Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/8, 2013 kl. 18:35, av Mellors

Ett obehagligt minne

Denna text har jag haft liggande ett tag, osäker på om jag skulle våga visa den. Att jag ändå gör så, är för att visa hur en vanlig kille kan bli ett kräk i töcknet av sexuell upphetsning.

Under min universitetstid ägnade jag en hel del tid åt att jämte de ordinarie studierna utforska sexualitetens mysterier. För det mesta var det mogna kvinnor som lockade, varför jag gärna om helgerna sökte mig till nöjesinrättningar där klientelet var äldre än jag.

Jag var rätt bra på att dansa, vilket jag förstås utnyttjade för att få kontakt med attraktiva medelålders damer. En vältränad kropp och förmåga att uttrycka mig sofistikerat bidrog till att väcka kvinnornas åtrå.

 

Det var sällan jag gick ensam hem från dessa tillställningar. Oftast promenerade jag vid midnatt genom staden arm i arm med någon tilltalande äldre kvinna. Hur natten och vår relation skulle utveckla sig var mer eller mindre förutbestämt när vi nådde hennes port. Min njutning bestod i att utforska kvinnokroppen och lära mig tillfredsställa min partner. I sanningens namn ska det nog sägas att jag var tröglärd, men gjorde mitt bästa. Ofta blev resultatet en ganska fantasilös könsakt.   

Några kvinnor var mer aktiva och öppna för experimenterande. Ingen var som jag kan minnas särskilt udda eller gav utlopp för märkliga böjelser. Kvinnan med silverkatten var ett undantag.   

 

Vi träffades på en av universitetet anordnad tillställning. Vad hon hette minns jag inte, vi kanske inte ens presenterade oss. Vad jag minns är att hon bar en brosch i form av en katt i silver. Hon hade fångat min uppmärksamhet under middagen och när dansen började var jag snabb att bjuda upp henne. Särdeles vacker var hon inte, men hade en lång formskön kropp och såg på det hela taget bra ut. Dessutom hade hon en omfångsrik byst, vilket jag tilltalades av.   

Hon dansade inte särskilt bra, men jag berömde henne förstås ändå för sin goda taktkänsla och bjöd henne till baren. Över det första glaset vin fick jag reda på var hon undervisade, att hon var frånskild och spelade fiol. Framåtlutad med blicken hela tiden fäst vid henne låtsades jag intresserad av allt hon hade att berätta. Hon pratade verkligen oavbrutet. Allt eftersom vi, eller hon, talade kom vi att sitta allt närmare varandra. Jag prövade att lite diskret pressa mitt knä mot hennes och hon lät mig hållas. Hon svarade inte direkt på mitt närmande men drog sig heller inte undan min beröring.   

Åter bjöd jag upp henne, hon tackade ja och vi gick hand i hand mot dansgolvet. Den dansen tryckte jag mig tätare mot henne, inte för hårt men nog för att markera mitt intresse. Hon hade druckit en hel del vin och tog därför några snedsteg. Detta utnyttjade jag genom att ta ett stadigare tag om hennes midja och hålla henne fastare. Vi fortsatte en dans till och under den lät jag diskret min högra hand röra sig nedåt korsryggen på henne. I min andra hand hade jag hennes och nästan omärklig smekte jag den.   

Mina närmanden gav resultat. Hon tryckte sig tätare intill mig och lade sin kind mot min hals. Försiktigt började jag smeka hennes höft och pressade mitt ben in mellan hennes lår.

– Du är väldigt vacker, viskade jag i hennes öra.
– Tack, svarade hon.
När musiken upphörde för ett ögonblick stod vi kvar tryckta mot varandra på dansgolvet och inväntade nästa låt. 

Under den tredje dansen låt jag mina läppar snudda vid hennes hals. Hon sträckte lite på nacken för att markera sitt gillande. Det började kännas som om kvinnan med silverkatten var min. Jag skulle precis försöka kyssa henne då hon stannade upp.

– Vi kan väl gå ut, sade hon.
Jag nickade och vi begav oss mot garderoben. Hon gick några steg före mig och jag fick tillfälle att studera hennes eleganta kropp bakifrån. Byxorna satt perfekt och draperade den välformade stjärten som eggande rörde sig med hennes steg. Jag hoppades verkligen få känna närmare på den. Hon bör ha varit sådär en tjugofem år äldre än jag, och det slog mig att så vackra stjärtar kunde man bara se på äldre kvinnor.   

Ute på trottoaren tog jag hennes hand och hon kramade om min. Utan att säga något började hon gå, strax talade hon lika livlig som nyss. Vi styrde stegen genom den stora parken där knoppar på buskar och träd annonserade vårens ankomst. Parken med sina ännu kala trädgrenar och kvistar var trots årstiden höstlikt mörk och mystisk. Min väninna, som fortfarande talade oavbrutet, beskrev den som hotfull. Jag svarade med att man som ensam kvinna nog skulle undvika den här vägen efter mörkrets inbrott. Hon höll med.

– Fast, sa hon sedan, jag skulle vilja bli våldtagen.
Jag tittade på henne förundrat.
– Så om en påtänd uteliggare som inte tvättat sig se´n i fjol hoppade å dig skulle du gilla det?
– Naturligtvis inte, det ska ju vara rätt man!

Det kändes som ett otrevligt ämne så jag svarade inte, i stället gick vi tysta hand i hand. När vi nådde slutet av parken stannade jag och tog henne i famn. Säker på att det skulle uppskattas tryckte jag mina läppar mot hennes. Hon besvarade som förväntat kyssen och jag kände mig säker på att få ligga med henne.   

Ett par kvarter längre bort stannade hon och öppnade en bastant respektingivande port. Vi gick in och klev in i en gammal hiss med järngrindar som skramlade betänkligt på sin väg uppåt. I hissen kysstes vi igen och ivrigt smekte jag hennes länder och skinkor. Hennes stjärt var verkligen fulländad. Doften av hennes parfym var intensiv i det trånga utrymmet och eggade mig ytterligare. Jag började fantisera om vad som skulle ske. Min erfarenhet sade mig att om man börjat hångla redan i hissen, skulle det bära av ganska omgående till sovrummet. Annars brukade soffan vara en mellanlandningsplats, men nu rådde det inget tvivel om att vi båda var lika pilska. Alla formaliteter var så att säga undanstökade.   

Lägenheten var en praktfull sekelskiftesvåning, med högt till tak och gediget ekparkettgolv. Ägarinnan hade dessutom god smak och inredningen var helt i stil med vad en sådan lägenhet kräver. Från farstun kom man till alla rum och jag registrerade snart var sovrummet var beläget. När vi hängt av oss ytterkläderna kysstes vi igen.

– Jag vill ha dig, sade jag, som om hon inte redan förstått det.
– Ta för dig, svarade hon leende.   

Innan jag kunde bli intim med henne var jag dock tvungen att uträtta ett behov. Jag lösgjorde mig från hennes grepp och försvann in i ett för ändamålet lämpligt rum. Där inne tänkte jag över hur jag skulle gå till väga. Jag försökte föreställa mig vad min väninna skulle uppskatta. När jag tvättade händerna drog jag mig till minnes vad hon sagt om att bli våldtagen. En plan började sakteliga ta form. På badrumsdörren hängde en morgonrock, jag lossade skärpet från den och gick ut.   

Hon stod vid diskbänken och drack vatten när jag kom in. Försiktigt smög jag mig fram och tog tag i henne. Med bägge händerna fattade jag ett stadigt grepp om hennes bröst. De var verkligen stora och fasta och jag knådade dem intensivt samtidigt som jag kysste hennes nacke. Jag pressade mig hårt mot henne och hon fick ta spjärn mot diskbänken. När jag fattade om hennes händer och förde dem bakom ryggen lydde hon följsamt. Snabbt tog jag badrocksremmen jag hade hängt om halsen och surrade hennes handleder. En rejäl knut såg till att hon inte kunde ta sig loss. Kvinnan med silverkatten var i mitt våld.   

Hon hade inte sagt ett ord sedan jag greppat hennes byst, hon skruvade sig och pressade sig mot min kropp på ett sätt som visade att hon gillade mitt tilltag. Själv visste jag inte riktigt hur jag skulle fortsätta, men tänkte att kläder i alla fall var onödiga. När jag vände henne mot mig för att knäppa upp blusen nästan kastade hon sig mot mig. Jag fick ta tag i henne för att vi inte skulle falla. Utan att kunna använda händerna gned hon sig mot mig, sög och slickade min hals. Hela hon tycktes vibrera av iver och även min upphetsning stegrade.   

I stället för att knäppa upp hennes blus rev jag i ett ryck sönder den. Hon skrattade bara till när knapparna for som projektiler genom köket. Bysthålaren gick samma öde till mötes. Eftersom hon var bakbunden kunde jag inte få av henne något av plaggen som i stället blev hängande som trasor. Åsynen av hennes svällande nakna byst gjorde mig ännu mer tänd och uppeggad. Jag smekte, knådade och masserade brösten länge och väl.

För länge tyckte hon tydligen.
– Du måste ta mig, stönade hon.   

Jag knuffade henne framför mig ut i hallen för att komma till sovrummet. När vi passerade vardagsrummet fick jag en ny idé. Soffan var försedd med höga armstöd, precis passande mina syften. Med en knuff dök hon framstupa över armstödet och blev hängande med den välformade rumpan i vädret. Efter en stunds trixande fick jag av henne byxor och trosor. Hon hjälpte till så gott hon kunde under avklädningsprocessen, trots sin begränsade rörlighet.   

De välformade skinkorna glänste förföriskt. Lystet smekte jag dem en stund innan jag kände mig ned mellan låren. När hon erfor hur mina fingrar sökte sig fram mot sitt sköte försökte hon sära på benen. Hennes ställning medgav dock inte någon större rörelsefrihet, så jag fick hjälpa till.   

Det var första gången jag hade möjlighet att studera ett kvinnokön ur den här vinkeln. Skötet var vått och såg sällsamt inbjudande ut så här. Försiktigt förde jag in ett finger och började leta efter något som kunde vara klitoris. Vid det här laget började mitt kön värka så jag tog en paus från gynekologstudierna för att befria mitt organ.   

Kvinnan i soffan vred sig lidelsefullt när jag placerade den svullna penisen mellan hennes skinkor. Flämtande yttrade hon några smickrande standardfraser om lemmens storlek och hur skön hon tyckte den var. Hennes ställning var inte särdeles bekväm, det insåg jag och beslöt mig för att penetrera henne. Jag var upphetsad av tanken på att få tränga in i en kvinna bakifrån, det var något jag inte tidigare provat.   

Med ollonet letade jag mig ned mellan hennes skinkor. När spetsen passerade kvinnans stjärtöppning märkte jag hur hon stelnade till ett ögonblick. Jag förstod henne, tanken på analsex var ytterst motbjudande. Hennes reaktion fick mig dock att bestämma mig för att retas lite innan jag fullbordade vår akt.   

I stället för att låta lemmen fortsätta sin färd mot den hägrande slidöppningen, lät jag den nosa omkring det andra hålet. Den bakbundna kvinnan nedanför mig var uppenbart oroad, det märktes tydligt. Hon var alldeles stilla.
– Inte där, flämtade hon, inte där!
Jag låtsades inte om hennes protester utan fortsatte retas.   

I efterhand har jag insett att jag borde ha gett mig där, men något drev mig att fortsätta mitt spel. Med ett stadigt tag om vardera skinkan pressade jag dem åt sidan, som för att öppna vägen in i stjärthålet. Kvinnan blev nästan hysterisk och försökte komma undan. Men hur hon än vände och vred sig var hon fast. Det framstupa läget, de bakbundna händerna och mitt fasta grepp om hennes rumpa omöjliggjorde alla flyktförsök. Då hon inte kunde ta sig ur mitt våld började hon klaga högljutt. Jag såg mig om efter en lämplig munkavle och fastnade för hennes byxor.   

Hon skrek och ruskade på huvudet när jag omsorgsfullt knöt byxbenet om hennes mun. När jag försäkrat mig om att hon inte kunde tala, än mindre skrika, men fortfarande fick luft, böjde jag mig över henne.

Jag viskade i hennes öra:
– När man blir våldtagen får man inte välja i vilket hål det sker.

Hon svarade genom att knycka på huvudet och träffade mitt näsben med rejäl kraft. Hasande med byxorna kring vaderna återvände jag till min position bakom den underbara stjärten. Jag var vid det laget enormt upphetsad och pressade lemmen mot hennes stjärtskåra. Då såg jag plötsligt blod på den ena skinkan, det tog mig ett par sekunder att inse var det kom från. Kvinnans skallning hade gett mig näsblod, jag lät det droppa ned på henne allt för lysten för att idas bry mig.   

Det var underbart att gnida ståndet mot och mellan hennes skinkor, men ett mer lckande mål för den hägrade i det våta skötet. Innan jag gjorde mig redo att tränga in möttes våra blickar. Hennes ögon var tårfyllda och kinderna svartrandiga. Anblicken av kvinnans skräckslagna uppsyn gav mig omedelbart dåligt samvete. Jag tittade ned och skyndade mig placera ollonet för öppningen, så tog jag ett djupt andetag och pressade in lemmen. Jag lät den sakta glida hela vägen in till roten genom slidan. När jag nått bottnen kände jag hur kvinnokroppen slappnade av. Jag genomförde akten i ganska sakta mak och märkte hur hon uppskattade min insats. Jag drog ut lemmen ända till ollonet för att åter pressa mig in, gång på gång samtidigt som jag smekte hennes stjärt. Hela tiden var jag noga med att inte komma för nära anus.   

Naturligtvis gick det för mig efter en stunds stötande. Eftersom min älskarinna inte kunde tala, kunde jag inte fråga om det var okej att tömma mig inuti henne. Därför övervägde jag dra ut lemmen och låta min säd spruta över hennes rumpa. Mitt uppeggade tillstånd gjorde dock att jag missbedömde förloppet och fann mig snart stående med vibrerande kropp. Med bålen krampaktigt pressad mod de varma skinkorna kände jag satsen lämna mig och fylla kvinnans kön.   

När kulmen passerat var jag slut i hela kroppen och sjönk ned på knä bakom henne. Efter att ha samlat kraft reste jag mig, torkade rent min penis med hennes trosor och drog upp byxorna. Försiktigt torkade jag även min väninnas sköte. Därefter befriade jag henne från munkavle och handfängsel och hjälpte henne sätta sig. Jag tog plats bredvid henne på soffan.

– Du blöder ju älskling, sade hon och tryckte blusen, som hon nu kunde ta av sig, mot mitt ansikte. Först nu kände jag att hela skallen värkte, jag lutade omkull mig i soffan.   

Hon reste sig och gick ut i köket för att hämta is. Hon kom och sate sig igen och placerade mitt huvud i sitt sköte. Ömsint torkade hon bort blodet och placerade isen över näsroten.

– Tänkte du göra det? frågade hon lågt.
– Nej, svarade jag, det var elakt och jag är ledsen för det.

Hon baddade min panna, så spred sig ett leende över hennes ansikte.
– Men allt det andra var härligt, nästa gång får du binda mig i sängen!   

Det blev ingen nästa gång. När jag gick hemåt på morgonkvisten var jag uppfylld av en obehaglig känsla. Att få ha penetrerat en kvinna bakifrån var fantastiskt, men allt annat kändes nästan motbjudande. Tanken på analsex kändes vämjelig, men även kvinnans inställning var olustig.  

Värst av allt var dock mitt eget agerande, jag hade faktiskt njutit av att ha min älskarinna bunden och hjälplös, helt utelämnad åt mina lustar. Jag skämdes.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.