Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/10, 2013 kl. 10:25, av Lorden

Hypnotisören Piercing

Del 9 av 16 i serien Hypnotisören

Professorn får under en fikastund på stan en, enligt honom, briljant ide om att Maria skulle passa i lite snygga utsmyckningar. Vad Maria tycker om saken bryr hans sig som vanligt inte speciellt mycket om.

Hypnotisören del 9 Piercing


 

Professorn satt på ett fik nere i centrum och drack en kopp kaffe. Han hade satt sig vid ett av borden ute och tittade på människorna som gick förbi. Solen sken och det var nästan högsommarvärme ute. Alla kvinnor som gick förbi hade antingen kortbyxor, korta kjolar eller tunna sommarklänningar på sig. Han blev nästan lite småkåt av alla solbrända ben som gick förbi honom. Ett ungt par gick förbi framför honom, båda var piercade i underläppen. Dom hade var sin likadan silverkula, säkert förlovningskulor tänka han. Han såg efter dom när dom gick neråt gatan och en plan började ta form i hans huvud. Han drack upp sitt kaffe, reste sig och åkte tillbaka till kliniken.

Professorn satt vid sin dator och letade efter en lämplig bild på nätet. Han hittade vad han sökte på en piercing studios hemsida, skickade bilden till Maria Zorn via mejl och lade till texten – Sexigt.

Maria kom tillbaka ifrån lunch och såg att hon hade fått ett mejl ifrån Peter. Hon ville inte öppna det, hon ville ha så lite kontakt med honom som möjligt. Men om hon inte öppnad det skulle han säker komma in till henne och säga till henne att öppna det, och då skulle hon göra det. Så hon valde att öppna det nu, innan hon var tvungen att träffa honom. På hennes skärm dök en bild på ett par bröst upp och i bröstvårtorna hängde det ett par ringar. Bröstvårtorna var piercade. Under bilden stod texten –Sexigt. Maria glodde på bilden. Han menade väl inte, han skulle väl inte, nej han fick inte tvinga henne till detta! Inte pierca bröstvårtorna, hur skulle hon kunna förklara det för Tommy? Och hur ont skulle inte det göra? Nej, nej, nej!!

Maria gick mot sin bil på parkeringen vid kliniken och var på väg hem. Precis när hon låste upp bildörren kom Professorn upp bakom henne och sa, ”När du träffar din man ska du försöka övertyga honom om att en piercing av dina bröstvårtor skulle pigga upp ert sexliv.” Professorn gick iväg mot sin bil utan att vänta på något svar ifrån henne.

Marias satte sig i bilen och, bara satt där. Han skulle få henne att göra det, göra hål i sina känsliga bröstvårtor. Han är en sadist tänkte hon, en fysisk och psykisk sadist. Och nu hade han börjat blanda in Tommy. Hur skulle hon kunna övertyga Tommy en sådan sak. Han var, vad hon visste, inte alls intresserad av nått sånt. Gud, vad har jag hamnat i? Hon ville bara gömma sig, gömma sig någonstans där han, Peter, inte kunde hitta henne. Hon ville bli liten igen, en liten oskyldig flicka som inte hade några problem i världen alls.

Professorn körde hem. Han fantiserade om hur Marias bröst skulle se ut med två ringar i hennes bröstvårtor. Hur hon skulle låta när han knullade henne och vred runt hennes ringar i dom känsliga vårtorna. Han hade gärna velat höra hur hon övertygade sin man, om hennes man gick att övertyga. Hoppas det, tänkte han, för detta var bara steg ett. Professorn log.

Maria satt hemma i sitt köket och bläddrade i tidningen. Hon såg på sidorna, men visste inte vad som stod på dom, hon bara bläddrade. Hon väntade på att Tommy skulle komma hem. Hon nästan hoppades att han inte skulle komma hem. Hon visste inte hur hon skulle säga för att övertyga honom. Ytterdörren öppnades och Tommy kom hem. ”Hej älskling!” sa han.

Maria tog ett djupt andetag och gick ut till honom. ”Hej. Jag har en sak jag vill prata med dig om, kom och lägg dig på sängen är du snäll.” Tommy följde med henne in i sovrummet och dom la sig på sängen. ”Inte varje dag frun drar in mig i sovrummet direkt när jag kommit hem.” skrattade han. Maria log åt honom. ”Du, det är en sak jag vill fråga dig. Vad skulle du säga om jag piercade mina bröstvårtor? Jag har gått och funderat på det ganska länge, och jag skulle känna mig sexigare med två ringar i bröstvårtorna.” Hon pussade honom och väntade på att han skulle säga nått. ”Ringar i vårtorna!? Det är ju sånt som ungdomarna har. Inte för att du är gammal, men du är ju ingen ungdom direkt.” Hon såg han i ögonen, ”Men jag skulle känna mig sexigare, och bli kåtare oftare.” Han kliade sig i huvudet, ”nja, jag vet inte.” Hon kände att hon höll på att misslyckas. ”Jag har aldrig berättat det för dig, men jag har alltid tänt på lite hårdare sex. Jag skulle, eller jag vill att vi tuffar till oss lite i sängen, jag vill ha det lite hårdare. Och ringarna, dom skulle jag älska att du drog lite i när vi låg med varandra, jag tror att jag skulle komma direkt då. Fan, jag blir lite små våt bara av att prata om det!” Hon log brett mot honom, ”Snälla, snälla, snälla.” Han pussade henne på munnen och sa, ”om du verkligen vill, så är det helt ok! Men nu måste jag på toan!” Han steg upp och gick in på toaletten. Maria suckade. Hon hade lyckats. Hon hade lyckats att övertyga sin man att göra hål i sina bröstvårtor. Hon vände sig om och grät tyst i kudden.

Senare på kvällen ringde mobilen Maria fått av professorn. Hon tog den, gick ut i köket stängde dörren och svarade.

”Ja?”

”Nå?” hans röst gjorde att hon rös.

”Jag har övertalat honom.”

”Bra Maria! Imorgon på lunchen går du och piercar dina bröstvårtor, ingen bedövning. Två små silverringar.” samtalet bröts.

Maria hoppades att hon skulle vakna ifrån denna mardröm snart.

På lunchen nästa dag gick Maria till en piercing och tatueringsstudio. Hon klev in genom dörren och såg sig nervöst omkring. Hon hade aldrig varit inne i en sådan här studio förut. Längst in i lokalen höll en man på att tatuera sin rygg, annars var lokalen tom på folk förutom tjejen bakom disken. ”Hej. Kan jag hjälpa dig med något?” frågade tjejen. Maria svalde, stammade och viskade nästan fram, ”Ja, jag skulle vilja pierca mina bröstvårtor.” ”Ok, här är har vi lite olika ringar och stänger, är det något här som du tror skulle passa på dina bröstvårtor?” Maria var lite förvånad att tjejen lät så odramatisk, för henne verkade det inte vara så stor grej det här med piercing i bröstvårtan. ”Dom där ser bra ut.” sa Maria och pekade på ett par ganska små men halvtjocka ringar. ”Dom är bra och hållbara. Dom tål att det slits lite i dom.” sa tjejen och blinkade åt Maria. ”Kom med här!” Dom gick in i ett rum bakom disken där det fanns en stol som Maria fick sätta sig på. ”Ta av dig på överkroppen.” sa tjejen och plockade fram en tång, en kanyl och ett par plasthandskar. ”Bedövning? Frågade tjejen och såg på Maria. Inne i hennes huvud ropade hon -JA SÅ KLART! ”Nej.” sa Maria till tjejen. Tjejen satte sig framför henne och nöp fast tången runt Maria ena bröstvårta, tog kanylen och tryckte den snabbt igenom hålet som gick genom tångens ena käft, in igenom Maris bröstvårta och ut genom hålet på tångens andra käft. Maria bet ihop så hennes tänder värkte och knep ihop med ögonen. ”man får skrika här.” sa tjejen och log vänligt. Tjejen tog ringen och fäste den i ena änden av kanylen och drog ut kanylen, ringen följde med igenom och var på plats genom hennes bröstvårta. Maria svettades, bara en kvar. Tjejen gjorde samma sak med Marias andra bröstvårta, och Maria höll på att svimma. ”Så, nu var det klart.” Maria såg ner på sina bröstvårtor. Dom var styva och ringarna hängde lite tungt i dom. ”Styvheten i vårtorna får man på köpet, ibland går styvheten tillbaka, men oftast blir den permanent. Lätt att få killarna att glo när man har T-shirt.” hon fnissade. Maria betalade och gick tillbaka till kliniken, gick in på sitt kontor och hängde av sig jackan och vände sig om, där stod Peter.

”Kom, vi går till kopieringsrummet.” sa han och gick före. Hon följde efter i korridoren. Dom flesta andra var ännu på lunch. Den enda hon såg var den unga praktikanten Fredrik, som satt i lunchrummet och höll på med sin mobil. Professorn öppnade dörren till kopieringsrummet och höll upp den för henne, hon gick in och han kom efter och låste dörren.

”Vad sa du till din man?” ”Att jag ville pierca mina bröstvårtor, att det skulle göra mig kåtare.” Professorn såg på henne, ”ok vad sa du mer?” Maria tittade åt sidan och sa, ”att jag alltid hade tänt på lite hårdare sex, att vi skulle tuffa till oss i sängen.” ”Visa mig dina bröstvårtor.” Maria lyfte upp sin tröja och lyfte på sin BH så han kunde se hennes nygjorda piercingar. Han rörde vid hennes styva vårtor, ”hoppas dom behåller denna formen.” han tog tag i hennes ringar och drog dom lite utåt. ”Aj, ta det försiktigt.” ”Tyst!” Han tittade på ringarna och sa, ”bra val, dom tål en hel del.” Han tog ett steg tillbaka, drog ner sina byxor och hans enorma kuk stod som ett spett rakt upp. ”Peter, du, vänt” ”Tyst!” han satte sig på en stol som stod i hörnet och sa, ”rid mig! Ryggen mot mig.” Maria drog upp sin kjol och drog ner sina trosor. ”Peter nån kan höra!” Hon gick fram till honom och vände sig om och började sänka sig ner över honom. Han riktade in sin kuk mot hennes fitta och hon sjönk ner en bit på hans kuk. Han tog tag i hennes axlar och tryckte henne hårt neråt och spetsade henne på sin stor kuk. Maria knöt sina händer, Han släppte hennes axlar och hon började resa sig, Hon försökte tänka snuskiga tankar om sin man, att det var hans kuk hon red, men det var svårt. Hon reste sig, och sjönk ner över hans kuk i ett långsamt tempo. Han förde fram sina händer och greppade hennes bröst genom tröjan, kramade dom hårt och nöp i hennes bröstvårtor genom tröjan. Det skickade blixtar av smärta genom hennes kropp när han var så hårdhänt mot hennes nypiercade vårtor. Han började stöna dovt, och hon kände hur han svällde och hans varma sperma pumpade in i hennes fitta. ”Res dig upp, vänd dig om snabbt och sug rent min kuk.” Marias grimas när hon vände sig om för att suga rent hans kuk fick honom skratta. ”Du gillar verkligen inte smaken av min sperma.” Maria sög och slickade rent hans kuk. Professorn reste sig och drog upp byxorna. Maria ville tvätta av sig, men det fanns inget vatten här inne. Så hon tog kopieringspapper i handen för att torka bort hans sperma ifrån sitt fitta. ”Nä, torka dig med dina fingrar och slicka dom rena.” Hon gav han en ogillande blick och drog sina fingrar över sin fitta, upp mot munnen och slickade dom rena. Sen ner till fittan igen. Till slut var den mesta sperman uppslickad och hon drog upp sina trosor.

”Visa din man ikväll att du inte ljög. Visa honom att du alltid har tänt på hårdare sex, tuffa till det i sängen ikväll. Din kropp kommer att tända på hårdare sex, men inte ditt sinne.” Det sadistiska leende han gav henne fick henne att rysa. ”Du har fan inte klok din jävel.” sa hon med gråten i halsen. ”Hur ska jag kunna ta emot Tommy ikväll, med nypiercade vårtor?! Professorn såg med spelad förvåning på henne, ”jag tyckte du sa att du gillade lite hårdare sex.” han sken upp och skrattade åt sitt egna skämt. Låste upp dörren och gick ut.

Maria kom hem och Tommy var redan hemma, stod vid källartrappan i badrock. ”Hej älskling! Jag ska ner i bastun, kommer du också?” sa han. Maria gick fram till honom, stack sin hand under hans badrock och greppade hans slaka kuk hårt och sa, ”Ja, jag ska bara duscha först. Och jag har en överraskning åt dig.” Hon böjde sig ner, drog isär badrocken och nafsade lite i hans nu svällande kuk, vände sig om och gick mot badrummet. ”gå ner först du, jag kommer snart.” sa hon över sin axel. Tommy visslade uppskattat efter henne och gick ner till bastun.

Maria klev in i duschen och kände sig lite slampig. Hon brukar inte bete sig så mot Tommy och hon gillade det inte , det var inte hon. Men att han uppskattade det hade hon känt med sin hand när hans kuk svällde direkt. Maria tvålade in sig snabbt, var extra noga med fittan för att få bort alla spår av Peters sperma. Tanken på att hon skulle bli tvungen att ha hårdare sex med Tommy än vanligt gjorde hennes fitta våt. Hon var inte kåt i tanken, men hennes kropp började reagera. Hon virad en handduk runt sig och gick ner till bastun.

Hon öppnade bastudörren och klev in i värmen. Peter satt på översta laven med ryggen lutad mot ena kortväggen, och ett ben liggande rakt ut och ett ben med foten på laven under, hans halvstyva kuk pekade nästan rakt fram. Maria tog av si handduken och sa, ”vad tycker du? Snyggt?” Han såg på henne och fick se hennes ringar i bröstvårtorna. Hans ögon var fixerade vid hennes bröstvårtor och hon så hur hans kuk reste sig rakt upp. ”Oh fy fan va sexig du är! Gjorde det ont?” Maria var förvånad över hur hans kuk hade reagerat när han såg hennes piercingar. Tände han på detta? ”Nej, inte speciellt ont.” ljög hon och satte sig på laven under honom bredvid hans ben. Hon vred lite på sig och förde sin hand mot hans kuk och började smeka honom. ”Din kuk gillade dom.” sa hon och log mot honom. Inombords störde det henne, någonting sa henne att det inte alls var en bra sak. Hon ställde sig på knä på laven och tog hans kuk i munnen, nafsade han lätt i ollonet och drog med sin långa röda naglar på undersidan av hans kuk. Hennes fitta var våt, hon var kåt. Tommy böjde sig fram och drog lite i den ena av hennes ringar, ”du gillade sånt här sa du.” hon kände hur pulsen steg och hennes fitta savade, men inne i huvudet gjorde tankarna bara ont. Maria släppte hans kuk, ställde sig på knä på laven en bit bort och lutade sina armar på laven över, ”piska mig med basturiset Tommy, piska mig!” sa hon med hes och kåt röst. Tommy ställde sig nere på golvet, tog riset i handen och höjden den, klatsch. ”Aj! Fortsätt älskling, bry dig inte om ifall jag skriker, fortsätt piska mig!” Han höjde handen, klatsch, klatsch, klatsch. Varje gång riset träffade hennes rumpa skrek hon ”AJ.” Hon hade tårfyllda ögon. Tommy slog i ett jämt och hårt tempo. Marias rumpa var rödstrimlig nu, men Tommy fortsatt att piska henne, klatsch, klatsch,klatsch! Tommy tog riset och förde det ner mellan hennes ben och drog det försiktigt över hennes fitta. Inne i sitt huvud sa hon nej nej, inte på fittan, ”Ja! Piska min fitta, piska min fitta hårt, jag är så kåt!” Hon särade på benen och han drog ner riset och slog upp det rakt mellan hennes ben, klatsch! ”AJAJAJAJ! Piska mig Tommy, piska mig!” Han slog och slog och slog, och Marias fitta sved och brände och hennes fittsafter flödade. ”Tommy knulla mig hårt och brutalt nu, KNULLA MIG!” Tommy släppte riset tog sin kuk och tryckte in den till roten i Marias våta fitta. Hon kände att hon höll på att komma, orgasmen kom som en blixt, hennes fitta drog ihop sig runt Tommys pumpande kuk som den aldrig hade gjort innan och hon snyftade och flämtade häftigt. Marias kramande fitta blev för mycket för Tommys kuk, han drog ut den och sprutadet hela sin sats upp på hennes rygg, tog sin hand och smekte in sin sperma över hela ryggen.

”Du älskling, synd du inte piercat dina bröstvårtor tidigare. Detta var det skönaste knull vi haft! Jag har aldrig varit så kåt förut. Du, vi får införskaffa oss lite piskor!” Han log kärleksfullt mot henne, hon log tillbaka men tänkte, detta är inte bra.


 

Fortsättning följer.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.