Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/8, 2013 kl. 08:08, av Lorden

Hypnotisören. Hämnden

Del 3 av 16 i serien Hypnotisören

Professor Peter Arvidsson får chansen att hypnotisera sin chef Maria Zorn, och han börjar nu ta ut sin hämnd mot hennes nedvärderande sätt gentemot honom.

Hypnotisören del 3 Hämnden


 

Maria Zorn satte sig tungt ner på sin stol bakom skrivbord på kliniken. En kvart tidigare hade nästan hennes liv raserats, nästan slagits i spillror.

Hon var en karriärsträvande kvinna, en kvinna som gjorde vad hon behövde för att få vad hon ville. Även om det innebar att andra hamnade i kläm. Och andra hade hamnat i kläm under hennes resa upp genom hierarkin. Utåt sett hade det inte verkat bekomma henne nått speciellt, men inners inne hade hon ett samvete som ibland dövade med alkohol. Eller rätt ofta bedövade med alkohol om man ska vara ärlig. Detta hade nu lett till att begäret av alkohol tagit ett litet grepp om henne. Ett glas vin innan färden till jobbet hade blivit vardag, ett glas vin ur flaskan i skrivbordlådan på kliniken till lunch och ett par glas på kvällen hemma framför tv:n.

En kvart tidigare hade hon vinkats in till en poliskontroll på väg till jobbet. Hon hade känt paniken komma, sett hennes liv raseras pga en nitisk polisman som hon tyckte skulle ge fan i henne och istället jaga de riktiga bovarna. Hon hade slagit på blinkersen och skulle precis svänga in mot polisen då han istället vinkade iväg henne. Varför visste hon inte, men hon hade ropat rakt ut ”Jaaaaa”.

Hon var inte dummare än att hon insåg att något måste göras åt hennes vindrickande. Men vad? Hon tänkte aldrig nervärdera sig till att gå på något AA möte. Hon tänkte fan inte gå till någon yrkesman och prata sig ut ur problemet, hon var för stolt och fin för det. Hon ville inte visa sig svag inför någon annan. Men att sluta med vinet, det skulle hon aldrig klara trodde hon. Vad skulle hon göra?

Utanför hennes dörr kom Professor Peter Arvidsson gående, på väg till sin arbetsplats och dagens patienter. ”10 minuter för sent som vanligt” mumlade Maria tyst när hon tittade på klockan. Hon reste sig och ställde sig i dörren och tittade efter honom fundersamt. Han hade samma kläder som vanligt tänkte hon. Samma byxor, samma skjorta och samma tröja. Undrar om det är samma varje dag eller om han har flera likadana funderade hon och gjorde en grimas. Byter han kalsonger eller vänder han på de? Hon skrattade tyst för sig själv och tänkte att hon inte ville veta. Men gick han inte lite mer rakryggad idag, eller var det bara en synvilla? Han kanske har skaffat en ny säng och sover bättre? Skit samma, han är en nörd och han retar mig tänkte hon. Men efter alla sena ankomster som han har och alla patienter som får sitta i väntrummet och vänta pga han blivit uppslukad av något annat så hade hon en hållhake på honom. Han kanske kunde hjälpa henne, utan att det kom ut i det offentliga. Han skulle inte skvallra, hans skulle inte våga för då skulle hon avskeda honom. Ja, honom får det bli. Han har ju faktiskt som jobb att hjälpa människor att bli av med sina begär.

Fast det tog emot, gick Maria ner i korridoren mot Professor Peter Arvidssons rum.

Professorn hade precis satt sig och slagit på sin dator när VD Maria Zorn kom in i hans rum utan att knacka, som vanligt. Hon var klädd i en gul sommarklänning med små blommor på. Färgen på klänningen var i vacker kontrast till hennes mörka långa hår som hängde ner på ryggen. Hon var vacker, det måste han medge men trots det, översittare tänkte han.

”Peter” sa hon och stängde dörren och ställde sig bredvid skrivbordet med armarna i kors

Innan han hunnit svara fortsatte hon.

” Du är sen igen. Tror det är 10 gången, bara denna månad. Det är inte acceptabelt” sa hon i bestämd ton. ”Jag har god lust att anmäla dig till ägarna av kliniken och få dig sparkad!”

Hon tystnade och lät orden sjunka in i honom. Professorn sa inget, han tittade ut genom fönstret och förblev tyst. Han hade väldigt svårt för sådana här situationer, han blev nästan paralyserad av dom, fick inte fram några ord. Han kände sig nedtryckt, det gjorde han alltid i hennes närvaro. Hon tryckte alltid ner honom.

”Men, det finns en sak som du skulle kunna göra för mig, så kanske jag glömmer dina sena ankomster och så.” Hon tystnade igen och väntade på en reaktion ifrån Professorn. Han vred på huvudet och tittade snabbt upp på henne och sen ner på ett par papper som låg på skrivbordet och frågade ”vadå?”

Maria satte sig mitt emot honom på en stol och började berätta om morgonens händelse och om hennes dryckesvanor. Han lyssnade intresserat. För första gången visade denna kvinna någon som helst svaghet. Han kände skadeglädje inom sig, för hur vacker hon än var, så tyckte han inte om henne.

”Jag vill att du hypnotiserar mig för att jag ska bli av med min svaghet till vinet.”

Hans hjärna började arbeta på högtryck. Här hade han sin chans att äntligen få sin hämnd på denna kvinna, denna kvinna som i så många år har trampat och förnedrat honom. Nervärderat hans person och hans arbete och inte att förglömma, aldrig kallat honom för Professor! Skulle han våga att som med Petra, försätta Maria i djup hypnos och sen få henne att bli hans sexnöje? Använda henne som den knulldocka hon i hans ögon förtjänade att vara. Ja, det kan gå, ska gå. Han såg in i hennes ögon och sa, ”Jag kanske kan hjälpa dig, men det måste bli vår hemlighet.”

Yes tänkte hon. Att han hade tagit upp att det måste förbli en hemlighet betydde att båda hade något att förlora på om det kom ut, det gillade hon.

Han fortsatte, ”vanlig hypnos är inte så effektiv på just beroende, men djup hypnos är det. Det kommer nog att behövas flera hypnostillfällen för att helt bli av med begäret, men det kommer att lyckas. Djup hypnos är inte laglig, så det kan inte ske här. Vi gör det hemma hos mig.”

Hon hade ingen lust att åka hem till honom. Hon föreställde sig ett sliskigt hem fullt med smuts och disk och snabbmatskartonger överallt. Men han hade rätt, det gick inte att göra här.

”Ok, hemma hos dig. När vill du att jag kommer?” Jojo, du kommer nog att komma alltid tänkte han, jag också.

”Ikväll kl 20:00 blir bra.”

”Bra” sa hon och reste sig och gick ut genom dörren, hon stängde den inte efter sig.

Nu skulle han få användning av sakerna han köpte till Petras session, som han inte hunnit använda då för tiden och orken runnit iväg för honom. Konstigt det här med tid tänkte han, jag kommer aldrig överens med den liksom. Han reste sig och stängde sin dörr efter Maria. Satte sig i fåtöljen och blundade. Vad har hänt tänkte han? Först Petra, och nu Maria. Två kvinnor som han kunde göra vad han ville med under hypnos. Utan att dom kom ihåg nått efteråt. Ett nytt liv för mig har börjat. Petra var han lite försiktig med, hon hade inte varit elak eller nedsättande mot honom på något sätt, men Maria. Hon skulle han inte vara så försiktig med. Hon skulle få känna på hans sadistiska sida, hans mörka och våldsamma sida. Nu var han inte speciellt våldsam till sin natur, tvärt om. Men Maria var en person han verkligen inte tyckte om, så han skulle nog kunna ta fram sin mörka sida med henne, det var han säker på.

Han hade svårt att koncentrera sig på sitt arbete. Alla hans tankar handlade om kvällen med Maria. Det var nog tur att han inte hade några patienter idag, utan bara hade pappersjobb vid skrivbordet. När dagen nästan var slut reste han sig och låste sin dörr och gick genom korridoren, förbi Marias kontor. Han vred på huvudet och mötte hennes blick, dom sa inget. Han blick sjönk lite och hennes röda läppar etsade sig fast i hans ögon. De läpparna kommer att vara slutna kring min kuk innan kvällen är slut tänkte han.

På vägen hem hade Professorn hämtat en pizza och stod nu efter att ha ätit den i duschen. Han lät vattnet strila ner över sin kropp och började bli mer och mer upphetsad inför kvällen. Han tvålade in sig och tog extra tid på sig att tvåla in sin kuk. Han fantiserade om Marias stora bröst, och vad de skulle tycka om hans ridpiska. Fast vad de tyckte om hans ridpiska sket han egentligen i, vad han tyckte om sin ridpiska på Marias bröst var det som betydde något. Och han gillade tanken, hans kuk stod nu stenhård rakt upp med tvållödder på sig. Professorn hade en stor kuk. 27 cm lång och 15 cm i omkrets, en riktig hästkuk. Den enda kvinna som hade lyckats ta emot hela hans kuk i sin fitta var Petra, och det var när hon var under hypnos. Maria skulle också få ta emot hela. Kanske han skulle trycka in den i arslet på henne, höra henne skrika när han knullade henne i arslet med sin hästkuk.

Klockan var snart 20:00, och Professorn tittade ut genom fönstret för att se om han kunde se Maria. Tänk om hon hade ångrat sig, dragit sig ur eller ännu värre, bara lurat honom. ”Pling Plong”

Professorn öppnade dörren, ”Hej Maria” sa han och släppte in henne. Här ringde hon i alla fall på dörren, på kontoret hade hon bara klivit in, tänkte han. Maria hade på sig ett par blå tighta jeans som formade hennes höfter och rumpa på ett fint sätt. En svart blus med spets på och det mörka håret utsläppt. Hon var verkligen vacker. Med sina 36 år var hon en fulländad kvinna.

”Ok, här bor du” sa hon och tittade sig omkring, kikade lite in i köket och letade efter disk och matkartonger. Men allt var rent och prydligt. Kanske hade hon misstagit sig om Professorn, eller så hade han bara städat för att hon skulle komma. Så var det nog.

”Ja, här bor jag. I mitt egna lilla hus.” Han var ivrig att sätta igång. Hennes mun var lika röd ikväll, en riktig kuksugarmun hade hon. Som gjord för att munknullas. Det dunkade i hans skrev. ”Vi går ner i källaren” sa han.

”Om du sätter dig i soffan där så ska jag sätta mig framför dig på stol, så jag kan ha full koll på dig när jag hypnotiserar dig.”

Maria satte sig tillrätta. Hon var lite nervös, men lugnare än hon hade trott. Kanske dom två glasen vin hon druckit innan hon kom gjorde sitt också. Professorn satte sig på stolen framför henne och lutade sig fram.

”Är allt bra? Du vill göra detta?”

”Ja det vill jag” svarade hon säkert, men hon lät säkrare än hon kände sig.

”Luta dig tillbaka och titta på denna silverkula hela tiden och lyssna på min röst” Han började svänga silverkula från sida till sida. Hon följde den med blicken.

”Slappna av i dina fötter, låt bli tunga och avslappnade, djupa långsamma andetag, slappna av. Dina vader känns tunga, slappna av, andas, tunga. Titta på kulan. Nu av dina lår, släpp alla spänningar, andas långsamt och djupt. Låt dina höfter sjunka ner i soffan, de känns tunga nu, dina armar, slappna av, släpp dom ner i soffan, andas djupt, djupt, sänk axlarna, slappna av, känn tyngden, tung. När jag knäpper tre gånger med fingrarna vaknar du”

Han slängde silverkulan i soffan och tittade på henne. Hon såg rakt fram med stirrande blick. Hon var hans.

I sessionen med Petra hade han inte vågat ta ut svängarna för mycket. Han visste inte riktigt hur långt han var kapabel att driva henne. Han visste inte hur bra han var på djup hypnos, men ikväll skulle han prova att ta ut svängarna lite till. Han skulle få Maria att tro att hon var nått hon inte var, mest för att stilla sin egen nyfikenhet på hur duktig han var. Men först lite frågor, så han visste vad han hade framför sig.

”Maria?”

”Ja.”

”Är du avslappnad?”

”Ja”

”Vet du var du är?”

”Ja, hemma hos Peter Arvidsson”

Va fan! Även under hypnos kunde hon inte kalla honom Professor! Det ska du få betala för tänkte han.

”Varför är du här?”

”Peter ska hjälpa mig med mitt vinbegär.”

”Är du gift?”

”Ja”

Det visste inte Professorn. Men det struntade han i egentligen.

”Är det ett lyckligt äktenskap?”

”Ja”

”Har du barn?”

”Nej”

Nu var det dags för lite mer intressanta frågor tänkte han. Får se hur hon reagerar.

”Hur ofta har du och din man sex?”

”Någon gång i veckan” svarade hon utan att reagera alls. Professorn kände sig nu säker på att hypnosen var djup.

”Brukar du suga av honom?”

”Ibland”

”Låter du han komma i din mun?”

”Ja”

”Tycker du om det?”

”Det är ok”

”Har han en stor kuk?”

”Nej”

”Tar du hela hans kuk i din mun?”

”Nej”

Professorn ögon lyste. Han stirrade på hennes mun och hennes vackra hals och bestämde sig för att hon skulle få svälja hela hans hästkuk innan hon gick hem ikväll.

”Har du provar BDSM?”

”Nej”

”Hur stor kuk har du knullat?”

”Bara min mans, 17 cm lång.”

”Fyller han dig?”

”Ja”

Professorn såg på henne och tänkte, nu du Maria, nu ska du få igen.

”Maria, du är beroende av alkohol. Måste ha vin. Din kropp skriker efter vin.”

Maria började skruva på sig i soffan och tog ett djup andetag.

”Maria, vill du ha ett glas vin?”

Gud vad han var elak! Han skrattade för sig själv när han ställde frågan.

”Ja! Snälla ge mig ett glas! Jag behöver det!”

Han såg på henne och sa, ”du får jobba för dit glas vin Maria, göra nått för mig för att få det.”

”Vad ska jag göra? Jag gör vad som helst. Jag behöver ett glas vin!”

Han skrattade högt. Gick bort till kistan, tog upp två glas och en flaska vin och ställde de på bordet framför soffan.

Maria stirrade på flaskan med stora ögon. Hon andades häftigt med halvöppen mun och såg ut som om hon skulle slänga sig över flaskan.

”Du har inte fått något vin på flera dagar, din kropp skriker efter detta vin.”

Maria stönade högt ”ahhhhh, vad ska jag göra?” Hon vred på sig i soffan, kunde inte sitta still.

”Strippa för mig! Men gör det bra! En riktigt sensuell stripp som gör min kuk, hård så ska du få ett glas vin.”

Maria reste sig upp och ställde sig mitt på golvet. Hon började dansa som om det var musik i rummet, men det var bara hon som hörde den. Hon drog sina händer under sitt långa hår i nacken och lyfte upp det samtidigt som hon rullade med höfterna i takt till den lugna musiken. Hon var verkligen mycket vacker. Hon dansade fram emot honom och knäppte samtidigt upp knapparna i sin blus. Hennes runda höfter följde musiken i hennes huvud och det var nästan så han kunde föreställa sig musiken bara genom att stirra på hennes höftrörelser. När hon kom fram till honom lutade hon sig fram och slet sönder resten av knapparna i blusen och vände sig om. Hon lät blusen glida ner över armarna och blottad sin rygg för honom, och kastade blusen till honom. Han hade henne precis framför sig, hennes vickande, dansande höfter precis i blickfånget, hans kuk stod redan stenhård. Hon började dra ner sina jeans över sina rullande höfter mitt framför honom. Över rumpan och sen ner över låren och sen stod hon och dansade i bara BH och trosor. Hon förde sina händer bakom sin rygg och knäppte upp BH:n, dog den av axlarna och vred på huvudet och log mot honom samtidigt som hon slängde BH:n i hans knä. Hon dansade runt med händerna på sina bröst, stod framför honom och kramade sina stora fasta bröst. Hon böjde sig fram och pressade brösten mot hans ansikte, nöp i sina bröstvårtor. Sen dansade hon, flöt bakåt en par steg och började dra av sig trosorna, långsamt och retfullt. Hon blottade en helrakad fitta, trosorna hamnade på golvet och hon var helt naken. Hon stod still och tittade på honom.

Han var stum. Hon hade nästan fått det att gå för honom genom att strippa. Han måste lugna sig. Han reste sig och öppnade vinflaskan, slängde en blick på henne och såg att hon fixerat blicken på flaskan. Han fyllde glasen och räckte över ett till Maria, ”skål” sa han.

Maria tog glaset och svepte det. Professorn tog en klunk ur sitt och satte ner det på bordet.

”Vill du ha ett glas vin till maria?

”Ja!” sa hon räckte fram glaset mot honom.

”Du jobba för ditt glas vin, gör nått för mig för att få det.”

”Vad ska jag göra?” pep hon fram.

Han knäppte upp sina byxor och drog ner dom, sparkade iväg dom. Han hade inga kalsonger.

”Sug av mig! Visa mig hur mycket du vill ha ett glas vin. Få min kuk att explodera i din mun.”

Maria ställde sig på knä framför honom och tittade storögt på hans stora kuk som stod rakt upp.

”Har du sugit en så stor kuk i dig förut?”

”Nej.”

Maria började slickade i cirklar på hans pung, han blundade och kände hur det pirrade i hela kroppen. Hon sög in en av hans kulor i sin mun. Inte hårt, utan mjukt och sensuellt, lät den rulla runt i sin min. Hon gjorde samma med han andra kula, han kändes som om han var i himlen. Maria stack ut sin tunga och förde den långsamt upp över hans kukskaft, mot ollonsträngen där hon började cirkulera med sin tunga. Han stönade högt, kuken dunkade och han darrade i benen. Maria fortsatte långsamt upp over ollonet med sin tunga och när hon kom till toppen av hans kuk tittade hon honom i ögonen och sög in ollonet i sin mun. Han höll på att tappa all fattning. Hans ben darrade, hans hjärta höll på att slå sig ut ur hans bröst, han böjde sitt huvud bakåt och stönade. Marie sög in en tredjedel av han stor kuk i sin mun, och sen ut igen. Slöt sina röda läppar om hans ollon och förde huvudet fram och tillbaka så hennes läppar retade hans ollon till max, han spröt. Stråle efter stråle fyllde hennes mun och benen vek sig på honom. Hon såg han i ögonen och han såg hur hon svalde hans sperma.

Han satt på golvet och andas häftigt. Han trodde hjärtat skulle slå ur bröstet på honom. Fy fan vad hon kunde suga kuk. Hennes man måste vara en lycklig man. Men nu är jag en lycklig man, tänkte han.

”Vill du ha ditt glas vin nu?” Frågade han Maria.

”Ja! Ge mig det.”

Han hällde upp ett nytt glas vin till henne och gav det till henne. Hon tog det och svepte det direkt. Han lyfte sitt glas och tog en klunk medan han såg på henne. Det var dags för henne att svettas lite. Dags att testa hur bra hypnotisör han var. Han visste inte sina gränser, men Maria skulle hjälpa honom att finna dom.

”Maria” sa han i barsk ton. ”Ställ dig upp med benen brett isär och armarna upp i luften” Maria gjorde som han sa. ”Dina händer är bundna och repet är fastsatt i taket, du kan inte ta ner dom. Dina fötter är bundna i var sin ögla i golvet, du kan inte flytta dom. Har du förstått?”

”Ja” svarade hon.

”Ställ dig med benen ihop” sa han.

Hon försökte men sa, ”det går inte, de är fastbundna!” Han flinade.

Maria såg hjälplös ut. Hennes stora bröst stack ut och hennes rakade fitta var fullt tillgänglig för honom. Han gick bort till kistan och hämtade ridpiskan.

”Man straffar de som har varit olydiga, eller hur Maria?”

”Ja”

”Du har varit olydig. Du har inte varit snäll mot din personal Maria. Visst har du varit elak mot din personal?”

”Ja”

”Så då måste du straffas?”

”Ja”

Han ställde sig bakom henne och höjde piska, svisch. ”AJ!” Första slaget landade på hennes högra skinka och lämnade en röd rand efter sig.

”Bara nio kvar där nu.” Hon snyftade till.

Svisch, svisch, svisch. Hon skrek rakt ut ”AJ.” Försökte komma loss, men hypnosen var för stark för att hon skulle lyckas. Dom osynliga repen höll.

Svisch, svisch, svisch. Tårar rann ner för hennes kinder. Hennes rumpa var röd och Professorns kuk hade börjat växa igen.

”Tre kvar nu Maria. Du vet att du förtjänar det. Du ska ta emot dom utan att skrika, förstår du?”

”Ja” snyftade hon.

Han höjde piskan och slog ett hårt slag på hennes rumpa, hårdare än de första. Hon gnydde till, men skrek inte. Han höjde piskan igen, ett hårt slag till. Hon gnydde igen. Han höjde piskan för sista slaget och tänkte på alla dom gångerna hon hade varit spydig mot honom, svingade piskan med våldsam kraft mot hennes nu illröda rumpa och träffade med ett klatch! Maria Spände sig i en båge och gnydde långt ner i sin strupe. Innan hon han hämta andan riktigt hade han höjt piskan och svingat den mot hennes högra bröst. Slaget träffade rakt på bröstvårtan och Maria tjöt. Han höjde igen och träffade den andra bröstets vårta, nytt tjut och hon kippade efter luft. Han ställde sig framför henne, satt piskan under sin en arm och tog tag i hennes bröstvårtor och vred runt. Marias ögon spärrades upp och hennes mun gapade och ut ur den kom ”AJ!” Han njöt av detta. Att få piska sin chef. Han släppte hennes bröstvårtor. Istället förde han ner sin hand mot henne fitta. Han förde brutalt in ett finger i henne, hon var torr.

”Du tänder på att bli piskad Maria, du blir kåt av det. Din fitta blir våt av att få pisk!”

Han kände hur hennes fitta började bli våt, hur värmen runt hans finger steg. Han drog fingret upp mellan hennes blyläppar och stannade vid hennes clitoris. Hon stönade. Han började cirkulera med sitt finger runt och på hennes clitoris, hon andades snabbare nu. Hennes fitta var dyblöt.

Han slutade smeka. ”Du är inte bunden längre.”

Hon tog ner sina armar och förde ihop sina ben.

”Lägg dig på rygg på mattan och dra upp dina knän mot magen och sära på benen.”

Hon gjorde som han sa och han ställde sig på knä över hennes huvud.

”Se mig i ögonen Maria!”

Hon såg upp på honom och tittade rakt in i hans ögon med sina glansiga bruna ögon.

”Nu ska jag bara piska dig två gånger till. Du ska se mig i ögonen hela tiden.”

”Ja.” svarade hon.

”Jag tänker piska dig på fittan. Har jag tur träffar jag din clitoris, har du tur missar jag. Förstår du?”

”Ja” sa hon

Han placerade piskan mellan hennes blyläppar och såg ner i hennes ögon, höjde piskan och slog den ner på mot hennes fitta med en snärt. Hon skrek rakt ut, men släppte inte hans ögon med blicken. Hennes ögon tårades och hon bet ihop tänderna. Han hade missat clitoris, men en röd rand syntes på hennes ena blyläpp. Han placerade piskan mellan hennes blygläppar igen och stirrade henne djupt i ögonen, höjde piskan och snärtade ner den mot hennes fitta ännu hårdare denna gång. Ett djuriskt läte kom ur hennes mun, kroppen spändes och tårar rann ner för hennes kinder. Det blev en direktträff på hennes clitoris. Men hon släppte inte honom med blicken.

”Res dig Maria.”

Hon reste sig på darriga ben. Hennes rumpa var illröd och hennes stora bröst hade var sin röd rand, tvärs över hennes bröstvårtor.

”Brukar din man knulla dig i arslet Maria?”

”Nej!”

”Har du någonsin blivit knullad i arslet?”

”Nej!”

Han log. Han skulle köra in sin stor kuk i hennes trånga arsle, och hon skulle få lov att känna all smärta det medförde. Han tänkte inte hjälpa henne på något sätt.

”Törstig?”

”Ja” sa hon och sneglade på vinflaskan.

”Du får jobba för ditt glas vin Maria. Gör nått för mig för att få det.”

”Vad ska jag göra?”

Han gick till kistan och hämtade en flaska med olja och ställde den på bordet.

”Du ska smörja in min kuk med olja och göra den riktigt hård med dina händer. Sen ska du vända dig om, böja dig fram och låta mig köra in min stora kuk i ditt arsle. Du ska låta mig köra in min kuk ända till roten. Du vill ha ett glas vin, eller hur?”

”Ja.”

”Då så, dags för dig att jobba lite.”

”Ok” sa hon och hämtade oljan ifrån bordet.

Hon gick och hämtade flaskan med olja och sjönk ner på knä framför honom. Hon öppnade flaskan och hällde ut ganska mycket i handen och greppade han halvstyva kuk. Hon masserade honom med sin hand och han kände hur han svällde i hennes hand. Hon tog mer olja och använde nu båda händerna till att massera hans lem. Upp och ner för kukskaftet, hon tog flaskan och hällde olja på toppen av hans ollon. Oljan rann långsamt nerför kukskaftet innan hon fångade upp det med sina händer och förde sina händer uppför hans kuk. Han var stenhård. Hon tittade upp mot honom och reste sig, vände sig om och böjde sig framåt och väntade på känslan av att hans kuk trängde in i hennes arsle. Han tog oljeflaskan och hällde mer olja på sin kuk och sen hällde han olja längst upp mellan hennes skinkor. Oljan rann ner mellan hennes skinkor och droppade ner på golvet. Han hällde lite olja i sin hand och strök över hennes fitta.

”Smek din clitoris när jag knullar dig i arslet, du kommer att ha lätt för att få orgasm.”

Maria förde in sin hand mellan sina ben och började smeka sin clitoris, hon stönade. Han tog tag i sin stora kuk och riktade in den mot hennes arsle, satte ollonet mot öppningen och tryckte på.

Oljan hjälpte, men han fick ta i för att ollonet skulle komma igenom hennes ringmuskel. Maria gnydde lite, han visste inte om det var för att han tryckt in sitt ollon i hennes arsle eller om hon gjorde det skönt för sig. Han pressade på igen, och centimeter för centimeter av han kuk försvann in i hennes arsle. ”Aj” sa hon och rörde lite på sig. Hans kuk var grov.

”Har jag en tjock kuk?”

”Ja!” Sa hon plågsamt.

”Är den för tjock för dig?”

”Ja!” nästan skrek hon. Han nästan hörde hur hon bet ihop.

”Du vill ha ett glas vin va?”

”Ja!”

”Så då vill du ha mer av min kuk in i ditt arsle eller?”

”Ja!!” sa hon sammanbitet. Och han tryckte in 10 cm av sin kuk i en hård stöt. Maria skrek rakt ut och började gråta. Han tryckte på igen och ytterligare 5 cm försvann in i hennes arsle. Hon flämtade och andades snabbt nu. Hon fortsatte att smeka sin clitoris som hon blivit tillsagd att göra. Han tryckte nu långsamt in resten av sin kuk och hade nu den begravd till roten i hennes arsle. Han drog långsamt ut nästan hela kuken igen, bara ollonet var kvar inne i henne. Tog oljeflaskan och hällde över sin kuk, tryckte sedan in halva på en gång. Maria skrek igen. En hård stöt och hans kuk var åter begravd inne i henne. Han drog ut den igen på samma sätt, hällde mer olja på kuken och tryckte nu in hela kuken i henne med en hård stöt. Hon ramlade nästan framåt av kraften i stöten och tappade nästan andan. Han började knulla henne med långa hårda stötar, hon hade problem att hålla balansen. Hon smekte sin clitoris och var nära nu.

”Gör det ont Maria?” stönade han.

”Ja!” svarade hon med gäll röst.

”Du får orgasm nu.” sa han stötte ännu hårdare. Marias orgasm kom. Henne fitta krampade och benen vek sig under henne. Hon stönande lågt och all kraft rann ur henne. Han tog tag runt hennes höfter för att hålla henne uppe och stötte sin kuk snabbare och snabbare in i hennes arsle. Han kuk svällde och han pumpade sin sperma rakt upp i hennes arsle. Han vrålade rakt upp mot taket. Han gled ur henne och satte sig i soffan, helt andfådd. Maria låg på golvet och snyftade. Hon tittade upp såg på honom och sen på flaskan på bordet. Han skrattade högt, reste sig och hällde upp ett glas vin och gav det till henne. Hon svepte det direkt. Han satte sig igen, tittade på sin slaka oljiga kuk och tänkte om han skulle lyckas få upp den gång till ikväll. Han såg på Maria som satt på golvet med det tomma glaset i sin hand och maskaran rinnande nerför kinderna. Han skulle nog orka en gång till, och då var hon tvungen att göra detsamma.

Han reste sig och drack upp sitt vin i glaset och sa, ”Maria, sätt dig i fåtöljen med händerna bakom ryggen och lägg upp benen på armstöden, som om du vore hos gynekologen.”

Maria satte sig i fåtöljen som han sa. Hennes ben var brett särade och han såg rakt på hennes fitta som glänste av hennes fittsaft.

”Dina armar är bundna bakom din rygg och dina ben är fastbundna i armstöden, du kan inte komma loss. Förstår du?”

”Ja”

Han gick till kistan och hämtade ett litet platsrör med en tryckbar gummiboll i ena ändan, en klitorisvacuumpump. Han ställde sig på knä mellan hennes ben och visade upp pumpen.

”Nu ska vi se hur stor din klitoris kan bli” sa han med ett flin.

”Visst ja, det höll jag på att glömma!” sa han och reste sig och gick tillbaka till kistan, plockade upp en tub och sjönk återigen ner mellan Marias ben.

”Vet du vad detta är?”

”Nej” svarade hon. Hon var fortfarande medtagen efter sin orgasm och sitt knull hon fått i arslet.

”Tigerbalsam delux, snabbverkande” sa han och flinade ett sadistiskt flin.

”Ökar blodtillförseln och skapar en brännande känsla. Kommer nog att svida lite”

Han skruvade av korken på tuben och särade på hennes blyläppar så klitoris blev fullt synlig. Han tryckte ut en klick på hennes klitoris och smörjde in hennes känsliga punkt.

”Svider det?”

”Ja, lite” sa hon och rynkade pannan.

”Det blir värre, vänta bara.” Han satte pumpen över hennes klitoris och kramade bollen. Pumpen sög sig fast och slöt hel tätt. Han tryckte ett par gånger till och såg hennes klitoris växte. Han kramade bollen ett par gånger till och klitorisen sögs ännu längre upp i det genomskinliga röret. Hennes klitoris var säkert 2 cm lång nu och illröd. Om färgen berodde på pumpen eller salvan spelade ingen roll för honom, den såg ut att vara väldigt känslig och öm nu. Han kramade bollen ännu ett par gånger och Maria skrek till ”AJ!”

Hennes klitoris var nu uppe i halva röret, ca 3.5 – 4 cm lång, ilsket röd och det började bildas imma på insidan av röret. Salvan gjorde verkan nu. Han kramade bollen en gång till, ”AJ!!” snyftade Maria.

Han reste sig och gick bort till kistan och hämtade en röd dildo med inbyggd vibrator. Han sjönk ner mellan hennes ben igen och utan att säga nått tryckte han upp dildon i fittan på henne och satte på vibrationen på lägsta hastighet. Maria var inte beredd på penetreringen och ryckte till och drog ett djupt andetag.

”Hur känns det i din klitoris?”

”Det gör ont.”

”Bränner det i den?”

”Ja!”

”Du är törstig”

”Det finns två glas vin kvar i flaskan, vill du ha dom?”

”Ja” Hennes ögon spärrades upp när hon såg på han.

”Du får jobba för ditt vin Maria. Gör nått för mig för att få vinet.”

”Vadå?”

”Som du ser är min kuk slak. Du ska göra den hård med din mun och tunga, sen låta mig knulla dig i munnen. Du ska ta emot så mycket som möjligt av min kuk, långt ner i halsen. Förstår du? Vill du ha vinet?”

”Ja” sa hon och svalde.

Han fällde ner ryggstödet så hon nästan låg ner och drog henne lite uppåt så hennes huvud kom ovanför stolsryggen.

”Böj tillbaka ditt huvud och gapa.”

Maria böjde sitt huvud bakåt och gapade. Han tog tag i sin slaka oljiga kuk och runkade den lite innan han förde in den i hennes varma väntande mun. Hon började genast att suga på hans kuk. Han såg hur kuken drogs in i hennes mun när hon sög och hennes kinder drogs inåt. Han såg ner på hennes klitoris som lyste illröd i röret, säkert väldigt varm, svidande och överkänslig. Han kuk började att svälla i hennes mun, han märkte att hon började få svårt att suga den inåt. Han hade inte fullt stånd, men tillräckligt för att börja munknulla henne, så han stötte kuken längre in i hennes mun och drog den sen utåt och sen in igen med mjuka rörelser. Hon sög inte längre utan koncentrerade sig på att sluta sina röda läppar runt kukskaftet och att hålla bort tänderna. Han stötte lite längre in för varje stöt, och plötsligt hostade hon till och han såg hur magen drog ihop sig. Han drog tillbaka kuken en bit och förde sen in den igen, lite längre. Hans kuk var nu hård igen. Han böjde sig fram och släppte på vacuumet i pumpen och tog bort den. Marias klitoris drog sig tillbaka en bit, men stack fortfarande ut 2 cm, illröd. Han tog klitorisen mellan sin tumme och pekfinger och klämde till samtidigt som han tryckte ner sin kuk i hennes hals. Maria stelnade till och det kom nått gurgelljud ifrån henne och hennes ögon spärrades upp. Han drog tillbaka sin kuk och tryckte ner den i hennes hals igen. Han såg konturerna ifrån sin kuk på utsidan av Marias hals när han tryckte ner di i halsen på henne, det gjorde honom ännu kåtare och hårdare. Han nöp hårdare i hennes klitoris nu, var nära att komma. Han tryckte ner sin kuk i hennes hals allt snabbare och han kände hur satsen var på väg. Den första strålen kom farande upp genom kukskaftet, och han tryckte sin kuk längre ner i hennes hals än han hade gjort innan. Han vred runt hennes klitoris och hon tryckte upp bäckenet och spände sig i hela kroppen. Han höll sin kuk långt ner i hennes hals när han tömde sig, och drog sig inte ur innan han hade sprutat klart. Maria drog häftigt efter andan när kuken lämnade hennes mun. Han såg ner på henne. Hon såg för jävlig ut. Hennes smink hade smetats ut i hela ansiktet och hennes ögon var tårfyllda. Men han var nöjd.

”Du är inte bunden längre, ta ur dildon ur din fitta och stäng av den.”

”Vinflaskan står på bordet, drick.”

Maria drog ur dildon, satte sig upp i fåtöljen, sträckte sig fram mot bordet och tog flaskan. Hon halsade i sig allt vin som fanns kvar i den och släppte den tomma flaskan på golvet.

Han tog på sig sina kläder och satte sig tillbakalutad i soffan och såg på Maria. Hon satt upp i fåtöljen nu och tittade ner i golvet. Hans tankar snurrade. Att väcka henne nu och sen veta att hon inte skulle komma ihåg nått av vad som har hänt. Han skulle veta att hon hade fått betala för sina spydigheter, men inte hon. Hon skulle fortfarande tro att allt var som vanligt, vara lika spydig och sprättig som innan. Det störde honom. Han ville att hon skulle veta vad han gjort med henne. Att hon skulle veta att ömheten i arslet berodde på att han hade knullat henne med sin stora kuk och tömt sin sats långt upp i hennes tarm. Att råheten i strupen berodde på att han knullat henne långt ner i halsen, att dom röda ränderna på hennes kropp berodde på att han hade piskat henne. Och att hennes klitoris var svullen pga han hade använt vacuumsugen på den. Inte att förglömma, att han hade fått henne att dricka vinet, trots att hon ville sluta. Men hon kunde få han inlåst väldigt länge om hon fick veta, men skulle hon det? Om han berättade om hennes vindrickande, så skulle hon få sparken. En VD på en hälsoklinik kan inte vara beroende av alkohol. Hon skulle aldrig mer bli VD någonstans. Hennes liv skulle bli totalt annorlunda mot nu, och det trodde han inte att hon skulle klara. Hon var för stolt för att visa sig svag. Han skulle låta henne minnas allt! Och han skulle tvinga henne att komma tillbaka, annars skulle han hota att berätta. Det skulle fungera. I hennes ögon hade hon mer att förlora än han.

”Maria, när jag knäpper med fingrarna tre gånger så vaknar du, och du kommer att minnas allt som hänt här ikväll!”

Han tog ett djupt andetag och knäppte tre gånger med sina fingrar.

Maria tittade upp och blinkade. Hon rynkade pannan, och glodde på honom där han satt tillbakalutad i soffan. Hastigt såg hon ner på sig själv, på sin nakna kropp och la snabbt ena armen över sina bröst och en hand över sin fitta.

”Va fan! Va fan har du gjort!?” Hon stirrade på honom med svarta ögon. Hon var förvirrad och naken. Hon började titta sig omkring efter sina kläder med ryckiga rörelser. Hon reste sig snabbt och sprang fram till trosorna på golvet och började ta på dom.

”Ditt svin! Jag ska sätt dit dig! Fy fan!” Skrek hon med gråten i halsen, och tårarna började rinna. Hon sprang runt i rummet och samlade ihop sin kläder och tog på sig dom.

”Din perversa satan! Du har våldtagit mig! Fy fan!”

Han satt till synes lugnt tillbakalutad i soffan medan hon sprang omkring i rummet som en yr höna och fumlade med sina kläder och skrek åt honom. Men han var inte alls lugn, han var nervös och nästan rädd för henne. Han kanske hade misstagit sig när han trodde att hon inte skulle våga anmäla honom.

”Maria, så här är det. Om du någonsin berättar vad som hänt här ikväll för någon, så kommer jag berätta för klinikens ägare att du är beroende av vin.”

Hon stannade upp med att knäppa knapparna i blusen och glodde på honom med ögon som ville döda honom. Hon visste mycket väl vad det skulle innebära.

Han andades in djupt och försökte låta lugn, för att visa att han hade situationen under kontroll.

”I alla år har du trampat på mig, förnedrat mig och inte uppskattat mitt arbete. Du har tagit varje chans du fått att klaga på mig, mina tider, mina kläder, mitt sätt att vara. Det är dags för dig att betala tillbaka nu. På Fredag kommer du att komma hit för en ny session för att bota ditt vinbegär. Och om du inte kommer så ringer jag klinikägarna.”

Han tystnade och såg på henne. Ingen sa något, han väntade på hur hon skulle reagera när hon insåg att han tänkte använda henne som sin sexleksak fler gånger. Att hon skulle vara tvungen att underkasta sig hans makt över henne och tillfredsställa hans sjuka sexfantasier.

”Fy fan! Du borde sitta inlåst i resten av ditt liv din satan! Du är sjuk!” Hon fumlade med sin sista knapp i blusen och tankarna bara snurrade runt, hon kunde inte tänka klart. Hon kände att paniken inte var långt borta. Hon såg på honom igen, med avsky.

”Vänta lite, du vill inte bli inlåst och jag vill inte att mitt vinbegär kommer ut. Kan vi inte bara glömma detta och gå vidare?” Hon var desperat. Hon vill sätta dit honom, döda honom. Men hon var livrädd att missta sitt jobb och sin karriär och sitt liv som hon hade byggt upp.

”Nej. Du har mer att förlora än jag. Fredag kl 20:00” Han hade henne. Hela han bubblade inombords.

Hon började gråta och svära åt honom. Tårarna strömmade ner för hennes kinder. Sen tystnade hon.

”Har du en toalett där jag kan tvätta av mig?”

”Ja, där.” Sa han och pekade mot toadörren.

Medan Maria tvättade av sig städade han upp i rummet, lade tillbaka sakerna i kistan och stängde locket. När hon kom ut gick hon direkt upp för trappan och tog på sig sin jacka, öppnade dörren och klev ut. Han gick precis bakom henne och tog tag i dörren innan hon hade slått igen den och sa.

”Det där röda läppstiftet, ha det nästa fredag med.” sen stängde han dörren.


 

Fortsättning i nästa kapitel...

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.