra känner och tänker. Han förstår sig på människor och har under åren hjälpt sin bror ur knipor som denne har hamnat i.

Kaspar stelnar till och pekar ut.

- Är det hon?

Zacharias tittar åt det hållet brodern pekar. Kvinnans huvud syns i vattnet vid den yttersta klippan. Det är hon.

- Ja, le och vinka brorsan. Vänta här, jag simmar fram för att möta henne.

- Åh, hon är här… nu är hon här! Gud Zacce, jag får stånd.

- Få ner det innan hon får syn på det.

- Uhum!

 

En av tvillingarna simmar mig till mötes där jag håglöst velande trampar på vattnet. Han ler avväpnande ledigt och stannar någon meter ifrån mig.

- Hej! Jag heter Zacharias och det där är min brorsa Kaspar.

- Hej…

Jag tittar lite undrande mot stranden där brodern Kaspar utför någon typ av krumbuktande dans.

- Vad heter du?

Jag sliter blicken från stranden och tittar i Zacharias sneda gröna ögon och avväpnande leende mun. Han har smilgropar och fräknar på näsan. Han är så förskräckligt ung.

- Jag heter Renée. Hur gamla är ni?

- Hej Renée! Vi är arton… Det spelar väl ingen roll?

På det viset. Själv är jag trettiosex. Jag kunde vara deras mor.

- Snälla, kom! Vi har tagit med oss lite skumpa och jordgubbar. Och du får när som helst backa ur om du vill, på hedersord. Brorsan och jag, vi är inte elaka.

Jag studerar hans ansikte och märker djupet i hans ögon när han lugnt trampande guppar i vågorna framför mig. Killen verkar vara pålitlig.

- Kan vi ta det lugnt?

- Absolut Renée! Vi kan väl simma till stranden och sätta ner oss på filten och prata. Kaspar kan vara lite plump ibland. Du får förlåta oss men vi är ganska nervösa.

- Nervösa, ni? Jo-ho, vem är inte det?

Jag kan väl inte fega ur nu när jag har kommit så här långt? Jag skakar på huvudet bestämt och börjar simma mot den pyttelilla stranden. Må äventyret fortsätta.

Kaspar kommer fram uppenbart nervös och skakar hand med mig. Det känns lite stelt och officiellt så jag kan inte låta bli att skratta kort. Det är tydligt hos dessa två var hjärnan sitter trots att man inte kan särskilja dem rent fysiskt. De är praktfulla båda två. Huvudet högre än jag och de ångar ungdom och friskhet.

Jag sätter mig vid kanten av filten och håller i mina simfenor. Zacharias sätter sig på min vänster sida och håller ett lagom avstånd. Kaspar frågar nervöst om jag vill ha lite skumpa. Jag skakar på huvudet och meddelar att jag vill vänta lite med den. Så sätter sig Kaspar på min höger sida, för nära. Jag känner mig trängd, flankerad, fångad. Det blir för mycket.

- Nej, jag har ångrat mig!

Jag säger det samtidigt som jag hoppar upp och springer i vattnet. Med hjärtat i halsgropen börjar jag simma ut. Jag hör hur det daskar till bakom mig och någon ropar ut ”Aj!”. Tjugo meter från stranden vänder jag mig om och ser hur den ena tvillingen masserar sin arm grimaserande och den andra ser uppgiven ut. De gör inte en enda ansats av att försöka hindra mig från att simma iväg. De är verkligen ärliga, precis som de har påstått.

- Okej, jag tror er.

Sakta simmar jag tillbaka till stranden. Jag har nu definitivt bestämt mig att stanna kvar. Incidenten har skingrat mina farhågor.

- Nåväl Kaspar, plocka fram skumpan. Låt oss släppa loss!

- Yes!

- Tack Renée! Så kom, vi har jordgubbar också. Vi har smörgåsar, sallad, mera vin, vatten, frukt, sololja, handdukar, filtar och framför allt, vi har charm.

Jag skrattar till beskrivningen och kastar mina simfenor på marken.

- Ni har kylväska och en massa saker här. Hur har ni fått hit allt utan att det har blivit blöt?

- Ah, vi använde rep och hissade ner grejerna från klippan. Lätt som en plätt.

- Påhittiga där… mmn, jordgubbarna ser goda ut.

Kaspar serverar både skumpa och jordgubbar och vi skålar tillsammans. Killarna är idel leenden och vi känner oss avslappnade. Det pinsamma har försvunnit till bakgrunden.

- Så, hur länge har ni planerat det här? Brevet i beredskap och allting.

- Vi har drömt om det här i två säsonger nu, sedan vi var sexton. Vi bor här och har känt till den här lilla stranden strax efter att vi lärde oss simma men att få stämma ett möte med en kvinna har vi funderat på i två års tid.

- Har ni fått många besök?

- Du är den första. Det verkar som om ensamma kvinnor ofta inte simmar ut så långt. Vi höll på att tappa hoppet alldeles.

- Men sedan såg ni mig.

- Du tror inte att jag ville genast simma efter dig igår men som tur är hindrade Zacce mig.

- Du är aningen impulsiv?

Kaspar himlar med ögonen och ser lite förlägen ut.

- En filosof och ett naturbarn, sämre sällskap har jag haft. Ni är rätt söta grabbar.

- Och du är så himla läcker Renée!

Naturbarnet förnekar sig aldrig och jag håller på att sätta skumpan i vrångstrupen. Jag brister i skratt och kastar vänliga blickar mot killarna som nu sitter båda på min höger sida. Skumpan lossar mina hämningar och jag smeker ena tvillingens kind med mitt finger. Gröna, glittrande ögon tittar i mina och en kittlande känsla ilar omkring i min mage.

Zacce bryter förtrollningen.

- Kan vi få lov att smörja in dig med sololja?

Detta är första steget till det kroppsliga. Jag tittar på killarna och de är ivriga. Själv har jag inga illusioner om varför jag har kommit hit. Jag tömmer mitt glas i ett svep.

- Mm, varför inte!

- Vi tar ryggen först, lägg dig på mage.

Jag lägger mig lydigt på magen och sträcker ut mig i välbehag. Att killarna nu ställer sig på var sin sida om mig bekommer mig inte det minsta. Deras närhet är inte längre hotfull. Jag vet att jag kan säga stopp när jag vill och känner tillit till det att de skulle sluta då.

De startar försiktigt från var sitt ben. De masserar mina vader väldigt sakta och sensuellt.

- Åh, massage! Vad skönt… lite lätt berusning och sedan sinnlig susning. Ni kan era saker.

- Full service har vi lovat och full service skall det bli.

Ena tvillingen kryper fram och lägger sin varma hand på min rygg, frågande.

- Får jag knäppa upp överdelen Renée?

- Javisst, gör det, du.

- Du har inga bikinilinjer.

- Nej, dom försvann nog igår när jag var här.

Killen skrattar.

- Du badade näck här?

- Mmn, stranden är, så som ni skrev det i brevet, som gjort för det.

Jag känner hur den ena killen masserar kraftigt min rygg och den andra närmar sig nu mina skinkor. Händerna slinker in en liten bit under trosan och klämmer till. Det pirrar väldigt skönt i nedre delen av magen samtidigt som massagen får mig att slappna av. Jag är hal av olja.

 

Kvinnan, Renée, är fantastisk, tänker Zacharias. Han kan känna tydligt alla muskler i hennes slanka ben. Synintrycket, att det är både Kaspar och han som smeker henne, får hans lem att erigera. Med ena handen befriar han sig från sina simbyxor. Han är naken mellan hennes särade ben och ivrig på det som snart skall inträffa.

Zacce intalar sig lugn. Hon måste få komma i rätt stämning innan det blir deras tur. Brorsan kränger också av sig sina byxor och hon märker ingenting. Bra!

Han kan inte låta bli att glida in sina händer under bikinitrosan. Fingrarna känner tydligt stjärtens rundning och han klämmer dessa härliga bumlingar. Han vill väldigt gärna sära dem åt, blotta henne, glida in i öppningen där… men det måste vänta.

Hon ligger med slutna ögon och njuter. Bröderna tittar spänt på varandra och nickar sedan i tyst samhörighet.

 

Som ett paket vänds jag på rygg och jag hör hur den ena av tvillingarna andas tungt. Det måste vara den impulsive Kaspar. Jag antar att åsynen av mina bröst har orsakat hans andnöd.

Jag låter allting bara hända, som i en bekymmersfri dröm. Förmodligen är jag lätt berusad av både värme, massage och inte minst skumpa. Mina ögon är slutna och jag sträcker ut mig ordentligt med både benen och armarna isär. Ingen av oss har någon lust att prata mer.

Jag antar att Zacharias är den som har ställt sig mellan mina ben och masserar mina lår med fasta tag. Hans hala händer glider in under trosans kant vid mina höftben. Jag är lite kittlig där och kan inte låta bli att stönande röra på mig.

Som om av en händelse drar hans händer ner min bikinitrosa och blottar mig. Jag låter det ske och det pirrar av spänning i mellangärdet. Kaspar andas riktigt tungt nu när han masserar mina bröst och mage.

 

Tvillingarna kan inte se sig mätta på henne, känna på henne, överallt. Hon lämnar ut sig så totalt, hon visar sin tillit genom att vara vidöppen.

Zacharias ser att hon har blivit upphetsad av deras behandling. Han kan se rätt in i hennes laxrosa vulva som glimmar av fuktighet. Hon är nästan helt rakad mellan benen. Varje gång hans händer kommer upp till hennes höfter och trycker uppåt öppnas hennes blygdläppar en aning. Blygdläpparna blottar en liten rosa knopp, hennes klitoris. En fulländad kvinna som ger sig hän sin njutning. Hon är förhäxande.

 

Deras händer är överallt och masserar, utforskar, retar. Varma, fasta och oljiga händer. Mina ben bänds mera isär. Jag låter det ske och väntar på fortsättningen med iver. Jag är fuktig där, det känner jag tydligt.

En varm och blöt mun kysser mina bara blygdläppar. Min kropp får en stöt.

- Åh!

Kaspars läppar möter min flämtande mun och börjar nafsa mina läppar mjukt och varligt. Hans tunga leker med läpparnas känsliga insida. Detta är en dubbeleffekt och det går en het ström mellan min mun och mitt underliv. Hela mitt inre är som en eruptionskanal i en vulkan där het lava väller upp till ytan. Det inre trycket ökar.

Jag kan inte längre ligga passiv utan mina händer kramar Kaspar och mina höfter höjs bjudande till hans bror. Zacharias tunga kommer mitt underliv till mötes. Han slickar min klitoris och vulva med en bred och mjuk tunga. Det känns så totalt hela tiden samtidigt när den andra tvillingen masserar mina bröst och kysser mig.

Att få hålla i en varm och smidig manskropp samtidigt som ens underliv får stimulans gör att det slår runt i min hjärna. Tvillingarna förför alla mina sinnen grundligt. Nervsystemet från topp till tå är fullständigt involverad och jag känner hur jag snabbt närmar mig min orgasm. Det går inte att hejda längre och det kommer fort.

Jag börjar slingra mig och stöna.

- Åh, åh, ååh…!

Två oljiga fingrar hittar sin väg in i min blöta slida samtidigt när tungan fladdrar över min klitoris. Jag spänner mig i båge. En mycket oljig tumme åker in genom min analöppning.

Jag skriker hest ut min första orgasm.

Kaspar har ställt sig på rygg bredvid mig. Som en viljelös tingest rullar de runt mig och över honom. I en snabb följd är hans heta stav inuti mig. Kaspar har trängt in i min slida med hela sin längd.

Instinktivt vill jag börja röra på mig men han tar tag i mig och kramar mig hyssjande. Vi kysser varandra i en omfamning.

Zacce trycker isär mina ben så mycket det bara går där jag ligger stångad av hans bror. Solhet olja sprutas in mellan mina skinkor. Som en blixt förstår vad de har i tankarna och jag spänner mig av förväntan som är som ett mellanting av bävan och pirrande nyfikenhet.

Fingrar känner mig prövande samtidigt som de trycker in olja i tarmen. Jag flämtar. Det spänner och det känns tajt samtidigt som det eggar min fantasi. Jag stirrar med oseende ögon på Kaspar och flämtar darrande.

Tvillingarna är fullständigt samspelta och de behöver inte prata för att förstå vad den andra vill. Kaspar som ligger under mig tar tag i mina skinkor och bänder isär dem för att hjälpa sin bror. Hans höfter knycker av iver för att få sätta igång.

Jag känner Zacharias tyngd ovanifrån och jag känner hur hans hårda ollon placerar sig på min analöppning. Han trycker in ollonet.

Jag skriker, det gör ont. Jag skakar på huvudet, oförmögen att prata. Zacharias kommer ögonblickligen ut ur mig men han böjer sig framåt och börjar viska i mitt öra.

- Sch, du behöver slappna av ringmuskeln… det kommer att gå bra, jag ska massera dig där först lite mer… så känner du fingret?

Jag nickar och försluter mina ögon och försöker koncentrera mig.

- Kom ur Kaspar. Jag tror att det går bättre om jag kommer in före. Sch, Renée, slappna bara av… så där ja, känner du? Nu går det mycket lättare.

När Kaspars lem glider ut ur min slida lättar spänningen kring min anus och det går lättare att låta Zacharias finger töja ut mig.

- Vi försöker igen… vi tar det lugnt och varligt.

Jag nickar och blundar undrande om det ska gå att genoföra, att ha dem båda i mig samtidigt. Är detta jag? Händer det här på riktigt?

Zacharias ollon slinker in än en gång och det gör lite ont, men inte alls lika ont som förut. Jag gnyr aningen rädd men ändå villig att försöka.

- Jag känner att du kniper din muskel, slappna av den så mycket du kan… så där ja, du kan. Jag kommer in lite till… sch, ingen fara, vi ska lirka oss fram. Din reflex släpper snart och då blir det skönt, tro mig.

Hans penis vinner mark millimeter för millimeter. Han knycker sina höfter fram och tillbaka i all snabbare takt och snart kan jag inte längre känna att jag spänner min ringmuskel.

Det känns hissnande skönt och jag bjuder upp stjärten med en utdragen njutningsläte. Zacharias flämtar.

- Oh, Renée, du är skön… nu Kaspar, kom igen.

Tvillingbrodern under mig tar ivrigt itu med att tränga in i min slida. Det spänner väldigt mycket men gör inte nämnvärt ont. Jag blir totalt fylld av deras penisar och glömmer bort att andas ordentligt.

- Gud vad trångt!

Kaspar biter ihop sin käke men andas ut nästan direkt. Han är het av förväntan och mycket ivrig. Han känner sin brors rörelser genom hennes mellankött. Det är mycket upphetsande.

 

Mina ben stretar rakt ut och jag känner hur upphetsningen stiger i min kropp. Jag sluter mina ögon och bara känner hur jag är totalt fylld. Det är nästan djuriskt skönt.

Kaspar rycker i mina skinkor och hans bror är den enda av oss som har möjlighet att göra någonting aktivt. Zacces lem pumpar min anus. Han kommer in djupt, jag känner att han bottnar i min ändtarm och det skickar in elektriska stötar genom hela mig. Brodern ålar sig under mig tyngd av oss två och knycker sina höfter spänd som en stålfjäder. Han gnyr både av iver och frustration.

Zacce uppmärksammar broderns belägenhet och ändrar sin ställning till mer upprätt. Han tar stadigt tag i mina höfter och drar. Kaspar hjälper till och de får igång en gemensam rytm där båda har möjlighet att njuta av akten.

Nu bär det iväg med mig med och jag har ett stort behov att möta dem. Jag spänner min kropp och stöter tillbaka och kniper deras lemmar vid varje utdragande rörelse. Jag suger med min vältränade bäckenmuskulatur.

- Åh, herre gud! Å gud Renée… åh, fortsätt så.

- Gud vad skönt, aah!

- Kom igen nu killar, ge mig allt ni har.

Kaspar kupar sina händer runt mina hängande och svängande bröst och trycker ihop dem. Hans tummar och pekfinger nyper mina bröstvårtor nästan smärtsamt. Min rygg knycker automatsikt bakåt och de får en hård motstöt av mig. Genast kommer svaret från deras länder.

Zacces högerhand kommer smygandes runt min höft och glider in under mig, hans fingrar når min blöta springa och stannar där. Nu har jag ordentligt tryck mot min klitoris och jag börjar andlöst gnida mig mot hans hala hand.

Det hela är olidligt skönt. Jag har aldrig fått någonting i mitt bakre hål förut och har inte vetat hur obeskrivligt skönt det är. Vi är utomhus på en strand och älskar i hjärtans lust. Killarna bejakar mig och ser till att jag har det bra. Jag minns hur jag hade i hemlighet drömt om en ”sandwich” som det heter. Att få dessa två vackra spjuvrar till sin lott. De är som två underbara målningar som smeker mina sinnen och berör mina strängar. Deras hänsynsfulla beteende får det att ömma i mitt bröst.

Jag når fulländning med ett hest skri och det fortsätter om och om igen med varje stöt tvillingarna ger. De är inte långt efter mig. Mitt i ruset känner jag hur deras penisar pulserar inuti mig när de sprutar in sina orgasmer. De är samspelta även denna stund. Jag tar kärleksfullt emot deras livsbejakande gåva och kysser killen under mig.

Till slut separerar vi oss och de lägger sig på var sida om mig. Jag får ömma smekningar och kyssar över hela mig. Zacce nafsar min örsnibb och blåser försiktigt i mitt öra och mumlar förnöjt. Hans hand smyger sig mellan mina ben som jag lojt särar. Han smeker mig till en rad sköna efterskalv.

Till slut är alla nöjda för stunden. Jag suckar.

- Killar, det här kommer att bli en fantastisk vecka.

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Huldran

WoW, mrs_Robinson! Så härligt och underbart. En riktig novell med riktig historia och så kommer det somriga äventyret med erotisk dessert. Fint beskrivet och komponerat. Nästa gång följer jag med dig till denna strand. Ärligt. Jag törs! // Huldran.

7/3, 2015 kl. 21:28

#2

Mrs_Robinson

Tack söta ni Nils och oddball, snällt av er. Ja Nils, det är ju onekligen en dröm ;) precis vad det är. Och det du beskriver om "takten", vad kul DET låter.

Detta är en gammal historia (med tanke på att det är en mp3 spelare inblandat, numera är det väl smartphones som gäller).

18/8, 2013 kl. 18:37

#1

Nils

Det är som en dröm.Både för killarna & dej.Hoppas att du berättar äventyren resten av veckan också.Har själv på nära håll sett något liknande en kille fram & en bak.Killen bak styrde takten på suget i munnen fram.Det blev en inspiration till ett skönt samlag med frun strax intill(på nudiststranden).

18/8, 2013 kl. 16:24