Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/10, 2013 kl. 23:14, av Lorden

Hypnotisören Tjänsteresan

Del 11 av 16 i serien Hypnotisören

Professorn och Maria åker iväg på tjänsteresa och besöker bland annat en porrbutik och, en tatueringsstudio.

Hypnotisören del 11 Tjänsteresan.


 

Maria körde hem långsamt. Hon darrade i armarna och benen, hennes krafter var slut. Hon hade kommit ifrån festen med livet i behåll och inte blivit permanent skadad. Men hennes kropp hade fått ta emot mer kuk än hon mäktade med. Och sen hade Peter upp på allt sagt att nu skulle hon hem och övertala Tommy om hon ville göra en tatuering! Först piercing, och nu tatuering. Han ville märka henne. Visst fan, jag lovade att gott göra Tommy ikväll! Nej, jag orkar inte mer nu, tänkte hon, inte mera kuk.

Maria gick och tog en lång dusch när hon kommit hem. Skrubbade bort alla spår av sperma och piss ifrån hennes kropp. Tog på sig sin badrock och gick ut i köket och hämtade en flaska vin och ett glas. Hon satte sig i soffan i tv rummet, bredvid Tommy. ”Gud vad jag är trött.” sa hon och smuttade på vinet. Att hon var rejält öm i fittan och arslet, det var inget som hon kunde berätta för Tommy, även om hon ville. ”Inte för trött för att gott göra mig hoppas jag?!” sa han och log mot henne. ”Nä, jag ska gott göra dig.” sa hon och la sin hand på hans lår och drack mer av sitt vin. ”Älskling, du gillade ju mina piercingar, eller hur?” Tommy såg på henne, ”jag älskar dina piercingar!” Maria tog en klunk till av sitt vin. ”Jag skulle vilja göra en tatuering också, för din skull.” Tommy sken upp, ”för min skull? Vad skulle du skriva då? Din för alltid?” Han pussade henne på munnen. ”Jag har inte bestämt mig för vad än, men nått blir det, om du tycker det ok?” ”Det är ok. Dina piercingar tände mig, och riset var helt otroligt! En tatuering är helt ok. På tal om det, jag har en present till dig!” Han reste sig och kom tillbaka med ett långt smalt paket. ”Vad är detta?” Han log, ”Öppna.” Maria började öppna paketet och lyfte på locket, i paketet låg en ridpiska. Hennes hjärta slog ett extra slag, och hon svor tyst över Peter. ”Men älskling! Och vad ska jag göra med denna, slå dig på rumpan med den?” sa hon och log mot honom. ”Haha, nä du ska få den på rumpan. Kom så går vi in i sovrummet!” Tommy gick först och han klev ur sina kläder, hans kuk var redan i fullt stånd. Maria såg det och sa, ”men älskling då, blir den så av en liten ridpiska?” hon log mot honom och tog av sig badrocken. ”lägg dig på mage i sängen.” sa han och tog piskan i handen. Maria lade sig till rätta i sängen, hon låg benen tätt ihop för hon var rädd att det skulle synas på hennes fitta att hon hade fått många kukar i den idag. ”sära lite på benen älskling, jag vill smeka dig lite först.” hon svalde och särade på sina ben och lyfte lite på rumpan så han skulle komma åt. Han förde ner sin hand mellan hennes ben och började smeka hennes fitta. Han smekte hennes klitoris och hon kände faktiskt hur hon blev lite våt av hans behandling. Det förvånade henne, men kanske det berodde på att hon älskade honom så mycket. Han slutade smeka henne och höjde piskan och slog hennes rakt över skinkorna ”Ajiii.” sa hon, men han fortsatte att piska hennes bak. Slag efter slag hamnade på hennes skinkor, dom blev rödflammiga och han tog sin hand och smekte dom. Han kuk höll på att explodera. Han lade sig bredvid henne på rygg och bad henne rida honom,. Hon gränslade honom och red hans kuk samtidigt som hon försökte knipa med sina fittmuskler så mycket hon orkade, för att han inte skulle märka att hon var slapp efter alla kukar tidigare. Han tog tag i bröstvårtornas ringar och vred om dom, precis som sagt att hon tyckte om, och hon var nära att skrika ut sin smärta, men lyckades bita ihop. Det tog inte lång tid innan han kom och spröt henne upp i fittan. Hon sjönk ner på honom och lade sig på han. ”Älskling, det var skönt.” viskade hon.

Måndag morgon, Professor Peter Arvidsson står lutad mot sin bil på klinikens parkering och väntar på Maria Zorn. Hon kom körande in på parkering och ställde sin bil på sin privata parkering. Professorn gick fram till henne när hon öppnade dörren och frågade direkt, ”nå, vad sa din man?” Maria svarade lite spydigt, ”vad du var tidig idag!” Hon kände sig faktiskt stark idag, trots allt som hänt. ”Han tyckte det var en bra ide.” ”Bra.” sa Professorn och gick mot kliniken..

Professorn satt på sitt kontor och var uttråkad. Inga patienter idag. Han reste sig och gick ut i fikarummet för att hämta en kopp kaffe. Där satt Fredrik, en av de unga praktikanterna och fikade. Professorn hade märkt att Fredrik var lite blyg och tillbakadragen, så han satte sig hos honom för att prata lite med honom. Han påminde om honom själv. Lite utanför och blyg, sorgsen. ”Hej Fredrik, lugnt idag?” frågade han och satte sig. Fredrik tittade snabbt upp på honom och sen ner i bordet igen, ”ja det är lugnt.” Fredrik kunde inte vara mer än 18 år, fjunig och tanig. ”Trivs du här hos oss? Är det vad du hade tänkt dig, detta yrke?” Fredrik såg inte upp, ”ja, det är bra. Praktiken är bra.” Professorn drack lite av sitt kaffe. Han fick en känsla av att Fredrik inte alls bara var blyg. Hans arbetshjärna satte igång. ”Du Fredrik, en direkt fråga, vänligt menad. Hur har du det med kontakten med andra människor. Du är lite blyg, inget farligt med det men det kan vara en negativ sak i yrket som sköterska.” Fredrik fingrade på sin kaffekopp och svarade. ”jag har aldrig riktigt varit någon social typ, jag har tyckt det är svårt att passa in.” Fredrik drack en klunk och fortsatte stirra ner i bordet. Professorn tänkte, han kan ha någon fobi, eller så är han bara väldigt blyg. ”Du, jag kanske kan hjälpa dig. Jag tar ju emot patienter som har problem med begär och fobier av olika slag, jag kanske kunde hjälpa dig att känna dig mer anpassad.” Fredrik fingrade på sin kaffekopp, såg på Professorn och frågade, ”tror du det?” Professorn sken upp, ”Ja, kanske. Vill du prova? Jag har ändå inget att göra.” Fredrik funderade en kort stund och sa sedan ”ok.”

Dom satte sig på Professorns kontor och han drog för fönstret. Om du bara slappnar av nu så ska jag hypnotisera dig. Professorn hypnotiserade Fredrik och frågade. ”Är du blyg Fredrik?”

”Ja.”

”Känner du dig komfortabel i närheten av andra människor??”

”Nej.”

”Varför inte?”

”Jag vet inte vad dom vill.”

”Vad dom vill? Hur menar du?”

”Ja, vad dom vill att jag ska göra.”

Professorn rynkade sin panna och frågade.

”Är det lättare när någon säger vad du ska göra?”

”Ja.”

”Du vill att någon ska säga vad du ska göra?”

”Ja.”

Professorn lutade sig tillbaka och funderade. Han var antingen bara väldigt osäker, eller så låg det djupare än så. Han frågade.

”Tänder du på att vara undergiven?”

”Ja.”

Professorn hade gissat rätt. Han var blyg för han ville vara blyg. Han tyckte om att andra styrde, han gillade inte att ta kontrollen.

”Har du någon flickvän som du kan vara undergiven med?”

”Nej.”

”Hur skulle din dröm flickvän se ut?”

”Som Maria Zorn.”

Professorn tappade hakan och bara gapade. Sen skrattade han. Ojojoj, detta hade han inte väntat sig. Han fortsatte.

”Varför som Maria Zorn?”

”Hon är så vacker och bestämd.”

”Har du sagt det till henne?”

”Nej!! Men jag fantiserar om henne.”

”Vad fantiserar du då?”

”Att hon använder mig som hon vill.”

Professorn satt tyst länge.

”Skulle du vilja uppleva det i verkligheten?”

”Ja!!”

När jag knäpper med mina fingrar tre gånger så vaknar du, och minns vad vi har prata om. Professorn knäppte tre gånger med sina fingrar och Fredrik vaknade.

Fredrik såg på Professorn och rodnade. ”Du behöver inte känna dig dum Fredrik, jag är en man som du, och jag tycker också Maria Zorn är vacker. Fast detta kan vara vår hemlighet. Eller hur?” Fredrik log och sa ”Ok.” Fredrik gick ut och Professorn hade en plan till snurrande i sin sadistiska hjärna. Han förvånande sig själv. Han som alltid hade varit tillbakadragen och utanför, lite mesig. Men allt som hänt med Maria hade fått honom att öppna sig, hittat känslor i sig som han inte hade känt innan. Att han skulle tända så på att förnedra, och både psykiskt och fysiskt tortera någon annan hade han aldrig trott om sig själv. Men hon, Maria, hade fått nått att vakna i honom. Det var nästan så att han var lite orolig för att tappa kontrollen över sig själv, han måste vara försiktig.

Professorn såg ut genom sin kontorsdörr och formen på de runda höfterna i den korta svarta kjolen där ute i fikarummet kände han mycket väl igen vid det här laget. Professorn blev kåt av att se på Maria, han kände att han var tvungen att ha henne idag. Han såg på klockan, den var bara 12 ungefär så det fanns tid. På sin dator sökte han efter några hotell i grannstaden, och hittade ett som han tyckte passade. Han bokade ett rum och gick ut till Maria i fikarummet. Förutom Maria var bara Fredrik där. Han satt och fingrade på sin kaffekopp och tittade upp på Professorn när han kom in. Professorn blinkade till honom och log, Fredrik slängde en snabb blick på Marias bak där hon stod vid bänken och sen ner på sin kopp igen. Professorn viskade till Maria, ”ring din man och säg att du ska på en akut tjänsteresa. Du kommer hem i morgon. Vi åker direkt efter lunchen.” Professorn gick in till sig.

Vi åker, hade han sagt. Han och hon tillsammans i 1 dygn. Maria ville absolut inte vara tillsammans med honom i 1 dygn! Och vart skulle dom åka? Vad skulle dom göra? Maria tog upp sin mobil och slog numret till Tommy, log åt Fredrik som satt med sin kaffekopp och gick sen mot sitt kontor. ”Hej älskling! Jag är ledsen, men jag måste åka bort på en tjänsteresa i 1 dygn. Vi åker nu efter lunch och jag kommer hem i morgon.” Tommy suckade, ”ok, ha det bra och var rädd om dig, puss.”

”Kom.” Sa Professorn där han stack in sitt huvud genom hennes dörr. Maria följde honom ut till hans bil och dom körde iväg. ”Vart ska vi?” frågade Maria honom. ”Det får du se.” sa han bara och satte på musik på stereon. ”Den är bra.” sa han och Cliff Richards låt Living doll strömmade ut ifrån högtalarna. Living doll, kan förstå att han gillar den tänkte hon sarkastiskt och såg på ängarna som for förbi utanför. Tänk om hon kunde komma på nått sätt att tala om för någon annan vad han gjorde med henne. Hon hade försökt att skriva ner det på en lapp, men hon hade inte kunnat förmå handen att skriva nått alls. Hans blockad i hennes sinne var omöjlig att bryta igen. Hon var fast, fast i hans våld, så länge han ville ha det så.

Professorn trummade med fingrarna på ratten i takt till Living doll. ”Du kan väl göra det lite skönt för mig medan jag kör.” sa han och fortsatte trumma i takt till musiken. Maria sträckte sin hand mot hans skrev och drog ner dragkedjan, stack in handen och drog fram hans kuk. Hon började runka den långsamt och mjukt, den svällde i hennes hand. Living doll började om igen, han hade satt den på repeat! Han började sjunga med i texten och hans kuk blev större och större i hennes hand. Hon drog handen långsamt upp och ner på hans kuk i långa drag och hans sångröst var hur falsk som helst. Hon såg ännu ut på ängarna och önskade att hon sprang där ute, fri, obunden och lycklig. ”Du är bra på att runka, en riktig liten kukrunkare.” sa han men såg inte hur hennes ansikte vreds i en ogillande grimas. ”oh, vad skönt du gör med din hand. Yesss. Oh, oh, ta den i munnen nu, jag vill inte ha fläckar på byxorna.” Maria böjde ner sitt huvud i hans knä och slöt sina röda läppar om hans kukhuvud och han spröt sin sperma in i hennes mun. ”Svälj nu så det inte kommer nått i bilen.” Maria svalde hans sats, och ryste till. ”Gott och nyttigt.” Sa han och skrattade, stoppade in sin kuk i byxorna och drog upp dragkedjan, sen fortsatte han att sjunga med i Living doll.

Framme vid hotellet parkerade han i garaget och dom tog hissen upp till foajén. I receptionen stod en ung snygg kvinna i hotellets uniform. Professorn gick fram och sa, ”vi har bokat ett rum i 1 dygn. Namnet var Arvidsson.” Den unga kvinnan tittade i sin dator och tog fram ett par nycklar som hon lade på disken. ”3:e våningen, rum nr 377. Hoppas ni ska trivas.” Det sista sa hon och log mot Maria. Dom tog hissen upp till 3.e våningen och hittade snart rum 377. Professorn låste upp och dom gick in.

Heltäckningsmatta på golvet och tjocka gardiner, som man kunde dra för fönstret. Ett skrivbord med en stol och en stor dubbelsäng med två nattduksbord på var sin sida. På nattduksbordet stod två sänglampor. På väggen hängde en stor tv med dvd spelare under. Allt i rummet gick i lite mörka färger, det kändes mysigt. Badrummet var ljust och hade en dusch. Professorn var nöjd. ”Fint va?” frågade han Maria. ”Ja.” svarade hon kort. ”Kom, nu ska vi ut på stan och titta lite.” sa han gick raskt mot dörren. Maria följde med och snart var dom nere i foajén. ”Gå fram till receptionen och fråga efter vägen till närmaste sexbutik.” Maria tittade upp snabbt på honom och tänkte börja protestera men tanken på kylan längsmed ryggraden fick henne att gå mot receptionen och den unga kvinnan som stod där. Vid receptionen stod även två män i kostym som höll på att checka in. När Maria kom fram såg den unga kvinnan på henne och fråga, ”Ja, kan jag göra nått för er?” Maria sneglade på männen bredvid och önskade att dom skulle ta sina väskor och gå. Men dom verkade inte ha bråttom så Maria frågade lite tyst, ”kan du säga var den närmaste sexbutiken ligger?” Den närmaste mannen vände på huvudet och sneglade på henne, han hade hört vad hon sa och Maria kände hur hon blev röd om kinderna. ”Andra gatan till höger, och sen 100 meter in på den.” sa den unga kvinnan och log. Maria sa tack och skyndade sig tillbaka till Professorn, pionröd, hon riktigt kände mannens blickar på sin kropp. ”Snälla kan vi gå nu!” sa hon vädjande till Professorn och han skrattade så magen hoppade på honom.

Dom gick till andra gatan och vek in på den, efter ca 100 meter såg dom butiken med skyltfönstret fullt av dildosar och skyltdockor med läderkorsetter och nitar på sig. ”Kom, nu ska vi handla lite.” Professorn öppnade dörren och höll upp den för henne. Det var en liten butik, med saker precis överallt! Damen bakom disken, som säkert var en bit över 60, och som såg ut som om hon hade varit med om det mesta såg på dom och sa, ” säg till om ni behöver hjälp.” Professorn log åt henne och gick bort till en vägg full av massagestavar och dildosar. ”Vilken vill du ha uppkörd i fittan?” frågade han Maria. Maria glodde på honom och började sen titta på vad som fanns. Hon pekade på en blå massagestav. ”Den lilla! Nä, nått större än den ska du allt ha!.” Maria pekade på en tjock dildo och Professorn tog ner den, ”Tung. Känn.” Han gav den till Maria och den var tung, och tjock, hennes hand räckte inte runt den. ”Jaha, vad ska vi ha mer då, några handklovar kan vara bra.” sa han och plockade ner ett par stycken. ”Där, hämta ett par av dom där.” sa han och pekade på kulor som hängde i små kedjor. Maria gick dit och hämtade två små kulor, men när hon vände sig om skakade Professorn på huvudet och hon förstod att han ville att hon skulle ta dom stora. Dom var tunga. Hon hade onda aningar om var han hade tänkt att dom skulle hänga. Maria sneglade på damen bakom disken, som satt och studerade dom och Maria skämdes. Hon hade aldrig varit i en sexbutik förut. Professorn tog en ögonmask, en flaska olja och sa till Maria, ”be damen plocka fram en skön piska.” Maria gick fram till damen och stammade nästan fram, ”skulle du vilja hjälpa mig med att plocka fram en skön piska?” Damen såg på henne och frågade, ”skön för den som piskar eller skön för den som blir piskad? Maria behövde inte fråga Professorn, hon visste svaret, ”skönt för den som piskar.” Damen böjde sig ner och tog upp en tre svansad piska med små kulor längst ut på svansarna. ”Halvhårda, men oj så kännbara.” sa damen och log. Professorn kom fram och lade sakerna bredvid piskan och vände sig till Maria, ”betala.” Maria ville strypa honom. Nu skulle hon betala för hans leksaker också. Damen stoppade ner sakerna i en påse. Maria betalde och dom gick tillbaka till hotellet.

Inne i foajén såg den unga kvinnan när dom kom in med påsen i handen, och hon log vänligt mot Maria. Dom åkte upp med hissen och gick in på sitt rum, där Professorn låste dörren. När Maria hörde låset låsas kom känslan av att vara fångad över henne. Fångad, utsatt och hjälplös. ”Vi ska duscha först, kom.” Vi? Skulle dom duscha ihop, tänkte hon. Och det var precis vad Professorn menade och började ta av sig sina kläder. Han klev in i duschen och Maria följde efter. Dom tvålade in sig och Professorn sa, ”hjälp mig med att tvåla in kuken.” Maria tog motvilligt tvål i handen och började tvåla in hans kuk och pung. ”Du borde göra det ofta, du är duktig med händerna.” flinade Professorn när hans kuk började resa sig. Dom spolade av sig och han sa, ”smaka och se om den är ren nu.” Maria böjde sig ner och tog hans ollon i munnen och sög. ”Oh, smakar den ren?” Maria släppte kuken med munnen och svarade ”Ja.” Dom torkade sig och gick ut i rummet. Professorn tog upp ögonmasken ur påsen och visade den för Maria. ”När du har på dig den här ser du inget, du kommer inte heller att höra något, eller kunna säga eller låta något. Du kommer bara att kunna känna, och vara upphetsad, helt ensam inne i ditt huvud.” Han satte snabbt på henne ögonmasken och omvärlden försvann för Maria.

Maria var helt ensam med sig själv inne i sitt huvud. Det var en konstig känsla. Inga ljud, inget ljus, hon hörde bara sin egen andning och hjärtslag som slog fort nu. Hon tyckte inte om detta, tyckte inte om denna känsla alls. Plötsligt, tog någon tag i hennes arm.

”Maria?” inget svar. Professorn ropade, ”Maria?” inget svar. Han log, tog tag i hennes arm och ledde henne mot sängen, hjälpte henne upp i den och lade henne på rygg.

Maria kände hur handen som höll i hennes arm ledde henne framåt, hjälpte henne upp i vad hon förmodade var sängen och lade henne på rygg.

Han hämtade påsen och hällde ut sakerna på golvet. Han plockade upp fyra handklovar och satte fast den ena runt Marias ena handled och en runt hennes ena vrist. Sen gick han runt sängen och gjorde likadant med hennes andra handled och vrist. Maria kände vad han höll på med och förstod att han tänkte binda fast henne. Han tog 4 rep och knöt fast ett i varje handklov, sen tog han hennes armar och la upp dom mot hörnen på sängen. Han sträckte den ena armens rep och band fast det i sängens ben, sen gjorde han likadant med den andra armens rep. Maria kände hur hennes armar sträcktes ut och hennes axlar pressades ner i sängen. Sen kände hon hans hand runt sin ena vrist, den lyftes och flyttades utåt. Hon förstod vad han tänkte göra. Professorn särade på hennes ben, tog ett av repen och sträckte ut hennes ena ben mot hörnet av sängen och knöt fast repet. Han gjorde samma sak med hennes andra ben, hon låg som ett X. Maria grymtade till, men inget ljud kom ut genom hennes mun. Hennes ben var särade så det nästan gjorde ont på insidan av låren. Hon förstod att hennes fitta var helt synlig och åtkomlig för honom och hon var säker på att hennes blygläppar hade särat på sig även dom nu när hennes ben var utsträckta och särade så mycket. Maria låg och väntade på att känna nästa beröring, nästa tecken på att han ännu var där, men ingen beröring kom.

Professorn såg på Maria där hon låg i sängen. Hennes bröst höjdes och sänktes med hennes andning och hennes ben såg plågsamt sträckta ut. Fittans blygdläppar hade särat på sig och han såg hennes öppning. Professorn ställde sig vid fotändan av sängen och gick ner på knä, böjde sig fram och kysste hennes fitta.

Maria drog häftigt efter andan när hon plötsligt kände nått mot sin fitta. Hon hade legat och väntat på någon beröring, men visste inte var den skulle komma. Hon kände hur professorn började slicka henne. Hans mun och tunga kysste och slickade hennes särade blygdläppar, han kysste hennes klitoris och började slicka på den. Maria kände hur hon reagerade, hon hörde sitt hjärta slå hårdare, och andningen blev tyngre. Hon höll på att bli kåt av hans slickande. Hon kunde inte tro sig själv, men det han gjorde med henne var så skönt. Hon tänkte på Tommy, hon skämdes så över att hon blev kåt av att en annan man slickade hennes fitta, hur skulle hon kunna se Tommy i ögonen nu? Hon ville inte bli kåt, absolut inte av professorn! Men det var så skönt när tungan for runt hennes klitoris, retade den, fick den svälla och alla dess känselnerver väcktes till liv. Hon stönade högt, men inget hördes. Hon rullade med höfterna så gott det gick och hennes hjärta dunkade hårt i bröstet på henne. Hans tunga for snabbare och hårdare på hennes klitoris och hon skrek – jag kommer – . Professorn kände hur hon försökte pressa upp sitt underliv mot han mun och han sög in hennes klitoris i sin mun och spasmerna i hennes kropp gick inte att ta miste på, hon kom.

Professorn såg att hon var andfådd. Han hade gett henne en orgasm, inte tvingat henne till den, utan hon hade fått den av att hon tyckte det skönt. Det kändes bra i Professorn, han var glad. Han hämtade piskan och ställde sig bredvid sängen, höjde piskan och slog, den träffade hennes ena bröst.

Maria hörde sitt hjärta dunka, sin häftiga andning och kände efterryckningarna av orgasmen i fittan när en svidande brännande känsla explodera i hennes ena bröst. Hon skrek högt av smärtan och av att bli rädd för den plötsliga känslan. Hon fattade snabbt att han hade piskat hennes. Hon knep ihop ögonen och spände kroppen inför nästa slag, men inget kom. Hon väntade spänt, inget, inget, smack! Maria skrek igen. Hennes andra bröst brände till. Hon gillade inte detta! Hon visste inte var eller nästa slag skulle träffa, hon hörde inget visste inget kunde bara vänta, vänta på nästa slag. Hon kände panik. Inget händer, bara hennes hjärta som dunkar i bröstet, inget, smack! En av kulorna på piskan träffar hennes ena bröstvårta och Maria skriker och tårarna börjar rinna ner under ögonmasken. Smack igen, hennes andra bröstvårta missas precis av piskan.

Professorn ser hur tårar rinner ner under masken. Han höjer piskan och träffar henne på insidan av ena låret. Hon rycker till, hennes mun är vidöppen, som om hon skriker, men inget ljud kommer ut. Han slår igen, på hennes bröst igen som börjar på röda ränder på sig. Han går runt sängen och höjer piskan.

Maria väntar på nästa slag, det kommer inte, måste komma snart, var? Smack, hon spänner kroppen i en båge efter att piskan träffat rakt på hennes fitta och skriket som ekar i hennes huvud är inte mänskligt. Hon är hysterisk nu, hyperventilerar och paniken är hemsk. Smack, nu träff på hennes oskyddade fitta, smack, ny träff och hennes klitoris får ta en direktträff. Maria rycker i repen och smärtan i klitoris är mer än hon klarar.

Professorn slänger piskan på golvet och smeker hennes fitta. Hon rycker till när han rör henne, men ser ut att slappna av när det inte är piskan. Han tar upp den långa smala dildon och oljar in den. Ställer sig på knä vid fotändan och sätter dildon precis mot hennes anal och trycker in dildon i henne.

Maria känner nått kallt mot sin anal och sen hur nått trycks upp i henne. Det spänner ut henne men är uthärdligt. Mer och mer pressas in i henne. Hon kom ihåg hur lång den smala dildon var, ca en halv meter. Han tänker väl inte pressa in hela den. Men hon känner hur han pressar mer och mer av dildon i henne. Det spänner och känns konstigt i magen. Plötsligt slutar han och hon vänta återigen på, nått.

Professorn har pressat in en bra bit av dildon i henne och han tar nu den andra dildon och oljar in den. Den är grov. Maria känner hur nått sätts mot hennes fittöppning och hur hennes inre blygdläppar vidgas och nått pressas in i hennes fitta, nått tjockt. Hennes fitta tänjs ut och hon gnyr plågat. Dildon i ändan tar sin plats och hennes fitta försöker hitta palts för dildon som pressas in i henne. Det är trång i hennes underliv nu. Hon är fylld och utspänd.

Professorn släpper dildon som sticker ut ur hennes fitta. Han klättrar upp i sängen och ställer sig gränsle över Marias bröst, tar tag i hennes hår och lyfter hennes huvud mot sin kuk. Han sätter kuken mot hennes mun och hon släpper in honom.

Maria sluter sina läppar om hans kuk och känner hur han börjar knulla henne i munnen. Han går inte ner i hennes hals utan stöter bara in i hennes mun. Hans stora kuk åker in och ut mellan hennes läppar och efter en stund drar hans ur. Kliver av henne och drar ur dildon i hennes fitta. Han lägger sig på henne. Och Maria känner hur hans tränger in i hennes fitta. Dildon i arslet trycker upp mot hennes nedre slidvägg och hon känner den när hans kuk far in och ut i henne. Han stöter djupare och djupare in i henne, kommer för djup och skickar smärtande strålar upp genom hennes mage. Hon skriker till, känner hur hans kuk sväller och hur han fyller hennes inre med varm sperma. Hon känner hur han ligger kvar på och i henne. Hans kuk slakar i hennes fitta och den glider ur henne.

Professorn satte sig på stolen och pustar. Han kuk hänger slak. Hjärtat dunkar i hans bröst. Han går fram till Maria och drar ur dildon i hennes arsle och knyter loss henne. Han drar av henne masken.

Maria kisar mot ljuset och hennes öron fångar alla ljud runt henne. Hon reser sig mödosamt ur sängen. ”Gå och tvätta av dig, så kan vi sova sen.” Maria gick in på toan och duschade. Hon ville känna sig ren. När hon kom ut låg redan Professorn i sängen, hon kröp ner på sin sida och somnade nästan direkt. Professorn låg vaken en stund och planerade morgondagen, sen somnade han också.

På morgonen när dom ätit frukost sa Professorn, ”nu tar vi en tur på stan.” och gick mot utgången. Maria hade hoppats att dom skulle åka hem men det skulle dom tydligen inte än. Professorn gick med bestämda steg, som om han visste vart han skulle, tänkte hon. Hon började få onda aningar, hon misstänkte att hon inte skulle gilla detta, vad det nu var dom skulle. Professorn genade tvärs över en gata och vek in på en sidogata och öppnade en dörr. Över dörren läste Maria, - tatuerings studio -.

Nej, tänkte Maria. Hon ville inte ha någon tatuering. Hon tyckte tatueringar var fult. Dom gick in och Professorn gick fram till disken. ”Vi skulle vilja göra en tatuering.” Killen bakom disken sken upp, ”javisst. Vad har ni tänkt er för något?” Professorn gav killen en lapp och sa, ”detta ska stå i en halvcirkel på hennes venusberg.” Maria gapade. Hon hade trott att det skulle bli nått på armen, eller i värsta fall på ankeln, men hennes venusberg! Och vad var det som stod på lappen? Maria viskade till Professorn, ”vad står det på lappen?” Professorn svarade henne, ”det får du se när det är klart.” Maria hade nu verkligen ingen lust. Hon hade ingen aning vilken text som skulle stå på hennes venusberg i resten av livet. Och hon anade att det inte skulle vara något fint. ”Ok. Lägg dig där och dra ner kjolen och trosorna lite.” sa killen och plockade fram utrustningen. Maria lade sig på britsen och blottade sitt venusberg. Killen skrev med en penna och frågade Professorn, ”blir det bra?” Professorn böjde sig fram och tittade och sa, ”det blir bra.” Killen började tatuera in någon text på hennes venusberg. Han var snabb och det var snart klart. ”Så, nu är det klart.” sa han och plockade ihop. Maria reste sig och såg i spegeln, -Mancipium – stod det. Hon hade aldrig hört det ordet förut. ”vad betyder det?” viskade hon till Professorn. ”Det får du slå upp själv.” svarade han kort. Betala killen nu.” Maria betalade och dom gick tillbaka till hotellet, checkade ut och tog hissen ner till garaget. Så fort dom kört ut ur garaget satte Professorn på Living doll igen och började sjunga.

Dom kom tillbaka till kliniken på eftermiddagen och Maria skyndade sig in på sitt kontor för att söka på ordet mancipium. Översättningen ifrån det Latinska ordet kunde närmast vara Ägodel/slav. Maria stirrade bara på översättningen, han hade märkt henne för livet med ordet för ägodel och slav. Hennes underläpp började darra och hon försökte hålla tillbaka tårarna. Hon var både arg och ledsen, och hon var säker på att han bara hade börjat.

Fortsättning följer.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.