Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/10, 2013 kl. 17:08, av Mrs_Robinson

Slavflickan Azura - Al Dins gunstling

Del 3 av 5 i serien Slavflickan Azura

Lilla slavflickan Azura får uppleva nya höjder, förbjudna för hennes slag. Slavar har inte lov att njuta.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#12

Jossanbara

MM helt underbar, tänk om våra svenska män kunde lära sej denna konst att ge njutning ett tag ville man ju vara där mm underbart

25/3, 2014 kl. 14:29

#11

Mrs_Robinson

Hejsan allesamman och tack så mycket för allt beröm. Jag håller på med del 4 i denna serie men har egentligen inte massor av tid så det går knyckigt.

Bess, ingen ide att känna sig liten, du är ju en alldeles fantastisk skribent själv som skriver underbart detaljrikt och vackert. Jag menar det! Det är tur att vi alla är olika, en del tycker jättemycket om att beskriva realistiskt (och väldigt bra, glöm inte det) och andra broderar ut allt möjligt ;) He he.

Azura känns mer litterärt för mig, egentligen, det finns en djupare historia bakom det hela. Vem vet var det slutar i framtiden.

25/11, 2013 kl. 20:00

#10

Bess

Så annorlunda, och vilket härligt sätt du beskriver den främmande världen på! Fantastiskt bra serie, Mrs_Robinson! Jag bugar och tackar och känner mig på samma gång djupt imponerad och väldigt liten. Jag skulle inte ha kunnat skriva något ens i närheten av detta om jag så kämpade i ett år!!

25/11, 2013 kl. 18:33

#9

Nils

Vilken härlig skön natt det blev för dem båda.Men bröstvårtorna på dem båda ger sköna lustkänslor.Han hittade hennes lilla kula men lite svårare att hitta G-pungten som också gör allt så skönt. Berätta mer.

9/11, 2013 kl. 14:39

#8

Sweperv

Fantastiskt bra, har väntat på denna delen och det var väl värt det, fortsätt på detta sätt och du har en trogen läsare till

27/10, 2013 kl. 12:34

#7

Deep

Det här var ju inte dumt. Inte dumt alls!
Språk, historia och hela paketet. Nu måste jag bara ge mig på de två inledande delarna. Så fort som möjligt.

22/10, 2013 kl. 15:32

#6

Huldran

Hej Mrs_Robinson. Det är första gången jag läser dig. Det måste ha varit en fruktansvärd tid dessa, ej upphöjda, människor levde i.

Men din berättelse, jag ser allting framför mina ögon. Från den intrigerande skaran av personer i den omedelbara närheten, samvaron med den unge mannen, upphöjd som få.
Du presenterar alltsammans med ett fint språk, det är bara att gratulera

22/10, 2013 kl. 12:52

#5

Mrs_Robinson

Tack oddball ;) och ars amandi, läst detta hela fem gånger - för jisse nammen!

Lite kuriosa för er som är intresserade: Jag har bedrivit lite undersökningar om gamla tider. Särskilt om Indien som har utvecklat konsten om Kamasutra etc, men mest hur Maharajorna var och levde förr i världen. Vidare har jag studerat texter om antikens Rom och hur småpojkar, omskurna så klart, ansågs vara för nöjesbruk.
Ja, det finns mycket om antikens sätt att se på ett människoliv. Den befinner sig ett ljusår från dagens.

Det som mest fascinerat mig är ju hela den här sättningen med ett gäng hormonstinna ädlingar som inte hade något annat att göra än hitta på förströelser, massor av sex. Tänk er dessa slavar vars enda uppgift var att behaga dessa ädlingar. Det enda som har rört sig i deras huvuden och i deras kroppar var sex i alla dess former, både de som behagades och de som behagade.

21/10, 2013 kl. 22:08

#4

Mrs_Robinson

Tack, tack, tack. Vad mycket underbart ni säger. Jag blir så glad.

Jag har funderat på att berättelsen om Azura kunde jag kanske utveckla till en roman av något slag. En vacker dag. Men det kommer att kräva mer intrikat handling och "kötta" till detaljerna kring det hela.
Men, men, vad glad jag är för uppskattningen.

21/10, 2013 kl. 20:10

#3

Mrs_Robinson

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

21/10, 2013 kl. 20:09

Läs in fler