Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/9, 2013 kl. 08:04, av Lorden

Hypnotisören Krocken

Del 5 av 16 i serien Hypnotisören

Professor Peter Arvidsson råkar backa över en motorcykel och låter Maria Zorn betala skulden, med sin kropp.

Hypnotisören del 5 – Krocken.


 

Maria Zorn låste upp sin ytterdörr och smög in i hallen. Klockan var mycket och hon misstänkte, hoppades, att hennes man Tommy Zorn hade gått och lagt sig. Hon tände inte lampan utan stod stilla i mörkret och lyssnade, det var tyst i huset. Hon hängde upp sin jacka och tog av sig skorna, en våg av skam sköljde över henne. Det kändes som om hon hade bedragit Tommy, vilket hon faktiskt hade, med en annan kvinna! Fy fan, han hade fått henne att slicka en annan kvinnas fitta, en helt okänd kvinnas fitta! Men inte av fri vilja, hon skulle aldrig bedra sin man i vanliga fall. Flirta med andra män, javisst, men inte ligga med någon. Men hon hade inget val. Om hon inte ställde upp på Peters sjuka grejer så skulle hon förlora Tommy, sitt jobb och huset, som Tommy ägde. Allt skulle rasa. Hon smög ut i köket och öppnade en flaska vin och tog fram ett glas. Hon stod med flaskan och glaset i var sin hand, darrade i hela kroppen, och förde flaskan till munnen och halsade.

Hon gick på toaletten och borstade sina tänder och kissade. Det sved i fittan när hon kissade och det sved när hon torkade sig. Peters linjal hade gjort henne narig och den där jävla salvan hade inte gjort saken bättre. Hon kände försiktigt med fingrarna på sin analöppning, trodde det skulle vara ett gapande hål där efter gummikuken, men det kändes som vanligt. Hon hade dragit ihop sig fint igen. Hon drog en lättande suck.

Hon smög in i sovrummet och kröp ner i sin säng så tyst hon kunde. Hon lade sig på rygg och andades ut och slöt sina ögon. Då kände hon Tommys hand på sin mage, den rörde sig långsamt ner mot hennes venusberg, mot hennes nariga svidande fitta. Maria stelnade till och tog snabbt tag i hans hand och viskade, ”jag är trött älskling.” Han lyfte handen och lade den på hennes ena bröst istället, smekte hennes bröstvårta. ”Jag har väntat hela kvällen på dig och min kuk är redan hård, du kan väl inte låta mig somna i detta tillstånd, eller? Sa han och pussade henne och förde återigen ner sin hand mot hennes fitta, över magen ner mot narigheten. Hon fick nästan panik, måste göra nått. ”Vänta” sa hon och kröp ner under täcket och tog tag i hans kuk. Med ena handen runt kukskaftet drog hon den ner till kukroten så ollonsträngen sträcktes och med den andra handen smekte hon hans kulor, och tog sen hans kuk i sin mun. Hon sög hårt på hans ollon och tog sen han djupt in i sin varma mun, kramade den med sina läppar och strök tungan mot hans ollon. Hon kände hur han svällde i sin mun och pumpade stråle efter stråle in i hennes mun. Hon låg kvar med hans kuk i sin mun medan han slakade och hade han inte haft täcket på sig hade han sett att hon grät.

Professor Peter Arvidsson var på väg till järnaffären för att köpa snöre, tjockt snöre, snöre som han tänkte lägga i sin kista. Han parkerade utanför affären och gick in. På en vägg hängde stora rullar med olika sorters rep och snören. Han stod och tittade, flaggstångslina stod på en lapp, det blir bra tänkte han. Han rullade av 20 meter och tog sen 3 meter av ett tunnare snöre, kan vara bra att ha. På väg mot kassan fick han se en hylla med klämmor som låg blandade i en låda. Han stannade och började rota runt i lådan. Stora och små plastklämmor i olika färger, stora och små krokodilklämmor med metallkäftar och stora platta klämmor som han fick ta i för öppna. Han tog ett par av varje och gick till kassan och betalade. När han backade ut ifrån parkering hördes ett kras och bilen skumpade till! Vad var det? Han öppnade dörren, klev ut och tittade bakom bilen, där låg en motorcykel snyggt parkerad under hans ena bakhjul. Han blev kallsvettig, tittade sig omkring och fick se en svart snubbe i skinnjacka stå på trappan och glo på honom, han såg inte glad ut. ”Är det din cykel?” stammade Professorn och kände sig helt kraftlös. Killen, säkert 190 cm lång och en bit över hundra kilo steg ner ifrån trappan och gick fram till Professorn och sa, ”cykel? Det är en Harley, eller var en Harley!” Killen tittade på sin Harley och skakade på huvudet. ”Du, det där kommer bli dyrt, jävligt dyrt!” sa han och glodde på Professorn med mörk blick. Professorn visste inte vad han skulle svara, han stammade fram, ”förlåt, jag såg den inte, jag är ledsen?” Killen ställde sig nära Professorn och väste, ”jag skiter i om du är ledsen, du ska betala din lilla skit!” Professorn var rädd, han kände sig väldigt liten och det var nära att han hade kissat på sig, han skakade. ”Ok, ok” sa professorn och sträckte sig in i sin bil för att ta fram papper och penna så han kunde får killen kontonummer och telefonnummer. Han blick fastnade på påsen ifrån järnaffären som stod i sätet, en tanke for snabbt i hans huvud och han reste sig ur bilen. ”Du, hur mycket tror du att det kostar att laga cykeln?” frågade Professorn. ”Det är en Harley, pucko! Säkert 10 tusen, kanske 15. Har du det nu eller?” Professorn funderade på hur han skulle lägga fram sitt förslag utan att killen skulle tappa humöret och banka skiten ur honom. ”Öh, nej jag har inte det nu. Men, men jag kanske kan betala på nått annat sätt, om du vill, eller känner för det?” Professorn skruvade på sig och killen sa, ”Vadå annat sätt? Är du bög eller? Står du här och erbjuder dig själv som betalning din jävel!” Killen tog ett steg mot Professorn. ”Nej, nej! Inte mig, någon annan. En kvinna!” Killen lade huvudet på sned och tittade på honom. Professorn fortsatte, ”Hon gör allt jag säger till henne! Hon säger inte nej till något! Jag skulle kunna låta dig får henne en kväll, eller två. Men jag måste vara med, eller inte med, men med i rummet.” Killen tittade på sin Harley och sen på Professorn, ”gör allt säger du? Vad som helst utan att protestera? Så om jag säger till henne att nypa sig hårt i bröstvårtorna så gör hon det?” Professorn sa, ”Ja!” Killen funderade och sa, ”varför gör hon det?” ”Det är min hemlighet, det behöver du inte veta.” Killen tittade på sin Harley. ”Ok, kanske räcker med 6 -7 tusen på Harleyn. När och var?” Professorn skrev ner sin adress och sa, ”20:30 imorgon.”

Professorn körde hem och pustade ut. Han hade löst det bra tyckte han. Imorgon skulle Maria få knulla med en svart man. Undrar vad hon skulle tycka om det? Hoppas att han inte var för våldsam mot henne bara. Professorn ville inte att Maria skulle bli skadad, i alla fall inte av någon annan.

Söndagen kom och kvällen närmade sig. Maria stod i badrummet och gjorde sig i ordning. Hennes fitta hade slutat att svida men var fortfarande lite öm. Hon hade tagit på sig sin gula sommarklänning men struntat i Bh och trosor, kändes inte som om dom fyllde någon funktion när hon skulle hem till Peter. Hon stod framför spegeln och såg på sin mun, tog läppstiftet och målade sina läppar röda, motvilligt.

Professorn stod i hallen i byxor och tröja, fullt påklädd och väntade. Han hade sett Marias bil genom fönstret och snart skulle hon ringa på dörren.

”Pling Plong.”

Han öppnade och sa ”Hej Maria, kom in.” ”Din jävla skit!” Svarade hon och gick in och tog av sig jackan. ”Jaha, och var har du gömt kvinnan den här gången? Frågade hon spydigt. Professorn såg på henne där hon stod i sin gula sommarklänning. Hennes bröst syntes genom det tunna tyget och han log när han såg att hon hade det röda läppstiftet på sig. ”Ingen kvinna mer än du här, jag lovar.” Maria litade inte ett skit på honom, men började gå ner för trappan innan han sa något mer.

”Har du nått vin?” frågade hon när dom kommit ner i källaren. Han höjde ögonbrynen och gick upp i köket och hämtade en flaska rött och ett glas. När han kom ner i källaren igen hade Maria tagit av sig sin klänning och satt naken i soffan. ”Du ska inte få nöjet att beordra mig att ta av mig ikväll.” sa hon i en tvär ton. Hennes bröst var underbara. Han tänkte på linan han hade köpt i järnaffären och hällde upp ett glas vin och gav det till henne. Hans kuk bultade i skrevet på honom, men han hade inte tid att ta hand om det nu, snart skulle den svarta mannen komma. Han satte sig på stolen framför henne och lutade sig fram och tog fram silverkulan.

”Vänta, inga mer sjuka grejer Peter. Du kan knulla mig som vanligt och jag kan suga din kuk, men inga sjuka grejer.” Hennes ton var nästan vädjande. Ovanligt med en sådan ton ifrån henne.

”Vad jag gör med dig, eller vad jag säger till dig att göra, är helt upp till mig. Är vinet gott?!” Sa han och flinade åt henne. Han förväntade sig inget svar av henne.

”Luta dig tillbaka och titta på denna silverkula hela tiden och lyssna på min röst” Han började svänga silverkula från sida till sida. Hon följde den med blicken.

”Slappna av i dina fötter, låt bli tunga och avslappnade, djupa långsamma andetag, slappna av. Dina vader känns tunga, slappna av, andas, tunga. Titta på kulan. Nu av dina lår, släpp alla spänningar, andas långsamt och djupt. Låt dina höfter sjunka ner i soffan, de känns tunga nu, dina armar, slappna av, släpp dom ner i soffan, andas djupt, djupt, sänk axlarna, slappna av, känn tyngden, tung. När jag knäpper tre gånger med fingrarna vaknar du.”

”Maria?”

”Ja.”

”Vet du var du är?”

”Hemma hos Peter Arvidsson”

”Varför är du där?”

”För att Peter har tvingat mig hit med hot om att avslöja mitt vindrickande.”

”Svider din fitta ännu?

”Nej.”

”Tänder du på vältränade män?”

”Ja.”

”Är din man vältränad?”

”Ja.”

”Har du haft sex med en svart man?”

”Nej.”

”Skulle du vilja ha sex med en svart man?”

”Jag vill bara ha sex med min man.”

”Men du har haft sex med mig?”

”Ja.”

”Och haft sex med en kvinna?”

”Ja.”

”Brukar din man binda dig när ni har sex?”

”Nej.”

”Har han någonsin bundit dig?”

”Nej.”

”Du vill ha sex med en svart man. När du ser en svart man blir du kåt, dina bröstvårtor styvnar och din fitta blir våt. Din puls stiger och du andas snabbare. Du vill ha hans svarta kuk i dig. Du kommer göra allt han vill. Förstår du?”

”Ja.”

”Pling Plong.” Professorn ryckte till och tittade på klockan, 20:15. Killen måste vara otålig. Han gick upp för trappan och öppnade dörren. ”Tjena pucko.” sa killen och gick in innan Professorn hann svara. ”Ok, vi kanske ska presentera oss. Jag heter Peter.” sa Professorn. ”Jag heter Charlie, men kallas för Kalle.” Dom skakade hand och Kalle tog av sig sin jacka. Han hade läderbyxor och en svart kortärmad T-shirt på sig. Hans armar var bara senor, muskler och synliga blodådror. Han såg ruskigt stark ut. ”Jaha, är hon här? Eller har du lurat mig?” ”Hon är i källaren, väntar på oss. Hon tänder mycket på, mörka män. Hon har längtat efter en sådan som du. Hon kommer göra allt för dig.” Kalle glodde på honom och sa, ”en sådan som mig? Passa dig, cykelnisse.” Han blinkade åt Professorn. ”Efter dig.” sa Professorn och visade ner Kalle i källaren.

Kalle och Professorn kom ner i källaren och Kalle tittade på Maria som satt tillbakalutad i soffan och stirrade rakt fram. ”Tjena.” sa Kalle. ”Maria, detta är Kalle.” Maria vred på huvudet och såg på Kalle, uppifrån och ner. Hennes blick fastnade på hans skrev, ”hej Kalle.” Hon började andas snabbare, hennes bröstvårtor styvnade och hennes fitta blev blöt, hon vred lite på sig i soffan och hennes blick var fastnaglad vid Kalles skrev.

”Så, hon är din Kalle. Gör vad du vill med henne. Hon är kåt, vill ha dig och gör vad du säger.” sa Professorn och satte sig i fåtöljen för att se på. Hans kuk spände i skrevet på honom, ett par drag och han hade sprutat direkt, så upphetsad var han av situationen. Men han fick hålla sig.

”Är det säkert? Det är inget jävla skämt va, cykelnisse?”

”Nej, inget skämt.”

”Kryp hit och knäpp upp mina byxor och dra ner dom.” Maria gled ner på golvet och kröp bort mot Kalle med blicken fortfarande stirrande på hans skrev. ”Åh, fy fan” sa Kalle och skrattade till. Maria knäppte upp knappen, drog ner dragkedjan, och drog ner Kalles byxor till anklarna med en gång. Kalles kuk sprätte ut och Professorns ögon spärrades upp. Det var den tjockaste kuk han någonsin sett. Han hade själv en tjock kuk, men Kalles var tjockare. Inte lika lång, men tjockare och alldeles blåsvart och med tydligt synliga ådrar på sidorna. ”Sug av mig! Och gör det bra!” Maria började slicka upp längs med skaftet på Kalles stenhårda svarta kuk, upp mot ollonet och stannade på ollonets baksida och rörde sin tungspets i cirklar på hans känsliga ollonsträng. Kalle blundade och stönade svagt. Hon särade på sina röda läppar, och Kalles ollon försvann in i hennes mun. Hon sög så kinderna buktade inåt, huvudet förde hon upp och ner över Kalles kuk och Kalle började stöna högre. Han tog tag i hennes huvud med sina händer och styrde takten, in och ut, in och ut, in och ut. Han småjuckade med höfterna och var nära nu. Han förde hennes huvud snabbare mellan sina händer, in och ut, in och ut, in, han spände sig och höll hennes huvud still. Kalle kom i hennes mun, hans ben skakade och han tömde vad han hade i sin pung. Han kuk gled ur Marias mun, ”svälj slyna” och Maria svalde hans sperma.

”Fy fan vilken kuksugerska du har här!” sa han och Professorn nickade och log.

”Hörru bruden, Va ska vi göra nu då. Jag måste vila lite innan kuken står igen?”

”Vad du vill.” svarade Maria med kåt röst. Kalle tittade på henne lite förvånat och skrattade. ”Hon är ju fan inte sann!”

”Ok, lägg dig på golvet, dra upp knäna mot bröstet och sära på benen!” Maria gjorde som han sa och låg där med sin plaskvåta rakade fitta blottad. Kalle drog av sig sin tshirt och hans överkropp var bara en massa muskler. Han ställde sig på knä nedanför henne och tog tag i hennes blyläppar med sina fingrar och drog dom uppåt. Han nästan lyfte hennes rumpa ifrån golvet och Maria gnydde till. Han släppte henne och tryckte snabbt in två fingrar upp till knogarna i fittan på henne och vred dom fram och tillbaka. Han drog ut dom och tryckte in tre av sina fingrar och vred runt dom i hennes fitta. ”Hörru, cykelnisse. Det är en trång slyna du har. Hon tar knappt 3 fingrar.” ”Hon tar så många fingrar du vill, eller hur Maria?” Maria stirrade på sin fitta och fingrarna som var djupt intryckta i henne och sa, ”Ja.” Kalle drog ut fingrarna och förde ihop fyra fingrar och pressade in dom i hennes fitta. Han fick in dom och vred runt gång på gång. ”Har du någon olja” frågade han plötsligt. ”Ja” svarade professorn och gick bort till kistan och hämtade oljeflaskan och gav den till Kalle. Han drog ut sina fingrar ur Marias fitta och hällde rätt mycket olja på sin hand, och smörjde in hela handen. ”Nu ska vi se om du menar allvar med att du gör vad jag vill.” Kalle fällde in sin tumme i handen och förde ihop fingrarna, satte sen fingertopparna mot hennes fittöppning och pressade på. Han fick in fingrarna och tummen till knogarna. Han vred på handen, fram och tillbaka samtidigt som han pressade mer och mer. Till slut gled knogarna in förbi hennes blygdläppar, och hans hand försvann in i hennes fitta.

”Aj.” snyftade Maria. ”Fortsätt du Kalle. Hon gör allt du vill.” sa Professorn och höll på att explodera av kåthet.

Kalle vred runt sin hand i Marias fitta, tittade henne i ögonen och sa, ”nu ska jag knyta min hand till en knytnäve.” Han knöt sin hand inne i Marias uttänjda fitta. Hennes blygdläppar låg fastnaglade runt hans handled. Hennes klitoris var helt blottad nu när blygdläpparna var så särade. Kalle tog hennes klitoris mellan tummen och pekfingrets naglar och nöp till. Maria skrek till ”Ajajaj.” Kalle fortsatte att nypa henne och började knulla hennes fitta med sin knytnäve. In och ut, in och ut. Maria kom i en våldsam orgasm. Hon kastade med huvudet och tryckte upp fittan mot hans näve och skrek rakt ut. Han kände hur hennes fittmuskler krampade runt hans näve. När orgasmen var över drog han ut sin näve ur henne, utan att öppna den. Henne fittöppning tänjdes ut till max och hon skrek igen. Professorn var rädd för att hon skulle spricka, men vad han kunde se ifrån där han satt så klarade hon sig.

Kalles kuk stod som ett spett igen. Han hade verkligen gått igång på detta. ”olja in min kuk! Hela min kuk!” Maria reste sig på knä och tog oljeflaskan och hällde oljan på toppen av hans ollon och smörjde in hans kuk. Kalle satte sig i soffan och sa, ”kom och rid mig. Inte i fittan, den är för slapp. Du ska ta den i arslet.” Maria gick bort till honom och satte sig gränsle över honom. ”vänd dig om, ryggen mot mig. Jag vill se hur min kuk försvinna in i ditt arsle.” Maria vände sig om och ställde sig på var sin sida om hans ben, tog tag i hans kuk mellan sina ben och satte sig ner och styrde hans ollon mot sitt arsle. Hon pressade hans ollon förbi sin ringmuskel och sjönk ner ett par centimeter till. Kalle stirrade på sin kuk som försvann in i hennes arsle, hon var trång tänkte han. Han tog tag i hennes axlar och pressade Maria neråt, hon spärrade upp ögonen när mer och mer av hans svart kuk kom in i henne. Tillslut satt hon i hans knä och flämtade. ”Rid nu, långa drag.” Maria reste sig långsamt upp tills bara hans ollon var inne i henne, sen ner hela vägen igen och så upp igen. Hon fortsatte så i ett jämt tempo och Kalle såg nästan stjärnor när han blundade. Hennes arsle kramade om hans kuk och hon bara pumpade på, upp ner, upp och ner. Till slut kunde inte Kalle hålla sig, utan sprutade sin sperma rakt upp i Marias arsle. Hon fortsatte att rida hon tills hans kuk blivit för slak och gled ur henne. ”slicka och sug ren min kuk nu” Maria sjönk ner mellan hans ben och sög och slickade Kalles kuk ren ifrån sperma. Professorn satt och såg hur Kalles sperma droppade ur hennes nyknullade arsle.

”Det räcker!” sa Kalle och reste sig. Han började ta på sig sina kläder och sa till Professorn, ”du, den där kvinnan är otrolig! Men trots att hon var så bra, så har du bara betalt halva skulden. Du får avbetala en gång till, cykelnisse.” Professorn vågade inte protestera, utan sa bara, ”ok.” Kalle gick upp för trappan och Professorn hörde ytterdörren stängas. Han såg på Maria där hon satt framför soffan med ryggen mot henne. Hon hade fått ta emot en hel del ikväll. Hennes fitta var nog inget att ha mer ikväll, knappt hennes arsle heller. Han reste sig och drog av sig sina byxor, gick fram och ställde sig framför Maria, ”runka av mig” Maria tog tag i hans långa kuk och började runka. Hon använde båda händerna och runkade honom med långa snabba drag. Kalles behandling av Maria hade gjort honom kåt och han kände att han redan var på väg att spruta. ”Jag kommer nu, sikta min kuk mot ditt ansikte.” Maria siktade in hans kuk mot sitt ansikte och runkade honom snabbare. Han pung drog ihop sig och det ilade i ryggslutet. Han tömde sig helt. Kaskad efter kaskad träffade Maria i ansiktet. Hon hade sperma överallt på sitt vackra ansikte. ”Smörj in dig med min sperma” Maria smörjde in sitt ansikte med hans sperma. Hennes läppstift smetades ut och hon såg allt annat än snygg ut nu. Han skrattade.

Han gick bort till kistan och tog fram ett par rep som han hade klippt i lagom längd och gick bort till Maria. ”Ställ dig på knä med ryggen mot bordet och fötterna på var sin yttersida av bordsbenen. Maria gjorde som han sa fast hon hade svårt att sära tillräckligt med benen för att hon skulle nå ut till bordsbenen, men det gick precis. Professorn knöt fast hennes fötter i bordsbenen och sa, ”händerna bakom ryggen.” Maria förde sina händer bakom ryggen och han knöt ihop hennes händer. Han tog ett av repen och gjorde en liten ögla i en änden. Han tog repet och lade det under hennes ena bröst och drog lite uppåt, för att det skulle ligga tätt mot hennes bröst. Han drog sen öglan runt och upp till översidan av bröstet och förde den andra ändan av repet igenom öglan, och drog åt. Maria gnydde till, och han drog åt ännu mer. Repet grävde sig nu ner i hennes bröst och han virade repet två varv runt bröstet pillade in repändan under repet så det höll sig kvar. Marias bröst stod nu rakt ut och började bli rödfärgat. Han kände på bröstet med handen och blev förvånad över hur hårt bröstet kändes. Hennes bröstvårta stod rakt ut, stor och styv och mörk. Han gjorde samma sak med hennes andra bröst. Maria andades tungt och häftigt. Han tog tag i hennes bröstvårtor och vred runt, Maria skrek.

”Du har inte varit snäll Maria. Du har knullat med en okänd man ikväll, trots att du är gift. Du har bedragit din man.” Tårar började rinna ner för Marias kinder. ”Jag ska straffa dig för det. Förstår du?” ”Ja.” svarade hon gråtande.

Han gick till kistan och hämtade två krokodilklämmor och två av dom stora kraftiga klämmorna. Han tog knöt fast ett kort rep ca 10 cm mellan handtagen på krokodilklämmorna och satte sig på knä framför henne. Han böjde sig ner, tog tag i hennes ena blygdläpp och tog den ena krokodilklämman och nöp fast den. Tänderna grävde sig in i hennes yttre blygdläpp och Maria tjöt till. Han gjorde samma med den andra blygdläppen. Maria bet ihop tänderna och snyftade. Mellan krokodilklämmorna hängde nu repstumpen. Om han satte sin fot på repet och trampade ner, så skulle hennes blygdläppar dras med neråt. Han reste sig och tog en av de stora klämmorna med platt gap. Han fick ta i lite med handen när han skulle trycka ihop handtagen så gapet öppnade sig, satte gapet över hennes ena bröstvårta, och klämde till. Maria skrek och tårarna forsade ner för hennes kinder. Professorns kuk hade börjat vakna. Gud vad han gillade detta. Han tog den andra klämman och gjorde samma sak med hennes andra bröstvårta. Klämmorna var tunga, så dom hängde neråt, och drog bröstvårtorna med sig. Han lyfte på sin ena fot och trampade ner repet mellan hennes ben. Marias ögon spärrades upp och hennes kropp spändes. Hennes blygdläppar drogs neråt och han tryckte mer med foten. Hon bet ihop tänderna och hennes näsborrar utvidgades när hon andades häftigt genom näsan. Hennes blygdläppar var sträckta lång ner mot golvet nu och han misstänkte att dom fått en aning vitaktig ton. Han höll sin fot still och sa ”gapa, jag ska knulla dig i munnen nu.” Maria gapade och han stack in sin kuk i hennes mun. Han tog ett fast grepp om hennes huvud med sina händer och juckade sin kuk in och ut i hennes mun. Hennes röda läppar lämnade röda spår efter sig på hans kuk och han kände att han skulle explodera nu. Samtidigt som hans första spermastråle träffade hennes i bak i svalget pressade han ner foten ännu mer och tryckte in sin kuk långt bak i hennes mun. Han sprutade och sprutade sin sperma ner i hennes hals, hon hostade och gurglade och lite sperma kom ut ur hennes näsa. Han slaknade, släppte på foten och drog sig ur henne. Innan hon hann hämta sig, tog han tag i klämmorna på hennes bröstvårtor och tog bort dom. Hon skrek högt och gällt när blodet kom tillbaka. Han befriade henne snabbt ifrån repen runt brösten och tog bort klämmorna på hennes blygdläppar. Hon gnydde smärtsamt när blodet och känseln kom tillbaka. Han knöt loss henne och satte sig i soffan.

”När jag knäpper tre gånger med fingrarna så vaknar du, och du kommer att minnas allt som hänt här ikväll.” Han knäppte tre gånger och Maria vaknade.

Minnesbilderna kom i rasande fart och hon drog häftigt efter andan. Hon stod ännu bredbent på knä framför bordet och hade långt ifrån full koll på sin situation. Bilder av en svart mans hand inkörd i sin fitta flimrade förbi i hennes huvud, och hon höll på att rasa ihop. Hon hade ont i fittan, arslet, blygdläpparna, brösten och bröstvårtorna. Hon såg på honom med tårfyllda ögon där han satt naken tillbakalutad med särade ben i soffan, och hans slaka stora spermakladdiga kuk som hängde mellan benen på honom som nyss hade sprutat sin säd ner i hennes hals. Hon kände sig illamående, kände att hon skulle spy. Hon fick se vinflaskan på bordet och vid sidan om sig. Hon tog flaskan och halsade i sig halva på en gång. Hon insåg hur hon stod och drog ihop benen snabbt och reste sig på darriga ben. ”Du din satans djävel! Jag ska dödad dig din fan!” Hon var hysterisk. ”Du är sjuk!! Sjuk i hjärnan din djävla sexdåre!” Så tystnade hon och mindes vad Kalle hade sagt innan han gick. Avbetalning? Han hade använt henne till att betala nått. Han hade sålt henne! Och det var en avbetalning kvar! Hon skulle bli tvungen att knulla den där jävla negern igen! Hon flög på Professorn och försökte riva han i ansiktet, men han var för snabb och han vrida på huvudet. Han knuffade ner henne på golvet och hon gömde sitt ansikte i sina händer och grät.

Professorn lät henne sansa sig lite innan han sa, ”Du ska få vila ett par dagar nu. Du har gjort dig förtjänt av det. Kanske ägna lite tid åt din man?” sa han och flinade. Hennes ögon som mötte hans gjorde att han nästan blev rädd för henne. Dom var riktigt kolsvarta. Hon reste sig och gick in på toaletten. När hon kom ut tog hon på sig sin klänning och gick raskt upp för trappan. Professorn gick efter med kuken hängande mellan sina ben. Han tänkte inte klä på sig innan hon hade gått. När hon tog på sig jackan sa han ”Lördag, 10:00 och glöm inte läppstiftet.” Hon vände sig om i dörren och gav hans kuk en snabb blick och sa, ”Kalles var mycket skönare än den där.” Sen gick hon.


 

Fortsättning följer.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.