Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/9, 2013 kl. 07:37, av zinkadus

Pryda Sofies förvandling del 6

Del 6 av 6 i serien Pryda Sofies förvandling

Efterspelet till Sofies och Amandas natt

- Vill du prata om det? Amandas ord drog henne obönhörligen tillbaka till verkligheten.

- Jag vet inte.

- Är det för det vi gjorde? Sofie var tvungen att tänka efter. Var det på grund av den underbara upplevelse hon och Amanda just delat som hon inte var kär i Tobbe? Hon visste svaret nästan på en gång, men det tog en stund att erkänna för sig själv.

- Nej. Jag tror inte jag har varit kär i honom på ett tag nu.

- Så… Ska du göra slut med honom nu?

- Jag vet inte. Han kommer bli så ledsen. Ibland känns det som han bygger hela sitt liv kring mig.

- Mm, men ändå. Det är ju orättvist mot både honom och dig om du inte är kär i honom längre.

- Kanske. Inuti Sofie pågick en fruktansvärd kamp. Hon visste att det Amanda sa var sant och att det bästa hon kunde göra för Tobbe var att göra slut. Men samtidigt, hon skulle krossa hans hjärta.

- Sofie, du får inte berätta.

- Va? Berätta vad? Amanda låg alldeles bredvid henne, men hennes röst kändes som den var mil ifrån.

- Om oss, om vad vi gjorde.

- Nej, det skulle jag aldrig göra. Det är vår hemlighet.

 

- Är du ledsen Sofie? Vill du att jag ska gå?

- Jag vet inte. Men nej, jag vill absolut inte att du ska gå. Jag vill att du ska sova här i natt. Vill du det?

- Ja, det är klart jag vill. Vänta lite.

 

Amandas telefon ringde. Sofie började känna sig otroligt naken, så hon tog på sig mjukbyxorna och linnet och satte sig i sängen. Hon hörde hur musiken spelade högt på andra sidan när Amanda pratade i telefon. Efter en kort stund hörde hon Amanda svära och lägga på.

 

- Jocke?

- Ja. Fan vilken idiot han är. Först skiter han i mig fast vi har sagt att vi ska ha en myskväll, sen ringer han när han är packad och skriker om att jag ska komma för att han vill knulla. Han kan dra åt helvete.

- Är du säker på att du vill att jag ska vara kvar? Sofie tittade på Amanda och log medan hon nickade.

- Jag vill inte att du ska gå nånstans Amanda.

- Då gör jag inte det.

- Bra. Sofie gav Amanda en lång kram.

 

Sofie gick iväg på toaletten för att borsta tänderna. Hon trodde att allting skulle brista för henne när hon blev själv, men hon grät inte nu heller, istället hade hon ett konstigt leende på läpparna när hon såg sig själv i spegeln. När hon kom tillbaka till sitt rum låg Amanda fortfarande naken. ”Gud vad snygg hon är”, tänkte Sofie. Hon ställde sig i dörröppningen och tog in bilden hon såg framför sig.

 

- Vad tittar du på? Amanda log mot Sofie.

- Dig.

- Varför då?

- För att jag tycker du är fin.

- Jag är finare på nära håll. Amanda slog lätt med handflatan bredvid sig i sängen för att signalera att Sofie skulle komma till henne. När Sofie kommit fram till sängen la hon sig bredvid Amanda och gav henne en puss.

 

- Jag låter säkert dum nu, men… vill du en gång till? Sofie kände att hon ville ha mer av Amanda.

- Mm, det vill jag.

 

De hade sex en gång till, och den här gången var det ännu skönare än den första. Amanda hade förklarat 69:an för Sofie. Det var det skönaste hon någonsin varit med om. Hon var helt uppfylld av känslor när hon kände Amandas tunga utforska hennes fitta samtidigt som hon fick begrava sitt ansikte i Amandas.

 

De låg en lång stund och pratade om allt möjligt efteråt, och till slut somnade de tätt ihopslingrade. När Sofie vaknade på morgonen hade Amanda gått. Hon hittade en lapp som hon lämnat. Hon satte sig upp i sängen och gned sig i ögonen för att vakna till innan hon läste. ”Hej söt! Jag var tvungen att hjälpa mamma och jag ville inte väcka dig. Ville bara säga att jag inte ångrar nånting! Ring mig så fort du kan. Älskar dig, puss!”

 

Hon log medan hon läste lappen igen. Plötsligt pep mobilen till. Det var ett sms från Tobbe där han skrev att han var på väg till henne. Helvete, tänkte hon. Vad fan ska jag göra? Hon hoppade snabbt in i duschen och borstade tänderna och hoppades att han inte skulle känna att hon luktade av Amandas safter. Hon hann just komma ut ur badrummet när han ringde på dörren. Hon bestämde sig för att det var lika bra att göra bort det på en gång.

 

- Hej. Fan vad snygg du är. Får man titta under badrocken? Han log och kramade henne.

- Tobbe, jag tror vi… Han tystade henne med en kyss, men när han märkte att hon inte svarade på den så drog han sig tillbaka.

- Vad är det?

- Vi måste prata. Hon såg i hans blick att han förstod exakt vad som skulle komma, men han förnekade det för sig själv.

- Prata om vad? Typiskt, tänkte Sofie. Alltid samma sak när han vet att han ska få höra något han inte vill höra.

- Om oss.

- Vad är det med oss?

- Kom, vi går in på mitt rum. De följdes åt in på rummet och Tobbe satte sig på sängen. Just när Sofie skulle börja prata hittade han Amandas lapp och läste den.

- Vad fan är det här? Vem har skrivit den?

- Äh, det är bara Amanda som har skrivit den, hon sov över här i natt. Det var ingen lögn, och det tycktes lugna ner honom också, tills han läste den igen.

- Vad är det hon inte ångrar? Sofie frös till is. Helvete, hon hade glömt att det stod så på lappen.

- Ingenting. Det är hennes hemlighet, jag fick lova att inte berätta för någon.

- Säkert?

- Ja, säkert. Tur, tänkte Sofie.

 

Resten av samtalet blev en enda lång plåga. Sofie hade berättat att hon ville göra slut, att hon inte var kär i honom längre. Tobbe hade som väntat gråtit, bönat och bett om att de skulle fortsätta vara tillsammans, men Sofie hade stått på sig. Till slut hade han gått hem.

 

Sofie kände först en tomhet, men inte någon större sorg. Hon visste att hon hade tagit rätt beslut, frågan var bara vad hon skulle göra nu? Efter en stund kom hon fram till att hon skulle lägga allt vad killar hette på hyllan tills vidare och fokusera sig fullt ut på skolan, hon ville så gärna komma in på juristlinjen.

 

Den följande veckan blev dock inte alls som hon förväntat sig, Tobbe ringde flera gånger varje dag, och Amanda verkade nästan skämmas lite över vad de hade gjort, för Sofie fick känslan av att hon undvek Sofie. I slutet av veckan hade hon känt att hon bara måste bort från allt. Föräldrarna var ute i stugan, men av någon oklar anledning kände hon att hon inte ville berätta för dem vart hon tagit vägen, så hon nöjde sig med att skriva en lapp som hon lämnade på köksbordet.

 

Hon hade packat klart och var nästan halvvägs ute genom dörren när tanken slog henne. ”Jag vet ju inte ens vart jag är på väg”. Vad var det som höll på hända med henne? Hon började nästan skratta för sig själv när hon kom på att hennes flykt från allt förmodligen skulle varit det första kapitlet om Isa hade skrivit en bok om hur man skulle bete sig. Hon tittade på sig själv i spegeln, men det var inte blyga, försiktiga Sofie som tittade tillbaka. Hon log mot sig själv och tyckte att hon var mer lik Isa än hon någonsin varit tidigare. Förut hade hon alltid sett skillnaderna i deras utseenden, men nu såg hon istället likheterna.

 

Plötsligt verkade allt självklart, hon skulle naturligtvis åka till sin syster. Vilda Isa, hon om någon borde hon kunna prata med om alla konstiga känslor hon hade haft bubblande inom sig hela sommaren. Hon tog fram busstidtabellen och insåg att det inte skulle gå någon buss förrän på ett par timmar. Hon hade just börjat fundera på hur hon skulle slå ihjäl tiden när Tobbe ringde igen. Hennes gamla jag ville instinktivt trycka upptaget, men det var som om någonting hade flugit i henne, någonting som fick henne att svara och helt kort säga åt honom att komma hem till henne nu innan hon lika fort la på.

 

Det dröjde inte mer än en kvart innan Tobbe kom, hon tog emot honom och tillsammans gick de och satte sig i soffan i vardagsrummet utan att säga ett ord till varandra. När de väl hade satt sig ner var det Sofie som först tog till orda.

 

- Jag har ett förslag till dig Tobbe.

- Vill du att vi ska bli tillsammans igen? Han lät hoppfull och det skar lite i hjärtat på Sofie, men hon hade tänkt fullfölja sin plan.

- Nej Tobbe, jag vill inte att vi ska bli tillsammans igen.

- Vafan bad du mig komma hit för då? Hon såg hur sårad och arg han var.

- För att jag har ett förslag, som jag sa.

- Vad är det för jävla förslag?

- Tobbe, jag älskar dig och det kommer jag alltid göra, men jag är inte kär i dig. Jag tror att det skulle vara bäst för oss båda om vi inte hade någon kontakt alls på ett tag.

- Varför det? Ska du börja knulla runt som din syrra och vill inte att jag ska få reda på det?

 

Sofie blev nästan chockad. Hon hade varken hört eller sett honom så här förut, och hon blev så överrumplad att hon nästan tappade tråden och föll tillbaka in i sin gamla roll som blyga, naiva Sofie. Hon var på vippen att börja gråta, men hon återfick kontrollen och tog ett djupt andetag, sedan spände hon ögonen i honom.

 

- För det första, blanda inte in min syster i det här. För det andra, nej, jag har inte tänkt börja knulla runt, men om jag skulle göra det så har du inte med det att göra. Och… hon gjorde en konstpaus för att se hur han reagerade. Han såg sårad ut, men han fick skylla sig själv, han skulle inte ha dragit in Isa.

 

- För det tredje, fortsatte hon, är mitt förslag det här: vi kan ha sex en sista gång, men det är den sista gången. Du får göra vad du vill med mig, men bara om du lovar att du slutar höra av dig till mig hela tiden.

 

Hon betraktade honom noggrant, försökte se hur hennes förslag hade landat, men Tobbes ansikte visade inte något annat än stor förvåning. Efter vad som kändes som en evighet började han till slut prata.

 

- Sofie, jag älskar dig, kan vi inte bara bli tillsammans igen?

- Nej Tobbe. Förstår du inte? Jag älskar dig också, men inte på det sättet längre. Du förtjänar någon som är kär i dig.

- Varför är du inte kär i mig längre då?

- Vi har redan pratat om det här, jag vet inte har jag ju sagt. Jag vill inte älta det här igen. Vad säger du om mitt förslag?

- Jag vet inte Sofie. Får jag aldrig prata med dig igen?

- Inte aldrig, men du måste ge mig tid. Efter idag så behöver vi vara ifrån varandra och bryta all kontakt, för bådas bästa.

- Okej.

- Okej? Okej som i att du går med på det?

- Ja.

 

Sofie kände sig inte helt bekväm med att hon hade mutat Tobbe med sex för att få slippa honom, men det var gamla Sofie som tänkte så. Nya Sofie hade ingenting emot att använda vilka medel som helst för att få det hon ville ha.

 

- Så. Vad vill du göra med mig?

- Jag vet inte riktigt, kan vi inte bara ha sex som vanligt?

 

Sofie kunde inte hjälpa att hon blev lite besviken, hon hade hoppats att han skulle ta tillfället i akt att vara lite kreativ.

 

- Inget annat du vill göra? Det här är sista gången vi har sex med varandra, kom ihåg det. Han såg ut att fundera lite.

- Jag vill göra det utan kondom.

- Tobbe, jag tänker inte bli gravid. Du får göra vad du vill, men du måste ha kondom.

- Kan du inte ta ett dagen efter-piller?

- Nej, jag ska bort.

- Vart då?

- Det spelar ingen roll. Hon såg att han tänkte protestera, så hon såg till att förekomma honom genom att fortsätta prata. Vad du vill, men med kondom, det är förslaget.

- Okej, men då vill jag att du suger av mig utan kondom, och jag vill komma i din mun.

- Bara en avsugning?

- Ja, utan kondom.

- Okej. Men det är sista gången, förstår du det?

- Ja, jag förstår det.

 

Sofie blev glad över hans val, dels för att han inte skulle börja fråga hon hade rakat sin fitta, dels för att hon äntligen skulle få smaka på sperma för första gången. Hon hade känt sig mer och mer avundsjuk varje gång hon hade onanerat och tänkt tillbaka på filmen med Isa, och nu var det äntligen hennes tur.

 

Hon gick ner på knä nedanför honom och knäppte upp gylfen. Hon drog sakta av honom byxorna och boxershortsen innan hon började runka hans halvstyva kuk. Hon tittade upp på honom och tanken slog henne att hans ansiktsuttryck liknade det Amanda haft när hon hade slickat henne. Det fick henne att le litegrann och för att inte börja skratta så tog hon hans ollon i munnen. Hon hade hittat en del porrfilmer på internet som hon onanerat till, och hon hade noga kollat hur tjejerna på filmerna hade gjort när de sög kuk. Hon lät tungan virvla runt ollonet medan hon lät munnen runka honom. Hon hörde hur han stönade och det tände henne.

 

Hon njöt av att vara i kontroll av hans njutning, njöt av att hon bestämde hur skönt han hade det. Hon var nära på att föra ner en hand till sin fitta, men det fick vänta tills han hade gått. Istället tog hon ut kuken ur munnen och började runka den sakta medan hon pussade ömt på skaftet, rädd för att han skulle komma för fort om hon fortsatte suga. När hon runkat honom en stund bytte hon återigen till att suga honom. Hon kände hur han tog ett fast grepp om hennes hår och hoppades nästan att han skulle börja knulla hennes mun som mannen i Isas film gjort, men det gjorde han inte, istället bad han henne bara att suga och runka samtidigt.

 

Hon gjorde som han sa och runkade sakta till en början medan hon sög på ollonet. Det räckte dock inte att hon tog det lugnt, ganska snart kände hon hur han stönade högre och förstod att han skulle komma strax. Hon började runka honom hårt och snabbt medan hon sög på ollonet och slickade med tungan. Hon hörde vagt hur han halvskrek, men det var explosionen i hennes mun som tog all hennes uppmärksamhet. Hon kände hur den första strålen av sperma slog mot hennes gom innan den regnade ner över hennes tunga och det gick nästan för henne när hon kände den salta smaken av sperma blandas med känslan av att ha ett pulserande ollon i sin mun. Han sprutade två gånger till innan djävulen flög i henne igen. Hon ville, nej, hon måste, få uppleva sperma i sitt söta ansikte.

 

Hon drog ut kuken ur munnen och fortsatte runka honom. Den första strålen sprutade upp över hennes läppar och näsa och den sista strålen landade på hennes kind. Hon såg hur en liten droppe sperma låg kvar på hans ollon och kysste bort den. Hon reste sig fort och gick snabbt in på toaletten, hon måste bara få se hur hon såg ut. Hon ställde sig framför spegeln och mötte sig själv. Hon såg två vita strängar som låg över hennes ansikte, och när hon öppnade munnen såg hon sin tunga bada i den osvalda sperman, synen var nästan hypnotiserande. Hon avbröts av att Tobbe knackade på dörren.

 

- Förlåt Sofie, det var inte meningen att det skulle komma i ansiktet, förlåt!

 

Han trodde att det var av misstag, insåg Sofie. Hur han kunde fått för sig det hade hon ingen aning om, men sen kom hon på att han förmodligen fortfarande såg på henne som oskyldiga lilla Sofie som aldrig skulle kunna tänka sig att bli sprutad i ansiktet frivilligt. Hon log fortfarande när hon såg sig själv i spegeln, nya Sofie hade fått precis som hon ville. Hon hade gärna haft sperman i munnen längre, den smakade så gott, men Tobbe knackade på dörren igen. Hon svalde, och det kändes så otroligt sexigt när hon kände den ovana konsistensen glida ner i halsen och vidare ner i magen.

 

- Du måste gå nu Tobbe. Jag ska iväg.

- Kan vi inte prata om det?

- Nej, vi sa att det här var sista gången, gå nu, jag vill vara ifred.

 

Hon hörde hur han äntligen gick och stängde ytterdörren bakom sig. Hon tog en handspegel och satte sig på toaletten. Hon tittade på sperman i sitt ansikte i spegeln medan hon onanerade våldsamt. Hon släppte inte blicken från spegeln förrän hon exploderade i en orgasm. Hon hade nog aldrig varit kåtare i hela sitt liv. Hon tog sitt pekfinger och förde sperman i ansiktet till munnen och svalde den också. Hon tittade på klockan och insåg att hon hade bråttom. Hon hämtade snabbt sin väska och sprang iväg till bussen och kom fram precis i tid. Hon tyckte att busschauffören tittade lite konstigt på henne när hon klev på men förstod inte riktigt varför. Istället för att fråga honom satte hon sig ner vid en fönsterplats, hon var nästan ensam på bussen förutom ett par i pensionsåldern.

 

”Kanske har sminket smetats ut lite och det var därför han kollade konstigt på mig”, tänkte hon. Hon tog upp sin necessär och tog fram den lilla spegeln för att se om det var något som behövde bättras på. Hon blev chockad när hon såg att hon hade missat att en sträng av sperma låg kvar på hennes näsa. Hon fnissade för sig själv och bestämde sig för att låta det vara kvar en liten stund till medan bussen började rulla.

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

TureTutt

Upptäckte den här fina utvecklingsserien, men blev lite besviken att den tog slut så tidigt.

27/3, 2023 kl. 23:14

#2

Nils

Men hur blev det sen?Var det hennes syster som inspirerat henne?Var hon nu på språng till syrran för att se hennes ur sexiga filer på datorn?Eller är det en större kuk hon är ute efter att få känna i sin renrakade fitta?Att få rasa ut få prova allt i sängen innan hon stadgar sej för bara en kuk & börjar tänka på hur underbart det vore att få känna en hård kuk spruta hårt ända in i livmodern.Med tanken på att bli gravid & känslan att känna hur något växer i henne är det hennes tanke som just kommit upp i hennes huvud.En jurist i kärlek& Sex är det en sådant liv hon tänkt sig med praktik med att föda barn som extra merit?Berätta mer.

30/9, 2013 kl. 10:44

#1

pelleponken

Jag har följt den här serien och gillar den. Hoppas du orkar fortsätta den så att vi får se den riktiga förvandlingen, varthän det än bär.

28/9, 2013 kl. 11:22