Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/9, 2013 kl. 14:35, av Deep

Efter plugget

Del 2 av 2 i serien Anette

Det har gått några år sedan första träffen med klasskompisen Anette och de närmar slutet av grundskolan. En tid som väcker både oro och förväntningar. Det som inte sker nu, det kanske det aldrig blir något av...

-    Nä, vi skiter i det här! Det är ju minst 20 grader varmt och strålande sol. Någon som ska med?

Nettan, spontan som vanligt, fick just morgonens första infall och med sitt utrop väckte hon oss där vi tysta släpade oss mot plugget. Efter att ha lämnat våra respektive hem, hade flera av oss, som så ofta förr, lyckats komma i fatt varandra och vi var nu en någorlunda samlad klick av fem, sex skoltrötta nior. I snigeltempo gick vår gemensamma mars i riktning mot ytterligare en skoldag.


Det var vår, eller som vi tyckte, nästan sommar. Inte många veckor kvar innan skolavslutningen. Nior och sommar. Nära slutet på nio års eländigt pluggande. Snart skulle vi vara fria! Åh så man hade längtat men ju närmare den dagen man kom, ju mer osäker och orolig blev man. Alla val var gjorda. Alla betyg var nog satta. De flesta av oss hade levt med varandra i nio års tid. Några få hade kommit till under årens gång, andra hade försvunnit. Flyttat eller som i Johns fall drunknat. Vissa mornar gick vi tysta, andra babblade vi som tokiga om något som hade skett eller komma skulle. Hur glad och uppspelt vi än var, fanns det allt oftare lite vemod när vi insåg att snart var kanske mer än bara grundskolan slut. Gemenskaper och vänskaper skulle komma att sättas på prov när klassen i och med avslutningen försvann på sommarlov, för att därefter spridas.

Några få i klassen hade fått jobb. Lelle skulle jobba på mataffären nere i centrum och Stefan skulle börja som lärling på den bilverkstad där han hade pryat. De flesta av oss nior skulle vidare till gymnasiet men få skulle fortsätta tillsammans. Vi skulle spridas över staden. Olika skolor och klasser beroende på våra intressen och de val våra betyg dugt till. Ingen visste hur det skulle bli. Kanske skulle några fortsätta hänga ihop som polare, kanske inte. Dessa sista veckor var nog de enda vi med säkerhet hade tillsammans. Bara några få veckor och så mycket som ännu inte blivit gjort eller sagt.

-    Fan! Kom igen nu då! Vilka hänger med till badet?

Nettans rastlöshet krävde ett svar. Nu.

-    Men vi ska ha dubbellektion i matte nu med Morgan var min svaga invändning.
-    Tror du inte han redan har bestämt vad vi ska få för betyg då? Vi har haft samma jävla majje i matte i tre år!

Åsas kommentar fick mig att vela lite. Jag fick en fyra i julbetyget. En stark fyra enligt Morgan. Jag skulle inte ha något emot en femma i slutbetyg. Det var ju inte störande många femmor i mitt höstbetyg och för att ge mig ett tillräckligt bra snitt skulle något behöva väga upp mina svaga betyg i engelska och svenska.

-    Men bestäm er! Jag har badgrejjor i gympaskåpet och tänker dra till badet. Vilka är på? Åsa ska du med och bygga på brännan? Jag har kokosolja också, fortsatte Nettan.
-    Men vem har stålar till intrånget då? Frågade Patrik. Jag har inte ett nickel.
-    Jag har nog någon tia eller två men det räcker nog inte för alla svarade jag.
-    Du tjänar ju skitmycket med stålar. Du har väl för fan alltid flis var Thomas kommentar.
-    Nä, faktiskt inte alltid. Men om du också orkade jobba skulle du kanske också ha stålar.

Efter sommarjobbet förra sommaren, fick jag chansen att fortsätta jobba regelbundet. Oftast fredag kväll och en dag på helgen. Lätt splittrad känsla. Tufft att ha egna pengar men det underlättar inte utelivet med polarna att jobba alla fredagskvällar. Att gå upp och jobba en söndagsmorgon efter en sen lördagskväll är inte heller en höjdare. Inte underligt att morsan ivrigt hejdade på och hjälpte till att skaffa den nödvändiga arbetsboken. Men i stort var det helt okej. Det som störde mig mest var att tillfällena att träffa brudar, gärna lite småfulla brudar, blev rätt begränsade och några andra var jag nog för feg för att stöta på. Inte för att jag var oskuld. För även om inte eftermiddagen med Nettan skulle räknas så försvann oskulden definitivt i slutet av åttan, stulen av en ett år äldre tjej en förövrigt helt vanlig tisdagskväll. Till skillnad från en del andra grabbar i skolan hade jag inte varit direkt frikostig med detaljer. Ingen trodde något hade hänt och det var så som jag ville hade det. Det var liksom min och tjejernas erfarenheter, och så som det nu var, fanns ju alltid hoppet om mer.

-    Vi plankar väl, som vanlig? Jag har i alla fall inga pengar. Planka var Nettans standardlösning på vårt standardproblem, panka får planka.
-    Vilka har badkläder? Jag har och tänker hänga på Nettan, sa Thomas.
-    Jag kan sola i trosor och mitt långa linne, sa Åsa. Jag har bara handuk och gympakläder i skåpet.
-    Okej, sa Nettan, nu är vi tre, Thomas, Åsa och jag. Vilka mer ska med? Matte, Lelle...? Fan Karin, du hänger väl på?
-    Jag har ingen bikini, svara Karin. Måste vänta på att det blir tomt hemma innan jag kan hämta. Tror jag väntar lite och kommer lite senare.
-    Samma här, sa Lelle. Morsan måste hinna iväg till jobbet innan vi kan hämta våra badprylar.

Lelle är Karins ”lillebror”. De är syskon, tvillingar men Karin är till Lelles stora förtret, några minuter äldre.

-    Räknar med dig nu Matte. Svik inte. Du kan plugga matte så mycket du vill på ditt fyråriga tekniska i höst. Kom igen nu, så blir vi fyra. Jämna par, typ!

Inte för att jag tror Nettan hade planerat det så men hennes referens till hösten lades till mitt tidigare vemod och tanken på att det kanske ändå var sista chansen med gänget. Jag beslöt mig för att hänga på.

-    Jo, jag är med, svarade jag.

Lelle och Karin vek av mot kiosken för att slå ihjäl tiden innan de kunde smita hem igen. Vi fyra andra fortsatte mot skolan och när vi närmade oss valde vi den yttre parkvägen som gick mellan fotbollsplanen och gympasalen. Vi ville helst inte bli sedda innan vi smet in i omklädningsrummet för att hämta våra prylar.

Nettan och Åsa smet in i tjejernas medan Thomas och jag smög in i killarnas ombyte. Inga andra här ännu. Bara den evigt instängda lukten av de samlade skåpens svettiga innehåll, eller vad det nu är som luktar så himla illa. Det blev en snabb koll i mitt skåp. Jag slet åt mig gympapåsen och tömde den på sitt innehåll. Fyllde den i stället med handduken, shortsen och badbrallorna. Baskettröjjan fick efter en kort tvekan också följa med igen. Tur nog var allt rent men det luktade ändå gympa.

Thomas var också klar och vi mötte upp med tjejerna utanför.

-    Tricken nästa! Here we go! Nettan tog beslutsamt ledningen och vi tog åter den yttre parkvägen med den lite längre omvägen till T-banan.

Vi hade alla våra färdkort och kunde utan besvär komma igenom spärren och ner på perrongen. Ett tåg stod inne och vi klev ombord. Vi satte oss i första vagnens främre ände och vi fyra lyckades som de typiska tonåringar var var, med lika delar obetänksamhet som självklarhet, blockera alla åtta platser. Någon minut och åtskilliga irriterade blickar senare, stängdes dörrarna och vi rullade iväg.

 

Vi lämnade tunnelbanan och gick mot badet. Under tiden på tricken hade vädret blivit om möjligt än bättre. Det var helt vindstilla och solen strålade nu högre från en klarblå himmel. Det värmde och lovade gott. Snart var staketet och gräsytorna kring badet inom synhåll. Vi kunde se att det inte fanns så många besökare på plats ännu, mest personal och att planka in obemärkt var därmed inte att tänka på. Det blev till att tömma våra gemensamma tillgångar och lösa entré. Nå, vi kunde å andra sidan välja var vi ville lägga ut våra handdukar och slå oss ner på den bästa och mest skyddade platsen.

Insvepta i våra handdukar bytte vi om och lade oss för att sola och prata. När jag låg där på rygg och pratade så tittade jag på Nettan. Nej, såg Nettan. Jag såg henne som den där eftermiddagen för så länge sedan. Ensamma hemma hos mig, efter att vi hade haft sex och jag för första gången såg alla detaljer hon bestod av. Nu, här på badet, såg jag både mer och mindre. Anette, klädd i enbart bikini, låg också på rygg med händerna under huvudet och exponerade då hela sin redan solbrända kropp. En kropp som hade växt till sig ytterligare med mer former. Svagt bruna men vältrände ben som slutade vid markerade höfter, inte alls pojkaktiga som förra gången jag såg dem. En markerad midja och en platt, nästan obefintlig mage. Hennes revben kunde jag fortfarande ana men brösten såg ut att vara större än jag mindes dem. Definitivt inte bland de större brösten i klassen, men precis lagom rätt för Anette. Jag hade inte ordet för det då men hennes kropp var atletisk, perfekt.

Minnena och det jag såg fick det att växa i mina badbyxor och jag fann det klokt att vända mig så att jag kom att ligga på mage, innan något växte ut ovanför resåren på mina lågt skurna badbyxor.

-    Ah, Matte måste ligga på mage! Något vi borde veta? Var Nettans retsamma fråga och alla andra tittade och skrattade. Hon missade sällan något.
-    Dags för ryggen lite, vill ju växla och inte bränna mig. Försökte jag som ursäkt, även om nu sanningen var att ryggen kanske inte borde ha mer.

Nackdelen med denna ställning var att det var lite obekvämt men jag hade inte längre samma utsikt över vare sig Anette eller Åsa och problemet i byxan gick därför snart över. Solen värmde och allt dåsigare låg jag där, blundade och lyssnade mest på de andras prat.

-    Dags att byta sida. Åsa, smörjer du in min rygg med kokos? Frågade Nettan.
-    Nä, jag har ingen topp. Kan ju inte sitta och visa tuttarna för gubbarna.

Åsa saknade badkläder och hade hela tiden legat på mage och solat i bara trosor och med handduken över stussen.

-    Någon? Frågade Nettan och knuffade till mig.
-    Okej, båtklubben fixar, blev mitt svar och satte mig upp.

Jag hade legat så länge att det snurrade lite i huvudet när jag reste på mig. Det får bli ett svalkande dopp efter det här, tänkte jag och satte mig på huk vid Anettes ben. Jag tog en hand full med kokosolja, spred försiktigt ut det längs hennes närmsta ben och började sedan med bägge händer mjukt smörja, nästan massera in oljan över allt där jag kom åt på hennes vad. När jag närmade mig insidan mot den andra vaden så särade Nettan försiktigt på benet så att jag kom åt bättre. Jag upprepade proceduren även på den andra vaden och fortsatte sedan uppåt längs låret.

Jag masserade nu med en hand på baksidan av vartdera låret, gång på gång hela vägen från knävecken upp till bikinitrosan. Jag tog i lite mer, kände och följde musklerna under huden. Känslan att med hela händerna omväxlande massera och smeka, längs hela hennes muskulösa, solvarma och välformade lår var, underbar, njutningsfull och jag kom ohjälpligt in på minnena av när jag för första gången rörde hennes kropp. Åter igen började det växa i mina badbyxor.

Jag tog lite mer olja i mina händer och fortsatte insmörjningen av låren. Jag försökte nu komma åt mer på insidan, mellan låren och Anette särade utan ett ljud ytterligare på benen. Jag kunde nu med lite besvär komma åt att massera nästan hela vägen upp till trosorna på ett ben i taget och fortsatte tills oljan var väl masserad in i huden. Mer olja i händerna och flytt till hennes rygg.

-    Bandet är i vägen, sa jag och försökte med ett finger flytta upp toppens ryggband lite.
-    Ta av den. Svarade hon.

Med oljan droppandes från mina händer och ner på hennes rygg, tog jag tag i knuten för ryggbandet och öppnade först den rosetten och därefter den i nacken. Hela hennes rygg var nu tillgänglig för mina händer och från sidan där jag satt kunde jag nu även se sidan av hennes ena bröst, naket och tryckt mot underlaget och jag mindes första gången jag fick se och röra det. Diskret fick jag flytta mitt stånd åt sidan i badbyxan för att inte ollonet skulle sticka upp ovanför. Jag tror att ingen kunde se mitt tillstånd i den ställning som jag satt men å andra sidan så hade jag inte brytt mig just då.

Banden ur vägen kunde jag nu obehindrat sprida ut kokosolja över hela Anettes rygg, och med båda händerna följde jag hennes ryggrad, från trosan och upp till hårfästet. Nedåt med bara fingertopparna lätt tryckta mot ryggen och uppåt, hårdare och mer krävande med hela handflatorna. Den insmorda ryggen glänste i solen och för varje gång arbetade jag mig sakta mer och mer från ryggraden och mot ryggens sidor.

Jag tog nu i så pass att hela Anette rörde sig lite fram och tillbaka längs underlaget när jag med hela händerna masserade in oljan i huden. Luften pressades ut ur lungorna lite varje gång jag arbetade mig uppåt och det lät som om hon andades allt tyngre.

Mina händer var nu på hennes sidor och jag var mer försiktig när jag arbetade mig uppåt. Plötsligt kände hennes bröst mot mina fingrar. Jag flyttade snabbt händerna till midjan igen och började om med att arbeta mig uppåt, för att åter beröra lite mer av brösten. Anette protesterade inte men flyttade fram bägge armar så de låg framför huvudet. Nästa drag kom jag åt så pass mycket av brösten att jag kände att vårtorna var erigerade. Jag mindes den där eftermiddagen då Anette berättade att hennes bröstvårtor blev hårda när hon blev kåt. Att jag var påverkad av närheten i vår massage var klart, kanske var även hon det.

-    Jobbig vinkel, sa jag och ställde mig på knä gränsle över hennes insmorda lår.

Jag återupptog mitt masserande av Anette, omväxlande på ryggen och på sidorna. Jag ville ju inte verka allt för fixerad men hade helst av allt direkt velat kasta mig över och tagit hela hennes underbara bröst i mina händer. Ju längre upp på ryggen jag masserade, ju mer blev jag tvungen att luta mig framåt. Hela tiden kände jag hur min pung låg mot hennes solvarma lår men varje gång jag böjde mig framåt så trycktes mitt hårda skaft mot Anettes underbara bak. Mer och mer koncentrerade jag mig på den övre delen av ryggen. Längre och längre blev stunderna som jag hade hennes oljehala och varma bröst i mina händer och varje gång passade jag på att smeka bröstvårtorna en stund. Jag tyckte mig uppfatta att Anette då och då lyfte sin stuss mot mitt hårda stånd. Jag var definitivt kåt nu. Jag ville vara på en helt annan plats, ensam med Anette, precis som förra gången.

Jag kände att Anette lyfte lite mer på baken mot mitt skrev. Jag följde då med bägge mina händer längs hennes sidor ner mot undersidan och magen. Med mina händer kände jag glappet mellan bikinitrosan och hennes mage och mina fingrar följde hennes kropp en bit till, ända in tills jag kände början på hennes buske. Jag låg kvar så, mitt bröst med stöd på mot hennes rygg, min hårda kuk tryckt mot hennes bak och mina händer masserande nedre delen av hennes mage, gång på gång, längre och längre in i trosan.

Anette stönade till och började vrida på överkroppen. Jag förstod att jag tyngde på henne och satte mig motvilligt upp.

-    Framsidan kanske? Frågade Anette.
-    Mmm, svarade jag.

Jag hade velat fortsätta. Det var ljuvligt som det var. Än mer motvilligt så började jag resa på mig men innan jag hann flytta mig helt så vred sig Anette snabbt runt så att hon hamnade på rygg under mig, top-less. Jag såg hela hennes nakna överkropp. Magen och brösten blänkte av olja där mina händer hade varit och masserat. Jag tog mer olja och droppade flaskan direkt ner på henens mage.

-    Oh, ropade Anette till.

Hon öppnade sina ögon och böjde upp huvudet lite för att se vad jag gjorde. Kisande log hon när hon såg att mitt ollon tittade upp över kanten på mina badbyxor.

-    Någon vill komma ut och leka med lilla mig. Sa hon petade snabbt till mitt ollon.

Generad såg jag mig om kring, plötsligt medveten om att vi låg på en gräsmatta på ett publikt bad men ingen förutom Åsa och Thomas var i vår omedelbara närhet. Thomas låg på sida med ryggen vänd mot Anette och mig. Han hade sitt huvud nära Åsas och med ena handen smekte han sakta hennes bara rygg. Jag log mot Anette och svarade:

-    Någon tycker alltid om att leka med dig, det vet du väl.

Jag gjorde ett försök att peta ner rymlingen i byxan igen men det var en nästan omöjlig uppgift, för mycket stånd och för lite tyg. Oljan jag hade droppat på Anettes mage började rinna och jag fångade upp det med bägge mina händer och började sprida ut det på hennes mage. Jag var plötsligt påmind om förra gången Anette låg nästan naken på rygg framför mig, men då var det hon som med sina händer fångade upp de rinnande dropparna och det var inte olja som hon då masserade in i sin hud.

Medans jag masserade hennes framsida så vandrade mina tankar bakåt i tiden. Var för blev det ingen fortsättning den gången? Dagen efter hade Anette inte dykt upp i skolan och inte heller dagen efter det. Jag såg henne inte igen förrän veckan efter men då undvek hon mig . Jag kände det som något var fel men jag var för blyg och oerfaren för att tränga mig på och fråga. Efter en tid hade väl det mesta återgått till det vanliga, förutom att Anette inte längre aktivt sökte mitt sällskap, även om hon inte direkt undvek mig om så ändå hände. Vi hade tills idag inte nämnt händelsen med ett enda ord och vi hade växt, bredvid varandra men åt varsitt håll sedan dess. Gående i samma klass men inte mer än så.

 

-    Lite mer diskreta kanske ni kan vara, om vi får be.

Orden kom från en förbipasserande kvinna med mindre barn i släptåg. Kunde inte riktigt avgöra om hennes min var irriterad eller intresserad, men hon hade kanske en poäng. I mitt funderande hade autopiloten tagit över och jag insåg att jag hade två väl insmorda och helt underbart fasta bröst i mina händer, ett i varje hand. Jag satt på Anettes ben och masserade bägge hennes bröst och styva vårtor med kokosoljan och ollonet, det hade naturligtvis tittat upp över kanten igen.

Thomas vände sig om och både Åsa och han tittade nu på oss. För att dölja mitt stånd så lade jag mig ner på Anette men fortfarande med ett bröst vardera handen.

-    Vad håller ni på med då? Fnissade Åsa.

Anette och jag började båda två också generat att fnissa och ju mer vi fnissade ju mer gled och gned jag mig mot hennes hala kropp. Ollonet låg nu tryckt mot hennes kulle och jag var intensivt medveten om vår närhet. Närheten och situationen gjorde mig rejält kåt. Så nära. Bara en bikinitrosa och en badbyxa mellan, eller faktiskt inte ens det. Det var mitt bara ollon mot hennes lår och trosa. Lite trixande och jag skulle kunna vara under trosan.

-    Bara lite insmörjning av sololja, svarade Anette.
-    Då är det nog fel person som blir insmord, hans rygg är ju högröd. Sa Åsa och pekade på mig
-    Du har bränt dig. Det där kommer att göra ont. Fortsatte hon.

Nu när det nu nämndes, så insåg jag att det stramade rejält på ryggen. Det sved nog kanske lite. I förhoppning om att mitt stånd inte skulle synas för alla, gled jag ner på sidan av Anette och lade mig på mage.

-    Min tur, sa jag till Anette.

Anette satte sig upp, utan att ta på sig toppen. Hon satt där och bara blänkte i solen, insmord i olja. Med perfekta bröst, styva vårtor och solen bakom henne, fick det hennes hår att se ut som det hade en gloria och hon var nästan sagolik. Hon tog flaskan och flyttade sig så att hon satt gränsle över mina lår. Droppe efter droppe kände jag oljan falla och en evighet senare även hennes händer när de började sprida oljan över min rygg. Händerna var försiktiga, lika försiktiga som de hade varit när hon undersökte min kropp för första gången.

-    Vänd dig om, sa hon.
-    Men..
-    Vänd dig. Din rygg vill inte ha mer sol idag.

Anette lättade lite på sig och jag vred mig försiktigt om till ryggläge. Det var inte bekvämt utan ömmade, nästan gjorde ont på ryggen men jag sa inte ett ljud om det. Jag ville ha Anettes händer på min kropp, jag ville ha henne nära mig.

Anette satte sig ner igen på mina lår, precis under mina badbyxor, och spred olja över min överkropp. Hon började smeka ut den med sina händer och varje gång hon masserade upp över mitt bröst blev hon tvungen att luta sig framåt över mig. Hennes bröst kom då närmare, underbart fasta och med styva bröstvårtor. Jag kunde inte ta blicken från dem.

Anette började nu återgälda den behandling hon nyss fått av mig. Med bägge händer masserade hon hårt, från min mage och uppåt. Varje gång stannade hennes händer en stund på mitt bröst och smekte mina bröstvårtor. Det var obeskrivligt skönt och snart var inte bara min kuk erigerad utan mina bröstvårtor var hårda som små stenar. Effekten av att Anette gång på gång tryckte hårt och uppåt längs min mage vara att mina badbyxor inte hade en chans att hålla mitt stånd på plats. För varje tag rätade kuken ut sig mer och mer tills halva låg exponerad uppåt längs min mage. Och varje gång snuddade Anette min nakna kuk med ena eller andra handen för att till sist helt sluta sin oljiga högerhand kring den. Med vänster hand smekte hon nu omväxlande ena eller andra bröstvårtan, samtidigt som hennes oljiga högerhand smekte min kuk med försiktiga, korta och lite vridande drag längs skaftet.

Jag tittade upp från Anettes underbara bröst och mötte hennes blick. När hon nu såg mig i ögonen så böjde hon sig sakta framåt och ner över mig. För att hennes läppar skulle nå mina blev hon tvungen att släppa taget om min kuk och glida uppåt längs min kropp. Det var både en besvikelse och en lättnad men samtidigt som jag kände hennes läppar mot min mun kände jag även hennes bikinklädda kön mot min halvnakna kuk. Jag tyckte mig känna konturerna genom hennes bikinibyxor. Försiktigt och lite sökande började vi kyssas. Korta och lite ovana försök. Kysst varandra hade vi aldrig gjort förr men snart vågade vi båda lite mer och våra tungor möttes strax Ovant och lite trevande, tungkysste vi girigt varandra för första gången.

Medan vi kysstes smekte mina händer längs Anettes solvarma och hala rygg. Ju längre kyssandet varade ju mer intensivt gned Anettes sitt kön mot mitt och mina händer flyttade ner mot hennes ryggslut och in under bikinibyxan. Snart hade jag en av hennes underbara och muskulösa skinkor i vardera handen. Jag masserade dem, knådade dem, hårdare och hårdare, samtidigt som Anette gned sig allt intensivare mot min kuk.

Jag hade nu helt glömt var vi var. Jag var kåt, sprängkåt. Jag ville in i Anette, få av henne bikinibyxorna och styra henne ner över min stenhårda kuk. Tränga in i henne, hårt, nu. Jag bara måste få känna hennes trånga kön glida ner över min kuk. Hela kuken och inte bara ollonet som förra gången.

Anette bröt kyssen, reste sig lite och tittade mig i ögonen. Jag svalde andfått och såg att hennes ögon var alldeles blanka och mörka.

-    Jag skiter i det, sa hon.

Anette tittade sig snabb om kring och vi såg att Thomas och Åsa nu var vända mot oss och storögt tittade på.

-    Jag skiter i det, jag måste… viskade Anette.

Samtidigt som hon böjde sig framåt över mig igen så hasade hon bikinibyxan åt sidan i grenen och nu kände jag hennes nakna varma kön direkt mot mitt. Anette gled lite mer uppåt på mig och min stenhårda kuk la sig mot ett par mycket hala, öppna och välkomnande blygdläppar. Med sin ena hand styrde Anette kuken tillrätta mot mynningen och långsamt gled hon bakåt igen. Bit för bit kände jag hur jag nästan helt obehindrat gled in i henne.

Jag fick åter hennes mun mot min och försökte kyssas men Anette bara andades tungt. Under en djup utandning från henne kände jag hur jag kom in den sista biten och Anettes kropp låg nu så nära min som den bara kunde. Nu började Anette kyssta mig igen och mina händer återupptog smekandet av hennes skinkor. Sakta gned och masserade Anette sitt kön mot mig och jag försökte, till en början försiktigt, trycka min kuk uppåt för att möta henne. Gång på gång stötte jag min kuk allt djupare in i henne för varje gång hon gled ner över min kropp, samtidigt som jag pressade henne ner mot mig med händerna på hennes skinkor.

Anette övergick mer och mer till att fortare och fortare gnugga sig mot mig. Jag kände att jag inte skulle klara detta mycket länge till. Skönt som det var fanns ändå en tanke om att inte fick göra henne med barn men Anette gned sig allt ryckigare mot mig och gnydde samtidigt. Jag kände att hennes fitta kramade runt min kuk och samtidigt klämde jag fortfarande hårt i hennes skinkor för att trycka henne ner mot mig. Anette blev still med kroppen men jag kände att hon gång på gång knep med fittan, samtidigt som hon lutade sig tungt på mig.

Trots min vilja så kom jag. Jag började spruta. Oförmögen att dra mig ur. När Anette kände mina spasmer knep hon lite hårdare med fittan och tittade i mina ögon. Rädd och överväldigad såg jag tillbaka på henne under de resterande spruten av min orgasm. Anette gjorde inte en ansats till att flytta på sig och allt kom djupt i henne. När jag till sist blev still släppte jag mitt krampaktiga grepp om hennes skinkor och började smeka längs hennes rygg istället. Anette pussade mig snabbt och sa tyst:

-    Jag fick inte se sprutet den här gången heller…

Åsa och Thomas tittade fortfarande på oss men hade inte sagt ett ljud. De låg nu i skedställning med Thomas bakom Åsa och vända mot Anette och mig. Åsas bröst var nu helt synliga för oss och Thomas hade ett av dem i sin ena hand samtidigt som Åsa hade sin ena hand mellan sina ben utanpå sina trosor.

Vi såg på varandra alla fyra och jag hade bortfarande min hårda kuk i Anettes fitta. Anette och jag såg hur Thomas gång på gång tryckte sitt underliv mot Åsas putande bak. Jag kunde inte se om de knullade men gång på gång juckade han mot henne, samtidigt som Åsas hand försiktigt arbetade mellan benen. Thomas ryckte till ett par gånger och blev still. Åsa vred upp huvudet mot honom och smekte fortfarande lite försiktigt mellan sina ben. När hon tog bort handen såg vi att Thomas blottade ollon tittade fram mellan Åsas sammapressade lår. Åsas trosor var kladdiga och hennes hand var nedsmetad med hans sperma. Hon tittade på kladdet och försökte sedan torka av handen på gräsmattan. Thomas fick en puss av Åsa och hon satte sig upp.

-    Det är kanske dags att gå vidare, sa Åsa samtidigt som hon började klä på sig på överkroppen.

Anette gled sakta av min fortfarande hårda kuk och rättade till bikinitrosan. Hon satte sig bredvid Åsa och började även hon klä på sig.

-    Mm, vidare, svarade Anette. Matte, jobbar din morsa som vanligt?
-    Jo, svarade jag, det borde hon göra. Hon borde inte vara hemma förrän sent i kväll.

Sedan min far hade gått bort för något år sedan så jobbade min mamma mer än heltid och jag var därmed ofta ensam på kvällarna. Det visste alla i klassen men de hade väldigt liten förståelse för att jag inte utnyttjade det mer än jag gjorde. FF var och varannan kväll borde betyda total frihet tyckte de men så fungerade det inte riktigt. Tvärt om hade min fars plötsliga bortgång gjort min mor extremt orolig och mig betydligt skötsammare, i alla fall mot min mor. Jag var alltid hemma när jag lovat och jag skötte allt jag lovat. De få gånger som jag missat detta hade mamma blivit hysterisk av oro. Nu för tiden tolkade hon omedelbart sen ankomst eller att jag inte svarade i telefonen när jag borde vara hemma, som att något hemskt måste ha hänt.

-    Jo, vi kan dra hem till mej men det blir inget stök, snälla?
-    Visst, men när tänker du släppa loss, egentligen? Undrade Thomas. Du om nå’n skulle ju ha klassfest nu innan skolavslutningen!
-    Du vet att det inte funkar så, försökte jag, och jag släpper visst loss, bara inte hemma…

 

Undertiden vi pratade, hade vi gått över gräsytorna och var nu framme vid utgången bredvid entrén.  En efter en klämde vi oss igenom snurrgrinden och var därmed ute från badet. Det hade nu samlats en liten kö av förhoppningsfulla människor som ville in, alla ville tydligen njuta av försommarvärmen. I kön ser vi naturligtvis Lelle och Karin och Thomas busvisslar till dem. Lelle och Karin ser sig omkring och får syn på oss. De säger något ohörbart tillvarandra och Lelle lämnar Karin i kön för att gå fram till oss.

-    Men va fan, tänker ni dra nu? Frågar han. Vi har ju precis släpat oss hit.
-    Solsting, svarade Anette. Kokosolja är inte världens bästa solskydd och Matte är helt sönderbränd. Och jag börjar bli hungrig.

Lelle tittar besviket på oss fyra och tittar sedan tillbaka mot Karin i kön.

-    Vi tänkte gå hem till Matte, la Åsa till. Han är ensam hela kvällen.

Lelle verkar tveka lite men sedan svarar han.

-    Nu har vi äntligen lyckats ta oss hit. Först behöva vänta på att morsan skulle försvinna, och sen gå hem för att kunna hämta badgrejjor och pengar, och sen vänta på tricken för att kunna komma hit, och sen drar ni. Schysst, verkligen schysst.  Men dra ni bara, gör det…

-    Men lägg ner, säger Åsa. Vi visste inte om ni skulle kunna komma och Mattes rygg är helt förstörd. Kolla själv!

Anette vrider mig runt och lyfter upp min tröja så att Lelle kan se min rygg.

-    Kokt kräfta! Säger hon och petar på en riktigt öm fläck så att jag kvidande hoppar till och vrider mig loss.
-    Vi andra är också lite koka, lägger Thomas till.
-    Kom med nu eller bada först en stund och kom hem till mej sen, lägger jag till. Gör vilket som men jag pallar inte mer i solen.

Lelle tittar bort mot Karin igen och därefter in mot badet. Efter lite betänketid verkar han ha bestämt sig.

-    Jag ska fan bada först, sen får vi se…

Lelle gick tillbaka till Karin i kön och vi andra fortsatte vidare mot tunnelbanan. Jag såg att Thomas och Åsa som gick lite före höll varandra i handen. Det hade de inte gjort på vägen hit. Den oväntade närheten på badet hade uppenbarligen fått lite mer bestående effekter…

-    Fan vad sur han blev, sa Anette.
-    Äh, bry dig inte om det, svarade Thomas. Han lugnar sig. Storesyster tar snart hand om lillebror ska du se, precis som vanligt. Sade han och tittade ner mot Åsa som log tillbaka.

Lelle och Karin är tvillingar men till Lelles stora förtret är Karin äldst. Även om det nu bara råkade vara med ”några få minuter” som deras morsa sa, så är ändå Karin ”storesyster” och det gillar inte ”lillebror”. Det är ändå som om dessa få minuter har haft en stor betydelse, för de är helt olika. Det är svårt att tro att de är syskon än mindre tvillingar. Lelle är mörkhårig, plötslig och lättretlig. Han är egentligen inte alls dum men tar väldigt lätt på studierna och har därmed inga lysande betyg. Han är ganska kort och smal som en sticka trots att han äter som en häst och tränar fotboll. Karin är liksom tvärtom. Hon är blond och lugn, alltid vänlig och omtänksam. Precis som sin bror är hon ganska smart men Karin är ambitiös i skolan och har därför toppbetyg i allt. Hon rider en hel del, äter nästan ingenting och är ändå rundaste tjejen i klassen. Inte fet, men av tjejerna är hon störst, åt alla håll. En stor, snäll storesyster.

 

Vi hade tur och precis när vi kom ner på perrongen var vårt tåg på väg in. Morgonrusningen var över och vi blev nästan helt ensamma i vår ände av vagnen. Jag satte mig vid fönstret på det lite högre handikappsätet och lutade mig mot väggen och tittade ut genom fönstret. I reflexen i glaset såg jag att Åsa hade satt sig mitt emot mig med Thomas bredvid sig. Anette satte sig på den lediga platsen bredvid mig, väldigt nära, och jag kände värmen från hennes lår mot mitt. Jag vred huvudet och tittade på henne och jag tror hon log.

Dörrarna skramlade när de stängdes och tåget rullade iväg.  Det gick lite ryckigt och tydligt både hördes och kändes dunken från ett skadat hjul. Dunk-dunk lät det varje gång det skadade hjulet slog mot rälen. Anette började gunga i takt och härmade ljudet.

-    Dunk-dunk, dunk-dunk!

Tåget höll en ovanligt lågt fart mellan stationerna, i ett stökigt och lite ryckigt tempo.

-    Dunk- dunk, dunk-dunk!

Anette gungade med rumpan mer och mer överdrivet från sida till sida för vare dunk.

-    Dunk-dunk, dunk-dunk. Bra takt det här, sa Anette och tittade spelat fånigt rakt fram i vagnen medan hon överdrivet hoppade med rumpan fram och tillbaka på sätet, nästan som hon red.

Tåget saktade in för nästa station och vibrationerna avtog.

-    Nä, just när det började bli bra, sa Anette och knuffade till mig.

Jag rätade upp mig och kände att hela min sida då pressades mot Anette. Jag såg att hon tittade på mig och nu var det ingen tvekan, hon tittade rakt mot mig, och hon log. Hon la sin högra hand på mitt lår och drog den smygande sakta upp mot mitt skrev.

-    Runk-runk, sa hon tyst och log.

Jag viste inte riktigt vad jag skulle svara och vi bara fortsatte att se varandra, rakt i ögonen. Anette lutade sig sakta mot mig och våra läppar möttes försiktigt. Ingen tunga, bara min mun mot hennes mun. Försiktigt och nästan blygt höll vi oss nära varandra tills jag försökte få loss min vänstra arm som var låst mellan oss. Jag ville kunna lägga den om Anettes axlar och hålla om henne. Kyssen bröts men jag kunde nu äntligen få min arm om Anette. Den härgången var det jag som tog initiativet och jag lutade mig mot Anette. Våra läppar möttes igen och strax kände jag att Anette försiktigt särade på sina läppar och hur hennes tunga, försiktigt, nästan smekandes, tvingade sig in mellan mina halvslutna läppar. Känslan av hennes tunga mot mina läppar var enorm. Hennes lätt fuktiga tunga som pressade sig in… jag fick ofelbart associationer till hur jag hade glidit in mellan hennes läppar, andra läppar…

Jag blev omedelbart kåt och kände hur det började växta i byxan. Min tunga mötte snart Anettes och vår kyss blev mer och mer intensiv. Ovana och klumpigt lyckades vi slå ihop våra tänder när tåget ryckte igång igen men det var inget som hindrade oss. Vi bara vred oss mer mot varandra, sökte nya vinklar och fortsatte kyssas, utan att för en sekund släppa kontakten. Med min arm om Anette höll jag henne mot mig, samtidigt som jag med handen smekte över hennes rygg. Handen hamnade snart på hennes sida och jag kunde kända konturerna av hennes fasta bröst mot mina fingertoppar. Anettes hand på mitt lår var kvar uppe vid mot mitt skev och hon tryckte nu handen direkt över mitt hårda stånd. Tåget hade kommit upp i fart igen och vibrationerna hade återkommit. För varje slag av hjulet klämde Anette på mitt stånd, dunk-dunk, dunk-dunk…

Min andra hand sökte Anettes ben och alltmedan vi fortfarande kysstes, smekte jag hennes lår allt högre upp och hon klämde på mitt stånd i takt med hjulets dunkande. Dunk-dunk, dunk-dunk..
Jag kände att jag höll på att komma. Andfådd bröt jag kyssen och klämde ihop mina lår för att stoppa Anettes hand. Hennes ögon var blanka och hon tittade på mig med en fortfarande halvöppen mun. Med pannan mot hennes viskade jag:

-    Lugn, vänta lite…
-    Ska jag vara lugn? Viskade hon tillbaka men höll handen stilla.
-    Mm. Herregud…

Jag blundade och försökte desperat att inte komma. Trots vad som hänt tidigare höll jag på att komma igen, i byxorna, men Anette höll sin hand still. Jag fick kontroll på situationen och öppnade sakta ögonen. Anette såg fortfarande rakt in i mina ögon och log med halvöppen mun.

-    Dunk-dunk, dunk-dunk, sa hon retsamt och gav mig en kort puss innan hon rätade på ryggen och samtidigt klämde en sista gång på mitt nästan smärtsamt hårda stånd.

Jag tittade framåt i vagnen och såg att Thomas och Åsa tittade på oss. Thomas hade sin vänstra hand på insidan av Åsas lätt särade lår och Åsa hade sin ena hand på Thomas hand. Anette och jag tittade på hur Thomas försiktigt smekte insidan av låret på den i vanliga fall ganska prydda Åsa, och hon verkade inte hindra honom när han smekte henne högre och högre upp mellan låren. Tvärtom, hennes hand fortsatte att följa hans i smekningarna av hennes lår.

Medan jag tittade på dem så lutade Anette sig mot mig igen och jag fick hennes huvud mot min axel. Åsa vände upp ansiktet mot Thomas och vi såg hur de såg på varandra. Thomas hand flyttade upp den sista biten och han tog ett mer ordentligt tag direkt över hennes byxtäckta kön. Åsa flämtade till lite och knep ihop lite med benen men Thomas behöll handen över hennes kön och böjde sig fram mot Åsas mun. De möttes i en kyss och vi såg hur Åsa snart slappnade av igen och hur hennes ben åter särades och gav Thomas frihet att smeka henne utanpå byxan igen. Jag vände mig mot Anette och snabbt vred hon då upp huvudet mot mig och vi återupptog kyssandet. Samtidigt som våra tungor omväxlande lekte med varandra kunde jag i ögonvrån se hur Thomas allt mer krävande smekte Åsa mellan benen medan även de kysstes.

-    Slutstation. Avstigning för samtliga passagerare. Tåget tas ur trafik på grund av vagnfel. Avstigning för samtliga passagerare. Tåget tas ur trafik.

Den höga rösten i högtalaren fick oss att avbryta kyssen. Nästan yrvaket såg jag mig om kring och konstaterade att vi faktiskt var framme och det var nästan bara vi fyra kvar i vagnen. Fnittrande fick vi brottom att samla ihop oss och våra saker för att kunna komma av.

-    Avstigning för samtliga. Tåget tas ur trafik, avstigning samtliga…

Väl på perrongen hör vi en sista gång rösten ur högtalaren innan dörrarna stängs och vagnsättet rullar iväg. Det hade ju varit lysande om vi hade blivit kvar och hamnat i depån… Anette tar min hand och vi börjar gå mot stationens utgång. Under tystnad går vi, två par, hand i hand, vägen hem till mig. I hissen upp till min våning så kysser vi varandra igen och snart är vi uppe och ska kliva ur hissen.

-    Sssh! Väck inte tant Gerds intresse, säger Anette. Vill inte att hon ska störa oss igen, säger hon och ler lurigt mot mig.

Thomas och Åsa förstår inget men alla är tysta medan jag låser upp låsen och öppnar dörren så vi alla kan gå in. När dörren är stängd kan Åsa inte hålla sig utan måste fråga.

-    Vad var det där nu då? Vilken tant Gerd.
-    Mammas kusin bor där, säger Anette och pekar på väggen in till grannen.  Hon är lite störig och lägger sig gärna i…

Vi gick in i mitt rum och Thomas och Åsa som aldrig hade varit här förr tittade sig nyfiket omkring innan de satte sig på den enda plats som egentligen fanns tillbuds, min stora låga säng. Anette gick däremot raka vägen fram till min bokhylla och började titta i den.

-    Några nya tidningar? Något som kan vara, läsvärt… ? Frågade hon.
-    Det som syns är det som finns, men det du söker ligger nog lite längre bort, svarade jag.

Anette fann snart traven med herrtidningar och började leta iden. Det hade med tiden hunnit bli en ganska stor hög, en hög som jag skötte lika noggrant som min gamla X9-samling.

-    Ah, du gömmer dom inte längre. Vad säger din morsa, frågade Anette.
-    Morsan vet om dom, det är hon som ger mig dom, svarade jag, lite generat.
-    Va, får du porrtidningar av din morsa? Frågade Åsa förvånat.
-    Herrtidningar, undvek jag.
-    Men du får dom av din morsa? Varför det?

Åsa krävde ett svar och jag hade väl egentligen aldrig tänkt på det men en tid efter att pappa dog hade min mor börjat ge mig några tidningar varje vecka. I början hade hon sagt något konstigt om att hon fick dem av någon på jobbet, och att hon inte ville ha dem, så jag fick dem i stället för att slänga dem. Jag hade aldrig reflekterat över det men det var ju ganska krystat. Kunde vara sant men ju mer jag tänkte på det så var det nog min mors variant att tala om blommor och bin… Jag hade bara tacksamt tagit emot och läst dem. Det fanns ju faktiskt både det ena och det andra att läsa i dem, inte bara läsarnas egna sexbrev och nakenbilder.

-    Tja, dom kommer från jobbet och hon vill inte ha dem så jag får dom, blev mitt svar.

Thomas hade rest sig och gjort Anette sällskap vid traven. Han tog snabbt en bunt och satte sig igen bredvid Åsa i sängen. Han tittade på omslagen ett efter ett tills han fann ett som tydligen fångade hans intresse. Han visade framsidan för Åsa och log lite fånigt innan han öppnade tidningen och direkt slog upp mittuppslaget. Jag såg nu att det var en rödhårig modell, lika rödhårig som Åsa, och de studerade tillsammans ingående bilderna. Med tidningen liggande över Åsas knä bläddrade han med en hand och höll om henne med den andra armen. Anette stod fortfarande kvar vid hyllan och bläddrade i några tidningar men hon såg lite mer besviken ut.

-    Fortfarande inga killar? Frågade hon.
-    Nä, inte många bilder på killar men det finns historier, svarade jag. Det finns Läsarnas Sexbrev längre bak och en del är faktiskt ganska bra, fortsatte jag medans jag gick fram till henne för att visa.
-    Har du inte dom andra, du vet dom där små tidningarna?
-    Pappas porrisar är inte kvar. Dom har morsan städat bort. De enda som är kvar är några som jag hade gömt. Svarade jag tyst.

Jag vet inte varför. Men efter denna förmiddag borde jag inte vara blyg för vare sig Anette, Åsa eller Thomas. Ändå kändes det som ett stort steg att gå från min samling av herrtidningar, som jag inte skämdes det minsta för, till att ta fram de av min fars porrtidningar som jag fortfarande hade kvar. Jag mindes förra gången som jag och Anette hade tittat i dem, hur upphetsade både Anette och jag hade blivit, att vi till sist hade gjort det… men Åsa? Thomas var kille, han skulle gilla dem, men blyga Åsa…?

-    Jag vill kolla i dom andra! Sa Anette högt och lade tillbaka herrtidningen hon höll i.
-    Vilka andra? Undrade Thomas.
-    Han har riktiga porrtidningar också, sa Anette glatt. Ta fram dom!

Fortfarande lite generad gick jag till min säng och stående på knä sträckte jag mig in under sängen. Där, i lådan, fanns de. De porrtidningar som jag hade kvar. De bästa, de som jag hade gömt inne hos mig. Fem stycken av de lite nyare ur fars samling, med nästan alla bilder i färg. Anette var snabbt framme och tog tidningarna från mig. Hon satte sig på golvet framför sängen och lade ut dem på golvet så att alla framsidor syntes. Noga tittade hon på dem innan hon log och nästan vördnadsfullt tog upp en. Den hon hade valt var den äldsta av de fem och jag insåg att det var en av dem som hon för så länge sedan hade sett sina första kukar i.

-    Den här minns jag, sa hon och bläddrade snabbt fram till bildserien där två kvinnor tar hand om varsin kuk. Den långa smala och den korta tjocka.

Hon lade ner tidningen uppslagen på golvet så att alla kunde se. Därefter tog hon upp en av de nya tidningarna och började bläddra. Hon tittade upp mot mig där jag fortfarande stod på knä. Hon klappade med handen på golvet bredvid sig och som en lydig hund flyttade jag mig till hennes sida. Som tack fick jag en snabb puss innan hon lutade hon sig mot mig och fortsatte bäddra i tidningen. Alla bilder var i lite modernare och i färg. Den kvinnliga modellen var naken från första bilden och exponerade sitt kön flitigt. På flera bilder hade hon ett eller flera fingrar uppstoppade i sitt helt rakade kön och samtidigt tittade hon sexigt rakt in i kameran, rakt in i oss som nu tittade på bilderna.

Anette bläddrade vidare under tystnad tills hon kom fram till första paret. Det var en rejält muskulös kille med en nästa groteskt stor kuk som först slickade en blondin mellan benen innan serien fortsatte med att tjejen låg på rygg på en säng med huvudet utanför kanten. Killen höll henne i håret med bägge händer och hade en stor del av sin kuk intryckt i hennes öppna mun. Anette svalde lite och bläddrade vidare. Jag höll nu om henne och min arm smekte allt längre ner på hennes rygg. Jag försökte hitta in under hennes blus och strax lyckades jag och kände hennes nakna hud mot min hand. Medan Anette bläddrade och tittade så smekta jag mig uppåt och mot sidan. Jag hade helt tappat fokus på tidningen när jag till sist kände Anettes bröst mot min hand igen. Nu naket, ingen behå eller blus. Mina fingrar smekte mer och mer av bröstet och hon trycktes samtidig mer mot mig.

Anette satt länge och tittade på slutbilden där den välväxta killen håller i tjejens hår och där hon håller hans stadiga kuk i bägge händer. Det är sperma i tjejens ansikte upp till håret och en stor del finns även i hennes öppna mun och rinner längs kind och hals. Jag känner att Anettes bröstvårta är hård som sten och hon ser ut som hon rodnar när jag masserar den. Med min fria hand tar jag ett försiktigt tag under hennes haka och böjer upp hennes ansikte mot mig. Jag kysser henne. En våt kyss med rejält öppna munnar. Jag känner att hennes hand läggs direkt mot min hårda kuk och jag för min andra hand in under hennes blus och upp till bröstet. Kyssandes så undersöker vi varandra. Jag smeker hennes helt underbara bröst och hon smeker hårt min kuk genom byxorna men snart känner jag hennes hand på min gylf. Efter en del fummel får hon upp knappen men inte ner dragkedjan.  Hon bryter kyssen och tittar på mig med mörka fuktiga ögon.

-    Släpp in mig, säger hon tyst.

Jag tittar mot Thomas och Åsa och ser att även de hånglar. Thomas har bägge sina händer under Åsas långa linne och hon har sina händer under hans tröja. Jag reser lite på mig för att kunna öppna mina byxor ordentligt. Snabbt drar då Anette sin tröja över huvudet och sitter helt top-less framför mig på golvet. Jag bestämmer mig då för att också ta av min tröja och medan jag drar den över huvudet så känner jag hur Anette drar ner mina byxor en bit. Resultatet är att min hårda kuk tittar upp över kalsongerna. Jag blir stående på knä framför Anette, naken på överkroppen, med byxorna nerdragna på låren och halva kuken synlig ovanför kalsongerna. Anette smeker min kuk med ena handen. Undersöker den som om det vore första gången igen. Hon håller i kuken med bägge händers fingertoppar och drar långsamt upp och ner längs skaftet. För varje gång hon drar nedåt så drar hon mina kalsonger allt längre ner och snart drar hon ner dem helt med ena handen. Kuken pekar hårt snett uppåt, mitt framför hennes ansikte. Jag ser att samtidigt som Anette undersöker mitt kön med blick och händer så passar även Åsa på att tjuvkika. Jag ser att trots att hon kysser Thomas så är hennes ögon öppna och tittar rakt mot min nakna, stenhårda kuk, samtidigt som hon får brösten smekta av Thomas, och jag ser att hennes händer rör sig ner mot hans skrev.

Jag blir medveten om en ny känsla när Anette med ena handen börja undersöka min pung. Hon provar att lyfta lite och känner på mina testiklar som finns där i. Det är på gränsen till obehagligt men fruktansvärt upphetsande. Jag vill inte att hon ska sluta och nästan som om hon kunde läsa mina tankar så behåller hon en hand om min pung och tar ett stadigare tag om kuken med den andra. Hon runkar mig nu. Först lite försiktigt men snart med allt längre drag. Så långt ner hon kan dra min hud och sedan hela vägen upp över ollonet. Lite för lätt hand. Hon kunde gärna få hålla lite hårdare runt kuken, men att stå på knä, framför hennes nakna överkropp och få kuken runkad decimetrar från hennes ansikte, det var upphetsande bortom min vildaste fantasi. Jag kände att det här kommer inte att fungera, jag kommer att komma när som helst!

-    Försiktig, viskade jag samtidigt som jag försökte dra mina höfter bort från Anette.
-    Nä, den här gången vill jag se, svarade hon och drog min pung mot sig.
-    Men jag kommer att spruta snart ju…
-    Jag vill det. Jag vill se…

Jag gav upp för det oundvikliga och lät Anette fortsätta runka mig. Jag höll en hand under vardera av hennes fasta bröst och tittade på hur hon intensivt studerade den kuk som hon runkade. Jag smekte hennes bröstvårtor med mina tummar och kände att det var på gång. Jag tittade upp och såg att Åsa tittade noga på vad som hände. Jag kände att det kom, första sprutet. Det kom från ryggen, och jag kände hur det ostoppbart rusade fram och slungades ut från min kuk. Jag sprutade, kände hur Anettes hand höll hårt om skaftet och drog ner huden så långt hon kunde. Jag fortsatte att komma och önskade intensivt att Anette skull runka mig genom hela orgasmen. Jag stötte med höfterna i tackt med orgasmvågorna och knullade på så vis hennes hårt slutna hand. När det var över så såg jag att Åsa satt med öppen mun och tittade mej rakt i ansiktet. Thomas kysste henne samtidigt på halsen och försökte få ner en hand i hennes byxor.

-    Nu såg jag, sa Anette.

Jag titta ner på henne. Jag hade sprutat sperma så att det låg i en sträng över hennes hår. Lite hade även träffat henne i ansiktet och hon log när hon tittade upp mot mig. Jag satte mig ner på golvet och Anette lutade sig omedelbart framåt för att kyssa mig. Jag reagerade lite med tanke på sperman i hennes ansikte men hade inte en chans att komma undan. Anette var krävande och snart så var vi inbegripna i en hård kyss där Anette tryckte sig hårt mot mig. Det var helt underbart att känna hennes nakna bröst tryckas mot min lika nakna överkropp. Hon höll om mig hårt och utan att lätta på kyssen så lutade hon sig bakåt. Jag fick ta stöd mot golvet och snart låg hon på rygg på min heltäckningsmatta och jag låg på henne. Fortfarande kyssandes så började hon smeka min ömma rygg och jag kände att hennes ena hand var lite kladdig. Jag började nu utforska hennes kropp med mina händer och snart var jag nere vid hennes byxor. Jag försökte komma åt hennes skärp men fick flytta mig till sidan om henne för att kunna komma åt och öppna det. Ändå lyckades jag inte och fick titta efter för att försöka se hur jag skulle göra. Anette bröt kyssen och hjälpte till. Hon öppnade skärp och byxor och hasade ner dem en bit.

-    Ta av dom, sa hon och tittade på mig. Den här gången vill jag vara naken …

Jag försökte dra byxorna av Anette men det gick inte från min liggande ställning. Jag satte mig upp och flyttade mig till mig till nedanför hennes fötter. Där tog jag tag i nedre delen av hennes byxor och bit för bit kunde jag dra dem av henne. Hennes trosor följde med nästan hela vägen och jag tog av dem med. Framför mig på golvet så låg nu Anette helt naken på rygg. Bara hennes vita tubstrumpor hade hon kvar på sig men i övrigt var hon helt naken. Hennes unga bröst stod rakt upp och högst upp på dem fanns en varsin stenhård bröstvårta.

-    Du också, sa hon och pekade på mina nerhasade byxor.

Jag såg att Åsa nu låg på rygg i min säng och att Thomas hade hasat upp hennes linne. Han sög på hennes ena bröst och hade lyckats få in en hand i hennes tighta byxor. Åsa låg med ordentligt särade ben och höll på att försöka dra tröjan av Thomas. Jag tittade på dem medan jag ställde mig upp för att lättare kunna dra av mig mina egna byxor. Åsa fick tröjan över Thomas huvud och han blev tvungen att dra fram handen ur hennes byxor för att helt komma ur tröjan. Därefter gav han sig på hennes byxor och öppnade dem. Han fick ner dem en bit och jag han se Åsas mörkröda hår på kullen innan Thomas hand dolde det och smekte hennes nu blottade kön.

Anette låg fortfarande på golvet och såg att jag tittade på Thomas och Åsa. Hon reste upp överkroppen lite och tittade hon med, log och tog min hand och drog ner mig till golvet igen. Jag stod nu på alla fyra över Anette. Kysste henne kort på munnen och pussade mig sedan ner längs hennes hals. Jag spelade med min tunga på hennes hud och kysste mig ner mot hennes bröst. På en fläck smakade det inte kokosolja och tanken slog mig att det kunde vara min egen sperma. Jag var nu så kåt igen att inte ens det stoppade mig. Jag slickade vidare ner till bröstet och sög in vårtan i min mun. Hårt sög jag, och tog sedan tag i vårtan mellan tänderna samtidigt som jag lekte med tungan mot den del som jag hade i mitt våld. Anettes händer var på sidan av min kropp men hon nåde inte ner till min fortfarande hårda kuk. Två gånger hade jag kommit idag men kuken stod fortfarande som ett spett. Jag kände hur ollonet gång på gång snuddade mot Anettes lår och det gav nästan elektriska signaler genom min kropp varje gång.

Jag hejdade mig lite och tittade ner på Anette. Helt naken, vacker. Jag pussade hennes navel och rätade lite på mig igen för att kunna se hela henne. Hon var perfekt. Jag såg musklerna konturer under huden på hennes mage. Jag såg den numera mörka busken som täckte hennes kön. Inte vildvuxet som på mamma men mörkt och täckande, vackert, lockande…

Jag pussade henne försiktigt på busken och kände den doft som jag starkt mindes. Jag kände doften av hennes kön. Det doftade och lockade mig. Jag hade saknat denna doft sedan jag för länge sedan hade somnat med den på mina fingrar. Samtidigt som jag fortsatte täckta hennes blygd med pussar, lät jag en hand försiktigt smeka hennes blygdläppar. De var fuktiga och öppna och jag följde dess konturer upp till klitoris. Jag tänkte att nu var tillfället. Jag hade läst så många läsarbrev om hur underbart det var att slicka fitta och hur underbart tjejerna tyckte om att få fittan slickad. Jag hade alltid tyckt att det var mer upphetsande att läsa om hur tjejer blev tillfredsställda än att titta på bilder av nakna tjejer eller knullande par. Okej, det var upphetsande att titta, men att få en tjej att komma, det verkade vara det mest sexiga som fanns. Nu skulle det ske, jag skulle försöka slicka Anette.

Jag fortsatte att smeka henne med fingrarna men lämnade klitoris och fortsatte ner till fitthålet. Försiktigt stack jag in ett finger och drog ut det igen. Stack in det i fittan och drog upp sedan upp det till klitoris, gång på gång. Anette drog upp sina ben lite och särade mer på dem. Jag försökte med två fingrar men det kändes trångt och jag återgick till att pulla henne med bara mitt långfinger. Jag stack försiktigt in fingret så långt jag kunde och höll det still, sedan pussade jag henne rakt på klitoris. Anette ryckte till lite och jag juckade fingret med korta drag fram och tillbaka i henne, och pussade henne igen på klitoris.

Det doftade starkt av fitta och det gjorde mig kåtare än jag någonsin varit förr. Jag fortsatte att pulla medans jag försiktigt närmade mig med tungan. Jag slickade försiktigt lätt en gång rakt på klitoris, en andra gång och sedan med hela tungans bredd från fitthålet upp till klitoris. Det smakade… Jag vet inte vad, det smakade, fitta. Jag vet inte vad jag hade väntat mig men det var inte oangenämt. Det var fitta och det var underbart! Jag fortsatte mitt pullande med fingret och utforskade samtidigt hennes kön med min tunga. Varje veck följde jag hela vägen upp till klitoris och varje gång fick klittan en extra slick. Jag blev mer och mer fokuserad på klitoris och kände Anettes händer om mitt huvud. Hon styrde mig mot sin klitta och jag blev mer hårdhänt med tungan. Jag tryckte hela tungan mot hennes klitoris och gnuggade fram och tillbaka som jag mindes att hon hade gnuggat med sin hand. Anette mötte mig och lyfte upp sitt kön mot min mun.

Fortare och fortare gnuggade jag min tunga mot henne och försökte samtidigt få in ett finger till i fittan. Nu var det inte längre ett problem, blöt av sina egna safter och min saliv var det rena sjön mellan hennes ben. Både ring- och långfinger sjönk in i henne och jag stötte hårt med fingrarna djupt, samtidigt som jag nu sög hårt på hennes klitoris. Anette tryckte mitt huvud hårt mot sig och riste med kroppen. Samtidigt hörde jag ett stön och gnyende med en djup utandning från henne. Greppet om mitt huvud släppte och hon puttade i stället bort mig lite. Jag tittade upp mot hennes ansikte men hon låg bakåtlutad på golvet. Jag pussade igen på klittan och hon riste till och puttade bort mig igen. Hon lyfte huvudet och mötte min blick.

-    Försiktigt, den blir lite känslig.

Jag pussade en sista gång lätt på klitoris men flyttade snabbt till naveln som fick en puss. En puss på vardera bröstvårtan och jag var uppe vid hennes mun igen. Anette vred sig lite bort när jag försökte kyssa henne men jag pussade henne på munnen ändå.

-    Du luktar fitta, sa hon.
-    Du luktade underbart, svarade jag. Och smakade underbart.

Anette såg mig i ögonen och jag kysste henne igen. Den här gången drog hos sig inte undan och våra tungor möttes igen. Anette bröt kyssen och sa:

-    Nu vill jag knulla.

Jag försökte lägga mig i läge på henne men Anette stoppade mig.

-    På sängen, som första gången, sa hon.

Jag flyttade på mig och Anette reste sig upp. Hon tittade mot sängen där Thomas och Åsa låg och lade sig sedan på rygg bredvid dem. Precis som första gången så låg hon på rygg med rumpan på kanten och fötterna på golvet. Hon lyfte upp fötterna på kanten och särade brett på benen och stötte till då till Thomas i  sidan.

-    Kom, sa hon till mig. Den här gången ska den hela vägen in.

Thomas hade vridit på sig och såg hur Anette låg med öppet skrev och väntade på min kuk. Jag böjde mig fram och pussade först en gång rakt på fittan och sedan drog jag ett par drag med tungan innan jag på knä gick närmare och försökte få kuken i läge. Både Åsa och Thomas tittade nu på Anettes fitta och min kuk som jag sakta tryckte in i den. Precis som första gången så juckade jag små korta drag men nu var det inte bara ollonet som kom in. Snart var hela kuken djupt begravd i Anettes fitta och jag kände att jag tog i botten. Jag stod still där och bara njöt av känslan, samtidigt som jag tittade först på Anette och sedan på paret bredvid. Åsa tittade upp och mötte min blick och jag log mot henne samtidigt som jag långsamt drog ut min kuk nästan hela vägen ur Anette. När ollonet precis började synas så tryckte jag in kuken igen. Gång på gång upprepade jag detta och Åsa och Thomas tittade på.

-    Det är skönt, så djävla underbart skönt.  Herre gud vad du är skön, sa jag högt och tryckte kuken djupt i botten på Anette.

Anette stönade till när jag bottnade men log. Hon tog tag om sina knän och drog benen mer bakåt och utåt. Hon blev om möjlig än mer öppen för min kuk. Thomas fötsökte nu få av sina byxor och Åsa satt lite villrådigt bredvid. När byxorna var av så försökte Thomas lägga ner Åsa på rygg bredvid Anette. Åsa stretade först emot men gav med sig när Anette lade en hand på henne.

Jag fortsatte mitt långsamma knullande, långa djupa drag. Varje gång ollonet kom till mynningen kände jag hur Anette knep lite med fittan. Skulle jag stanna vid mynningen skulle jag snart spruta. Enda räddningen för att inte komma på en gång var att trycka kuken djupt och vila där en stund.

Åsa låg nu på rygg och Thomas drog försiktigt av hennes byxor och trosor. Åsa knep ihop benen men Thomas böjde sig över henne och började suga på hennes ena bröst, samtidigt som han smekte in sin hand mellan hennes nakna lår. Sakta, sakta så kom han högre upp och snart smekte han hennes nakna fitta, samtidigt som hans hårda kuk tryckte mot hennes ben. Anette tog Åsas hand i sin och höll den medan jag knullade henne och Åsa verkade slappna av lite mer. Thomas särade försiktigt på Åsas ben så att han kunde stå mellan dem. När han särade på hennes ben så öppnade sig fittan, röd och tydligt fuktig. Med ena handen smekte han hennes lår och mage, med den andra så försökte han styra sin hårda kuk mot hennes titta. Thomas fick sitt ollon i läge mot hålet men Åsa ryckte till. Anette lyfte lite på ryggen så att hon kunde se.

-    Försiktigt första gången, sa Anette. Ta det bara lugn och slappna av.

Åsa särade lite mer på benen och Thomas tryckte sitt ollon mot fittan igen. Han missade lite och ollonet gled upp mot Åsas klitoris. Han drog kuken i läge igen och gjorde om det några gånger till. Fjärde gången försvann halva ollonet in. Åsa knep ihop benen igen och Thomas stannade upp. Alldeles stilla stod vi allihopa. Jag hade min kuk djup in Anettes fitta och Thomas hade nästan hela sitt ollon i Åsas. Det var så upphetsande och påminde mig om första gången jag trängde in i Anette. Jag vågade inte röra mig det minsta för då skulle jag komma på en gång.

Thomas smekte Åsa på låren, magen och busken och efter ett tag verkade Åsa slappna av igen. Thomas fortsatte smekningarna men tryckte samtidigt sig försiktigt inåt ytterligare en bit. Nu var hela ollonet inne och han stod still igen. Med ena handen smekte han nu Åsas fitta runt sin kuk och upp mot klitoris. Med ena tummen började han massera hennes klitoris samtidigt som han försiktigt gungade fram och tillbaka med ollonet i hennes fitta. Anette hade fortfarande Åsas hand i sin men den andra lade hon nu på sin egen fitta och började gnugga som hon hade gjort första gången. Hon tittade fortfarande på Thomas kuk som försiktigt småjuckade i Åsas fitta. I samma takt som Thomas juckade masserade Anettes i klitoris. Åsa verkade nu helt med på noterna och andades tungt. Thomas smekande av hennes klitoris verkade vara den medicin som hon behövde för att slappna av helt. Jag såg hur Thomas stannade till med ollonet intryck. Samtidigt masserade han fortare med tummen och sedan pressade han på lite till med kuken. Åsa andades häftigt in och höll andan, spände magen och lyfte lite på benen och Thomas kuk gled plötsligt betydligt längre in i henne. När Anette såg detta började hon krampa med fittan om min kuk och jag kände att jag var på väg att komma. Jag drog ut kuken till hälften och stötte in igen. Jag knullade nu Anette med halvlånga drag djupt inne, samtidigt som hon pulserande knep med fittan om min kuk och gnuggade sin klitoris snabbt. När Thomas försiktigt började dra sin kuk fram och tillbaka i Åsa så slog Anette benen om min bak. Jag trycktes djup in henne och hade inte en chans att dra mig ur.  Med kuken djup begravd och med ollonet tryckt mot botten av hennes fitta så kom mina sprut. Åsa andades ut tungt och slog ihop med sina ben mot Thomas. Thomas tryckte sig in en sista gång och jag såg hur hans skinkor knep i takt med hans sprut, djup inne i Åsa. Gång på gång tryckte han sina höfter mot hennes kropp, och tömde sig i henne. Synen av Thomas orgasm i Åsa, Åsa liggandes naken på rygg framför honom, samtidigt som jag sprutade i Anette. Allt var bara en salig röra i min hjärna och jag insåg plötsligt att jag för andra gången idag sprutade i Anette…

Vi blev alla stilla. Anette släppte ner sina ben på golvet. Åsa öppnade sina ögon och tittade på Thomas. Ingen av oss killar ville dra oss ur. Vi stod fortfarande där på knä med varsin hård kuk i varsin våt fitta. Anette knep till två gånger med fittan och tittade på mig.

-    Jag skulle behöva gå på toa, sa hon och puttade på min mage.

Jag drog långsamt ut halva kuken men stannade där. Försökte trycka in den igen men då knep Anette och höll emot med handen.

-    Oh oh, inte om du inte vill att jag ska kissa på mig. Jag måste få gå på toa.

Motvilligt drog jag mig sakta ur den sista biten. När mitt ollon kom utanför så fjädrade kuken upp. Inte det minsta hade den slaknat utan precis som jag, så ville den att detta skulle fortgå för evigt. Jag såg hur det sakta började rinna lite ur Anettes öppna fitta och hon var snabbt ner med handen för att hålla emot. Den andra handen sträckte hon mot mig för att få hjälp upp ur sängen. Väl på fötter så trippade hon iväg mot toa, fortfarande med ena handen mellan sina ben, och ändå såg jag hur våra vätskor hade runnit längs hennes ena lår.

Thomas drog sig sakta ur Åsa. Med halva ollonet synlig så tryckte han sig sakta in igen. Gång på gång gjorde han om det och jag såg att varje juck fick lite mer av deras vätskor att komma ut. Snart var Åsa skummande vit runt fittan och det var alldeles fuktigt under hennes rumpa. Åsa tittade Thomas i ögonen och han ökade långsamt takten. Hans drag blev allt djupare för varje gång. Han knullade henne nu med långa drag och hon hade ögonen helt öppna och såg på honom. Thomas tog tag i hennes ben och lyfte dem. Åsa lade ut sina armar på sängen för att kunna hålla balansen under hans juckande. Hennes hand hamnade precis bredvid min och av en ren impuls så tog jag den i min. Åsa tittade då på mig. Samtidigt som Thomas knullade henne med djupa juck så såg hon mig stå där, helt naken och med en stenhård kuk. En nyknullad och kladdig kuk. Thomas juckade och jag såg honom trycka hårdare och hårdare för varje gång tills han plötsligt stannade djupt intryckt hela vägen in till botten, spasmsikt ryckande med höfterna. Åsa knep om min hand och tittade på Thomas ansikte när han för andra gången tömde sig i henne. Thomas blev stilla och drog sig sakta ur Åsas fitta. Hans kuk hängde halvslakt och kladdig ner mot min säng. Samtidigt började det rinna ur Åsas öppna fitta. Hon gjorde inget för att stoppa det. Det rann längs hennes kropp och ner på min säng, samtidigt såg jag hur hennes fitta slöt sig allt mer.  Jag var kåt igen och hörde hur Anette spolade på toan. Strax var hon hos oss igen.

-    Missat något? Frågade hon.
-    Nä, bara när Thomas knullade skiten ur Åsa och kom i hennes fitta för andra gången. Annars inget speciellt, förutom att jag är kåt som en jävla tjur igen, svarade jag

Jag tog tag i Anette och försökte få henne till sängen igen. Anette satte sig framför mig men lade sig inte ner. Hon tog tag i min hårda kuk och drog ett par drag. Men hon lade sig fortfarande inte ner.

-    Snälla, kved jag. Jag måste få knulla.

Anette fortsatte runka och tittade upp på mig.

-    Jag måste få vila lite. Du får ordna det på något annat sätt.
-    Snälla., hjälp mig, sa jag olyckligt.

Thomas reste sig och gick naken iväg mot toaletten medan Åsa låg kvar på sängen. Fortfarande naken och med särade ben. Synen av hennes nyknullade och kladdiga fitta gjorde mig inte mindre kåt. Hon låg nu där och smekte sig lite förstrött på magen med ena handen, samtidigt som hon tittade på hur Anette långsamt runkade min kuk. Hon såg att jag tittade henne mellan benen och hon flyttade ner ena handen dit. Med fingrarna kände hon försiktigt runt sin nyss knullade och nu kladdiga fitta. Hon fick en del av kladdet på fingrarna och tog upp handen för att titta närmare på det. Hon luktade lite på det innan hon försiktigt provsmakade med sin tungspets. Jag blev ännu kåtare av synen och tryckte mig närmare mot Anette. Anette böjde sig fram och samtidig som hon försiktigt runkade min kuk med bägge händer kring roten så luktade hon på den.

Åsa smekte med sin hand i sin fitta igen och tog upp ett nytt smakprov till sin mun. Hon tittade på mig samtidigt som hon stoppade ena fingret i sin mun och sakta sög det rent. Jag höll på att förgås av kåthet av den synen och när jag samtidigt kände Anettes tunga försiktigt peta på mitt ollon var jag nästan framme. Jag tittade ner mot mitt skrev och såg hur Anette försiktigt slickade mer och mer på mitt ollon. Hon smackade lite och tittade upp mot mig samtidigt som hon runkade några hårda drag med sin tvåhandsfattning. Jag tittade på henne med ögon stora tefat och hela min kropp skrek efter hennes mun mot min kuk igen. Jag såg hur Åsa nu gned sig ordentligt mellan benen, samtidig som hon tittade på hur Anette runkade min kuk. Anette lyckades äntligen läsa min tankar och satte läpparna runt mitt ollon. Försiktig gled läpparna upp och ner på mitt skaft samtidigt som hon runkade min kuk hårt i samma takt som munnen.  Hon tog kuken ur munnen igen och smaskade ett par gånger sedan tog hon den i munnen igen.

Jag tog tag i Anettes huvud och försökte försiktigt styra henne som jag ville att hon skulle röra sig. Jag höll hennes huvud still medans jag drog kuken nästan helt ur hennes mun. Med bara spetsen av ollonet mot hennes läppar så rörde jag mig försiktigt inåt igen, tills hennes läppar helt omslöt mitt ollon helt. Gång på gång gjorde jag det. Jag knullade henne. Försiktigt knullade jag henne i munnen!

Jag såg hur Åsa tittade på. Med öppen mun och flämtande andning smekte hon intensivt sin fitta och tittade på hur jag gång på gång tryckte kuken i munnen på Anette. Min upphetsning var total och jag tappade för ett ögonblick kontrollen. Anette drog sig hostade undan efter att jag tryckt kuken för djupt i hennes mun.

-    Förlåt, fortsätt, jag är så nära bönade jag .

Anette harklade sig ett sista gång och tittade upp på mig, samtidigt som hon började runka igen.

-    Du får inte komma i min mun, lovade det!
-    Jag lovar! Fortsätt, jag måste få komma.

Åsa låg nu halvt vänd mot oss men hon fortsatte sitt intensiva gnuggande mellan benen. Hon hade särat på dem så mycket det gick och det hördes hur fuktigt det var när hon juckade och pullade sig själv. Anette tog min kuk i munnen igen och nu höll hon händerna närmare ollonet och mot sina läppar. När jag nu juckade in i hennes mun så kunde jag inte komma för djupt. Trycket från hennes händer var strax under mitt ollon och bidrog till att det blev än skönare. Det kändes som en riktigt trång fitta, kramande runt skaftet men varmt och fuktigt runt ollonet. Jag tog tag om Anettes huvud igen och juckade nu snabbare. Ju snabbare jag juckade ju hårdare höll Anette i min kuk. Gång på gång kände jag hur mitt ollon krockade med hennes tunga men det var bara skönt och snart kände jag att jag var på väg igen. Jag juckade hårt ett par gånger till innan jag skrek:

-    Jag kommer, jag kommer!

Anette tog snabbt kuken ur munnen och riktade den bort från sitt ansikte. Jag juckade fortfarande i hennes händer och jag såg att kuken nu pekade rakt mot Åsa, och jag kom. Jag såg hur Åsa tittade rakt mot min kuk, och jag kom. Åsa gned sig i fittan medan jag juckade i Anettes händer, och jag kom. Spruten flög rakt mot Åsas ansikte och hon blinkade inte ens. Hon fortsatte att hela tiden titta på min sprutande kuk och spasmiskt gnuggade hon sig mellan benen som hon nu plötsligt knep ihop hårt. Ryckandes i kroppen, stönade hon högt, samtidigt som hon såg mitt andra sprut flyga ut och landa på hennes kind. Det kom inget mer ur mig. Jag krampade fortfarande av min orgasm men jag var tom. Åsa slöt sina ögon och lade sig ner på sidan, mer avslappnad. Hon andades fortfarande tungt genom öppen mun och jag såg hur sperman från mitt sista sprut sakta gled från kinden, ner mot hennes öppna mun och ner över hennes läppar. Åsa stängde munnen när hon kände det men smakade sedan med tungan igen. Hon öppnade ögonen igen och tittade på mig och min kuk, min kuk som nu sakta slaknade i Anettes kladdiga händer. Åsa tog upp handen från sin fitta och tog bort den sista sperman från sin kind innan hon slickade av fingrarna och log.

-    Jag tror alla skulle behöva en dusch nu och jag är fortfarande hungrig, sa Anette.

 

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Huldran

Deep! Anette del 1 och 2, nostalgiska och underbara berättelser. Detta är verkligen tonåren (den gången) när de var som bäst. Uppseendeväckande för de äldre, 'nästan oskyldigt' för oss yngre. I love it!

Men väldigt märkligt att inte flera läsare har upptäckt dessa två. Åtminstone inte orkat kommentera vad de läst! Tack, Deep!

//Huldran.

27/5, 2020 kl. 22:33

#2

Deep

Tack för de vänliga kommentarerna och actus, du har nästan helt rätt.
Serien om Anette är den andra som jag någonsin skrev och publicerades ursprungligen som en plus två delar, där del 2 innehåll slutet av det som idag är del 1 och besöket på badet.

När jag fräschade upp texten för publicering här på Bubblan, delade jag upp det annorlunda och efter historiens två olika tidsperioder. För mig kändes denna tvådelarsversion, mer läsvänlig.

25/5, 2014 kl. 14:01

#1

actus

Del två är lika härlig som del ett.
Men har för mig att serien var i tre delar men denna "del två" verkar vara del 2 och 3 från vad jag kan minnas. Hur som så var detta bättre.. man behövde inte bläddra vidare för att få avslutningen.

25/5, 2014 kl. 10:23