Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/10, 2013 kl. 23:12, av Deep

Primitiv

En experimentell kortnovell.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Huldran

Läser på nytt och tänker: "Om jag skulle lämna fram den här texten som "bruksanvisning" till någon kär vän?" Skulle han bli irriterad då, eller lägga i överväxeln?

//Huldran.

6/9, 2019 kl. 23:29

#6

Huldran

Bra! En intensiv och sensuell stund någonstans i ett längre perspektiv. Vackert formulerad. Du använder kommateringen fint till skillnad från många andra, vilka luras till att använda ett alltför korthugget, mekaniskt och alltför glättigt språk i denna känsliga stund! En 5:a, dock har jag några små kommentarer men dessa tar jag direkt med dig.

18/10, 2013 kl. 18:09

#5

Deep

Musfällan, Oddball, Fru.Marria, pelleponken och Idun, stort tack för berömmet. Jag hade inte riktigt förväntat mig den nivån, men det värmer, naturligtvis!

Kompisen, stort tack till dig med men du får även en förklaring till den fråga som jag läste in i din kommentar. Detta var ett experiment från min sida på fler än ett plan, vilka vill jag inte peka ut nu då det skulle döda novellen helt. Men, den är definitivt menad att vara precis som den är, från början till slut. Söker du noveller med tydligare sammanhang från mig, finns det en färdig som väntar på publicering, inom någon vecka eller så och ytterligare en som fortfarande plågas fram under mina stressade fingrar virriga tankar. Om den blir tydlig, det återstår dock att se...
/Deep

18/10, 2013 kl. 07:24

#4

Idun

5+

17/10, 2013 kl. 23:09

#3

Kompisen

Nja vad ska jag tycka om detta? Du skriver fantastiskt bra men... Som du själv skriver är det förhoppningsvis ett experiment i väntan på en novell med ett tydligare sammanhang. Ser inte detta som någon "färdig" novell även om det märks att du kan bara du vill.
Bra men inte full pott.

17/10, 2013 kl. 20:05

#2

pelleponken

Ibland är det sensuella det allra mest upphetsande.

17/10, 2013 kl. 12:16

#1

Fru.Marria

Underbar, underbar!

17/10, 2013 kl. 11:52