Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/1, 2009 kl. 11:07, av Kid

Vi är bara kompisar - Besvarad kärlek

Del 5 av 5 i serien Vi är bara kompisar

Håkan har förklarat sin kärlek till Linnea. Sedan Linnea hämtade tillbaka honom till stugan har de alltid varit tillsammans. Det har bara varit sol, bad och sex. Men han vet fortfarande inte om hon älskar honom. Sommalovet närmar sig sitt slut.

Linnea sitter på altan och suckar. Det är en varm sommardag. Håkan klipper gräsmattan medan solstrålarna smeker hans kropp.
- Åhhh, att han orkar, suckar Linnea. Jag går på en promenad.
Hon inser att det inte är lönt att skrika på Håkan eftersom gräsklipparen överröstar hennes röst. Hon har inte gått långt förrän hon hör någon ropa på henne. När hon tittar upp ser hon Jörgen, som sitter på sin altan och vinkar henne till sig. Linnea styr sina steg dit.
- Jasså, här sitter du och slöar, säger Linnea.
- Ja, Sara är och handlar, så jag passar på att njuta i min fåtölj, svarar Jörgen och håller ut en hand mot henne.
Linnea går fram och tar hans hand i sin. Jörgen drar henne till sig och drar ner henne i sitt knä.
- Jag ser att Håkan klipper gräsmattan, så jag tänkte att vi kunde mysa tillsammans, säger han.

Under tiden smeker han handen under hennes kjol. Han smeker hennes lår, upp mellan hennes ben. Handen smeker över trosan, samtidigt som han söker hennes mun med sina läppar. Linnea drar sig inte undan. De kysser varandra medan Jörgen försiktigt drar undan hennes trosa. Med fingret smeker han hennes blygdläppar.
- Vad säger du, viskar han, hes av kåthet. Ska vi gå in i sovrummet?
- Okey, svarar Linnea och ryser av hans försiktiga smekningar.
Han lyfter upp henne i sina armar och bär in henne i stugan. Han lägger ner henne försiktigt på sängen och tar av henne kläderna. Han smeker hennes kropp med händerna, innan han tar paus och sliter av sig sina kläder. Han lägger sig bredvid henne och kysser henne ömt medan handen smeker sig upp mellan hennes ben. Ett stön kommer över hennes läppar då två fingrar glider in i hennes heta källa. Samtidigt som Jörgen lyfter in Linnea i stugan, kommer Sara gåendes. Hon stannar upp och tittar på dem med ett leende.
- Äntligen, viskar hon och smyger upp på altan.

Hon har länge velat älska med Linnea men det har aldrig blivit tillfälle. Därför har hon bett Jörgen att bjuda in henne så fort tillfälle ges. Nu ska hon äntligen få älska med henne. Hon sätter sig ner på altanen och väntar in rätta tillfället.
En som också har sett Jörgen bära in Linnea i stugan är Håkan. Han rundar hörnet med gräsklipparen i samma ögonblick som Jörgen lyfter upp henne i sina armar. Han stannar upp och tittar på dem med en speciell känsla i magen. Han är inte svartsjuk. Det här har han accepterat. Det är tvärtom bara bra. Då kan han med gott samvete älska med Petra.
 
Samtidigt kommer Emma mot honom och följer hans blick. Hon går fram till honom och tittar undrande på honom. Hon ser på honom att han inte är svartsjuk, men heller inte oberörd. När han stannar gräsklipparen, håller hon ut en hand mot honom.
- Kom, säger hon till honom. Vi går in till mig.
- Ja, jag har lite att klippa, svarar han förvånad.
- Jag tror det här är viktigare, säger Emma.
- Vad är det som är så viktigt, frågar han.
- Nu ska Linnea få känna på lite svartsjuka, svarar hon och tar honom i handen..
Viljelöst följer han henne in på hennes rum.
- Du behöver inte älska med mig, säger Emma. Det räcker att Linnea tror att vi har älskat.
Hon går fram till ett fönster och öppnar det. Hon lutar sig ut och tittar.
- Perfekt, säger hon. Härifrån kan vi se när hon kommer tillbaka.

När Emma lutar sig ut ur fönstret, glider hennes kjol upp och visar upp hennes starka ben och delar av hennes trosa. Han kan inte låta bli. Han går fram till henne och viker försiktigt upp hennes kjol över midjan. Sedan ställer han sig på knä och drar snabbt av henne trosan. Emma reagerar inte förrän han lyfter på hennes ena ben för att ta av henne trosan. Hon tappar nästan balansen och griper tag i fönsterkarmen.
- Vad gör du, ropar hon. Ska du knuffa ut mig genom fönstret?
- Stå still, säger han och klappar till henne på ena skinkan. När har du sagt nej till att älska?
- Aj, det har aldrig hänt, svarar Emma. Men det var inte …..ahhhhhhh

Emma stönar när hon känner hans tunga glider in mellan hennes blygdläppar. Han slickar henne lugnt och försiktigt. Han fångar in hennes klitoris med tungspetsen och smeker den ömt. Safter rinner genast till och rinner ner i hans mun. Medan han står på knä och slickar henne, drar han ner shortsen och släpper ut sin styva kuk i frihet. Medan tungan smeker sig in i hennes inre, övertar fingrarna smekningarna av klitoris. Han känner hur hon kramar hans tunga med sina blygdläppar. Han slickar henne allt ivrigare. Tungan virvlar fram och tillbaka. Emma stönar allt högre av den njutning han ger henne. Tungan glider ur och slickar längs stjärtskåran medan fingrarna tränger in i den heta värmen. Med tungspetsen kittlar han runt det bakre hålet.
- Ahhh, stönar Emma och kramar runt hans fingrar.

Fram och tillbaka glider tungan medan fingrarna smeker allt intensivare. Han kan inte hålla sig längre. Nu vill han knulla henne. Han ställer sig upp och trycker in kuken med kraft. På nytt tappar Emma nästan balansen. Han klappar till henne på skinkan igen.
- Aj, slår du mig igen, så är det du som åker ut genom fönstret, fräser hon.
Han njuter av övertaget han har över henne. Äntligen får han ge igen. Han klappar till henne på skinkan igen.
- Vänta du, stönar hon. En vacker dag…
Han knullar henne sakta och lugnt. Den här gången vill han dra ut på tiden.
- Sätt fart någon gång, väser Emma. Knulla mig hårdare.
- Glöm det, svarar Håkan. Nu är det jag som bestämmer takten.
- Kan jag åtminstone få komma in, vädjar hon. Jag kan för helvete inte ligga halvvägs ut genom fönstret och skrika som en stucken gris, då jag kommer. Jag skrämmer slag på varenda människa här.
- Låt bli att skrika då, svarar han. Du ska ju hålla utkik.
- Åhhh, du är på min svarta lista nu, mumlar Emma och njuter av hans kuk.

Under tiden har Sara väntat klart och går in i stugan. När hon kommer in, hör hon stönanden från sovrummet. När hon kommer till dörröppningen, ser hon Linnea stå på knä i sängen och tar emot Jörgen bakifrån. Sara tar av sig klänningen och trosorna och går sakta fram mot sängen. När Jörgen ser henne, lyser hans ansikte upp. Sara ger honom ett tecken. Genast drar han ner på tempot och glider sakta fram och tillbaka. När Linnea märker att han minskar ner på farten, tittar hon upp och får se Sara göra dem sällskap. Sara lägger sig på rygg med huvudet under Linneas huvud. Hon drar ner hennes huvud och kysser henne. Linnea svarar på kyssen med stor lidelse. Deras tungor smeker varandra när de glider fram och tillbaka i varandras munnar.

Sara tar Linneas hand och lägger den mellan sina ben. Hon smeker henne med ömma fingrar. Hon smeker hennes blygdläppar försiktigt med fingertopparna. När ett finger glider in i hennes våta grotta, stönar Sara av vällust. Linnea gör paus i kyssande och stöter med stjärten mot Jörgen i hopp om att få fart på honom igen. Men han ökar inte takten. Han väntar på besked från Sara hur hon vill ha det. Det är alltid Sara som bestämmer när det gäller det sexuella. Sara passar på att krypa in under Linneas kropp. Hon kryper ner så hennes mun hamnar mellan Linneas ben. Med handen trycker hon ner Linneas huvud mellan sina ben. Det går en våg av vällust genom hennes kropp när Linnea smeker in sin tunga i hennes våta innandöme.
Sara greppar tag i Jörgens kuk och drar ut den. Hon tar den i munnen och suger honom hårt.
 
Tungan smeker ollonet innan munnen glider ner över staken. Han känner hur åtrån sätter fart. Helst skulle han vilja knulla Linnea men det vågar han inte säga. Han står vackert kvar och inväntar hennes avsugning. Till slut slutar hon suga honom och riktar in kuken mot Linneas sköte. Han trycker in den med en kraftig stöt. Linnea lyfter på huvudet och skriker ut sin vällust. Jörgen knullar henne hårt och snabbt. Han stöter in sin kuk mellan hennes kramande blygdläppar. Sara angriper hennes klitoris med tungan. Denna totala stimulans blir för mycket för Linnea.
Hennes åtrå stiger med en ryslig fart. Hon känner hur underlivet drar ihop sig i kramper. Hon stöter bakåt mot Jörgen som tränger sig in, om och om igen. När orgasmen kommer, så gör den det med styrka. Linnea lyfter på huvudet och skriker ut sin njutning när orgasmen spränger sig fram i hennes underliv. Sara slickar intensivt över hennes känsliga knapp. Med handen smeker hon Jörgen över pungen. Det räcker för att sätta fart på honom. Han knullar henne så hårt han kan. Han stöter in sin kuk några gånger innan han sprutar in sin säd. Linnea njuter enormt när hon känner hur han sprutar in stråle efter stråle, in i hennes våta källa.

När Jörgen har tömt sig, drar han sig ur. Linnea står kvar på knä och njuter av Saras tunga som fortfarande smeker henne. Hon sänker munnen ner mellan benen på Sara och slickar intensivt. Tungan smeker sig in på djupet och sänder ljuvliga signaler genom Saras kropp. Linnea koncentrerar sig på att ge henne en orgasm som hon ännu inte har fått. Hon smeker med tummen över klitoris medan tungan slickar i sig av safterna. Till slut blir det för mycket även för Sara. Hon pressar sig mot Linneas mun och stönar ut sin orgasm. Hon lyfter på höften mot hennes mun och känner hennes tunga smeka djupt inne i sitt innersta. Våg efter våg av åtrå sköljer genom hennes kropp när Linnea smeker henne med sin tunga. När Sara slappnar av och sänker ner stjärten mot sängen, avbryter Linnea sina smekningar. Hon lägger sig på rygg bredvid Sara och kommer på så vis att ligga mellan Jörgen och Sara.

Alla tre ligger de och vilar ut. Linnea är nästan på väg att somna när Sara lägger sig över henne. Hon sänker sig ner över Linneas mun. För att visa att hon vill bli slickad, gnider hon försiktigt sitt sköte över hennes mun. Linnea smeker in sin tunga mellan henne våta läppar. Sara dyker ner med munnen mellan Linneas ben. De slickar varandra intensivt och driver varandra upp på åtråns höga höjder. Sara ger tecken till Jörgen att komma närmare. Han ställer sig på knä mellan Linneas ben och framför Saras ansikte. Hon lyfter på huvudet och tar emot kuken i sin mun. Hon suger honom hård på kort tid. Då avbryter hon avsugningen och riktar in kuken mot Linneas sköte. Han griper tag i Linneas ben och håller dem ordentligt isär. Med en stöt, tränger han sig in. Linneas stönande förkunnar att hon njuter.

Jörgen sätter upp en väldig fart och knullar henne hårt. Sara smeker med tungan över klitoris. Hon ger tecken till Jörgen som genast stannar upp och drar sig ur. Sara slickar henne intensivt, precis som hon blir av Linnea. När Sara känner att hon närmar sig, tar hon bort sin tunga och ger tecken till Jörgen att fortsätta. På nytt skriker Linnea ut sin åtrå när Jörgen tränger sig in med kraft. Han knullar henne hårt medan Sara smeker hennes känsliga knapp med tungan. De vrålar ut sin njutning när de exploderar samtidigt i en dundrande orgasm. Jörgen drar sig ur medan Sara och Linnea fortsätter med sina smekningar. De smeker varandra med tungan en stund innan Sara avbryter och lägger sig bredvid Linnea. Alldeles urlakade lägger de sig tätt ihop och vilar ut. Sara kan inte låt blir att kyssa Linnea ömt innan hon lägger sig ner och pustar ut. Linnea ligger och ler för sig själv. Hon älskar trekanter. Speciellt när de är två kvinnor och en man. Det här måste Håkan få uppleva, tänker hon.
- Jag måste tillbaka till Håkan, säger Linnea.

Sara lägger sig över henne och kysser henne ömt. Hon smeker in sin tunga i Linneas mun, som njuter av hennes ömma kyss.
- Jag vill träffa dig igen, säger Sara.
- Gärna det, svarar Linnea. Nästa gång ska Håkan vara med.
- Det är bara att höra av dig, svarar Sara. Jag ställer upp.
Det är ingen av dem som frågar om Jörgen ska vara med. Han vet att det lönar sig inte att fråga. Det är Sara som bestämmer reglerna och han finner sig i dem.
- Kom, säger Sara och tar Linneas hand. Nu går vi och duschar.

Håkan fortsätter att knulla Emma i lugn takt, trots hennes ihärdiga protester. Han har, till Emmas stora förtret, lyckats hålla sig länge. Hon stöter bakåt och känner att hon närmar sig. Han smeker med handen över hennes känsliga knapp.
- Snääääla, håååårdare, stönar Emma då orgasmen sätter fart.
Håkan, som känner att utlösningen är nära, hörsammar hennes önskan. Han ökar farten och knullar henne hårt. Med hårda, snabba stötar tar han sig mot målet. Emma, som i det läget glömmer att hon hänger utanför ett fönster, vrålar ut sin njutning. Han trycker sig in med kraft och sprutar in sina heta strålar, långt in i hennes våta innandöme. Stråle efter stråle pulserar ut genom kuken och in i hennes kärleksgrotta. Han står kvar efter han har tömt sig och lutar sig över hennes rygg. Han smeker med händerna över hennes bröst.
- Du är bara så underbar, suckar han och kysser henne i nacken.
- Menar du verkligen det, frågar Emma tyst.

Håkan hajar till och reser sig upp. Han hör på hennes tonläge att frågan är allvarligt menad. Han hjälper henne upp och vänder på henne. Han smeker en hand över hennes kind och kysser henne.
- Hur kan du fråga så dumt, säger han. Du har en läcker kropp. Du är snygg. Du har ett hett temperament och en härlig humor. Om jag inte hade träffat Linnea, så har jag aldrig släppt dig ifrån mig. Du har haft mig hängandes efter dig tills du sagt ja till att bli min tjej. Jag menar det verkligen.
- Jäkla Linnea, säger Emma medan tårarna rinner ner för kinden. Hon ska då alltid vara i vägen.
Han drar in henne i sin famn och kramar om henne.
- Ha inte så bråttom, Emma, viskar han. En vacker dag så står han eller hon där och väntar på dig.
- Jag älskar dig och Linnea så mycket, säger Emma. Ni kommer väl alltid att vara mina kompisar?.
- Det har du mitt ord på, svarar Håkan.
Under tiden har Linnea återvänt till stugan. Hon ser gräsklipparen stå övergiven men hon hittar inte Håkans någonstans. Hon går upp till mamma som sitter på altan.
- Var är Håkan, frågar Linnea.
- Jag tror han gick iväg med Emma, svarar Petra och nickar mot stugan.
Linnea tittar mot stugan med en oro i kroppen. Hon har en känsla i kroppen hon aldrig har upplevt förut. För första gången känner hon av svartsjuka. Hon har aldrig någonsin känt så förut. Nu förstår hon varför Håkan blev svartsjuk på Micke. Det är skillnad på vem han går iväg med. Han får gärna älska med Vivan, Sara eller mamma. De är inga konkurrenter. Med Emma är det en annan sak, tänker Linnea. Nu förstår jag dig, Håkan, fortsätter tankarna.

Under tiden står Emma och Håkan och iakttar Linnea
- Titta, säger Emma . Nu står Linnea och funderar. Är han tillsammans med Emma? Nu kommer svartsjukan över henne. Det kan jag slå vad om. Vi låter henne svettas lite till.
Under tiden går Håkan och Emma ut på altan och sätter sig. Emma kysser honom.
- Så ja, säger Emma. Det där behövde jag. Nu kan vi ropa på Linnea
- Linnea, ropar Emma. Vi sitter på altan.
En lättnad sprider sig i bröstet på henne. Med ett leende går hon upp på altan till Emma och Håkan. Hon sätter sig i Emmas knä och kramar om henne.
- Tack för att du fick mig att förstå, säger Linnea och kramar om henne.
- Vad ska man annars ha vänner till, svarar Emma och känner tårarna komma igen.
- Du är inte bara en vän, säger Linnea. Du är min och Håkans allra bästa vän.
- Säg inte så där, säger Emma med hes röst. Då börjar jag gråta igen.

Linnea kysser henne ömt och smeker en hand över hennes kind. Hon kramar om henne och kysser henne lätt på halsen.
- Åh gud, viskar Emma och drar in Linnea mot sin kropp.
Tårarna rinner ner för kinden på Emma då hon håller om den person hon älskar allra mest. Emma smeker en hand över hennes hår och kramar henne hårt.
- Jag älskar dig, viskar hon knappt hörbart.
- Jag vet det, svarar Linnea tyst i hennes öra. Jag kan bara erbjuda dig min allra bästa och närmaste vänskap. Duger det?
- Det duger, svarar Emma medan tårarna förblindar henne.

Håkan ser hur svårt Emma har det. Han ställer sig upp och ger tecken till Linnea att sitta kvar. Hon ger honom en luftpuss och ett leende.
Håkan sätter sig bredvid Petra, som vänder sig mot honom med en frågande min.
- Var är Linnea, frågar hon.
- Hon och Emma behöver få vara ensamma en stund, svarar Håkan.
En halvtimme senare kommer Linnea ner och sätter sig bredvid Håkan. Hon kysser honom ömt och viskar:
- Nu känns det bättre för oss båda. Vi behövde få prata ut vi också.
- Det är bra, säger Håkan.
En stund senare kommer Emma över till dem. Hennes ansikte lyser av glädje. Håkan tittar på Emma och Linnea och förstår att de har kommit varandra mycket närmare.
- Jahapp, då är det bara att klippa klart då, säger Håkan och går tillbaka till gräsklipparen

Eftermiddagen och kvällen sitter de alla hos Vivan och umgås.
Vid midnatt bryter Håkan och Linnea upp. Hand i hand, går de tillbaka till stugan. När de kommer in i sovrummet, sätter han sig på sängen och drar henne till sig. Han smeker med händerna över hennes bröst. Händerna fortsätter över magen, via höften, ner till hennes lår. Han smeker hennes lår under kjolen. Hans ögon fångar in hennes ögon när händerna smeker hennes stjärthalvor. Linnea böjer sig ner och kysser honom. Hon smeker en hand över hans kind medan hon kysser honom ömt. Hon känner att känslorna för Håkan är starkare än någonsin.
Långsamt tar han av henne kläderna. Han smeker hennes kropp med stor känslighet. Händerna smeker över allt, utom mellan benen.
- Ska du inte ta av dig kläderna, frågar Linnea.

Förtrollningen bryts och han avbryter smekningarna. Han ställer sig upp och tar av sig skjortan. Linnea ställer sig på knä och tar av honom byxor och kalsonger. Hon smeker hans kuk som redan är styv. Sakta runkar hon honom medan hon smeker hans pung med den andra handen. Håkan står stilla och njuter av hennes försiktiga smekningar. När han känner hennes varma mun omfamna hans kuk, går det strålar av åtrå genom hans kropp. Han smeker med handen över hennes hår, men i övrigt står han still och njuter. Hon suger honom till utlösning. Hans känslor är i uppror när hon tar hela kuken i munnen och tar emot hans säd. Han sprutar in sin säd, långt ner i halsen, medan han säger:
- Herregud, vad jag älskar dig.

Linnea lägger sig på sängen och Håkan följer strax efter. Han kysser henne med all den kärlek han känner. Hans kyssar fortsätter ner över halsen. Han fångar in hennes ena bröst och suger försiktigt. Med tungspetsen smeker han vårtan som reser sig. Kyssarna fortsätter ner över magen. När tungan slickar hennes navel, drar magen ihop sig av vällust. Han fortsätter ner till hennes lår. Han slickar henne lår, upp till ljumsken. När tungspetsen smeker försiktigt i hennes ljumske, har hon svårt att ligga still. Hon särar på benen för att ge honom utrymme. Han kysser sig vidare över venusberget, över till nästa lår, som får samma behandling. När han slickar försiktigt hennes andra ljumske, vrider hon på höften i hopp om att tungan ska hitta rätt.

Tungan slickar sig sakta mot målet. Han smeker hennes blygdläppar med ömma rörelser. Det kommer ett stön från Linnea när tungan sakta glider in. Han smeker hennes innersta med stor försiktighet. Hon lyfter på höften för att möta den underbara tunga som smeker henne så skönt. Hon har aldrig varit med om något liknande. Att en tunga kan orsaka så mycket åtrå i hennes kropp, har hon aldrig upplevt tidigare. Hennes kropp är het av åtrå. Hon vet inte vad hon ska göra av med sina händer, så hon griper tag i täcket för att hålla i någonting. Hon vill inte smeka honom och riskera att hon bryter detta underbara som hon just nu upplever.
Han smeker henne länge och väl. Hon är på toppen av åtråns höga kant och väntar bara på att få slungas ut i en virvlande orgasm. Men han har hållit henne där länge nu. Hon lyfter på höften för att komma närmare men han parerar hela tiden.
- Snälla, visar Linnea vädjande.

Han smeker tungan över hennes klitoris samtidigt som två fingrar tränger in. Linnea är inte beredd på detta utan slungas med våldsam kraft över kanten. Hon skriker ut sin åtrå när orgasmen stormar fram i henne. Hon lyfter och sänker höften mot fingrarna. Han håller dem stilla medan hon knullar hans fingrar i snabb takt. Tungan smeker hårdare över den känsliga knappen. Orgasmen rasar i hennes kropp. Hennes fitta kramar runt fingrarna medan hon knullar dem. Orgasmen håller i sig länge innan den avtar. Hon ligger helt utslagen på sängen när han kryper upp och lägger sig bredvid henne. Hon vänder sig mot honom och ger honom en kyss.
- Det var otroligt, viskar Linnea utmattat. Jag har aldrig varit med om liknande.
På nytt kysser de varandra. Linnea smeker sin hand över hans kuk som är stenhård.
- Kom., viskar hon och lägger sig på rygg.

Håkan kommer efter och glider sakta in i värmen. Precis som smekningarna, börjar han knulla henne sakta och försiktigt. Deras läppar smeker varandra medan de tillsammans stiger mot åtråns höjder. Linnea är ivrigare och stöter upp med höften mot honom. Han ökar takten och stöter in med kraft. Hon lägger upp sina ben på hans höft och pressar sig mot honom. Han stöter in allt snabbare. Hon pressar sig hårt mot honom och skriker ut sitt välmående när hon för andra gången får en orgasm. När hon kramar hans kuk med sina våta läppar, kommer även han. Han trycker sig in en sista gång med kraft och sprutar in sin säd. Han sprutar in med samma kraft som stötarna. Gång på gång sprutar han in i henne medan de klamrar sig fast i varandra. Han ligger kvar över henne och känner hennes hjärtslag. De kysser varandra ömt medan de sakta går ner i varv.
Han drar sig ur och lägger sig på rygg. Linnea följer efter och lägger huvudet mot hans axel.
- Åh, så härligt suckar hon.
- Mm, är allt Håkan orkar svara.

Linnea ligger tyst och tänker. De känslor som sveper omkring henne har hon aldrig upplevt förut. Det är känslor som är starkare än någonsin. Om det här inte är kärlek, då vet jag inte vad kärlek är, tänker hon. Hon överväger att förklara sin kärlek för honom, men ångrar sig. Hon vill vara absolut säker på att det är kärlek hon känner för honom. Vi har ju hela sommaren på oss, tänker hon och ler. Till slut kommer tröttheten över henne och hon somnar.
När han vaknar på morgonen, ligger han kvar och myser. Han tittar på klockan och ser att den är halv 7. Han vänder sig mot Linnea och ger henne en försiktig kyss. Han kan inte låta bli henne, trots att det är så tidigt.
 
Det kommer ingen reaktion från henne. Han kysser henne på nytt, men den här gången smeker han tungan över hennes läppar.
- Det blir ingenting nu, muttrar Linnea.
- God morgon, älskling, viskar Håkan.
- Den är inte god, svarar Linnea. Låt mig sova. Gå och väck mamma istället.
- Petra!? frågar Håkan förvånad. Menar du att jag ska kyssa Petra god morgon?
- Ja, hon uppskattar säkert att bli väckt mitt i natten, viskar Linnea. Tyst nu och låt mig sova.
- Okey då, säger Håkan. Då går jag och myser med din mamma.
- Mmm, är allt som kommer från Linnea.

Han tar med sig nya kalsonger och går till duschen. Efter duschen går han direkt till Petras sovrum. Hon ligger på sidan med täcket uppdraget till öronen. Han tar av sig kalsongerna, lyfter på täcket och lägger sig bakom henne. Han drar ner henne på rygg och kysser henne. Han smeker handen över hennes mage, ner mellan benen.
- Håkan, vad gör du, viskar hon förskräckt.
- Jag gör bara som Linnea sa till mig, svarar Håkan lugnt.
- Vad!?, ropar hon ut.
- Jag kysste Linnea nyss, förklarar Håkan. Då säger hon att jag ska väcka dig med en kyss istället. Hon sa att du uppskattar bättre att bli väckt mitt i natten.
- Du driver med mig, säger Petra.
- Nej, inte alls, svarar Håkan. Det är dagens sanning. Ett sådant erbjudande vill jag inte missa.

Han tystar hennes frågor med en kyss. Med fingertopparna smeker han försiktigt hennes blygdläppar. Petra kapitulerar och kysser honom tillbaka. Hon särar på benen och stönar tyst i hans mun. Han smeker henne under hela kyssen. Ett finger glider in i hennes redan våta gömma. Kyssen blir allt intensivare. Håkan blir kåtare och kåtare. Kuken står styv som ett järnrör. Han lägger sig försiktigt över henne och glider sakta in. Han kysser henne fortfarande, så hon inte ska kunna protestera. När hon lägger upp sina fötter på hans vader, avbryter han kyssen.
- Åh, du är galen, suckar Petra. Så underbart galen.
Han knullar henne hårdare. Han ökar takten och stöter allt hårdare in i hennes kramande fitta.
 
Petra lyfter sig mot honom när åtrån stiger i raketfart. Hon är alltid som kåtast på morgonen. Tyvärr är Ove tvärt om. Han vill helst älska hela nätterna. Nu, då hon äntligen har en man i huset som älskar på morgonen, njuter hon enormt. Orgasmen slår till med kraft. Hon pressar sig hårt mot honom och kysser honom hett. Vågor av het åtrå sveper genom hennes kropp när orgasmen håller henne i sitt grepp. Plötsligt drar han sig ur. Han lägger sig bakom henne och styr upp henne med handen så hon ligger på sidan, med ryggen mot honom. Han sätter ollonet mot stjärthålet och tränger sig sakta in.
- Åååååååphhhhhaaaa, kommer det från Petra när han tränger sig allt djupare in.

Han stannar upp och njuter av det trånga hålet. Hon kramar runt hans påle och trycker sig bakåt. Han börjar röra sig fram och tillbaka. Orgasmen som precis har lagt sig för Petra, får kraft igen. Hon borrar in sitt huvud i kudden och stönar högt av vällust. Han ökar takten och knullar henne allt fortare. När han smeker med handen över hennes klitoris, exploderar hon i en våldsam orgasm. Hon kramar hårt runt hans kuk när hela underlivet krampa. Han känner hur pungen drar ihop sig och stöter in kuken med kraft några gånger, innan han trycker den till botten och sprutar. Han pumpar in sin säd, in i hennes trånga stjärt. Stråle efter stråle, sprutar in i hennes varma hål. Han ligger kvar en stund och vilar, innan han drar sig ur. Petra ligger orörlig kvar i samma ställning. Hennes hjärtpuls är hög. Han smeker med handen över hennes bröst och kysser henne i nacken.
- Herregud, ska du ta död på mig, viskar Petra.

Efter en stund går han upp och tar med sig kalsongerna till duschen igen. När han kommer ut igen, står Petra vid dörren och väntar på att få komma in.
- Ska jag komma med dig in och tvätta dig, frågar han hoppfullt.
- Det tror jag inte, svarar Petra och ler. Det skulle jag inte orka med.
Han kysser henne innan han släpper förbi henne. Han smeker hennes stjärt med handen innan han går in i sovrummet och tar på sig kläderna. En halvtimme senare sitter de på altanen tillsammans och äter frukost.
Klockan är nästan 11 innan Linnea drar sig ur sängen. Håkan och Petra sitter på altanen när hon kommer ut. Hon sätter sig grensle över hans knä och kysser honom.
- Förlåt att jag var så sur, när du kysste mig, säger hon. Jag orkar inte vakna så tidigt.
- Det gör ingenting, svarar Håkan. Den som väntar på något gott…
- Mamma, avbryter Linnea. Kom Håkan in till dig i morse och kysste dig?.

Håkans hjärta stannar nästan av chock när han hör hennes fråga.
- Ja, det gjorde han, svarar Petra lugnt. Han kysste mig riktigt länge.
- Bra, säger Linnea och lutar huvudet mot hans axel.
Sedan lyfter hon på huvudet och tittar på honom.
- Blev det något mer?
- Eh….va?…nääää…det….stammar han.
- Då får du skylla dig själv, säger hon och lägger ner huvudet igen.
Håkan, den stackaren, stirrar på Petra som inte tycks reagera. Linnea kliver upp och sätter sig i en egen stol. Petra ställer sig upp och säger:
- Vi kanske ska fika, nu när Linnea är vaken. Vi har blivit hungrig igen, eller hur, Håkan.
- Det skulle sitta fint, svarar han och pustar ut i tron att frågestunden är över.
- Mamma, blev det verkligen inte mer än kyssar, frågar Linnea.
Petra kramar om Håkan bakifrån. Hennes hand smeker hans kuk då hon säger:
- Åjo, det blev mycket mer.
Hon kysser honom på halsen och går in för att göra i ordning fikat.
- Jag tänkte väl det, säger Linnea och ler mot honom. Vet du om att du är väldigt söt när du rodnar.

Kommande lördag är det fest på udden. Göte och Ove har precis påbörjat sin semester och det ska firas. Som vanligt samlas de vid det gemensamma bordet utanför Göte och Vivans altan. Maten är klar och samtliga sätter sig vid bordet för att njuta av måltiden. Håkan ser till att han hamnar bredvid Petra. Linnea sätter sig mittemot Håkan, bredvid Jörgen. Emma sitter bredvid Linnea. Håkan kan inte låta bli att smeka en hand diskret över Petra lår. Hon vänder huvudet mot honom och ler.
- Är allt ok, viskar hon tyst.
- Nu är det ok, viskar han tillbaka.
- Här, säger Ove och håller en öl i handen. Skicka ölen till Håkan.
- Ja tack, säger Linnea demonstrativt.
- Va, ska du också ha en, säger Ove.
- Vad är det för skillnad mellan mig och Håkan, frågar Linnea. Vi är lika gamla.
- Ja, ja, förlåt, säger Ove. Det är klart du få en öl.
- Du kan få vin av mig, säger Petra.
- O ja, gärna, svarar Linnea. Pappa, du kan behålla din öl.
Ove som precis har tagit fram en öl, tittar oförstående på sin dotter.
- Begriper du dig på kvinnor, suckar Ove uppgivet till Göte.
- Nej hej du, skrattar Göte. Jag försöker inte ens.

Stämningen är hög vid bordet. Ove och Göte är speciellt uppspelta eftersom de äntligen har semester. Under kvällen förtärs det en hel del dricka. Linnea dricker vin medan Håkan fortsätter med öl. Håkan märker att Jörgen flirtar friskt med Linnea som inte har någonting emot det. Hon flirtar tillbaka men mer blir det inte. Håkan förvånas över att ingen av dem runt bordet smiter iväg med någon partner. Trots intensiv uppvaktning från Jörgen, så får han inte kontakt med Linnea. Klockan närmar sig midnatt när Linnea kliver upp från bordet och går fram till Håkan. Hon omfamnar honom bakifrån och ger honom små korta kyssar på halsen.
- Ska vi gå hem och lägga oss, viskar hon i Håkans öra.
- Är du trött, frågar Håkan som vet att hon druckit en hel del vin.
- Nej, jag är kåt, viskar hon tillbaka. Jörgen har smekt mig hela kvällen men det är dig jag vill älska med.
- Say no more, honey, svarar Håkan käckt och kliver upp från bordet.
Linnea vänder sig mot bordet och önskar god natt och Håkan gör likadant. Just när de ska gå, böjer sig Håkan ner och pussar Petra på kinden.
- God natt, snygging, viskar han i hennes öra.
Petra känner hur hon rodnar, när hon hör hans ord. Hon vänder sig om och vinkar till de båda och känner en värme sprida sig i kroppen.

När de kommer in i sovrummet, lägger Linnea sina armar runt hans hals och kysser honom. Kyssen är öm och kärleksfull. Hon smeker in sin tunga i hans mun och orsakar strömmar av åtrå genom hans kropp. Han smeker händerna över hennes stjärt. Han kramar stjärthalvorna med sina händer och pressar sitt stånd mot hennes underliv. Linnea avbryter kyssen och börjar sakta ta av honom kläderna. När Håkan lyfter händerna för att klä av henne, slår hon undan händerna.
- Nu låter du bli mig, säger Linnea. Nu är det jag som bestämmer.
Hon tar av honom t-shirten och slänger den på golvet. Medan hon knäpper upp knappen i shortsen, slickar hon med tungan över hans bröstvårtor. Håkan har svårt att stå still, när åtrån stiger i kroppen.

Hon ställer sig på knä och drar av honom shortsen och kalsongerna på en gång. Hon smeker med handen över den styva kuken som darrar av upphetsning. Handen sluter om skaftet men ligger i övrigt still. Med tungan slickar hon längs skaftet. Ett utdraget stön kommer från Håkan. Tungan glider ner längs skaftet, ner till pungen. Hon smeker pungkulorna med tungspetsen innan hon återvänder längs skaftet. Fram och tillbaka slickar hon med tungan längs skaftet. Han känner att han närmar sig utlösning. Utan att tänka på det, pressar han kuken mot hennes mun. Då stannar hon upp med smekningarna.
- Lägg dig på sängen, säger hon
Han lägger sig lydigt på rygg i sängen och väntar ivrigt på en fortsättning. Hon står kvar och tittar på honom. Hon smeker handen upp längs sitt lår och kupar den över sitt sköte. Kjolen glider upp och visar handens smekningar mellan benen.
- Jag var nog ganska elak mot Jörgen, säger Linnea. Jag tror jag återvänder till honom.
- Jag dödar honom, väser Håkan, hes av kåthet.
- Oj oj oj då, skrattar hon. Vilket temperament.

Sakta börjar hon ta av sig kläderna. Han ligger på sängen och stirrar som en utsvulten som just passerar ett matbord. Med utstuderad, förföriska och mycket långsamma rörelser, tar hon av sig kläderna. Hon ställer sig med brett särade ben och smeker in ett finger i sin våta grotta.
- Vill du smaka, viskar hon förföriskt.
- Linnea, för helvete, jag kan få en hjärtattack, stönar han.
- Stackars liten, retas hon.
Håkan suckar djupt men lämnar inte hennes hand med blicken.
- Händerna på täcket, säger hon mera bestämd.
Han lyder direkt och lägger ner sina händer. Sakta grenslar hon hans ansikte och sänker sig ner mot hans mun. Han lyfter på huvudet och möter ivrigt hennes våta sköte med sin tunga. Han slickar henne ivrigt, nästan desperat. Tungan virvlar fram och tillbaka och sätter fart på vällusten.
 
Linnea känner hur det sprider sig en värme i kroppen, då tungan tänder hennes låga.
Hon lyfter sakta på stjärten och ler då hon ser hur han följer efter med huvudet för att få smaka av henne så mycket som möjligt. Hon lägger handen på hans huvud och pressar ner det mot sängen. Hon glider sakta bakåt till dess den styva kuken står i vägen.
- Nej, men vad har vi här då, frågar hon och greppar hans kuk.
Han smeker hennes stjärt med händerna.
- Bort med tassarna, säger hon bestämt.
Han vågar inte chansa på att hon slutar, så han tar lydigt bort händerna. Hon runkar honom några gånger innan hon lyfter på stjärten och sätter sig sakta ner över staken.
- Åh, himmelska höjder, stönar Håkan.
- Vi är inte där ännu, viskar Linnea, men vi börjar färden nu.
Hon sätter sina händer på hans bröst och rider honom sakta. Hon kramar hans kuk med sina våta läppar medan hon glider sakta upp och ner. Håkan lyfter sig mot henne då hon sjunker ner.
- Ligg still, kommer ordern direkt.

Med en fruktansvärd viljeansträngning ligger han still och njuter. Linnea fortsätter sin långsamma ritt. Med ett fånigt flin över ansiktet, rider hon honom sakta och lugnt. Så fort hon känner att hon närmar sig, stannar hon upp och sitter still över den styva staken. Hon håller på länge med sin långsamma ritt. Håkan får allt svårare att ligga still. För varje gång hon sjunker ner känner han hur det rycker i pungen på honom. Utlösningen är väldigt nära. Till slut orkar han inte hålla tillbaka. Trots att hon pinsamt långsamt sjunker ner över hans påle, kan han inte hålla tillbaka sin utlösning. Han pressar sig mot henne och skriker ut sin starkaste utlösning han har haft.
Då Linnea känner hans strålar som sprutar in i hennes heta källa, kommer hon i en underbar orgasm. Hon lyfter och sänker sig två gånger, innan hon lägger sig ner över hans kropp och låter orgasmen storma fram. Hon kysser honom hetsigt då orgasmen sliter i hennes underliv. Håkan lägger sina armar runt hennes kropp och njuter av hennes sköte som kramar runt hans stolthet.
 
När orgasmen är över, ligger de helt stilla. Han smeker med handen över hennes rygg och njuter av att ha henne så nära sig. Det kommer inte ett ljud från Linnea. Hon ligger helt utslagen över hans kropp. Det tar en bra stund innan Håkan förstår att hon har somnat. Han vrider kroppen och lägger försiktigt ner henne bredvid sig. Han studerar hennes vackra ansikte som vilar lugnt. Han ger henne en lätt kyss innan han drar täcker över dem och kryper ihop mot hennes kropp. Det tar inte lång stund innan han somnar.

När Linnea vaknar, har Håkan redan klivit upp. När hon efter morgontoaletten kommer ut på altan, sitter mamma och pappa där medan Håkan ligger i en solstol på gräsmattan.
- God morgon, säger Linnea.
- Där kommer min solstråle, säger Ove. God morgon på dig.
Linnea går fram till pappa och kramar om honom.
- Jag älskar dig, pappa, säger Linnea och sätter sig i hans knä.
Ove lägger armarna runt henne och kramar om sin älskade dotter.
- Jag måste ha somnat och haft en mardröm, säger Håkan från solstolen. Jag tyckte jag hörde Linneas röst. Klockan är ju inte tolv ännu.
- Åh, nu börjar han igen, suckar Linnea. Att han aldrig blir vuxen.

Håkan vänder sig om mot Linnea och skrattar. För ett ögonblick blir alla tysta.
- Ove, ropar Håkan
- Mmm, är allt han svarar.
- Känner du vilken spetsröv Linnea har, frågar han.
- Spetsröv! Skriker Linnea och sätter sig upp. Är jag spetsröv!?
Om blickar kunde döda, så vore Håkans liv över nu.
Petra lyfter tidningen högre för att dölja sitt skratt. Ove kniper ihop munnen för att inte avslöja sin munterhet.
- Vad skrattar du åt, fräser Linnea till sin far.
- Jag skrattar inte, lyckas han pressa fram mellan läpparna utan att falla i skratt.
- Det gör du visst det, fräser Linnea. Jag känner hur din mage guppar.

Då brister det för Petra, som drar med sig Ove och Håkan i muntra skrattsalvor.
Linnea skrattar inte. Hon ser en tillbringare med isvatten på bordet. Hon tar tillbringaren i handen, går med bestämda steg fram till Håkan och tömmer den över honom. Han rusar upp och vrålar ut i chock.
- Men, du skrattar inte, säger Linnea. Var det inte roligt?
Håkan tittar sig omkring och får syn på vattenslangen med pistolmunstycke som ligger på gräsmattan. Ove har strax innan vattnat blommorna och buskarna. Håkan tar upp munstycket och riktar det mot Linnea.
- Håkan, säger Linnea. Du gör det inte.
- Varför skrattar du inte, svarar han och flinar elakt.
- Älskling, förlåt, säger Linnea och håller upp sina händer som skydd.

Håkan stannar upp och tittar på henne med förvånad min. Linnea ser hans förvånade min och glömmer för ett ögonblick av vattenslangen. Håkans hand sjunker ner mot marken.
- Vad är det, frågar Linnea lite orolig.
- Du sa älskling, svarar Håkan. Det har du aldrig kallat mig förut.
Linnea slappnar av och ler. Hon går sakta fram till honom och lägger armarna runt hans hals.
- Har du inte fattat det än, säger Linnea. Jag älskar dig.
- Älskar dig mig, viskar han fram.
- Ja, säger Linnea. Nu är jag säker. Jag älskar dig, Håkan.
Han släpper slangen på marken och kramar om henne.
- Jag älskar dig också, viskar han. Så otroligt mycket. Jag är den lyckligaste killen i världen.

Linnea kysser honom ömt och med mycket kärlek. Känslorna har hon haft länge men tvekat att berätta det. Hon ville vara helt säker och det är hon nu.
- Kom, vi går och fikar, säger Linnea. Jag har inte ätit frukost ännu.
Hon vänder sig om och går mot altan, säker på att inte bli nerspolad. Håkan tittar på slangen och sedan på Linnea. Hans känslor brottas med varandra om vad han ska göra. Han tar upp pistolmunstycket i handen och riktar det mot Linnea.
- Kom igen, viskar Ove till sig själv. Gör det nu. Tryck av.
Plötsligt kramar Håkan om runt handtaget och iskallt vatten slungas mot Linneas rygg. Ett illtjut som kan väcka döda, kommer ur hennes hals.
- Yes, säger Ove och knyter sin näve i glädje.
- Så där skulle väl du inte göra mot mig, säger Petra.
- Va? Vem? Jag? Nej, aldrig i livet, svarar Ove
- Lögnare, skrattar Petra och kysser honom.
- Men det var en liten lögn, försvarar sig Ove.

Det tar Håkan en bra stund att torka hennes kropp torr från det kalla vattnet.
- Är det verkligen sant, frågar Håkan. Älskar du mig?
- Ja, det är det, svarar Linnea. Fast man kan ju undra om man är riktigt klok.
Håkan springer ut på gräsmattan, ställer sig på knä och höjer händerna mot skyn.
- LINNEA ÄLSKAR MIG, vrålar han ut för full hals.
- Jag ändrar mig, säger Linnea. Det är du som inte är riktigt klok.
- Du ska vara glad att du har en kille som älskar dig så mycket, säger Ove.
- Det är jag också, pappa, svarar Linnea.
- Så där gjorde mamma då jag berättade att jag älskade henne, säger Ove.
- Jo, säkert, svarar Linnea och skrattar. Det skulle jag vilja se. Mamma rusar ut och faller på knä och skriker som en galning. Mycket troligt.
- Men det är säkert, intygar pappa. Eller hur, älskling?

Ove tittar bedjande på Petra som bara lyfter på huvudet och ger honom en blick.
- Nä häpp, säger Ove. Det kunde ha gått.
Linnea går skrattades fram till sin far och kramar om honom.
- Jag älskar dig jättemycket, säger hon till sin far.
- Det räcker för mig, svarar Ove och kramar henne tillbaka.
Sommaren fortsätter i samma anda. Håkan och Petra träffas så fort tillfälle ges. Håkan anar att Linnea vet om deras träffar, men hon säger ingenting. Linnea träffar både Göte och Jörgen några gånger, med Håkans vetskap. Trekanter med först Emma och sedan Sara tillhör favoritträffarna. Men framför allt så ägnar Håkan och Linnea sig åt varandra. De är nästan ständigt tillsammans, natt som dag. De gånger de träffar andra, så stärker det bara deras kärlek till varandra. Deras kärlek växer sig allt starkare.
 
Som allting roligt, så har det ett slut. Sommaren går mot sitt slut och det är dags att återvända till stan och skolan.
- Vad jag kommer att sakna den här sommaren, säger Håkan.
- Jag med, suckar Linnea.
- Vi kommer ju tillbaka till stugan varje helg, säger Petra. Sedan kommer det en sommar till.
Så kommer dagen då skolan börjar. Håkan sitter tillsammans med de andra killarna i klassen och äter i matsalen. Håkan är djupt koncentrerad på maten när Kenneth säger:
- Kolla in Linnea. Fan så läcker hon är.
- Det har hon alltid varit, svarar Johan som sitter mitt emot Kenneth.
- Jo, men nu är hon speciellt vacker, säger Kenneth. Kolla in får du se.

Johan vänder på huvudet och ser Linnea stå och prata med Kerstin. Hon har en ljus klänning som framhåller hennes solbrända kropp. Hennes långa ljusa hår ligger utkammat över axlarna.
- Hon är rena drömmen, konstaterar Johan.
- Jag ska stöta på henne, säger Kenneth utan att kunna ta ögonen ifrån henne. Jag ska fråga om hon vill gå på bio med mig.
- Vem pratar ni om, frågar Håkan som har ätit klart.
- Bry dig inte om det, svarar Kenneth. Om en tjej inte ser ut som en dator, så är du inte intresserad av henne.
- Nu är du inte snäll, säger Johan.
- Jag skojar ju bara, säger Kenneth. Det förstod du väl, Håkan?
- Jodå, svarar Håkan. Det är lugnt.
- På tal om dator, säger Johan. Min dator krånglar sedan jag försökte installera ett program. Kan du hjälpa mig?
- Jag kan försöka, svarar Håkan. Vi kan träffas efter skolan.
- Bussigt Håkan, säger Johan. Det är säkert en enkel match för dig.

- Linnea, kom hit, ropar Kenneth.
- Hej killar, kvittrar Linnea när hon kommer fram till bordet.
- Vad snygg du är, säger Kenneth. Det har du alltid varit, men nu är det någonting speciellt.
- Tack Kenneth, säger Linnea. Det var snällt sagt.
- Nej, jag måste dra, säger Johan. Vi ses ikväll, Håkan.
- Va, säger Linnea. Tar du min pojkvän ifrån mig?
- Pojkvän!!?? ropar Kenneth. Är du ihop med Håkan?
- Då är det därför som det lyser om dig, säger Johan. Det är kärleken.
- Ja, säger Linnea. Sommaren har bestått av vila, sol, bad….och sex, eller hur, älskling?
- Massor av sex, svarar Håkan och ler.
- Jag ska bara låna honom någon timme, säger Johan. Sedan får du igen honom.
- Väntar du på mig efter skolan, frågar Linnea.
- Självklart, svarar Håkan. Jag väntar.
- Hej då, säger Linnea och kysser honom innan hon går vidare.
- Varför har du inte sagt någonting, frågar Kenneth chockad.
- Nä, säger Håkan lugnt. Jag vill inte skryta.
Samtliga vid bordet skrattar åt Håkan, utom Kenneth. Han sitter med vidöppen mun och stirrar på honom.
- Du kan stänga munnen nu, Kenneth, säger Johan.

SLUT

29 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

D0gge

En av favoriterna

9/9, 2016 kl. 21:30

#2

Ronneby

En klar 5:a för hela serien.
På min egen lista ligger den topp tre.

6/6, 2013 kl. 23:49

#1

Mangan

Riktigt bra skrivet..

24/5, 2012 kl. 21:21