Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/9, 2013 kl. 14:39, av Lorden

Hypnotisören Sista avbetalningen

Del 7 av 16 i serien Hypnotisören

Maria får återigen ställa upp för att Professorn ska bli kvitt sin skuld till Kalle för den överkörda motorcykeln. Denna gång har Kalle en kompis med sig.

Hypnotisören del 7 Sista avbetalningen.


 

Professor Peter Arvidsson låg ute i sin trädgård och solade. Han tänkte ta dagen som den kom och bara slappna av. Han tyckte livet just nu var toppen, han skulle inte vilja byta med någon. Han hade ett bra jobb, ett eget hus, en kvinna som gjorde allt för honom, livet var toppen.

En skugga föll över hans ansikte. Han skymde solen med handen och tittade upp.

”Tjena cykelnisse.” Kalle stod flinade och skymde solen för honom. ”Tror du den där kroppen blir snyggare av lite sol?” ”Hej Kalle.” Professorn reste sig upp och tog på sig sin T-shirt. ”Jag tänkte inkassera avbetalning snart. När kan jag komma?” ”Öh, på Fredag, blir det bra?” ”Nix. Då är jag på party och det tänker jag inte missa. Det måste bli innan Fredag. I morgon kan jag hela kvällen.” ”I morgon blir det, ska vi säga vid 20:30?” ”Ok. Då kommer jag då. Och du, glöm den där solen, börja träna istället.” sa Kalle och tittade på Professorns kulmage. Kalle gick och Professorn fortsatte att sola. I morgon ska Maria få betala av hans skuld till Kalle utan hypnos, stackaren. Han skrattade högt för sig själv.

Professorn såg att Maria var inne i fikarummet ifrån sitt arbetsrum. Han reste sig och gick in till henne. Ställde sig bredvid henne vid kaffeautomaten med sin mugg i handen och viskade, ”Ta den här, ha den alltid med dig. Överallt. Svara när den ringer. Och du, du kan inte berätta om oss för någon.” Han gav henne en mobiltelefon och hon tog den, vände på klacken och gick till sitt kontor och stängde sin dörr. Hon satte sig på sin stol och höll händerna för sitt ansikte. Hon ville inte. Jag klarar inte detta, tänkte hon. Hon var på helspänd hela tiden. En mobil. Nu kunde hon inte gömma sig för honom någonstans. När som helst kunde han nå henne, säga nått till henne som hon skulle göra och hon skulle göra det. Var som helst, när som helst, vad som helst. Han hade tagit över hennes vilja, penetrerat hennes medvetande och våldtagit hennes självständighet. Och nu hade han precis tagit ifrån henne möjligheten att berätta för någon. Hur mycket hon än ville berätta om hans makt över henne för någon annan, så kunde hon inte, för han hade förbjudit henne.

På eftermiddagen gick Professorn en timme tidigare än vanligt. Han gick förbi Marias kontor, stack in huvudet och sa, ”Jag går tidigare, lite grejer att handla på vägen hem.” Han väntade inte på hennes svar utan kilade snabbt iväg. Hon började fundera på vad det var för grejer han menade, precis vad han hade misstänkt att hon skulle göra. Han flinade när han gick ut till sin bil. Grejerna var ett par flaskor vin, och 5 webbkameror. Han köpte rätt dyra kameror, för han ville att bildkvalitén skulle vara riktigt bra. Nu skulle han hem och installera dom och placera dom på något lämpligt ställe. Dom skulle vara igång ikväll tänkte han.

Professorn hade problem att hitta några bra platser för kamerorna. En satte han i tacklampan, de andra i var sitt hörn av rummet. Men dom i hörnen syntes för bra, och det ville han inte. Ja, så kan jag göra! Han skyndade sig ner på stan och köpte fyra spotlights. Sen hem igen och började skruva upp spotlightsen precis under kamerorna i hörnen. När spotlightsen var tända såg man inte kamerorna, perfekt. Han kunde sen klippa och klistra i de fem filmerna i sin dator och få ihop bra sekvenser. Han var mycket nöjd med sitt projekt. Efter att han hade ätit och duschat satte han sig och tog ett glas vin. Han hoppades faktiskt att Kalle skulle vara lite mindre våldsam mot Maria ikväll. Men han trodde nog att Kalle skulle vara lika rå ikväll, eller råare. Bara det blir bra film tänkte han och drack lite mer vin.

Klockan blev 20:00 och Professorn tog sin mobil, slog numret till Maria.

Maria klev in genom dörren hemma hos sig och hängde upp sin jacka. Hon vände sig om och började gå mot köket då mobilen i hennes jackficka ringde. Hon stelnade till, vände sig om och skyndade sig att plocka upp den och svarade ”Ja.”

”Kom hit, nu.” sa professorns röst i mobilen, och samtalet bröts. Hon tog sin jacka och började ta på sig den igen. Alla celler i hennes kropp skrek nej, men kraften i hennes manipulerade medvetande var för stark. Hon ropade in till Tommy, ”jag glömde göra en sak på jobbet, jag kommer sen.” ”Ok.” hörde hon honom svara när hon stängde dörren och gick.

Efter 15 minuter ringde det på Professorns dörr. ”Pling Plong.”

Professorn öppnade dörren och där stod Maria, ”kom in” sa han och Maria steg in i hallen. Hon tog av sig jackan och hängde upp den. En snäv kort kjol och blus hade hon på sig. Sin normala klädsel tänkte han. ”Allt ok Maria?” ”Vad tror du?” svarade hon tvärt. ”Jag är inte här frivilligt precis!” Han pekade med handen mot källartrappan och dom gick ner.

”Vill du ha lite vin Maria?” ”Ja, mycket vin!” Han hällde upp ett glas och gav det till henne. Hon svepte glaset och höll fram det till honom. Han fyllde på hennes glas igen och hon satte sig i soffan och smuttade på vinet. ”Och vad har du planerat för sjukt ikväll?” undrade hon. ”Kalle kommer snart och ska ha sista avbetalningen. Ta av dig. Dina kläder kommer bara att vara i vägen ändå.” Sa han och drack av sitt vin och tittade på henne.

Maria frös till is. Bilden av Kalles svarta näve i hennes fitta flimrade förbi i hennes huvud och hon knep ihop benen hårt. Hennes händer fördes mot knapparna i hennes blus, fast hon inte ville kunde hon inte stoppa sig själv. Någonting i henne tvingade henne. Hon började knäppa upp knapparna och blusen hamnade på golvet. ”Peter snälla, tvinga mig inte till detta.” Hon grät och tog händerna bakom ryggen och knäppte upp sin BH, som föll i soffan. ”Han är för våldsam. Han kommer göra mig illa!” Hon ställde sig upp och knäppte upp knappen i den tajta kjolen och drog ner dragkedjan. ”Jag sprack ju nästan sist för fan!!” Hon vickade på höfterna och drog av sig kjolen. ”Han kommer att skada mig!!” Tårarna forsade ned för hennes kinder och hon tog tag i sina trosor och drog ner dom. Hon stod naken framför honom. ”sätt dig.” Och Maria satte sig ner i soffan.

”Pling Plong”

Maria ryckte till. Hennes hjärta höll på att stanna. Han var här. Hon såg på Professorn och sa, ”Snälla, jag gör vad som helst!!” Professorn skrattade när han gick mot trappan och sa över axeln, ”vad som helst gör du ändå.” Han tog ett steg upp i trappan och vände sig om och sa, ”Du gör som Kalle vill ikväll, och svarar bara på frågor och ger dom svar du tror dom vill ha.” Professorn gick upp.

Professorn öppnade dörren och utanför stod Kalle, och en kille till. Dom gick in innan professorn hann säga nått. ”Tjena pucko! Det här är Micke, han ska vara med och knulla bruden ikväll.

Maria hörde vad dom sa uppe i hallen. Micke, är dom två?!! Men va fan! Jag kan inte fixa två av Kalles sort! Maria visste inte vad hon skulle göra, det enda hon kunde göra var att vänta, och svepa sitt vin.

Professorn såg på Micke. Han var nästan lika lång som Kalle, 185 kanske. Men han var tyngre, rätt fet faktiskt. Och han såg inte speciellt fräsch ut, och luktade unket. Perfekt, tänkte Professorn. ”Välkomna, varsågoda och gå ner.” Kalle gick först och sen Micke och sist Professorn. Maria såg dom komma ner och hennes hjärta dunkade nästan ur bröstet på henne. Kalle såg ut som sist, stor stark och svart. Micke var stor, och fet, och hade flottigt hår. Hon ville springa.

”Tjena bruden. Du sitter naken och redo ser jag. Hoppas du är lika på ikväll, för vi tänkte knulla skiten ur dig seru.” sa Kalle med ett flin. ”Detta är Micke, han gillar att ta hand om små sötnosar som du.” ”Tjena” sa Micke. ”Ok killar, ni vet vad som gäller. Hon ställer upp på allt.” Professorn gick fram till Maria och viskade i hennes öra, ”Du gör som Micke vill också.” sen gick Professorn och satte sig i fåtöljen.

”Äh, va fan. Stå här och småprata, vi ger bruden lite kuk istället.” Sa Micke och drog av sig sin tröja. Han var fet. Han hade en rejäl ölmage som hängde över byxlinningen och håriga hängbröst. Maria tyckte han såg avskyvärd ut, inget hon ville komma i närheten av. Kalle däremot var vältränad och råstark, men trots att hans kropp var snygg så ville hon inte vara i närheten av honom heller. Hon småskakade i kroppen när hon satt och såg på hur killarna tog av sig sina kläder, förberedde sig för att utnyttja henne som dom ville. Professorn såg hennes rädsla och han njöt av att se hennes sårbarhet. Kalle hade fått av sig sina kläder och hans kuk hängde ner över hans pung, svart och grov. Hon visste hur stor den var, inte lika lång som Professorns men grövre. Micke drog ner sina byxor och Maria såg att han också var välväxt i skrevet. Fan tänkte hon, har alla sjuka killar hästkukar mellan benen?

Micke var allt annat än tillbakadragen, han gick fram och lade sig på rygg på golvet, ”kom hit och sug min kuk” sa han i hård ton till Maria. Han särade på sina ben så han låg som ett upp och nedvänt Y. Maria gick fram till honom och sjönk ner på knä mellan hans ben. ”Nänä. Du står med dina knän utanför mina ben raring.” Maria ställde sig på knä på var sin sida om hans särade ben och böjde sitt huvud ner mot hans kuk. Hennes ben var vitt särade och rumpan stack upp i luften. Hon kände doften. Doften av Mickes otvättade skrev. Doften av svett och gammalt piss. Hans kuk hängde ner över hans håriga pung, svettig och flottig. Hon ville inget hellre än att vända bort sitt huvud, hon ville spy. Micke tog tag i hennes huvud och tryckte ner det i sitt skrev och gnuggade hennes ansikte på sin kuk. ”Sug min kuk sa jag!” Maria sneglade på Professorn som satt i fåtöljen i hopp om någon som helst räddning, men där fanns ingen räddning. Hon öppnade sin mun och tog Mickes otvättade kuk i sin mun och sög. Kalle ställde sig bakom Maria, förde sin hand in mellan hennes särade ben och strök henne över fittan. Bilden av hans svarta näve knullande hennes försvarslösa fitta dök upp igen i hennes huvud, hennes fitta slöt sig som en mussla. ”Denna lilla fitta ska få smaka kuk ikväll.” sjöng Kalle. ”Hörru cykelnisse, olja! Hon är snustorr.”

Professorn gick bort till kistan och hämtade oljan till Kalle. Kalle tog oljeflaskan och hällde oljan direkt på Marias ända, mellan hennes skinkor. Oljan rann ner mellan hennes ben och Kalle började smeka hennes fitta med sin hand. Han drog sitt finger genom hennes skåra, när han rörde hennes klitoris så ryckte Maria till lite. Kalle tryckte in två fingrar i hennes fitta och började fingerknulla henne. ”Liten fitta ska få kuk, liten fitta ska få kuk.” sjöng han glatt.

Mickes kuk växte i Marias mun. Smaken av hans otvättade kuk hade försvunnit, eller så hade hon vant sig vid den. Men odören ifrån hans könshår som gick rakt upp i hennes näsborrar hade inte försvunnit. Hon hade svårt att låta bli och kräkas. Hon fick gapa stort för att hans kuk skulle få plats i hennes mun nu. Blir hans kuk grövre så klarar jag inte av att sug den, tänkte hon. Hon förde sin mun upp och ner på hans stora kuk med gungande rörelser med huvudet. Försökte ignorera odören. ”Slicka och sug min pung nu.” sa Micke. Maria drog upp sitt huvud så hans kuk gled ur henne. Den snärtade upp mot hans feta mage och hon stirrade på den. Hon hade inte märkt hur stor den faktiskt var när hon sög honom. Den var minst lika grov som Kalles svarta kuk, och lika lång som Professorns. Om han trycker in den helt i mig går jag sönder, tänkte hon. Hon började slicka hans pung, det smakade fränt och luktade riktigt illa, hon gulpade.

”Tycker en liten slyna som du om att slicka pung? Frågade Micke rått. ”Ja, jag älskar det” svarade Maria och fortsatte att slicka på hans smutsiga pung.

Kalle fingerknullade henne nu med tre an sina grova fingrar. Han var inte varsam, utan han stötte sina fingrar hårt in i hennes fitta i ett snabbt tempo. ”Hon är trång Micke. Hennes fitta kommer krama musten ur oss.” Micke lyfte sitt huvud och sa, ”Kanske ska ge henne båda? Två kukar i fittan har hon nog inte haft förut!” Micke skrockade så hans feta mage hoppade. Maria kände en stor klump i magen. Om dom knullar mig samtidigt i fittan med sina enorma kukar kommer jag garanterat att spricka! ”Min kuk vill ha fitta. Vänd dig om och rid.” sa Micke och puffade henne lätt på huvudet. Maria vände sig om, gränslade honom och Micke tog tag i sin kuk och riktade in den mot hennes fitta. Maria sänkte sig ner över hans stora kuk, det tog emot. ”Åhhh, vilken trång och sugande fitta hon har.” Hon guppade upp och ner över halva hans stor kuk och kände hur den spände ut hennes fitta. Kalle ställde sig framför henne med sin svarta hårda kuk i handen, ”sug!” Maria öppnade sin mun och lät han tränga in. Sög honom samtidigt som hon förde sin kramande fitta upp och ner på Mickes kuk. Kalles ollon åkte fram och tillbaka in mellan hennes röda läppar, hennes tunga gjorde så det ilade i ollonet på honom. ”Han drog sig ur, ”snurra runt, men släpp inte Mickes kuk ur din fitta.” sa han. Maria lyckades snurra runt utan att tappa Mickes kuk. ”Upp och ner raring, upp och ner på kuken.” sa Micke och Maria började rida honom igen. Kalle tog rejält med olja på sin kuk och ställde sig bakom Maria. ”Stilla nu.” sa han. Maria stelnade till. Vad tänkte han göra? Dom tänkte väl inte köra in båda sina kukar i fittan på henne! Hon fick panik, tittade på Professorn men fick bara ett sadistiskt flin som svar. Maria kände hur Kalle satte sitt ollon mot bakre delen av hennes redan uttänjda fitta. Hon blundade hårt och tänkte, nu går jag sönder! Kalle förde snabbt sitt ollon uppåt och innan Maria hann reagera, hade han tryckt in sitt ollon i hennes arsle. Maria skrek ”AJ, Aj, det gör ont!!” Men inget ljud kom ut ur hennes mun. Det var bara hon som hörde hur hon skrek inne i sitt huvud. Maria bet ihop och var säker på att detta skulle göra riktigt ont. Micke började stöta sin kuk upp i hennes fitta och Kalle pressade sin svarta kuk längre och längre in i hennes arsle. Det ända hon kände nu var smärta. En tryckande och pressande smärta. Kalle började stöta sin kuk in i henne, längre in för varje stöt. ”En sån slyna som du klara väl att ta emot våra små kukar helt och hållet?” sa Kalle och pressade in sin kuk en bra bit upp i hennes arsle. ”Ja, jag klarar att ta emot hela era små kukar.” svarade Maria honom. Maria höll på att svimma. Hon knep ihop ögonen, bet ihop tänderna, var helt still med var ända muskel i kroppen spänd. Hennes armar som hon stödde sig på darrade och hon kände hur Micke pressade in sin kuk ända till roten i hennes fitta. Det gick en stöt genom hennes mage när han kom för långt in i henne. Maria skrek igen, men ingen kunde höra henne. Micke tog tag i hennes båda bröstvårtor och vred runt. Maria skrek igen. Micke klämde, vred och ryckte i hennes känsliga vårtor, han höll sin kuk stilla uppressad helt i hennes fitta. Kalle pressade in dom sista centimeterna av sin kuk upp i hennes arsle, hon var nu helt fylld. Maria kippade efter luft. ”Nu kör vi.” sa Micke och båda två började stöta sina kukar in och ut i henne. Det tog inte lång tid fören båda kom och fyllde hennes båda hål med varm sperma. Deras kukar gled ur henne och allt som var kvar var deras sperma droppande ur henne, och den molande smärtan. Micke knuffade av henne så hon hamnade liggande på sidan. ”Skönt knull.” sa han.

Kalle och Micke satte sig i soffan för att pusta ut. Deras kukar hängde slaka och kladdiga mellan deras ben. ”Ro hit med flaskan pucko.” Sa kalle till Professorn. Professorn gav han flaskan och dom turades om att halsa ur den. Micke torkade sig om munnen med baksidan av sin hand och sa, ”Den där slynan du har. Går hon att hyra?” Professorn visste inte om han skulle svara ja, eller nej. Han ville svara ja, för att se på när dom knullade Maria gjorde honom vansinnigt kåt. Men han var rädd att dom skulle kunna ge henne mer än vad hon kunde ta emot, kunna göra sönder hans sexleksak. ”Vi får se, kanske.” svarade han. Maria hörde vad han sa och hon skrek NEJ NEJ NEJ, tyst för sig själv inne i sitt huvud. ”Fundera på’t, vi betalar bra. Hon hade varit ett perfekt inslag på någon fest nere på klubben.” sa Micke glatt. Maria var skräckslagen, klubben, fest! Då skulle det vara många där. Många som skulle, hon vågade inte tänka tanken. ”Du får 10 lakan för en kväll, fundera på’t.” Professorn tittade på Maria som låg på golvet, ”jag ska fundera på det.” sa han fundersamt.

”Haru några leksaker?” frågade Micke Professorn. Professorn nickade bort mot kistan. Micke reste sig och gick dit och rotade. ”De här blir bra.” sa han och tog upp fyra små klämmor och lite snöre. ”Hörru bruden, ligg inte där och slöa! Kom hit, nu ska vi leka lite.” sa Micke viftade Maria till sig. Maria reste sig på ostadiga ben, hon kände hur deras sperma droppad ur henne och gick bort mot Micke. ”Lägg dig på soffan här med huvudet på armstödet.” Maria gjorde som han sa. Micke tog tag i hennes ena ben och satte ner det i golvet och la upp det andra på ryggstödet. ”Så, nu kommer jag åt fittan fint.” sa han flinade. ”Fan va kladdig du är! Du får sköta din hygien hörru.” Han förde ner sin hand mellan hennes ben och drog fingret på tvären över hennes sperma kladdiga fitta och förde fingret mot hennes mun, ”Gapa och sug rent.” Marias strupe drog ihop sig och hon kände hur äckelkänslorna sköljde över henne. Maria gapade och sög rent hans finger ifrån sperma. ”Så, mycket bättre.” sa han och började knyta fast snören i klämmorna. Kalle ställde sig vid hennes huvud och tog tag i henne och drog henne mot sig, så hennes huvud hamnade utanför armstödet. ”Böj ner huvudet och gapa nu. Du ska få smaka lite svart kuk.” Maria böjde ner huvudet och såg Kalles kladdiga slaka svarta kuk, hon svalde och blundade, öppnade munnen och väntade på att han skulle föra in sin kuk i henne. Kalle tryckte in kuken långt bak i hennes mun, nästan så hon hennes kräkreflexer satte igång, och han höll den bara stilla. Hennes varma mun gjorde att hans kuk långsamt började svälla. Micke tog en av klämmorna och nöp fast den nästan längst upp på Marias ena yttre blygdläpp. Han tog sen snöret och förde det runt hennes ben och drog i det, övre delen av hennes blygdläpp drogs ut mot hennes ben. Han nöp sen fast klämman i den andra änden av snöret på nedre delen av samma blygdläpp och släppte. Hela blygdläppen var nu utdragen mot hennes ena ben. Han gjorde likadant med den andra yttre blylgdäppen och hennes fittöppning och klitoris var nu helt blottade för honom. Maria kände sig helt utlämnad. Hennes privata delar var helt utfläkta och blottade, oskyddade. Och hon visste att det inte fanns någon här inne i rummet som brydde sig om ifall hon inte ville, dom skulle göra vad dom ville, med henne. Kalles kuk svällde och svällde i hennes mun, längre och längre ner i halsen på henne. Han rörde den inte, den pressades längre in i hennes mun av den växande erektionen. Om han inte drar tillbaka den snart så kommer den långt ner i min hals, tänkte hon förtvivlat. Men kalle visade inget tecken på att vilja dra tillbaka sin växande kuk. Han stod och tittade förundrat på Marias utfläkta fitta.

Micke gick och hämtade två tunna snören ifrån kistan. Han kom tillbaka och började knyta det ena runt Marias ena bröstvårta. ”Nu dra vi åt lite.” sa han drog åt knuten runt vårtan. Maria skrek ajaj till sig själv. ”Å så nästa.” sa Micke och drog åt det andra snöret om hennes andra bröstvårta. Han tog tag i snörena och drog hennes bröst uppåt, Maria knep ihop ögonen hårt och önskade att hon var hemma i sin mans trygga famn. Micke måttade snörena, knöt ihop ändarna till ett snara och sa, ”tryck ner hennes bröst mot magen Kalle.” Kalle satte sina händer på hennes bröst och tryckte ner dom mot hennes mage, Micke tog snaran och drog ner den mot hennes fitta, hennes bröstvårtor drogs neråt och han la den runt hennes svullna klitoris och sa. ”släpp nu Kalle.” Kalle släppte, brösten åkte upp igen, snöret sträcktes och hennes bröstvårtor pekade neråt, och hennes clitoris pekade uppåt. Marias skrik ekade inne i hennes huvud. Kalle pressade in sin stora tjocka kuk långt ner i hennes hals. Hennes hals buktade ut av konturerna av hans kuk, hon kunde inte andas och hennes bröstvårtor skrek och hon var säker på att hennes klitoris skulle lossna ifrån hennes fitta. Det tunna snöret grävde sig in i hennes känsliga, svullna klitoris. Kalle drog upp sin kuk ifrån hennes hals, bara för att köra ner den igen, och igen och igen. Hon försökte andas när hon kunde och kämpade för att inte kräkas. Micke tog sitt finger och rev hennes oskyddade fitta med sin nagel. Han drog nageln långsamt uppifrån och ner och gav hennes rivmärken. Maria tjöt inombords av tortyren, sluta sluta sluta tjöt hon. Tårarna strömmade, hon kände sig helt hjälplös. Kalle knullade hennes hals allt snabbare och började grymta. Maria förstod att han snart skulle spruta sin sperma långt ner i hennes hals. Hon var glad att hon snart skulle slippa kuken långt ner i halsen. Kalle spände sig, tryckte ner en stor del av sin kuk långt ner i hennes hals, började spruta stråle efter stråle av sin sperma in i henne. Man såg på konturerna på hennes hals när hans kuk ryckte för varje stråle som kom ut. Han vrålade ett djuriskt vrål och tömde sin pung. Kalle drog sig ur henne och Maria flämtade efter andan. Klart tänkte hon, jag klarade det utan att kvävas eller spy. ”Min tur.” sa Micke, Maria stelnade till. Nej, nej, inte mer kuk i halsen, jag klarar inte mer kuk. Micke och Kalle bytte plats och Micke sa, ”har du tänjt ut henne bra Kalle?” ”Japp.” svarade Kalle. Micke tryckte in sin kuk i munnen på henne och pressade ner den långt ner i hennes hals och började knulla henne.

Kalle rev med sin nagel direkt på undersidan av Marias klitoris. Det svartnade nästan för hennes ögon, båda av att inte får luft och av smärtan i sin klitoris. Kalle drack ur det sista ur vinflaskan och tryckte brutalt upp den i hennes oskyddade hål och började knulla henne med den. Han tryckte flaskan så långt upp i henne att den tjocka delen var en bra bit in i henne. För varje stöt slet snöret i hennes klitoris och orsakade blixtrande smärta för henne. Hon var livrädd att flaskan skulle gå sönder och skära henne. Micke pumpade sin kuk snabbare ner i hennes hals, tog tag i snöret mellan hennes bröstvårtor och klitoris och drog det uppåt. Maria stelnade och spände var ända muskel i kroppen. Smärtan var för mycket, hon var nära att tuppa av. Micke drog ut sin kuk en bit och fyllde hennes mun med sin sperma, släppte snöret och sa, ”fy fan, det var skönt.”

Micke och Kalle reste sig och började klä på sig. Maria låg kvar helt stilla i soffan med huvudet hängande över armstödet, Mickes sperma rinnande ur sin mun, ner över sitt ansikte. Vinflaskan var djupt intryckt i hennes fitta och ena klämman hade lossnat ifrån hennes blygläpp. Hon kippade efter luft. ”Fundera på om du vill hyra ut slynan. Vi har fler grabbar i klubben som skulle uppskatta en sådan som hon på våra fester.” sa Micke och gick tillsammans med Kalle upp för trappan och gick ut.

Professorn gick bort till Maria och såg ner på henne. ”Fixa till dig.” sa han och backade ett par steg. Maria förde ner sina händer mot fittan och drog långsamt ut flaskan. Hon plockade försiktigt bort klämma för klämma, hon försökte ta bort snaran ifrån sin klitoris, men den satt för hårt. Hon började istället med att lossa snöret runt sina bröstvårtor, sen lyckades hon pilla loss snaran ifrån sin svidande klitoris. Hon kröp sen ihop och grät tyst i soffan.

”Du är inte klar än Maria, jag har inte fått spruta än.” sa professorn och fixerade henne med sin blick.

Maria låg och såg på honom med tårarna rinnande. ”snälla, jag kan inte mer nu.” sa hon med hes röst. Professorn knäppte upp sina byxor och drog av sig dom och visade henne sin styva kuk. ”som jag sa, min kuk har inte fått spruta än. Lägg dig på rygg!” Maria lade sig gråtande på rygg och Professorn tog oljeflaskan och tryckte ut olja på hennes bröst. Han tog sin hand och smörjde in oljan på hennes bröst, och han smörjde hennes ömma och svidande bröstvårtor lite extra. Han ställde sig gränsle på knä över hennes och sa, ”din kladdiga fitta och slappa analhål har jag ingen lust att sticka in min kuk i nu. Så det får bli ett bröstknull. Pressa ihop dina bröst runt min kuk.” Han tryckte ner sin kuk mellan hennes bröst och hon pressade dom runt hans stora kuk. Han började stöta sin kuk mellan hennes stora bröst. Han kukhuvud var uppe vid hennes haka ena stunden och gömd i mellan brösten den andra. Han stötte fram och tillbaka och Maria försökte pressa så mycket hon kunde för att han skulle bli klar snabbare. ”Nu kommer jag.” sa han och tog tag i hennes bröstvårtor och nöp, han sprutade kaskad efter kaskad upp på hennes haka, mun och ansikte bröstvårtor. När han sprutat klart sa han, ”du vet vad du ska göra.” Maria såg på han och tog med avsky sina händer och smörjde in hans sperma i sitt ansikte. ”Säkert bra för hyn. ”sa han med ett flin. ”Och så lite tacksamhet.” Hon såg upp på honom, böjde fram huvudet och pussade hans ollon, ”tack för sperman.”

Professorn klev ner ifrån soffan. ”Du kan tvätta av dig nu. Vi är färdiga för ikväll.” Maria gick in på toan med små struttande steg. Hennes rivna fitta och klitoris sved som eld för varje steg hon tog. Hon började gråta igen, gick in på toan och stängde dörren.

När Maria, efter en lång stund kom ut igen hade Professorn städat upp och klätt på sig. Maria började klä på sig sina kläder och Professorn sa, ”Gick ju fint, skulden betald.” Maria tog ett djupt andetag, fortsatte att klä på sig men sa inget. Maria gick upp för trappan, tog sin jacka och gick ut.


 

Fortsättning följer.

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

rikard

x

8/10, 2013 kl. 09:52