Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/8, 2013 kl. 11:20, av Lorden

Hypnotisören Dubbel njutning

Del 4 av 16 i serien Hypnotisören

Professorn för nöjet av att njuta av två hypnotiserade kvinnor samtidigt. Att kvinnorna under normala omständigheter inte skulle komma på tanken att ha sex med varandra bryr han sig inte så speciellt mycket om.

Hypnotisören del 4 – Dubbel njutning.


 

Klockan 08.10 på Måndag morgon klev Professor Peter Arvidsson in igenom ytterdörren på kliniken. Han var sen som vanligt, men idag struntade han i det. Han gick korridoren fram och passerade VD Maria Zorns kontor, sneglade in genom hennes öppna dörr och såg henne sitta vid sitt skrivbord, hon tittade inte upp som hon brukade.

Maria Zorn hörde Professor Peter Arvidssons välbekanta hasande i korridoren när han kom gående. Hon stirrade ner i sina papper på skrivbordet och ville inte att han skulle märka att hon visste att han var där. Hon kände sig kraftlös, oskyddad, förnedrad och hennes självförtroende var inte på topp. Det var Måndag. Hennes kropp var fortfarande öm efter hans sjuka handlingar 3 dagar tidigare. Hon hade fått dölja sin kropp inför sin man hela helgen. Hon hade inte kunnat komma på en någon bra lögn som kunde förklara de röda ränderna på hennes kropp efter Professorns piska. Hon hatade honom. På Fredag, om 5 dagar, skulle hon till honom igen. Hon ryste i hela kroppen när hon tänkte på det och kände en klump i magen. Fy fan! Varför skulle hon be honom om hjälp med sitt vinberoende, varför just honom! Hon var arg på sig själv, arg på sin svaghet som gjorde att hon inte kunde låta vinet vara och honom, var hon rasande arg på. Nu var hon tvungen att ställa upp på hans sexfantasier, annars skulle han få henne avskedad! Vilka sjuka tankar som han hade snurrande i sin lilla hjärna ville hon inte veta, men hon visste att hon skulle bli tvungen att medverka i dom. Till råga på allt tyckte hon att han var lika attraktiv som en urvriden disktrasa! Hon skulle i normala fall aldrig ens komma på tanken att ge karln en kram, men nu skulle hon vara tvungen att vara nån jävla sexdocka åt honom. Och han skulle älska det, det visste hon. Han skulle inte låta henne slippa undan på länge. Hon måste hitta på nått för att slinka ur denna rävsax.

Professor Peter Arvidsson satte sig vid sitt skrivbord och slog på sin dator. Han lutade sig bakåt och lade händerna bakom nacken, han mådde prima. Han visste att Maria Zorn hade hört honom i korridoren och han visste att hon inte hade sett upp på honom för att hon skämdes, han mådde prima. Han hade sett att hon idag hade långbyxor och en tröja på sig. Det brukade hon aldrig ha på jobbet innan. Kanske hon ville dölja sin kropp för honom, tänkte han. Ja, så var det nog. Men på Fredag skulle hon inte kunna dölja något för honom, inte något alls. Efter sessionen med Petra och sen efter kvällen med Maria så hade han börjat få fler och fler idéer om vad han kunde göra med sina hypnotiserade sexleksaker. Han visste att han nu skulle kunna få spela ut alla sina sexfantasier i verkligheten, och han blev kåt av tanken.

Veckan gick och flöt på som vanligt. Professorn tog emot sina patienter och Maria skötte sin VD roll. Men ingen av dom sa något till varandra. Maria försökte undvika honom så mycket hon kunde. Fredagen kom och Professorns tankar var helt inriktade på kvällen. Då ringde hans telefon.

”Ja, Professor Arvidsson.”

”Hej, det är Petra Bernström.”

Hans hjärta dunkade i bröstet på honom. Kunde det vara så att hon märkt av sitt rökbegär och ville ha en session till, tänkte han.

”Hej Petra! Hur är det? Röksugen?” Sa han med en glad ton.

”Ja! Och jag vill ha en session till. Men jag åker på semester imorgon så jag undrar om du har tid ikväll? Jag skulle verkligen vilja slippa rökningen under den långa flygresan.”

Ikväll tänkte han, oj. Hur ska jag lösa detta. Han tänkte febrilt och ett smått elakt flin spred sig på hans läppar.

”Det ska nog gå bra! Om du kommer kl 19:30, så fixar vi det.”

”Bra! Tack, då ses vi. Hej då.”

”Hej.”

Han lade på luren och sa till sig själv, ”det här kommer bli intressant.”

Professorn var hemma och väntade. Snart skulle Petra komma. Han hade ätit, duschat och gjort allt i ordning. Nu väntade han och vandrade otåligt fram och tillbaka mellan köket och hallen. Ikväll skulle han få styra två kvinnor, samtidigt. Han var exalterad och redan sprängkåt. Han skrattade när han tänkte på att Maria, till skillnad mot Petra, skulle minnas allt efteråt. Gud vad hon skulle hata honom!

”Pling plong.”

Han öppnade dörren och där utanför stod Petra. ”Kom in Petra” sa han.

Petra, en 28 årig, 160 cm kort blondin med håret uppsatt i en knut i nacken. Hon hade ett par blåa jeans och en långärmad vit tröja på sig som visade konturerna av hennes bröstvårtor. Hon hade ingen BH idag heller.

”Vi går ner i källaren och börjar direkt.” Sa professorn, och visade henne ner för källartrappan. Om en halvtimma kom Maria. Han måste hinna försätta Petra under hypnos och gömma henne innan Maria kom. ”Sätt dig i soffan är du snäll, och luta dig tillbaka.”

”Kommer mitt rökbegär försvinna efter denna gång?”

”Vi får se, kanske.” Ljög han.

”Luta dig tillbaka och titta på denna silverkula hela tiden och lyssna på min röst” Han började svänga silverkula från sida till sida. Hon följde den med blicken.

”Slappna av i dina fötter, låt bli tunga och avslappnade, djupa långsamma andetag, slappna av. Dina vader känns tunga, slappna av, andas, tunga. Titta på kulan. Nu av dina lår, släpp alla spänningar, andas långsamt och djupt. Låt dina höfter sjunka ner i soffan, de känns tunga nu, dina armar, slappna av, släpp dom ner i soffan, andas djupt, djupt, sänk axlarna, slappna av, känn tyngden, tung. När jag knäpper tre gånger med fingrarna vaknar du.”

”Petra?”

”Ja” svarade hon med entonig röst.

”Vet du var du är?”

”Hos Professor Peter Arvidsson”

”Varför är du där?”

”Han ska hjälpa mig med mitt rökbegär.”

”Tänder du på kvinnor?”

”Nej.”

”Har du haft sex med någon annan kvinna?”

”Nej.”

”Skulle du kunna tänka dig att prova att ha sex med en annan kvinna?”

”Nej.”

Professorn var nöjd med svaren. Och tittade på klockan, 19:50.

”Petra, res dig upp och följ efter mig.”

Petra reste sig och följde efter Professorn upp för trappan och in i hans sovrum.

”Sätt dig på sängen och stanna här tills jag hämtar dig.”

”Ok.”

Han gick ut och stängde dörren, pustade ut och började ta av sig sina kläder. Han ville möta Maria iklädd morgonrock, bara för att påminna henne om varför hon hade kommit hit. Han hade funderat på att öppna dörren helt naken, med kuken i fullt stånd men han vågade inte riktigt, än. Han tog på sig morgonrocken och väntade.

Maria Zorn parkerade bilen utanför Professorns hus och satt helt stilla. Hon ville inte göra detta. Hon ville inte gå in till honom när hon visste att han skulle knulla med henne, få henne att göra saker hon inte ville och göra saker med henne som hon aldrig skulle gå med på annars. Han skulle ju i princip våldta henne, och ändå var hon på väg in till honom. Förbannade vin! Förbannade svin!

”Pling Plong.”

Han öppnade dörren och sa ”Välkommen Maria, jag har väntat på dig.”

Maria såg hans morgonrock och förstod direkt att han var naken under. Det var ingen tvekan om att han bara ville få av henne kläderna och sätta igång. Hon kände sig som ett köttstycke, ett köttstycke som han kunde göra vad han ville med. Hon kände sig billig.

”Snygg klädsel.” Sa hon spydigt och tog av sig jacka. Hon hade blå långbyxor och röd tjock tröja med hög hals på sig. Hon hade inget smink på sig alls. Kanske för att hon senast hade sett för hemsk ut med maskaran rinnande i ansiktet av hennes tårar. Men det gjorde inget. Med sina 36 år och 165 cm, stora bröst och långt mörkt hår och vackra mörka ögon var hon naturligt vacker.

”Du glömde läppstiftet” sa han lite anklagande. Hon tittade trotsigt på honom men sa inget.

”Ska vi gå ner?” sa Professorn och pekade med handen mot källartrappan. Hon fick kämpa sig ner för trappan. Hela hennes kropp skrek nej när hon trappsteg för trappsteg tog sig ner till källarrummet, där han skulle komma att knulla henne. Hon vände sig om nedanför trappan och såg upp mot honom där han stod i trappan. ”Finns det inget annat sätt vi kan lösa detta på? Jag kan höja din lön, befordra dig eller vad du vill!!” Hennes röst lät desperat, men när hon såg att hans morgonrock hade en stor bula framtill, insåg hon vad han skulle svara.

”Nej. Inget annat sätt Maria. Var snäll och sätt dig i soffan.”

Maria satte sig uppgivet i soffan. Han satte sig på stolen framför henne och höll upp silverkulan framför henne. Han var ivrig att sätta igång, innan hon kom med något nytt försök till övertalning att slippa.

”Luta dig tillbaka och titta på denna silverkula hela tiden och lyssna på min röst” Han började svänga silverkula från sida till sida. Hon följde den motvilligt med blicken.

”Slappna av i dina fötter, låt bli tunga och avslappnade, djupa långsamma andetag, slappna av. Dina vader känns tunga, slappna av, andas, tunga. Titta på kulan. Nu av dina lår, släpp alla spänningar, andas långsamt och djupt. Låt dina höfter sjunka ner i soffan, de känns tunga nu, dina armar, slappna av, släpp dom ner i soffan, andas djupt, djupt, sänk axlarna, slappna av, känn tyngden, tung. När jag knäpper tre gånger med fingrarna vaknar du.”

”Maria?”

”Ja.”

”Vet du var du är?”

”Hemma hos Peter Arvidsson.”

”Varför är du där?”

”För att Peter har tvingat mig hit med hot om att avslöja mitt vindrickande.”

Professorn skrattade högt. Precis, så var det. Han kunde inget annat än hålla med henne.

”Och vad skulle hända om han avslöjade ditt vindrickande?”

”Jag skulle få sparken och min man skulle förmodligen få reda på det.”

Hennes man visste inte att hon drack, det skulle han komma ihåg, tänkte han.

”Vad skulle hända om din man fick reda på det?” Han blev nyfiken, det verkade vara en känslig fråga för henne.

”Han skulle lämna mig för någon yngre och nyktrare, jag skulle bli utslängd.”

Intressant, tänkte Professorn. Hon har mer att förlora på ett avslöjande än vad jag har trott. Han log.

”Tänder du på kvinnor?”

”Nej.”

”Har du haft sex med någon annan kvinna?”

”Nej.”

”Skulle du kunna tänka dig att prova att ha sex med en annan kvinna?”

”Nej.”

Efteråt kommer hon att komma ihåg att jag ställde dessa frågor, och hon kommer då att förstå varför jag ställde dom. Bara för att jag är nyfiken och för att få veta vad hon inte gillar, för att sen få henne att göra precis det. Hon kommer hata mig för detta. Professorn reste sig ifrån stolen och gick mot trappan. ”Jag kommer snart, du kan ta av dig dina kläder så länge.”

”Ok” svarade hon och började dra tröjan över sitt huvud.

Professorn gick upp och in i sitt sovrum. Petra satt på sängen, precis som han hade lämnat henne.

”Kom Petra, nu går vi ner i källaren.” Petra reste sig upp och följde honom ner till källaren.

Det första Professorn fick se när han kom ner i källaren var Maria som med ryggen vänd mot honom drog av sig sina trosor. Hennes rumpa hade inga röda ränder kvar efter förra veckans session vad han kunde se. Hennes rumpa var ovanligt fast med tanke på att hon faktiskt var 36 år. Midjan var smal och benen var urläckra tyckte han. Bulan på hans morgonrock blev inte mindre av att se henne kliva ur sina trosor, vända sig om och visa upp de stora brösten för honom. Maria satte sig i soffan och verkade inte alls reagera på att Petra stod i rummet. Petra visade ingen reaktion hon heller.

”Petra, detta är Maria.”

”Hej Maria.” Sa Petra.

”Maria, detta är Petra.”

”Hej Petra.” Sa Maria. Ingen av dom verkade tycka det var konstigt att det fanns fler i rummet. Han hade varit lite orolig, inte så att han inte trodde det skulle fungera, men lite orolig att dom skulle bete sig annorlunda och vara svårare att kontrollera när dom var två. Men det verkade fungera bra.

”Petra, sätt dig bredvid Maria i soffan.”

Petra satte sig bredvid Maria och han satte sig i fåtöljen mitt emot dom. Den enda i rummet som var naken var Maria. Det skulle hon inte heller förlåta honom för sen. Han hade sagt till henne att ta av sig sina kläder först, bara för att förnedra henne.

”Petra, tycker du Maria är vacker?”

”Ja.” svarade hon.

”Petra, skulle du vilja ha lika stora bröst som Maria?”

”Ja.”

”Petra, skulle du vilja ha sex med Maria?”

”Nej.”

”Petra, varför inte? Du tycker ju Maria är vacker.”

”Jag tänder bara på män.”

”Petra, nu tänder du på kvinnor också. Maria är den vackraste och sexigaste kvinna du någonsin mött. Vill du ha sex med Maria?”

”Ja.”

Han reste sig upp och drog fåtöljen närmare soffan och sa, ”Maria, sätt dig här i fåtöljen och lägg upp dina ben på armstöden.”

Maria gjorde som han sa. Hon satt nu lätt tillbakalutad i fåtöljen med särade ben, med sin rakade fitta helt synlig för både honom och Petra. Han kunde inte sluta titta på hennes fitta. Denna varma och trånga grotta som han skulle tänja ut med sin stora kuk ikväll. Hon skulle precis som Petra hade fått vid hennes första session, få ta emot alla hans 23 cm kuk i sin trånga fitta, hårt. Han satte sig ner i soffan bredvid Petra. Rakt framför dom, ca 1.5 meter ifrån satt Maria med särade ben och väntade.

”Maria, du är slyna. Du är jämt kåt, och bryr dig inte om med vem eller med vad du har sex, bara du får sex. Du är kapabel att få många orgasmer utan att tröttna. Visa Petra hur du brukar smeka dig själv när du är ensam hemma. Låt Petra höra hur skönt du gör för dig själv.”

Maria förde ner sin hand mot sin fitta och började smeka sig själv. Hennes bröstvårtor styvnade direkt och han såg att hennes fitta redan blivit våt. Mina ord har direkt effekt tänkte han. Maria förde sin hand upp och ner i sin skåra och cirklade runt sin klitoris. Med den andra handen nöp hon lätt i sina styva bröstvårtor och hon stönade tyst, men fullt hörbart.

Han knäppte upp sin morgonrock och hans kuk sprätte ut, stor och ådrig. Han började runka sig själv medan han såg på Maria när hon knullade sig själv med ett finger. Han var så jävla kåt nu så han var nära att explodera. Han tänkte först slänga sig fram och trycka in sin stora kuk till roten i Marias fitta med en gång men sansade sig.

”Petra, tycker du om att se på Maria när hon smeker sig själv?”

”Ja.” sa hon och stirrade mellan benen på Maria.

”Petra, skulle vilja slicka Marias fitta och ge henne en skön orgasm?”

”Ja!” svarade hon upphetsat.

”Petra, först ska du låta mig ta av dig dina kläder.”

”Ok.”

Han tog tag i hennes tröja och drog den över hennes huvud. Hennes bröst var runda, fasta och helt underbara tyckte han. Han böjde sig mot hennes bröst och slickade på en av hennes bröstvårtor, den reagerade direkt. Han sög in den i sin mun och Petra stönade, han satte tänderna mot den och bet lite i den. Petra kastade huvudet bakåt och stönade. Han släppte hennes bröstvårta och sa, ”Petra, ställ dig framför mig.” Hon reste sig och ställde sig framför honom, han knäppte upp knappen i hennes jeans och drog ner dragkedjan. Ifrån fåtöljen hördes högre stön nu. Marias fitta var plaskvåt och hon smekte sin klitoris frenetiskt och bet sig i underläppen. Han drog ner Petras jeans och trosor på en gång och blottade en rakad fitta. Han hjälpte henne ur jeansen och förde upp en hand mellan Petras ben, ”Petra, sära på benen.” Petra särade och han tryckte brutalt in två fingrar i hennes fitta, hon var redan våt. Han vred och grävde med sina fingrar i Petras fitta samtidigt som han runkade sin stora kuk. Han satte sin tumme mot Petras klitoris och började gnugga, hon stönade högt och började småjucka med höfterna mot hans hand, Hennes ben darrade och Petra spärrade upp ögonen och skrek. Hon fick sin första orgasm för ikväll.

”Maria, sluta smek dig själv.”

”Petra, ställ dig mellan Marias ben och slicka hennes fitta, tills du har gett henne en orgasm med din tunga.”

Petra sjönk ner mellan Marias ben och förde sin mun mot hennes våta fitta. Hon stack ut sin tunga och drog spetsen på tungan nerifrån och upp i Marias skåra, cirkulerade runt klitoris med tungspetsen och sen ner mot Marias fittöppning. Petra stack in sin tunga så långt hon kunde vispade runt den, sen ut igen och uppåt mot klitoris. Professorn ställde sig på knä bakom Petra och sa, ”Petra, lyft upp rumpan.” Petra fortsatte att slicka Marias fitta men lyfte rumpan och stod nu på alla fyra. Professorn tog sin kuk och styrde in den i Petras fitta långsamt. Han tryckte på, centimeter för centimeter försvann in i fittan och snart var mer än halva hans kuk inne. Han stannade upp och kände hur hennes fitta kramade om hans tjocka kuk. Maria stönade högt och kastade sitt huvud från sida till sida, han fortsatte trycka in centimeter för centimeter in i Petras trånga fitta. Tillslut hade han fått in hela och han drog snabbt ur den och stötte in den i en lång stöt till roten, Petra skrek till men slutade inte att slicka. Maria fick orgasm. Hennes huvud kastades från sida till sida och hon pressade sitt bäcken upp mot Petras mun och skrek tyst med halvöppen mun. Professorn drog ut sin kuk och stötte in den igen och kände att han var mycket nära nu. Han drog sig ur och ställde sig bredvid Marias huvud, ”Maria, runka av mig”. Maria fattade sin hand runt hans kuk och runkade den med långa drag, han kunde inte hålla sig längre, utan spröt stråle efter stråle av sin sperma rakt ner på Marias ansikte. Hon fortsatte att runka honom även när strålarna hade upphört och hans kuk började slakna. Han såg på henne och sa, ”smeta in min sperma i ditt ansikte med dina händer.” Maria tog sina händer och förde dom till sitt ansikte, hon smetade in hans sperma i sitt ansikte, precis som om hon höll på att tvätta sig i ansiktet med tvål. ”Det där var för att du glömde läppstiftet.” sa han med ett flin. ”Maria, ge mitt ollon en puss och tacka för sperman.” Maria sträckte upp sitt huvud och pussade hans ollon och sa, ”tack för sperman.” Professorn skrattade så hans mage hoppade.

Han vände sig mot Petra, ”Petra, vill du inte att Maria ska slicka din fitta?”

”Jo!”

”Maria, lägg dig på golvet på rygg, du ska slicka Petras fitta nu.” Maria steg upp ur fåtöljen och lade sig ner på golvet.

”Petra, ställ dig på knä gränsle över Marias ansikte så hon kommer åt din fitta med sin tunga.”

Maria stack ut sin tunga och började genast för den fram och tillbaka över Petras klitoris. Professorn stod och tittade på och smekte sin slaka kuk. ”Maria, böj på dina ben och sära på dom.” Maria gjorde som han sa och han gick bort till kistan, öppnade locket och tog upp en lång plastlinjal. Han höll den i handen och böjde den lite med den andra handen och släppte, den snärtade till i luften. Han såg mellan Marias ben och på hennes oskyddade våta fitta, och tänkte att hon nog skulle uppskatta lite smisk på den medan hon slickade Petras fitta. Petra hummade högt och blundade. Hon gungade sina höfter lite fram och tillbaka och var helt inne i sin egen njutning. Maria koncentrerade sig på Petras klitoris och förde sin tunga fram och tillbaka över den. Professorn sjönk ner bredvid dom och höll linjalen någon centimeter över Marias fitta, höjde linjalen och slog den snärtigt rakt på Marias oskyddade fitta. Maria ryckte till och grymtade, han höjde linjalen och slog igen och igen och igen. Marias fitta började bli rödaktig, hennes blygdläppar svällde något och han slog igen. Maria hade tårar i ögonen men slickade vidare på Petras klitoris. Han slog henne 3 gånger till och gick sen till kistan och hämtade tuben med tigerbalsam. Han var elak, han visste det men han blev kåt av det och här var det han som bestämde. Han tryckte ut en stor klick i handen och förde den sen mot hennes fitta, tryckte den mot hennes fitta och masserade in hennes blygdläppar och klitoris med tigerbalsam. Han ställde sig mellan Marias ben och runkade snabbt sin kuk som började resa sig. Petra tjöt till och tog tag i Marias huvud och drog det upp mot sin fitta, gnuggade sin fitta mot Marias ansikte och skrek ”jag kommer.”

”Petra, kliv av Maria nu.”

Petra klev av och satte sig bredvid på golvet.

”Maria, hur känns din fitta?”

”Den svider som eld!”

”Nu ska jag fylla din fitta med min kuk.”

Han lade sig på henne, riktade in sin kuk mot hennes fittöppning och stötte våldsamt in sin stora kuk i hennes fitta. För varje stöt flyttade han Maria framåt, han pumpade snabbare och snabbare in och ut i hennes varma, våta, sugande och svidande fitta. Marias tårar rann och det gjorde honom bara ännu hårdare. Han grymtade och pumpade sin kuk i henne, och drog sig plötsligt ur. Han rest sig snabbt och gick fram till Petra, ”gapa” sa han. Petra gapade och han tryckte in sin kuk i munnen på henne och kom direkt. Han juckade kort och snabbt tills han hade tömt sig och drog sen ut sin kuk. ”Petra, Svälj” sa han och Petra svalde.

Tiden började rinna iväg, tänkte han. Men han hade en sak till han vill utsätta dom för ikväll. Men för det skulle han vara tvungen att få sin kuk att stå igen. Han satte sig i soffan nära kanten och lutade sig tillbaka och särade på benen. ”Petra, Maria, ställ er på knä mellan mina ben.” Petra och Maria reste sig och sjönk ner mellan hans ben. Hans kuk hängde fritt ner över hans pung. En tunn sträng av sperma dinglade ner ifrån ollonet, ”Petra, Maria, ni ska göra mig hård igen med era munnar och tungor, sätt igång.” Han såg hur båda förde sina munnar mot hans kuk, Maria tog hans ollon i sin mun och Petra slickade hans pung. Marias sugande mun var otroligt skön, hennes man måste vara lycklig som har en sån kuksugerska till fru. Hennes huvud guppade upp och ner och Petras sög in hans kulor i sin mun. Sen bytte dom, och på väg upp förde Petra sin tunga längs med sidan på hans kuk och Maria gjorde samma fast nedåt på den andra kuksidan. Han blundade njöt. Efter 10 min stod hans kuk igen, nästan fullt upp. Han reste sig och gick bort till kistan och tog upp en 25 cm lång gummikuk. Ollonet på gummikuken var stort, 15 cm i diameter och 5 cm längre ner på gummikuken blev den 2 cm tjockare i diameter, och ytterligare 5 cm längre ner blev igen 2 cm tjockare i diameter. Han ställde den på stolen och sa, ”Vi sak ha en tävling, vem av er kan ta mest av min kuk i er mun. Förloraren ska sätta sig på denna gummikuk och hon är inte godkänd fören den sista tjocka delen har försvunnit upp i arslet. Vinnaren får äran att suga av mig.”

Han runkade sin kuk framför dom och sa ”Maria, du först. Kom ihåg, bara ett försök.” Maria tog tag i hans kuk vid roten och böjde den nedåt så den stod rakt ut, fuktade sina läppar och gapade stort. Hon förde in en tredjedel av hans kuk i sin mun, stannade och tryckte sen in två centimeter till. Hon ryckte till och gulpade, men höll kvar kuken djupt i munnen. Maria försökte ta ännu mer av hans kuk i munnen, en centimeter till klarade hon men sen höll hon på att kräkas och drog snabbt ut kuken.

”Petra, din tur.” Petra böjde ner kuken och öppnade munnen och förde in kuken. Hon gjorde som Maria, en tredjedel och sen paus. Sen tog hon ett andetag och tryckte ner hans kuk i halsen, två tredjedelar, 18 cm. ”Vi har en vinnare” sa han och satte sig i soffan. ”Petra, ner på knä mellan mina ben och sug mig.” Petra sjönk ner mellan benen och sög in hans kuk i sin mun.

”Maria, hämta flaskan med olja i kistan och smörj in gummikuken.” Maria hämtade oljan och hällde ut oljan på toppen av gummikuken. Hon tog sen sina händer och oljade in hela gummikuken.

”Maria, olja in rumpa också, tänj ut dig lite förs med dina fingrar.” Maria hällde olja på sina fingrar och förde ner handen mellan sina ben. Hon stack in ett finger i rumpan och försökte tänja ut ringmuskeln, sen ett finger till och hon fick in tre fingrar som hon använde för att tänja ut sig. Maria ställde sig gränsle över stolen och gummikuken och satte sig ner långsamt. Professorn tog tag i Petras huvud och förde det upp och ner över sin kuk. Hon sög frenetiskt och han kände hennes sträva tunga på undersidan av ollonet. Maria riktade in gummikuken mot ändan och tryckte försiktigt ner ändan över gummiollonet som försvann in i hennes arsle. Professorn tryckte Petras huvud lite, lite längre ner på sin kuk för varje gång, hon hostade ibland men det sket han i nu. Maria sjönk ännu längre ner på gummikuken, mot den första förtjockningen. Hon stannade precis innan och grimaserade.

”Maria, spänner kuken ut ditt arsle?”

”Ja!” gnydde Maria.

”Maria, Bra, sjunk nu ner längre på gummikuken.” sa han och tryckte ner Petras huvud längre än innan och hon höll på att kräkas, han släppte upp henne ett par cm och sen ner igen och håll på så medan han såg Maria kämpa med gummikuken. Maria sjönk ner över den första förtjockningen och sjönk ytterligare en bit. Hon försökte flytta lite på benen för att få bättre balans och sjönk sen ner mot den sista förtjockningen. Professorn höll på att komma. Han drog sig ur Petras mun och gick fram till Maria och ställde sig framför henne och runkade sin stora kuk.

”Maria, sjunk ner över sista förtjockningen nu.” Maria kämpade sig ner på gummikuken som spände ut hennes arsle och Professorn runkade sin kuk snabbare och snabbare. Maria sjönk ner över den sista förtjockningen och den försvann in i henne, professorn spröt sin sperma i tjocka strålar på hennes bröst och mage. ”Maria, smörj in min sperma över dina bröst.” Maria smörjde in sina bröst med hans sperma. ”Maria, pussa mitt ollon och säg tack för sperman.” Maria böjde sig fram, pussade hans ollon och sa, ”tack för sperman.”

”Maria, rest dig upp nu och följ efter mig.” Maria började resa sig och gummikuken gled ur henne. Sen följde hon efter honom upp för trappan och in i sovrummet.

”Stanna här tills jag kommer tillbaka.”

”Ok” svarade hon.

Han tog sina kläder ifrån sängen och gick ner igen och sa ”Petra, sätt på dig dina kläder.”

Han tog snabbt på sig sina kläder och började städa undan, och gömde Marias kläder i kistan. När Petra var påklädd så sa han, ”sätt dig i soffan.” Petra satte sig.

”När jag knäpper med fingrarna tre gånger så vaknar du, och du minns inget av vad som hänt här ikväll.” Han knäppte tre gånger med sina fingrar, och Petra vaknade.

”Det gick bra ikväll Petra, har vi tur har du blivit av med en stor del av ditt rökbegär.”

”Tack Professorn!” sa hon och reste sig. Nu har jag bråttom hem och packa inför semestern imorgon. Han följde henne upp för trappan och öppnade ytterdörren för henne och när hon steg ut sa han ” om du känner ett starkt rökbegär får du hör av dig igen, hej då.”

”Hej då Professorn.” Sa hon glatt och gick. Han stängde dörren och gick in i sovrummet.

”Kom så går vi ner.”

Maria följde han ner för trappan och stod stilla framför soffan. Han tog fram hennes kläder och la dom på soffan och satte sig sedan i fåtöljen med korsade ben. ”När jag knäpper tre gånger med mina fingrar så vaknar du, och du kommer att minnas allt som hänt här ikväll.” Han knäppte tre gånger med sina fingrar, och Maria vaknade.

Bilderna och känslorna ifrån kvällen snabbspolades i hennes huvud, hon blev svag i benen och nästan illamående. Hon såg på honom med kolsvarta ögon, upptäckte först nu att hon var naken och kände paniken komma. Hon såg sina kläder på soffan och började snabbt att klä på sig. Hon hejdade sig och mindes hans sperma i sitt ansikte och över hennes bröst, vände sig om och sprang in på toaletten och tvättade av sig. Sen tog hon på sig resten av kläderna. Hennes fitta sved och hennes ända måste vara vidöppen av den stora gummikuken tänkte hon, hon grät tyst. Hon nästan sprang upp för trappan och tog på sig sin jacka, öppnade dörren och klev ut. Professorn tog tag i dörren och sa ”Söndag, kl 20:00. Glöm inte läppstiftet.” Sen stängde han dörren.

Fortsättning följer...

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.