Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/10, 2013 kl. 23:54, av Huldran

Grannen och berättelsen om dubbelmackan.

Del 2 av 7 i serien Snart medelålders?

Grannar är ofta trevliga att ha. De kan vara hjälpsamma, komma med råd och dåd, man ger tjänster och gentjänster ni vet. Men även vara alltför nyfikna och med tiden, bli ganska tröttsamt efterhängsna.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#16

Knacke

Du har en fantastisk berättarteknik, men stycket då du frångår jag-formen? Var det medvetet? I alla fick det mig att haja till. Annars flyter texten smidigt och är en fröjd att läsa, hittade bara enstaka borttappade bokstäver här och där.

Nu skyndar jag vidare till nästa del i serien. Känns som innehållet kommer att tilltala mig. :)

12/1, 2018 kl. 16:09

#15

Huldran

Nej, nej. Det är inte ett dugg synd om Nille. Utbyte av tjänster, bara. Tack för att Du har läst.

9/2, 2017 kl. 09:17

#14

thunder69

lite synd om nilsson

8/2, 2017 kl. 00:28

#13

Jaca

Jo det kan man lugnt säga att Du gjorde!! ;-) Men det gick, ja att jobba alltså!! ;-)
Att jag gillar det Du skriver råder det inget tvivel om men det sitter lite mer i att JAG bör kanske välja tillfället bättre när jag läser dem....

13/5, 2016 kl. 19:24

#12

Huldran

Ha ha, Jaca! Kanske rörde jag till eftermiddagen för dig? Jag skrattar och tycker att DET är riktigt skoj. Att Du dessutom gillar det jag skrivit, är en bonus - för mig. Tack!

13/5, 2016 kl. 16:45

#11

Jaca

Egentligen är redan allt sagt om denna novell!! Men Du kan verkligen detta med att fängsla läsaren och imponeras av din uppbyggnad av novellen! Helt underbart skriven!!
Frågan är bara hur faen ska man nu kunna jobba eftermiddan med denna i minnet?!? ;-)

11/5, 2016 kl. 10:37

#10

Huldran

TACK skall Du ha, Laka. Vad skoj att Du gillade min berättelse om grannen Nille och gräsklipparen mm. Du har nyss givit mig bränsle till att skriva flera rader! //Huldran.

15/2, 2016 kl. 16:55

#9

laka

En ensam ädre herre omgiven av sensuella vackra grannar som sprider åtrå---klart det lockar en äldre herre- nästan så man känner igen sig---tankar man har om stiliga sensuella kvinnor i närområdet---behov som finns och behöver få utlopp-

14/11, 2015 kl. 08:53

#8

Huldran

Vad då svåra, Roljoh?? Därför en del av er män inte förstår sig på att väcka den attraktion som en kvinna förväntar sig av er. Det krävs lite mer, än att bara 'få sätta på'!
Tack ändå för att du läste mina rader och tydligen gillade dem också. Fortsätt så, serien är inte slut än.

30/8, 2014 kl. 04:44

#7

Huldran

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

30/8, 2014 kl. 03:22

Läs in fler